Online

Pašreiz BMWPower skatās 124 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Bremzes, to uzlabošana

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
20. Mar 2018, 20:00 #181

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6065

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


19 Mar 2018, 22:41:42 @Negantelis rakstīja:
Paprasīšu pēc padoma.


e85 ,Bija labs auto,bet bremzes likās par švaku. Varēja just ka enerģiski braucot (jā ir pāris vietas Latvijā kur to var darīt) ļoti jūt pārkaršanu.

Uzliku jaunus, lielākus BLANK BREMBO diskus un jaunus supportus (parastus).

Saku godīgi, iebraucu diskus agresīvi nevis pamazām, vairs jau neko, bet risinājumu vajag. Drusku pabraucu un sāku ievērot ka "vibrē" bremzējot. Purina drusku stūri. Bet interesanti, pēc sajūtām spriežot nav tā ka pureklis ir vienmēr konstantā ātrumā turklāt liekas ka tas pastiprinās kad bremzes uzkarsušas.Cik atceros pureklis parādās izzūd zem 70. Visvairāk ir tieši 1.2-0.7 . Bija aizdomas par uzsistu disku, aizvedu uz R1 paskatijās teica ka valcēt neesot pat jēgas, pārāk mazs defekts. Riepas priekšā 225/40R18

Domāju diski sametās, iedevu nomērīt, esot 0.05mm abiem.

Kur meklēt vainu

1. Piecepās kautkur klucis un nav vienmērīga berze(automāts nav,bet stāvējis un dzisis pēc kārtīga atvilciena).

2. Vaina meklējama priekšējo plauktu aizm. buksēs. (Tika taisīta savirze iekš Rolis,pa ceļam 3x pārbaudot ritošo)

3. Pirkt atkal jaunus diskus un cerēt uz allahu? Šajā gadījumā pārdodu 2tkm brauktus diskus.
A visu izdariji kā ražotājs nosaka? Rumbu līdz spīdumam notīriji? Rumbas iespējamo spēli izmēriji? Diskus bez smērvielas uzliki? Vadīklas uzliki vēlams jaunas un obligāti sausas bez smēres? Suportus profilaktiski apkopi? Vadīklām bukses nomainiji un pirms likšanas sēžas iztīriji? Ja jā un viss bija ok, tad var svirām bukses apskatīties, ir e61 dēļ tām vibrējis

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Negantelis
20. Mar 2018, 20:10 #182

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1442

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


20 Mar 2018, 20:00:56 @RSAWorkshop rakstīja:

19 Mar 2018, 22:41:42 @Negantelis rakstīja:
Paprasīšu pēc padoma.


e85 ,Bija labs auto,bet bremzes likās par švaku. Varēja just ka enerģiski braucot (jā ir pāris vietas Latvijā kur to var darīt) ļoti jūt pārkaršanu.

Uzliku jaunus, lielākus BLANK BREMBO diskus un jaunus supportus (parastus).

Saku godīgi, iebraucu diskus agresīvi nevis pamazām, vairs jau neko, bet risinājumu vajag. Drusku pabraucu un sāku ievērot ka "vibrē" bremzējot. Purina drusku stūri. Bet interesanti, pēc sajūtām spriežot nav tā ka pureklis ir vienmēr konstantā ātrumā turklāt liekas ka tas pastiprinās kad bremzes uzkarsušas.Cik atceros pureklis parādās izzūd zem 70. Visvairāk ir tieši 1.2-0.7 . Bija aizdomas par uzsistu disku, aizvedu uz R1 paskatijās teica ka valcēt neesot pat jēgas, pārāk mazs defekts. Riepas priekšā 225/40R18

Domāju diski sametās, iedevu nomērīt, esot 0.05mm abiem.

Kur meklēt vainu

1. Piecepās kautkur klucis un nav vienmērīga berze(automāts nav,bet stāvējis un dzisis pēc kārtīga atvilciena).

2. Vaina meklējama priekšējo plauktu aizm. buksēs. (Tika taisīta savirze iekš Rolis,pa ceļam 3x pārbaudot ritošo)

3. Pirkt atkal jaunus diskus un cerēt uz allahu? Šajā gadījumā pārdodu 2tkm brauktus diskus.
A visu izdariji kā ražotājs nosaka? Rumbu līdz spīdumam notīriji? Rumbas iespējamo spēli izmēriji? Diskus bez smērvielas uzliki? Vadīklas uzliki vēlams jaunas un obligāti sausas bez smēres? Suportus profilaktiski apkopi? Vadīklām bukses nomainiji un pirms likšanas sēžas iztīriji? Ja jā un viss bija ok, tad var svirām bukses apskatīties, ir e61 dēļ tām vibrējis


Rumba spīd, jā.
diskus nomazgāju ar brake cleaner
vadīklas jaunas un AR SMĒRI
Supporti jauni, kas tur ko apkopt.

Tagad klausos kāpēc nevar likt smēri vadīklās.
Offline
RSAWorkshop
20. Mar 2018, 20:13 #183

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6065

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Gumija slīdot neatvirza suportu pietiekami, bez smēres gumija atspiež suportu, tapēc ir ļoti svarīgi, lai gumijas bukses būtu perfektas-labāk ir pie katras kluču maiņas tos dažus eur netaupīt un gumijas arī ielikt jaunas un iztīrīt vietas zem gumijām, lai apakšā esošā korozija nesaspiestu vadīklu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
FTD
20. Mar 2018, 20:16 #184

Kopš: 25. Aug 2010

Ziņojumi: 14

Braucu ar: cherokee 4.0


20 Mar 2018, 20:13:09 @RSAWorkshop rakstīja:
Gumija slīdot neatvirza suportu pietiekami, bez smēres gumija atspiež suportu, tapēc ir ļoti svarīgi, lai gumijas bukses būtu perfektas-labāk ir pie katras kluču maiņas tos dažus eur netaupīt un gumijas arī ielikt jaunas un iztīrīt vietas zem gumijām, lai apakšā esošā korozija nesaspiestu vadīklu

Offline
edzhaans
20. Mar 2018, 20:21 #185

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Ko tur mīzt. Lietie diski var būt līki, riepas var būt sūdi. Galu galā, var noriskēt un atkārtot bremžu iebraukšanas procesu. 0.05mm liekas, ka bija normas robežās. Vainu var atrast vienmēr, un starp citu uz E39 šo rpoblēmu atrisināju iztīrot stupicas gultņu kontaktvirsmas, bremžu disku virsmas un iebraucu vēlreiz. Ņemt nost skaidu na vjēga, tr jāatstāj kapitāli nospiedumi, jāapstājas ar auto pilņibā, vai jānobloķē ritenis, vai ABS. Iebraucot nedrīskt apstāties, vēlams atdzesēt kādus pāris kilometrus, bet nestāties.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 20 Mar 2018, 20:22:14 ]

Offline
Negantelis
22. Mar 2018, 08:20 #186

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1442

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Kuri būtu tie vietējā tirgū atzītie kluči, kas uzkarstot nepazaudē trešdaļu saķeres.Tādus kas sāk vispār bremzēt tikai pēc 10 enerģiskās bremzēšanas arī diez vai prāta darbs likt,bet nav pieredze cik slikti tie bremzē neuzkarsēti.

Izejas parametrs= lai neuzkarsuši bremzē adekvāti,uzkarsuši pēc alpu līkumiem nepazūd bremzēšanas spēja,vai tā palielinās.

Ak jā. Gribu buzlikt tulīt.Kur pirkt?
Offline
GirtzB
22. Mar 2018, 09:20 #187

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21920

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

EBC RedStuff iekš AD parts.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Puce
22. Mar 2018, 10:12 #188

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Īsumā (galu galā īsi nesanāca) par EBC bremžu uzlikām un diskiem:

Bremžu uzlikas:
Ultimax - parasti labas kvalitātes bremžu kluči
Greenstuff - labāka veiktspēja salīdzinot ar Ultimax sēriju
Redstuff - kluči tiem, kam patīk mazgāt mašīnu 3x dienā. Ļoti maz putekļu. Varētu teikt ka vispār nav. Kamēr auksti bremzē kā parasti kluči, bet pasildot tos paliek ievērojami agresīvāki.
Yellowstuff (ar šo sākas "sportiskāki" sastāvi)- Agresivitātes ziņā varētu salīdzināt ar Redstuff, kad tie ir uzsiluši. Bet šos nav jāsilda. Ieteiktu tiem, kam patīk agresīvāk braukāt, bet tiesa gan mašīnām kurām nav liels svars. Šie ir mani mīļākie uz mana Lupo GTI, kuram ratu diski ir atjaunoti un nevēlos tos ar liekiem putekļiem apgrūtināt.
Bluestuff - vēl agresīvāki nekā Yellowstuff turklāt spēj tikt galā arī ar vairākām ekstremālām bremzēšanām no lielāka ātruma. Yellowstuff ar šo lietu ir problēmas. Šie kluči man pagaidām ir favorīti. Ļoti labi uzlabo bremzes mašīnām, kurām tās ir par švaku jau standartā. Šis ir pēdējais street legal klucis.
Orangestuff - EBC dēvē to par īstu sporta kluci, lai gan es to apšaubītu. Pēc sastāva ir vēl agresīvāks, turklāt auksts ne pārāk strādā. Jāuzsilda. Cenas ziņā praktiski neatšķiras no Bluestuff. Noteikti var lietot tie, kam īstiem sporta klučiem tādiem kā CL Brakes (Carbone Lorraine) maciņš par īsu. Iesākumā derēs, lai gan tie kas vienreiz ir nogaršojuši CL Brakes diez vai vēlēsies atgriezties pie kaut kā mazāk produktīva.

Vēl par bremžu klučiem piebildīšu to, ka jāliek tie ir tikai vai nu uz jauniem bremžu diskiem vai gludi novirpotiem un tie visi ir jāpiebrauc!!! Lai nav tā kā ir bijis ar dažiem, ka uzliek uz veciem diskiem un uzreiz liek auto trasē pēc tam sakot ka kluči ir sūds. Ar CL Brakes tā var darīt (bet, tomēr, nevajadzētu), jo tie apēdīs (pielāgos sev) jeb kuru bremžu disku.

EBC bremžu diski:
Premium sērija - parasts labas kvalitātes bremžu disks. Ir tādi, kuriem tie kalpo labi un bez problēmām, bet gadās arī tādi kuriem savērpjās. Bet man šķiet, ka problēma ir to lietošanā nevis kvalitātē.
USR&GD sērija - tie paši Premium diski tikai safrēzēti. GD sērija ir klusāka bremzējot, USR ir ar tādu kā skaņu. Citus tas uzbudina, bet citus kaitina.
BSD sērija - pavisam cita - noturīgāka pret temperaturām sastāva bremžu diski. Vienmēr rekomendēju pirkt šos tiem, kas vēlas frēzētos. Maksā nedaudz vairāk, bet neesmu saņēmis nekādas sliktas atsauksmes. Vairāki lieto šos arī lielajā sportā un ir apmierināti. Tiesa gan ne visām mašīnām tos piedāvā. Tieši tā pat kā USR/GD sērijas. Dažas mašīnas vienkārši nav tik sportiskas, lai tādus diskus tām taisītu.

Bremžu katalogs šeit:
https://adparts.eu/lv/auto/brake-system

Tā kā ADParts ir oficiālais dīleris EBC Brakes, tad mums ir tā iespēja pasūtīt jebkuru kluci ar jebkuru sastāvu. Esam neskaitāmas reizes tā darījuši. Tik jārēķinās ar pasūtījuma izpildes termiņiem, kas ir aptuveni mēnesis.

Cerams, tagad jums kaut kas skaidrāks kļūs.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
marcis74
22. Mar 2018, 11:48 #189

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 330g; S1000XR

Precizējums par EBS bluestuff klučiem: '..BlueStuff Intermediate grade Trackday pads or BlueStuff NDX is a high friction sport and race material
not road legal for EU markets where R90 is required but OK for road use in the USA and Asian markets..'

Pūce varētu pakomentēt, kas ir R90..

Lai arī nav atļauti uz ielas, sliktāk nebūs

Edit: pats atradu

https://ebcbrakes.com/ece-r90/

[ Šo ziņu laboja marcis74, 22 Mar 2018, 11:48:56 ]

Offline
Puce
22. Mar 2018, 12:48 #190

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

NDX, šķiet, ka vienkārši jaunais sastāvs. Parastais Bluestuff ir tas, kas palicis pāri no pirmsākumiem.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Negantelis
22. Mar 2018, 19:48 #191

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1442

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Paldies,Pūcem par uztveramu un noderīgu info.

Update par manu purekļa problēmu,vairs nav problēmas.

Uzliku ATE diskus,visas sēžas nospodrināju,vadīklas SASMĒRĒJU. Iebraucu maigi,Ērģļu TT posmā.

E91 arī to pašu izdarīju,pie reizes,tikai trw diskus. E91 priekšā uzlikti mazi flanči, hvz uz aci liekas kādi 5mm.Disks necentrējas,vnk uz skrūvēm,bez tā mini flanča arī necentrējas,drošvien tāpēc ka.diski ir no X1. Krč. Cik slikti tas ir?



Offline
Puce
23. Mar 2018, 09:28 #192

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Par stūres purināšanu pie bremzēšanas, kā arī braucot man ir sekojoša pieredze: Lieka brīvkustība svirās (lodbalstos un buksēs).

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
RSAWorkshop
23. Mar 2018, 09:52 #193

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6065

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


22 Mar 2018, 19:48:00 @Negantelis rakstīja:
Paldies,Pūcem par uztveramu un noderīgu info.

Update par manu purekļa problēmu,vairs nav problēmas.

Uzliku ATE diskus,visas sēžas nospodrināju,vadīklas SASMĒRĒJU. Iebraucu maigi,Ērģļu TT posmā.

E91 arī to pašu izdarīju,pie reizes,tikai trw diskus. E91 priekšā uzlikti mazi flanči, hvz uz aci liekas kādi 5mm.Disks necentrējas,vnk uz skrūvēm,bez tā mini flanča arī necentrējas,drošvien tāpēc ka.diski ir no X1. Krč. Cik slikti tas ir?





Interesanti, ka liela daļa dara pretēji ražotāja noteiktajam, laikam ražotāji ir idioti

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Negantelis
23. Mar 2018, 10:38 #194

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1442

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


23 Mar 2018, 09:52:41 @RSAWorkshop rakstīja:

22 Mar 2018, 19:48:00 @Negantelis rakstīja:
Paldies,Pūcem par uztveramu un noderīgu info.

Update par manu purekļa problēmu,vairs nav problēmas.

Uzliku ATE diskus,visas sēžas nospodrināju,vadīklas SASMĒRĒJU. Iebraucu maigi,Ērģļu TT posmā.

E91 arī to pašu izdarīju,pie reizes,tikai trw diskus. E91 priekšā uzlikti mazi flanči, hvz uz aci liekas kādi 5mm.Disks necentrējas,vnk uz skrūvēm,bez tā mini flanča arī necentrējas,drošvien tāpēc ka.diski ir no X1. Krč. Cik slikti tas ir?





Interesanti, ka liela daļa dara pretēji ražotāja noteiktajam, laikam ražotāji ir idioti


ražotājs arī iesaka eļļu nemainīt ātrumkārbā un difā, nekad.
Offline
radari.lv
23. Mar 2018, 10:42 #195

Kopš: 12. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 398

Braucu ar: interesantiem auto

Bremzū virsmas laukums (izmers) var but par mazu, ja auto masas/virsmas laukusm ir par mazu, bet gana jaudigiem auto ta ir reti.

Bremzu purinasana, parkarsana rodas primari no sliktiem klučiem.

Vai nu prasibas ir augusas vai kvalitate kritusi bet EBC kluci, Yellowstuff ir sliktaki ka labi OEM kluci. Vini parkarst, smird, put, pedalis ka jela ola. Bluestuff ir 5% labaki. Nav tas cenas verti.

CL kluci del metala sastava bremze tiesam labi, neparkarst, Pat uz maziem diskiem visa energija aiziet kinetiskaja nevis termiskaja. Problema ar CL ir, ka reali var nobraukt vienus klucus uz vieniem diskiem, diskus ed samera nevienmerigi, čīkst priekš ikdienas pretiga tonī un tiešām skaļi. Vienkārši diskomfortabli. Bet bremze labi.

Pagid kluči atkarībā no sastāva mēdz arī pačīkstēt, bet bremzēt kā CL, diskus ēd vienmērīgi un var uzlikt otrus klucus uz vieniem diskiem. Next level pār CL.

Nr.1 kluči pasaulē subjektīvi ir Endless. Zinātnieki/inzenieri kas pie viņiem strādā (Japānā) tiešām zin ko dara. Endless maksā 2-3x kā CL, BET

Nečīkst gandrīz nemaz, itsevišķi ME20 sastāvs kas ikdienai ir ideāls. Bremzē labāk kā CL. Put minimāli. Bez metāla sastava nečakarē diskus un mašīnās krāsu. Mierīgi diski piedzīvo otrus klučus. Pats galvenais- bremzē fenomenāli, uz stock diskiem 340mm var dzēsties bez ierobežojuma no 200 un bremzes ir stingras, pārliecinošas, arī skaņa pareizā.

ProjectMu arī ir labi, bet cena gandrīz kā Endless, bet nav tāds līmenis.


--

Ja par skanu nav satraukuma (maz ticams) un budzets spiez tad tikai CL. Jarekinas ar tiesam normalu diskomfortu ikdiena. Un galvenais, diski bus beigti lidz ar kluciem 90%.
Ja maks atlauj, tikai endless, ekonomija uz disku pāri atsit biezi vel viena CL komplekta cenu.

[ Šo ziņu laboja radari.lv, 23 Mar 2018, 10:45:32 ]



-----------------
== Kesel Motorsport ==

brauc ātrāk - www.radari.lv
Offline
Puce
23. Mar 2018, 10:59 #196

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Ja tu salīdzini EBC ar īstiem sporta klučiem, tad tā arī ir, ka EBC ir sūdi. Bet tas būtu tas pats kas, žiguli ar Mersi salīdzīnāt. Tas nebūs korekti.

CL noteikti ir lētākais no īstiem sporta klučiem. Tieši dēļ cenas tos ar liela daļa izvēlas. Lai gan tā pat nevar atļauties.

Pagid tik tiešām ir plauktiņu augstāks produkts un Endless vēl krutāks un labāks.

Par disku dilšanu. Atceramies, ka ne jau visi bemžu diski ir uztaisīti no identiska materiāla. Kāds no tiem ir cietāks, kāds mīkstāks. Tas kas būs cietāks, to mazāk ēdīs un ļoti iespējams, klucis dils vairāk. Būs mīkstāka sastāva diska materiāls, tas dils ātrāk, bet uz sajūtām bremzes būs labākas, jo klucim būs vieglāk ieķerties diskā.
Pēc paša pieredzes man uz zaļā e21 priekšā stāv kaut kādi Comline diski, kuri ir jau pārcietuši vienus Yellowstuff un arī pusi no CL RC6 klučiem apstrādājuši. Nodilums? Minimāls. Ar pirkstu pārvelkot jūt, ka ir dilums. Bet nav nekāda nevienmērīguma vai kā savādāk.

Ko es parasti klientiem iesaku, pērkot CL klučus ir ņemt pašus lētākos diskus un skatīties kā tie uzvedas. Ja pārāk ātri nesametas pēc pareizas ekspluatācijas, tad pie tiem ar pieturēties. Ja nepatīk, tad ņemam nākamos un testējam. Tas ka tu paņemsi diskus pa miljonu negarantē, ka tie tev būs vislabākie. Tāds mans viedoklis.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
radari.lv
23. Mar 2018, 11:04 #197

Kopš: 12. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 398

Braucu ar: interesantiem auto


23 Mar 2018, 10:59:17 @Puce rakstīja:
Ja tu salīdzini EBC ar īstiem sporta klučiem, tad tā arī ir, ka EBC ir sūdi. Bet tas būtu tas pats kas, žiguli ar Mersi salīdzīnāt. Tas nebūs korekti.

CL noteikti ir lētākais no īstiem sporta klučiem. Tieši dēļ cenas tos ar liela daļa izvēlas. Lai gan tā pat nevar atļauties.

Pagid tik tiešām ir plauktiņu augstāks produkts un Endless vēl krutāks un labāks.

Par disku dilšanu. Atceramies, ka ne jau visi bemžu diski ir uztaisīti no identiska materiāla. Kāds no tiem ir cietāks, kāds mīkstāks. Tas kas būs cietāks, to mazāk ēdīs un ļoti iespējams, klucis dils vairāk. Būs mīkstāka sastāva diska materiāls, tas dils ātrāk, bet uz sajūtām bremzes būs labākas, jo klucim būs vieglāk ieķerties diskā.
Pēc paša pieredzes man uz zaļā e21 priekšā stāv kaut kādi Comline diski, kuri ir jau pārcietuši vienus Yellowstuff un arī pusi no CL RC6 klučiem apstrādājuši. Nodilums? Minimāls. Ar pirkstu pārvelkot jūt, ka ir dilums. Bet nav nekāda nevienmērīguma vai kā savādāk.

Ko es parasti klientiem iesaku, pērkot CL klučus ir ņemt pašus lētākos diskus un skatīties kā tie uzvedas. Ja pārāk ātri nesametas pēc pareizas ekspluatācijas, tad pie tiem ar pieturēties. Ja nepatīk, tad ņemam nākamos un testējam. Tas ka tu paņemsi diskus pa miljonu negarantē, ka tie tev būs vislabākie. Tāds mans viedoklis.


Atbalstu par letajiem diskiem. Ja liek CL, vai principa jebkurus sporta klucus tad nav verts, pirmaja reize noteikti pirkt dargus diskus. Sāls ir klučos nevis diskos un monolītie (ne-divdaļīgie) diski tāpat būs līdzīgas kvalitātes un sporta kluči tos saēdīs.

Labāk lētāki diski, dārgāki kluči nevis otrādi.

Par EBC, tie ir dārgāki kā OEM vai labi aftermarket bet bremze sliktak.

[ Šo ziņu laboja radari.lv, 23 Mar 2018, 11:05:19 ]



-----------------
== Kesel Motorsport ==

brauc ātrāk - www.radari.lv
Offline
RSAWorkshop
23. Mar 2018, 12:02 #198

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6065

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


23 Mar 2018, 10:38:39 @Negantelis rakstīja:

23 Mar 2018, 09:52:41 @RSAWorkshop rakstīja:

22 Mar 2018, 19:48:00 @Negantelis rakstīja:
Paldies,Pūcem par uztveramu un noderīgu info.

Update par manu purekļa problēmu,vairs nav problēmas.

Uzliku ATE diskus,visas sēžas nospodrināju,vadīklas SASMĒRĒJU. Iebraucu maigi,Ērģļu TT posmā.

E91 arī to pašu izdarīju,pie reizes,tikai trw diskus. E91 priekšā uzlikti mazi flanči, hvz uz aci liekas kādi 5mm.Disks necentrējas,vnk uz skrūvēm,bez tā mini flanča arī necentrējas,drošvien tāpēc ka.diski ir no X1. Krč. Cik slikti tas ir?





Interesanti, ka liela daļa dara pretēji ražotāja noteiktajam, laikam ražotāji ir idioti


ražotājs arī iesaka eļļu nemainīt ātrumkārbā un difā, nekad.
Atsauci lūdzu uz avotu, kur ražotājs iesaka eļļu nekad nemainīt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
JZ
23. Mar 2018, 12:48 #199

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tās konkrētās bremzes (to vadīklu konstrukcija) ir diezgan traģisks risinājums, tb ražotājam tas ir ērti, vieglāk salikt, vieglāk un lētāk uztaisīt, nav jāsmērē, bet gumijas bukse principā... un cerēt ka tur nekad nekas nerūsēs ir tupuma kalngals

tas, ar ko tur nevar smērēt tās konkrētās vadīklas ir minerālās bāzes smēres, tās sasūksies gumijā un sāks tur kaut kas ķīlēt, īsu brīdi liksies ok, bet vairāk padilstot klučiem sāksies gļuki, bet tādēļ visuvarenais cilvēkiem ļāva izgudrot sintētiskās smērvielas tādām vajadzībām, pliks metāls pret gumiju slīdēt negrib, bet smērēšana prasīs reizi gadā vismaz to mezglu pārtīrīt/pārsmērēt (dēļ tā ka nav putekļu sargu, bremžu diluma putekļi tur salips visur, kur salipt), kas tādam e85, ar kuru vēl šad tad pabrauc dusmīgāk, būtu tāpat reizi pirms sezonas jāizdara jebkurā variantā

vēl ražotāji mēz klučiem cirst ārā metāla palikņus ar štanci, kas atstāj ne perpendikulāras (un ne pārāk precīzas) kontūras tām vietām, kas notur kluci supportā, tur jāpievērš uzmanību liekot tās iekšā, nedrīkst ķīlēt tur nekas

5 simtdaļas diskam nav tik traki (tas ir tad, ja tas ir 8niekā ar tik lielu novirzi, nevis biezumā, ja biezumā ir izmaiņas dažādās vietās, tad disks ir jāvirpo/jāfrēzē viennozīmīgi), tam vajag iespaidot uz vieglu bremzēšanu, bet pie asākas/straujākas bremzēšanas pazust, tas nebūs pastāvīgas stūres purināšanas iemesls

jaunus diskus un klučus NAV maigi jāpiebrauc, tieši otrādi, ir jāpanāk diska uzkaršana pabremzējot vairākas reizes no 120-150 > 50 PĒC KĀRTAS, tā, lai parādās kaut kāda kluču smaka jau, tas būs piebraukts disks, un vajag pēc šādas iebraukšanas diskiem ļaut atdzist braucot, tb nevajag izdarīt šo, un tad nomest mierā un doties pusdienās, tas novedīs pie nevienmērīgas atdzišanas un iekšējiem spriegumiem diskā, kas novedīs vēlāk pie līkiem diskiem - šāda "piebraukšana" var reizēm atdzīvināt nesen vibrēt sākušas bremzes (pie nosacījuma ka nav pilnīgi nekādu citu defektu piekarē un bremzēs)

flanči bez centrējošā gredzena ir miskastē metami, disks NEKĀDĀ GADĪJUMĀ NEDRĪKST centrēties tikai uz skŗuvēm, tas ir absolūti nepareizi, un var būt viens no iemesliem, kas noved pie regulārām bremzū problēmām, flanči ir ok, kad tie konstruktīvi ir pareizi - ar centrējošo atkāpi iekšpusē un izvirzījumu ārpusē priekš diska centra - ir viens bet, tādus izgatavot ir pietiekami ķēpīgi, un tas, ka šīs fīčas dizainā ir, uzreiz automātiski nenozīmē ka tās būs izgatavotas koncentriskas, daudzkārt vienkāršāk ir virpotājam - haltūristam to darīt metot detaļu otrādi patronā, nevis virpot tās vienā uzstādījumā


p.s. radari
CL kluci del metala sastava bremze tiesam labi, neparkarst, Pat uz maziem diskiem visa energija aiziet kinetiskaja nevis termiskaja.

manuprāt šis ir prikolu topika cienīgs teksts, šo bremžu kontekstā VISA enerģija pārvēršas siltumā (izņemot skaņu, ja gribam būt sīkumaini), tas ir tieši klasisko bremžu darbs - inerci pārvērst siltumā, inerci pārvērst inercē ir KERS darbs, piemēram, F1 Williams komandai bija ierīce, kas "bremzēšanas kinētisko enerģiju" pārvērš speciāla spararata uzkrātā kinētiskajā enerģijā, vēlāk to atdodot paātrinājumam, tas ir kinētiskā>kinētiskā, bremžu disku un kluču kontekstā viss iet siltumā lai vai kādi kosmiskie kluči tiek izmantoti, siltums tik var aiziet diskā un var tikt paņemts klucī un atdots supportam (kas droši vien ir pateicoties tam metāla saturam klucī)

[ Šo ziņu laboja JZ, 23 Mar 2018, 13:07:09 ]

Offline
Mixzzz
28. Mar 2018, 23:22 #200

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Nu hz, neticas ka tai gumijai ir tāda saķere ar to vadīklu, lai izmainītu bremžu efektivitāti, tur tomēr tiek pielietots tik liels spēks, lai supporta bīdīšana caur vadīklām būtu sūds uz kociņa. Tagad pārmaiņas pēc nesasmērēju vadīklas pēc RSA ieteikuma - daily drive daudz patīkamāks palika + ar paceltu auto ritenis griežas brīvāk pēc bremžu atlaišanas.

Anyway - basically, uz bremžu diskiem nav baigā jēga iespringt, kamēr jēdzīgi kluči uzlikti? Tobish - poh brembo vai abe?(kamēr nemet) Labāk tipa uzlikt ebc klučus?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo