Online

Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
18. Jun 2018, 22:27 #1501

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6080

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Jun 2018, 22:10:55 @rencho rakstīja:
Kādam jābūt degvielas spiedienam , startējot auto?
Volvo 2007g.D5 - starteējot 45000 kpa rāda kompis.
Varbūt ir kāds saits, kur tas redzams?
ap 300, 450 varētu būt avārijas režīmā, tad arī tukšgaitā vajadzētu krakšķēt.

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
rencho
18. Jun 2018, 22:35 #1502

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1385

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S40 II


18 Jun 2018, 22:27:00 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Jun 2018, 22:10:55 @rencho rakstīja:
Kādam jābūt degvielas spiedienam , startējot auto?
Volvo 2007g.D5 - starteējot 45000 kpa rāda kompis.
Varbūt ir kāds saits, kur tas redzams?
ap 300, 450 varētu būt avārijas režīmā, tad arī tukšgaitā vajadzētu krakšķēt.


Tad par mazu sanāk? Tuksgaitu nevaru pābaudīt jo nelec
Offline
RSAWorkshop
18. Jun 2018, 22:42 #1503

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6080

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nē, tur vajag ap 200-300 startējot
Drīzāk skaties vai tos 450 rāda konstanti vai arī startējot uzkāpj
Vajag paskatīties kas iet atplūdē, varbūt nevar uzcelt spiedienu vai arī vsp sapisies ir pavisam kkas cits un meklē ne tur

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
rencho
18. Jun 2018, 22:57 #1504

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1385

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S40 II


18 Jun 2018, 22:42:50 @RSAWorkshop rakstīja:
Nē, tur vajag ap 200-300 startējot
Drīzāk skaties vai tos 450 rāda konstanti vai arī startējot uzkāpj
Vajag paskatīties kas iet atplūdē, varbūt nevar uzcelt spiedienu vai arī vsp sapisies ir pavisam kkas cits un meklē ne tur

Uzkāpj startējot pakāpeniski no 870 kpa(pirms startēšanas) uz 45000kpa.
Jāskatās vai atplūdē par daudz neiet? Ja tur viss ok, tad forsunkas..
Offline
Reinis_m
18. Jun 2018, 23:21 #1505

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


18 Jun 2018, 22:22:28 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Jun 2018, 21:10:36 @Reinis_m rakstīja:

18 Jun 2018, 19:20:40 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Jun 2018, 18:23:13 @Reinis_m rakstīja:

18 Jun 2018, 18:01:29 @RSAWorkshop rakstīja:
Tas visticamāk būs vienā cenā ar pašu auto, der?


Cik tieši?
Visticamāk pāris K eur, jauns kompresors, jaunas trubas, abi radiatori, sausinātājs, to visu vēl vajag salikt, sanāk sālīti, bet tādu secību pieprasa tehnoloģija, jo atvērtā sistēma ir pilna ar sūdiem, kas visticamāk zibenīgi nokaus kompresoru


Ok, rekur ir visa sistēma, kopā ar sūtīšanu - apaļi 460€.



Tas ir riktīgi uz ātro. Visticamāk, abus radiatorus (kuru sūtīšana atstāj vislielāko iespaidu uz izmaksām) vajadzētu varēt atrast Latvijā vai vismaz Eiropā. Bet nu okei, pieņemsim, ka neatrodam. Tādad, kur atlikušie 1540eur? Par darbu? Pie tāda cipara tur čalim vajadzētu mēnesi ņemties. Ok, pēc powera standartiem - nedēļu.. Bet vienalga - nedēļu skrūvēt kopā sešas komponentes? Kaut kā ne pārāk adekvāti tas izklausās.

Runājot par šo, šobrīd manā "atvērtajā sistēmā" ir precīzi divi elementi - kompresors, un salona radiators (vai kā nu to sauc, kurš ir aizsprausts ar korķiem, kas, protams, neko negarentē, bet dod cerību), viss pārējais tāpat nāks jauns. Nezinu, kas tieši ir tie sūdi, bet man šķiet, ka tos abus vajadzētu varēt arī iztīrīt. Protams, detaļas nezinu. Bet arī tad, ja tie ir jāmaina, tad traģiskākais uz šī fona ir kompresors ar saviem 100€.
Atslēgas vārds ir VISTICAMĀK, neesmu nekad tādu darbu darijis Cherokee un ceru, ka arī nekad nekas tāds nebūs jādara.
P.S. kā taisies iztīrīt radiatoru? TB iztīrīt drazas no katras dzīslas?
Kompresors 100eur....nu hvz ir kkāds iemesls kapēc citi analogi maksā 250-1000eur


Tādu kompresoru pat par 250 nemaz tur nevar dabūt, par 1000 nemaz nerunājot.. VISTICAMĀK, šis iemesls ir nejēgā pārskrūvētās rezerves daļu cenas Eiropā dajebkam.



Offline
Nerds
18. Jun 2018, 23:37 #1506

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


18 Jun 2018, 22:57:54 @rencho rakstīja:

18 Jun 2018, 22:42:50 @RSAWorkshop rakstīja:
Nē, tur vajag ap 200-300 startējot
Drīzāk skaties vai tos 450 rāda konstanti vai arī startējot uzkāpj
Vajag paskatīties kas iet atplūdē, varbūt nevar uzcelt spiedienu vai arī vsp sapisies ir pavisam kkas cits un meklē ne tur

Uzkāpj startējot pakāpeniski no 870 kpa(pirms startēšanas) uz 45000kpa.
Jāskatās vai atplūdē par daudz neiet? Ja tur viss ok, tad forsunkas..

Ne tikai tās. Tas pats rail spiediena regulātors var čakarēt prātu.
Offline
rencho
19. Jun 2018, 08:04 #1507

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1385

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S40 II


18 Jun 2018, 23:37:27 @Nerds rakstīja:

18 Jun 2018, 22:57:54 @rencho rakstīja:

18 Jun 2018, 22:42:50 @RSAWorkshop rakstīja:
Nē, tur vajag ap 200-300 startējot
Drīzāk skaties vai tos 450 rāda konstanti vai arī startējot uzkāpj
Vajag paskatīties kas iet atplūdē, varbūt nevar uzcelt spiedienu vai arī vsp sapisies ir pavisam kkas cits un meklē ne tur

Uzkāpj startējot pakāpeniski no 870 kpa(pirms startēšanas) uz 45000kpa.
Jāskatās vai atplūdē par daudz neiet? Ja tur viss ok, tad forsunkas..

Ne tikai tās. Tas pats rail spiediena regulātors var čakarēt prātu.

Ok, sākšu ar spiediena regulatoru cerībā, ka pa lēto tikšu cauri.
Offline
artego
19. Jun 2018, 08:26 #1508

Kopš: 05. Sep 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 82

Braucu ar:

Ir kads kas var nomainit e39 3.0d sajugu. Dobeles vai Jelgavas puse?.
Offline
RSAWorkshop
19. Jun 2018, 08:44 #1509

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6080

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


19 Jun 2018, 08:04:28 @rencho rakstīja:

18 Jun 2018, 23:37:27 @Nerds rakstīja:

18 Jun 2018, 22:57:54 @rencho rakstīja:

18 Jun 2018, 22:42:50 @RSAWorkshop rakstīja:
Nē, tur vajag ap 200-300 startējot
Drīzāk skaties vai tos 450 rāda konstanti vai arī startējot uzkāpj
Vajag paskatīties kas iet atplūdē, varbūt nevar uzcelt spiedienu vai arī vsp sapisies ir pavisam kkas cits un meklē ne tur

Uzkāpj startējot pakāpeniski no 870 kpa(pirms startēšanas) uz 45000kpa.
Jāskatās vai atplūdē par daudz neiet? Ja tur viss ok, tad forsunkas..

Ne tikai tās. Tas pats rail spiediena regulātors var čakarēt prātu.

Ok, sākšu ar spiediena regulatoru cerībā, ka pa lēto tikšu cauri.
Sāc ar diagnostiku, nevis detaļu mainīšanu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kurlis
19. Jun 2018, 08:47 #1510

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4065

Braucu ar: mexipoku.com, steelio.eu


18 Jun 2018, 16:19:22 @kurlis rakstīja:
Kur uzpildīt kondicionieri? Visur cenas krasi atšķiras, ne pis nevar saprast

Vēlams kkur Krastenes aprinķī



Riepu Garāža uz Lubānas ielas - 20min, 40eur, viss ok
Offline
rencho
19. Jun 2018, 09:10 #1511

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1385

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S40 II


19 Jun 2018, 08:44:34 @RSAWorkshop rakstīja:

19 Jun 2018, 08:04:28 @rencho rakstīja:

18 Jun 2018, 23:37:27 @Nerds rakstīja:

18 Jun 2018, 22:57:54 @rencho rakstīja:

18 Jun 2018, 22:42:50 @RSAWorkshop rakstīja:
Nē, tur vajag ap 200-300 startējot
Drīzāk skaties vai tos 450 rāda konstanti vai arī startējot uzkāpj
Vajag paskatīties kas iet atplūdē, varbūt nevar uzcelt spiedienu vai arī vsp sapisies ir pavisam kkas cits un meklē ne tur

Uzkāpj startējot pakāpeniski no 870 kpa(pirms startēšanas) uz 45000kpa.
Jāskatās vai atplūdē par daudz neiet? Ja tur viss ok, tad forsunkas..

Ne tikai tās. Tas pats rail spiediena regulātors var čakarēt prātu.

Ok, sākšu ar spiediena regulatoru cerībā, ka pa lēto tikšu cauri.
Sāc ar diagnostiku, nevis detaļu mainīšanu


Diagnostikas skaneris izmeta tikai egr kļūdu. To iztīrīju, bet tik un tā saule lec varde lec, volvo nelec
Vienīgais ko vēl redzu diagnostikā-spiediens. Sākšu ar spied.regulatora noņemšanu, tīrīšanu.
Offline
Nerds
19. Jun 2018, 09:29 #1512

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


19 Jun 2018, 09:10:00 @rencho rakstīja:


Diagnostikas skaneris izmeta tikai egr kļūdu. To iztīrīju, bet tik un tā saule lec varde lec, volvo nelec
Vienīgais ko vēl redzu diagnostikā-spiediens. Sākšu ar spied.regulatora noņemšanu, tīrīšanu.

Iztīrīt gan neko tur nevar,vai nu šams rukā vai nē.
Spiediena regulators uz paša pumpja.
Ja nu kas,izskatās pēc maza motoriņa pieskrūvēta ar pāris skrūvēm pie augstspiediena pumpja ar vadeli galā.
Lai gan neatceros šitiem tieši kāds viņš ir.
Tas ja nofeilo ar nekas labs nebūs.

Neprecīza diagnostika tev pēc visa spriežot.
Offline
RSAWorkshop
19. Jun 2018, 09:41 #1513

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6080

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


19 Jun 2018, 09:10:00 @rencho rakstīja:

19 Jun 2018, 08:44:34 @RSAWorkshop rakstīja:

19 Jun 2018, 08:04:28 @rencho rakstīja:

18 Jun 2018, 23:37:27 @Nerds rakstīja:

18 Jun 2018, 22:57:54 @rencho rakstīja:

18 Jun 2018, 22:42:50 @RSAWorkshop rakstīja:
Nē, tur vajag ap 200-300 startējot
Drīzāk skaties vai tos 450 rāda konstanti vai arī startējot uzkāpj
Vajag paskatīties kas iet atplūdē, varbūt nevar uzcelt spiedienu vai arī vsp sapisies ir pavisam kkas cits un meklē ne tur

Uzkāpj startējot pakāpeniski no 870 kpa(pirms startēšanas) uz 45000kpa.
Jāskatās vai atplūdē par daudz neiet? Ja tur viss ok, tad forsunkas..

Ne tikai tās. Tas pats rail spiediena regulātors var čakarēt prātu.

Ok, sākšu ar spiediena regulatoru cerībā, ka pa lēto tikšu cauri.
Sāc ar diagnostiku, nevis detaļu mainīšanu


Diagnostikas skaneris izmeta tikai egr kļūdu. To iztīrīju, bet tik un tā saule lec varde lec, volvo nelec
Vienīgais ko vēl redzu diagnostikā-spiediens. Sākšu ar spied.regulatora noņemšanu, tīrīšanu.
Ja tomēr nevari saprast, tad diagnostika nav tikai ķīniešu grabuļa iespraušana OBD ligzdā
Diagnostika ietver daudzas citas darbības un spēju pielietot dažādus mērinstrumentus

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
zhimis
19. Jun 2018, 14:54 #1514

Kopš: 05. May 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 193

Braucu ar: dīzeli

vai ir kāds, kas ir lietas kursā, cik varētu maksāt j.Tresselt flīģelis ar ziloņkaula taustiņiem?

Bilde piemēram.

Offline
BigBear
19. Jun 2018, 19:37 #1515

Kopš: 09. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1869

Braucu ar: Glanci

Darba busam kādu laiku pabraucot nokrītas dzesēšanas šķidrums zem minimuma. Atverot korķi atnāk atpakaļ līmenī. Kas par šaizi? Eļļai līmenis nepalielinās.

[ Šo ziņu laboja BigBear, 19 Jun 2018, 19:37:29 ]

Offline
gacciZm
19. Jun 2018, 21:03 #1516

Kopš: 06. Sep 2011

No: Bauska

Ziņojumi: 490

Braucu ar: 314

Jātīra tvertne, kurā 3+ gadus atradās dīzeļdegviela. Ar ko labāk ir tīrīt/nomazgāt tās eļļainās nogulsnes?
Offline
rihisgo
19. Jun 2018, 21:24 #1517

Kopš: 03. Jun 2018

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

SVeiki

kas var but pa vainu ka e46 110kw nelec ne auksts ne silts.auto noslapa braucot saka klaudzet motors ta ka kads pustu starta gazi ieksa un apstyajas. pirmie simtomi bij ka silts saka lekt ar vien sliktak un sliktak. compis radija camsaft sensor. to nomainiju nekadu izmainu. sobrid nau iedarbinams sak darbinat drusku uzsit un nelec. ir nomaints aukstpiediena suknis ,indzektori, klokenes devejs, sadalenes devejs, kompis art ews un cipu un ta pat neiet. ar vilksanu ari neiet ja velk iedarbojas un noslapst . iedarbojoties tahometrs apgriezienus parada un uzreiz pazud kaut motors griezas.
Offline
badmoon
19. Jun 2018, 23:03 #1518

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8233

Braucu ar: Braucu ar

Kurā parasto mirstīgo veikalā tā uzreiz var nopirkt magnētu?
Vai jājauc kāds vecs hdd

-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Offline
dzonijs1
19. Jun 2018, 23:18 #1519

Kopš: 11. Jul 2017

Ziņojumi: 427

Braucu ar:


19 Jun 2018, 21:24:54 @rihisgo rakstīja:
SVeiki

kas var but pa vainu ka e46 110kw nelec ne auksts ne silts.auto noslapa braucot saka klaudzet motors ta ka kads pustu starta gazi ieksa un apstyajas. pirmie simtomi bij ka silts saka lekt ar vien sliktak un sliktak. compis radija camsaft sensor. to nomainiju nekadu izmainu. sobrid nau iedarbinams sak darbinat drusku uzsit un nelec. ir nomaints aukstpiediena suknis ,indzektori, klokenes devejs, sadalenes devejs, kompis art ews un cipu un ta pat neiet. ar vilksanu ari neiet ja velk iedarbojas un noslapst . iedarbojoties tahometrs apgriezienus parada un uzreiz pazud kaut motors griezas.


būs vien jābrauc pie normāla meistara. Vispār kādu temperatūru rādija vecais AUKSTpiediena sūknis pirms nomaiņas?
Offline
Karlio
20. Jun 2018, 00:14 #1520

Kopš: 23. Oct 2014

Ziņojumi: 515

Braucu ar: LCHF

Problēma ar n47d20 motoru, atslēdzot mašīnu motortelpā tikšķoša skaņa, skaņas avots liekās turbīnas smadzene bilde - http://www.bildites.lv/images/d2dadtwb/125415/original.jpg
tas ka tur tikšķ pofig, bet tai momentā, kad tāda skaņa parādījusies uzreiz turbīna svilpo un kaut kas ir galīgi pakaļā un ir check engine
šādas kļūdas - http://www.bildites.lv/images/gw4sr93k/125415/original.png

Kādam ir kas līdzīgs bijis? Vai tā turbīnas detaļa ir atsevišķi nopērkama? Kr4 interesē interneta diagnostiķu minējumi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo