Online

Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
e34
19. Feb 2023, 17:01 #81

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3945

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


19 Feb 2023, 16:40:51 @abyss rakstīja:
Kā tas iespējams, ka bmw dpf iet ap 200k, bet vw 300-400?

Tiešām vw tik dāsni, ka 2x kvalitatīvāk ražo?


Domāju, ka VAG tā sistēma vienkārši ir veiksmīgāka. Piemēram viņai po, ka pārtrauc ciklu. Iedarbinot dzinēju, tas atsākas un laikam pat nebija svarīgas tur kaut kādas darba temperatūras.
Offline
ATB
19. Feb 2023, 17:01 #82

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5190

Braucu ar: ♛ ♛


19 Feb 2023, 16:32:55 @Deivid rakstīja:
Vai tad 1.6 arī trāpija dīzeļgeitā? man likās ka tikai 2.0

Sievas Sharans kā reiz aprīkots ar tādu. Mollers piedāvāja atjaunot programmatūru un saņēma pieklājigu atteikumu no manas puses. DPFs lieliski (pēc aplikācijas spriežot) darbojās līdz īstiem 240k kad izpūta galvas blīvi. Grūti pateikt vai slodze vai vieglais remaps pie vainas, bet nu savus 110k mūsu rokās kalpoja godam


Tev otra tačka bija eMka?

Kas vienam "vieglais remaps", otram ututututututututu-bum!

Offline
Deivid
19. Feb 2023, 17:14 #83

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40663

Braucu ar: E46 M3 / C5X


19 Feb 2023, 16:45:19 @Mizx rakstīja:
Man šķiet, ka lielākā daļa bija 1,6, kurus atsauca. Vismaz tie bija pirmie. Uz atsaukumu vēlāk aicināja arī Audi 3,0.


Man kā reiz liekas ka tikai 2.0

"EA189 diesel engine - is affected by the issue. The firm reiterates at all cars are technically safe and roadworthy. The cars have a 2.0-litre EU5 diesel engine produced from 2009."

Audi 3.0 vai tik nebija stāsts par to ka tur krāpās ar Adblue range?
Offline
sys9291
19. Feb 2023, 17:16 #84

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5179

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Feb 2023, 16:40:51 @abyss rakstīja:
Kā tas iespējams, ka bmw dpf iet ap 200k, bet vw 300-400?

Tiešām vw tik dāsni, ka 2x kvalitatīvāk ražo?

Iz pieredzes E61 2005 gada uz tāfelea 380K, DPF no rūpnīcas... un pat strādā...
Ar jaunajiem gan ir bēdīgāk - reti kuru atdzīvināt izdodas...
Offline
Deivid
19. Feb 2023, 17:22 #85

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40663

Braucu ar: E46 M3 / C5X


19 Feb 2023, 17:01:17 @ATB rakstīja:
Tev otra tačka bija eMka?

Kas vienam "vieglais remaps", otram ututututututututu-bum!




Man sezonas auto ir vecs M3, tad dažādi ziemas auto, bet nu jau tīri dalam vienu auto, kas cerams jaunnedēļ jau būs ar N16 aprīkots citrons, tā kā būsim brīvi no vienīgā dīzeļa. Labprāt savulaik būtu ņemis arī sharanu ar 2.0 turbo benzinu, bet tas bija pieejams tikai ar DSG kuru nevaru ciest ne jaunā, ne vecā izpildijumā.

Par "chipu" - no 170zs versijas viegli pacēla uz ~200zs. Tas pēc remap.lv domām skaitījās droši un nu savus 4 gadus ar visām ekoloģijām arī izvilka un ļoti patīkami ietekmēja gaitas īpašības. Uz šosejas varēja apdzīt baigi neiespringstot.
Offline
Mizx
19. Feb 2023, 17:54 #86

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5812

Braucu ar:


19 Feb 2023, 17:14:54 @Deivid rakstīja:

19 Feb 2023, 16:45:19 @Mizx rakstīja:
Man šķiet, ka lielākā daļa bija 1,6, kurus atsauca. Vismaz tie bija pirmie. Uz atsaukumu vēlāk aicināja arī Audi 3,0.


Man kā reiz liekas ka tikai 2.0

"EA189 diesel engine - is affected by the issue. The firm reiterates at all cars are technically safe and roadworthy. The cars have a 2.0-litre EU5 diesel engine produced from 2009."

Audi 3.0 vai tik nebija stāsts par to ka tur krāpās ar Adblue range?
Nē, VAG dīzeļgeitā atrāvās ka tik ne pilnīgi visi motori, bet trakākais bija ar 4-cilindru, jo ar to krāpšanās bija pa brutālo, ne velti tieši 1,6 motoru noņēma no ražošanas, jo realitātē to godīgiem paņēmieniem nevarēja ražotājs savest kārtībā atbildtoši EURO normu prasībām. 1,6 bija pirmie, ko atsauca Latvijā, tikai mana pieredze ar to sū motoru bija tāda, ka līdz atsaukumam jau visa izplūdes sistēmas ekoloģija bija sačakarēta no ātri mirstošu sprauslu puses, bet nekādu garantiju tai neizdevās izcīnīt — pirmā problēma bija apmēram 1/2 gadu pēc garantijas laika beigām.
Offline
mm325
19. Feb 2023, 20:31 #87

Kopš: 20. Oct 2007

No: Valmiera

Ziņojumi: 1330

Braucu ar: zilu 4.6is

Man kādreiz e91 3.0d ar m57n2 arī bija novilcis līdz 360k km ar visām ekoloģijām vietās. Nezinu, kā bija pēctam, jo tika pārdots.
Bet nu ko esmu sapratis, ka ar BMW dīzeli jābrauc diezgan sportiski un tad nebūs nekādas DPF un EGR problēmas
Offline
RolandsK
19. Feb 2023, 21:08 #88

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3493

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Šo man arī apgalvoja meistars, ka normāli jābrauc, nevis jāsēņo, un nebūs problēmas.
Offline
Locis
19. Feb 2023, 22:28 #89

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10816

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

F11 ,čipots braucu no 230 -380 k km un dpf viss chill. Vispar sevi nelika manīt ,tikai dažreiz palaidu manuali regenaraciju profilaksei.
Offline
cmax
19. Feb 2023, 23:14 #90

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1014

Braucu ar:

Pacitējot Kaspichu-PM2.5 daļiņas nav redzamas un saožamas un neveido nekādus nosēdumus, ja ar vietā esošu DPF izpūtēja gals ir melns tad tur sen jau kapi.
VAG brauc ilgāk jo vismaz tiem kas brauc nav ne Nox ne PM sensoru izplūdē.
Offline
abyss
20. Feb 2023, 06:37 #91

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7953

Braucu ar: e39 523

Atceraties vienu, bet izdevīgi aizmirstat citu

Kaspich taču cik x bija ielicis info, ka bmw skaidri un gaiši norādijuši, ka pēc ~200k dpf filtrs jāmaina, jo nepilda vairs savu funkciju. Bet diemžēl ar powera meklētāju nemaku apieties un neko nevaru atrast
Offline
RaL
20. Feb 2023, 09:23 #92

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3409

Braucu ar: kruīzu

tā jau ir utopija
Šaubos, ka pat Rietumeiropā tā kaut vai puse dara.

Būtu jau krietni labāk, ja vismaz visiem tas DPF būtu, līdz kam izskatās, ka vēl ilgi nenonāksim.

Pat pašreizējās emisiju normas nosaka, ka auto ir jāatbilst noteiktajiem izmešu daudzumiem tikai pirmos 5 gavus vai 100k km, ar Eur7 no 2025. gada vidus šis tiek pagarināts uz 10 gadiem un 200k km. Ok, dīzeļiem tur arī tiek vēl krietni piegriezts atļautais daudzums, bet benzīnam gan paliek esošie apjomi.

Un kā zinām, pat Eiropā, ja kaut kas nav regulēts (piemēram, DPF nomaiņa pie noteikta km skaita), tad reti kurš kaut ko tādu maina profilaksei, ja vispār maina, ņemot vērā, ka tā nav lēta detaļa. Drīzāk pie 200k km nomainīs auto kā DPF, ja to auto pircis jaunu
Offline
dr_viruss
20. Feb 2023, 09:29 #93

Kopš: 29. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 1197

Braucu ar: e60 530d FL


20 Feb 2023, 09:23:17 @RaL rakstīja:
tā jau ir utopija
Šaubos, ka pat Rietumeiropā tā kaut vai puse dara.

Būtu jau krietni labāk, ja vismaz visiem tas DPF būtu, līdz kam izskatās, ka vēl ilgi nenonāksim.

Pat pašreizējās emisiju normas nosaka, ka auto ir jāatbilst noteiktajiem izmešu daudzumiem tikai pirmos 5 gavus vai 100k km, ar Eur7 no 2025. gada vidus šis tiek pagarināts uz 10 gadiem un 200k km. Ok, dīzeļiem tur arī tiek vēl krietni piegriezts atļautais daudzums, bet benzīnam gan paliek esošie apjomi.

Un kā zinām, pat Eiropā, ja kaut kas nav regulēts (piemēram, DPF nomaiņa pie noteikta km skaita), tad reti kurš kaut ko tādu maina profilaksei, ja vispār maina, ņemot vērā, ka tā nav lēta detaļa. Drīzāk pie 200k km nomainīs auto kā DPF, ja to auto pircis jaunu


Nu ilgi nav jāgaida, no 25 gada CSDD pārbaudīs mikrodaļiņas visiem dīzeļiem, tākā neies cauri man ir DPF filtrs viss strādā viss čotka ar 400k nobraukumu tam filtram.
Offline
Kaross
20. Feb 2023, 09:32 #94

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4332

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


19 Feb 2023, 23:14:26 @cmax rakstīja:
Pacitējot Kaspichu-PM2.5 daļiņas nav redzamas un saožamas un neveido nekādus nosēdumus, ja ar vietā esošu DPF izpūtēja gals ir melns tad tur sen jau kapi.
VAG brauc ilgāk jo vismaz tiem kas brauc nav ne Nox ne PM sensoru izplūdē.


Un kuram tad BMW ir? Ja salīdzina vienus gadus un auto bez AdBlue. Pilnīgi nekādas atšķirības. Auto aprīkots ar Adblue un nāk arī NOX un PM tam pašam VAGam.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
sys9291
20. Feb 2023, 09:38 #95

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5179

Braucu ar: F20 R1200RT


20 Feb 2023, 09:23:17 @RaL rakstīja:
tā jau ir utopija
Šaubos, ka pat Rietumeiropā tā kaut vai puse dara.

Būtu jau krietni labāk, ja vismaz visiem tas DPF būtu, līdz kam izskatās, ka vēl ilgi nenonāksim.

Pat pašreizējās emisiju normas nosaka, ka auto ir jāatbilst noteiktajiem izmešu daudzumiem tikai pirmos 5 gavus vai 100k km, ar Eur7 no 2025. gada vidus šis tiek pagarināts uz 10 gadiem un 200k km. Ok, dīzeļiem tur arī tiek vēl krietni piegriezts atļautais daudzums, bet benzīnam gan paliek esošie apjomi.

Un kā zinām, pat Eiropā, ja kaut kas nav regulēts (piemēram, DPF nomaiņa pie noteikta km skaita), tad reti kurš kaut ko tādu maina profilaksei, ja vispār maina, ņemot vērā, ka tā nav lēta detaļa. Drīzāk pie 200k km nomainīs auto kā DPF, ja to auto pircis jaunu

īsti nav tā kā Tu saki. Esmu daudziem redzējis dīlera mainītus DPF. Parasti noskrējieni variē 250-300K un nedomāju, ka tas ir profilaktiski. Pie kam iekš BMW DPF mūžu dīleris skatās pēc CBS datiem un neviens tur neiedziļinās par viņa efektivitāti - tobiš ja rakstīts - tad jāmaina...
Offline
Kaross
20. Feb 2023, 09:41 #96

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4332

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


20 Feb 2023, 06:37:04 @abyss rakstīja:
Atceraties vienu, bet izdevīgi aizmirstat citu

Kaspich taču cik x bija ielicis info, ka bmw skaidri un gaiši norādijuši, ka pēc ~200k dpf filtrs jāmaina, jo nepilda vairs savu funkciju. Bet diemžēl ar powera meklētāju nemaku apieties un neko nevaru atrast


Maigi sakot dumji uzticēties kaut kādam mistiskam ciparam, kurš izzīsts no pirksta. Pat tādam visgudram profesoram kā Kaspich, to būtu jāsaprot. DPF mūžs ir atkarīgs no 100 faktoriem. Ikdienā pa bāni braucot garos gabalus tas DPF nekad nebūs pat tuvu tam stāvoklim kā automašīnai, kas stumdās piepilsētā un pilsētā. Pilnīgi neloģiski tapēc tā vienkārši mainīt 2000+ euro vērtu detaļu tapēc, ka BMW uzlicis "atgādinājumu" par šīs detaļas maiņu.

jo nepilda vairs savu funkciju.


Pēc kurām zvaigznēm tas tiek noteikts? Tāds kliedzošs apgalvojums bez jebkāda pamatojuma. Bet nu Kaspicham kā tipiskam populistam patika bļaut bez pamatojuma.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
tg
20. Feb 2023, 10:11 #97

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 888

Braucu ar: Ar ko pagadās

Esmu pamanījis, ka daži kantori piedāvā DPF mazgāšanu. Ir kāds mēģinājis? Kādi rezultāti?
Offline
sys9291
20. Feb 2023, 10:24 #98

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5179

Braucu ar: F20 R1200RT


20 Feb 2023, 10:11:58 @tg rakstīja:
Esmu pamanījis, ka daži kantori piedāvā DPF mazgāšanu. Ir kāds mēģinājis? Kādi rezultāti?

viss ir atkarīgs no konkrēta gadījuma - ir kam palīdz - ir kam nē...
P.S ja nav saremontēts auto (novērsts DPF nereģenerēšanas cēlonis, beigtas sprauslas, eļļas patēriņš utt) - pasākums bezjēdzīgs...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 20 Feb 2023, 10:26:17 ]

Offline
4525
20. Feb 2023, 10:32 #99

Kopš: 22. Jan 2018

Ziņojumi: 82

Braucu ar:


20 Feb 2023, 10:11:58 @tg rakstīja:
Esmu pamanījis, ka daži kantori piedāvā DPF mazgāšanu. Ir kāds mēģinājis? Kādi rezultāti?


Tā kā filtrs bija noņemts pie turbīnas maiņas, aizvedu profilaktiski izmazgāt. Izdrukāja papīru ar pretestību pirms-pēc. 120 eiro laikam maksāja. Tas bija pie nobraukuma 250kkm - tagad ir 310kkm.
Cik saprotu, tad mazgāšana dod daudz labāku efektu par dedzināšanu, jo skalo viņi pretēji plūsmas virzienam. Mazgā ar tīru ūdeni bez ķīmijām.
Kāds efekts mazgāšanai grūti spriest, jo nebija problēmu arī pirms mazgāšanas. M57N2
Offline
sys9291
20. Feb 2023, 10:43 #100

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5179

Braucu ar: F20 R1200RT


20 Feb 2023, 10:32:24 @4525 rakstīja:

20 Feb 2023, 10:11:58 @tg rakstīja:
Esmu pamanījis, ka daži kantori piedāvā DPF mazgāšanu. Ir kāds mēģinājis? Kādi rezultāti?


Tā kā filtrs bija noņemts pie turbīnas maiņas, aizvedu profilaktiski izmazgāt. Izdrukāja papīru ar pretestību pirms-pēc. 120 eiro laikam maksāja. Tas bija pie nobraukuma 250kkm - tagad ir 310kkm.
Cik saprotu, tad mazgāšana dod daudz labāku efektu par dedzināšanu, jo skalo viņi pretēji plūsmas virzienam. Mazgā ar tīru ūdeni bez ķīmijām.
Kāds efekts mazgāšanai grūti spriest, jo nebija problēmu arī pirms mazgāšanas. M57N2

dedzināšana ir normāls process, ko auto veic automātiski lai sadedzinātu kvēpu daļiņas. Sadegot kvēpiem rodas pelni, kas uzkrājas filtrā. Tās sadedzināt nevar - tātad tikai izmazgāt...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo