Online

Pašreiz BMWPower skatās 79 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E46 ABS problēma

AutorsZiņojums
N53series
10. Mar 2018, 10:39 #41

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

graamatinju palasiit, kaa darbojas sisteema - laika/iespeeju nav.
sadabuut oscili, garqazhu uz paaris h - nav.
apkopot domas kodoliigi - iespeeju nav.
bet kaut ko veel bichiit - tur 2 A4 lpp sagjenereetas.

runa ir pavisam par ko citu - vai asc speej arii bremzeet, vai samazinaat bremzhu speeku. vibreejosha bremzhu pedaalja simptoms bremzeejot - jaa, asc konstate, ka 'izsliid' viens ritenis, samazina taa bremzeeshanas speeku, rezultaats juutams uz pedaalja. jaa, vienlaikus tiek samazinaata dzineeja grieze.
bet, viss shis paargudrais monologs ir lieks, ja ir sajeega un strumi. te nav ne viens, ne otrs.
Offline
N53series
10. Mar 2018, 10:50 #42

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

man shis prasija 2 min.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e46-316i-lim...mponents/XbozcOJ

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e46-316i-lim...ar-right/Y6g2o53
Offline
JZ
10. Mar 2018, 10:52 #43

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

kaspič, lasīt proti?

If the ASC control unit detects excessively high slip of the drive wheels, it can restabilise the drive axle by way of engine and/or brake intervention


2 pakāpēs tā strādā, pirmajā (asc lampa panelī nemirgo) ir kad tā piebremzē izspolējušo riteni, un, kad ar to ir par maz, dušī nost motoru (mirgo asc lampa panelī)

[ Šo ziņu laboja JZ, 10 Mar 2018, 10:54:18 ]

Offline
N53series
10. Mar 2018, 10:57 #44

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


10 Mar 2018, 10:52:28 @JZ rakstīja:
kaspič, lasīt proti?

If the ASC control unit detects excessively high slip of the drive wheels, it can restabilise the drive axle by way of engine and/or brake intervention


2 pakāpēs tā strādā, pirmajā (asc lampa panelī nemirgo) ir kad tā piebremzē izspolējušo riteni, un, kad ar to ir par maz, dušī nost motoru (mirgo asc lampa panelī)



jaa, teema bija - vai asc modulis speej arii bremzeet vai tikai paardaliit bremzhu speeku.
par diviem posmiem/lampinjaam - info studijaa, nevis 'man taa skjiet'.

starp citu, te bija viena usera E92 upgrade uz ACC.
un teema bija - mazmotoriem asc/dsc modulis nespeej bremzeet. aciimredzot, bremzeehsana arii tajaa keisaa notiek tikai ar dzineeju [jaa, aciimredzot - N seerijas benziinam dzineejs paarsleedzaas rezhiimaa: drosele ciet, valvetronic ver vaarstus valjaa, lai aktiivaaka bremzeeshana/lielaki zudumi]. bet, tikai normaalu dzineeju dsc maak bremzeet.
tb, neredzu iespeju, kaa asc var bremzeet, ja netiek spiests bremzhu pedaalis. par to ir teema.

The charging valve closes hydraulically when the brakes are applied, it is otherwise open.

kaa ar atveertu charging valve var izveikt bremzeeshanu - man shii sadalja nav skaidra.

[ Šo ziņu laboja N53series, 10 Mar 2018, 11:07:50 ]

Offline
bmwaddict
10. Mar 2018, 12:35 #45

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

nu ar to trosi uz dorseli ir taa ka drosele var mainiit staavokli attieciibaa pret to cik tu caur trosi ar pedaali atver. tai droselei tak ir elektromotors iekshaa un potenciometri un DME veic korekcijas droselei. piem aatrumus paarsleedzot utt. tas nav iists fly-by-wire bet taads starpposms uz to.

man arii ir viens 99 gada E46 ar M52TU tikai 2,5 USA tas saucaas 323i. pulkstenii 300k juudzes un tas verkjis iet un iet maini tik elljas. neenu protams tas ir krietni paarlasiits visas bliives utt bet iet..
Offline
N53series
10. Mar 2018, 13:03 #46

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


10 Mar 2018, 12:27:26 @maasters rakstīja:
bljin jobans roc, kaspich (esi atmaskots )
es tev latviski saku velreiz un te nipricom oscilis , nipricom normala garaza,

esi braucis dziive ar auto? rokas bremzi esi lietojis brauksanas laika?

taatad braucot paraleli apgriezienu kritumam sak bremzet aizmugurejos ritenjus (vienu pusi vai abas nemaku teikt jo bremzesana nav tik speciga lai to pamanitu)

paklau es neesmu idiots joptvaju matj, es jutu kad man auto sak bremzeties auto aizmugure, to tac nav tik gruti saprast, veljovairak tapec ka efekts ir lidzigs ka tad kad rauj roceni tikai rocene ir lineāra savā bremzēšanas spēka izpausmē bet šeit bremzēšana ir vibrējoša, respektīvi bremžu šķidrums tiek padots ar kautkādu frekvenci, kādu to nemāku teikt.

un nediršat par dzinēju, dzinējs tur ņipričom, un vispār kā caur tomātu var kautko no dzinēja baigi sabremzēt , pietam impulsveidigi un jutami?? atbilde vienkārša nevar

es varu izrubīt aizdedzi braucot teiksim uz 40km/h un atstāt draivā un es vēsi noripošu vēl labu gabaliņu bez jebkādām fiškām.
sis ir m52tub20 dzinējs, viņam ir divi VANOS un viss kā gan tur ABS bloks var panākt ka kautkas bremzējas vairāk kā vienkārši atmetot degvielas padevi jo drosele man tad ir uz trosi vēl...


es saku, neticigajiem "infideļiem" varu piedāvāt "iesvētes mācību" ar izvizināšanu,

kas attiecas uz tiem no kā pirku auto, jobani pidari labprāt padauzitu. tiesa cena nebij slikta taka iespējams viss normas robezās un tomēr vareja jau pateikt ka ABS bloks pisās un neatvienojot braukšana vēsā laikā bojās nervus...


PS. atseviskas reizes ta bremzesanas skana ir apmeram tada taka tev aizmugure kāds ar perferatoru urbtu leisu projekta piecstāvenes ģipša starpsienu un tas ir bez diršanas, tā vibracija iet cauri visam kuzavam.
takšto nekāds motors tas nav, un jā ASC var bez bremžu pedāļa spiesanas pats bremzēt kādu vai abus no aizmugurejiem ratiem, ā tac darbojas tā stabilitates kontrole johaidī, dzinējs ir pārāk lēns un nespejigs lai ar to kautko sabremzētu, dzinejam vienkārši tik noņemta jauda kas ir loģiski... tac padomajat paši...



neko nezinu, mani sauc Laimonis

sore, es taljaavos izlasiit peedeejas 2 rindinjas: par to jau staasts aprakstaa!
palasi!

tur ir mineeti tukshie cikli. kaapeec taadus taisiit, ja, piem., var smuki aizveert droseli? tukshie cikli noziimee - jaataisa vesels apstraades algoritms [jo gaisu tak padod, degvielu - nee, Lambdas juuk/bruuk, u.t.t.].

Kaapeec taa saspringt?
tieshi taa iemesla deelj - var dabuut taadu pashu efektu kaa darbaa ar triecienpistoli. Aciimrezot, izmantojot izsliidoshaa ritenja inerci/momentu, var labaak savaakt to mashiinu!
taapeec arii ir tas triecienurbja efekts!

saved kaartiibaa ABS sensoru teemu, un nekaads urbis vairs nebuus.

es jau arii neizsleedzu iespeeju, ka:
a) ietopiijot, nevis kas baigi izsliidz, bet saakas misfire, ko tu juuti kaa to mega vibraciju;
b) ir palauztas difa/tilta stiprinajuma vietas, kas sho efektu padara 101X iespaidiigaaku!

[ Šo ziņu laboja N53series, 10 Mar 2018, 13:06:23 ]

Offline
N53series
10. Mar 2018, 13:05 #47

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


10 Mar 2018, 12:35:56 @bmwaddict rakstīja:
nu ar to trosi uz dorseli ir taa ka drosele var mainiit staavokli attieciibaa pret to cik tu caur trosi ar pedaali atver. tai droselei tak ir elektromotors iekshaa un potenciometri un DME veic korekcijas droselei. piem aatrumus paarsleedzot utt. tas nav iists fly-by-wire bet taads starpposms uz to.

man arii ir viens 99 gada E46 ar M52TU tikai 2,5 USA tas saucaas 323i. pulkstenii 300k juudzes un tas verkjis iet un iet maini tik elljas. neenu protams tas ir krietni paarlasiits visas bliives utt bet iet..


bija versijas, kur M52 dizneejam bija [veel] mehaaniskaa drosele, bet traction funkcijas nodroshinaashanai bija otra 'drosele' pirms taas, ko vadiija servomotors [un kas veera ciet gaisa padevi, ja ritenji izsliideeja].
Offline
sys9291
10. Mar 2018, 18:11 #48

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: F20 R1200RT

nav citu savienojumu...
Offline
N53series
10. Mar 2018, 19:15 #49

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Ar sociljiem pablatot - nekādu problēmu. Par tēmu gan tu mani izdarīji - es bisku atpuutiishos
Offline
N53series
11. Mar 2018, 15:07 #50

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

blje, es tev saku - tie ir misfires. nu, nee, tu vari arii bremzes noamputeet, lai paarliecinaatos, ka asc nespeej bremzeet aizmuguri un neeksisteejosh bloks arii.
Offline
N53series
11. Mar 2018, 19:13 #51

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

ja misfires ir kickdown rezhiimaa -
a) spoles/piipiites, svecs, ja maisiijums ir bagaats;
b) suuknis, spiediena regulators, degvielas filtrs, ja spiediens kriit un ir degvielas bads [liesais].

diagnostika vajadziiga, nevis mineeshana.
Offline
sys9291
11. Mar 2018, 20:48 #52

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: F20 R1200RT

no ko te zīlēt - sākam ar degvielas spiedienu - manometru klāt - un aidā...
Offline
N53series
11. Mar 2018, 20:52 #53

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

kaktotak.
piedevaam, jaaizmeera ABAS regulatora kameras.
ibo, ja otra ir iepluudee, bet nestraadaa - buus liesais.
ja pirms droseles, bet nestraadaa - buus paarlieshana.
Offline
kexxx
11. Mar 2018, 20:52 #54

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11496

Braucu ar:

Ja ir gāze, pamēģini laiciņu pabraukāt tikai uz beņas un pavērot simptomus... Ja iet uz beigām sveces vai spoles, tad uz gāzes misfire būs izteiktāki
Offline
sys9291
11. Mar 2018, 21:00 #55

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: F20 R1200RT


11 Mar 2018, 20:52:19 @N53series rakstīja:
kaktotak.
piedevaam, jaaizmeera ABAS regulatora kameras.
ibo, ja otra ir iepluudee, bet nestraadaa - buus liesais.
ja pirms droseles, bet nestraadaa - buus paarlieshana.

tavas gudrās tēzes šim muzeja eksponātam piemērot būs grūti...
Offline
N53series
11. Mar 2018, 21:05 #56

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


11 Mar 2018, 21:00:17 @sys9291 rakstīja:

11 Mar 2018, 20:52:19 @N53series rakstīja:
kaktotak.
piedevaam, jaaizmeera ABAS regulatora kameras.
ibo, ja otra ir iepluudee, bet nestraadaa - buus liesais.
ja pirms droseles, bet nestraadaa - buus paarlieshana.

tavas gudrās tēzes šim muzeja eksponātam piemērot būs grūti...


nee, kak raz shim ir jaapiemeero. jaunaakiem/N seerijai, kurai spiedienu stabilizee ar PWM/peec sensora - tieshi tur nav otra kamera jaabauda
Offline
N53series
11. Mar 2018, 22:00 #57

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Lai būtu interesantāk, izsaku apgalvojumus:
M sērijas dzinēju spiediena regulatoriem ir divas kameras
Spiediens, kas nomeeriits reika, nesakritīs ar to, kas noraadiits uz korpusa. Vēl vairāk - shii spiediena nomeeriishana galīgi neko nepasaka par spiediena regulatora performanci.

Kāds vēlas oponēt?

P. S. Piemēram., M54 spiediena regulators strādā savādāk kaa M50.
Offline
N53series
12. Mar 2018, 00:46 #58

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Tu vnk dzen..
Kādas ir ofseta, multiplikatiivaas adaptācijas?
Ko saka integratori?
Dzinējs vispār strādā closed loop modee?
Viss pārējais ne tikai bez kljuudaam, bet ar korektiem Live data?
Rouh run apstiprina konverģenci?
Kamēr nav atbilžu uz šiem ievadjautaajumiem, viss ir lirika.
Offline
N53series
12. Mar 2018, 00:47 #59

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Mar 2018, 00:02:19 @maasters rakstīja:
ok tagad es gudri padirsisu no seerijas "neesmu nemaz tik stulbs"

ja jau viss butu tik vienkarsi...
sveces man ir knapi 10k nogajušas svaigas NGK vienelektroda, virsu jā ir gāze, esošā problēma ir kā uz gāzes tā uz benzīna, domāju tas automātiski izslēdz degvielas filtrus... kak raz gāzei tikko uzliku trīs jaunas sprauslas otras tris restaureju iebāzu jaunus plundžerus un abi bloki ir samēriti uz sotkām utt.
lieki piebilst gāzei jauns tvaika fāzes filtrs.


un ja kas viena vai divas vecās sprauslas bij padilušas (sēža sapista blokā) vot tad karstam dzinējam pārdozēja vienu cilindru, to ja kas momentā varēja just bet tas nebij pat ne tuvu šim defektam lidzigs.
tag tas ir novērsts.


tas kas mani izbrina ir tas ka šitā huiņa notiek mierigi braucot uz vienmērīgu ātrumu kā ar pedāli ta kruizā, tad kad dod brutāli ručkā nu piem biju trasē un katrs likums uz 6k abarotiem vot tad viss ir bumbās.
tut pomnju tut ne pomnyu


PS. pag es te no bazara tā noprotu ka jus gribat teikt ka M52 ir tāda ECU vadība kas jūtot teiksim treknu vai parak liesu nu pieņemsim treknu maisijumu sak brutāli pist aizdedzi vnk? neizklausās loģiski, nu ok aizdedzes momentu jau kompis pieregulē, kādreiz vazam to darīju manuāli viss čotka bet nejau dēļ tā būtu šitāds vijabons vai?


Drīkst, es nerakstīšu monologus?
Tu esi uz jūs ar tēmu. Palasi par tēmu..
Offline
N53series
12. Mar 2018, 09:14 #60

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


12 Mar 2018, 09:01:09 @maasters rakstīja:
nu varbūt latviski runājam?

mēs jau katrs kādā tēmā baigi cērtam, tas jau nenozīmē ka apskatot E46 teh problēmas jāsāk runat par jonizējošā starojuma ietekmi uz šūnām vai kodolfiziku in general...

būtu labāk pateicis kur tad lai skatās tos tavus neatšifrētos un bez gramatikas uzrakstitos svešvārdu salikumus, varbut tu man viņus vari nolasīt, tā teikt sper soli pretī.
man pašam reāli nav nedz adapteris nedz pat portjiks uz doto brīdi ar ko tad lai es redzu visu šito?

#bezdarbnieks


taas kak bi ir pamatlietas..
http://n53series.blogspot.com/2017/03/kompensac...adaptacijas.html
http://n53series.blogspot.com/2017/04/m54-ar-ms43-vadibu.html
http://n53series.blogspot.com/2017/08/benzina-d...gazes-un-ta.html
http://n53series.blogspot.com/2018/01/ms43-diagnostika.html

p.s. 'nolasiit' var, to sauc par diagnostiku. Tev - hvz, vai gribaas to dariit. jo Tev ir viedoklis, Tu ar thehniku esot uz 'tu', pats zini defektus, ceelonjus, risinaajumus. Tu mani vnk nomociisi ar saviem monologiem..

[ Šo ziņu laboja N53series, 12 Mar 2018, 09:16:19 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo