Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 34 viesi un 0 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
Angelz
11. Sep 2020, 22:46 #2881

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2130

Braucu ar: ///Montu


10 Sep 2020, 13:58:05 @SLVJAM rakstīja:
Sveiki! Auto 535D 2006.gada automāts.
Lieta tāda, ka mašInu iedarbina viss pielec normāli apgriezienos viss darbojas kārba N pozīcijā. Tad ieliek D vai R pozīcijā drīvgaitā viss normāli mašīna kustās uz priekšu un atpakaļ,bet līdz ko uzdod apgriezienus tā citreiz uzreiz citreiz pēc brīža mašīna noslāpst. Pēc noslāpšanas iedarbināt uzreiz nevar, izņem atslēgu no aizdedzes ieliek pa jaunam citreiz uzreiz motors iedarbojas citeriz jāpagriež kādas 4-5 sekundes. Kad motors noslāpst panelī iemet sarkanu kārbas kļūdu. Pieliku kompi motorā kļūdas no motora kloķvārpstas apgriezienu devēja (3E90). Kārbā kļūda par to ka motora vadības bloks sūta nekorektu informāciju. Pārbaudīju vadus apgriezienu devējam līdz vadības blokam viss ok. Nomainīju kloķvārpstas apgriezienu devēju, bet nekas nemainās simptomi tiepaši.
Vēlējos pajautāt varbūt kādam kaut kas līdzīgs bijis un var padalīties pieredzē ar problēmas atrisināšanu.


Varbūt kāds "mākslinieks" uzstādījis signalizācijas ķēdē kloķenes devēju. Ir redzētas tādas realizācijas. Īstenībā tādu varbūt neredzot auto var būs daudz..

-----------------
▫▪□■ Dažāda profila BMW elektronikas remontdarbi ■□▪▫

@ Bavarian Workshop

MASK/CCC/CIC/NBT/NBT EVO/MGU jauninājumi..
Offline
sys9291
12. Sep 2020, 13:57 #2882

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2611

Braucu ar: F20 R1200RT


11 Sep 2020, 22:46:57 @Angelz rakstīja:

10 Sep 2020, 13:58:05 @SLVJAM rakstīja:
Sveiki! Auto 535D 2006.gada automāts.
Lieta tāda, ka mašInu iedarbina viss pielec normāli apgriezienos viss darbojas kārba N pozīcijā. Tad ieliek D vai R pozīcijā drīvgaitā viss normāli mašīna kustās uz priekšu un atpakaļ,bet līdz ko uzdod apgriezienus tā citreiz uzreiz citreiz pēc brīža mašīna noslāpst. Pēc noslāpšanas iedarbināt uzreiz nevar, izņem atslēgu no aizdedzes ieliek pa jaunam citreiz uzreiz motors iedarbojas citeriz jāpagriež kādas 4-5 sekundes. Kad motors noslāpst panelī iemet sarkanu kārbas kļūdu. Pieliku kompi motorā kļūdas no motora kloķvārpstas apgriezienu devēja (3E90). Kārbā kļūda par to ka motora vadības bloks sūta nekorektu informāciju. Pārbaudīju vadus apgriezienu devējam līdz vadības blokam viss ok. Nomainīju kloķvārpstas apgriezienu devēju, bet nekas nemainās simptomi tiepaši.
Vēlējos pajautāt varbūt kādam kaut kas līdzīgs bijis un var padalīties pieredzē ar problēmas atrisināšanu.


Varbūt kāds "mākslinieks" uzstādījis signalizācijas ķēdē kloķenes devēju. Ir redzētas tādas realizācijas. Īstenībā tādu varbūt neredzot auto var būs daudz..

a es te skatītos vai kloķene nekustas uz priekšu - atpakaļ. Ar tādu fokusu saskāros uz E38 4,0d...
Otrs variants kaut kur vadi pārpiesti...
Offline
Angelz
12. Sep 2020, 14:16 #2883

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2130

Braucu ar: ///Montu

Jau kuro reizi saku, ja tiešām gribi lai kāds no šejienes palīdz tad sāc ar a/m vin, kopējo ISTA+ kļūdu logu, amputācijas sarakstu ja tāds ir.

Savādāk varbūt šā varbūt šitā minēšanas spēle..

Pirms būtu ieteicams pašam pārbaudīt, vadoties pēc TIS shematikas, pienākošos/izejošos saistītiem blokiem vadus/ligzdas. Pārbaudīt pašu devēju, ja būs jautājums kā, tad nav vērts tērēt te laiku bet vizīte uz servisu.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 12 Sep 2020, 14:16:47 ]



-----------------
▫▪□■ Dažāda profila BMW elektronikas remontdarbi ■□▪▫

@ Bavarian Workshop

MASK/CCC/CIC/NBT/NBT EVO/MGU jauninājumi..
Offline
Mikuzz
12. Sep 2020, 19:07 #2884

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 40837

Braucu ar: Transporta līdzekli


11 Sep 2020, 20:14:07 @RECARO rakstīja:
Sveiki.
Varbūt kāds zin teikt kur varētu būt promlēma. Pēc pēdējā lietus šofera vietā paklājs spēcīgi slapš.
e60 2006g ar lūku. Noteces kanāli zem priekšējiem arku plastmasiem kārtībā.
Paldies jau iepriekš.


Atver lūku,lai kāds notekā palej ūdeni,kamēr sēdi iekšā. Tad lai palej gar vadītāja durvju stiklu/moldingu.
Offline
Angelz
12. Sep 2020, 19:21 #2885

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2130

Braucu ar: ///Montu


11 Sep 2020, 20:14:07 @RECARO rakstīja:
Sveiki.
Varbūt kāds zin teikt kur varētu būt promlēma. Pēc pēdējā lietus šofera vietā paklājs spēcīgi slapš.
e60 2006g ar lūku. Noteces kanāli zem priekšējiem arku plastmasiem kārtībā.
Paldies jau iepriek


Noņem vadītāja durvju karti, pārbaudi hidroizolāciju un apakšējās durvju drenāžas.

-----------------
▫▪□■ Dažāda profila BMW elektronikas remontdarbi ■□▪▫

@ Bavarian Workshop

MASK/CCC/CIC/NBT/NBT EVO/MGU jauninājumi..
Offline
sys9291
12. Sep 2020, 20:05 #2886

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2611

Braucu ar: F20 R1200RT


12 Sep 2020, 19:07:13 @Mikuzz rakstīja:

11 Sep 2020, 20:14:07 @RECARO rakstīja:
Sveiki.
Varbūt kāds zin teikt kur varētu būt promlēma. Pēc pēdējā lietus šofera vietā paklājs spēcīgi slapš.
e60 2006g ar lūku. Noteces kanāli zem priekšējiem arku plastmasiem kārtībā.
Paldies jau iepriekš.


Atver lūku,lai kāds notekā palej ūdeni,kamēr sēdi iekšā. Tad lai palej gar vadītāja durvju stiklu/moldingu.

lūkas renāža problēmu gadījumā paklājiņš būs sauss, toties zem tepiķa būs dīķis, sapuvuši vadu ub ECU...
Offline
SLVJAM
13. Sep 2020, 21:33 #2887

Kopš: 18. Sep 2016

No: Valmiera

Ziņojumi: 8

Braucu ar: e90-330xd e30-316 m50 swap


12 Sep 2020, 14:16:04 @Angelz rakstīja:
Jau kuro reizi saku, ja tiešām gribi lai kāds no šejienes palīdz tad sāc ar a/m vin, kopējo ISTA+ kļūdu logu, amputācijas sarakstu ja tāds ir.

Savādāk varbūt šā varbūt šitā minēšanas spēle..

Pirms būtu ieteicams pašam pārbaudīt, vadoties pēc TIS shematikas, pienākošos/izejošos saistītiem blokiem vadus/ligzdas. Pārbaudīt pašu devēju, ja būs jautājums kā, tad nav vērts tērēt te laiku bet vizīte uz servisu.

VIN-cr70990
Reģistrētās kļūdas------>https://failiem.lv/u/ezc2qk6a
Pie blokiem vadi pārbaudīti uz apgriezienu devēju vadi pārbaudīti viss ok.
Pats devējs uzlikts jauns.
Bija uzstādīts imobilaizers tikai nesapratu kāda jēga no viņa jo tas vads pa kuru tiek sūtīta informācija par bloķēšanu nebija vispār pievienots nekur bija tikai +30,+15 un 31.(šito izravēju ārā)
Vienīgais kas man nepatīk ir tas, ka papētot pašu kļūdas izdruku, kļūdas reģistrēšanas brīdī spriegums cik saprotu tad vadības blokam tiek reģistrēts 10-10,5V
Offline
sys9291
13. Sep 2020, 21:44 #2888

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2611

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Sep 2020, 21:33:08 @SLVJAM rakstīja:

12 Sep 2020, 14:16:04 @Angelz rakstīja:
Jau kuro reizi saku, ja tiešām gribi lai kāds no šejienes palīdz tad sāc ar a/m vin, kopējo ISTA+ kļūdu logu, amputācijas sarakstu ja tāds ir.

Savādāk varbūt šā varbūt šitā minēšanas spēle..

Pirms būtu ieteicams pašam pārbaudīt, vadoties pēc TIS shematikas, pienākošos/izejošos saistītiem blokiem vadus/ligzdas. Pārbaudīt pašu devēju, ja būs jautājums kā, tad nav vērts tērēt te laiku bet vizīte uz servisu.

VIN-cr70990
Reģistrētās kļūdas------>https://failiem.lv/u/ezc2qk6a
Pie blokiem vadi pārbaudīti uz apgriezienu devēju vadi pārbaudīti viss ok.
Pats devējs uzlikts jauns.
Bija uzstādīts imobilaizers tikai nesapratu kāda jēga no viņa jo tas vads pa kuru tiek sūtīta informācija par bloķēšanu nebija vispār pievienots nekur bija tikai +30,+15 un 31.(šito izravēju ārā)
Vienīgais kas man nepatīk ir tas, ka papētot pašu kļūdas izdruku, kļūdas reģistrēšanas brīdī spriegums cik saprotu tad vadības blokam tiek reģistrēts 10-10,5V


a kurā brīdī kļūda ierakstās?, ja startēšanas brīdī tad 10V būs labi...
a kādu devēju uzlikām? ja nav OEM tad nebrīnies, ka tie bieži nestrādā
nākošais 5V uz rpm devēja ir?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 13 Sep 2020, 21:44:58 ]

Offline
SLVJAM
13. Sep 2020, 23:05 #2889

Kopš: 18. Sep 2016

No: Valmiera

Ziņojumi: 8

Braucu ar: e90-330xd e30-316 m50 swap


13 Sep 2020, 21:44:19 @sys9291 rakstīja:

13 Sep 2020, 21:33:08 @SLVJAM rakstīja:

12 Sep 2020, 14:16:04 @Angelz rakstīja:
Jau kuro reizi saku, ja tiešām gribi lai kāds no šejienes palīdz tad sāc ar a/m vin, kopējo ISTA+ kļūdu logu, amputācijas sarakstu ja tāds ir.

Savādāk varbūt šā varbūt šitā minēšanas spēle..

Pirms būtu ieteicams pašam pārbaudīt, vadoties pēc TIS shematikas, pienākošos/izejošos saistītiem blokiem vadus/ligzdas. Pārbaudīt pašu devēju, ja būs jautājums kā, tad nav vērts tērēt te laiku bet vizīte uz servisu.

VIN-cr70990
Reģistrētās kļūdas------>https://failiem.lv/u/ezc2qk6a
Pie blokiem vadi pārbaudīti uz apgriezienu devēju vadi pārbaudīti viss ok.
Pats devējs uzlikts jauns.
Bija uzstādīts imobilaizers tikai nesapratu kāda jēga no viņa jo tas vads pa kuru tiek sūtīta informācija par bloķēšanu nebija vispār pievienots nekur bija tikai +30,+15 un 31.(šito izravēju ārā)
Vienīgais kas man nepatīk ir tas, ka papētot pašu kļūdas izdruku, kļūdas reģistrēšanas brīdī spriegums cik saprotu tad vadības blokam tiek reģistrēts 10-10,5V


a kurā brīdī kļūda ierakstās?, ja startēšanas brīdī tad 10V būs labi...
a kādu devēju uzlikām? ja nav OEM tad nebrīnies, ka tie bieži nestrādā
nākošais 5V uz rpm devēja ir?

nu jā palielam kļūda visu laiku reģistrējās startēšanas brīdī tāpēc arī ir tik maz V.
Devējs uzlikts BOSCH
Mērījis neesmu devēja barošanu, bet kā tad izskaidrot to, ka mašīna noslāpst tikai tad kad ieliek D vai R un uzdod gāzi. Ja jau nebūtu barošana tad jau viņa nerūktu arī parking režīmā ne tā?
Offline
RECARO
13. Sep 2020, 23:56 #2890

Kopš: 16. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 355

Braucu ar: BMW


12 Sep 2020, 19:07:13 @Mikuzz rakstīja:

11 Sep 2020, 20:14:07 @RECARO rakstīja:
Sveiki.
Varbūt kāds zin teikt kur varētu būt promlēma. Pēc pēdējā lietus šofera vietā paklājs spēcīgi slapš.
e60 2006g ar lūku. Noteces kanāli zem priekšējiem arku plastmasiem kārtībā.
Paldies jau iepriekš.


Atver lūku,lai kāds notekā palej ūdeni,kamēr sēdi iekšā. Tad lai palej gar vadītāja durvju stiklu/moldingu.
Paldies visiem par ieteikumiem.
Vaina atrasta. LuLūkas kteisā/aizmugurējā notece bija vainīga. Salons veiksmīgi izžāvēts, visi kanāli iztīrīti. Pie reizes durvju paneļi pārhermetizēti un durvju kabatas apstrādātas ar pretrūsas lidzekļiem.
Offline
RECARO
14. Sep 2020, 00:00 #2891

Kopš: 16. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 355

Braucu ar: BMW


12 Sep 2020, 20:05:10 @sys9291 rakstīja:

12 Sep 2020, 19:07:13 @Mikuzz rakstīja:

11 Sep 2020, 20:14:07 @RECARO rakstīja:
Sveiki.
Varbūt kāds zin teikt kur varētu būt promlēma. Pēc pēdējā lietus šofera vietā paklājs spēcīgi slapš.
e60 2006g ar lūku. Noteces kanāli zem priekšējiem arku plastmasiem kārtībā.
Paldies jau iepriekš.


Atver lūku,lai kāds notekā palej ūdeni,kamēr sēdi iekšā. Tad lai palej gar vadītāja durvju stiklu/moldingu.

lūkas renāža problēmu gadījumā paklājiņš būs sauss, toties zem tepiķa būs dīķis, sapuvuši vadu ub ECU... Man trāpījās pirmā noplūde. Grīda kā jauna, visu labi izžāvēju vadu kontakti mitruma neskarti.

[ Šo ziņu laboja RECARO, 14 Sep 2020, 21:53:16 ]

Offline
sys9291
14. Sep 2020, 14:50 #2892

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2611

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Sep 2020, 23:05:16 @SLVJAM rakstīja:

13 Sep 2020, 21:44:19 @sys9291 rakstīja:

13 Sep 2020, 21:33:08 @SLVJAM rakstīja:

12 Sep 2020, 14:16:04 @Angelz rakstīja:
Jau kuro reizi saku, ja tiešām gribi lai kāds no šejienes palīdz tad sāc ar a/m vin, kopējo ISTA+ kļūdu logu, amputācijas sarakstu ja tāds ir.

Savādāk varbūt šā varbūt šitā minēšanas spēle..

Pirms būtu ieteicams pašam pārbaudīt, vadoties pēc TIS shematikas, pienākošos/izejošos saistītiem blokiem vadus/ligzdas. Pārbaudīt pašu devēju, ja būs jautājums kā, tad nav vērts tērēt te laiku bet vizīte uz servisu.

VIN-cr70990
Reģistrētās kļūdas------>https://failiem.lv/u/ezc2qk6a
Pie blokiem vadi pārbaudīti uz apgriezienu devēju vadi pārbaudīti viss ok.
Pats devējs uzlikts jauns.
Bija uzstādīts imobilaizers tikai nesapratu kāda jēga no viņa jo tas vads pa kuru tiek sūtīta informācija par bloķēšanu nebija vispār pievienots nekur bija tikai +30,+15 un 31.(šito izravēju ārā)
Vienīgais kas man nepatīk ir tas, ka papētot pašu kļūdas izdruku, kļūdas reģistrēšanas brīdī spriegums cik saprotu tad vadības blokam tiek reģistrēts 10-10,5V


a kurā brīdī kļūda ierakstās?, ja startēšanas brīdī tad 10V būs labi...
a kādu devēju uzlikām? ja nav OEM tad nebrīnies, ka tie bieži nestrādā
nākošais 5V uz rpm devēja ir?

nu jā palielam kļūda visu laiku reģistrējās startēšanas brīdī tāpēc arī ir tik maz V.
Devējs uzlikts BOSCH
Mērījis neesmu devēja barošanu, bet kā tad izskaidrot to, ka mašīna noslāpst tikai tad kad ieliek D vai R un uzdod gāzi. Ja jau nebūtu barošana tad jau viņa nerūktu arī parking režīmā ne tā?

a varbūt kloķene staigā uz priekšu / atpakaļ, a varbūt vadi gaut kur pārberzušies...un dzinējam šūpojoties īsina signālu (diezgan maza iespēja)
Offline
Mikus188
15. Sep 2020, 19:51 #2893

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 655

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

Ar mazu ātrumu griežoties asā līkumā XDraivam būtu jaatsledzās ?
Offline
Kri5taps
17. Sep 2020, 03:22 #2894

Kopš: 19. Apr 2020

No: Rīga

Ziņojumi: 13

Braucu ar: E61 535d

Iesakiet kādu PĀRBAUDĪTU, labu un uzticamu BMW auto servisu vai konkrētu BMW meistaru, kuram rokas un galva aug no pareizās vietas! Rīga, Rīgas rajons un 50km rādiusā ap Rīgu.


Lūdzu komentējiet/papildiniet sekojošus servisus un meistarus (citiem lietotājiem arī noderēs):
1.) BMWeast garage (atkrīt, jo rinda 3 mēneši)
2.) BMWlife garage
3.) Inchcape motors
4.) BMW WESS Serviss
5.) Permalat
6.) Senson Auto
5.) Bavaria Auto autocentrs
6.) ''Black_russian'' (lietotājs no BMWpower.lv)
7.) ''Siikais'' (lietotājs no E36.lv)
8.) ''MAXixt'' (lietotājs no BMWpower.lv)
...


Vajag reālu palīdzību no poweristiem, jo pagaidām ,diemžēl, ir bijusi tikai slikta pieredze ar servisu/ meistaru paveikto.
Kapeiku nepišu un nekasos, bet prasu, lai darbs tiktu padarīts pedantiski!

Labākais variants būtu apzināt kādu konkrētu meistaru.
Offline
Angelz
17. Sep 2020, 10:55 #2895

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2130

Braucu ar: ///Montu


17 Sep 2020, 03:22:28 @Kri5taps rakstīja:
Iesakiet kādu PĀRBAUDĪTU, labu un uzticamu BMW auto servisu vai konkrētu BMW meistaru, kuram rokas un galva aug no pareizās vietas! Rīga, Rīgas rajons un 50km rādiusā ap Rīgu.


Lūdzu komentējiet/papildiniet sekojošus servisus un meistarus (citiem lietotājiem arī noderēs):
1.) BMWeast garage (atkrīt, jo rinda 3 mēneši)
2.) BMWlife garage
3.) Inchcape motors
4.) BMW WESS Serviss
5.) Permalat
6.) Senson Auto
5.) Bavaria Auto autocentrs
6.) ''Black_russian'' (lietotājs no BMWpower.lv)
7.) ''Siikais'' (lietotājs no E36.lv)
8.) ''MAXixt'' (lietotājs no BMWpower.lv)
...


Vajag reālu palīdzību no poweristiem, jo pagaidām ,diemžēl, ir bijusi tikai slikta pieredze ar servisu/ meistaru paveikto.
Kapeiku nepišu un nekasos, bet prasu, lai darbs tiktu padarīts pedantiski!

Labākais variants būtu apzināt kādu konkrētu meistaru.


Vari papildināt:

9.) Bavarian Workshop (RSAWorkshop mehānika, Angelz elektronika)
10.) Mārupe, Rožleju 44 (Agris mehānika, sys9291 elektronika)

Kas tieši ir nepieciešams?

-----------------
▫▪□■ Dažāda profila BMW elektronikas remontdarbi ■□▪▫

@ Bavarian Workshop

MASK/CCC/CIC/NBT/NBT EVO/MGU jauninājumi..
Offline
Tuloo
18. Sep 2020, 10:41 #2896

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 119

Braucu ar:

Vai ar beigtu hidromuftu 3.0d var pielaist? 160kw

Pirms 3mēn bija izģērbies automāta gredzenvainags(spararats kā nu kurš sauc), uzlikām citu lietotu un nenormāli trakā skaņa pazuda...

pagāja 3mēn un skaņa ir atpakaļ, domāju dzinējam kkas, kļūdas nebija izņemot par sprauslām. tika nomainītas sprauslas + ķēde. Piedarbinot tas pats, kārtīgi izbraucu uz šosejas, pazāģēju un motoru vairs nevar pielaist, griež pilnīgi pa tukšo, sajūta, ka spararatam nebūtu vairs zobiņi vairs apkārt.... vēl neesmu līdis apakšā, bet vai smird pēc dzinēja defekta vai arī dēļ muftas, kas skan apgriezienos, brīvgaitā, kā kuru reizi, tāda kā klaboņa - dēļ tā varētu vairs nepielaist auto??

-- šovakar kompresiju pārbaudīšu, līdz tam varbūt kādam ir pieredze ar kko tādu tāpēc jautāju

[ Šo ziņu laboja Tuloo, 18 Sep 2020, 10:46:07 ]

Offline
Mikuzz
18. Sep 2020, 10:52 #2897

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 40837

Braucu ar: Transporta līdzekli

Starteris griež pa tukšo, vai motors?
Offline
Tuloo
18. Sep 2020, 11:02 #2898

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 119

Braucu ar:


18 Sep 2020, 10:52:12 @Mikuzz rakstīja:
Starteris griež pa tukšo, vai motors?


Motors griež pa tukšo.
Offline
sys9291
18. Sep 2020, 11:07 #2899

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2611

Braucu ar: F20 R1200RT


18 Sep 2020, 11:02:52 @Tuloo rakstīja:

18 Sep 2020, 10:52:12 @Mikuzz rakstīja:
Starteris griež pa tukšo, vai motors?


Motors griež pa tukšo.

a ko nozīmē pa tukšo? griež bet nelec?
Offline
Tuloo
18. Sep 2020, 11:17 #2900

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 119

Braucu ar:

Tā kā neesmu meistars man ir bail ko samelot. Fāteris darbojas un tā kā pacelājs nav, tik cik uz vietas varam izdarit tik varam..

Braucam pa šoseju, skaņas dīvainas nāk ārā, atkarīgs no apgriezieniem - pie 3k viņš ta ka izbalansējās, zem tā viņš ir skaļš un sajūta, ka kaut kas krakšķ, sīc un čakarējas.

Braucām, palika viss kluss ta, ka noslāptu, BET neiedegās lampas (eļļas vai aķīša) nu tad kad noslāpst piemēram - tahometrā apgriezieni nokrita uz 0. Startējot vienkārši žzzz skaņa kā no startera, bet nav CRANKING, tīri uz veco metodi pieliekot roku pie izpūtēja un startējot gaiss vēl nāk ārā haha...
Offline

Moderatori: AV, Angelz, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips