Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 76 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: XADO

AutorsZiņojums
GS
29. Jan 2006, 02:35 #41

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six



-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Srakans
29. Jan 2006, 02:36 #42

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Offline
Cash_el
29. Jan 2006, 02:37 #43

Kopš: 25. Jan 2006

Ziņojumi: 402

Braucu ar: prieku


2006-01-29 02:35, GS rakstīja:


Ko ņirdz? Vai manus Chrome jau uz kuģi uzliki?
Offline
Srakans
29. Jan 2006, 02:37 #44

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Gads ta kurš
Offline
Cash_el
29. Jan 2006, 02:39 #45

Kopš: 25. Jan 2006

Ziņojumi: 402

Braucu ar: prieku


2006-01-29 02:37, Srakans rakstīja:
Gads ta kurš

DIESELIM bija 98
Un starp citu ar vinju atvilku 235km/h
un vēl ar to audi bija tāda fīča (
http://www.iauto.lv/article.php?sid=9045

[ This message was edited by: Cash_el on 2006-01-29 02:45 ]
Offline
Srakans
29. Jan 2006, 02:44 #46

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

topikam
Offline
martink
29. Jan 2006, 02:47 #47

Kopš: 19. Nov 2005

Ziņojumi: 5661

Braucu ar: Opel


2004-12-09 19:37, Blackadder rakstīja:

..., cik man ir zināms no naftas un gāzes ieguves, vienīgā detaļa, kas tur daudzmaz novietojas un pa laikam ir jāmaina, ir urbja uzgalis, kuru mēdz izgatavot ar dimanta zobiem vai no kāda no cietākajiem metāliem (visai jautrs pasākums izvēršas, ja urbja uzgalis ir jāmaina, piemēram, urbumam ar kādu 4 kilometru dziļumu ) Pārējā urbja daļa sastāv no savienotu cauruļu virtenes, kurā nu nav nekā tāda, kas varētu izdilt. Cik man zināms, vienīgā papildus ķīmija, kas šajā procesā tiek lietota, ir tā dēvētais urbšanas šķidrums, kas patiesībā ir ar ūdeni un kautkādām ķimikālijām atjaukti māli, kuru uzdevums patiesībā ir novērst naftas un gāzes nekontrolētu noplūdi no iegulas, un, uzsūknējot tos virszemē, "paņemt līdzi" iežu paraugus. Nu nekādi nevaru iedomāties, kāds šeit varētu būt pielietojums "XADO".


tas urbja uzgalis ir trīs rotējoši zobrati, domāju, ka rotējošos mehānismos smērvielām ir sava nozīme...
Offline
Bron
29. Jan 2006, 09:38 #48

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


2006-01-29 02:39, Cash_el rakstīja:
un vēl ar to audi bija tāda fīča (
http://www.iauto.lv/article.php?sid=9045


BTW - ar ko beidzaas pasaakums?
Offline
Raimospeed
29. Jan 2006, 10:44 #49

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 4347

Braucu ar: e28; e32; e38; T-40


2006-01-29 09:38, Bron rakstīja:

2006-01-29 02:39, Cash_el rakstīja:
un vēl ar to audi bija tāda fīča (
http://www.iauto.lv/article.php?sid=9045


BTW - ar ko beidzaas pasaakums?


ar shrotu
Offline
GS
29. Jan 2006, 12:09 #50

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six


2006-01-29 02:37, Cash_el rakstīja:
Ko ņirdz? Vai manus Chrome jau uz kuģi uzliki?


Texts vienkarsi baigi atgadinaja TV-Shop
Diski domaju ir jau uzkrauti

-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
Cash_el
29. Jan 2006, 13:00 #51

Kopš: 25. Jan 2006

Ziņojumi: 402

Braucu ar: prieku


2006-01-29 09:38, Bron rakstīja:

2006-01-29 02:39, Cash_el rakstīja:
un vēl ar to audi bija tāda fīča (
http://www.iauto.lv/article.php?sid=9045


BTW - ar ko beidzaas pasaakums?

Nekas vēl nau beidzies, kad beigsies, pastāstīšu.
Offline
SEMIGALL
29. Jan 2006, 13:15 #52

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID



Tie visi teksti par piedevas pievienoshanu ellai,degvielai ir subjektivas tukshas runas.Es pieleju A4 dizelim un nu klat vel 15Zs-jeb es tikpat labi varu pieliet velasmashinai un ta visus asinstraipus no sievieshu apakshbiksem izmazgasun siksna no motora uz Barabanu nechikstes

Manuprat jega butu lieta taja kad vienkarshi jadara ir sekojoshi un tas varetu dot kaut cik objektivaku rezultatu
1.Nemt kadu M50 dzineju izjaukt-nodiagnoscitet to visparejo stavokli,nomerit bloka,gultnu un tt. izdilumus
2.Samest kopa un ieliet ellu un pec kadiem 1000km no ellas nonemtu ’’SAMPLE’’ aizsutitu uz labaratoriju pasaule ir zinamas man vismaz divas neatkarigas DNV DetNorskeVeritas un Britu Lintec.Latvija ar to ir iespejams izdarit.
Laboratorijas apstaklos tiek veikta analize uz sekojoshiem blakusproduktiem piemaisijumiemil Analysis Results
Viscosity
Water,Disp %
Oxidation
Insolubles
PQ index
Iron
Copper ppm
Chromium ppm
Lead ppm
Tin ppm
Aluminium ppm
Silicon ppm
Sodium ppm
Magnesium ppm
Vanadium ppm
Nickel ppm
Boron ppm

Tad tas vareto dot infu par dzineja noslieci uz kadu gultnu,virzula gredzenu izdilshanu.Un izejot no shiem parametriem-gazham ieksha ella to XADO.Ekspluatejam dzineju un piemeram pec kadiem 1000-5000 km atkal tiek veikta ellas analize labaratorijas apstaklos.Tad salidzinatu sho un iepriekshejo un lautu izdarit secinat secinajumus, ja
Aluminium ir paugstinats tas noraditu uz balta metala izdilumu gultnu ieliknos ,jeb ka zhargona sauc (shales)
ja Lead Chromium tad jaskatas virzulu grupa un cilindra izdilums.
Mana skatijuma shada veida varetu but nu kaut cik objektivs viedoklis par shadu ,vai tadu auto kimiju.Ideala gadijuma jajauc ara motors un japeta vai ir kada tendence uz labo,jeb slikto pusi no shi produkta.
kad motora visparejais stavoklis gultni,virzuli,gredzeni un tt

Vel pie sha piebildishu man mulsina fakts,ka tur tiek runats par citeju-
Šo lūzumu vietās augstā temperatūrā (900 -1200oC) mikrometalurģisko procesu rezultātā savdabīgos mikrotīģeļos gandrīz momentāni notiek aizvietošanas operācija, izveidojas jauni kristāli. Pie tam pārējā metāla masa ātri aizvada siltumu no kontakta zonām?
Ja lej to Xado karba tad cik zinu gultniem un cilindra blokiem ir dazhada cietiba to parbaudit var elementari-varbut viniem kads vidus cels atrasts?Kas netrauce uzaudzet metalkeramisko slani uz aluminija un chrometa metala dalinam?

Vel jautajums paliek atklats vai ta saucama virsmu honeshana neatstaj iespaidu uz kustoshajam dalam piemeram virzula gredzeniem-jo tur temp. sadegshanas takts laika ir 900-1200 gradi C un kustot shis produkts neiekokse virzula gredzenus?Kaut gan pielauju,ka tik maza koncentracija tas nekadi neiespaido gredzenus.

Ta ka javeic ir eksperiments un praktiski tas ir darbietilpigs process bet viss atkarajas no pashu entuziasma-bet izdarit to var un ar ellas analize ari varetu izdarit butiskus secinajumus

Offline
daavo
29. Jan 2006, 13:36 #53

Kopš: 08. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1909

Braucu ar: Tramvaju


2006-01-29 13:15, SEMIGALL rakstīja:


Tie visi teksti par piedevas pievienoshanu ellai,degvielai ir subjektivas tukshas runas.Es pieleju A4 dizelim un nu klat vel 15Zs-jeb es tikpat labi varu pieliet velasmashinai un ta visus asinstraipus no sievieshu apakshbiksem izmazgasun siksna no motora uz Barabanu nechikstes

Manuprat jega butu lieta taja kad vienkarshi jadara ir sekojoshi un tas varetu dot kaut cik objektivaku rezultatu
1.Nemt kadu M50 dzineju izjaukt-nodiagnoscitet to visparejo stavokli,nomerit bloka,gultnu un tt. izdilumus
2.Samest kopa un ieliet ellu un pec kadiem 1000km no ellas nonemtu ’’SAMPLE’’ aizsutitu uz labaratoriju pasaule ir zinamas man vismaz divas neatkarigas DNV DetNorskeVeritas un Britu Lintec.Latvija ar to ir iespejams izdarit.
Laboratorijas apstaklos tiek veikta analize uz sekojoshiem blakusproduktiem piemaisijumiemil Analysis Results
Viscosity
Water,Disp %
Oxidation
Insolubles
PQ index
Iron
Copper ppm
Chromium ppm
Lead ppm
Tin ppm
Aluminium ppm
Silicon ppm
Sodium ppm
Magnesium ppm
Vanadium ppm
Nickel ppm
Boron ppm

Tad tas vareto dot infu par dzineja noslieci uz kadu gultnu,virzula gredzenu izdilshanu.Un izejot no shiem parametriem-gazham ieksha ella to XADO.Ekspluatejam dzineju un piemeram pec kadiem 1000-5000 km atkal tiek veikta ellas analize labaratorijas apstaklos.Tad salidzinatu sho un iepriekshejo un lautu izdarit secinat secinajumus, ja
Aluminium ir paugstinats tas noraditu uz balta metala izdilumu gultnu ieliknos ,jeb ka zhargona sauc (shales)
ja Lead Chromium tad jaskatas virzulu grupa un cilindra izdilums.
Mana skatijuma shada veida varetu but nu kaut cik objektivs viedoklis par shadu ,vai tadu auto kimiju.Ideala gadijuma jajauc ara motors un japeta vai ir kada tendence uz labo,jeb slikto pusi no shi produkta.
kad motora visparejais stavoklis gultni,virzuli,gredzeni un tt

Vel pie sha piebildishu man mulsina fakts,ka tur tiek runats par citeju-
Šo lūzumu vietās augstā temperatūrā (900 -1200oC) mikrometalurģisko procesu rezultātā savdabīgos mikrotīģeļos gandrīz momentāni notiek aizvietošanas operācija, izveidojas jauni kristāli. Pie tam pārējā metāla masa ātri aizvada siltumu no kontakta zonām?
Ja lej to Xado karba tad cik zinu gultniem un cilindra blokiem ir dazhada cietiba to parbaudit var elementari-varbut viniem kads vidus cels atrasts?Kas netrauce uzaudzet metalkeramisko slani uz aluminija un chrometa metala dalinam?

Vel jautajums paliek atklats vai ta saucama virsmu honeshana neatstaj iespaidu uz kustoshajam dalam piemeram virzula gredzeniem-jo tur temp. sadegshanas takts laika ir 900-1200 gradi C un kustot shis produkts neiekokse virzula gredzenus?Kaut gan pielauju,ka tik maza koncentracija tas nekadi neiespaido gredzenus.

Ta ka javeic ir eksperiments un praktiski tas ir darbietilpigs process bet viss atkarajas no pashu entuziasma-bet izdarit to var un ar ellas analize ari varetu izdarit butiskus secinajumus




the end!
Offline
pluginss
29. Jan 2006, 17:21 #54

Kopš: 03. Apr 2003

Ziņojumi: 770

Braucu ar: 324td monstru

es jau braucu kaadu 1 gadu ar to briinumu.
vareeshu pastaastiit kaada izskataas galva, jo dzineejs tika uzvaariits.

joka peec nonjemshu vaarstus un nobildeeshu tos. redzees ...
Offline
BARONS
29. Jan 2006, 17:35 #55

Kopš: 22. Dec 2003

Ziņojumi: 76

Braucu ar:

XADO ellu es lietoju nu jau kaadu laiku un nekaadu pobleemu par piedevaam nezinu iisti neko, bet ella ir tieshaam laba mainjas intervaals ir 30000km un arii cena ir adekvaata protams. Pats interesantaakais kaa taa ella smarzo - taa kaa kaut kas salds un garshiigs galiigi ne peec ellas
Offline
SEMIGALL
29. Jan 2006, 17:44 #56

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

Labi izdari ta
jebkura gadijuma kadam jau intereses.Ja sanak tad nofoce vel cilindrus nu cik nu tas ir iespejams tikt klat

P.S kvalitativai ellai pie idealiem nosacijumiem ir janodrosina patstaviga pleve (film) starp piemeram klokeni un klana gultiem-un tadejadi nelaujot saskarties shim virsmam.Ja shis nosacijums netiek izpildits tad jau es ieleju udeni karteri un nekadas starpibas
jo der atcereties ka fizika paliek fizika -B@W ,HYUNDAI HEAVY INDUSTRIES ,SULZER somu WARTSILA razho lieljaudas divtaktu un cetrtaktu dzinejus tankugiem,pramjiem un tt
un to jauda sasniedz 60’000 HP un vairak virzula masa 400kg, Piston rod 600kg atkariba no dzineja modifikacijas un pielietojuma.Shajos dzinejos tapat elloshanai ir suknis un sistema spiediens ir ap 5 BAR un elloshanas kanalu izvietojums lidzigs automashinai-tad atliek vien parekinat kadi tur ir smaguma,inerces un griezes speki,kuri iedarbojas uz cilindru,virzuli,kreickopfu un nerunajot par gultniem.Bet dzineju resurss ir n-tas darba stundas un iznemot kaut pec 30’000 darba stundam balta metala gulni to stavoklis ir o.k viss atkarajas no apkopes intervaliem un ellas,tehniska personala kompetences
alles
Offline
Ekimons
29. Jan 2006, 18:02 #57

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:


2006-01-29 17:21, pluginss rakstīja:
es jau braucu kaadu 1 gadu ar to briinumu.
vareeshu pastaastiit kaada izskataas galva, jo dzineejs tika uzvaariits.

joka peec nonjemshu vaarstus un nobildeeshu tos. redzees ...



shito es vēlos redzēt
Offline
pluginss
29. Jan 2006, 19:45 #58

Kopš: 03. Apr 2003

Ziņojumi: 770

Braucu ar: 324td monstru

ok
Offline
aiwis
29. Jan 2006, 20:06 #59

Kopš: 15. May 2002

No: Cēsis

Ziņojumi: 9460

Braucu ar: wrx


2006-01-29 17:44, SEMIGALL rakstīja:
Labi izdari ta
jebkura gadijuma kadam jau intereses.Ja sanak tad nofoce vel cilindrus nu cik nu tas ir iespejams tikt klat

P.S kvalitativai ellai pie idealiem nosacijumiem ir janodrosina patstaviga pleve (film) starp piemeram klokeni un klana gultiem-un tadejadi nelaujot saskarties shim virsmam.Ja shis nosacijums netiek izpildits tad jau es ieleju udeni karteri un nekadas starpibas
jo der atcereties ka fizika paliek fizika <a href="mailto:-B@W" target="_new">-B@W</a> ,HYUNDAI HEAVY INDUSTRIES ,SULZER somu WARTSILA razho lieljaudas divtaktu un cetrtaktu dzinejus tankugiem,pramjiem un tt
un to jauda sasniedz 60’000 HP un vairak virzula masa 400kg, Piston rod 600kg atkariba no dzineja modifikacijas un pielietojuma.Shajos dzinejos tapat elloshanai ir suknis un sistema spiediens ir ap 5 BAR un elloshanas kanalu izvietojums lidzigs automashinai-tad atliek vien parekinat kadi tur ir smaguma,inerces un griezes speki,kuri iedarbojas uz cilindru,virzuli,kreickopfu un nerunajot par gultniem.Bet dzineju resurss ir n-tas darba stundas un iznemot kaut pec 30’000 darba stundam balta metala gulni to stavoklis ir o.k viss atkarajas no apkopes intervaliem un ellas,tehniska personala kompetences
alles


Tas visas piedevas ir hunjas, tika runats ar specialistu. 5 BAR nav liels spiediens karteri

-----------------
OTT-TV Over The Top
STB-TV-Tabs-Mobile
Offline
SEMIGALL
29. Jan 2006, 21:34 #60

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID


2006-01-29 20:06, aiwis rakstīja:

2006-01-29 17:44, SEMIGALL rakstīja:
Labi izdari ta
jebkura gadijuma kadam jau intereses.Ja sanak tad nofoce vel cilindrus nu cik nu tas ir iespejams tikt klat

P.S kvalitativai ellai pie idealiem nosacijumiem ir janodrosina patstaviga pleve (film) starp piemeram klokeni un klana gultiem-un tadejadi nelaujot saskarties shim virsmam.Ja shis nosacijums netiek izpildits tad jau es ieleju udeni karteri un nekadas starpibas
jo der atcereties ka fizika paliek fizika <a href="mailto:-B@W" target="_new">-B@W</a> ,HYUNDAI HEAVY INDUSTRIES ,SULZER somu WARTSILA razho lieljaudas divtaktu un cetrtaktu dzinejus tankugiem,pramjiem un tt
un to jauda sasniedz 60’000 HP un vairak virzula masa 400kg, Piston rod 600kg atkariba no dzineja modifikacijas un pielietojuma.Shajos dzinejos tapat elloshanai ir suknis un sistema spiediens ir ap 5 BAR un elloshanas kanalu izvietojums lidzigs automashinai-tad atliek vien parekinat kadi tur ir smaguma,inerces un griezes speki,kuri iedarbojas uz cilindru,virzuli,kreickopfu un nerunajot par gultniem.Bet dzineju resurss ir n-tas darba stundas un iznemot kaut pec 30’000 darba stundam balta metala gulni to stavoklis ir o.k viss atkarajas no apkopes intervaliem un ellas,tehniska personala kompetences
alles


Tas visas piedevas ir hunjas, tika runats ar specialistu. 5 BAR nav liels spiediens karteri


5 Bar spiediens nav karteri ,bet aiz sukna kursh padod ellu sistema
ta biju domajis
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo