Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E46 ABS problēma

AutorsZiņojums
DOPING
21. Feb 2018, 06:15 #1

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5400

Braucu ar: BMW

Pieslēdz pie kompja un nolasi kļūdas. Nevis uz aklo maini visu pēc kārtas.


Ps paturot nospiestu dsc pogu vajadzētu atslēgties pretbuksēšanai un tevis nosauktajiem simptomiem vairs nebūtu jāatkārtojas

-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
N53series
21. Feb 2018, 09:21 #2

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

kljuudu lasishana ir.. 1/100 no lietaam, ko dara jedzosh specs.

1. live data, auto uz paceelaaja, lasam aatruma datus katram ritenim.
2. oscili klaat, skatam Q signaalam sarezgjiitaakos gadijumos. Q jaabuut 2.
3. paarbaudam aksiaalo lufti katram ritenim
Offline
bmwaddict
21. Feb 2018, 09:23 #3

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

man liekas ka tur ABS bloks mirst ja ir sakariiba ar temperatuuru. tipiskais gadiijums ar plaisaam lodeejumos, vienk veel nav liidz galam noklaajies un diivaini hljuko. autors tak mineeja ka meedz iedegties egliite panelii..
Offline
N53series
21. Feb 2018, 09:28 #4

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


21 Feb 2018, 09:23:27 @bmwaddict rakstīja:
man liekas ka tur ABS bloks mirst ja ir sakariiba ar temperatuuru. tipiskais gadiijums ar plaisaam lodeejumos, vienk veel nav liidz galam noklaajies un diivaini hljuko. autors tak mineeja ka meedz iedegties egliite panelii..


autors gan tieshi ir arii sensorus mainiijis. es nesteigtos uzreiz bloku mainit [jaa, taa dara, ja neko nejeedz].
pietiek buut apsuubeejusham kontaktam stekerii, vai ne liidz galam ieskruuveetam sensoram [deelj gruzhiem/saals paliekaam], lai buutu shaads storijs.
teema - moska original tomeer ir china sensori - paliek uz afftara sirdsapzinjas.
Offline
bmwaddict
21. Feb 2018, 09:31 #5

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


21 Feb 2018, 09:28:59 @N53series rakstīja:

autors gan tieshi ir arii sensorus mainiijis. es nesteigtos uzreiz bloku mainit [jaa, taa dara, ja neko nejeedz].
pietiek buut apsuubeejusham kontaktam stekerii, vai ne liidz galam ieskruuveetam sensoram [deelj gruzhiem/saals paliekaam], lai buutu shaads storijs.
teema - moska original tomeer ir china sensori - paliek uz afftara sirdsapzinjas.


nu jaa par kjiinas sensoriem tev taisniiba, es vienk pienjeemu ka autors saka taisniibu un kontaktus arii maak
Offline
N53series
21. Feb 2018, 09:35 #6

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

aa, nee, ta probleema esot bijusi arii pirms tam!
nu, tad LLP, bakstaas, visu peec kaartas maina.. tad nav veerts jeegas postiem
Offline
sys9291
21. Feb 2018, 10:17 #7

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

kļūdas pilno tekstu studijā!
Offline
sys9291
22. Feb 2018, 10:42 #8

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

klau a tu vispār ABS bloka plati esi redzējis - par kādiem aukstiem lodējumiem tu murgo?
Tev tika pajautāts - pilnus kļūdu aprakstus uzrakstīt - a tu te raksti žēlabainus tekstus...ka tevi apceļ...
Offline
bmwaddict
22. Feb 2018, 11:39 #9

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

nu ja tu elementaari ieguugleetu tu atradiisi kaa izskataas iekshaa taas paaudzes ABS moduliim labi tos tehiski nesauc par lodeejumiem tie smalkie vadinji no konektora uz plati ir piemetinaati jo taa nav parasta iespiedplate bet gan keramiska plate, shie vadinji blokam uzsilstot un atdziestot laika gaitaa noraujas no savienojuma vietaam veidojas mikro plaisinjas un saakaas visaadas nesakariigas kljuudas un gljuki un beidzaas tas parasti ar egliiti un bloka nomainju vai atjaunoshanu kas ir sarezhgjiits process jo ar lodaamuru taadas lietas iisti nelabo, tie vadinji ir tik smalki un visa taa plate gulj iemeerkta kautkaadaa silikona biezputraa zem kuras ir valjeeji pusvadiitaaju kristaali, viens nejaushs pieskaariens nepareizaa vietaa un bloks iet uz miskasti.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 22 Feb 2018, 11:40:49 ]

Offline
sys9291
22. Feb 2018, 11:54 #10

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

nu pats tak uzrakstīji - METINĀJUMI. Un vēl vadiņi ir no alumīnija - pietuvinot lodāmuru arī vēl dzīvais vadiņš nolec nost... . Protams pielodēt arī nav problēma - bet te nu vajadzīgas iemaņas lodēšanā...un diez vai pilsonim viņas ir... pie kam lietoti bloki arī nemaksā kosmosu...lai N reizes ņemtu nost - liktu virsū... Pie kam ja atlecis masas kontakts - tad var pat nelodēt - jo bloks tāpat ir izmetams...
Offline
N53series
22. Feb 2018, 18:18 #11

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

mudak, es tev rakstiiju - paarbaudi signaalus, paarbaudi live data, paarbaudi baroshanas.
tu kaut ko izdariiji? nee, tikai gaudo.
tu turpini mineet un njaudeet, bet neko vairaak neesi speejiigs izdariit. pat ne tik daudz - saruanat ar kaadu, kam INPA/ISTA, lai live data paskata, kljudas nolasa un saprot, kas rakstiits.

Offline
oskars11
22. Feb 2018, 19:43 #12

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: bbrent.lv

drizaak teiktu ka kadam no ritenjiem nelasa korekti signaalu( deveejs suuds, sapuvusi , bojaa ta abs gredzena vieta).
Offline
bmwaddict
22. Feb 2018, 22:00 #13

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


22 Feb 2018, 17:57:09 @maasters rakstīja:
...

jabrauc vnk bez un miers, cik esu redzejis pa gravjiem kad uznak melnais ledus tapat metajas visadi jauni passat un bmw taka lkm ja rokas tizlas visa elektroniska korekcija pat nepalidz.


es tomeer ieteiktu to salabot jo ABS tomeer ir neaizvietojams sevishkji pa slapjiem/smilshainiem/dubljainjiem celjiem, itkaa liekas kas tur braukshu bez bet tad kad pienaaks taa reize kad kaads mudaks tev priekshaa izpildiisies negaidiiti stulbi vai piem kravinieks iznirs tavaa virzienaa tad tev tajaa momentaa nebuus laika atcereeties ka bremzhu pedaalis ir jaatlaizh lai ritenji atblokjeejas. pats esmu dziivee saskaaries ar situaacijaam un redzeejis kaa notiek pat uz pilniigi sausiem celjiem kad cilveeki panikaa bremzee un mashiinai nav ABS, notiek pilniigi stulbas avaarijas kad peec tam redzams ka cilveeks meegjinaajis izvairiities bet paarbiilii tureejis bremzes un vienkaarshi gaajis taisni, un tici man ar sablokjeetiem ritenjiem shljuuc kaa pa sviestu arii sausaa laikaa. ABS paliidz un reaali glaabj, taa ir nenoveerteejama satiksmes droshiibas tehnologjija.
Labi es te drusku nolasiiju lekciju, bet anyway paldies par uzmaniibu

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 22 Feb 2018, 22:03:06 ]

Offline
JZ
22. Feb 2018, 22:30 #14

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nav viss tik balts ar ABS, un paredzami un ļoti efektīvi tas strādā augstas saķeres apstākļos, līdz ko ir grants, ledus, sniegs, tā ļoti ĻOTI daudz kas būs atkarīgs no riepām, un nav absolūti labu riepu visiem gadījumiem, labas sniegam/ledum slīdēs pa slapju asfaltu ziemā, labas uz slapja asfalta slīdēs pa sniegu un ledu utt, un ABS tur juks prātā un samērā ar garantiju tas nevis samazinās bremzēšanas ceļu, bet vairāk rūpēsies par to, lai auto turpina klausīt stūrei (izdevība izvairīties no šķēršļa, ko ļoti retais no panikas pārņemtajiem, kas neprot "atbloķēt" bremzes, neizmantos tāpat) un lai sadursme notiktu frontāla - jo tāda veida sadursme mūsdienu auto ir visdrošākā priekš pasažieriem - tas ir tas galvenais ieguvums priekš vidējā aritmētiskā vadītāja no ABS, ne saīsinātais bremzēšanas ceļš vasarā uz sausā asfalta
Offline
bmwaddict
23. Feb 2018, 05:11 #15

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

jaa protams ir jaabuut labaam riepaam piekriitu, man ir "labas atminjas" par laikiem kad ziemaa braucu ar vasareneem (ar E36 kaa iistam poweristam pienaakas) tad strauji bremzeeshanas meegjinaajumi noevda tikai pie nebeidzamas pedaalja vibreeshanas un auto mieriigi turpinaaja kustiibu bet iespeeja izvairiities no sadursmes ar auto kas vismaz stuurei klausa ir lielaaka. nerunaasim nemaz par taadu situaaciju kaa shljuukshanu pretiimbraucoshajaa joslaa kur ABS neesamiiba var buut likteniiga.. arii no ABS paaudzes daudz ir atkariigs, jaunaakiem auto ABS straadaa gudraak, labi tur vecajam E36 taa ar dievu uz puseem.. Anyway esmu redzeejis kaa man acu priekshaa pavecs Nissan SUVs strauji bremzee saak shljuukt civlis panikaa tik griezh stuuri prom un kad attopaas atlaist pedaali taa sakjere momentaali atjaunojaas bet stuure jau taa aizgriezta ka autinjsh sasveraas un uztaisa kuuleni. Buutu darbojies ABS viss notiktu mieriigi un bez stresa, un paliktu vesels auto..

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 23 Feb 2018, 05:23:43 ]

Offline
N53series
23. Feb 2018, 07:44 #16

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

esmu dzirdejis padaudz staastu - sak, ES maaku bremzeet bez ABS. man LABAAK patiik bez, es kontroleeju situaaciju.
ok, nestaastiishu, ka ABS to situaaciju kontrolee tehniski nesaliidzinaami aatraak un preciizaak [jo preciizi meera katra ritenja aatrumu, no E60 - maak atlaist katru riteni, utml.].
staasts ir vienkaarsh - kad ir LIELI suudi, cilveeks riikojas instinktiivi. instinkts saka -spiest pedaali stipraak, ja auto nebremzeejas. lielu suudu mirklii nav ne laika pirueteem, ne pedaalja/auto izjushanai. nedomaaju, ka shis baigi kaadam liks paardomaat, bet.. jau nu brinums notiek.
Offline
sys9291
23. Feb 2018, 10:43 #17

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


22 Feb 2018, 17:57:09 @maasters rakstīja:
eu sys vaitad tu pats lasot tēmu nepamaniji ka tikai pectam kad sāku palikt nejaukāks savās atbildēs jeb kā tu saki, želaibaina čikstēšana, vispār tematika pieskārās ABS blokam, lab es īstenibā daļeji spiezu uz to jo no visa ko es tur esu izprovējis esmu gandrīz simt punkti drošs ka tā arī ir problēma, it sevišķi jo pilns internāts ar cilvēkiem gan arzemēs gan citur kas sūdzas par līdzigiem simptomiem un beigās tas ir bloks, un nav jau tur ipaši vēl kam būt pie nosacījuma ja daciki ir ok un stekeri tiem arī.


vnk tas kas man drusku besī visādos bmw forumos jo esmu to gadiem tur jau manijis ir tas ka lielākā daļa useru ir tādi nekādi, virspusēji, džeki kam vnk patīk gāzēt un viss, un tad piem cilvēks uzdod jaut viena anglu forumā un vinam seko miljons dažādi minējumi un ieteikumi.

negribu nevienu aizvainot bet šeit jau arī man te iesaka bremžu diskus pavirpot pie šīs problēmas, nu tiesām?
lab ka pats orientējos visa tajā, savādāk vēl ietu zin meklēt virpotāju bremžu diskiem

jabrauc vnk bez un miers, cik esu redzejis pa gravjiem kad uznak melnais ledus tapat metajas visadi jauni passat un bmw taka lkm ja rokas tizlas visa elektroniska korekcija pat nepalidz.

kkad kad tiksu pie norm diagnostikas toolja vai dzeka ar tadu ierici un nebus zel nauda ierakstisu kas par kludu ta konkreti ir.

nu piebrauc - paskatīšos kas un kā...
Offline
N53series
23. Feb 2018, 11:53 #18

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Skatnah,pat aukstu garaazhu un ru osciljus paziisti. Tad jau pavisam tizls neesi
Muusdienaas ar bmw diagnostiku ir leiputrija. Ir istas,inpas,ir ncs,tool,kfp. Viss ir. Nav kaa kaadreiz - mudriits,zagts gt1 pa padsmit k usd.
Morale - vari turpinaat tizloties,vari straadaat normaali/po umnomu,ieguldot reaalas kapeikas.
Offline
bmwaddict
23. Feb 2018, 12:25 #19

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

tu vienk nesaproti kaspicham patiik visiem aizraadiit liikrociibu vienk neuztver personiigi
aa un nav jau tik traki, ka angliski runaajoshos forumos neko nejeedz luuk piemeeram uz aatro saguugleeju detalizeeti un ar bildeem apstaastiiti ABS bloku defekti, nu ne visi iespeejamie bet kvalitatiivs materiaals iespeejams tev noderees

ABS Module Diagnostic and Repair
Offline
RSAWorkshop
23. Feb 2018, 13:09 #20

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6068

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


23 Feb 2018, 10:58:52 @maasters rakstīja:
eu N53 ko tu teiktu ja atbilde uz mudak butu sosi chl**?
manliekas mums beigas tomer labi saskan, normala bmwpower stylaa, viens grib iepist kapeiku uz vecu auto - ES, otrs brauc ar muti man preti komentaros - TU (ieliec savu niku)
taks to viss ka vajag.

pareiz jau tu saki pamēr to, pamēr šito, paņem oscili utt, ir tik viena probza, man ir sudaina parasta garaža bez bedres un tur ir tada pat temp kā laukā, esu jau pagulējis uz betona grīdas hadeni skrūvējot un skrūves smērējot lai ar pirkstiem visu var nakošreiz atskrūvēt,
man tiešām vaiors neceļas iet tur un kautko mērīt.
un ar C1-94 veco oscili arī nav tik easy kautko tā srazu samērīt, ja vien tas nav siltā istabā audio pastūža izeja, kas bij pēdējais darbs ko viņš redzēja.

un tu man diezvai gribēsi to darīt

palielam viss ko es gribēju ir druscīt gudri padirst un lai jūs intelektuāli padirstu pretīm kur 9 no 10 gadījumiem varētu būt problēma.


mana pieeja bija sekojoša problēmas noteikšanai , ja viņs auksts čakarējās bet pēc apmēram nepilnas stundas braukšanas utt pazūd un sāk norm šancēt, un vasarā vispār šancē ok, bet eglīte tpt ik pa laikam iedegās tad pareiz ka lielākā iespēja ka bloks vainīgs?
tiem kas neizlasīja, es pārgāju visam pāri pie reizes darot citus darbus tas ir. spīd un laistās visi abs gredzeni, paši holla devēji jauni, stekeru savienojumi melnajās kastites iztīriti un kastites nohermetizetas jo aiz vecume veras vala un sudi gaja ieksa, ko vareja ari uzreiz pamanit jo spidikis vienu vakaru saka neradit, ja nemaldos spido nem signalu no viena no aizmugurejiem devejiem tik nezinu kura/kuriem,
vopsem kautka ta. a problema neizmainijas ne par gramu.

un nemaz nesmejies @cufiks, tu nemaz neiedzilinajies vispar taja ko es teicu tapec nevaig apbizoties ka uzskatu tavu padomu par nederigu mana gadijuma. un par to naudas jautajumu nemaz nekaunos taka vari drosi necitet te kkadus ierakstus
palubom te vairak ka puse no useriem pis kapieku vel vairak par manim, tik man nav kauns to atzit sava gadijuma.

vispar ar visu itka kapeikas taupisanu esu ielicis norm trisciparu summu sobrid tiaki lai hadene butu tip top un pielauju ka videjais e46 lietotajs pat to nedara taka nedomaju ka viss ir tik nesmuki.


Kastītes varēji arī jaunas salikt -61 cents gabalā


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo