Online

Pašreiz BMWPower skatas 49 viesi un 14 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60 III

AutorsZiņojums
CP17
09. Jul 2019, 18:44 #1421

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 7

Braucu ar: Drapakiem

Tu domā ka viņus ražo uz dažāda izmēra platformām un starpasu attālums atšķiras?

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
zaqs
09. Jul 2019, 20:47 #1422

Kopš: 31. Oct 2015

Ziņojumi: 48

Braucu ar:


09 Jul 2019, 15:54:00 @sys9291 rakstīja:

08 Jul 2019, 16:42:13 @Bamperis rakstīja:
Kads var pastastit kaa pareizi veikt pa jaunu atslegas sync ar auto? Nostaveja rezerves kļučš divus gadus skapii,savajadzeeja lietot un hujaks,atslegt auto ar pulti nevar,tik atslegu,kas ir ieksh pults
Piedarbinat var.
Šis variants nestradaaja:
1. Get in the car and close all the doors.
2. For key : Insert the key into ignition and turn to pos 1.
- For fob: insert fob in to slot and press start button without pressing the breake
3. Remove the key / fob and press the UNLOCK button.
4. While holding the button, press the LOCK button 3 times in succession within 10 seconds.
5. Release both buttons.
Atslega shada,bez key less.Nobraucu divas dienas ar vinju,jabut palaadeetai pietiekami.


tas cienītais strādā uz E39... a tu pabraukā ar to atslēgu kādas pāris dienas - kas zin notiks brīnums un akumulators uzlādēsies...ja nelīdz tad dodies pie kāda, kas samainīs akumulatoru vai arī pie dīlera pē jaunas atslēgas...
nomainīt tableti nav nekāda māksla, un tas aķītis ir parasta BIOSa tablete
Offline
Staris
09. Jul 2019, 21:12 #1423

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 27435

Braucu ar: ra ucuarB

Tā nu gan nav taisnība. Ir 2 veidu šīs atslēgas. Vienai nomaini baču pāris minūtēs, otra ir jāzāģē pušu
Offline
Dzerve
09. Jul 2019, 22:13 #1424

Kopš: 29. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 161

Braucu ar: 328,530d


09 Jul 2019, 18:44:36 @CP17 rakstīja:
Tu domā ka viņus ražo uz dažāda izmēra platformām un starpasu attālums atšķiras?

Skaidrs... Paldies
Offline
sys9291
09. Jul 2019, 22:15 #1425

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: F20 R1200RT


09 Jul 2019, 20:47:42 @zaqs rakstīja:

09 Jul 2019, 15:54:00 @sys9291 rakstīja:

08 Jul 2019, 16:42:13 @Bamperis rakstīja:
Kads var pastastit kaa pareizi veikt pa jaunu atslegas sync ar auto? Nostaveja rezerves kļučš divus gadus skapii,savajadzeeja lietot un hujaks,atslegt auto ar pulti nevar,tik atslegu,kas ir ieksh pults
Piedarbinat var.
Šis variants nestradaaja:
1. Get in the car and close all the doors.
2. For key : Insert the key into ignition and turn to pos 1.
- For fob: insert fob in to slot and press start button without pressing the breake
3. Remove the key / fob and press the UNLOCK button.
4. While holding the button, press the LOCK button 3 times in succession within 10 seconds.
5. Release both buttons.
Atslega shada,bez key less.Nobraucu divas dienas ar vinju,jabut palaadeetai pietiekami.


tas cienītais strādā uz E39... a tu pabraukā ar to atslēgu kādas pāris dienas - kas zin notiks brīnums un akumulators uzlādēsies...ja nelīdz tad dodies pie kāda, kas samainīs akumulatoru vai arī pie dīlera pē jaunas atslēgas...
nomainīt tableti nav nekāda māksla, un tas aķītis ir parasta BIOSa tablete
un biosa tabletei ir nummurs
Offline
RolandsK
09. Jul 2019, 22:45 #1426

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2596

Braucu ar: OOOO, XL600V Zaļo Briesmoni

biosa tablete ir cr2032
Šeit man liekas ir br2032
Offline
sys9291
10. Jul 2019, 09:10 #1427

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: F20 R1200RT

br ir plašāks darba temperatūras diapazons un ilgāks kalpošanas laiks...
Offline
ss_com
10. Jul 2019, 09:22 #1428

Kopš: 14. Feb 2018

Ziņojumi: 85

Braucu ar: biturbo

e61 bagāžnieks aizveras un atveras bet "nepievelkas", atstājot kādu pus cm šķirbu.
Vadi visi veseli, kāds var piedāvāt to pievilkšanas motoriņu?
Offline
Krishus
10. Jul 2019, 11:59 #1429

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 2775

Braucu ar: 210KW

Paskaties vai stekerii nav zallais, man ar vienam aparaatam palika pusaizveerts un braucot grabeeja
Offline
Bamperis
10. Jul 2019, 12:53 #1430

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4612

Braucu ar: 07`e61 530d///M


09 Jul 2019, 15:54:00 @sys9291 rakstīja:

08 Jul 2019, 16:42:13 @Bamperis rakstīja:
Kads var pastastit kaa pareizi veikt pa jaunu atslegas sync ar auto? Nostaveja rezerves kļučš divus gadus skapii,savajadzeeja lietot un hujaks,atslegt auto ar pulti nevar,tik atslegu,kas ir ieksh pults
Piedarbinat var.
Šis variants nestradaaja:
1. Get in the car and close all the doors.
2. For key : Insert the key into ignition and turn to pos 1.
- For fob: insert fob in to slot and press start button without pressing the breake
3. Remove the key / fob and press the UNLOCK button.
4. While holding the button, press the LOCK button 3 times in succession within 10 seconds.
5. Release both buttons.
Atslega shada,bez key less.Nobraucu divas dienas ar vinju,jabut palaadeetai pietiekami.


tas cienītais strādā uz E39... a tu pabraukā ar to atslēgu kādas pāris dienas - kas zin notiks brīnums un akumulators uzlādēsies...ja nelīdz tad dodies pie kāda, kas samainīs akumulatoru vai arī pie dīlera pē jaunas atslēgas...

Ā,tur bija minets arii e65,tamdelj nodomaju ka man arii derees shis variants,jo e39 tak nenak key fob,a turtoali ir pieminets.
Akumulatoru it kaa var samianit tikai key less atslegai,shai nav paredzets,bez zagjeshanas
Dabushu bezvadu ladetaju un uzlikshu uz to,lai ladejas,mosh aiziet

[ Šo ziņu laboja Bamperis, 10 Jul 2019, 12:53:45 ]

Offline
fluts
10. Jul 2019, 17:32 #1431

Kopš: 22. Apr 2017

Ziņojumi: 36

Braucu ar:


20 May 2019, 15:42:24 @amons rakstīja:

19 May 2019, 13:39:21 @fluts rakstīja:
Sveiciens svētdienā!

BMW E60 FL 525d. Laikam kārbai drīz gals pienāks...
Kad mašīna ilgāku laiku pastàv (8h, piemēram,), ir sekojoša problēma: ielieku D, braucu, pie luksofora apstājos, turu bremzi, kad atlaižu, rodas tāds kā sitiens, straujš grūdiens. Pēc kādām padsmit minūtēm braucot, viss ok. Šodien man pateica, ka 525d tā ir slimība, ka kārbas vaina tā esot. Un kad kārba uzsilst, tad viss ir ok (tāpat kā man).
Tātad, vai patiešām tur ir kārbas vaina, cik nopietna tā problēma ir, cik ar tādu vēl var nomaukt (aptuveni, pēc pieredzes vērtējot), un, protams, kādas izmaksas ?
Paldies, lūgums rakstīt tikai pa tēmai.

Tā ir nevis slimība, bet kārbas softa gļuks. Izpaužas ZF kārbām līdz 2009 gada beigu izlaidumam. Aizved pārprogrammēt un aizmirsti par problēmām ( vismaz šīm, kas saistītas ar sitienu pēc bremzes turēšanas D režīmā )


Paldies. Wessā pārprogrammēja, tagad viss ok. 71 euru samaksāju, ja kādam interesē.
Offline
Staris
10. Jul 2019, 19:28 #1432

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 27435

Braucu ar: ra ucuarB

Kāds zinātājs varētu padalīties ar detaļu kodiem tām svirām/detaļām, kuras E61 aizmugurē dilstot rada problēmas savērsumam. Vajadzētu būt 2 pozīcijām katrā pusē. Bez pacēlāja/bedres īsti netieku klāt paskatīt. Gribas nopirkt un tad meklēt pacēlāju, kur mainīt
Offline
Alkaans
11. Jul 2019, 16:35 #1433

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 311

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

Kāds var pateikt, kuriem modeļiem ir šis webasto:
BMW 64.12-6936671 Webasto 9007294A

Man realoem neatrod neko Tik atrod dažās poļu lapās ka ir e60 530d, bet citur itkā e39
Offline
sys9291
11. Jul 2019, 17:31 #1434

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 1233

Braucu ar: F20 R1200RT


11 Jul 2019, 16:35:48 @Alkaans rakstīja:
Kāds var pateikt, kuriem modeļiem ir šis webasto:
BMW 64.12-6936671 Webasto 9007294A

Man realoem neatrod neko Tik atrod dažās poļu lapās ka ir e60 530d, bet citur itkā e39

E60
Offline
Alkaans
11. Jul 2019, 17:40 #1435

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 311

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

paldies, a kapēc viņš negrib nekur uzrādīties praktiski? ir tak oem?
Offline
Ceezars
22. Jul 2019, 15:08 #1436

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 413

Braucu ar: griezi griezīti

Vēlos izmēģināt veiksmi interneta zīlniecībā. Zinu, ka te apgrozās meistari, gribu mēģināt saprast, cik traki man te ir. Izdarīju mājasdarbu, hz vai kodi pareizi. Gribēju kkādu aptuvenu bildi redzēt, bet saprotu, ka nesaprotu tik daudz cik gribētos. Auto PFL, 535d

Šis laikam būs vainīgs pie tā, ka man met kļūdu par "restraint systems":

SFZ:
* 9AFF - often found in the SF2 Satelline Vehicle Center Air bag Module.


Bet mani vairāk uztrauc šie:

DME/DDE:
* 4BF3 - Message error (air conditioning, 0x1B5), DDE receiver, IHKA transmitter, present
* 480A - DPF error present. With this error present, the DPF will not regenerate. (!!)
* 4B10 - Smooth running controller, correction quantity too high. (a google suggests this means 1 or more of the injectors has a fault.)
* 4667 - DPF Bank 1
* 4185 - Engine of control of the variable adjustment of valves, block 2, tension of low feeding

AFS:
* 6142 - eco valve in sgm
* 6143 - servotronic valve in sgm
* CE9E - engine torque 3 ID=0AA (Message (engine torque 3, 0x0AA) faulty, receiver active steering, transmitter DME-DDE)
* CE9F - Message (engine data, 0x1D0) faulty, receiver active steering, transmitter DME-DDE

EGS:
* CF16 - Message (torque request ACC) from ACC, receiver DCT/EGS incorrect, transmitter ACC/DME-DDE
* CF15 - Message (torque 3) from engine control incorrect, receiver DCT/EGS, transmitter DME-DDE/ACC
* CF14 - Message (torque 2) from engine control incorrect, receiver DCT/EGS, transmitter DME-DDE/CAS
* CF17 - Message (torque request DSC) error from DSC, receiver DCT/EGS, transmitter DSC/DME-DDE

Jautājums par DPF, tā ir taisnība, ka pie šīm kļūdām es varu tikai gaidīt brīdi kad pazudīs jauda un viss aizdirsīsies līdz galam? Lasu, ka tas neļaujot vairs reģenerēt.

Tāpat būs interesanti kur un ar kādām naudām apmēram jārēķinās par labošanu?
Ir pakaļā CCC, restartējas, bet man uz to ir pajāt, vismaz kamēr draud lielāki remonti.

P.S. Visas kļūdas nomestas pirms ~400km gara road trip. Pēc tam pārlasītas. Droši PM, ja ir kas konkrēts padomā.

[ Šo ziņu laboja Ceezars, 22 Jul 2019, 15:09:51 ]

Offline
cufiks
22. Jul 2019, 15:13 #1437

Kopš: 03. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 7013

Braucu ar: pirkstu pa Tirzu

Es vispār brīnos, ka kkāda jauda tur vēl piedalās...

Sprauslu pārbaude numur 1 prioritāte, ja ne, gaidi, kad aizies raznosā tā ļerkata dēļ izkusuša virzuļa

Offline
Ceezars
22. Jul 2019, 15:17 #1438

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 413

Braucu ar: griezi griezīti

Ok, sākam ar sprauslu pārbaudi.

Nākamais, tam DPF vēl ir nākotne? Neesmu sajūsmā par ārā griešanu, ja nu vienīgi tas ir vienīgais saprātīgais risinājums.
Offline
Angelz
22. Jul 2019, 15:20 #1439

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1874

Braucu ar: ///Montu

Pie 480 kļūdas automātiskā reģenerācija nenotiks, jāredz a/m kopējais stāvoklis lai saprastu cēloņus kuri jānovērš. Ja ar tādu auto ilgtermiņā braukāsi nobeigsi filtru, turbīnu.

ATM kārbas kļūdas pārsvarā saistītas ar nestrādājošu vai nepareizi uzstādītu/kodētu kruīzi.

Aktīvā reika lamājas par eco vārstu. Tur arī var būt dažādi momenti kāpēc.

CCC remontēt nebūs rentabli, lētāk nomainīt uz FL CCC vai prātīgāk uz CIC.


[ Šo ziņu laboja Angelz, 22 Jul 2019, 15:30:39 ]



-----------------
Dažāda profila datoru un elektronikas remontdarbi. BGA lodēšana, nomaiņa, programmēšana. BMW diagnostika, kodēšana, programmēšana u.c.
Offline
cufiks
22. Jul 2019, 15:22 #1440

Kopš: 03. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 7013

Braucu ar: pirkstu pa Tirzu

Risinājums protams nav slikts Par to jautā @KaspichS

Kad savedīsi sprauslas kārtībā, čeko turbīnas, ja tās vēl ok, tad čeko DPF, DPF var būt aizdirsts, uzmet PM @Angelz, moš viņš visu var nočekot un tad arī pateiks, vai
reanimējams, kkad nesen lielījās par to ka izglābis kkādus, ja nē, tad tālāk man PM par lētu DPF vai arī pie karosa uz flekša operāciju

[ Šo ziņu laboja cufiks, 22 Jul 2019, 15:23:58 ]

Offline

Moderatori: AV, Angelz, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips