Online

Pašreiz BMWPower skatas 24 viesi un 5 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: DPF pilns

AutorsZiņojums
cmax
11. Jan 2018, 09:32 #41

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 543

Braucu ar:

Bija 1,6 ar izravētu DPF, kļūdas pēc safistu(izņemtu) katalizatoru un noglušītu EGR, smirdēja kā vels ar asu smaku.
tagad 2.0 ar veselu katalizatoru, strādājošu egr un caurumu DPF, kodīgā smaka nav, kačigarējot dūmi kūp, tā ka vairāk liktu ka smaku apēd katalizators, ja smird ar visu tad iespējams tas ir izbeidzies(saguris). Ja pie vainas būtu EGR tad dodot virsu smirdētu visi kam nav DPF, jo pie slodzes viņš ir ciet.
Offline
N53series
11. Jan 2018, 10:32 #42

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

klau, kungi, jums ir kaads pamatojums/izskaidrojums, nah juus 'glushiijiet' EGR? KAAPEEC?
Offline
Gestus
11. Jan 2018, 11:14 #43

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 539

Braucu ar: OOOO


11 Jan 2018, 10:32:43 @N53series rakstīja:
klau, kungi, jums ir kaads pamatojums/izskaidrojums, nah juus 'glushiijiet' EGR? KAAPEEC?


Dīlers ieteica , der ?
Offline
Staris
11. Jan 2018, 11:45 #44

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 28672

Braucu ar: ra ucuarB


11 Jan 2018, 08:27:13 @Bamperis rakstīja:

10 Jan 2018, 22:43:11 @Staris rakstīja:
Nu tad egr jau arī ir pie vainas aromam. DPF griešana tur nespēlē pa lielam nekādu lomu. DPF atļauj kvēpot sprauslām, bet smirdoņu rada egr vai beigtas sprauslas. Manā gadījumā EGR. Bet nu darbojošs EGR aug ciet, ja nav superperfektas sprauslas + patēriņš + jauda.
Man ir kati, bet egr off un silst ļoti ātri


Pilniiga bullja kaka,izgriezu iepriekshejajm e39 530d katus un saka smirdeet kaa ikaruss.


Runa ir par DPF izgriešanu un EGR atslēgšanu nevis Katu izgriešanu.
Katalizatori paliek!
Offline
Staris
11. Jan 2018, 11:48 #45

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 28672

Braucu ar: ra ucuarB


11 Jan 2018, 10:32:43 @N53series rakstīja:
klau, kungi, jums ir kaads pamatojums/izskaidrojums, nah juus 'glushiijiet' EGR? KAAPEEC?

Ja godīgi, tad es personīgi atļāvu to darīt darbu veicējiem, jo visi dievojas, ka to ir jādara, ja negrib aizaugušu ieplūdi un visu pārējo. No dīzeļiem maz saprotu un darīju tā kā absolūts vairākums teica
Bet tā smaka bieži vien liek pārdomāt
Offline
njakts
11. Jan 2018, 12:12 #46

Kopš: 01. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 144

Braucu ar: auto


11 Jan 2018, 10:32:43 @N53series rakstīja:
klau, kungi, jums ir kaads pamatojums/izskaidrojums, nah juus 'glushiijiet' EGR? KAAPEEC?


Palasiju šo to - EGR samazina temperatūru degkamerās = zemāks NOx
Zemāka temperatūra degkamerās = vairāk kvēpu
Vairāk kvēpu = biežāk DPF reģenerējas
Noglušijot EGR man DPF tīrījās tieši 2x reizes retāk. Arī pēc EGR iztīrīšanas.
Man tomēr liekas, ka īsti labi tas EGR nestrādāja, jo bija ļoti jūtama starpība tieši braukšanas dinamikā, cik asi dzinējs atbild uz gāzes (dīzeļa) pedāļa nospiešanu. un nevis ieberot grīdā, bet tieši mazliet piedodot čadu.
Protams arī ieplūdes aizaugšana sajaucoties izplūdei ar kartera ventilāciju.
Baigo starpību uzsilšanā bez EGR tāpat nejūtu, tāpat pie auksta dzinēja EGR ir ciet..
Offline
N53series
11. Jan 2018, 12:21 #47

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


11 Jan 2018, 12:12:13 @njakts rakstīja:

11 Jan 2018, 10:32:43 @N53series rakstīja:
klau, kungi, jums ir kaads pamatojums/izskaidrojums, nah juus 'glushiijiet' EGR? KAAPEEC?


Palasiju šo to - EGR samazina temperatūru degkamerās = zemāks NOx
Zemāka temperatūra degkamerās = vairāk kvēpu
Vairāk kvēpu = biežāk DPF reģenerējas
Noglušijot EGR man DPF tīrījās tieši 2x reizes retāk. Arī pēc EGR iztīrīšanas.
Man tomēr liekas, ka īsti labi tas EGR nestrādāja, jo bija ļoti jūtama starpība tieši braukšanas dinamikā, cik asi dzinējs atbild uz gāzes (dīzeļa) pedāļa nospiešanu. un nevis ieberot grīdā, bet tieši mazliet piedodot čadu.
Protams arī ieplūdes aizaugšana sajaucoties izplūdei ar kartera ventilāciju.
Baigo starpību uzsilšanā bez EGR tāpat nejūtu, tāpat pie auksta dzinēja EGR ir ciet..


mjaa, veertiigi informacijas avoti..

nu, ar egr ir gan atsauciigaaks, gan ekonomiskaaks. nerunaajot par to, ka lielaakoties viss ir slikti ar adaptaacijaam un pat, iespeejams, avaarijas rezhiimu peec egr neveiksmiigas likvideeshanas..

par taam regjineraacijaam - hvz, kas tur vispaar notiek taa izvarotam dzineejam..
Offline
AF
11. Jan 2018, 12:23 #48

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4055

Braucu ar: stūri rokās!

Wtf kur pamatojums tavam apgalvojumam?

[ Šo ziņu laboja AF, 11 Jan 2018, 12:23:34 ]

Offline
yanks
11. Jan 2018, 12:25 #49

Kopš: 28. Jun 2005

Ziņojumi: 5107

Braucu ar:

Man ir kā minimums 400K nogājis m57d30. Oriģināli DPF nav. Meta kļūdu par egr, jo bija savilkta kopā vakuuma trubiņa. To nomainīju un braukāju ar strādājošu egr. Tas bija pirms kādiem 40k km. Ieplūdes kolektorā nekādas šausmas nav novērojamas. Melnus dūmus varu dabūt, ja vairākus simtus km braucu mierīgi nesportojot. Vienreiz kārtīgi iedodot grīdā kvēpi tiek izdzīti un otro reizi jau vairs nav manāmi. Vidējais patēriņš 6.6 litri. katrs protams dara ar savu lamatu ko grib bet es neredzu jēgu atslēgt egr tikai tapēc ka kaut kādiem ļoļikiem internetā liekas ka tā sistēma nav laba.
Offline
Bamperis
11. Jan 2018, 12:57 #50

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4715

Braucu ar: 07`e61 530d///M


11 Jan 2018, 11:45:53 @Staris rakstīja:

11 Jan 2018, 08:27:13 @Bamperis rakstīja:

10 Jan 2018, 22:43:11 @Staris rakstīja:
Nu tad egr jau arī ir pie vainas aromam. DPF griešana tur nespēlē pa lielam nekādu lomu. DPF atļauj kvēpot sprauslām, bet smirdoņu rada egr vai beigtas sprauslas. Manā gadījumā EGR. Bet nu darbojošs EGR aug ciet, ja nav superperfektas sprauslas + patēriņš + jauda.
Man ir kati, bet egr off un silst ļoti ātri


Pilniiga bullja kaka,izgriezu iepriekshejajm e39 530d katus un saka smirdeet kaa ikaruss.


Runa ir par DPF izgriešanu un EGR atslēgšanu nevis Katu izgriešanu.
Katalizatori paliek!

ā
Offline
njakts
11. Jan 2018, 13:05 #51

Kopš: 01. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 144

Braucu ar: auto


11 Jan 2018, 12:21:24 @N53series rakstīja:

11 Jan 2018, 12:12:13 @njakts rakstīja:

11 Jan 2018, 10:32:43 @N53series rakstīja:
klau, kungi, jums ir kaads pamatojums/izskaidrojums, nah juus 'glushiijiet' EGR? KAAPEEC?


Palasiju šo to - EGR samazina temperatūru degkamerās = zemāks NOx
Zemāka temperatūra degkamerās = vairāk kvēpu
Vairāk kvēpu = biežāk DPF reģenerējas
Noglušijot EGR man DPF tīrījās tieši 2x reizes retāk. Arī pēc EGR iztīrīšanas.
Man tomēr liekas, ka īsti labi tas EGR nestrādāja, jo bija ļoti jūtama starpība tieši braukšanas dinamikā, cik asi dzinējs atbild uz gāzes (dīzeļa) pedāļa nospiešanu. un nevis ieberot grīdā, bet tieši mazliet piedodot čadu.
Protams arī ieplūdes aizaugšana sajaucoties izplūdei ar kartera ventilāciju.
Baigo starpību uzsilšanā bez EGR tāpat nejūtu, tāpat pie auksta dzinēja EGR ir ciet..


mjaa, veertiigi informacijas avoti..

nu, ar egr ir gan atsauciigaaks, gan ekonomiskaaks. nerunaajot par to, ka lielaakoties viss ir slikti ar adaptaacijaam un pat, iespeejams, avaarijas rezhiimu peec egr neveiksmiigas likvideeshanas..

par taam regjineraacijaam - hvz, kas tur vispaar notiek taa izvarotam dzineejam..


Vot īstais vārds - atsaucīgāks - mans toč tāds palika tikai kad EGR aizaisija ciet. Par ekonomiju gan nemācēšu teikt.
Btw, runa nav par BMW dzinēju, ne arī vācu dzinēju. Vienīgā adaptācija manam mīzelim, ko zinu, ir sprauslu 'mācīšanās'. Avārijas režīms
Offline
josi
11. Jan 2018, 13:21 #52

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2566

Braucu ar: Ne-BMW

Pirmā dzirdēšana, ka EGR samazina temperatūru degkamerās, tieši otrādi - paaugstina, laižot karstās izplūdes gāzes atkārtoti ieplūdē.

Līdz ar to arī sliktāks degkameras pildījums, mazāk svaiga gaisa ko dedzināt un mazāka jauda. Atbilstoši sliktāka atsaucība un zemāka degvielas ekonomija.
Offline
Re5tepa
11. Jan 2018, 13:37 #53

Kopš: 20. Apr 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 802

Braucu ar: //m-pakotu traktoru


11 Jan 2018, 13:21:55 @josi rakstīja:
Pirmā dzirdēšana, ka EGR samazina temperatūru degkamerās, tieši otrādi - paaugstina, laižot karstās izplūdes gāzes atkārtoti ieplūdē.

Līdz ar to arī sliktāks degkameras pildījums, mazāk svaiga gaisa ko dedzināt un mazāka jauda. Atbilstoši sliktāka atsaucība un zemāka degvielas ekonomija.


tās sadegušās "karstās" izplūdes gāzes jau stipri atdzisušas ja salīdzina ar iespējamo svaigo skābeki , kurš varēja sadegt, bet tā arī nesadega degkamerā
Offline
uldens1
11. Jan 2018, 13:37 #54

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 12003

Braucu ar:


11 Jan 2018, 13:21:55 @josi rakstīja:
Pirmā dzirdēšana, ka EGR samazina temperatūru degkamerās, tieši otrādi - paaugstina, laižot karstās izplūdes gāzes atkārtoti ieplūdē.

Līdz ar to arī sliktāks degkameras pildījums, mazāk svaiga gaisa ko dedzināt un mazāka jauda. Atbilstoši sliktāka atsaucība un zemāka degvielas ekonomija.


samazina temperaturu
Offline
Nerds
11. Jan 2018, 13:37 #55

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:

Nevienam te nav nojausmas, kă darbojas EGR, bet visiem ir viedoklis vai viňu vajag vai ně.
Offline
yanks
11. Jan 2018, 13:40 #56

Kopš: 28. Jun 2005

Ziņojumi: 5107

Braucu ar:

Kapēc nav ne jausmas? Es vismaz iekš ISTA esmu izlasījis par sava motora EGR sistēmas darbības principiem. Un man ir skaidrs tas, ka EGR vārsts tā vienkārši visu laiku beztolkā negāži izpūtēja saturu pa taisno ieplūdē.

[ Šo ziņu laboja yanks, 11 Jan 2018, 13:40:51 ]

Offline
njakts
11. Jan 2018, 13:42 #57

Kopš: 01. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 144

Braucu ar: auto


11 Jan 2018, 13:21:55 @josi rakstīja:
Pirmā dzirdēšana, ka EGR samazina temperatūru degkamerās, tieši otrādi - paaugstina, laižot karstās izplūdes gāzes atkārtoti ieplūdē.

Līdz ar to arī sliktāks degkameras pildījums, mazāk svaiga gaisa ko dedzināt un mazāka jauda. Atbilstoši sliktāka atsaucība un zemāka degvielas ekonomija.



EGR'am ir siltummainis, kas samazina gāzu temperatūru.
Mazāk skābekļa degkamerā - sliktāka sadegšana un zemāka temperatūra.
Atsaucība manā gadījumā drīzāk bija saistīta ar to ka egr's nevar ātri aizvērties vai neaizveras 100%.
Offline
Mizx
11. Jan 2018, 13:44 #58

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3423

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


11 Jan 2018, 13:21:55 @josi rakstīja:
Pirmā dzirdēšana, ka EGR samazina temperatūru degkamerās, tieši otrādi - paaugstina, laižot karstās izplūdes gāzes atkārtoti ieplūdē.

Līdz ar to arī sliktāks degkameras pildījums, mazāk svaiga gaisa ko dedzināt un mazāka jauda. Atbilstoši sliktāka atsaucība un zemāka degvielas ekonomija.

Šis jau ir "viena tante teica" līmenī... Kā tieši pieplūstošā gaisa daudzumu samazina tas, ka piepūš klāt izplūdes gāzes? Svaiga gaisa daudzumam no EGR esamības / neesamības nekādi nevajadzētu mainīties, plus to visu smadzenes samēra un attiecīgi samēra cik izpludes gāzes drīkst piešaut klāt svaigam gaisam. Izlasot šādu komentāru rodas sajūta, ka dažuprāt tur svaigs gaiss vispār netiek padots, bet vienkārši izplūdes gāzes cirkulē uz riņķi pa noslēgtu sistēmu un ir izdomāts gandrīz mūžīgais dzinējs, atliktu tik vēl izdomāt kā bez dīzeļa piešprices iztikt.
Offline
bmwaddict
11. Jan 2018, 13:48 #59

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 7914

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


11 Jan 2018, 13:44:07 @Mizx rakstīja:

11 Jan 2018, 13:21:55 @josi rakstīja:
Pirmā dzirdēšana, ka EGR samazina temperatūru degkamerās, tieši otrādi - paaugstina, laižot karstās izplūdes gāzes atkārtoti ieplūdē.

Līdz ar to arī sliktāks degkameras pildījums, mazāk svaiga gaisa ko dedzināt un mazāka jauda. Atbilstoši sliktāka atsaucība un zemāka degvielas ekonomija.

Šis jau ir "viena tante teica" līmenī... blablabla


Nu vismaz paguuglee nevis tukshi muldi.. Wiki Tas ir agazu recirkulaacijas galvenais noluuks - samazinaat sadegshanas temperatuuras cilindraa.
Offline
N53series
11. Jan 2018, 13:49 #60

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


11 Jan 2018, 13:44:07 @Mizx rakstīja:

11 Jan 2018, 13:21:55 @josi rakstīja:
Pirmā dzirdēšana, ka EGR samazina temperatūru degkamerās, tieši otrādi - paaugstina, laižot karstās izplūdes gāzes atkārtoti ieplūdē.

Līdz ar to arī sliktāks degkameras pildījums, mazāk svaiga gaisa ko dedzināt un mazāka jauda. Atbilstoši sliktāka atsaucība un zemāka degvielas ekonomija.

Šis jau ir "viena tante teica" līmenī... Kā tieši pieplūstošā gaisa daudzumu samazina tas, ka piepūš klāt izplūdes gāzes? Svaiga gaisa daudzumam no EGR esamības / neesamības nekādi nevajadzētu mainīties, plus to visu smadzenes samēra un attiecīgi samēra cik izpludes gāzes drīkst piešaut klāt svaigam gaisam. Izlasot šādu komentāru rodas sajūta, ka dažuprāt tur svaigs gaiss vispār netiek padots, bet vienkārši izplūdes gāzes cirkulē uz riņķi pa noslēgtu sistēmu un ir izdomāts gandrīz mūžīgais dzinējs, atliktu tik vēl izdomāt kā bez dīzeļa piešprices iztikt.


kungi, juus abi.. kaut ko..

jaunajiem diizeljiem ir arii drosele, lai uztureetu pareizu gaiss/soljara proporciju un [kopaa ar turbiinas vadiibu] un EGR mainiitu ieplustoshaa maisiijuma proporciju.
palielinot EGR 'pienesumu', var palielinat cilindru pipildiijumu [jo dalja gaazu ir nedegosha], vienlaiciigi - samzinot energjiju, kas nepiecieshama iepluudes ciklaa, zudumiem turbiinaa n shit. no shejienes ekonomija.
par adaptaacijaam - es saprotu, ka diesel lietotaajie tas vispaar svesh jeedziens, bet ticiet - DDE5/6/7 to ir daudz. un gana kompliceetas. un, ja taads engine pamana nekorekti straadaajoshu EGR, algoritmi mainaas.

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips