Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 125 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Cipars par ķēdes maiņu 520d F11 Touring

AutorsZiņojums
vadjiksBMW
11. Sep 2020, 23:45 #61

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


11 Sep 2020, 23:36:07 @ezis_ rakstīja:

11 Sep 2020, 23:25:13 @smudo rakstīja:
Pedeja laika dazi razotaji iet atpakal uz zobsiksnam. Man ir 2017. Gada Audi, kam saskana ar gramatu zobsiksnas pirma maina ir pie 210k km, ta ka man par tas mainu nekad nebus jadoma un nakamajam vai aiznakamajam ipasniekam, savukart, tas bus relativi viegli un leti izdarams.
Nu tas lureju bija kadi 3 atpakal. iespejams vini ir sapratiusi ka kede defaultaa ir meesls un atgreizusies pie saknem. zobenem ir cits prikols otra zobene nekada vize neies tik ilgi ka pirma uz sito ne viens vien ir aplauzies ar likiem varstiem ieskaitot man pazistamus uzliek jaunu zobeni OEM es tagad brauksu atkal 150K a hujuski zobrati nodilusi un nakama siksna pat oem labi ja 60 kalpo


Žoparuku servisnieku runas kaut kādas, tas pats, kas savirzi katru mēnesi taisīt pa jaunu.
Offline
ezis_
11. Sep 2020, 23:56 #62

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1153

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


11 Sep 2020, 23:45:07 @vadjiksBMW rakstīja:

11 Sep 2020, 23:36:07 @ezis_ rakstīja:

11 Sep 2020, 23:25:13 @smudo rakstīja:
Pedeja laika dazi razotaji iet atpakal uz zobsiksnam. Man ir 2017. Gada Audi, kam saskana ar gramatu zobsiksnas pirma maina ir pie 210k km, ta ka man par tas mainu nekad nebus jadoma un nakamajam vai aiznakamajam ipasniekam, savukart, tas bus relativi viegli un leti izdarams.
Nu tas lureju bija kadi 3 atpakal. iespejams vini ir sapratiusi ka kede defaultaa ir meesls un atgreizusies pie saknem. zobenem ir cits prikols otra zobene nekada vize neies tik ilgi ka pirma uz sito ne viens vien ir aplauzies ar likiem varstiem ieskaitot man pazistamus uzliek jaunu zobeni OEM es tagad brauksu atkal 150K a hujuski zobrati nodilusi un nakama siksna pat oem labi ja 60 kalpo


Žoparuku servisnieku runas kaut kādas, tas pats, kas savirzi katru mēnesi taisīt pa jaunu.
A kas tu tads par ibli ? kautko iesmirdeji bet isti neko noderigu nepateici
Offline
uldens1
12. Sep 2020, 00:12 #63

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


11 Sep 2020, 23:36:07 @ezis_ rakstīja:

11 Sep 2020, 23:25:13 @smudo rakstīja:
Pedeja laika dazi razotaji iet atpakal uz zobsiksnam. Man ir 2017. Gada Audi, kam saskana ar gramatu zobsiksnas pirma maina ir pie 210k km, ta ka man par tas mainu nekad nebus jadoma un nakamajam vai aiznakamajam ipasniekam, savukart, tas bus relativi viegli un leti izdarams.
Nu tas lureju bija kadi 3 atpakal. iespejams vini ir sapratiusi ka kede defaultaa ir meesls un atgreizusies pie saknem. zobenem ir cits prikols otra zobene nekada vize neies tik ilgi ka pirma uz sito ne viens vien ir aplauzies ar likiem varstiem ieskaitot man pazistamus uzliek jaunu zobeni OEM es tagad brauksu atkal 150K a hujuski zobrati nodilusi un nakama siksna pat oem labi ja 60 kalpo
pilnīgas muļķības sarakstīji
Offline
ezis_
12. Sep 2020, 00:23 #64

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1153

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


12 Sep 2020, 00:12:49 @uldens1 rakstīja:

11 Sep 2020, 23:36:07 @ezis_ rakstīja:

11 Sep 2020, 23:25:13 @smudo rakstīja:
Pedeja laika dazi razotaji iet atpakal uz zobsiksnam. Man ir 2017. Gada Audi, kam saskana ar gramatu zobsiksnas pirma maina ir pie 210k km, ta ka man par tas mainu nekad nebus jadoma un nakamajam vai aiznakamajam ipasniekam, savukart, tas bus relativi viegli un leti izdarams.
Nu tas lureju bija kadi 3 atpakal. iespejams vini ir sapratiusi ka kede defaultaa ir meesls un atgreizusies pie saknem. zobenem ir cits prikols otra zobene nekada vize neies tik ilgi ka pirma uz sito ne viens vien ir aplauzies ar likiem varstiem ieskaitot man pazistamus uzliek jaunu zobeni OEM es tagad brauksu atkal 150K a hujuski zobrati nodilusi un nakama siksna pat oem labi ja 60 kalpo
pilnīgas muļķības sarakstīji
Nav multibas, man ta radiniekam pat bija, vinam servisa saka ka zobrati ir nodilusi un jamaina , nee nemainam jo zobrati ir tikai oem un maksa kosmosu , reziltats ap 60 k un liki varsti.

[ Šo ziņu laboja ezis_, 12 Sep 2020, 00:24:36 ]

Offline
vadjiksBMW
12. Sep 2020, 01:47 #65

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


11 Sep 2020, 23:56:41 @ezis_ rakstīja:

11 Sep 2020, 23:45:07 @vadjiksBMW rakstīja:

11 Sep 2020, 23:36:07 @ezis_ rakstīja:

11 Sep 2020, 23:25:13 @smudo rakstīja:
Pedeja laika dazi razotaji iet atpakal uz zobsiksnam. Man ir 2017. Gada Audi, kam saskana ar gramatu zobsiksnas pirma maina ir pie 210k km, ta ka man par tas mainu nekad nebus jadoma un nakamajam vai aiznakamajam ipasniekam, savukart, tas bus relativi viegli un leti izdarams.
Nu tas lureju bija kadi 3 atpakal. iespejams vini ir sapratiusi ka kede defaultaa ir meesls un atgreizusies pie saknem. zobenem ir cits prikols otra zobene nekada vize neies tik ilgi ka pirma uz sito ne viens vien ir aplauzies ar likiem varstiem ieskaitot man pazistamus uzliek jaunu zobeni OEM es tagad brauksu atkal 150K a hujuski zobrati nodilusi un nakama siksna pat oem labi ja 60 kalpo


Žoparuku servisnieku runas kaut kādas, tas pats, kas savirzi katru mēnesi taisīt pa jaunu.
A kas tu tads par ibli ? kautko iesmirdeji bet isti neko noderigu nepateici


Es tev augumā nebraucu, attiecīgi tā vari runāt pie sevis mājās.
Bez kāda nopietnāka argumenta tas viss izklausās tīri pēc servisnieku atrunāšanās no pašu kļūdām, jo tiem zobratiem ir jābūt nejēgā sadirstiem, lai kaut kas līdzīgs kaut vai teorētiski notiktu.
Offline
Kaross
12. Sep 2020, 10:41 #66

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Pirmkārt jau siksna nav no dzelzs. NEvaru iedomāties cik simtus tūkstošu jābrauc, lai sadiltu zobrati. Ķēdei pēc 250 000km ir neliels zobratu dilums, tas loģiski.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
cmax
12. Sep 2020, 11:48 #67

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1007

Braucu ar:


12 Sep 2020, 01:47:01 @vadjiksBMW rakstīja:

11 Sep 2020, 23:56:41 @ezis_ rakstīja:

11 Sep 2020, 23:45:07 @vadjiksBMW rakstīja:

11 Sep 2020, 23:36:07 @ezis_ rakstīja:

11 Sep 2020, 23:25:13 @smudo rakstīja:
Pedeja laika dazi razotaji iet atpakal uz zobsiksnam. Man ir 2017. Gada Audi, kam saskana ar gramatu zobsiksnas pirma maina ir pie 210k km, ta ka man par tas mainu nekad nebus jadoma un nakamajam vai aiznakamajam ipasniekam, savukart, tas bus relativi viegli un leti izdarams.
Nu tas lureju bija kadi 3 atpakal. iespejams vini ir sapratiusi ka kede defaultaa ir meesls un atgreizusies pie saknem. zobenem ir cits prikols otra zobene nekada vize neies tik ilgi ka pirma uz sito ne viens vien ir aplauzies ar likiem varstiem ieskaitot man pazistamus uzliek jaunu zobeni OEM es tagad brauksu atkal 150K a hujuski zobrati nodilusi un nakama siksna pat oem labi ja 60 kalpo


Žoparuku servisnieku runas kaut kādas, tas pats, kas savirzi katru mēnesi taisīt pa jaunu.
A kas tu tads par ibli ? kautko iesmirdeji bet isti neko noderigu nepateici


Es tev augumā nebraucu, attiecīgi tā vari runāt pie sevis mājās.
Bez kāda nopietnāka argumenta tas viss izklausās tīri pēc servisnieku atrunāšanās no pašu kļūdām, jo tiem zobratiem ir jābūt nejēgā sadirstiem, lai kaut kas līdzīgs kaut vai teorētiski notiktu.

Vai arī ka servisnieki teica, jo redzēja ka nodiluši.
Nav jau visiem motoriem tā zobene tik cieši slēgta-bez pannas pa grantenēm mizojot sava deva abrazīva var tikt arī līdz zobenei/zobratiem.
Offline
uldens1
12. Sep 2020, 12:34 #68

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:


12 Sep 2020, 11:48:42 @cmax rakstīja:

12 Sep 2020, 01:47:01 @vadjiksBMW rakstīja:

11 Sep 2020, 23:56:41 @ezis_ rakstīja:

11 Sep 2020, 23:45:07 @vadjiksBMW rakstīja:

11 Sep 2020, 23:36:07 @ezis_ rakstīja:

11 Sep 2020, 23:25:13 @smudo rakstīja:
Pedeja laika dazi razotaji iet atpakal uz zobsiksnam. Man ir 2017. Gada Audi, kam saskana ar gramatu zobsiksnas pirma maina ir pie 210k km, ta ka man par tas mainu nekad nebus jadoma un nakamajam vai aiznakamajam ipasniekam, savukart, tas bus relativi viegli un leti izdarams.
Nu tas lureju bija kadi 3 atpakal. iespejams vini ir sapratiusi ka kede defaultaa ir meesls un atgreizusies pie saknem. zobenem ir cits prikols otra zobene nekada vize neies tik ilgi ka pirma uz sito ne viens vien ir aplauzies ar likiem varstiem ieskaitot man pazistamus uzliek jaunu zobeni OEM es tagad brauksu atkal 150K a hujuski zobrati nodilusi un nakama siksna pat oem labi ja 60 kalpo


Žoparuku servisnieku runas kaut kādas, tas pats, kas savirzi katru mēnesi taisīt pa jaunu.
A kas tu tads par ibli ? kautko iesmirdeji bet isti neko noderigu nepateici


Es tev augumā nebraucu, attiecīgi tā vari runāt pie sevis mājās.
Bez kāda nopietnāka argumenta tas viss izklausās tīri pēc servisnieku atrunāšanās no pašu kļūdām, jo tiem zobratiem ir jābūt nejēgā sadirstiem, lai kaut kas līdzīgs kaut vai teorētiski notiktu.

Vai arī ka servisnieki teica, jo redzēja ka nodiluši.
Nav jau visiem motoriem tā zobene tik cieši slēgta-bez pannas pa grantenēm mizojot sava deva abrazīva var tikt arī līdz zobenei/zobratiem.
tas ir viens gadījums no 1000,bet čalis stāsta ka otrā siksna vairs nekalpos noteikto intervālu Sviests un tuftoloģija
Offline
Mixzzz
12. Sep 2020, 16:59 #69

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


12 Sep 2020, 12:34:26 @uldens1 rakstīja:

12 Sep 2020, 11:48:42 @cmax rakstīja:

12 Sep 2020, 01:47:01 @vadjiksBMW rakstīja:

11 Sep 2020, 23:56:41 @ezis_ rakstīja:

11 Sep 2020, 23:45:07 @vadjiksBMW rakstīja:

11 Sep 2020, 23:36:07 @ezis_ rakstīja:

11 Sep 2020, 23:25:13 @smudo rakstīja:
Pedeja laika dazi razotaji iet atpakal uz zobsiksnam. Man ir 2017. Gada Audi, kam saskana ar gramatu zobsiksnas pirma maina ir pie 210k km, ta ka man par tas mainu nekad nebus jadoma un nakamajam vai aiznakamajam ipasniekam, savukart, tas bus relativi viegli un leti izdarams.
Nu tas lureju bija kadi 3 atpakal. iespejams vini ir sapratiusi ka kede defaultaa ir meesls un atgreizusies pie saknem. zobenem ir cits prikols otra zobene nekada vize neies tik ilgi ka pirma uz sito ne viens vien ir aplauzies ar likiem varstiem ieskaitot man pazistamus uzliek jaunu zobeni OEM es tagad brauksu atkal 150K a hujuski zobrati nodilusi un nakama siksna pat oem labi ja 60 kalpo


Žoparuku servisnieku runas kaut kādas, tas pats, kas savirzi katru mēnesi taisīt pa jaunu.
A kas tu tads par ibli ? kautko iesmirdeji bet isti neko noderigu nepateici


Es tev augumā nebraucu, attiecīgi tā vari runāt pie sevis mājās.
Bez kāda nopietnāka argumenta tas viss izklausās tīri pēc servisnieku atrunāšanās no pašu kļūdām, jo tiem zobratiem ir jābūt nejēgā sadirstiem, lai kaut kas līdzīgs kaut vai teorētiski notiktu.

Vai arī ka servisnieki teica, jo redzēja ka nodiluši.
Nav jau visiem motoriem tā zobene tik cieši slēgta-bez pannas pa grantenēm mizojot sava deva abrazīva var tikt arī līdz zobenei/zobratiem.
tas ir viens gadījums no 1000,bet čalis stāsta ka otrā siksna vairs nekalpos noteikto intervālu Sviests un tuftoloģija
Pordam dirselim otrā siksna nogāja 190kkm, paredzēts bija 200kkm. Nekas tur nebija sadilis un nebija arī oem siksna likta. Tagad atkal uzliku neoem, gan jau ies arī tos 200kkm tālāk.
Offline
uldens1
12. Sep 2020, 18:45 #70

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15740

Braucu ar:

to OEM,tāpat ražo contitech vai gates
Offline
smilee45
23. Sep 2020, 14:57 #71

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 935

Braucu ar:


11 Sep 2020, 15:58:27 @sys9291 rakstīja:

11 Sep 2020, 14:48:47 @kexxx rakstīja:

11 Sep 2020, 14:45:37 @sys9291 rakstīja:

11 Sep 2020, 14:20:50 @kexxx rakstīja:
Ja tās ķēdes pats ražotājs nemācēja uztaisīt ar pirmo un ir 10 revīzijas bijušas, tad ko vsp gaidīt no kkādiem kreisajiem ražotājiem?

nu esi tik laipns un nomet visu 10 ķēžu revīziju kodus...


10 bija kā hiperbola domāts, bet kādi 6 laikam bija

pats dīvainākasi, ka ķēžu problēmas sākās ar M57N2 un ir kopš 2007 gada...pie kam ķēdes kods uz maiņu bija identisks - tātad revīziju nebija vispār..., kā arī ieteiktā maiņas intervāla...nav arī tagad... uz F sērijas kaut kādas pāris revīzijas bija, bet fundamentālas izmaiņas nav un uz B47 motora ķēde izbeidzās pie 105K - tā lūk...

Ja pie 105k izbeidzās b47 ķēde. Tad ir bijis tītenis.
Ir zināmi auto gan b37, gan b47, kam ir 500k+ un eļļa mainīta ar intervālu 30k/ km.
Pieņemu, liktos arī loģiski, mainot eļļu uz 15k ķēde varētu arī noiet visu auto mūžu.
-------
Te viens no piemēriem par b37...
Arī 30k eļļas intervāls līdz pat tiem 540k. Kad serviss ieteicis mainīt ķedi.
https://www.motor-talk.de/forum/-project-onem-1...ni-t4761057.html

[ Šo ziņu laboja smilee45, 23 Sep 2020, 14:59:03 ]

Offline
sys9291
23. Sep 2020, 15:05 #72

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Sep 2020, 14:57:22 @smilee45 rakstīja:

11 Sep 2020, 15:58:27 @sys9291 rakstīja:

11 Sep 2020, 14:48:47 @kexxx rakstīja:

11 Sep 2020, 14:45:37 @sys9291 rakstīja:

11 Sep 2020, 14:20:50 @kexxx rakstīja:
Ja tās ķēdes pats ražotājs nemācēja uztaisīt ar pirmo un ir 10 revīzijas bijušas, tad ko vsp gaidīt no kkādiem kreisajiem ražotājiem?

nu esi tik laipns un nomet visu 10 ķēžu revīziju kodus...


10 bija kā hiperbola domāts, bet kādi 6 laikam bija

pats dīvainākasi, ka ķēžu problēmas sākās ar M57N2 un ir kopš 2007 gada...pie kam ķēdes kods uz maiņu bija identisks - tātad revīziju nebija vispār..., kā arī ieteiktā maiņas intervāla...nav arī tagad... uz F sērijas kaut kādas pāris revīzijas bija, bet fundamentālas izmaiņas nav un uz B47 motora ķēde izbeidzās pie 105K - tā lūk...

Ja pie 105k izbeidzās b47 ķēde. Tad ir bijis tītenis.
Ir zināmi auto gan b37, gan b47, kam ir 500k+ un eļļa mainīta ar intervālu 30k/ km.
Pieņemu, liktos arī loģiski, mainot eļļu uz 15k ķēde varētu arī noiet visu auto mūžu.
-------
Te viens no piemēriem par b37...
Arī 30k eļļas intervāls līdz pat tiem 540k. Kad serviss ieteicis mainīt ķedi.
https://www.motor-talk.de/forum/-project-onem-1...ni-t4761057.html

jā jā tītenis un glupais devīgais dīleris bez vārda runas pa goodwill visu sataisīja... dīvaini vai ne?
Offline
smilee45
23. Sep 2020, 20:01 #73

Kopš: 26. Jan 2014

Ziņojumi: 935

Braucu ar:

Dīvaini gan, tie dzinēji jau tgd ir nobraukti 15,16,17 gadi virs 200-300k km bez bēdas.
Nu otrs scenārijs. 30k eļļas maiņa ekspultējot auto pa pilsētu.
Varēji padalīties ar info.
Kur ekspultēts auto un eļļas intervālu...
Citādi bez jebkādas info teikt, ka pie 100k ķēde mainīta liekas bez seguma.
Offline
sys9291
23. Sep 2020, 20:22 #74

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Sep 2020, 20:01:55 @smilee45 rakstīja:
Dīvaini gan, tie dzinēji jau tgd ir nobraukti 15,16,17 gadi virs 200-300k km bez bēdas.
Nu otrs scenārijs. 30k eļļas maiņa ekspultējot auto pa pilsētu.
Varēji padalīties ar info.
Kur ekspultēts auto un eļļas intervālu...
Citādi bez jebkādas info teikt, ka pie 100k ķēde mainīta liekas bez seguma.

auto bija ievests LV ar gandrīz 100K noskrējienu, kopts tikai pie dīlera (nu protams ar 30K intervālu), praktiski pēc mēneša (cilvēks uzreiz aizbrauca tripā pa eiropu) ķēde pārtrūka dzinējam rūcot tokšgaitā (tepat Rīgā). Atvilka pie mums, tālāk nogādājām pie dīlera (Inchcape, biju aizūtījis viņiem VIN uhn apvaicājos par perspektīvām), klients nomaksāja par defektāciju kaut kādus 200EUR, tālāk konstatēja jau zināmo faktu un pārējo bez maksas sataisīja Goodwill ietvaros nepilnas nedēļas laikā. Tas arī viss info...
P.S protams, ka gadījums unikāls BET fakts paliek fakts

[ Šo ziņu laboja sys9291, 23 Sep 2020, 20:23:17 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo