Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
hasans
14. Jul 2021, 15:31 #8061

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:


14 Jul 2021, 15:03:58 @sys9291 rakstīja:

14 Jul 2021, 14:59:59 @hasans rakstīja:
Vajag padomu, ko pārbaudīt, ja šajā karstumā elektriskais ventilators neslēdzas uz augstākiem apgriezieniem, kad kondiška ir ieslēgta. Kondicionieris pūš aukstu, bet jānāk aukstākam gaisam no lūkas. Kompresors, sausinātājs un radiators jauns. Ventilatoram vadības modulis strādā. Servisā, kurā laboja kondicioniera iekārtu, teica, ka ideālā variantā no gaisa lūkas jānāk 8c, bet man pūš 10c. Domājams, ka vaina ir ventilatorā, ka nespēj atdzesēt kondiškas radiatoru

vai drīkst kautrīgi apvaicāties: a par ko runājam? kads auto? kāds modelis? kāds gads?

Aizmirsu pierakstit nebus bmw šoreiz, bet mercedes w163 2005. gada 2.7cdi
Offline
sys9291
14. Jul 2021, 15:44 #8062

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


14 Jul 2021, 15:31:40 @hasans rakstīja:

14 Jul 2021, 15:03:58 @sys9291 rakstīja:

14 Jul 2021, 14:59:59 @hasans rakstīja:
Vajag padomu, ko pārbaudīt, ja šajā karstumā elektriskais ventilators neslēdzas uz augstākiem apgriezieniem, kad kondiška ir ieslēgta. Kondicionieris pūš aukstu, bet jānāk aukstākam gaisam no lūkas. Kompresors, sausinātājs un radiators jauns. Ventilatoram vadības modulis strādā. Servisā, kurā laboja kondicioniera iekārtu, teica, ka ideālā variantā no gaisa lūkas jānāk 8c, bet man pūš 10c. Domājams, ka vaina ir ventilatorā, ka nespēj atdzesēt kondiškas radiatoru

vai drīkst kautrīgi apvaicāties: a par ko runājam? kads auto? kāds modelis? kāds gads?

Aizmirsu pierakstit nebus bmw šoreiz, bet mercedes w163 2005. gada 2.7cdi

nu tad lai pārliecinātos par ventilatora darbību jāpieslēdz pie MB diagnostikas... un jānoaktivizē ventilators visos režīmos...
Offline
hasans
14. Jul 2021, 15:50 #8063

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:


14 Jul 2021, 15:44:02 @sys9291 rakstīja:

14 Jul 2021, 15:31:40 @hasans rakstīja:

14 Jul 2021, 15:03:58 @sys9291 rakstīja:

14 Jul 2021, 14:59:59 @hasans rakstīja:
Vajag padomu, ko pārbaudīt, ja šajā karstumā elektriskais ventilators neslēdzas uz augstākiem apgriezieniem, kad kondiška ir ieslēgta. Kondicionieris pūš aukstu, bet jānāk aukstākam gaisam no lūkas. Kompresors, sausinātājs un radiators jauns. Ventilatoram vadības modulis strādā. Servisā, kurā laboja kondicioniera iekārtu, teica, ka ideālā variantā no gaisa lūkas jānāk 8c, bet man pūš 10c. Domājams, ka vaina ir ventilatorā, ka nespēj atdzesēt kondiškas radiatoru

vai drīkst kautrīgi apvaicāties: a par ko runājam? kads auto? kāds modelis? kāds gads?

Aizmirsu pierakstit nebus bmw šoreiz, bet mercedes w163 2005. gada 2.7cdi

nu tad lai pārliecinātos par ventilatora darbību jāpieslēdz pie MB diagnostikas... un jānoaktivizē ventilators visos režīmos...


Čoms slēdza klāt pie MaxiSys Pro un varēja aktivizēt visus režīmus pēc pieprasījuma.
Offline
sys9291
14. Jul 2021, 15:53 #8064

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


14 Jul 2021, 15:50:29 @hasans rakstīja:

14 Jul 2021, 15:44:02 @sys9291 rakstīja:

14 Jul 2021, 15:31:40 @hasans rakstīja:

14 Jul 2021, 15:03:58 @sys9291 rakstīja:

14 Jul 2021, 14:59:59 @hasans rakstīja:
Vajag padomu, ko pārbaudīt, ja šajā karstumā elektriskais ventilators neslēdzas uz augstākiem apgriezieniem, kad kondiška ir ieslēgta. Kondicionieris pūš aukstu, bet jānāk aukstākam gaisam no lūkas. Kompresors, sausinātājs un radiators jauns. Ventilatoram vadības modulis strādā. Servisā, kurā laboja kondicioniera iekārtu, teica, ka ideālā variantā no gaisa lūkas jānāk 8c, bet man pūš 10c. Domājams, ka vaina ir ventilatorā, ka nespēj atdzesēt kondiškas radiatoru

vai drīkst kautrīgi apvaicāties: a par ko runājam? kads auto? kāds modelis? kāds gads?

Aizmirsu pierakstit nebus bmw šoreiz, bet mercedes w163 2005. gada 2.7cdi

nu tad lai pārliecinātos par ventilatora darbību jāpieslēdz pie MB diagnostikas... un jānoaktivizē ventilators visos režīmos...


Čoms slēdza klāt pie MaxiSys Pro un varēja aktivizēt visus režīmus pēc pieprasījuma.


nu tādā gadījumā kā DM rakstīja - spiediena kontrole AC primārajā kontūrā - jo principā tieši tas ir kritērijs ventilatora rpm regulācijai AC darbības nodrošināšanai (vismaz uz BMW)
Offline
hasans
14. Jul 2021, 16:50 #8065

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:

Paldies. Braukšu atpakaļ, lai skatās sīkāk!
Offline
rencho
15. Jul 2021, 12:48 #8066

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1385

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S40 II

Dodiet normalas kimiskas tiritavas kontaktus, kas ritdien no rita var auto panem uz tirisanu
Offline
RR04
15. Jul 2021, 13:05 #8067

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3679

Braucu ar: 41


15 Jul 2021, 12:48:16 @rencho rakstīja:
Dodiet normalas kimiskas tiritavas kontaktus, kas ritdien no rita var auto panem uz tirisanu

Rucava vai dagda der?
Offline
kruumajs
24. Jul 2021, 20:55 #8068

Kopš: 23. Jul 2021

Ziņojumi: 19

Braucu ar: 635d

E63 durvju soft close. Problēma ir ar blakus sēdētāja durvīm. Lieta tāda, ka pieverot durvis, soft close tās pievelk, patur kādas 3sekundes un tad palaiž vaļā, durvis neaizveras, nekas nekrakšķ, motoriņš strādā kā vajag. Mehānismam beigas vai pietiks ar regulēšanu? Vadītāja pusē soft close strādā perfekti.
Offline
Tune-L
25. Jul 2021, 17:49 #8069

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20258

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


24 Jul 2021, 20:55:56 @kruumajs rakstīja:
E63 durvju soft close. Problēma ir ar blakus sēdētāja durvīm. Lieta tāda, ka pieverot durvis, soft close tās pievelk, patur kādas 3sekundes un tad palaiž vaļā, durvis neaizveras, nekas nekrakšķ, motoriņš strādā kā vajag. Mehānismam beigas vai pietiks ar regulēšanu? Vadītāja pusē soft close strādā perfekti.


Slēdzene nefiksējas. Brauc uz servisu un nezīlē kafijas biezumos!

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
doriftoo
26. Jul 2021, 15:31 #8070

Kopš: 01. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 705

Braucu ar: ///M50

Vai ir ieteikumi kam dot restaurēt e38 abs bloku? Izskatās, ka kāds lodējums atnācis vaļā un atrastajos foto redzams, ka viss želejā un smalks, tā ka ar nekādu diy nav vēlmes riskēt.
Offline
desadesa
28. Jul 2021, 16:46 #8071

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

FWD auto uz pacēlāja 100km/h var braukt
Offline
zhibis
28. Jul 2021, 22:06 #8072

Kopš: 25. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 896

Braucu ar:


14 Jul 2021, 11:26:46 @vadjiksBMW rakstīja:

13 Jul 2021, 20:12:41 @restar79 rakstīja:
Vai ir kāds powerā, kas taisa auto nr dublikātus?


vot tas ir derīgs jautājums, arī noderētu, var PM

Par šādiem kontaktiem arī būtu pateicīgs
Offline
hawk_lv
29. Jul 2021, 00:31 #8073

Kopš: 12. Mar 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: Plostu pa kanālu...

Intresē sakarīgs BMW elektriķis kas varētu palīdzēt uzsetapot līdz galam piekabes āķim vadus F31.
Pieļauju, ka nepieciešama būtu arī iejaukšanās no programmēšanas puses, bet par to sīkāk DM.

[ Šo ziņu laboja hawk_lv, 29 Jul 2021, 00:35:27 ]

Offline
Hasks
01. Aug 2021, 01:56 #8074

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 606

Braucu ar: Z900;

Vienā ALU iekārtā nolūza skrūve. Izurbu caurumu, sapūtu, pasildīju un sāku griezt ar izņēmēju vaļā… bet tas, loceklis tāds, arī nolūza pat bez spēka (foršs ķinas produkts). Ar ko tagad lai izurbj to rūdīto mēslu ārā? Uzdevumu interesantu padara tas ka urbim d max 2.5mm. HSS-Co neņem. Vajag kko niknāku. Idejas?
Offline
Esspatss
01. Aug 2021, 08:33 #8075

Kopš: 18. Nov 2016

Ziņojumi: 581

Braucu ar:

Pats rūdīta materiāla urbšanai izmantoju bosch multi konstrukcijas urbi uz dimanta asināšanas diska attiecīgi uzasinot. Tik maza diametra viņu nav,nav jau problēma noslīpēt,ja ir uz kā.
Otrs variants - pastāv varbūtība,ka tāpat tur viss tiks samuļļāts un uzreiz orientēties uz šo izmantošanu.Attiecīgi ar urbjiem mazāk problēmu.
Skrūve M4?

[ Šo ziņu laboja Esspatss, 01 Aug 2021, 08:34:12 ]

Offline
Negantelis
02. Aug 2021, 11:17 #8076

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1442

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Vai Rīgā kur var nopirkt šādas šlaukas un saviebojumus,Ja var tad kur?


Offline
hasans
02. Aug 2021, 11:29 #8077

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:

Iesakat labu servisu, kur atjaunot kardānu! Vai arī kādam ir uz tirdziņu labs e46 320d automata kardans?
Offline
Digital
02. Aug 2021, 13:09 #8078

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību


02 Aug 2021, 11:29:05 @hasans rakstīja:
Iesakat labu servisu, kur atjaunot kardānu! Vai arī kādam ir uz tirdziņu labs e46 320d automata kardans?

Es xdrive vedu remontēt uz kardāns.lv, bija operatīvi un sūdzēties nevar, vibrāciju nekādu nav.
Offline
Eazzy
02. Aug 2021, 13:12 #8079

Kopš: 21. Dec 2013

No: Lielvārde

Ziņojumi: 256

Braucu ar: 525 TDS

Varbūt ne pa tēmu, bet kādu kompresoru vajag lai pieslēgtu pneimatisko triecienpistoli?
Ir jābūt noteiktiem bar vai resiveriveram? Šobrīd ir 3.5hp un 50l ar tādu ko varēs izdarīt?
Offline
Esspatss
02. Aug 2021, 13:22 #8080

Kopš: 18. Nov 2016

Ziņojumi: 581

Braucu ar:

Lai pistoles gaisa patēriņss atbilst kompresora ražībai. Jo lielāks resīvers,jo retāk slēgsies iekšā. Atkarība no tā,cik daudz taisies darbināt pistoli, piemet cik ražīgs kompresors nepieciešams.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo