Online

Pašreiz BMWPower skatās 115 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
ATB
05. Oct 2019, 12:35 #1741

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5186

Braucu ar: ♛ ♛


04 Oct 2019, 19:56:33 @Bamperis rakstīja:

04 Oct 2019, 13:04:39 @ATB rakstīja:
Kā nomainīt e61 aizmugurē pneimai gaisa filtru?

Iesaku ari nomainiit visas gaisa iesuuces trubas liidz kompressoram. Filtrs ir aiz taa padkrilnjika,vai ka vinju sauc Vieglak ir: izseko gaisa iepludes trubu no/lidz kompressoram.


Paldies Likt OEM vai aftermarket?
Offline
sys9291
05. Oct 2019, 20:30 #1742

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


05 Oct 2019, 12:35:04 @ATB rakstīja:

04 Oct 2019, 19:56:33 @Bamperis rakstīja:

04 Oct 2019, 13:04:39 @ATB rakstīja:
Kā nomainīt e61 aizmugurē pneimai gaisa filtru?

Iesaku ari nomainiit visas gaisa iesuuces trubas liidz kompressoram. Filtrs ir aiz taa padkrilnjika,vai ka vinju sauc Vieglak ir: izseko gaisa iepludes trubu no/lidz kompressoram.


Paldies Likt OEM vai aftermarket?

TIKAI OEM!
Offline
Bamperis
06. Oct 2019, 12:40 #1743

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4782

Braucu ar: 07`e61 530d///M


05 Oct 2019, 20:30:13 @sys9291 rakstīja:

05 Oct 2019, 12:35:04 @ATB rakstīja:

04 Oct 2019, 19:56:33 @Bamperis rakstīja:

04 Oct 2019, 13:04:39 @ATB rakstīja:
Kā nomainīt e61 aizmugurē pneimai gaisa filtru?

Iesaku ari nomainiit visas gaisa iesuuces trubas liidz kompressoram. Filtrs ir aiz taa padkrilnjika,vai ka vinju sauc Vieglak ir: izseko gaisa iepludes trubu no/lidz kompressoram.


Paldies Likt OEM vai aftermarket?

TIKAI OEM!

Tieshi taa!
Offline
Boldrick
07. Oct 2019, 09:20 #1744

Kopš: 18. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 401

Braucu ar: F31


04 Oct 2019, 14:30:51 @RSAWorkshop rakstīja:

04 Oct 2019, 14:21:54 @sys9291 rakstīja:

04 Oct 2019, 13:51:09 @abrahamslinkons rakstīja:

04 Oct 2019, 10:26:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Ir kāds pamatojums tām darbībām? Nu tāds reāls, nevis visi tā dara


Nu man ir pilns tas filtrs. Nav jaudas un paterins palielinas. EGR rukšķ zem kapota. Nezinu kā labāk. Jaunu filtru pirkt negribu.

Drošvien nav labākais variants. Šobrīt pēc CSDD visas atgāzes ir pa 0. Negribu nokvēpušu izpūtēju arī.

a kapēc nemēģinam viņu izdedzināt? ticība neļauj vai kā? aizaudzis DPF pārsvarā ir sekas nevis cēlonis...
Tapēc, ka visiem tikai izgriezt un pofig
A tādu elementāru lietu kā apskatīties termostatus pat nedomā

Ja drīkst jautāt-tad kādas ir biežākās problēmas dēļ beigtiem termostatiem?
Kādi simptomi
Man tieši doma ir mainīt.Kompis rāda motora temperatūru 87°-89°, un 90° nesasniedz.
Offline
abyss
07. Oct 2019, 09:25 #1745

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7917

Braucu ar: e39 523

Liels lūgums visiem e60/61 īpašniekiem, neatstājiet savas dīzeļmiskastes darbojamies pie dārziņiem. Viena lieta indēt vienam otru korķī stāvot, bet nubpie dārziņiem tomēr bērni un ir iespēja arī izslēgt
Offline
Staris
07. Oct 2019, 09:56 #1746

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Ja man ir e90, tad drīkst Vai Audi
Offline
sys9291
07. Oct 2019, 11:00 #1747

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


07 Oct 2019, 09:20:39 @Boldrick rakstīja:

04 Oct 2019, 14:30:51 @RSAWorkshop rakstīja:

04 Oct 2019, 14:21:54 @sys9291 rakstīja:

04 Oct 2019, 13:51:09 @abrahamslinkons rakstīja:

04 Oct 2019, 10:26:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Ir kāds pamatojums tām darbībām? Nu tāds reāls, nevis visi tā dara


Nu man ir pilns tas filtrs. Nav jaudas un paterins palielinas. EGR rukšķ zem kapota. Nezinu kā labāk. Jaunu filtru pirkt negribu.

Drošvien nav labākais variants. Šobrīt pēc CSDD visas atgāzes ir pa 0. Negribu nokvēpušu izpūtēju arī.

a kapēc nemēģinam viņu izdedzināt? ticība neļauj vai kā? aizaudzis DPF pārsvarā ir sekas nevis cēlonis...
Tapēc, ka visiem tikai izgriezt un pofig
A tādu elementāru lietu kā apskatīties termostatus pat nedomā

Ja drīkst jautāt-tad kādas ir biežākās problēmas dēļ beigtiem termostatiem?
Kādi simptomi
Man tieši doma ir mainīt.Kompis rāda motora temperatūru 87°-89°, un 90° nesasniedz.

ja ir virs 80 tad labi - tātad tev viss kārtībā - neķeram kreņķi
Offline
Staris
07. Oct 2019, 12:01 #1748

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Iesaku izbraukt uz šosejas. Ja nokritīs tuvu 70 grādiem, tad termostats ir beigts. Rudenī/ziemā ir normāli, ja dīzelis nespēj uzsilt līdz 90 grādiem pie mierīgas ripināšanas pilsētā. Tomēr iepriekš piesauktajiem 80 grādiem būtu jābūt.
Kad es konstatēju savam pirmajam E61 beigtu termostatu, tad pilsētā pa vasaru dabūju ap 75 grādiem, bet izbraucot uz šosejas nokrita līdz 60+ grādiem.
Offline
HiJaCKeR
07. Oct 2019, 12:25 #1749

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4504

Braucu ar: BMW E90 330i


07 Oct 2019, 09:56:39 @Staris rakstīja:
Ja man ir e90, tad drīkst Vai Audi

netēlo muļķi
Offline
Staris
07. Oct 2019, 12:30 #1750

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Nu tad huļi nāk šajā topikā to teikt? Mošk "Briesmu lietas" būtu piemērotāks topiks
Citādi te kaut kāds naids pret E60/61
Offline
abyss
07. Oct 2019, 13:11 #1751

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7917

Braucu ar: e39 523


07 Oct 2019, 12:30:00 @Staris rakstīja:
Nu tad huļi nāk šajā topikā to teikt? Mošk "Briesmu lietas" būtu piemērotāks topiks
Citādi te kaut kāds naids pret E60/61


Tapēc, ka tas konkrēti bija e61.

Bet jā, vainojat Kaspiču, tagad visi dīzeļi liekas kaut kādas indes mašinas : aiwa:

Naida pret e60/61 nav, un objektīvi saprotu, ka tas 1 dizelis neko nemaina, bet tāpat.
Offline
Tuloo
07. Oct 2019, 14:23 #1752

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 164

Braucu ar:

Vai 530d 2003 gada, ja izbeidzās autom.kārba pielaist vajadzētu varēt? Fāterim pēc izplūdes kolektora skrūvēšanas kopā (mainīja blīves utml...) sastelēja, piedarbināja, sākot braukt tādas vibrācijas un ļoti gauss... Ātrumi sāka slēgties lēnāk un noslāpa... Pielaist vairs nevar, griež,griež,beigās sshhhh un vsjo.


Ja kārba izbeigusies pielaist tak neitralajā vajadzētu varēt vaine? Protams vēl meklējam vainu un uz servisu dzīsim, vienkārši sajūta, ka varbūt pie turbīnes kko nočakarēja, bet nu cik liela iespēja, ka pat pielaist vispār nevar.
Offline
RSAWorkshop
07. Oct 2019, 14:45 #1753

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6074

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

nekāda sakara

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Tuloo
07. Oct 2019, 14:47 #1754

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 164

Braucu ar:


07 Oct 2019, 14:45:04 @RSAWorkshop rakstīja:
nekāda sakara


Jo arī kad laiž klāt, esot strīķējoša skaņa, sajūta, ka ta, ka spararats vai kaut kas tāds, bet nu automātam jau tikai tas vainags apkārt..... Vainu sagadīšanās ar to, ka nevar uzstartēt un kaut kas cits nočakarējies pie reizes, bet nu tēvs teica, ka jauda zuda un ļoti gauss bija, noslāpa un vsjo..

Interesē vai ja kārbai galīgi čau tad neitralajaā pozīcijaā pielaist vajadzētu varēt?
Offline
Ruudis
07. Oct 2019, 15:42 #1755

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak


07 Oct 2019, 14:47:46 @Tuloo rakstīja:

07 Oct 2019, 14:45:04 @RSAWorkshop rakstīja:
nekāda sakara


Jo arī kad laiž klāt, esot strīķējoša skaņa, sajūta, ka ta, ka spararats vai kaut kas tāds, bet nu automātam jau tikai tas vainags apkārt..... Vainu sagadīšanās ar to, ka nevar uzstartēt un kaut kas cits nočakarējies pie reizes, bet nu tēvs teica, ka jauda zuda un ļoti gauss bija, noslāpa un vsjo..

Interesē vai ja kārbai galīgi čau tad neitralajaā pozīcijaā pielaist vajadzētu varēt?

Ļoti iespējams, ka ar degvielas padevi kkas nav kārtībā
Offline
Tuloo
07. Oct 2019, 15:48 #1756

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 164

Braucu ar:

Bet tā čīkstošā skaņa, strīķēšanās ( tās nav siksnas ... ) tāda metāliskā skaņa kad griež atslēgu starta brīdi domā ir degvielas padevei? Kaut kā neliekas kopā, jo sajūta, ka kaut kas, kas griežas uz apli , ta, ka strīķētos. Okey, paldies par kaut ko vismaz, meklēsim vainu. Pēc tam ierakstīšu te, varbūt būs viens no retajiem gadījumiem kad m57 noklapējis
Offline
Tuloo
07. Oct 2019, 16:00 #1757

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 164

Braucu ar:


07 Oct 2019, 15:51:45 @cufiks rakstīja:
Nav nemaz tik reti mutantiem kas nekopj tos M57


Eļļas maiņa ik pa 8k, sprauslas veselas (protams varbūt kāda no tām izbeidzās pēkšņi) , visam bija sekots līdzi ideāli, bet nu 6 gadus braucot un neieguldot ne centa vispaŗ baigi kaut kādās ekstra detaļās kā sūkņi utml laikam ir ļoti pozitīvi. Pienācis laiks kaut ko mainīt, tikai virzienu jācenšas saprast, jo mazpilsētā ir kā ir ar labiem servisiem.

Interesē vai ja mufta tur sadalījusies, pati kārba vai hrenzin kas var neļaut uzstartēt P vai N režīmā šo auto.
Offline
Staris
07. Oct 2019, 16:08 #1758

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Es pareizi saprotu, ka elementārākā lieta - pieslēgt pie diagnostikas - vēl nav veikta?
Offline
mossad
10. Oct 2019, 14:24 #1759

Kopš: 30. Dec 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 147

Braucu ar: BMW E61 530d/F30 318d


05 Oct 2019, 20:30:13 @sys9291 rakstīja:

05 Oct 2019, 12:35:04 @ATB rakstīja:

04 Oct 2019, 19:56:33 @Bamperis rakstīja:

04 Oct 2019, 13:04:39 @ATB rakstīja:
Kā nomainīt e61 aizmugurē pneimai gaisa filtru?

Iesaku ari nomainiit visas gaisa iesuuces trubas liidz kompressoram. Filtrs ir aiz taa padkrilnjika,vai ka vinju sauc Vieglak ir: izseko gaisa iepludes trubu no/lidz kompressoram.


Paldies Likt OEM vai aftermarket?

TIKAI OEM!


Sūtīju kolēģim OEM, un OEM bija MANN filter, kurš maksāja gandrīz 3x darģāk nekā analogs MANN bez BMW logo , tikai atšķirība, ka OEM nāca klāt jau trubiņa, ko es ar nesaskatu kā problēmu, ko var uz metriem nopirkt veikalā....
Offline
Tuloo
10. Oct 2019, 18:50 #1760

Kopš: 08. Jan 2019

Ziņojumi: 164

Braucu ar:

Cik maksā un varbūt kāds var padalīties kā meklēt, lai atrastu e60 autom.kārbas spararatu ( to vainagu saucamo ) ? Netā meklējot nekas šausmīgi nelec ārā kā manuālās kārbas spararati.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo