Online

Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: E90 vai F30 par 10k

AutorsZiņojums
hasans
14. May 2021, 15:08 #21

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:


14 May 2021, 11:26:58 @radiaators rakstīja:
Man 2k euro gadā sanāca gan ar e60 uzturēšanā, gan arī ar f11 tagad ir tas pats.
Domāju ka gan ar e91 faceliftu, gan f30 būs tas pats, ja gribēsi, lai visi agregāti (egr, dpf, ķēdes, atgāzu dzesēšanas sistēmas, tosola un degvielas sūkņi utt.) darbotos kā to ir paredzējis ražotājs...
Tas nav e39 un e46 līmenis...
Ok ja es brauktu ar e46, tad ar manu attieksmi pret tehniku, domāju, ka gadā man uzturēšanā aizietu 1-1,2k euro - tas tā salīdzināšanai...

Diemžēl arī e46 nav nekāds lētais uzturēšanā, ja grib, lai viss darbotos kā nākas un viss būtu pa smuko. Tikko nopirku labu izejmateriālu (e46) un parasta apkope man izmaksās detaļās pie 900 + vēl klāt būs jārēķina darbs. Un tur vēl nāks klāt $$$
Offline
fr3nzy
14. May 2021, 15:48 #22

Kopš: 14. May 2021

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

laikam man paveicies ar savu e46, drīz 7 gadi jau būs kā ar savu braucu un vidēji gadā
man iznāca tikai kādi 200 eur uz remontiem
man ir e46 318ci coupe, nopirku ļoti labā stāvoklī un Latvijā toreiz tik gadu braukts bija

palasot komemtārus tagad baidos pirkt jaunu bembi sev
Offline
gintc
14. May 2021, 17:36 #23

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2297

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000


14 May 2021, 15:08:16 @hasans rakstīja:

14 May 2021, 11:26:58 @radiaators rakstīja:
Man 2k euro gadā sanāca gan ar e60 uzturēšanā, gan arī ar f11 tagad ir tas pats.
Domāju ka gan ar e91 faceliftu, gan f30 būs tas pats, ja gribēsi, lai visi agregāti (egr, dpf, ķēdes, atgāzu dzesēšanas sistēmas, tosola un degvielas sūkņi utt.) darbotos kā to ir paredzējis ražotājs...
Tas nav e39 un e46 līmenis...
Ok ja es brauktu ar e46, tad ar manu attieksmi pret tehniku, domāju, ka gadā man uzturēšanā aizietu 1-1,2k euro - tas tā salīdzināšanai...

Diemžēl arī e46 nav nekāds lētais uzturēšanā, ja grib, lai viss darbotos kā nākas un viss būtu pa smuko. Tikko nopirku labu izejmateriālu (e46) un parasta apkope man izmaksās detaļās pie 900 + vēl klāt būs jārēķina darbs. Un tur vēl nāks klāt $$$

e46 apkope 900eur!? da tu ko?! zeltu eļļas vietā lēji? remonts pēc pirkšanas, jā lai sevestu kārtībā auto, ne apkope
Offline
hasans
14. May 2021, 17:54 #24

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:


14 May 2021, 17:36:54 @gintc rakstīja:

14 May 2021, 15:08:16 @hasans rakstīja:

14 May 2021, 11:26:58 @radiaators rakstīja:
Man 2k euro gadā sanāca gan ar e60 uzturēšanā, gan arī ar f11 tagad ir tas pats.
Domāju ka gan ar e91 faceliftu, gan f30 būs tas pats, ja gribēsi, lai visi agregāti (egr, dpf, ķēdes, atgāzu dzesēšanas sistēmas, tosola un degvielas sūkņi utt.) darbotos kā to ir paredzējis ražotājs...
Tas nav e39 un e46 līmenis...
Ok ja es brauktu ar e46, tad ar manu attieksmi pret tehniku, domāju, ka gadā man uzturēšanā aizietu 1-1,2k euro - tas tā salīdzināšanai...

Diemžēl arī e46 nav nekāds lētais uzturēšanā, ja grib, lai viss darbotos kā nākas un viss būtu pa smuko. Tikko nopirku labu izejmateriālu (e46) un parasta apkope man izmaksās detaļās pie 900 + vēl klāt būs jārēķina darbs. Un tur vēl nāks klāt $$$

e46 apkope 900eur!? da tu ko?! zeltu eļļas vietā lēji? remonts pēc pirkšanas, jā lai sevestu kārtībā auto, ne apkope

easy.
jauni miglas lukturi (reflektori jau nokalpojuši)
castrol motoreļļa 6L (standarta apkope pēc iegādes)
eļļas filtrs Mann-filter (standarta apkope pēc iegādes)
gaisa filtrs Bosch (standarta apkope pēc iegādes)
ogles salona filtrs Bosch (standarta apkope pēc iegādes)
āra temp. devējs (vecais sāk rādīt nepareizi)
siksnas ar jauniem ruļļiem (vēl var lietot vecos, bet ir pirmās pazīmes par nolietojumu)
EGR termostats
dzesēšanas škidruma termostats
degvielas filtrs Bosch (standarta apkope pēc iegādes)
bremžu diski/ kluči TRW priekša un aizmugure r nodiluma devējiem (braukt vēl var, bet bet man patīk, ka bremzes ir kārtībā)
visas 4 jaunas vasaras riepas 18" (ar vecajām vēl braukt var, mm atļauj, bet drošība 1. vietā)
Meyle HD priekšējais plaukts (piekare vesela, bet vecais īpašnieks stock plaukta vietā uzstādījis Meyle HD, Tehniskajā apskatē piekasās par nevienādiem plauktiem)

šis viss kopā 893eur + darbs par nomaiņu + savirze.

tam visam klāt vēl nāks dzesēšanas škidrums, stūres hidrauliskais šķidrums un bremžu šķidruma maiņa. (standarta apkope pēc iegādes)


[ Šo ziņu laboja hasans, 14 May 2021, 17:58:36 ]

Offline
gintc
14. May 2021, 18:05 #25

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2297

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000


14 May 2021, 17:54:04 @hasans rakstīja:

14 May 2021, 17:36:54 @gintc rakstīja:

14 May 2021, 15:08:16 @hasans rakstīja:

14 May 2021, 11:26:58 @radiaators rakstīja:
Man 2k euro gadā sanāca gan ar e60 uzturēšanā, gan arī ar f11 tagad ir tas pats.
Domāju ka gan ar e91 faceliftu, gan f30 būs tas pats, ja gribēsi, lai visi agregāti (egr, dpf, ķēdes, atgāzu dzesēšanas sistēmas, tosola un degvielas sūkņi utt.) darbotos kā to ir paredzējis ražotājs...
Tas nav e39 un e46 līmenis...
Ok ja es brauktu ar e46, tad ar manu attieksmi pret tehniku, domāju, ka gadā man uzturēšanā aizietu 1-1,2k euro - tas tā salīdzināšanai...

Diemžēl arī e46 nav nekāds lētais uzturēšanā, ja grib, lai viss darbotos kā nākas un viss būtu pa smuko. Tikko nopirku labu izejmateriālu (e46) un parasta apkope man izmaksās detaļās pie 900 + vēl klāt būs jārēķina darbs. Un tur vēl nāks klāt $$$

e46 apkope 900eur!? da tu ko?! zeltu eļļas vietā lēji? remonts pēc pirkšanas, jā lai sevestu kārtībā auto, ne apkope

easy.
jauni miglas lukturi (reflektori jau nokalpojuši)
castrol motoreļļa 6L (standarta apkope pēc iegādes)
eļļas filtrs Mann-filter (standarta apkope pēc iegādes)
gaisa filtrs Bosch (standarta apkope pēc iegādes)
ogles salona filtrs Bosch (standarta apkope pēc iegādes)
āra temp. devējs (vecais sāk rādīt nepareizi)
siksnas ar jauniem ruļļiem (vēl var lietot vecos, bet ir pirmās pazīmes par nolietojumu)
EGR termostats
dzesēšanas škidruma termostats
degvielas filtrs Bosch (standarta apkope pēc iegādes)
bremžu diski/ kluči TRW priekša un aizmugure r nodiluma devējiem (braukt vēl var, bet bet man patīk, ka bremzes ir kārtībā)
visas 4 jaunas vasaras riepas 18" (ar vecajām vēl braukt var, mm atļauj, bet drošība 1. vietā)
Meyle HD priekšējais plaukts (piekare vesela, bet vecais īpašnieks stock plaukta vietā uzstādījis Meyle HD, Tehniskajā apskatē piekasās par nevienādiem plauktiem)

šis viss kopā 893eur + darbs par nomaiņu + savirze.

tam visam klāt vēl nāks dzesēšanas škidrums, stūres hidrauliskais šķidrums un bremžu šķidruma maiņa. (standarta apkope pēc iegādes)





Njāa, ja tā pieiet, tad viss ok, gluži kā man parasti! Besī, ja viss nav čotka! ar nopirku e90 pa lēto, kā rezerves auto, ziemai, tīri pēc iegādes "apkope" 2000eur

p.s. neaizmirsti vēl reduktorā un kārbā eļļu samainīt
Offline
hasans
14. May 2021, 18:37 #26

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:


14 May 2021, 18:05:28 @gintc rakstīja:

14 May 2021, 17:54:04 @hasans rakstīja:

14 May 2021, 17:36:54 @gintc rakstīja:

14 May 2021, 15:08:16 @hasans rakstīja:

14 May 2021, 11:26:58 @radiaators rakstīja:
Man 2k euro gadā sanāca gan ar e60 uzturēšanā, gan arī ar f11 tagad ir tas pats.
Domāju ka gan ar e91 faceliftu, gan f30 būs tas pats, ja gribēsi, lai visi agregāti (egr, dpf, ķēdes, atgāzu dzesēšanas sistēmas, tosola un degvielas sūkņi utt.) darbotos kā to ir paredzējis ražotājs...
Tas nav e39 un e46 līmenis...
Ok ja es brauktu ar e46, tad ar manu attieksmi pret tehniku, domāju, ka gadā man uzturēšanā aizietu 1-1,2k euro - tas tā salīdzināšanai...

Diemžēl arī e46 nav nekāds lētais uzturēšanā, ja grib, lai viss darbotos kā nākas un viss būtu pa smuko. Tikko nopirku labu izejmateriālu (e46) un parasta apkope man izmaksās detaļās pie 900 + vēl klāt būs jārēķina darbs. Un tur vēl nāks klāt $$$

e46 apkope 900eur!? da tu ko?! zeltu eļļas vietā lēji? remonts pēc pirkšanas, jā lai sevestu kārtībā auto, ne apkope

easy.
jauni miglas lukturi (reflektori jau nokalpojuši)
castrol motoreļļa 6L (standarta apkope pēc iegādes)
eļļas filtrs Mann-filter (standarta apkope pēc iegādes)
gaisa filtrs Bosch (standarta apkope pēc iegādes)
ogles salona filtrs Bosch (standarta apkope pēc iegādes)
āra temp. devējs (vecais sāk rādīt nepareizi)
siksnas ar jauniem ruļļiem (vēl var lietot vecos, bet ir pirmās pazīmes par nolietojumu)
EGR termostats
dzesēšanas škidruma termostats
degvielas filtrs Bosch (standarta apkope pēc iegādes)
bremžu diski/ kluči TRW priekša un aizmugure r nodiluma devējiem (braukt vēl var, bet bet man patīk, ka bremzes ir kārtībā)
visas 4 jaunas vasaras riepas 18" (ar vecajām vēl braukt var, mm atļauj, bet drošība 1. vietā)
Meyle HD priekšējais plaukts (piekare vesela, bet vecais īpašnieks stock plaukta vietā uzstādījis Meyle HD, Tehniskajā apskatē piekasās par nevienādiem plauktiem)

šis viss kopā 893eur + darbs par nomaiņu + savirze.

tam visam klāt vēl nāks dzesēšanas škidrums, stūres hidrauliskais šķidrums un bremžu šķidruma maiņa. (standarta apkope pēc iegādes)





Njāa, ja tā pieiet, tad viss ok, gluži kā man parasti! Besī, ja viss nav čotka! ar nopirku e90 pa lēto, kā rezerves auto, ziemai, tīri pēc iegādes "apkope" 2000eur

p.s. neaizmirsti vēl reduktorā un kārbā eļļu samainīt

vo, par reduktoru biju piemirsis atķeksēts
kārba ies uz pilno eļļas maiņu (ar skalošanu)
Offline
VVRECK
14. May 2021, 18:51 #27

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


14 May 2021, 11:20:27 @0xFFFF rakstīja:
F30 8pk kārba ļoti forši strādā, tas varētu būt viens no lielākajiem + pret E90. Dīzelim pa to budžetu jārēķinās, ka būs jāmaina ķēde,DPF uz beigām, kārbas apkope.. Es savam F30 pie 170k nomainīju ķēdi un servisā jau teica, ka ilgi vairs nebūtu izvilkusi. Izmaksāja ap 1200eur, kas ir 1/5 no vidēja E90 vērtības. Es labāk pirktu sakarīgu E90, savestu visu labā kārtībā un vēl paliktu kāda rezerve neplānotiem remontiem.


Piekrītu!
Labāk pilnu, sakoptu E90 nekā tukšu F30 dvuļu. Dvuļa jo visbiežāk sastopama iekš F30
Offline
smilee45
14. May 2021, 19:08 #28

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 940

Braucu ar:


14 May 2021, 12:31:57 @fr3nzy rakstīja:
izskatās, ka jāņem labāk e90 tad

kas vaina lešiem?? ir daudzi piemēti, ka cilvēki nopērk tur auto par 30% lētāk kā Latvijā, brauc un priecājās

kā jums liekas vai Latvijas tirgū nav leišu auto?? protams, ka ir, daudzi tak dzen tagad no leišiem un tirgo šeit, kāda jēga pārmaksāt, ja pats vari aizbraukt un nopirkt??

Aizņemies vai sazīmē kaut kur vēl 2k eur un paņem f30 2015 lci ar jau b47 dzinēju.
---------------
10k nolocīt pa e90 ir neprāts. Nopirkt e90 pa lētākām naudām un atstāt lieliem remontiem?
Te jau pati domāšana ir jāmaina.
---------
f30 12keur, ok ar visu ceļu, apdrošināšanām un ceļa izmaksām būs vēl 500eur. Bet neviens neliedz tos 500eur nokaulēt pērkot
f30 lci ar 200k+ var dabūt
Paskati mobile.de
----------
Būs tev 200k+ nobraukums, bet tas auto iet bez lieliem remontiem 500k+, ja maina eļļu
Offline
Elviss
14. May 2021, 19:23 #29

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21622

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Man padsmit eur klāt nostājās e46 pirkumam, par ko stāsts?!

-----------------
Offline
fr3nzy
14. May 2021, 22:06 #30

Kopš: 14. May 2021

Ziņojumi: 5

Braucu ar:


14 May 2021, 19:08:35 @smilee45 rakstīja:

14 May 2021, 12:31:57 @fr3nzy rakstīja:
izskatās, ka jāņem labāk e90 tad

kas vaina lešiem?? ir daudzi piemēti, ka cilvēki nopērk tur auto par 30% lētāk kā Latvijā, brauc un priecājās

kā jums liekas vai Latvijas tirgū nav leišu auto?? protams, ka ir, daudzi tak dzen tagad no leišiem un tirgo šeit, kāda jēga pārmaksāt, ja pats vari aizbraukt un nopirkt??

Aizņemies vai sazīmē kaut kur vēl 2k eur un paņem f30 2015 lci ar jau b47 dzinēju.
---------------
10k nolocīt pa e90 ir neprāts. Nopirkt e90 pa lētākām naudām un atstāt lieliem remontiem?
Te jau pati domāšana ir jāmaina.
---------
f30 12keur, ok ar visu ceļu, apdrošināšanām un ceļa izmaksām būs vēl 500eur. Bet neviens neliedz tos 500eur nokaulēt pērkot
f30 lci ar 200k+ var dabūt
Paskati mobile.de
----------
Būs tev 200k+ nobraukums, bet tas auto iet bez lieliem remontiem 500k+, ja maina eļļu


ok paskatīšos
Offline
0xFFFF
15. May 2021, 09:40 #31

Kopš: 14. Jun 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 362

Braucu ar: e30 320i, f36 435i, rAudi s3


14 May 2021, 18:51:47 @V_Riks rakstīja:

14 May 2021, 11:20:27 @0xFFFF rakstīja:
F30 8pk kārba ļoti forši strādā, tas varētu būt viens no lielākajiem + pret E90. Dīzelim pa to budžetu jārēķinās, ka būs jāmaina ķēde,DPF uz beigām, kārbas apkope.. Es savam F30 pie 170k nomainīju ķēdi un servisā jau teica, ka ilgi vairs nebūtu izvilkusi. Izmaksāja ap 1200eur, kas ir 1/5 no vidēja E90 vērtības. Es labāk pirktu sakarīgu E90, savestu visu labā kārtībā un vēl paliktu kāda rezerve neplānotiem remontiem.


Piekrītu!
Labāk pilnu, sakoptu E90 nekā tukšu F30 dvuļu. Dvuļa jo visbiežāk sastopama iekš F30

Piekrītu, ka 2l nav ahuennais cēliens, bet ar 8hp kārbu ir ļoti ok ikdienas braukšanai
Offline
VVRECK
15. May 2021, 11:09 #32

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


15 May 2021, 09:40:08 @0xFFFF rakstīja:

14 May 2021, 18:51:47 @V_Riks rakstīja:

14 May 2021, 11:20:27 @0xFFFF rakstīja:
F30 8pk kārba ļoti forši strādā, tas varētu būt viens no lielākajiem + pret E90. Dīzelim pa to budžetu jārēķinās, ka būs jāmaina ķēde,DPF uz beigām, kārbas apkope.. Es savam F30 pie 170k nomainīju ķēdi un servisā jau teica, ka ilgi vairs nebūtu izvilkusi. Izmaksāja ap 1200eur, kas ir 1/5 no vidēja E90 vērtības. Es labāk pirktu sakarīgu E90, savestu visu labā kārtībā un vēl paliktu kāda rezerve neplānotiem remontiem.


Piekrītu!
Labāk pilnu, sakoptu E90 nekā tukšu F30 dvuļu. Dvuļa jo visbiežāk sastopama iekš F30

Piekrītu, ka 2l nav ahuennais cēliens, bet ar 8hp kārbu ir ļoti ok ikdienas braukšanai


Esmu braucis ar 2l, ir tiešām ok.
Bet tomēr 6cyl ir cita dziesma attiecībā pret 4cyl
Offline
Locis
15. May 2021, 11:10 #33

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10815

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


14 May 2021, 17:54:04 @hasans rakstīja:

14 May 2021, 17:36:54 @gintc rakstīja:

14 May 2021, 15:08:16 @hasans rakstīja:

14 May 2021, 11:26:58 @radiaators rakstīja:
Man 2k euro gadā sanāca gan ar e60 uzturēšanā, gan arī ar f11 tagad ir tas pats.
Domāju ka gan ar e91 faceliftu, gan f30 būs tas pats, ja gribēsi, lai visi agregāti (egr, dpf, ķēdes, atgāzu dzesēšanas sistēmas, tosola un degvielas sūkņi utt.) darbotos kā to ir paredzējis ražotājs...
Tas nav e39 un e46 līmenis...
Ok ja es brauktu ar e46, tad ar manu attieksmi pret tehniku, domāju, ka gadā man uzturēšanā aizietu 1-1,2k euro - tas tā salīdzināšanai...

Diemžēl arī e46 nav nekāds lētais uzturēšanā, ja grib, lai viss darbotos kā nākas un viss būtu pa smuko. Tikko nopirku labu izejmateriālu (e46) un parasta apkope man izmaksās detaļās pie 900 + vēl klāt būs jārēķina darbs. Un tur vēl nāks klāt $$$

e46 apkope 900eur!? da tu ko?! zeltu eļļas vietā lēji? remonts pēc pirkšanas, jā lai sevestu kārtībā auto, ne apkope

easy.
jauni miglas lukturi (reflektori jau nokalpojuši)
castrol motoreļļa 6L (standarta apkope pēc iegādes)
eļļas filtrs Mann-filter (standarta apkope pēc iegādes)
gaisa filtrs Bosch (standarta apkope pēc iegādes)
ogles salona filtrs Bosch (standarta apkope pēc iegādes)
āra temp. devējs (vecais sāk rādīt nepareizi)
siksnas ar jauniem ruļļiem (vēl var lietot vecos, bet ir pirmās pazīmes par nolietojumu)
EGR termostats
dzesēšanas škidruma termostats
degvielas filtrs Bosch (standarta apkope pēc iegādes)
bremžu diski/ kluči TRW priekša un aizmugure r nodiluma devējiem (braukt vēl var, bet bet man patīk, ka bremzes ir kārtībā)
visas 4 jaunas vasaras riepas 18" (ar vecajām vēl braukt var, mm atļauj, bet drošība 1. vietā)
Meyle HD priekšējais plaukts (piekare vesela, bet vecais īpašnieks stock plaukta vietā uzstādījis Meyle HD, Tehniskajā apskatē piekasās par nevienādiem plauktiem)

šis viss kopā 893eur + darbs par nomaiņu + savirze.

tam visam klāt vēl nāks dzesēšanas škidrums, stūres hidrauliskais šķidrums un bremžu šķidruma maiņa. (standarta apkope pēc iegādes)




Vajag skatīties,kas ir tieši specifiski E46,jo citam varbūt nebūs bremzes ,plaukti lukturi utt jāmaina. Apkope ir tāda lieta,ko dara +/- neatkarīgi no auto stāvokļa,pārejais ir remonts.
Offline
Grubby
15. May 2021, 11:25 #34

Kopš: 26. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 591

Braucu ar:


14 May 2021, 11:17:49 @sys9291 rakstīja:

14 May 2021, 10:03:10 @fr3nzy rakstīja:
Labdien, ir doma nomainīt beidzot savu veco e46 uz jaunāku. Budžets apmēram ir līdz 10 000, noteikti braukšu pie leišiem skatīties un pirkt, bet kādas atsauksmes ir par bmw 3 sērijas f30, vai man ir vērts pirkt 2013-2015 gada f30, vai arī labāk nopirkt kādu bmw 3 sērijas e90 2010-2012 gadam. Vai f30 uzturēšana man būs krietni dārgaka par e90??
Kas labāks vai sliktāks ir, ja salīdzina šos abus auto?
Es labprāt uzklausītu kādu viedokli vai atsauksmes par šīm abām mašīnām. Protams vairāk gribas f30 pirkt, bet negribas maksāt 2x dārgākus remontus, kā īsti ir??

viss atkarīgs no konkrētā auto stāvokļa... lamata var būt gan viena gan otra...

+17

Iesaku skatīties ne tikai uz auto vēsturi, bet arī - no kā pērc. pērkot no plača vai perekupa domāju ka ir lielāks risks nekā no privātā kas redzams ka brauc pats un atstāj iespaidu ka brauc mierīgi un kopj auto. Protams tas iespaids var būt maldinošs bet man tāda pieeja labi nostrādāja - nopirku ļoti koptu auto no pedantiska samnieka, 6 gadu laikā tikai 3 detaļas ir bijušas jāmaina, neskaitot ritošās daļas regulārās apkopes.
Offline
VVRECK
15. May 2021, 11:28 #35

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


15 May 2021, 11:25:26 @Grubby rakstīja:

14 May 2021, 11:17:49 @sys9291 rakstīja:

14 May 2021, 10:03:10 @fr3nzy rakstīja:
Labdien, ir doma nomainīt beidzot savu veco e46 uz jaunāku. Budžets apmēram ir līdz 10 000, noteikti braukšu pie leišiem skatīties un pirkt, bet kādas atsauksmes ir par bmw 3 sērijas f30, vai man ir vērts pirkt 2013-2015 gada f30, vai arī labāk nopirkt kādu bmw 3 sērijas e90 2010-2012 gadam. Vai f30 uzturēšana man būs krietni dārgaka par e90??
Kas labāks vai sliktāks ir, ja salīdzina šos abus auto?
Es labprāt uzklausītu kādu viedokli vai atsauksmes par šīm abām mašīnām. Protams vairāk gribas f30 pirkt, bet negribas maksāt 2x dārgākus remontus, kā īsti ir??

viss atkarīgs no konkrētā auto stāvokļa... lamata var būt gan viena gan otra...

+17

Iesaku skatīties ne tikai uz auto vēsturi, bet arī - no kā pērc. pērkot no plača vai perekupa domāju ka ir lielāks risks nekā no privātā kas redzams ka brauc pats un atstāj iespaidu ka brauc mierīgi un kopj auto. Protams tas iespaids var būt maldinošs bet man tāda pieeja labi nostrādāja - nopirku ļoti koptu auto no pedantiska samnieka, 6 gadu laikā tikai 3 detaļas ir bijušas jāmaina, neskaitot ritošās daļas regulārās apkopes.


Man arī kā potenciālam pircējam ir svarīgi no kā pirkt auto, elementārākā salona tīrība ir rādītājs un attieksme pret auto
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo