Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: XADO

AutorsZiņojums
pluginss
30. Jan 2006, 01:05 #61

Kopš: 03. Apr 2003

Ziņojumi: 770

Braucu ar: 324td monstru

da nu, kaada tam noziime. vieni tic, bet citi nee. un apdirst tikai taapec, ka tic vai arii ka netic ir vienkaarshi nepareizi.

pareizi tur viens teica (neatceros tikai kursh) : vajag to suutiit uz laboratoriju.

ja taa padomaa- paarsvaraa visi te brauc ne jau ar svaigaakajiem dzineejiem. tam, kuram jaunaaks tas dzineejs, to nelies. tas kuram tas dzineejs ir suudiigaaks, tas domaas, bet tam kuram jau duumo, droshi vien ka ielies un cerees. un ja neduumo vairs - kaa lai netic ??

kaa saka, pirmaa mirst taa ceriiba, kura ir visceriigaakaa.

nav ko laust shkjeepus- katram ir te sava taisniiba. jeb pareizaak sakot, kaa teiktu Malders ’patiesiiba ir tur aaraa’ :-
Offline
capris
03. Feb 2006, 17:53 #62

Kopš: 11. Feb 2005

Ziņojumi: 28

Braucu ar:

Šito Xado pievienoju m40 1,8 dzinējam, jo aukstam bij parādijies troksnītis (visdrīzāk no sadalenes) Un ko jūs iedomājaties... nekā. Arī solītas degvielas ekonomijas nebija un atgāzes ar tādas kā bija. Ja nav kur likt naudu...PIEVIENOJIETIES.... Ja kas, dzinējs jau tarkšķ tīri smuki!
Offline
capris
03. Feb 2006, 19:23 #63

Kopš: 11. Feb 2005

Ziņojumi: 28

Braucu ar:


fuck.. nu, taa piedeva tacju der virzuljgrupas nodiluma gadiijumaa (kad runa par mikroniem), nevis sadalenes gadiijumaa (kad kaadi 2-5mm noeesti) jeb aizd&%$&^$ kompensatoriem..
mok ielej, ja klima nesilda, jeb, ja riepaas spiediens nav?

Ka tik ne arī! piedeva peredzēta berzes virsmām dzinējā Un tai vajadzēja: ja ne atjaunot, tad vismaz aizkavēt "dilumu" Un sadalenei jau noteikti nebij 10/daļa no augstāk minētā nodiluma!!! [ This message was edited by: edzulis on 2006-02-03 19:32 ]
Offline
capris
03. Feb 2006, 19:42 #64

Kopš: 11. Feb 2005

Ziņojumi: 28

Braucu ar:


2006-02-03 19:28, Kaspich rakstīja:


2006-02-03 19:23, capris rakstīja:
fuck.. nu, taa piedeva tacju der virzuljgrupas nodiluma gadiijumaa (kad runa par mikroniem), nevis sadalenes gadiijumaa (kad kaadi 2-5mm noeesti) jeb aizd&%$&^$ kompensatoriem..
mok ielej, ja klima nesilda, jeb, ja riepaas spiediens nav?

Ka tik ne arī! piedeva peredzēta berzes virsmām dzinējā Un tai vajadzēja: ja ne atjaunot, tad vismaz aizkavēt "dilumu" Un sadalenei jau noteikti nebij 10/daļa no augstāk minētā nodiluma!!!

nu, taatad: ja klab nenodilusi sadalene, tad vaina ir kompensatoros (logicno - kjeede, spriegotaajs, mierinaataajripulji, vanos shaibas, atkariibaa no motora): tie ir ar BAIGO nodilumu jeb aizd&$&^. Peedeejaa gadiijuma tie soljaraa jaatiira (izjaucot), nevis jaalej taa piedeva.
Ar mani labaak nestriidies



<font size=1>[ This message was edited by: edzulis on 2006-02-03 19:32 ]</font>

Par kompensatoriem piekritīšu bet jebkurā gadijumā xado bij jāatstāj iespaids uz atgāzu mērījumu ainu. Tādi atkārtoti tika veikti pēc apm. 1500km noskrējiena. To piedevu protams var lietot bet jēga no tās tāpat līdzinās nullei.
Offline
capris
03. Feb 2006, 20:03 #65

Kopš: 11. Feb 2005

Ziņojumi: 28

Braucu ar:

Atceros, bija tāda piedeva eļļai Ripower(vai kā līdzīgi) mans sencis vel brauca ar AZLK412(mosītis) Parasti dzinēji gāja kādus 150000-25000(ja paveicas) Mosītim noskrējiens bij ap 320000 un nebija vel pārkrāmēts. Protams vārds kompresija bij svešvārds eļļa gāja uz 100km puskarteris. Un tad joka pēc tika iegādāta šī ripower piedeva (stipri izdilušiem dzinējiem) Tas tik bij rez. kompr. Ok eļļu netērēja gandrīz nemaz. Vienīgi apm. pirmo 300km laikā apmainija kādus 7/8 sveču komplektus. Jā mosīts tika pārdots un ar viņu nobrauca vismaz vel 120000 Tā tiešam ir atjaunojoša piedeva!
Offline
SEMIGALL
03. Feb 2006, 22:59 #66

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

USSR razhotie brinumi ne to vien speja pardzivot
VAZ motoru vienkarshiba un kvalitates standartus nu gruti ir salidzinat ar BMW koncerna uzliktajiem standartiem
Bet Sovdepijas razhojumi medza izcelties ar "reliable" it seviski ,ja iet runa par militaras tehnikas izstradajumiem.Bet tas jau ir cits stasts
Offline
Cash_el
18. Dec 2006, 00:22 #67

Kopš: 25. Jan 2006

Ziņojumi: 402

Braucu ar: prieku

Bet laba štelle.

Lietoju un nesūdzos
Offline
mexican
18. Dec 2006, 07:22 #68

Kopš: 06. Jan 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2067

Braucu ar:

Bljedj, tad jau es labaak ticu kaut kaadiem Mongoļu ticējumiem nekā šitai herņai...

-----------------
Offline
Edzja
18. Dec 2006, 09:10 #69

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D

Jo tur bij izdilis taa, ka nebij kam skaneet vairs? ja?
Offline
sejejs
18. Dec 2006, 10:34 #70

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Tā tak ir eļļas piedeva, nevis šķidrais mehāniķis!
Cilvēki,kuri apdirš šo un pārējos produktus,ir cerējuši uz šķidrā mehāniķa darbiem!
Offline
sejejs
18. Dec 2006, 10:43 #71

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6472

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

VO VO
Offline
Tune-L
18. Dec 2006, 11:22 #72

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20270

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Skjidrais mehaanikjis


-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
noisex
18. Dec 2006, 11:30 #73

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6044

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88

Pirms pardoshanas laikam idelas risinajums

Atceros, es te biju aizbraucis lidzi 1am pazinajm uz servisu, kurs mainija elju..izradas taja servisa stradaa...hvz moshka pat ipashnieks ir Vitolds Shneps (tipo RTU pasniedzejs mehanikas fakji) - kursh skaitas MOLILAT izgudrotajs latvijaa...nu vo vinjsh man ilgi un dikti stastija par shitiem visiem smakjiem/pielejamiem verkjiem.

Iz personigas pieredzes, atceros sencis piegaza molilatu ieksh UAZ motora, kursh dumoja...ghgh..nu vairs nedumoja...tai vasari pietika

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline
Atvars
18. Dec 2006, 11:59 #74

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS

Briinuliidzeeklji! Visi tachu zin, ka briinumu nav, bet tic )) Ja paskaataas uz apiseeju brendu- Fit Line! Jaa mozha tas pulveriitis paliidz cilveeka mozhumam, bet cena! Vai mees ikdienaa lietojam vitamiinus, kuru cena aptiekaa neparsniel Ls1? Nee! Un tad sazomebeeti perk par Ls25 un zombee citu. Taa arii ar eljju- ja regulaari mana elju un lej to ko vajag - tad vecums dara savu. Tur paliidz tikai remonts, kursh pagarina muuzhu. Shie briinuliidzekli ir labi, ja gribi savas probleemas iesmeereet kaadam citam!
Offline
GirtzB
18. Dec 2006, 12:53 #75

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21933

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


2006-12-18 11:30, noisex rakstīja:
Pirms pardoshanas laikam idelas risinajums

Atceros, es te biju aizbraucis lidzi 1am pazinajm uz servisu, kurs mainija elju..izradas taja servisa stradaa...hvz moshka pat ipashnieks ir Vitolds Shneps (tipo RTU pasniedzejs mehanikas fakji) - kursh skaitas MOLILAT izgudrotajs latvijaa...nu vo vinjsh man ilgi un dikti stastija par shitiem visiem smakjiem/pielejamiem verkjiem.

Iz personigas pieredzes, atceros sencis piegaza molilatu ieksh UAZ motora, kursh dumoja...ghgh..nu vairs nedumoja...tai vasari pietika


Vitoldam ir serviss uz maskavas ielas.
Un par smēķiem un ne tikai viņš zina daudz, viņam tagad hobijs ir smalkmehānika tip vecas aizdedzes un karburatori...


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
noisex
18. Dec 2006, 12:55 #76

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6044

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88

nee nu vecits normals...suns vinjam vispar ir zoo - galvenais, ka nekozz tipo Rexis

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline
torini
14. Nov 2007, 16:20 #77

Kopš: 13. Nov 2007

Ziņojumi: 1

Braucu ar: Audi 90 2.0

Man attieksme pret visadam brīnum-piedevām ir neitrala, jo neēsmu vēl mēginājis. Nu bet laikam nāksies, jo nesen tika iegādāts auto,bet valāk atklajas ka kārbai ceturtais robs nojāts(čīkst). Domāju drīz nomainīt karbai eļļu un arī pielikt XADO piedevu prieks kārbas. Gribās jau ticēt kā kaut nedaudz paliks labāk. Jebkurā gadijuma uzrakstīšu, kāds buja rezultats.
Offline
Puce
14. Nov 2007, 16:30 #78

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

autolistē ļoti zinošs vīrs (Ruu) stāstīja, ka pēc XADO pieliešanas gaudojošā reduktōrā tā gaudošana ar laiku palika ļoti neuzkrītoša... Tā ka kaut ko jau palīdz..

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Colin
14. Nov 2007, 16:47 #79

Kopš: 14. Nov 2005

No: Saldus

Ziņojumi: 1770

Braucu ar: jaunu auto un vecu moci


2007-11-14 16:30, Puce rakstīja:
autolistē ļoti zinošs vīrs (Ruu) stāstīja, ka pēc XADO pieliešanas gaudojošā reduktōrā tā gaudošana ar laiku palika ļoti neuzkrītoša... Tā ka kaut ko jau palīdz..



pierada vienkārši
Offline
Bron
14. Nov 2007, 17:32 #80

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2006-12-18 12:53, GirtzB rakstīja:

Vitoldam ir serviss uz maskavas ielas.
...


Adresiiti mok uzraxti...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo