Online

Pašreiz BMWPower skatas 22 viesi un 2 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: Automātiskās kārbas eļļa / mufta

AutorsZiņojums
Tuloo
15. May 2019, 09:09 #1

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

Labdien, pirms kāda laiciņa, kad nosēdēts propkās 2h un garā pārbraucienā ap 200km ievēroju, ka periodiski braucot vienā konstantā ātrumā man 5 ātrums pārlec uz 4 un tad atpakaļ uz 5, principā nenotur vienā robā. Video ļoti izteikti, ikdienā vispār tā praktiski nav, tas notiek tikai karstā laikā ( laikam kad kārba kārtīgi uzsilst ) , mašīna man ir ap gadu un eļļu neesmu mainījis kārbā, ko noteikti izdarīšu.

Ātrumi slēdzas perfekti, šis joks ir tikai 5 robā, painteresējos un teica lai sāku ar eļļas maiņu, ļoti bieži palīdzot, bet pastāv iespēja, ka mufta jārestaurē.

- Arī citreiz braucot ar ātrumu 50km/h uzliekot kruiīzu , apgriezieni mazliet peld.

https://www.youtube.com/watch?v=rK3UVLdO_MM&...ndex=54&t=0s
Offline
Mikuzz
15. May 2019, 09:28 #2

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 40111

Braucu ar: Transporta līdzekli


15 May 2019, 09:09:39 @Tuloo rakstīja:
mufta jārestaurē.




Offline
bmwaddict
15. May 2019, 09:36 #3

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 5981

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


15 May 2019, 09:09:39 @Tuloo rakstīja:
Labdien, pirms kāda laiciņa, kad nosēdēts propkās 2h un garā pārbraucienā ap 200km ievēroju, ka periodiski braucot vienā konstantā ātrumā man 5 ātrums pārlec uz 4 un tad atpakaļ uz 5, principā nenotur vienā robā.


robi tev tur nepaarlec, tev jau braucot uz 60 ir 5 robs, tas jas tev tur leekaa ir mufas blokjis, tas nespeej notureet un izsliid taapeec kaarbas vadiiba to vislaik atlaizh un meegina veelreiz. vai arii tur brauc tieshi uz robezu kad tam jaablokjeejas, ja tu brauksi uz 120 tad buus taada pati leekaashana?
Offline
Ruudis
15. May 2019, 09:46 #4

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1415

Braucu ar: Pienpak


15 May 2019, 09:36:56 @bmwaddict rakstīja:

15 May 2019, 09:09:39 @Tuloo rakstīja:
Labdien, pirms kāda laiciņa, kad nosēdēts propkās 2h un garā pārbraucienā ap 200km ievēroju, ka periodiski braucot vienā konstantā ātrumā man 5 ātrums pārlec uz 4 un tad atpakaļ uz 5, principā nenotur vienā robā.


robi tev tur nepaarlec, tev jau braucot uz 60 ir 5 robs, tas jas tev tur leekaa ir mufas blokjis, tas nespeej notureet un izsliid taapeec kaarbas vadiiba to vislaik atlaizh un meegina veelreiz. vai arii tur brauc tieshi uz robezu kad tam jaablokjeejas, ja tu brauksi uz 120 tad buus taada pati leekaashana?

Ja jau uz 50km/h kruīzā peld apgriezini, tad paļubomu muftai kapi iestājas. Domājams, vari netērēt naudu jaunai kārbas eļļai un filtram
Offline
Tuloo
15. May 2019, 09:46 #5

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 26

Braucu ar:


15 May 2019, 09:36:56 @bmwaddict rakstīja:

15 May 2019, 09:09:39 @Tuloo rakstīja:
Labdien, pirms kāda laiciņa, kad nosēdēts propkās 2h un garā pārbraucienā ap 200km ievēroju, ka periodiski braucot vienā konstantā ātrumā man 5 ātrums pārlec uz 4 un tad atpakaļ uz 5, principā nenotur vienā robā.


robi tev tur nepaarlec, tev jau braucot uz 60 ir 5 robs, tas jas tev tur leekaa ir mufas blokjis, tas nespeej notureet un izsliid taapeec kaarbas vadiiba to vislaik atlaizh un meegina veelreiz. vai arii tur brauc tieshi uz robezu kad tam jaablokjeejas, ja tu brauksi uz 120 tad buus taada pati leekaashana?


Tagad gan tu man pat pateici to ko gribēju rakstīt, ir tā, ka ja brauc 95km/h viss perfekti rukā, kā brauc uz 100km/h viņš ta ka iebloķē konstantos apgriezienos (1800) un smuki stāv, bet viņš tieši no tā 1800 diapazona ta, ka izmet ārā pa retam (video redzams trakākais gadījums karstajā laikā). Ja brauc uz 120km/h tad viss ir labi, interesanti ir tas, ka ja viņš nav tajā 1800rpm apgriezienos ielecis , braucot kalnā viņš uzreiz to izdara , bet ir citreiz sajūta, ka tāda GRINDING skaņa no apakšas kur ir, ļoooti maz, bet ir, man ir paranoja un dzirdu visādas skaņas .


Atbildot par muftas kapiem, es jau pat nešaubos, nav tā , ka ļoti lēkā, viņš tā mazliet nopeldina ik pa brīdim, to vispār nejūt, bet uz 105km/h braucot gan es jūtu , ka apgriezieni nopeld kā video redzams un uz mašīnas gaitu to var just

[ Šo ziņu laboja Tuloo, 15 May 2019, 09:47:36 ]

Offline
bmwaddict
15. May 2019, 10:08 #6

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 5981

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


15 May 2019, 09:46:25 @Tuloo rakstīja:

15 May 2019, 09:36:56 @bmwaddict rakstīja:

15 May 2019, 09:09:39 @Tuloo rakstīja:
Labdien, pirms kāda laiciņa, kad nosēdēts propkās 2h un garā pārbraucienā ap 200km ievēroju, ka periodiski braucot vienā konstantā ātrumā man 5 ātrums pārlec uz 4 un tad atpakaļ uz 5, principā nenotur vienā robā.


robi tev tur nepaarlec, tev jau braucot uz 60 ir 5 robs, tas jas tev tur leekaa ir mufas blokjis, tas nespeej notureet un izsliid taapeec kaarbas vadiiba to vislaik atlaizh un meegina veelreiz. vai arii tur brauc tieshi uz robezu kad tam jaablokjeejas, ja tu brauksi uz 120 tad buus taada pati leekaashana?


Tagad gan tu man pat pateici to ko gribēju rakstīt, ir tā, ka ja brauc 95km/h viss perfekti rukā, kā brauc uz 100km/h viņš ta ka iebloķē konstantos apgriezienos (1800) un smuki stāv, bet viņš tieši no tā 1800 diapazona ta, ka izmet ārā pa retam (video redzams trakākais gadījums karstajā laikā). Ja brauc uz 120km/h tad viss ir labi, interesanti ir tas, ka ja viņš nav tajā 1800rpm apgriezienos ielecis , braucot kalnā viņš uzreiz to izdara , bet ir citreiz sajūta, ka tāda GRINDING skaņa no apakšas kur ir, ļoooti maz, bet ir, man ir paranoja un dzirdu visādas skaņas .


Atbildot par muftas kapiem, es jau pat nešaubos, nav tā , ka ļoti lēkā, viņš tā mazliet nopeldina ik pa brīdim, to vispār nejūt, bet uz 105km/h braucot gan es jūtu , ka apgriezieni nopeld kā video redzams un uz mašīnas gaitu to var just


muftai kapi po ljubomu jo muftas blokjis ir tajaa iekshaa un tur neko nevar izdariit taa konservu bundzha ir jaagriezh valjaa,,

tas ka pie mazaakaas slodzes atmetaas ir taapeec ka tas muftas blokjis knapi tur un saak sliideee un kaarbas vadiiba momentaa redz apgriezienu starppibu ieejaa un izejaa un atlaizh blokji. pie kam tur veel arii kkaadas adataacijas notiek tobish taa censhas maksimaali uzmaniigi to muftas blokji noslogot.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 15 May 2019, 10:13:00 ]

Offline
Tuloo
15. May 2019, 10:47 #7

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

Njā, sazinājos ar vienu mehāniķi, izstāstīja tur visu un principā mufta jāremontē , nekas dārgs, ar garantiju protams. Bet nu pastāv iespēja, ka jau sudraba herņas jau eļļā un tur sūkni pašu ar var sabeigt kārbā
Offline
protams
15. May 2019, 14:52 #8

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 4132

Braucu ar: N47;B48

Sac ar ellas un filtra maiņu vai vismaz ellas limeņa parbaudi, ja filtrs vecs un ciet ellas spiediens nekorekts un notiek šādi triki ar rpm, un ja izradisies mehaniska probza, kas ari var but, to ellu vares saliet atpakaļ.
Offline
Rockstar
15. May 2019, 17:09 #9

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2671

Braucu ar:


15 May 2019, 14:52:16 @protams rakstīja:
Sac ar ellas un filtra maiņu vai vismaz ellas limeņa parbaudi, ja filtrs vecs un ciet ellas spiediens nekorekts un notiek šādi triki ar rpm, un ja izradisies mehaniska probza, kas ari var but, to ellu vares saliet atpakaļ.

Varu ieteikt vienu lētu un nesāpīgu eksperimentu. Paskatīties vai antifrīzs ir līmenī. Vienreiz jau arī domāju, ka kārba jāmaina - karstā laikā slīdēja
Offline
Tuloo
16. May 2019, 08:12 #10

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 26

Braucu ar:


15 May 2019, 14:52:16 @protams rakstīja:
Sac ar ellas un filtra maiņu vai vismaz ellas limeņa parbaudi, ja filtrs vecs un ciet ellas spiediens nekorekts un notiek šādi triki ar rpm, un ja izradisies mehaniska probza, kas ari var but, to ellu vares saliet atpakaļ.


Okey, paldies, izmēģināšu. Jāsāk jau ar liimeņa pārbaudi tieššam, ko zin, varbut limenis nav un viss buss ok
Offline
bmwaddict
16. May 2019, 13:17 #11

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 5981

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


16 May 2019, 08:12:49 @Tuloo rakstīja:

15 May 2019, 14:52:16 @protams rakstīja:
Sac ar ellas un filtra maiņu vai vismaz ellas limeņa parbaudi, ja filtrs vecs un ciet ellas spiediens nekorekts un notiek šādi triki ar rpm, un ja izradisies mehaniska probza, kas ari var but, to ellu vares saliet atpakaļ.


Okey, paldies, izmēģināšu. Jāsāk jau ar liimeņa pārbaudi tieššam, ko zin, varbut limenis nav un viss buss ok

Liimenja truukums izpauzhas savaadaak, tev buutu gruudieni kaarbai sleedzoties peec sabremzeeshanas vai uzraujot.

Elljas mainju protams var izveikt bet diez vai paliidzees, probleema ir tajaa ka muftas blokjis netur spiedienu, tobish muftas blokja cilindra izdilums vai bliivsleegs vairs nenodroshina pietietiekamu piespieshanaas speeku jo laizh garaam. Protams var buut arii citi elementi kaarbas hidraulikaa pie vainas, vadiibas vaarstulji kas netur spiedienu etc bet elljas filtrs ja buutu ciet tad tur jau citi simptomi izliistu agraak nekaa taa mufte jo to nebaro pa tiesho no augststpiediena magjistraales.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 16 May 2019, 13:18:41 ]

Offline
protams
16. May 2019, 13:44 #12

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 4132

Braucu ar: N47;B48

Manam ex E60 benz ari ta bija, palidzeja ellas un filtra maiņa.
Offline
Tuloo
16. May 2019, 14:51 #13

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

Pārbaudot līmeni, ja trūkst, lejot klāt paskatīsimies, kas tur varbūt iznāk ārā, varēšu spriest jau pēc eļļas izskata...


Izdarīšu ko rekomendēja - protams, un tad ierakstīšu, kas jauns. Esmu jau gatavs iemest kārbu pa 400 eiro + uzstādīšana 100 eur pa taisno, pirms tam varot izbraukt ar auto, pārbaudīt.


EDIT: grūdiens ir kad pilnu pedāli ierauj , šad tad uz 90km/h kad pilnu pedāli iespiež ir mazs sitiens, bet ļoooti reti. Un grūdiens ir brīdi kad 5 robu ieslēdz ja pilnu pedāli spiež, tad tahometrā var baigo atšķirību just kā katrs robs pārsledzas

[ Šo ziņu laboja Tuloo, 16 May 2019, 14:57:18 ]

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips