Online

Pašreiz BMWPower skatas 76 viesi un 52 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
Tuloo
18. Sep 2020, 12:09 #2901

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 124

Braucu ar:

Nu, ja tu par mani, es cenšos vienkārši varbūt mēģināt noteikt vainu, tam jau šis forums ir domāts un katrs esam citādāks. Atvainojos, ja neskaidri uzrakstīju.

Mans galvenais jautājums bija vai ja ir izārdījusies mufta - auto nevar pielaist. Pastāv iespēja, ka vainags atkal ir izārdījies kam noteikti ir cēlonis - kāpēc tā notiek jau 2x, to vakarā noskaidrošu un došu ziņu vai ir kompresija vai arī pārdodu e60 ar motora defektu, pilnībā pārlasītu ritošo, ķegas, atsaites, šarnīri blablabla, kā arī vakuma sūknis, udenssuuknis,spilveni, sprauslas ko nomainījām profilaksei un arī varbūt novērstu defektu, kas vēl ir un tagad ir tā, ka nevar pielaist, pirmstam vismaz varēja ar visu veco ķēdi kas bija arī ar defektiem atverot vāku....

[ Šo ziņu laboja Tuloo, 18 Sep 2020, 12:10:28 ]

Offline
dr_viruss
18. Sep 2020, 12:24 #2902

Kopš: 29. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 541

Braucu ar: e60 530d FL


18 Sep 2020, 12:09:40 @Tuloo rakstīja:
Nu, ja tu par mani, es cenšos vienkārši varbūt mēģināt noteikt vainu, tam jau šis forums ir domāts un katrs esam citādāks. Atvainojos, ja neskaidri uzrakstīju.

Mans galvenais jautājums bija vai ja ir izārdījusies mufta - auto nevar pielaist. Pastāv iespēja, ka vainags atkal ir izārdījies kam noteikti ir cēlonis - kāpēc tā notiek jau 2x, to vakarā noskaidrošu un došu ziņu vai ir kompresija vai arī pārdodu e60 ar motora defektu, pilnībā pārlasītu ritošo, ķegas, atsaites, šarnīri blablabla, kā arī vakuma sūknis, udenssuuknis,spilveni, sprauslas ko nomainījām profilaksei un arī varbūt novērstu defektu, kas vēl ir un tagad ir tā, ka nevar pielaist, pirmstam vismaz varēja ar visu veco ķēdi kas bija arī ar defektiem atverot vāku....


Tas ir kaut kāds next levels.
Offline
AUTORS
19. Sep 2020, 13:56 #2903

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: M/// E61 LCI EDITION+

Lasot par un ap f10/11 arī man uzradās jautājums.
E61 lci bagažnieka štorka atverot bagažnieku atverās, bet ciet neverās ...
Viss jauki strādāja līdz brīdim kad nosprāga ģenerātors un braucu līdz auto apstājās ar jaungada eglīti panelī.
Saremontēju ģenerātoru, viss nostājās vietās izņemot to štoku. Kļūdu nekādu nav.
Kurš no blokiem atbild par to funkciju ?
Kā jau minēju, ataisot logu vai visu vāku štorka atverās, bet ciet pati vairs neverās ...
Offline
Staris
19. Sep 2020, 14:15 #2904

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 28430

Braucu ar: ra ucuarB

Atvēršanās un aizvēršanās funkcija izpildās ļoti atšķirīgi. Ja citur neatrodi problēmu un pārņem izmisums, tad vienmēr var to pameklēt vados, kas locās enģēs. Tādu sakritību izslēgt nevar.

[ Šo ziņu laboja Staris, 19 Sep 2020, 14:17:02 ]

Offline
AUTORS
19. Sep 2020, 14:29 #2905

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: M/// E61 LCI EDITION+


19 Sep 2020, 14:15:53 @Staris rakstīja:
Atvēršanās un aizvēršanās funkcija izpildās ļoti atšķirīgi. Ja citur neatrodi problēmu un pārņem izmisums, tad vienmēr var to pameklēt vados, kas locās enģēs. Tādu sakritību izslēgt nevar.

Vadi pārvilkti pa jaunu uz pašu vàku...
Sakritība protams iespējama, bet vairāk sliecos uz gļuku kādā blokā, brīdī kad auto braucot palika bez strāvas.
Protams nav neviens mēģinājis datorā to funkciju apskatīties, jo nekad tak nav laika, izdara galveno prasīto un viss.
Speciāli dēļ tā dzīt uz servisu arī nebija īsti gribas. Bet nu tagad gribās tomēr lai strādā
Offline
sys9291
19. Sep 2020, 21:29 #2906

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2735

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Sep 2020, 14:29:53 @AUTORS rakstīja:

19 Sep 2020, 14:15:53 @Staris rakstīja:
Atvēršanās un aizvēršanās funkcija izpildās ļoti atšķirīgi. Ja citur neatrodi problēmu un pārņem izmisums, tad vienmēr var to pameklēt vados, kas locās enģēs. Tādu sakritību izslēgt nevar.

Vadi pārvilkti pa jaunu uz pašu vàku...
Sakritība protams iespējama, bet vairāk sliecos uz gļuku kādā blokā, brīdī kad auto braucot palika bez strāvas.
Protams nav neviens mēģinājis datorā to funkciju apskatīties, jo nekad tak nav laika, izdara galveno prasīto un viss.
Speciāli dēļ tā dzīt uz servisu arī nebija īsti gribas. Bet nu tagad gribās tomēr lai strādā

Storkai savs vadības bloks grabažniekā zem zapaskas, vadās caur LIN. Pirmais ko skatamies ir dīķis, zivis un zaļais pūķis blokā... Kļūdas par LIN nav?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 19 Sep 2020, 21:30:46 ]

Online
AUTORS
20. Sep 2020, 10:11 #2907

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: M/// E61 LCI EDITION+


19 Sep 2020, 21:29:44 @sys9291 rakstīja:

19 Sep 2020, 14:29:53 @AUTORS rakstīja:

19 Sep 2020, 14:15:53 @Staris rakstīja:
Atvēršanās un aizvēršanās funkcija izpildās ļoti atšķirīgi. Ja citur neatrodi problēmu un pārņem izmisums, tad vienmēr var to pameklēt vados, kas locās enģēs. Tādu sakritību izslēgt nevar.

Vadi pārvilkti pa jaunu uz pašu vàku...
Sakritība protams iespējama, bet vairāk sliecos uz gļuku kādā blokā, brīdī kad auto braucot palika bez strāvas.
Protams nav neviens mēģinājis datorā to funkciju apskatīties, jo nekad tak nav laika, izdara galveno prasīto un viss.
Speciāli dēļ tā dzīt uz servisu arī nebija īsti gribas. Bet nu tagad gribās tomēr lai strādā

Storkai savs vadības bloks grabažniekā zem zapaskas, vadās caur LIN. Pirmais ko skatamies ir dīķis, zivis un zaļais pūķis blokā... Kļūdas par LIN nav?

Paldies
Savulaik bija dīķis
Noslīka viss tur, bet nosprāga tikai pneimo vadība un komfotbloks.
Būtu forši zināt kurš no blokiem man jāskatās, manā variantā (editon+) viņu tur ir daudz nav standarta 3.

[ Šo ziņu laboja AUTORS, 20 Sep 2020, 10:15:50 ]

Offline
AUTORS
20. Sep 2020, 10:17 #2908

Kopš: 20. Oct 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 812

Braucu ar: M/// E61 LCI EDITION+


20 Sep 2020, 10:11:31 @AUTORS rakstīja:

19 Sep 2020, 21:29:44 @sys9291 rakstīja:

19 Sep 2020, 14:29:53 @AUTORS rakstīja:

19 Sep 2020, 14:15:53 @Staris rakstīja:
Atvēršanās un aizvēršanās funkcija izpildās ļoti atšķirīgi. Ja citur neatrodi problēmu un pārņem izmisums, tad vienmēr var to pameklēt vados, kas locās enģēs. Tādu sakritību izslēgt nevar.

Vadi pārvilkti pa jaunu uz pašu vàku...
Sakritība protams iespējama, bet vairāk sliecos uz gļuku kādā blokā, brīdī kad auto braucot palika bez strāvas.
Protams nav neviens mēģinājis datorā to funkciju apskatīties, jo nekad tak nav laika, izdara galveno prasīto un viss.
Speciāli dēļ tā dzīt uz servisu arī nebija īsti gribas. Bet nu tagad gribās tomēr lai strādā

Storkai savs vadības bloks grabažniekā zem zapaskas, vadās caur LIN. Pirmais ko skatamies ir dīķis, zivis un zaļais pūķis blokā... Kļūdas par LIN nav?

Paldies
Savulaik bija dīķis
Noslīka viss tur, bet nosprāga tikai pneimo vadība un komfotbloks.
Būtu forši zināt kurš no blokiem man jāskatās, manā variantā (editon+) viņu tur ir daudz nav standarta 3.
Pieslēgšos šodien un pameklēšu kļūdas smalkāk

Offline
sys9291
20. Sep 2020, 22:05 #2909

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2735

Braucu ar: F20 R1200RT


20 Sep 2020, 10:11:31 @AUTORS rakstīja:

19 Sep 2020, 21:29:44 @sys9291 rakstīja:

19 Sep 2020, 14:29:53 @AUTORS rakstīja:

19 Sep 2020, 14:15:53 @Staris rakstīja:
Atvēršanās un aizvēršanās funkcija izpildās ļoti atšķirīgi. Ja citur neatrodi problēmu un pārņem izmisums, tad vienmēr var to pameklēt vados, kas locās enģēs. Tādu sakritību izslēgt nevar.

Vadi pārvilkti pa jaunu uz pašu vàku...
Sakritība protams iespējama, bet vairāk sliecos uz gļuku kādā blokā, brīdī kad auto braucot palika bez strāvas.
Protams nav neviens mēģinājis datorā to funkciju apskatīties, jo nekad tak nav laika, izdara galveno prasīto un viss.
Speciāli dēļ tā dzīt uz servisu arī nebija īsti gribas. Bet nu tagad gribās tomēr lai strādā

Storkai savs vadības bloks grabažniekā zem zapaskas, vadās caur LIN. Pirmais ko skatamies ir dīķis, zivis un zaļais pūķis blokā... Kļūdas par LIN nav?

Paldies
Savulaik bija dīķis
Noslīka viss tur, bet nosprāga tikai pneimo vadība un komfotbloks.
Būtu forši zināt kurš no blokiem man jāskatās, manā variantā (editon+) viņu tur ir daudz nav standarta 3.


vizuāli cigarešu paciņas lielumā, bet drusku biezāks...
Online
Ruudis
21. Sep 2020, 07:46 #2910

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1953

Braucu ar: Pienpak

Man arī ir e61 lci. Taj štorkai ir jāaizveras aiztaisot stiklu vai vāku?
Offline
soulles
21. Sep 2020, 07:54 #2911

Kopš: 13. May 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 177

Braucu ar: 1800 kilowatiem

kur iesakat pirkt gumijas paklājiņus priekš e61 varbūt šeit kāds ar to nodarbojas labprāt arī nopirktu gumijas vanniņu bagāžniekam
Offline
racer83
21. Sep 2020, 09:39 #2912

Kopš: 06. Apr 2017

Ziņojumi: 162

Braucu ar: mello


21 Sep 2020, 07:46:56 @Ruudis rakstīja:
Man arī ir e61 lci. Taj štorkai ir jāaizveras aiztaisot stiklu vai vāku?


Jā, ir tāda funkcija. Man liekas, ka tas ir tikai tiem, kam hidro bagūzis. Varbūt kļūdos, palabojat.

Man nav tāda ekstra, bet arī biju patīkami pārsteigts, ka citiem ir.
Offline
raceejs
21. Sep 2020, 09:58 #2913

Kopš: 11. Sep 2011

Ziņojumi: 243

Braucu ar: 530d,535d

Man ir hidro bagāžnieks,attaisoties viņa paceļās,bet aizverot bagūzi paliek augšā.2gadus kopš auto manā īpašumā tā ir visu laiku.viņai būtu jāiet lejā aizverot bagūzi?zinu ka viņu var atslegt caur ncs lai neceļās augšā,būs jāpaskatās ko ncs vēl tur piedāvā par opcijām.
Offline
sys9291
21. Sep 2020, 10:13 #2914

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2735

Braucu ar: F20 R1200RT

a kā ir manuālī? pēc loģikas domājot štorkai nevajadzētu pašai aizvērties, jo neviens jau nezin ko un cik daudz bagūzī ir iekrāmēts - a varbūt līdz pašiem griestiem... un ko tad štorka darīs?
Online
raceejs
21. Sep 2020, 10:28 #2915

Kopš: 11. Sep 2011

Ziņojumi: 243

Braucu ar: 530d,535d

Tā arī ir.uz leju viņa nenāk,jāvelk pašam.
Offline
alpins
21. Sep 2020, 11:26 #2916

Kopš: 01. Sep 2003

Ziņojumi: 2485

Braucu ar:

https://www.youtube.com/watch?v=OOiE8UmfMjY
Offline
Staris
21. Sep 2020, 11:59 #2917

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 28430

Braucu ar: ra ucuarB


Tieši tā arī ir. Viņa paceļas un nolaižas. Saimniekam pašam jābūt pietiekami gudram, lai saprastu vai nav iekrāmēts par daudz. Ja ir iekrāmēts par daudz, tad manuāli ar roku šo štorku vispār noņem nost.
Tieši tāpat ir, ja paceļ tikai stiklu.
Offline
Staris
23. Sep 2020, 00:58 #2918

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 28430

Braucu ar: ra ucuarB

Aizmugurējā loga atkausētāja vadiem ir normāli uzkarst darbības laikā? Tā vadu daļa, kas atrodas radiobloka nodalījumā, ātri uzkarst, kad ieslēdz loga apsildi. Sarkanbaltais plusa vads tajā posmā ir palicis brūnā nokrāsā.
Offline
credo
26. Sep 2020, 15:10 #2919

Kopš: 04. Feb 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 4

Braucu ar: E61 173kw, 530d

Kāds varbūt kādu mājienu var iedot. Tātad nedēļu atpakal nopirku e61 173kw,aizvedu uz diagnostiku un bija izmesta kļūda par droseli līdz ar to pdf neveic reģenerācijas. Par cik jāskrien uz Somiju man pateica ka lielākā ātrumā ap 140 tā temperatūra dabīgi sasniedzas lai izdedzinatu kvepus. Par cik saka zust jauda gribēju pabraukāt ilgāk lai kvēpu izdegtu bet mašīna pie 140km vnk noslāpa un vairs nevar pielaist. Kļūdas nekādas neizmeta. Varbūt ir kāda sīkāka ķibele pie vainas uz ko skatīties? Un vai tā var but ka dpf aizgāja pilnīgi ciet?
Offline
HiJaCKeR
26. Sep 2020, 19:51 #2920

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3157

Braucu ar: BMW E90 330i


23 Sep 2020, 00:58:38 @Staris rakstīja:
Aizmugurējā loga atkausētāja vadiem ir normāli uzkarst darbības laikā? Tā vadu daļa, kas atrodas radiobloka nodalījumā, ātri uzkarst, kad ieslēdz loga apsildi. Sarkanbaltais plusa vads tajā posmā ir palicis brūnā nokrāsā.

normāli vadiem nav jākarst, ja karst, pārāk liels strāvas patēriņš konkrētā vada šķērsgriezumam
Offline

Moderatori: AV, Angelz, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips