Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 59 viesi un 4 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Sertifikācija automašīnām no ASV

AutorsZiņojums
zefirs
03. Dec 2018, 10:21 #41

Kopš: 18. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 262

Braucu ar: Allroad

Vēl variants iztiesāties, lai atzīst LT reģistrētas automašīnas. Savādāk, tāda diskriminācija sanāk,šo valsti atzīstam, šito nē. Ja ir ES tad vienoti standarti un jāņem no visiem. Ar stūri labajā pusē tak ar uzspieda visiem pieņemt, kā normu, dēļ tiesas lēmuma.
Offline
alxz
03. Dec 2018, 18:03 #42

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2120

Braucu ar: riteni

no 01.01.2019. mašīnas, kurām ir TOTAL LOSS vai unrepairable statuss nevarēs LV reģistrēt. Forša mums tā banānija.
"39.1.3. ārvalstī iepriekš reģistrētam transportlīdzeklim – transportlīdzekļa reģistrācijas dokumentu. Dokuments, kurš apliecina, ka transportlīdzeklis ir norakstīts vai nav atjaunojams, nav uzskatāms par reģistrācijas dokumentu. Jaunam, iepriekš nereģistrētam transportlīdzeklim – transportlīdzekļa izgatavotāja vai tā oficiālā pārstāvja izdotu dokumentu, kas apliecina konkrētā transportlīdzekļa izcelsmi vai pārdošanas faktu"

dzīt pie leišukiem reģistrēt un tad uz Latviju vienīgi. citādi dirsā.
Offline
riddler
03. Dec 2018, 18:12 #43

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 54228

Braucu ar: German Ferrari

yess, nez tas attiecas uz visām valstīm?

-----------------

ZIEMA IR SŪDS TM
Offline
968-jk
03. Dec 2018, 18:15 #44

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 10410

Braucu ar: 30niekiem

Jāatzīst, ka virziens ir pareizs, neļaujot reģistrēt visādus frankenšteinus. Cerams, ka būs sakārtots, ja pirms leišiem ir bijis šis papīrs, tad LV tik un tā nevarēs reģistrēt. Redzu finālā daudz ieguvumus. Lielākais varētu būt, ka samazinātos autozādzību skaits, jo būs mazāk donoru vajadzīgi.

[ Šo ziņu laboja 968-jk, 03 Dec 2018, 18:33:50 ]

Offline
Pufaix
03. Dec 2018, 18:23 #45

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1173

Braucu ar: Street triple, Passerati

loģiski izklausās, ja norakstīta to, kas jau vienreiz norakstīts kā lūznis...

bet kas ir TOTAL LOSS? Tas nav apdrošinātāju termins zem kura arī labi dzelži var būt?
Offline
968-jk
03. Dec 2018, 18:29 #46

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 10410

Braucu ar: 30niekiem


03 Dec 2018, 18:23:47 @Pufaix rakstīja:
loģiski izklausās, ja norakstīta to, kas jau vienreiz norakstīts kā lūznis...

bet kas ir TOTAL LOSS? Tas nav apdrošinātāju termins zem kura arī labi dzelži var būt?



Kas amerikānim TOTAL LOSS, tas latvietim un leitim labs izejmateriāls.
Offline
peecise28
03. Dec 2018, 18:30 #47

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3089

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


02 Dec 2018, 13:42:17 @riddler rakstīja:
...
jo Lv idiotisko sertifikaaciju var dirsaa iespraust, jo pārdodot auto uz vāciju vai citu norm valsti mūsu sertifikācija nederot

nepaarbaudiita infa bet nu ja plaanojat tirgot auto uz citu valsti nochekojat shito...

pie mums vismaz var normāli angļu močus reģistrēt
manu no salas atvesto triumfu pēc pāris gadu lietošanas Latvijā ar LV numuriem mēģināja piereģistrēt Beļģijā, bet vismaz sākumā tad neizdevās, jo prasīja kaut kādu Eiropas sertifikātu, kurš konkrētajam mocim nepienācās
Offline
alxz
03. Dec 2018, 18:30 #48

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2120

Braucu ar: riteni

atdzīsti atdzīsti.


Total loss ir tad, kad apdrošinātāji sarēķina tāmi un remontu summa ir lielāka nekā sataisīta auto vērtība. Jebšu manam M5 bija total loss dzinēja dēļ, summa USA - 27k$. Latvijā salabot 5-10k eiro. Piekrītu par tiem mēsliem, kuri tiek likti no diviem auto, bet ne visi vienā maisā bāžami.
Offline
Mikuzz
03. Dec 2018, 18:40 #49

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 40732

Braucu ar: Transporta līdzekli


03 Dec 2018, 18:03:31 @alxz rakstīja:
Forša mums tā banānija.



Vācijas banānijā arī nevarēs
Offline
riddler
03. Dec 2018, 18:55 #50

Kopš: 10. Dec 2004

Ziņojumi: 54228

Braucu ar: German Ferrari


03 Dec 2018, 18:30:27 @alxz rakstīja:
atdzīsti atdzīsti.


Total loss ir tad, kad apdrošinātāji sarēķina tāmi un remontu summa ir lielāka nekā sataisīta auto vērtība. Jebšu manam M5 bija total loss dzinēja dēļ, summa USA - 27k$. Latvijā salabot 5-10k eiro. Piekrītu par tiem mēsliem, kuri tiek likti no diviem auto, bet ne visi vienā maisā bāžami.


nu tas gan ir debīli, ja man tāds motors stāv šķūnītī tad es nevaru nopirkt veselu kasti ar sašķīdušu motoru un reģistrēt to? wtf?

-----------------

ZIEMA IR SŪDS TM
Offline
smudo
03. Dec 2018, 19:41 #51

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1659

Braucu ar:

ASV apdrošinātāju terminam Total Loss tiešām bieži nav sakara ar smagu avāriju vai pat avāriju vispār. Turklāt, kad apdrošinātājs rēķina total loss relatīvi svaigam auto, kuriem klienti prasa dīlera remontu (jo viņi vienkārši negrib remontētu auto, bet gan saņemt pilnu atlīdzību), kas bieži ir neadekvātās cenās pat pret pilnība jaunu auto (kontekstam, eļļas maiņa pie Porsche dīlera var būs 300 - 500 USD), tad apdrošinātājs šo auto noraksta, izmaksā pilnu apdrošināšanas summu un tad šo total loss auto pa normālu ciparu caur izsolēm pārdod kādam, kurš specializējas uz auto remontiem un to pasu vai līdzīgu darbu veic x reizes lētāk. Turklāt pēc remonta tajā pašā ASV to var atkal reģistrēt un lietot, ja remonts veikts atbilstoši normām. Otra total loss katergorija ir vecāki auto, kuriem pat pašiem vairs nav KASKO, bet kuros "ieskrien" kāds KASKO/OCTA īpašnieks. No veco Porsche forumiem ir redzēts, ka pietiek at viegli uzsistu spārnu, lai piemēram Porsche 944, kas citādi ir ideālā stāvokli, norakstītu kā total loss (protams, īpašnieks var nepiekrist, bet parasti ja piedāvā tirgus cenu, tad lēmumi ir dažādi. Jāņem vērā, ka apdrošinātājs ņem vērā ne tikai remonta izmaksas, bet arī to, ka šādā veidā ietaupa lielas summas šo remontu administrēšanā, kas citreiz šādu nelielu bojājumu gadījumā veciem auto var būt tuvas remonta izmaksām. Pēc tam šie auto tiek nopirkti, saremontēti un atgriežas satiksmē. To visu saliekot kopā redzams, kādēļ tas tā notiek (neviens nevienam neko nedāvina) un ka total loss ir apdrošināšanas termins, kas bieži nenozīmē, ka auto pirms tam ir smagi cietis.

[ Šo ziņu laboja smudo, 03 Dec 2018, 20:14:47 ]

Offline
Mikels
03. Dec 2018, 19:41 #52

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 3279

Braucu ar: cieņu


03 Dec 2018, 18:03:31 @alxz rakstīja:
no 01.01.2019. mašīnas, kurām ir TOTAL LOSS vai unrepairable statuss nevarēs LV reģistrēt. Forša mums tā banānija.
"39.1.3. ārvalstī iepriekš reģistrētam transportlīdzeklim – transportlīdzekļa reģistrācijas dokumentu. Dokuments, kurš apliecina, ka transportlīdzeklis ir norakstīts vai nav atjaunojams, nav uzskatāms par reģistrācijas dokumentu. Jaunam, iepriekš nereģistrētam transportlīdzeklim – transportlīdzekļa izgatavotāja vai tā oficiālā pārstāvja izdotu dokumentu, kas apliecina konkrētā transportlīdzekļa izcelsmi vai pārdošanas faktu"

dzīt pie leišukiem reģistrēt un tad uz Latviju vienīgi. citādi dirsā.
Šāda norma reģistrācijas noteikumos jau šobrīd ir spēkā un no 01.01.2019. cik skatos nekas nemainās Auto,kam ir total loss nav iespejāms dabūt reģistrācijas dokumentu
Offline
Krishus
03. Dec 2018, 19:46 #53

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3016

Braucu ar:

Kur un kaados dokumentos tas total loss tiek atziimeets ? Ka beigaas nav kaa ar tikko no vaacijas raksta reekkinus kaadus un cik tik vajag.
Offline
R_S
03. Dec 2018, 21:17 #54

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 605

Braucu ar: nākotnes klasiku

Šis attiecas uz visiem salvage title auto?
Man ir auto no us ar pagaidu LV reģistrāciju. Tas nozīmē, ka ja līdz jaunajam gadam neuztaisu sertifikāciju nevarēšu vairs reģistrēt?
Offline
zebra
03. Dec 2018, 21:28 #55

Kopš: 13. Aug 2009

Ziņojumi: 1436

Braucu ar: Čiksēm patīk mans auto


03 Dec 2018, 19:41:17 @smudo rakstīja:
ASV apdrošinātāju terminam Total Loss tiešām bieži nav sakara ar smagu avāriju vai pat avāriju vispār. Turklāt, kad apdrošinātājs rēķina total loss relatīvi svaigam auto, kuriem klienti prasa dīlera remontu (jo viņi vienkārši negrib remontētu auto, bet gan saņemt pilnu atlīdzību), kas bieži ir neadekvātās cenās pat pret pilnība jaunu auto (kontekstam, eļļas maiņa pie Porsche dīlera var būs 300 - 500 USD), tad apdrošinātājs šo auto noraksta, izmaksā pilnu apdrošināšanas summu un tad šo total loss auto pa normālu ciparu caur izsolēm pārdod kādam, kurš specializējas uz auto remontiem un to pasu vai līdzīgu darbu veic x reizes lētāk. Turklāt pēc remonta tajā pašā ASV to var atkal reģistrēt un lietot, ja remonts veikts atbilstoši normām. Otra total loss katergorija ir vecāki auto, kuriem pat pašiem vairs nav KASKO, bet kuros "ieskrien" kāds KASKO/OCTA īpašnieks. No veco Porsche forumiem ir redzēts, ka pietiek at viegli uzsistu spārnu, lai piemēram Porsche 944, kas citādi ir ideālā stāvokli, norakstītu kā total loss (protams, īpašnieks var nepiekrist, bet parasti ja piedāvā tirgus cenu, tad lēmumi ir dažādi. Jāņem vērā, ka apdrošinātājs ņem vērā ne tikai remonta izmaksas, bet arī to, ka šādā veidā ietaupa lielas summas šo remontu administrēšanā, kas citreiz šādu nelielu bojājumu gadījumā veciem auto var būt tuvas remonta izmaksām. Pēc tam šie auto tiek nopirkti, saremontēti un atgriežas satiksmē. To visu saliekot kopā redzams, kādēļ tas tā notiek (neviens nevienam neko nedāvina) un ka total loss ir apdrošināšanas termins, kas bieži nenozīmē, ka auto pirms tam ir smagi cietis.

Kā šajā forumā bez maksas spriest spēj gudrāki cilvēki nekā tie 100 liekēži ar visiem saviem padomdevējiem ministrijās. Kā???!
Visu pareizi esi uzrakstījis, un pieņemtie grozījumi tiešām nav viennozīmīgi. Apdrošinātāja termins nevar tikt uzskatīts par pamatu reģistrācijas akceptēšanai vai neakceptēšanai. Dokuments pēc definīcijas ir reģistrācijai derīgs, automašīnas stāvokli jau var skatīties, jo visas bildes parasti ir pieejamas.
Varētu kāds jurists izpist tos pamuļķus atkal uz labām kompensācijām.
Nevar atteikt reģistrāciju apdrošinātāja termina dēļ īpašuma tiesību apliecinosam dokumentam, ja noskrāpēts spārns, piemēram.
Katrs gadījums jāvērtē individuāli.
Ja auto aptinies ap koku un virsbūve banānā, piekrītu, ka atsakām reģistrāciju.
Offline
Mikuzz
03. Dec 2018, 21:32 #56

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 40732

Braucu ar: Transporta līdzekli

Cik esmu skatījis izsoles, ir dažādu grupu norakstīšanas sertifikāti, pēc tiem iespējams šķiros, ja water flood arī ir kā salvage auto.
Offline
zebra
03. Dec 2018, 21:45 #57

Kopš: 13. Aug 2009

Ziņojumi: 1436

Braucu ar: Čiksēm patīk mans auto

total loss ir apdrošinātāja termins, kad apdrošinātājs UZSKATA, ka atjaunot ir dārgāk nekā apdrošinājuma summa.
Es pat nezinu, cik ļoti šeit cilvēki orientējas apdrošinātāju terminos, bet nu cerēju, ka tie, kas raksta likumus saprot nedaudz vairāk par vidējo statistisko latvieti.
Par apdrošinājuma summu var vienoties ar apdrošinātāju. Jo mazāka apdrošinājuma summa, jo mazāka apdrošināšanas prēmija.
Šeit gan man vidējam latvietim būtu jāskaidro arī termins prēmija, jo to bieži prastie ļauži jauc, bet man tam nav spēka.
Lai nu kā, izklausās, ka iebrauks galīgi auzās, ja redakcija paliks pašreizējā formā.
Offline
KM
03. Dec 2018, 22:03 #58

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 6865

Braucu ar: ///M

nu tak daunji sezh tur saeima , vini labak butu aizliegusi registret tos jobanos anglu shrotus ar sturi labaja puse un vel vairam tos kuriem sture ir parnesta no labas uz kreiso
Offline
zebra
03. Dec 2018, 22:05 #59

Kopš: 13. Aug 2009

Ziņojumi: 1436

Braucu ar: Čiksēm patīk mans auto

Un kāds sakars apdrošinātāja terminam ar īpašuma tiesību apliecinošu dokumentu?
Auto var liegt piedalīties satiksmē, ja tas nespēj ieziet tehnisko apskati sliktā tehniskā stāvokļa dēļ, bet aizliegt reģistrēt automašīnu ir pretlikumīgi.

Un kad mums LV liegs piedalīties satiksmē negadījumos cietušiem auto?
Kaut gan šķiet, ka šo jau mazliet praktizē - daļai atņem TA pēc negadījuma. Taču, automašīnu salabojot un izejot TA, t/l var atgrieztied satiksmē.
Offline
zebra
03. Dec 2018, 22:07 #60

Kopš: 13. Aug 2009

Ziņojumi: 1436

Braucu ar: Čiksēm patīk mans auto


03 Dec 2018, 22:03:18 @KM rakstīja:
nu tak daunji sezh tur saeima , vini labak butu aizliegusi registret tos jobanos anglu shrotus ar sturi labaja puse un vel vairam tos kuriem sture ir parnesta no labas uz kreiso

Tur jau tas stāsts, tāds bizness un monopols LV ar sertifikācijām uz 700+ eur, iešaus sev kājā, sertifikācijas un reģistrācijas veiks citur, Sauriešu ofisu varēs klapēt ciet.
Nu kur var būt tādi dauņi?!
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips