Online

Pašreiz BMWPower skatās 73 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
ilmars4998
21. Jan 2020, 10:43 #2181

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: XY-28

kā parezi izturēties, pret savu e60
Offline
pelu_junkurs
21. Jan 2020, 11:13 #2182

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2316

Braucu ar: žurx

Kādam nevajag par simbolisku cenu 535d 200kw kartera vāka blīvi, stūres pirkstu un mazo atsaiti? Jau gadu mētājas bez pielietojuma
Offline
Alkaans
21. Jan 2020, 12:47 #2183

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

Iesakat kur vest mazo turbīnu restaurēt 535d, vēlams apmainīt uzreiz pret restaurētu lai nav jāgaida un ir garantija

Oken Pluss atsauksmes?

[ Šo ziņu laboja Alkaans, 21 Jan 2020, 13:10:27 ]

Offline
depo
21. Jan 2020, 13:05 #2184

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


21 Jan 2020, 10:43:36 @ilmars4998 rakstīja:
kā parezi izturēties, pret savu e60


Psihs. Kaspič atpūšas ar saviem ieguldījumiem.
Offline
depo
21. Jan 2020, 13:19 #2185

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Tu acīmredzami neizlasīji līdz galam. Viņš upgreidos vien ielika tik cik tava lamata maksā.

Lukturus jaunu nopirka, OEM.

[ Šo ziņu laboja depo, 21 Jan 2020, 13:19:36 ]

Offline
Gra
21. Jan 2020, 13:33 #2186

Kopš: 25. Sep 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 883

Braucu ar: Coupè; Cabrio; Roadster


18 Jan 2020, 15:51:30 @radiaators rakstīja:

18 Jan 2020, 15:43:39 @karro rakstīja:
simptomi pirms tam kkādi bija, vai vnk klakt!, un cauri?

Itkā neesot neko manījis...
Vienīgais tas auto ir nejēgā pārčipots - mūsu versija, ka vnk neizturēja griezi...hvz
Teica, ka auto esot biji pilnīgi nevadāms tajā brīdī...
Cik runāju ar savu mehu, kurš to auto remontēja, tad esot bijis gadījums arī ar e70 reduktora gaudošanu...attaisot vaļā - viss pilns ar metāla skaidām ! Bet tā, ka noķīlē šāds gadījums esot 1. reizi praksē...



Analogs gadījums ar manu 535d( arī čipots), tik paspēju pēc liela sitiena reduktorā apstāties(korpuss palika vesels) un aizbraukt ar 40km/h uz servisu.
Pagājuši divi gadi un nomainītais reduktors arī ir sācis gaudot.

Ja kādam ir piedāvājumā normāls reduktors no LCI 535d, PM
Offline
depo
21. Jan 2020, 13:48 #2187

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu

Tie tavi regulārie seksuālie tekstiņi vedina domāt, ka tu ļoti ilgi neesi dabujis. Aizej pa naudu veceni paņem priekšā. Jo normālas sievietes tev nekad nedos tādam mudakam.
Offline
Staris
21. Jan 2020, 14:25 #2188

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


21 Jan 2020, 10:14:52 @sys9291 rakstīja:
kā raksta BMW, ja ieplūdē palielināts eļļas daudzums liekam Nr2 + filtrējošo elementu. Elementu mainam katru 2 eļļas maiņu...
P.S a par jēlībām runājot - uz normālu jautājienu normāla atbilde...

nr.2 man realoem rādās priekš 520d.
Ar ko vispār abi varianti atšķiras dzīvē? Kādam savādāks elements, kas vairāk aiztur?
Offline
tomelisna
21. Jan 2020, 19:29 #2189

Kopš: 23. Sep 2015

Ziņojumi: 13

Braucu ar:

Lieta tāda ,ka sataisot centrālo atslēgu ( nestrādāja pults, beigti vadi eņģē) pults strādā, aizslēdzot un pastāvot minutes 10-15 atkal atsakās .Iebāžot manuāli atslēgu durvju slēdzenē un pagriežot , pults atkal sāk strādāt. Varbūt kādam ir idejas ?
Offline
sys9291
21. Jan 2020, 19:31 #2190

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5173

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Jan 2020, 14:25:15 @Staris rakstīja:

21 Jan 2020, 10:14:52 @sys9291 rakstīja:
kā raksta BMW, ja ieplūdē palielināts eļļas daudzums liekam Nr2 + filtrējošo elementu. Elementu mainam katru 2 eļļas maiņu...
P.S a par jēlībām runājot - uz normālu jautājienu normāla atbilde...

nr.2 man realoem rādās priekš 520d.
Ar ko vispār abi varianti atšķiras dzīvē? Kādam savādāks elements, kas vairāk aiztur?

jap tev taisnība - pavirši apskatījos...
ja runā par aizturēšanu - tad labāk aiztur parastais filtrējošais elements...bet vai viņš ir izmantojams uz šiem dzinējiem nemācēšu teikt...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 21 Jan 2020, 19:34:44 ]

Offline
Ruudis
21. Jan 2020, 19:54 #2191

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak

Jautājums profilaktisks. Vai visiem e6* kārbas ir nedaudz "tupas"? Šad un tad ripinoties pie apļa, dodot aplī iekšā ručkā, šķiet, ka kārba aizmigusi
Offline
sys9291
21. Jan 2020, 20:12 #2192

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5173

Braucu ar: F20 R1200RT

a sporta režīmā ieliki?
Offline
Ruudis
21. Jan 2020, 20:22 #2193

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak


21 Jan 2020, 20:12:16 @sys9291 rakstīja:
a sporta režīmā ieliki?

Nē, ne tas. Vnk reizēm liekas, ka kārba aizmigusi. Iemin grīdā, bet pēc sekundes tikai mostas. Lab, nav mirstamā kaite.
Moš nodzēsīšu adaptācijas un apmācīs pa jaunu
Offline
sys9291
21. Jan 2020, 20:24 #2194

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5173

Braucu ar: F20 R1200RT


21 Jan 2020, 20:22:16 @Ruudis rakstīja:

21 Jan 2020, 20:12:16 @sys9291 rakstīja:
a sporta režīmā ieliki?

Nē, ne tas. Vnk reizēm liekas, ka kārba aizmigusi. Iemin grīdā, bet pēc sekundes tikai mostas. Lab, nav mirstamā kaite.
Moš nodzēsīšu adaptācijas un apmācīs pa jaunu

a moška pirms grīdā došanas sport režīmā ielikt? domāju, ka palīdzēs...
Offline
Ruudis
21. Jan 2020, 20:28 #2195

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak


21 Jan 2020, 20:24:27 @sys9291 rakstīja:

21 Jan 2020, 20:22:16 @Ruudis rakstīja:

21 Jan 2020, 20:12:16 @sys9291 rakstīja:
a sporta režīmā ieliki?

Nē, ne tas. Vnk reizēm liekas, ka kārba aizmigusi. Iemin grīdā, bet pēc sekundes tikai mostas. Lab, nav mirstamā kaite.
Moš nodzēsīšu adaptācijas un apmācīs pa jaunu

a moška pirms grīdā došanas sport režīmā ielikt? domāju, ka palīdzēs...

Zem pedāļa ir klick un tad jau ir kickdown.
Vnk normāli pa ielu braucot, liekas, ka kārba sutina diendusu, ja vajag reska saslēgties. Moš man galvā problēma
Offline
sys9291
21. Jan 2020, 20:34 #2196

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5173

Braucu ar: F20 R1200RT

redzi visam vajag laiku, ja kārbai jāslēdzas 2 robus uz leju - tad reakcijas laiks ir 2x lielāks. Sport režīmā kārba tur rpm un visdrīzāk viņai nāksies pārslegt tika 1 rubu uz leju - tātad 2x ātrāk...
P.S man uz F tas ļoti jūtams...
Offline
Ruudis
21. Jan 2020, 20:39 #2197

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak

Laikam jau tev būs taisnība
Offline
ATB
21. Jan 2020, 20:54 #2198

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5187

Braucu ar: ♛ ♛


21 Jan 2020, 10:43:36 @ilmars4998 rakstīja:
kā parezi izturēties, pret savu e60


Traks

Tik, kāpēc paņēma preFl nevis FL uzreiz startā?
Offline
ATB
21. Jan 2020, 21:03 #2199

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5187

Braucu ar: ♛ ♛


21 Jan 2020, 19:54:05 @Ruudis rakstīja:
Jautājums profilaktisks. Vai visiem e6* kārbas ir nedaudz "tupas"? Šad un tad ripinoties pie apļa, dodot aplī iekšā ručkā, šķiet, ka kārba aizmigusi



Ikdienā brauc mierīgi? Tik reizēm iedod ručkā un tad domā, ka karba tupī?

BMW kārbas pielāgojas braukšanas stilam Ja Tu brauc mierīgi un pēkšņi izdomā dot ručkā, kārba notupī tajā momentā.
Pamēģini braukt D režīmā, bet agresīvāk. Sajutīsi, ka kārba ar laiku paliek aizvien asāka un straujāka jeb netupī tā vairs. Mīnuss būs tam, ka pēc tam atgriežoties pie ikdienas braukšanas Tev liksies, ka kārba atkal slēdzas slikti, jo tā būs pieradusi pie jautrākas braukšanas. Tāpēc vislabāk ir tad kad vajag - iesist DS mode un izpildīt manevru. Es pats jau automātā iesitu sporta režīmu arī tad, kad apdzenu uz šosejām utt., - pēc tam iemet atpakaļ D un dudini tālāk.

ps. Stāstu no savas pieredzes kā es to saprotu, neesmu mehs.

pss. Beidzot atnācis plusa vads un tā plastmasa - jālaiž uz BM auto
Offline
HiJaCKeR
21. Jan 2020, 21:07 #2200

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4517

Braucu ar: BMW E90 330i


21 Jan 2020, 20:24:27 @sys9291 rakstīja:

21 Jan 2020, 20:22:16 @Ruudis rakstīja:

21 Jan 2020, 20:12:16 @sys9291 rakstīja:
a sporta režīmā ieliki?

Nē, ne tas. Vnk reizēm liekas, ka kārba aizmigusi. Iemin grīdā, bet pēc sekundes tikai mostas. Lab, nav mirstamā kaite.
Moš nodzēsīšu adaptācijas un apmācīs pa jaunu

a moška pirms grīdā došanas sport režīmā ielikt? domāju, ka palīdzēs...

arī bez sport tai kārbai jāslēdzas diezgan fiksi, kaut kas nav kārtībā
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo