Online

Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
Mikels
04. Oct 2019, 13:24 #1721

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4625

Braucu ar: cieņu


04 Oct 2019, 13:05:10 @HiJaCKeR rakstīja:

04 Oct 2019, 11:19:52 @Staris rakstīja:
No tā ir pilnīgs beztolks. Čīkst te par dīzeļiem, kuri ir viens no mazākajiem piesārņotājiem Rīgā, bet par lielajiem piesārņojuma avotiem pofig

nākas pārvietotiea pa Rīgu ne tikai ar auto, bet arī kājām. bezvējainā rītā vienkārši nevar normāli elpot, smaka ir tik riebīga, ka negribas dziļi elpot, noteikti to indi rada tie čipotie bez dpf dīzeļi, pēc čipa tur tas NOx droši vien ir bezgalībā

+daudz. Pietiek darbā atvērt logu uz kādu dienu, lai pēc tam ar pirkstu novelkot pāri dokumentiem uz tā paliek melna kārta
Offline
Staris
04. Oct 2019, 13:25 #1722

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Tavs viedoklis ir identisks anti-5G komūnas viedoklim. Viņiem arī liekas, ka zvirbuļi mirst, jo 5G antenas tos nogalina. Tas nekas, ka 5G antenas nav uzstādītas nemaz
Ja gribi tiešām zināt, kas tevi indē Rīgā, tad atver VARAM sagatavoto pārskatu par gaisa piesārņojumu Rīgā un tur būs ļoti skaisti norādīts kādus sūdus tu elpo un kādā proporcijā.
Mikels: to melno kārtu rada tikai dīzeļa kvēps? Apkure, putekļi, riepu, kluču nodilums un citi piesārņojuma avoti nebūs vainīgi? Tikai dīzeļa kvēps pieķeras pie dokumenta?

Iedomājieties savu seju, kad Rīgā aizliegtu visus dīzeļus, bet melnie sūdi joprojām tur paliktu

[ Šo ziņu laboja Staris, 04 Oct 2019, 13:27:04 ]

Offline
Staris
04. Oct 2019, 13:29 #1723

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

NOx ir šobrīd lielākā Rīgas problēma, ja runājam par dīzeļiem. Bet par to DPF neatbild.
Offline
HiJaCKeR
04. Oct 2019, 13:32 #1724

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i


04 Oct 2019, 13:25:26 @Staris rakstīja:
Tavs viedoklis ir identisks anti-5G komūnas viedoklim. Viņiem arī liekas, ka zvirbuļi mirst, jo 5G antenas tos nogalina. Tas nekas, ka 5G antenas nav uzstādītas nemaz
Ja gribi tiešām zināt, kas tevi indē Rīgā, tad atver VARAM sagatavoto pārskatu par gaisa piesārņojumu Rīgā un tur būs ļoti skaisti norādīts kādus sūdus tu elpo un kādā proporcijā.
Mikels: to melno kārtu rada tikai dīzeļa kvēps? Apkure, putekļi, riepu, kluču nodilums un citi piesārņojuma avoti nebūs vainīgi? Tikai dīzeļa kvēps pieķeras pie dokumenta?

Iedomājieties savu seju, kad Rīgā aizliegtu visus dīzeļus, bet melnie sūdi joprojām tur paliktu

pastāvi pie sava dīzeļa blakus izpūtējam un uzņem laiku un pastāsti cik ilgi varēji nostāvēt
Offline
HiJaCKeR
04. Oct 2019, 13:34 #1725

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i


04 Oct 2019, 13:27:18 @cufiks rakstīja:
NOx taču skatē mēra ne tā?

gribētos teikt tikai kvēpus mēra
Offline
HiJaCKeR
04. Oct 2019, 13:36 #1726

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i


04 Oct 2019, 13:31:26 @cufiks rakstīja:

04 Oct 2019, 13:29:55 @Staris rakstīja:
NOx ir šobrīd lielākā Rīgas problēma, ja runājam par dīzeļiem. Bet par to DPF neatbild.


Par to atbild veiksmīga sadegšana, kas čipsošanas gadījumā tikai uzlabojas, zinu! Bet mēra skatē dirseļiem NOx?

tur ir tā, ja ir mazāk kvēpu, tad ir vairāk NOx, ja uztaisa mazāk NOx, tad ir vairāk kvēpu.

rūpnīcas auto ir mazāk NOx un kvēpus aiztur DPF

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 04 Oct 2019, 13:37:26 ]

Offline
uldens1
04. Oct 2019, 13:39 #1727

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15744

Braucu ar:


04 Oct 2019, 13:05:10 @HiJaCKeR rakstīja:

04 Oct 2019, 11:19:52 @Staris rakstīja:
No tā ir pilnīgs beztolks. Čīkst te par dīzeļiem, kuri ir viens no mazākajiem piesārņotājiem Rīgā, bet par lielajiem piesārņojuma avotiem pofig

nākas pārvietotiea pa Rīgu ne tikai ar auto, bet arī kājām. bezvējainā rītā vienkārši nevar normāli elpot, smaka ir tik riebīga, ka negribas dziļi elpot, noteikti to indi rada tie čipotie bez dpf dīzeļi, pēc čipa tur tas NOx droši vien ir bezgalībā
kamēr vēl veselība nav nopista pārcelies uz laukiem,ko jūs tajā smirdigajā rīgā esat iesakņojušies
Offline
HiJaCKeR
04. Oct 2019, 13:40 #1728

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i


04 Oct 2019, 13:39:57 @uldens1 rakstīja:

04 Oct 2019, 13:05:10 @HiJaCKeR rakstīja:

04 Oct 2019, 11:19:52 @Staris rakstīja:
No tā ir pilnīgs beztolks. Čīkst te par dīzeļiem, kuri ir viens no mazākajiem piesārņotājiem Rīgā, bet par lielajiem piesārņojuma avotiem pofig

nākas pārvietotiea pa Rīgu ne tikai ar auto, bet arī kājām. bezvējainā rītā vienkārši nevar normāli elpot, smaka ir tik riebīga, ka negribas dziļi elpot, noteikti to indi rada tie čipotie bez dpf dīzeļi, pēc čipa tur tas NOx droši vien ir bezgalībā
kamēr vēl veselība nav nopista pārcelies uz laukiem,ko jūs tajā smirdigajā rīgā esat iesakņojušies

par to sāku piedomāt
Offline
Staris
04. Oct 2019, 13:50 #1729

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB


04 Oct 2019, 13:32:53 @HiJaCKeR rakstīja:

04 Oct 2019, 13:25:26 @Staris rakstīja:
Tavs viedoklis ir identisks anti-5G komūnas viedoklim. Viņiem arī liekas, ka zvirbuļi mirst, jo 5G antenas tos nogalina. Tas nekas, ka 5G antenas nav uzstādītas nemaz
Ja gribi tiešām zināt, kas tevi indē Rīgā, tad atver VARAM sagatavoto pārskatu par gaisa piesārņojumu Rīgā un tur būs ļoti skaisti norādīts kādus sūdus tu elpo un kādā proporcijā.
Mikels: to melno kārtu rada tikai dīzeļa kvēps? Apkure, putekļi, riepu, kluču nodilums un citi piesārņojuma avoti nebūs vainīgi? Tikai dīzeļa kvēps pieķeras pie dokumenta?

Iedomājieties savu seju, kad Rīgā aizliegtu visus dīzeļus, bet melnie sūdi joprojām tur paliktu

pastāvi pie sava dīzeļa blakus izpūtējam un uzņem laiku un pastāsti cik ilgi varēji nostāvēt

Nereāli labs arguments
Cik ilgi tu pie sava izpūtēja nostāvēsi? Esi gatavs savu atvasi nolikt pie izpūtēja? Nē? arī kaitīgs tomēr?

NOx rada ļoti kodīgu smaku ko tu jūti, bet tas nenozīmē, ka mazāk kodīgā benzīna dzinēju smaka pēkšņi kļuva veselīga. Nevajag dzīvot dubultajos standartos. Jāatbrīvo pilsētas centrs pa dzīvi ir no lielmotoriem. Tolks ar 3l benzīnu korķī stāvēt.
Offline
abrahamslinkons
04. Oct 2019, 13:51 #1730

Kopš: 08. Apr 2016

Ziņojumi: 106

Braucu ar: E92 alpinweiss3 E61 alpinweiss3


04 Oct 2019, 10:26:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Ir kāds pamatojums tām darbībām? Nu tāds reāls, nevis visi tā dara


Nu man ir pilns tas filtrs. Nav jaudas un paterins palielinas. EGR rukšķ zem kapota. Nezinu kā labāk. Jaunu filtru pirkt negribu.

Drošvien nav labākais variants. Šobrīt pēc CSDD visas atgāzes ir pa 0. Negribu nokvēpušu izpūtēju arī.
Offline
Staris
04. Oct 2019, 13:53 #1731

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Tev ir varianti riskēt un likt alternatīvos filtru un cerēt, ka tas izvilks kādu noteiktu laiku vai likt orģinālo un tad piedomāt pie saviewm braukšanas paradumiem, lai tas spētu regulāri iztīrīties. Visādi citādi alternatīva pareizai rīcībai ir elektro/benzīna dzinēja auto.
Offline
abrahamslinkons
04. Oct 2019, 14:05 #1732

Kopš: 08. Apr 2016

Ziņojumi: 106

Braucu ar: E92 alpinweiss3 E61 alpinweiss3


04 Oct 2019, 13:57:30 @cufiks rakstīja:

04 Oct 2019, 13:51:09 @abrahamslinkons rakstīja:

04 Oct 2019, 10:26:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Ir kāds pamatojums tām darbībām? Nu tāds reāls, nevis visi tā dara


Nu man ir pilns tas filtrs. Nav jaudas un paterins palielinas. EGR rukšķ zem kapota. Nezinu kā labāk. Jaunu filtru pirkt negribu.

Drošvien nav labākais variants. Šobrīt pēc CSDD visas atgāzes ir pa 0. Negribu nokvēpušu izpūtēju arī.






Nekāds baigi gudrais jau Tu neesi, atzīsti

Kā ir, ka EGR rukšķ? Tā točna ruk-ruk?




Negribot nokvēpušu izpūtēja galu


Inteliğentais asprāti. Ja par šīm lietām es zinātu, neprasītu Jūsu padomu ne?
Offline
HiJaCKeR
04. Oct 2019, 14:12 #1733

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i


04 Oct 2019, 13:50:19 @Staris rakstīja:

04 Oct 2019, 13:32:53 @HiJaCKeR rakstīja:

04 Oct 2019, 13:25:26 @Staris rakstīja:
Tavs viedoklis ir identisks anti-5G komūnas viedoklim. Viņiem arī liekas, ka zvirbuļi mirst, jo 5G antenas tos nogalina. Tas nekas, ka 5G antenas nav uzstādītas nemaz
Ja gribi tiešām zināt, kas tevi indē Rīgā, tad atver VARAM sagatavoto pārskatu par gaisa piesārņojumu Rīgā un tur būs ļoti skaisti norādīts kādus sūdus tu elpo un kādā proporcijā.
Mikels: to melno kārtu rada tikai dīzeļa kvēps? Apkure, putekļi, riepu, kluču nodilums un citi piesārņojuma avoti nebūs vainīgi? Tikai dīzeļa kvēps pieķeras pie dokumenta?

Iedomājieties savu seju, kad Rīgā aizliegtu visus dīzeļus, bet melnie sūdi joprojām tur paliktu

pastāvi pie sava dīzeļa blakus izpūtējam un uzņem laiku un pastāsti cik ilgi varēji nostāvēt

Nereāli labs arguments
Cik ilgi tu pie sava izpūtēja nostāvēsi? Esi gatavs savu atvasi nolikt pie izpūtēja? Nē? arī kaitīgs tomēr?

NOx rada ļoti kodīgu smaku ko tu jūti, bet tas nenozīmē, ka mazāk kodīgā benzīna dzinēju smaka pēkšņi kļuva veselīga. Nevajag dzīvot dubultajos standartos. Jāatbrīvo pilsētas centrs pa dzīvi ir no lielmotoriem. Tolks ar 3l benzīnu korķī stāvēt.

man nav nekas pret normāliem dīzeļiem, kuriem ir savā vietā DPF un nav čips

stāvot pie sava auto aizmugures esmu sajutis foršu smaku, nezinu kas tās par gāzēm tur ir, bet tās ir patīkamas , protams tās ir kaitīgas, bet tās nav tik spēcīgas un kodīgas, lai nekavējoties paietu malā no auto

un es ar savu auto pa korķiem nebraucu, taka man tas 3.0i vairāk priekš garākiem pārbraucieniem un braukšanas izjūtas ir foršas no šī dzinēja, dzinējs vienkārši super
Offline
Staris
04. Oct 2019, 14:12 #1734

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Rēķinies ar to, ka ja izgriezīsi DPF, tad gals būs melns. Ja atslēgsi EGR un čiposi, tad smirdēs nejēgā. Ja negribi neko no tā un gribi ar to auto braukt vēl, tad alternatīvais DPF filtrs jāpērk un jācer, ka viņš kaut kādus tūkstošus km darbosies vai orģinālais filtrs pa lielām naudām.
Tāpat vari cerēt uz veiksmi un meklēt profesionālāko DPF tīrīšanas kantori Latvijā ar cerību, ka viņi to filtru var saglābt vēl uz laiku.
Offline
sys9291
04. Oct 2019, 14:21 #1735

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


04 Oct 2019, 13:51:09 @abrahamslinkons rakstīja:

04 Oct 2019, 10:26:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Ir kāds pamatojums tām darbībām? Nu tāds reāls, nevis visi tā dara


Nu man ir pilns tas filtrs. Nav jaudas un paterins palielinas. EGR rukšķ zem kapota. Nezinu kā labāk. Jaunu filtru pirkt negribu.

Drošvien nav labākais variants. Šobrīt pēc CSDD visas atgāzes ir pa 0. Negribu nokvēpušu izpūtēju arī.

a kapēc nemēģinam viņu izdedzināt? ticība neļauj vai kā? aizaudzis DPF pārsvarā ir sekas nevis cēlonis...
Offline
RSAWorkshop
04. Oct 2019, 14:30 #1736

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6076

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


04 Oct 2019, 14:21:54 @sys9291 rakstīja:

04 Oct 2019, 13:51:09 @abrahamslinkons rakstīja:

04 Oct 2019, 10:26:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Ir kāds pamatojums tām darbībām? Nu tāds reāls, nevis visi tā dara


Nu man ir pilns tas filtrs. Nav jaudas un paterins palielinas. EGR rukšķ zem kapota. Nezinu kā labāk. Jaunu filtru pirkt negribu.

Drošvien nav labākais variants. Šobrīt pēc CSDD visas atgāzes ir pa 0. Negribu nokvēpušu izpūtēju arī.

a kapēc nemēģinam viņu izdedzināt? ticība neļauj vai kā? aizaudzis DPF pārsvarā ir sekas nevis cēlonis...
Tapēc, ka visiem tikai izgriezt un pofig
A tādu elementāru lietu kā apskatīties termostatus pat nedomā

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sys9291
04. Oct 2019, 14:54 #1737

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


04 Oct 2019, 14:30:51 @RSAWorkshop rakstīja:

04 Oct 2019, 14:21:54 @sys9291 rakstīja:

04 Oct 2019, 13:51:09 @abrahamslinkons rakstīja:

04 Oct 2019, 10:26:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Ir kāds pamatojums tām darbībām? Nu tāds reāls, nevis visi tā dara


Nu man ir pilns tas filtrs. Nav jaudas un paterins palielinas. EGR rukšķ zem kapota. Nezinu kā labāk. Jaunu filtru pirkt negribu.

Drošvien nav labākais variants. Šobrīt pēc CSDD visas atgāzes ir pa 0. Negribu nokvēpušu izpūtēju arī.

a kapēc nemēģinam viņu izdedzināt? ticība neļauj vai kā? aizaudzis DPF pārsvarā ir sekas nevis cēlonis...
Tapēc, ka visiem tikai izgriezt un pofig
A tādu elementāru lietu kā apskatīties termostatus pat nedomā

un tūlīt visi skries mainīt aftermarket termostatus.... jā viņi pārsvarā ir pie vainas - bet ne vienmēr...
Offline
Bamperis
04. Oct 2019, 19:56 #1738

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4782

Braucu ar: 07`e61 530d///M


04 Oct 2019, 13:04:39 @ATB rakstīja:
Kā nomainīt e61 aizmugurē pneimai gaisa filtru?

Iesaku ari nomainiit visas gaisa iesuuces trubas liidz kompressoram. Filtrs ir aiz taa padkrilnjika,vai ka vinju sauc Vieglak ir: izseko gaisa iepludes trubu no/lidz kompressoram.
Offline
bmwaddict
04. Oct 2019, 21:38 #1739

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


04 Oct 2019, 13:57:30 @cufiks rakstīja:



Nekāds baigi gudrais jau Tu neesi, atzīsti

Kā ir, ka EGR rukšķ? Tā točna ruk-ruk?



Negribot nokvēpušu izpūtēja galu


atradis par ko smieties

es arii negribeetu ka EGR rukshkj.

un melnu galu
Offline
RSAWorkshop
04. Oct 2019, 23:22 #1740

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6076

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


04 Oct 2019, 14:54:01 @sys9291 rakstīja:

04 Oct 2019, 14:30:51 @RSAWorkshop rakstīja:

04 Oct 2019, 14:21:54 @sys9291 rakstīja:

04 Oct 2019, 13:51:09 @abrahamslinkons rakstīja:

04 Oct 2019, 10:26:43 @RSAWorkshop rakstīja:
Ir kāds pamatojums tām darbībām? Nu tāds reāls, nevis visi tā dara


Nu man ir pilns tas filtrs. Nav jaudas un paterins palielinas. EGR rukšķ zem kapota. Nezinu kā labāk. Jaunu filtru pirkt negribu.

Drošvien nav labākais variants. Šobrīt pēc CSDD visas atgāzes ir pa 0. Negribu nokvēpušu izpūtēju arī.

a kapēc nemēģinam viņu izdedzināt? ticība neļauj vai kā? aizaudzis DPF pārsvarā ir sekas nevis cēlonis...
Tapēc, ka visiem tikai izgriezt un pofig
A tādu elementāru lietu kā apskatīties termostatus pat nedomā

un tūlīt visi skries mainīt aftermarket termostatus.... jā viņi pārsvarā ir pie vainas - bet ne vienmēr...
A man OEM, nelieku vairs aftermarket

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo