Online

Pašreiz BMWPower skatās 127 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Virs 3500 apgriezieniem sāk motors raustīties.

AutorsZiņojums
rolisz
22. Sep 2004, 10:11 #1

Kopš: 22. Sep 2004

Ziņojumi: 15

Braucu ar: 92’ BMW 318i

Man ir 92’gada 318i, kad sasniedz 3500 apgriezienus sāk purināties motors, itkā atslēgtos. Ir mainītas sveces, sveču vadi, gaisa filtrs u.c. pat kompi ieliku no viena tāda paša auto nekas nemainās varbūt ir kādam kāda ideja.
Offline
rolisz
22. Sep 2004, 11:12 #2

Kopš: 22. Sep 2004

Ziņojumi: 15

Braucu ar: 92’ BMW 318i

Kur idejas?
Offline
Artis_D
22. Sep 2004, 11:30 #3

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13413

Braucu ar: BMW

mož gaisa gofrā kāds caurums un rauj papildus gaisu. bet tā ir tikai viena ideja, man tā bija M20.
Offline
JV
22. Sep 2004, 11:37 #4

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 649

Braucu ar: E39 M5 superčārdžots

varbūt temperatūras devējs, tas kurš uz vadības bloku strādā

-----------------
www.trackday.lv

Offline
rolisz
22. Sep 2004, 11:38 #5

Kopš: 22. Sep 2004

Ziņojumi: 15

Braucu ar: 92’ BMW 318i

Bija tā, ka brīžiem atlec vaļā, kautkas un aiziet? Sajūta ir tāda ka viens stobrs nestrādā, uz priekšu iet, bet jūtu ka motors trīc.
Offline
rolisz
22. Sep 2004, 11:38 #6

Kopš: 22. Sep 2004

Ziņojumi: 15

Braucu ar: 92’ BMW 318i

Kur tāds tempretūras devējs ir un ko tas dod?
Offline
rolisz
22. Sep 2004, 11:40 #7

Kopš: 22. Sep 2004

Ziņojumi: 15

Braucu ar: 92’ BMW 318i

P.S. Temperatūras dačiks rāda mazliet virs puses.
Offline
Artis_D
22. Sep 2004, 11:41 #8

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13413

Braucu ar: BMW

brauc nu vien uz diagnostiku
Offline
Puce
22. Sep 2004, 12:06 #9

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Nav aizkakājies degvielas filtrs vai nu arī degvielas sūknis, kas nespēj sakačāt pietiekami daudz degvielas??

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
rolisz
22. Sep 2004, 12:10 #10

Kopš: 22. Sep 2004

Ziņojumi: 15

Braucu ar: 92’ BMW 318i

Nevajadzētu būt, jo braucu arī ar gāzi. Neiet ne ar gāzi ne benzīnu.
Offline
zed
22. Sep 2004, 12:12 #11

Kopš: 19. May 2002

Ziņojumi: 47

Braucu ar: E46

Brīvgaitā neraustas? Jauda nezūd? Benzīna patēriņš?
Offline
rolisz
22. Sep 2004, 12:17 #12

Kopš: 22. Sep 2004

Ziņojumi: 15

Braucu ar: 92’ BMW 318i

Brīvgaitā neraustās. Jauda - nu tā ir kā ir, grūti saprast jo kad uzžmiedz pie 3.5 sāk raustīties. Patēŗiņš normāls.
Offline
ZigS
22. Sep 2004, 12:17 #13

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:

man ar raustiijaas - neiet, te peeksni atles valjaa un iespiezh benkjii, taa besiija aaraa!!!

Vainiiga bija aizdedze!

Nomainiiju un viss kedaa!
Offline
ZigS
22. Sep 2004, 12:20 #14

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:


2004-09-22 10:11, rolisz rakstīja:
Man ir 92’gada 318i, kad sasniedz 3500 apgriezienus sāk purināties motors, itkā atslēgtos. Ir mainītas sveces, sveču vadi, gaisa filtrs u.c. pat kompi ieliku no viena tāda paša auto nekas nemainās varbūt ir kādam kāda ideja.


Man gan tas bija M20 motoram, bet domaaja, ka Tavam vareetu buut liidziigi, jo:

aizdedzee ir divi "kulacinji", viens shancee liidz 3000apgr/min (manaa M20 motora gadijuma, Tava, iespejams, 3500apgr/min) un tad piesleedzas otrs!

Man aizdedze bija sachikaata - paartaisiits ka visaa diapozonaa straadaa tikai pirmais "kulacinsh"!
Offline
rolisz
22. Sep 2004, 12:20 #15

Kopš: 22. Sep 2004

Ziņojumi: 15

Braucu ar: 92’ BMW 318i

ko tu aizdedzei mainīji, es biju uzlicis no cita vāku arī negāja, vienīgi nenomainīju begunoku.
Offline
ZigS
22. Sep 2004, 12:22 #16

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:


2004-09-22 12:20, rolisz rakstīja:
ko tu aizdedzei mainīji, es biju uzlicis no cita vāku arī negāja, vienīgi nenomainīju begunoku.


Es daudz nedirsos un nomainiiju visu aizdedzi!!

Tikai vinju peec tam vaig noreguleet!

Ja ir kaads aizdedzes "donors" - uzliec un pameegjini!
Offline
rolisz
22. Sep 2004, 12:25 #17

Kopš: 22. Sep 2004

Ziņojumi: 15

Braucu ar: 92’ BMW 318i

kur tie kulaciņi ir vai tas ir taspats begunoks?
Offline
ZigS
22. Sep 2004, 12:30 #18

Kopš: 15. May 2003

Ziņojumi: 2708

Braucu ar:


2004-09-22 12:25, rolisz rakstīja:
kur tie kulaciņi ir vai tas ir taspats begunoks?


Gan jau tas pats "begunoks" ira!

Taa terminologjija galiigaa pakaljaa, gan jau ka ir kaads latviskaaks un saprotamaaks apziimeejums!
Offline
rolisz
22. Sep 2004, 12:32 #19

Kopš: 22. Sep 2004

Ziņojumi: 15

Braucu ar: 92’ BMW 318i

Man liekas Ka E36 aizdedze regulējas tikai elektroniski, vāks nav grozāms.
Offline
zed
22. Sep 2004, 13:08 #20

Kopš: 19. May 2002

Ziņojumi: 47

Braucu ar: E46

Nu es neesu stiprs parastajā 1.8, jo man ir IS.... tobiš 4 gab. indukcijas spoles bez sadalītāja. Bet cik es zinu, tad motorā kurā ir sadalītājs apgriezienu ierobežotājs ir iebūvēts tieši viņā! Doma ~ tāda: jo viņš ātrāk griežas, jo lielāks centrbēdzes spēks, un tāpēc tur iekšā kautkāds kontaktiņš atlocās vai arī pieliecas ) Domāju ka lielākā vai mazākā mērā ideja ir pareiza, jo kā jau teicu neesu pats ar tādu krāmējies. Kā man teica kautkāds kadrs, tad to mēlīti (kontaktiņu) var pielocīt/atlocīt un irobežotāju noņemt kā šķiru. Ja tev ir problēma tur, tad vari pats paeksperimentēt...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo