Online

Pašreiz BMWPower skatās 89 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
josi
30. Jul 2019, 09:54 #1441

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3015

Braucu ar: Ne-BMW


30 Jul 2019, 08:25:05 @vernersb rakstīja:
Kkad jau biju pacēlis tēmu par tel lādēšanu. Sanāc vienu brīdi pabraukt ar renaultu, kas ar kā izslēdz automašīmu, izrubī piepīpētāju un nevar lādēt tel. BET... Tajā brīdī, kad braucu, viņš spēja manu tel ar ieslēgtu waze un hotspot diezgan ātri uzlādēt. Mans BMW to nespēj. Skatos tik kā krītās baterijai procenti. Kādi varianti?
Ladētājs šis
https://www.nillkin.lv/lv/celerity-car-charger-3usb

Maini lādētāju vai savienotājvadu, kādā sakarā te BMW?
Offline
vernersb
30. Jul 2019, 10:32 #1442

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

To pašu lādētāju ar to pašu kabeli iespraužu atkal renaultā un viss norm lādējaās. Kā atkal iesprauž bumeŗā, bumers nespēj uzlādēt.
Offline
abyss
30. Jul 2019, 10:55 #1443

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7916

Braucu ar: e39 523


30 Jul 2019, 10:32:52 @vernersb rakstīja:
To pašu lādētāju ar to pašu kabeli iespraužu atkal renaultā un viss norm lādējaās. Kā atkal iesprauž bumeŗā, bumers nespēj uzlādēt.


Ja aķis nespēj nodrošināt 1 ampēru pie 4v.... Tad nu , vai arī Tev e60 nespēj nodrošināt kaut kādu sprieguma parametru, kurš ļauj lādēt fast charging režīmā.

Nokačā telefonā app, kura rāda lādēšanas parametrus. Man ar type c ir 1a pie 4v, no sienas lādējot.

Protams, ja uzskati, ka apps ir visa ļaunuma sakne, rokā multimetrs un mēram.

Vēl jau ir dīlera vizīte

[ Šo ziņu laboja abyss, 30 Jul 2019, 10:56:22 ]

Online
josi
30. Jul 2019, 11:26 #1444

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3015

Braucu ar: Ne-BMW

Labāk jau
šādu verķi iespraust un nomērīt.
Offline
desadesa
30. Jul 2019, 11:33 #1445

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


30 Jul 2019, 11:26:05 @josi rakstīja:
Labāk jau
šādu verķi iespraust un nomērīt.



labāk iespraust kkādu usb sūdu nevis iemācīties multimetru
Offline
Staris
30. Jul 2019, 11:53 #1446

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Nav opcija paņemt identisku komplektu (vads + lādētājs) no čoma un pārbaudīt? Telefoni mēdz pārbaudīt vairākus parametrus pirms tie lādē iespējami ātrākā režīmā. Čomam ar VOLVO ir līdzīgi. Nomainīja pret citu vadu un lādētāju.
Offline
josi
30. Jul 2019, 12:41 #1447

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3015

Braucu ar: Ne-BMW

Tīri interesei - kāds telefona modelis, jau ar USB-C?
Offline
vernersb
30. Jul 2019, 14:12 #1448

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

pamēģināju kaimiņa škodā savu lādētāju un kabeli! Ar norm viss lādējās. Izmēģināju viņa phlips 2.1A lādētāju ar manu kabeli. Viņa mašīnā viss labi, bmw ne sūda.
Type-C Samsūds s9plus

[ Šo ziņu laboja vernersb, 30 Jul 2019, 14:13:10 ]

Offline
josi
30. Jul 2019, 14:52 #1449

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3015

Braucu ar: Ne-BMW

Varbūt piepīpētāja drošinātājs izdedzis?
Vai telefonā pie advancētajiem baterijas uzstādījumiem nevar piespiedu kārtā ieslēgt Fast cable charging?
Offline
vernersb
30. Jul 2019, 15:12 #1450

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

nu bumeram vaina tā. Hz, mosh IBS kko čakarējas.
Offline
RR04
30. Jul 2019, 15:21 #1451

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3679

Braucu ar: 41

Zvani kaspicham
Offline
Pancis123
30. Jul 2019, 20:24 #1452

Kopš: 22. Feb 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 165

Braucu ar: E61

Es arī caur usb nevaru uzlādēt normāli, ne ar savu, ne ar citu vadu.
Offline
CP17
30. Jul 2019, 20:40 #1453

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

es varu ierubīt detektoru + normāli lādējas vēl divas trubas.
Offline
Staris
30. Jul 2019, 20:47 #1454

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Nu pag. Caur USB teorētiski nav jāvar normāli lādēt. Tur manuprāt ir 500ma tikai. Caur piepīpētāju var daudz vairāk dabūt ārā un to arī būtu jāizmanto.
Offline
CP17
30. Jul 2019, 20:54 #1455

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


30 Jul 2019, 20:47:09 @Staris rakstīja:
Nu pag. Caur USB teorētiski nav jāvar normāli lādēt. Tur manuprāt ir 500ma tikai. Caur piepīpētāju var daudz vairāk dabūt ārā un to arī būtu jāizmanto.
nu man viss nàk no vienas ligzdas caur Cirkulī pirkta sada sadalītāja

teorētiski varētu arī šito pielikt bet neesmu mēģinājis

Offline
CP17
30. Jul 2019, 20:58 #1456

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


30 Jul 2019, 20:47:09 @Staris rakstīja:
Nu pag. Caur USB teorētiski nav jāvar normāli lādēt. Tur manuprāt ir 500ma tikai. Caur piepīpētāju var daudz vairāk dabūt ārā un to arī būtu jāizmanto.

iet jau runa ka viņan nelādē no piepīpētāja

30 Jul 2019, 08:25:05 @vernersb rakstīja:
Kkad jau biju pacēlis tēmu par tel lādēšanu. Sanāc vienu brīdi pabraukt ar renaultu, kas ar kā izslēdz automašīmu, izrubī piepīpētāju un nevar lādēt tel. BET... Tajā brīdī, kad braucu, viņš spēja manu tel ar ieslēgtu waze un hotspot diezgan ātri uzlādēt. Mans BMW to nespēj. Skatos tik kā krītās baterijai procenti. Kādi varianti?
Ladētājs šis
https://www.nillkin.lv/lv/celerity-car-charger-3usb
Offline
bmwaddict
30. Jul 2019, 22:48 #1457

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

varbuut kaareiz ir bijis uudens griidaa un piepiipeetaaja masas vadinjam zaljais iemeties, pavelc nost obshivku pie pasazhiera kaajaam varbuut var tikt klaat un paskatiities, peec shemacha konektors X13782



bet var arii nejaukt laukaa ja maak testeri, pieliekot voltmetru pie labas kuzava masas un pie piepiipeetaaja ligzas masas laikaa kad tas telefons laadeejas nedriikst buut ieveerojama potenciaalu starpiiba (t.b. neriikst raadiit vairaak kaa par kaadiem 0.5V). ja tur raadiis vairaak kaa voltu tad droshi var uzskatiit ka masas vadaa ir probleema.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 30 Jul 2019, 22:56:57 ]

Offline
Mikels
30. Jul 2019, 22:55 #1458

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4616

Braucu ar: cieņu

Man uz e90 iPhone 6s lādēja bez problēmām,tagad iPhone Xs normāli lādē,ja nekas fonā nav ieslēgts, ja ieslēdz kaut kādu Waze, tad ļoooti lēnām kāpj uzlādes līmenis un būtībā vairāk par 80% izspiest ir pagrūti, varbūt lādētājs par vāju

[ Šo ziņu laboja Mikels, 30 Jul 2019, 22:59:33 ]

Offline
CP17
30. Jul 2019, 23:33 #1459

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


30 Jul 2019, 22:55:29 @Mikels rakstīja:
Man uz e90 iPhone 6s lādēja bez problēmām,tagad iPhone Xs normāli lādē,ja nekas fonā nav ieslēgts, ja ieslēdz kaut kādu Waze, tad ļoooti lēnām kāpj uzlādes līmenis un būtībā vairāk par 80% izspiest ir pagrūti, varbūt lādētājs par vāju

nu tad ar savu setupu pamēģini/iedod citam kādam autiņam, tad arī sapratīsi, vai vaina lādētājā/vados vaina vai pašā piepīpētājā/autiņā.
Offline
Mahars
01. Aug 2019, 12:40 #1460

Kopš: 16. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW530

Ebaja ir nopērkami testeri,iesprauž ligzdā un redz cik dod ārā tas lādētājs.vajag 2,1 amp.Bieži pie vainas ir kabelis.Kabeli vajag pēc iespējas īsu un resnu.Pārbaudīt vajag arī automašīnas 12v ligzdu cik tā dod ārā.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo