Online

Pašreiz BMWPower skatās 122 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Virs 3500 apgriezieniem sāk motors raustīties.

AutorsZiņojums
Phasma
30. Oct 2004, 21:07 #41

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

Vechi, a kas pa sudiem, ka neiet auksts, bet ja uzsilda iet zaibis??? Karoch, aukstam pagriezhu aizdedzi un no pus apgrieziena pielec un pec 3-5 sek. noslapst! Un vel tam galigi nepatik, ka nospiezh gaazi - uzreiz noslaapst! Kas pa huinju?

-----------------
Excitement of building....
Offline
bmwaddict
30. Oct 2004, 21:11 #42

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2004-10-30 21:07, Phasma rakstīja:
Vechi, a kas pa sudiem, ka neiet auksts, bet ja uzsilda iet zaibis???

Karburaators?
Offline
Phasma
30. Oct 2004, 22:07 #43

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

shprice

-----------------
Excitement of building....
Offline
bmwaddict
31. Oct 2004, 01:13 #44

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2004-10-30 22:07, Phasma rakstīja:
shprice

Ir taads mineejums ka K-Jetam vareetu buut pie vainas tas elektriskais choka gaisa vaarsts, kas varbuut ir palicis atveeraa staavoklii. Ja taads ir. Parasti K-Jetam ir. Tam jaaatrodas trubaa kas apiet gaisa meeriitaaju, trubai jaabuut aizveertai, kad motors auksts, lai bagaatinaatu maisijumu. Dazhiem K-Jetiem to dara ar shaadu termoelektrisku vaarstu.
Graamataa vispaar neko neatradu par sho teemu.[ This message was edited by: bmwaddict on 2004-10-31 02:00 ]
Offline
Permalat
02. Feb 2005, 18:07 #45

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

Atljausjos iebilst:
M20 (saakot no apt.1986.g. M20B25, un veelaak M20B20, B23), M40, M50 seerijas motoriem ir Motronic iesprices sisteema. Taatad: nav nekaadu vakuuma vai centrbeedzes aizdedzes regulatoru. Visas korekcijas veic MCU (motora vadiibas bloks);
Motora apgriezienu ierobezjotaajs nevienam BMW modelim nav iemonteets centrbeedzes regulatoraa!
Temperatuuras datchiki sjiem motoriem (vismaz M20, M40: noteikti, par M50 jaaskataas) ir 2: kas raada T instrumentu panelii un tas, kas meera T prieksh MCU.

Offline
bmwaddict
02. Feb 2005, 18:55 #46

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Iebildumi ir welkomeeti bet ja nemaldos runa gaaja par E21 323i kas ir K-Jets (un noteikti ir stipri zem 86 gada)

2005-02-02 18:07, Permalat rakstīja:
Motora apgriezienu ierobezjotaajs nevienam BMW modelim nav iemonteets centrbeedzes regulatoraa!

Nu man gan liekas ka piemeeram M10 L-Jetam ir gan..
Offline
bmwaddict
04. May 2006, 20:59 #47

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

tak panjem ar kaadu draati satin to mehaanisko ierobezhotaaju lai nedarbojas un tad paarbaudi ir tas vainiigs vai ne.
vairaak jau izklausaas peec beigtiem svechvadiem.
Offline
_ix_
04. May 2006, 21:16 #48

Kopš: 07. Mar 2004

No: Varakļāni

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: 1kg

tev kaa vinjsh dirshaas, mieriigi uznjemot aatrumu vai tad kad dod iekshaa ?

-----------------
Hydroprint ir miris !
Offline
_ix_
04. May 2006, 21:46 #49

Kopš: 07. Mar 2004

No: Varakļāni

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: 1kg

iesaku vispirms paarbaudiit visas gaisa trubas aiz gaisa meeriitaaja, mosh kaukur kaada plaisa.

-----------------
Hydroprint ir miris !
Offline
HE9600
04. May 2006, 21:52 #50

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2388

Braucu ar: Veciem BMW

_ix_ tādā gadījumā visdrīzāk mašīna arī gribētu slāpt nost pie zemiem apgriezieniem.. būtu pretēji... visu laiku jāmin grīdā lai varētu braukt.. man šitā figņa bij iepriekšējajam auto... ilgi mocījos, jo tās gumijas nav nemaz tik viegli dabūt.. jauna 60ls!
Offline
_ix_
04. May 2006, 22:10 #51

Kopš: 07. Mar 2004

No: Varakļāni

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: 1kg

sorii bet nehuja, vai arii katrama autinjam savaadaak, man bija taa ka do cukaa un kaukaadaa briidii kaa pret sienu, biju gan uz diagnostiku (permalat) tur man saaka dziit ka lamdenei kirdik, nomainiija turpat lamdeni, izbraucu vienu kvartaalu kopaa ar servisa dzeku, a tur hyj, kaa raustiijaas taa raustaas, takshto diagnostika ar shito nevar noteikt

-----------------
Hydroprint ir miris !
Offline
_ix_
04. May 2006, 22:33 #52

Kopš: 07. Mar 2004

No: Varakļāni

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: 1kg

man bija taa ka bija plaisa pie vienas pienaakoshaas (a varbuut aizejoshaas ) trubas, nu tip tur kur truba maucaas gofraa

-----------------
Hydroprint ir miris !
Offline
GirtzB
26. May 2006, 12:58 #53

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

imho klasisks benzīna un vai degvielas nepietiekamības gadījums. pārbaudi kā sprauslas, sūknis, filtrs, mok kaut kur aizsērējis...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo