Online

Pašreiz BMWPower skatas 19 viesi un 2 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
Ruudis
07. Oct 2019, 13:52 #4921

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1528

Braucu ar: Pienpak


07 Oct 2019, 13:07:39 @RSAWorkshop rakstīja:
OE BMW

Vari lūdzu padalīties ar part nr? Cik beigās ir tie termostati
Offline
bone_itch
07. Oct 2019, 14:13 #4922

Kopš: 24. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1109

Braucu ar: 2002.g. e46 330d


07 Oct 2019, 13:52:31 @Ruudis rakstīja:

07 Oct 2019, 13:07:39 @RSAWorkshop rakstīja:
OE BMW

Vari lūdzu padalīties ar part nr? Cik beigās ir tie termostati

11512354056 no 135kw
Turpmāk neesi slinks un part numurus meklē pats šajā lapā: http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Touring/E...N/jan2001/browse

Nesen ņēmu Gates firmu, kurai bija ļoti laba cena eparts.lv. Pagājušas 2 nedēļas, sūdzēties nevaru - redzēs pēc gada, vai 2
Offline
RSAWorkshop
07. Oct 2019, 14:44 #4923

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3343

Braucu ar: e39


07 Oct 2019, 13:52:31 @Ruudis rakstīja:

07 Oct 2019, 13:07:39 @RSAWorkshop rakstīja:
OE BMW

Vari lūdzu padalīties ar part nr? Cik beigās ir tie termostati
Vai ETK katalogus kāds ir atcēlis un nav iespējams šasijas nr ierakstīt???

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
Gintons
07. Oct 2019, 15:41 #4924

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 695

Braucu ar: nike kedām

Kāds varbūt var izskaidrot kuram ir iekš f10 eco pro režīms ko viņš īzsti dod un ko ne, kādu labumu viņš dod ikdienā lietojot kopā ar manuālo kārbu?
Offline
norge
07. Oct 2019, 16:47 #4925

Kopš: 16. Apr 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 624

Braucu ar: XC 90


04 Oct 2019, 12:42:46 @norge rakstīja:

04 Oct 2019, 11:25:52 @norge rakstīja:

04 Oct 2019, 10:55:15 @bmwaddict rakstīja:

04 Oct 2019, 08:37:41 @desadesa rakstīja:

03 Oct 2019, 22:04:37 @norge rakstīja:
x3 2.0 dizelis 2005g. pec nedēļas stavēšanas (nelietošanas stāv placī) paši pa sevi sāka slēkties bremžu uguņi ieslēdzas izslēdzas un panelī indekācijas lampiņas raustīties (mirgot) iedarbinot vis nomierinās bet nestrādā logu pacēlāji, spoguļu regulācija, un spoguļu pielocišana pati pa sevi dzīvo kad grib pielokās viens vai abi kaut neko ar mašīnu nedaru. Pieslēdzot kompi kādas sešas vai astoņas kļudas aktīvas bija par kan līnijām 6b;6a;6c;0d;utt.
Kur meklēt vainu?


mitrums tur ņe pričom

es dodu 90% ka ir nekontakts un nekontakts jāmeklē masas vados t.s. pie motora un plusa vads kur viņš tur uz kasti iet utt nav mirstamā kaite tik cik jāmeklē


shitiem nav tavs pats sviests kas E60 kur tas MPM modulis bagaazhniekaa zem rezerves ritenja iebaazts un paliek slapjs tikko bagaazniekaa tiek uudens?


Nav tur tāda izmeklējos visi savienojumi izskatās labi ka nau kur piesieties.Ataisot durvis nogļuko spoguļi nolokās bet ne vienmēr kad paši izdomā.


Tas kas durvīs logu pacelšanas bloks nevar būt vainīgs jo viss vairāk vai mazāk saistīts ar to.
paproveju no e60 uzlikt nekas vispār nenotiek.

Vaina atrasta nokūries labais atpakaļskata spogulis. Tagad interesē vai no angļa arī der? Un manējais ir ar nolocīšanas funkciju, bet skatos visi angļi bez tās funkcijas. Varbūt kādam ir ko piedāvāt?

[ Šo ziņu laboja norge, 07 Oct 2019, 18:59:02 ]

Offline
kexxx
07. Oct 2019, 16:55 #4926

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 4846

Braucu ar:

Kur varētu aizdzīt uz diagnostiku huidai dīzeli ( kkāds 2005.g laikam)? Defekts- siltam motoram reizēm esot ilgi jāgriež, līdz pielec... Ar kādu 3šo 4to piegājienu tik izdodas un pēc tam brītiņu kkā nestabili strādā
Varbūt ir kkāds serviss, kas ar korejiešiem ņemas?
Offline
Krizdole
08. Oct 2019, 08:54 #4927

Kopš: 27. Jun 2018

Ziņojumi: 20

Braucu ar: F10 530D Xdrive


07 Oct 2019, 15:41:59 @Gintons rakstīja:
Kāds varbūt var izskaidrot kuram ir iekš f10 eco pro režīms ko viņš īzsti dod un ko ne, kādu labumu viņš dod ikdienā lietojot kopā ar manuālo kārbu?

Eco pro izslēdz automātisku spoguļu apsildi zem ~5C (precīzi neatceros), samazina apsildes/dzesēšanas jaudu koncentrējoties uz priekšā sēdošajiem, samazina krēslu apsildes jaudu. Precīzāk aprakstīts instrukcijā vai arī ieejot zem Menu, car settings, efficiency vai kaut kā tā, tur var arī precīzāk redzēt patēriņu pēdējās 8;32min,2h. Īpaši noderīgs tas info gan nav.
Offline
Ruktraktors
08. Oct 2019, 09:07 #4928

Kopš: 04. Jul 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 88

Braucu ar: E91


07 Oct 2019, 16:55:01 @kexxx rakstīja:
Kur varētu aizdzīt uz diagnostiku huidai dīzeli ( kkāds 2005.g laikam)? Defekts- siltam motoram reizēm esot ilgi jāgriež, līdz pielec... Ar kādu 3šo 4to piegājienu tik izdodas un pēc tam brītiņu kkā nestabili strādā
Varbūt ir kkāds serviss, kas ar korejiešiem ņemas?


Pamēģini express auto parts uz Katlakalna ielas. Mans vecais tur savu Huyday dzina. Prasi pēc Toma, tas likās vissakarīgākais.
Offline
norge
08. Oct 2019, 09:07 #4929

Kopš: 16. Apr 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 624

Braucu ar: XC 90


07 Oct 2019, 16:47:30 @norge rakstīja:

04 Oct 2019, 12:42:46 @norge rakstīja:

04 Oct 2019, 11:25:52 @norge rakstīja:

04 Oct 2019, 10:55:15 @bmwaddict rakstīja:

04 Oct 2019, 08:37:41 @desadesa rakstīja:

03 Oct 2019, 22:04:37 @norge rakstīja:
x3 2.0 dizelis 2005g. nestrādā logu pacēlāji, spoguļu regulācija, un spoguļu pielocišana pati pa sevi dzīvo kad grib pielokās viens vai abi kaut neko ar mašīnu nedaru. Pieslēdzot kompi kādas sešas vai astoņas kļudas aktīvas bija par kan līnijām 6b;6a;6c;0d;utt.
Kur meklēt vainu?


mitrums tur ņe pričom

es dodu 90% ka ir nekontakts un nekontakts jāmeklē masas vados t.s. pie motora un plusa vads kur viņš tur uz kasti iet utt nav mirstamā kaite tik cik jāmeklē


shitiem nav tavs pats sviests kas E60 kur tas MPM modulis bagaazhniekaa zem rezerves ritenja iebaazts un paliek slapjs tikko bagaazniekaa tiek uudens?


Nav tur tāda izmeklējos visi savienojumi izskatās labi ka nau kur piesieties.Ataisot durvis nogļuko spoguļi nolokās bet ne vienmēr kad paši izdomā.


Tas kas durvīs logu pacelšanas bloks nevar būt vainīgs jo viss vairāk vai mazāk saistīts ar to.
paproveju no e60 uzlikt nekas vispār nenotiek.

Vaina atrasta nokūries labais atpakaļskata spogulis. Tagad interesē vai no angļa arī der? Un manējais ir ar nolocīšanas funkciju, bet skatos visi angļi bez tās funkcijas. Varbūt kādam ir ko piedāvāt?

Tiešām neviens nezin vai no angļa der neder, pēc būtības man vajag tikai to plati (shēmu) varbūt tajā shēmā jau visas funkcijas ir iekšā kas tālāk to spoguli darbinās pareizi.
Offline
desadesa
08. Oct 2019, 09:10 #4930

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 232

Braucu ar:


07 Oct 2019, 16:47:30 @norge rakstīja:
Vaina atrasta nokūries labais atpakaļskata spogulis. Tagad interesē vai no angļa arī der? Un manējais ir ar nolocīšanas funkciju, bet skatos visi angļi bez tās funkcijas. Varbūt kādam ir ko piedāvāt?


imho atslēgt neejošo daļu un atstāt kā ir. pārāk liels ieguldījums lai nolocītos spoguļi. apsilde un regulācija laikam paliktu. jāskatās watch?v=rLCWOFuD0SI jākniebj nost robots vai vnk jātīra kontakti no zaļā
Offline
desadesa
08. Oct 2019, 09:11 #4931

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 232

Braucu ar:


07 Oct 2019, 16:55:01 @kexxx rakstīja:
Kur varētu aizdzīt uz diagnostiku huidai dīzeli ( kkāds 2005.g laikam)? Defekts- siltam motoram reizēm esot ilgi jāgriež, līdz pielec... Ar kādu 3šo 4to piegājienu tik izdodas un pēc tam brītiņu kkā nestabili strādā
Varbūt ir kkāds serviss, kas ar korejiešiem ņemas?



ieliec jaunas sprauslas un nesipies kamēr nav izdeguši virzuļi. bet tas jau dārgi jopt
Offline
Gintons
08. Oct 2019, 09:50 #4932

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 695

Braucu ar: nike kedām


08 Oct 2019, 08:54:31 @Krizdole rakstīja:

07 Oct 2019, 15:41:59 @Gintons rakstīja:
Kāds varbūt var izskaidrot kuram ir iekš f10 eco pro režīms ko viņš īzsti dod un ko ne, kādu labumu viņš dod ikdienā lietojot kopā ar manuālo kārbu?

Eco pro izslēdz automātisku spoguļu apsildi zem ~5C (precīzi neatceros), samazina apsildes/dzesēšanas jaudu koncentrējoties uz priekšā sēdošajiem, samazina krēslu apsildes jaudu. Precīzāk aprakstīts instrukcijā vai arī ieejot zem Menu, car settings, efficiency vai kaut kā tā, tur var arī precīzāk redzēt patēriņu pēdējās 8;32min,2h. Īpaši noderīgs tas info gan nav.
. Paldies pa info
Offline
Gruzaviks
08. Oct 2019, 12:08 #4933

Kopš: 28. Apr 2017

No: Liepāja

Ziņojumi: 75

Braucu ar: 330xd

Kādreiz no draugiem.lv bija iespēja pārlikt profilu bildes uz telefona kontaktu bildēm. Vai ir kāda iespēja tagad to izdarīt no FB?
Kaitina aptuveni 8 gadus vecas bildes telefonā, kad zvana.
Offline
RR04
08. Oct 2019, 12:24 #4934

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 917

Braucu ar: Nofleksētu jumtu


08 Oct 2019, 12:08:54 @Gruzaviks rakstīja:
Kādreiz no draugiem.lv bija iespēja pārlikt profilu bildes uz telefona kontaktu bildēm. Vai ir kāda iespēja tagad to izdarīt no FB?
Kaitina aptuveni 8 gadus vecas bildes telefonā, kad zvana.

Man tādas problēmas dzīvē
Offline
Balcers
10. Oct 2019, 14:57 #4935

Kopš: 25. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1307

Braucu ar:

Iesakiet, kur vai kurš var saremontēt VW OEM radio/navigācijas bloku 2014.gads, visdrīzāk jālodē, jo no 4 durvīm tikai 1 skan tumbas.

Dīleris diagnosticēja, bet neremontē, piedāvā jaunu 3k

[ Šo ziņu laboja Balcers, 10 Oct 2019, 14:58:35 ]

Online
cietaisrieksts
10. Oct 2019, 19:00 #4936

Kopš: 05. Aug 2015

Ziņojumi: 100

Braucu ar:

E60 525d 2005. gads, egr, dpf utt viss savā vietā.
Problēma sekojoša:
Auto neuzsilst, pa šoseju braucot maksimāla temperatūra 60 grādi, samainīju egr termostatu (Behr) lieki teikt, ka nekas neizmainījās, pie lielā termostata vēl neesmu ķēries, tas vēl tikai plānā.
Rīgā braucot pa korķiem auto uzsilst līdz 90 grādiem, bet pēkšņi auto sāk palikt tāds “tups”, ātrumus velk un savlaicīgi nepārslēdz, un sākot braukt agresīvāk pats auto arī sāk silt augšā uz 100 grādiem, bet parasti laicīgi ieslēdzu karsto gaisu un viss nokrītas, bet pati mašīna vēl joprojām ir kā ar āmuru pa galvu dabūjusi.
Pašam auto arī paliek tāda dobja skaņa.
Šeit vaininieks būs DPF?

Apstājoties izpūtējs traki karsts, tā ka roku pielikt pat nevar.

[ Šo ziņu laboja cietaisrieksts, 10 Oct 2019, 19:04:49 ]

Offline
Ruudis
10. Oct 2019, 19:27 #4937

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1528

Braucu ar: Pienpak


10 Oct 2019, 19:00:25 @cietaisrieksts rakstīja:
E60 525d 2005. gads, egr, dpf utt viss savā vietā.
Problēma sekojoša:
Auto neuzsilst, pa šoseju braucot maksimāla temperatūra 60 grādi, samainīju egr termostatu (Behr) lieki teikt, ka nekas neizmainījās, pie lielā termostata vēl neesmu ķēries, tas vēl tikai plānā.
Rīgā braucot pa korķiem auto uzsilst līdz 90 grādiem, bet pēkšņi auto sāk palikt tāds “tups”, ātrumus velk un savlaicīgi nepārslēdz, un sākot braukt agresīvāk pats auto arī sāk silt augšā uz 100 grādiem, bet parasti laicīgi ieslēdzu karsto gaisu un viss nokrītas, bet pati mašīna vēl joprojām ir kā ar āmuru pa galvu dabūjusi.
Pašam auto arī paliek tāda dobja skaņa.
Šeit vaininieks būs DPF?

Apstājoties izpūtējs traki karsts, tā ka roku pielikt pat nevar.

Steidzami nomaini lielo termostatu. Liec tikai bmw oe.
Šeit 100 punkti izskatās, ka dpf grib veikt reģenerāciju, taču beigtais termostats to neļauj darīt, par cik 60 grādi ir tālu no normālas darba temperatūras. Ja tiek sākta reģenerācija, tad tas ir tikai normāli, ka auto paliks tupāks un kārba pārslēgsies pie augstiem rpm. Man uz e61 ir tas pats un jā, izplūde būs karstāka kā parasti.
ASAP nomaini termostatu, lai dpf var izdedzināties
Offline
Kaross
10. Oct 2019, 20:58 #4938

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2527

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8


10 Oct 2019, 19:27:00 @Ruudis rakstīja:

10 Oct 2019, 19:00:25 @cietaisrieksts rakstīja:
E60 525d 2005. gads, egr, dpf utt viss savā vietā.
Problēma sekojoša:
Auto neuzsilst, pa šoseju braucot maksimāla temperatūra 60 grādi, samainīju egr termostatu (Behr) lieki teikt, ka nekas neizmainījās, pie lielā termostata vēl neesmu ķēries, tas vēl tikai plānā.
Rīgā braucot pa korķiem auto uzsilst līdz 90 grādiem, bet pēkšņi auto sāk palikt tāds “tups”, ātrumus velk un savlaicīgi nepārslēdz, un sākot braukt agresīvāk pats auto arī sāk silt augšā uz 100 grādiem, bet parasti laicīgi ieslēdzu karsto gaisu un viss nokrītas, bet pati mašīna vēl joprojām ir kā ar āmuru pa galvu dabūjusi.
Pašam auto arī paliek tāda dobja skaņa.
Šeit vaininieks būs DPF?

Apstājoties izpūtējs traki karsts, tā ka roku pielikt pat nevar.

Steidzami nomaini lielo termostatu. Liec tikai bmw oe.
Šeit 100 punkti izskatās, ka dpf grib veikt reģenerāciju, taču beigtais termostats to neļauj darīt, par cik 60 grādi ir tālu no normālas darba temperatūras. Ja tiek sākta reģenerācija, tad tas ir tikai normāli, ka auto paliks tupāks un kārba pārslēgsies pie augstiem rpm. Man uz e61 ir tas pats un jā, izplūde būs karstāka kā parasti.
ASAP nomaini termostatu, lai dpf var izdedzināties


Nē, tas nevienā brīdī nav normāli, ka auto paliek tupāks. Tā nav jābūt. Tas tikai norāda uz to, ka problēma jau ir dziļāka. Reģenerācijas laikā nav jābūt jūtamām izmaiņām gaitā.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Kompresijonars
10. Oct 2019, 21:09 #4939

Kopš: 07. Mar 2013

Ziņojumi: 106

Braucu ar:

Kurš varētu zināt kādam ir jābūt timingam m50b25nv liekot otru m50nv ieplūdes sadaleni?
Offline
agaFU
10. Oct 2019, 21:38 #4940

Kopš: 21. May 2006

No: Madona

Ziņojumi: 1675

Braucu ar: E-36 nemotoru

Powerā ir kas remontē indukcijas plītis?
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips