Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 145 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
Janis_Janis
23. Jan 2019, 21:17 #221

Kopš: 15. Nov 2018

Ziņojumi: 151

Braucu ar:

Sveiki.

Ko.ieteiksiet darīt ar Dpf filtru? met kļūdu un visdrīzāk ir aizdirsies. Atradu savā galā dpftirisana.lv pakalpojumu. Vai ir vērts tīrīt, vai labāk.mainīt uz jaunu? Griezt laukā un vēl.ko tur darīt tā kā.negribētos...
Ja.pirkt.jaunu, tad kur? Ebajā?
Offline
josi
23. Jan 2019, 21:25 #222

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3015

Braucu ar: Ne-BMW


23 Jan 2019, 20:44:55 @KateG rakstīja:

23 Jan 2019, 19:53:03 @josi rakstīja:

23 Jan 2019, 17:43:34 @KateG rakstīja:

Attiecīgi - pats pēc simptomiem atbildēji - vads no kuzova uz dzinēju. NOtīrīt klemmes, no mainīt vadu.
Un - apgūt fiziku 8.klaes līmenī (opcionāli).

Un šī varianta ātrai pārbaudei var kaut vai paņemt vienu piepīpējamo vadu ar krokodiliem galos un ar to papildus savienot dzinēju un kuzovu - ja leks, tad problēma skaidra.


nesanāks. tiem vadiem liela R. 99%, izņemot industriālos. Te vajag pārsimts A izlaist cauri.

Tīri no pieredzes - ja paša dzinēja masas vads nav galīgi nopuvis, tad tam paralēli pieliekot pat visbēdīgāko piepīpejamo vadu, auto var piedarbināt un pat aizbraukt uz servisu ar visu vadu zem kapota
Offline
RSAWorkshop
24. Jan 2019, 00:01 #223

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6068

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


23 Jan 2019, 21:17:54 @Janis_Janis rakstīja:
Sveiki.

Ko.ieteiksiet darīt ar Dpf filtru? met kļūdu un visdrīzāk ir aizdirsies. Atradu savā galā dpftirisana.lv pakalpojumu. Vai ir vērts tīrīt, vai labāk.mainīt uz jaunu? Griezt laukā un vēl.ko tur darīt tā kā.negribētos...
Ja.pirkt.jaunu, tad kur? Ebajā?
Vispirms diagnostika, varbūt tā skāde nav tik liela

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
ATB
24. Jan 2019, 07:35 #224

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5183

Braucu ar: ♛ ♛

Interneta diagnostika laikam jau nepalīdzēs, bet

Kāpēc turbīnas nedod vajadzīgo spiedienu? 2.4bar vietā ir tikai 1.2

Mazā turbo jauna, visi vakuumi ir, vakuuma aktivatori arī strādā, nekādu plaisu nekur it kā nav, kompis uzrāda tikai kļūdu par nepietiekamu spiedienu. Šo visu vēl pavada pie lieliem apgriezieniem izteikta svelpjoša skaņa no paša turbo (izklausās pēc superchargera :aiwa. Tiešām lielais turbo izbeidzies? Autiņš jau servisā, bet te ierakstīju tikai diskusijai

535d

[ Šo ziņu laboja ATB, 24 Jan 2019, 07:37:00 ]

Offline
RSAWorkshop
24. Jan 2019, 07:57 #225

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6068

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Ja nav mērīts, mošk ar manometru vajag pamērīt, gadās, ka sensors melo vai aizaudzis

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Angelz
24. Jan 2019, 08:20 #226

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2866

Braucu ar: BMW E60 535D


23 Jan 2019, 17:56:13 @jj rakstīja:
Un cik bieži Tu to maini?


Ja runājam par biežumu tad eļļas un filtru maiņa man iznāk 2x gadā. Ja runājam par nobraukumu tad 8...12k jeb 500...600h.



24 Jan 2019, 00:55:08 @bmwaddict rakstīja:

kas tie par publiskiem PM aicinaajumiem. ir kautkaadi nosleepumi? varbuut tad pats raksti PM taisni autoram nevis te piesaarno topiku ar hernju tipa es zinu bet nevienam neteikshu.


Nav noslēpumu, vnk iepriekš jau pietiekami daudz bija par to runāts. Bet nu ja jau tā "sūrst" varu īsumā vēlreiz...

Ja pie diagnostikas uzrādās DDE blokā 0480, 0481, 452A, 4667 kļūdas tad tas nebūt nenozīmē ka DPF filtrs ir bojāts un tas nekavējoties jāamputē. Ļoti bieži tās ir pakārtotas sekas dēļ kāda nestrādājoša mezgla, kā rezultātā neizpildās reģenerācijas nosacījumi un attiecīgi DPF filtrs pamazām aizaug ciet. Bez diagnostikas grūti būs kaut ko konstatēt.

Primāri ietekmējoši faktori ir: dzesēšanas sistēmas abi termostati, dzesēšanas temp sensors, DPF pretspiediena un temp devēji, motoreļļas nolietojums (CBS dati), DPF filtra resursa skaitītājs. Pakārtoti: degviela, eļļa un 95% īsi pilsētas cikla braukšanas ieradumi.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 24 Jan 2019, 08:38:03 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
vernersb
24. Jan 2019, 09:27 #227

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

3 īsi pīkstieni parādījušies. Nav saistīti ar to funkciju, kas brīdina reizi stundā, īsi pirms aprit stunda. Vēl kādi varianti? Šobrīd varu pateikt, ka nestrādā parkingi, jo viens nosprādzis un tagad maina, bet vai tas varētu būt ar to saistīts? Un pīkstieni nāk no Navigācijas puses.
Offline
radiaators
24. Jan 2019, 09:30 #228

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


24 Jan 2019, 07:35:03 @ATB rakstīja:
Interneta diagnostika laikam jau nepalīdzēs, bet

Kāpēc turbīnas nedod vajadzīgo spiedienu? 2.4bar vietā ir tikai 1.2

Mazā turbo jauna, visi vakuumi ir, vakuuma aktivatori arī strādā, nekādu plaisu nekur it kā nav, kompis uzrāda tikai kļūdu par nepietiekamu spiedienu. Šo visu vēl pavada pie lieliem apgriezieniem izteikta svelpjoša skaņa no paša turbo (izklausās pēc superchargera :aiwa. Tiešām lielais turbo izbeidzies? Autiņš jau servisā, bet te ierakstīju tikai diskusijai

535d

Pàrbaudi resno gaisa patruboku virs radiatora, manam auto šità bija - dūmoja un turbopūte pasliktinàjàs, jo gaisu ràva klàt un arī izklausijàs pēc supercharged, kad deva čībà
Offline
Angelz
24. Jan 2019, 09:41 #229

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2866

Braucu ar: BMW E60 535D


24 Jan 2019, 09:27:07 @vernersb rakstīja:
3 īsi pīkstieni parādījušies. Nav saistīti ar to funkciju, kas brīdina reizi stundā, īsi pirms aprit stunda. Vēl kādi varianti? Šobrīd varu pateikt, ka nestrādā parkingi, jo viens nosprādzis un tagad maina, bet vai tas varētu būt ar to saistīts? Un pīkstieni nāk no Navigācijas puses.


Vai a/m ir papildus aprīkota ar signalizāciju+immo čips?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Angelz
24. Jan 2019, 09:53 #230

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2866

Braucu ar: BMW E60 535D


24 Jan 2019, 07:35:03 @ATB rakstīja:
Interneta diagnostika laikam jau nepalīdzēs, bet

Kāpēc turbīnas nedod vajadzīgo spiedienu? 2.4bar vietā ir tikai 1.2

Mazā turbo jauna, visi vakuumi ir, vakuuma aktivatori arī strādā, nekādu plaisu nekur it kā nav, kompis uzrāda tikai kļūdu par nepietiekamu spiedienu. Šo visu vēl pavada pie lieliem apgriezieniem izteikta svelpjoša skaņa no paša turbo (izklausās pēc superchargera :aiwa. Tiešām lielais turbo izbeidzies? Autiņš jau servisā, bet te ierakstīju tikai diskusijai

535d


Ļoti liela iespēja ka pie vainas caurums 12 detaļā.



BMW E60 530/535 sērijas dīzeļiem diezgan izplatīta kaite, viena no gumijas caurulēm alumīnijā vibrācijas ietekmē "izfrēzē" caurumu.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 24 Jan 2019, 09:55:29 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
vernersb
24. Jan 2019, 09:58 #231

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA


24 Jan 2019, 09:41:29 @Angelz rakstīja:

24 Jan 2019, 09:27:07 @vernersb rakstīja:
3 īsi pīkstieni parādījušies. Nav saistīti ar to funkciju, kas brīdina reizi stundā, īsi pirms aprit stunda. Vēl kādi varianti? Šobrīd varu pateikt, ka nestrādā parkingi, jo viens nosprādzis un tagad maina, bet vai tas varētu būt ar to saistīts? Un pīkstieni nāk no Navigācijas puses.


Vai a/m ir papildus aprīkota ar signalizāciju+immo čips?

IR IGLA un imobilaizeris.
Offline
Angelz
24. Jan 2019, 10:05 #232

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2866

Braucu ar: BMW E60 535D


24 Jan 2019, 09:58:35 @vernersb rakstīja:

24 Jan 2019, 09:41:29 @Angelz rakstīja:

24 Jan 2019, 09:27:07 @vernersb rakstīja:
3 īsi pīkstieni parādījušies. Nav saistīti ar to funkciju, kas brīdina reizi stundā, īsi pirms aprit stunda. Vēl kādi varianti? Šobrīd varu pateikt, ka nestrādā parkingi, jo viens nosprādzis un tagad maina, bet vai tas varētu būt ar to saistīts? Un pīkstieni nāk no Navigācijas puses.


Vai a/m ir papildus aprīkota ar signalizāciju+immo čips?

IR IGLA un imobilaizeris.


Tad viss drīzāk signalizācija ziņo ka čipa baterijai zems līmenis. Parasti bačas jamiem CR2025 vai CR2032.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 24 Jan 2019, 10:08:29 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Martiii
24. Jan 2019, 10:08 #233

Kopš: 09. Jun 2003

Ziņojumi: 1105

Braucu ar: F11


24 Jan 2019, 09:53:11 @Angelz rakstīja:

24 Jan 2019, 07:35:03 @ATB rakstīja:
Interneta diagnostika laikam jau nepalīdzēs, bet

Kāpēc turbīnas nedod vajadzīgo spiedienu? 2.4bar vietā ir tikai 1.2

Mazā turbo jauna, visi vakuumi ir, vakuuma aktivatori arī strādā, nekādu plaisu nekur it kā nav, kompis uzrāda tikai kļūdu par nepietiekamu spiedienu. Šo visu vēl pavada pie lieliem apgriezieniem izteikta svelpjoša skaņa no paša turbo (izklausās pēc superchargera :aiwa. Tiešām lielais turbo izbeidzies? Autiņš jau servisā, bet te ierakstīju tikai diskusijai

535d


Ļoti liela iespēja ka pie vainas caurums 12 detaļā.



BMW E60 530/535 sērijas dīzeļiem diezgan izplatīta kaite, viena no gumijas caurulēm alumīnijā vibrācijas ietekmē "izfrēzē" caurumu.



Ar savilcēju jāpiestrādā, jāpamaina pozīcja tai gumijas frēzējošajai trubai. Iesaku visiem pārbaudīt diluma stāvokli, varbūt, ka tādā veidā var paspēst novērst pirmstermiņa maiņu šai alumīnija trubai.

[ Šo ziņu laboja Martiii, 24 Jan 2019, 10:09:35 ]

Offline
Angelz
24. Jan 2019, 10:15 #234

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2866

Braucu ar: BMW E60 535D


24 Jan 2019, 10:08:15 @Martiii rakstīja:

Ar savilcēju jāpiestrādā, jāpamaina pozīcja tai gumijas frēzējošajai trubai.


Var arī tā vai arī jānomaina salauztais "frēzošās" trubas stiprinājums, kurš to tur pareizā attālumā un vietā. Bet nu tas ir profilaktiski darāms pirms defekts ir izveidojies vai obligāts pēc bojātās turbo caurules nomaiņas.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Ruudis
24. Jan 2019, 10:20 #235

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak

E61 nedarbojas aizmugurējā stikla apsilde. Varētu būt drošinātājs vai tomēr vadi enģē? Pogai kontrollampiņa deg.
Offline
vernersb
24. Jan 2019, 10:24 #236

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA


24 Jan 2019, 10:05:38 @Angelz rakstīja:

24 Jan 2019, 09:58:35 @vernersb rakstīja:

24 Jan 2019, 09:41:29 @Angelz rakstīja:

24 Jan 2019, 09:27:07 @vernersb rakstīja:
3 īsi pīkstieni parādījušies. Nav saistīti ar to funkciju, kas brīdina reizi stundā, īsi pirms aprit stunda. Vēl kādi varianti? Šobrīd varu pateikt, ka nestrādā parkingi, jo viens nosprādzis un tagad maina, bet vai tas varētu būt ar to saistīts? Un pīkstieni nāk no Navigācijas puses.


Vai a/m ir papildus aprīkota ar signalizāciju+immo čips?

IR IGLA un imobilaizeris.


Tad viss drīzāk signalizācija ziņo ka čipa baterijai zems līmenis. Parasti bačas jamiem CR2025 vai CR2032.
pirms mēneša +/- dažas dienas ieliku jaunas bačas. Gan atslēgai, gan imobilaizerim. Kkā baigi ātri viņas izbeidzās
Offline
Staris
24. Jan 2019, 10:30 #237

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Atšķir manuāli savam imobilaizeram un izlasi vai tur šāda veida pīkstieni ir minēti + paskaidrojums.
Man vismaz manuālī viss ir pateikts par to.
Sūdīgākas bačas var tiešām turēt tikai mēnesi. Esmu pircis viena ražotāja baterijas DEPO, RIMI un kur nu vēl pa ceļam ir gadījies. Vienā gadījumā knapi mēnesi novelk līdz pīkstēšanai, a tagad pa ziemu man jau kādus 2-3 mēnešus velk un neziņo par baterijas problēmām. Iespējams jāsāk uz bateriju iepakojumiem meklēt kaut kādus ražošanas datumus.
Offline
Angelz
24. Jan 2019, 10:34 #238

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2866

Braucu ar: BMW E60 535D


24 Jan 2019, 10:20:38 @Ruudis rakstīja:
E61 nedarbojas aizmugurējā stikla apsilde. Varētu būt drošinātājs vai tomēr vadi enģē? Pogai kontrollampiņa deg.


Pārbaudi aizmugurējā A46 drošinātāju kastē: drošinātāju F54, aizmugurējā stikla sildelementa releju I01061. Ja jamie ok, tad attliek pārbaudīt vadus vai pašu sildelementu.







24 Jan 2019, 10:24:54 @vernersb rakstīja:

pirms mēneša +/- dažas dienas ieliku jaunas bačas. Gan atslēgai, gan imobilaizerim. Kkā baigi ātri viņas izbeidzās


Atslēgu baterijai nav te nekāda sakara.

Man parasti pāris mēneši. Mēdz būt pārdošanā brāķētas baterijas, kuras normāli ilgtermiņā netur.

Nomaini baču un ja nebūs vairs signālu indikācija tad zināsi "kur suns aprakts.."

Vēl variants, pēc baterijas nomaiņas pamēģini immo čipam nomainīt atrašanās vietu.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 24 Jan 2019, 11:19:22 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
RSAWorkshop
24. Jan 2019, 10:42 #239

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6068

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


24 Jan 2019, 10:20:38 @Ruudis rakstīja:
E61 nedarbojas aizmugurējā stikla apsilde. Varētu būt drošinātājs vai tomēr vadi enģē? Pogai kontrollampiņa deg.

Var būt vadi, var būt arī drošinātājs

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mikels
24. Jan 2019, 12:39 #240

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4616

Braucu ar: cieņu


24 Jan 2019, 10:42:49 @RSAWorkshop rakstīja:

24 Jan 2019, 10:20:38 @Ruudis rakstīja:
E61 nedarbojas aizmugurējā stikla apsilde. Varētu būt drošinātājs vai tomēr vadi enģē? Pogai kontrollampiņa deg.

Var būt vadi, var būt arī drošinātājs

Es nezinu kā ir e60, bet nav tā, ja aķim ir zems uzlādes līmenis aizmugurējais logs netiek sildīts. Vismaz es e90 esmu novērojis, ka reizēm poga ir ieslēgta, bet logu nekausē, pēc aķa uzlādes atkal viss strādā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo