Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 119 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Bremzes, to uzlabošana

AutorsZiņojums
edzhaans
12. Mar 2014, 17:58 #161

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Daudz kas ir atkarīgs no ekspluatācijas
Offline
se7en
12. Mar 2014, 18:15 #162

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27651

Braucu ar: SE7EN, MV-989


09 Nov 2004, 11:13:00 LORD rakstīja:
Ferodo klučus vēl varētu likt, jo viņi ir pietiekoši mīksti, lai lietotu ikldienā. OMP un Sparco likt nevajadzeetu, jo parastos bremzhu diskus viņi noēdīs vienā setā Viens no labākajiem variantiem ir oriģinālie diski un oriģinālie kluči, vai arī tad jāmaina visa sistēm, kas jau sanāk ļoti dārgi. Var jau protams uzlikt sporta klučus un diskus, bet no tā nebūs mekādas jēgas, ja suportiem nepietiek spēka tos saspiest kopā, lai efektīgi nobremzētu. Es savam sportiniekam izdarīji ļoti vienkārši - uzliku orģinālās rūpnīcas bremžes, taču nomainīju tikai bremžu šļaukas, uzliku armētās un tagad ir zajebis. Ar tādām bremzēm es braucu jau kopš augusta, esmu nobraucis jau trīs rallijus un nekādu pazīmju, ka autiņš nebremzētos pie augstām darba temperatūrām vai ka nevar apstāties. Viss ir baigi zajebis

E?



-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
edzhaans
12. Mar 2014, 18:20 #163

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Nu ko tu nesaprati, trasē ar OEM klučiem jāmauc
Daži labi uz ielas pārkarsē stock bremzes, a te rallijā viss notiek.

Tagad labāk pasakiet kā E39 ir ar tām bremzēm un klučiem, ir doma par Zimmermanu arī. Respektīvi kluči+diski, vai ZM diski un ferodo kluči, tad vēl te pavizēja kaut kādi green stuff, ko ar tiem ? Auto ikdienas lietošanai.
Offline
PASSATizhi
12. Mar 2014, 19:13 #164

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


12 Mar 2014, 18:20:05 edzhaans rakstīja:
Nu ko tu nesaprati, trasē ar OEM klučiem jāmauc
Daži labi uz ielas pārkarsē stock bremzes, a te rallijā viss notiek.

Tagad labāk pasakiet kā E39 ir ar tām bremzēm un klučiem, ir doma par Zimmermanu arī. Respektīvi kluči+diski, vai ZM diski un ferodo kluči, tad vēl te pavizēja kaut kādi green stuff, ko ar tiem ? Auto ikdienas lietošanai.
Man zimermanu komplekts uzlikts pirms divi gadiem. pēdējā laikā jūtama vibreshana priekšā. nebija ne kapsētas nekas. laikam zimeru vairs neņemšu
Offline
edzulis
12. Mar 2014, 19:51 #165

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Kādam auto?
Offline
edzhaans
12. Mar 2014, 19:51 #166

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


12 Mar 2014, 19:51:26 edzulis rakstīja:
Kādam auto?

E39.
Offline
PASSATizhi
12. Mar 2014, 19:53 #167

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

e39. pats saliku visu jaunu no zimmera. priekša pakaļa rocene. tas dekoratīvais krāsojums arī jau norūsēja
Offline
GirtzB
12. Mar 2014, 19:59 #168

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21921

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

ļoti bieži varianti "bremzes vibrē" ir nevis bremžu disku bet gan riteņu gultņu vaina, pie tam lai cik dīvaini neliktos pakaļējo gultņu...

BMW ///M gadījumā oem diski un aftermarket(ferodo ds2500, ebc redstuff utml) kluči ir ideālā price/performance kombinācija.
Regulāra bremžu šķidruma maiņa ir obligāts pasākums, tāpat kā jaunu kluču piedeldēšana(bed-in) pēc to nomaiņas

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
edzulis
12. Mar 2014, 20:06 #169

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Pagaidām priekš 840 skatos. Sportot netaisos. IZskatās, ka ZM arī taisa BMW, tad jau būs ok, par 2x zemāku cenu Vai arī labāk brembo? Cena viena.

[ Šo ziņu laboja edzulis, 12 Mar 2014, 20:09:41 ]

Offline
GirtzB
12. Mar 2014, 20:15 #170

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21921

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

bmw oem diski tajos laikos ir ATE vai Brembo

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
JZ
12. Mar 2014, 20:20 #171

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


12 Mar 2014, 19:59:30 GirtzB rakstīja:
ļoti bieži varianti "bremzes vibrē" ir nevis bremžu disku bet gan riteņu gultņu vaina, pie tam lai cik dīvaini neliktos pakaļējo gultņu...

BMW ///M gadījumā oem diski un aftermarket(ferodo ds2500, ebc redstuff utml) kluči ir ideālā price/performance kombinācija.
Regulāra bremžu šķidruma maiņa ir obligāts pasākums, tāpat kā jaunu kluču piedeldēšana(bed-in) pēc to nomaiņas


ne tikai kluči, diski ir jāpiebrauc, tos, kopā ar klučiem ir jāuzsilda, lai kluču materiāls ieēdās diskā, ja to nedara un sēņo, tad būs kā pasātam, ka sāk ar laiku kaut kas kaut kur vibrēt

un tādēļ visādi tur pussporta un performance kluči ielas braukšanai ir slikti, jo nekad īsti nesasniedz darba temp un klucis slīd pa pliku tēraudu, pārkarsē to un viss tur sametās
Offline
Negantelis
19. Mar 2018, 22:41 #172

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1442

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Paprasīšu pēc padoma.


e85 ,Bija labs auto,bet bremzes likās par švaku. Varēja just ka enerģiski braucot (jā ir pāris vietas Latvijā kur to var darīt) ļoti jūt pārkaršanu.

Uzliku jaunus, lielākus BLANK BREMBO diskus un jaunus supportus (parastus).

Saku godīgi, iebraucu diskus agresīvi nevis pamazām, vairs jau neko, bet risinājumu vajag. Drusku pabraucu un sāku ievērot ka "vibrē" bremzējot. Purina drusku stūri. Bet interesanti, pēc sajūtām spriežot nav tā ka pureklis ir vienmēr konstantā ātrumā turklāt liekas ka tas pastiprinās kad bremzes uzkarsušas.Cik atceros pureklis parādās izzūd zem 70. Visvairāk ir tieši 1.2-0.7 . Bija aizdomas par uzsistu disku, aizvedu uz R1 paskatijās teica ka valcēt neesot pat jēgas, pārāk mazs defekts. Riepas priekšā 225/40R18

Domāju diski sametās, iedevu nomērīt, esot 0.05mm abiem.

Kur meklēt vainu

1. Piecepās kautkur klucis un nav vienmērīga berze(automāts nav,bet stāvējis un dzisis pēc kārtīga atvilciena).

2. Vaina meklējama priekšējo plauktu aizm. buksēs. (Tika taisīta savirze iekš Rolis,pa ceļam 3x pārbaudot ritošo)

3. Pirkt atkal jaunus diskus un cerēt uz allahu? Šajā gadījumā pārdodu 2tkm brauktus diskus.
Offline
GirtzB
19. Mar 2018, 23:00 #173

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21921

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Sāc ar vienkāršām lietām
1. Spiediens riepās
2. Iztīri suportu vadīklas un


3. Vēlreiz "piebruc" klučus/diskus un pēc tām dzesē nevis stāvot bet braucot.
4. Pārbaudi/nomaini aizmugurējo riteņu gultņus.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 19 Mar 2018, 23:03:20 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Negantelis
19. Mar 2018, 23:09 #174

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1442

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Vadīklas jaunas, zinu ka domas dalās smērēt vai nesmērēt. Es sasmērēju, neredzu gan kā tas vārētu slikti ietekmēt bremžu darbību kamēr netīrumi iekšā tur netiek.

Spiedienu ļoti rūpīgi skatos.

Hmm. Aizm gultņi? 75k ?
Offline
marcis74
20. Mar 2018, 11:00 #175

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 330g; S1000XR

Man bija pieredze ar žurku un Brembo diskiem/klučiem. Diski bija ar 'sloted' (nezinu, kā latviski sauc). Uzliku jaunus, piebraucu, kā vajag. Tad bija 333 Ziemas kauss pa sniegu. Pēc sacensībām jūtu, diski met (bet diski praktiski jauni). Iedevu abus novirpot, fāteris klučus uz plakano slīpmašīnu noslīpēja. Diski un kluči pēc tam turēja visas ziemas/vasaras amatieru sacensības. Pat BMW track day 2016. gada rudenī pirms Ginesa rekorda. Ļoti labi diski.
Man teorija ir tāda, ka diski dabūja samesties, spriegumi atbrīvojās, un tad jau atlika nolīdzināt, noņemot skaidu. Tā kā diski bija jauni (lasi: biezi), tad no apvirpošanas bija jēga.
Pirku no lietotāja Locis.
Offline
JZ
20. Mar 2018, 11:05 #176

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


19 Mar 2018, 23:09:08 @Negantelis rakstīja:
Vadīklas jaunas, zinu ka domas dalās smērēt vai nesmērēt. Es sasmērēju, neredzu gan kā tas vārētu slikti ietekmēt bremžu darbību kamēr netīrumi iekšā tur netiek.

Spiedienu ļoti rūpīgi skatos.

Hmm. Aizm gultņi? 75k ?


kāds iedomājas vadīklas likt iekšā bez smēres?
Offline
marcis74
20. Mar 2018, 11:06 #177

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 330g; S1000XR

Kad jau pavērās....
Žurkai pakaļā uzliku Carbon Lorraine klučus. Ja var pusgadu izturēt kviecoša sivēna skaņu, iesaku visiem šos likt. Stājas jebkādos apstākļos. Patiesībā, ar parastu ielas riepu varētu arī būt par maz, jo klučiem ir tāda saķere, ka prasās pēc mīkstākas riepas, lai var izmantot potenciālu.

Ja tomēr grib labāku bremžu balansu, vēlams pakaļā uzlikt mazliet labākas saķeres klučus, nekā priekšā, jo ražotājs standartā priekš. bremzēm paredzējis vairāk darba, nekā pakaļā. Bet šis ir 'uz mīlētāju'.
Offline
N53series
20. Mar 2018, 11:13 #178

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


19 Mar 2018, 22:41:42 @Negantelis rakstīja:
Paprasīšu pēc padoma.


e85 ,Bija labs auto,bet bremzes likās par švaku. Varēja just ka enerģiski braucot (jā ir pāris vietas Latvijā kur to var darīt) ļoti jūt pārkaršanu.

Uzliku jaunus, lielākus BLANK BREMBO diskus un jaunus supportus (parastus).

Saku godīgi, iebraucu diskus agresīvi nevis pamazām, vairs jau neko, bet risinājumu vajag. Drusku pabraucu un sāku ievērot ka "vibrē" bremzējot. Purina drusku stūri. Bet interesanti, pēc sajūtām spriežot nav tā ka pureklis ir vienmēr konstantā ātrumā turklāt liekas ka tas pastiprinās kad bremzes uzkarsušas.Cik atceros pureklis parādās izzūd zem 70. Visvairāk ir tieši 1.2-0.7 . Bija aizdomas par uzsistu disku, aizvedu uz R1 paskatijās teica ka valcēt neesot pat jēgas, pārāk mazs defekts. Riepas priekšā 225/40R18

Domāju diski sametās, iedevu nomērīt, esot 0.05mm abiem.

Kur meklēt vainu

1. Piecepās kautkur klucis un nav vienmērīga berze(automāts nav,bet stāvējis un dzisis pēc kārtīga atvilciena).

2. Vaina meklējama priekšējo plauktu aizm. buksēs. (Tika taisīta savirze iekš Rolis,pa ceļam 3x pārbaudot ritošo)

3. Pirkt atkal jaunus diskus un cerēt uz allahu? Šajā gadījumā pārdodu 2tkm brauktus diskus.


1. auto uz bremzhu stenda, vispaar noskaidrot, vai pie vainas diski. ja ne diski:
2. riepas balanseet/paarmest citas. shis gljuks var but arii delj riepaam, vnk, nenoslogotu bukshu gadiijumaa vibraaciju nejuut. bremzejot - bukses noslogo, juut vibraaciju;
3. mekleet briivkustiibu ritoshajaa. iespeejams, to 50 mikronu teema vnk ierosina rezonzneses procesu.
Offline
Negantelis
20. Mar 2018, 18:19 #179

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1442

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Paskatijos.rūpīgāk diskus.

Hvz vai pa stāvēšanas laiku, bet vienam bija rūsas zona iekodusies un otram pēc mikro plaisas izskatijās.

Izmetu ārā.

Kādus lai ņem vietā?

zimmer vai bosh?

Star citu ja aizmugurē uzliek mīkstākus klučus(kurus?) tad auto tiktu bremzējot vaiāk nostiepts un varēru sanākt stabilāks?

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 20 Mar 2018, 19:17:08 ]

Offline
kars
20. Mar 2018, 19:47 #180

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


20 Mar 2018, 11:06:22 @marcis74 rakstīja:
Kad jau pavērās....
Žurkai pakaļā uzliku Carbon Lorraine klučus. Ja var pusgadu izturēt kviecoša sivēna skaņu, iesaku visiem šos likt. Stājas jebkādos apstākļos. Patiesībā, ar parastu ielas riepu varētu arī būt par maz, jo klučiem ir tāda saķere, ka prasās pēc mīkstākas riepas, lai var izmantot potenciālu.

Ja tomēr grib labāku bremžu balansu, vēlams pakaļā uzlikt mazliet labākas saķeres klučus, nekā priekšā, jo ražotājs standartā priekš. bremzēm paredzējis vairāk darba, nekā pakaļā. Bet šis ir 'uz mīlētāju'.

Arī iesaku CL, tā čīkstēšana ir pats labākais
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo