Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
Reinis_m
18. Jun 2018, 16:42 #1481

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Meklēju kādu, kurš uzņemtos atjaunot Jeep Cherokee '98 kondicioniera sistēmu. Ir bijusi, bet kāds no iepriekšējiem īpašniekiem to ir noārdījis un izvazājis, uz auto palicis tikai kompresors un salona dzesēšanas elements un kontroles panelis. Attiecīgi - jāsavelk caurules, radiators, izvtaicētājs, tas viss jānotestē un jāuzpilda.

Skrūvēšanas daļu droši vien varu īstenot arī pats, bet vajag kādu, kas pēc tam to varēs notestēt un uzpildīt.

PM, [email protected]

[ Šo ziņu laboja Reinis_m, 18 Jun 2018, 16:42:55 ]

Offline
RSAWorkshop
18. Jun 2018, 18:01 #1482

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6080

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Tas visticamāk būs vienā cenā ar pašu auto, der?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Reinis_m
18. Jun 2018, 18:23 #1483

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


18 Jun 2018, 18:01:29 @RSAWorkshop rakstīja:
Tas visticamāk būs vienā cenā ar pašu auto, der?


Cik tieši?
Offline
RobertsE61
18. Jun 2018, 18:27 #1484

Kopš: 20. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 55

Braucu ar: E61

Sasāpējusi lieta - E61 logu slotiņas piss galvu, tad tīra dahuja reizes, tad noķīlē un neiet, nostājas nevietā. Nomainīju releju, nulle izmaiņas. Kādas idejas, kas pie vainas??
Offline
ivars555
18. Jun 2018, 18:33 #1485

Kopš: 14. Sep 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 3

Braucu ar: BMW 525i 2000g.Bendzins,Manuals, Double vanos

Sveiki! Vai kads var ieteikt kadu labu elektriki Valmiera vai Cesis kurs varetu atslegt sekretku? Jo masina pati no sevis braucot slapst nost
Offline
Reinis_m
18. Jun 2018, 18:43 #1486

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


18 Jun 2018, 18:25:36 @cufiks rakstīja:
Taču atrodi kādā šrotā svaigi sasistu lamatu, noskrūvē visu, uzliec savam, vēlams ar donora kompresoru, aizved kādam egonam uzpildīt un brauc bēdu nezinādams...

RSA Tev šas mēģinās nagus nomaukt..


Donoru atrast nav izdevies, tāpēc daļas, visticamāk, būt jaunas (līdz ar to - strādāt vēl foršāk), tur man cipars ir zināms un nav traģisks. Vēl gaidu info par radiatora cenu LV, bet viss pārējais - ap 80eur no us&a.

Tas, kas mani interesē - lai šis egons spēj pirms pildīšanas apskatīties un pārbaudīt, vai viss ir saskrūvēts pareizi, hermētiski utt... Un vajadzības gadījumā spēj manus vai sistēmas kāšus uzreiz novērst. Nevis tā, ka tur ir čalis, kurš ir nopicis pildāmo, un prot tikai piespraust trubas un nospiest play, sāk visur nāk ārā gāze un viss slikti.

Otra lieta, ko vēl gribētu saprast - vai un kā ir iespējams pārbaudīt kompresoru, pirms šī visa saskrūvēšanas.

Īsāk sakot, vajag normālu spečuku, kurš var nokonsultēt šajās lietās un veikt remontu, ja tāds izrādīsies nepieciešams.
Offline
RSAWorkshop
18. Jun 2018, 19:19 #1487

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6080

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Jun 2018, 18:25:36 @cufiks rakstīja:
Taču atrodi kādā šrotā svaigi sasistu lamatu, noskrūvē visu, uzliec savam, vēlams ar donora kompresoru, aizved kādam egonam uzpildīt un brauc bēdu nezinādams...

RSA Tev šas mēģinās nagus nomaukt..
Uz jāņiem tak kko vajag

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
18. Jun 2018, 19:20 #1488

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6080

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Jun 2018, 18:23:13 @Reinis_m rakstīja:

18 Jun 2018, 18:01:29 @RSAWorkshop rakstīja:
Tas visticamāk būs vienā cenā ar pašu auto, der?


Cik tieši?
Visticamāk pāris K eur, jauns kompresors, jaunas trubas, abi radiatori, sausinātājs, to visu vēl vajag salikt, sanāk sālīti, bet tādu secību pieprasa tehnoloģija, jo atvērtā sistēma ir pilna ar sūdiem, kas visticamāk zibenīgi nokaus kompresoru

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
cmax
18. Jun 2018, 19:42 #1489

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1009

Braucu ar:


18 Jun 2018, 19:20:40 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Jun 2018, 18:23:13 @Reinis_m rakstīja:

18 Jun 2018, 18:01:29 @RSAWorkshop rakstīja:
Tas visticamāk būs vienā cenā ar pašu auto, der?


Cik tieši?
Visticamāk pāris K eur, jauns kompresors, jaunas trubas, abi radiatori, sausinātājs, to visu vēl vajag salikt, sanāk sālīti, bet tādu secību pieprasa tehnoloģija, jo atvērtā sistēma ir pilna ar sūdiem, kas visticamāk zibenīgi nokaus kompresoru

Pēc ražotāja tehnoloģijas arī dīzeļa sprauslu augstspiediena pievadtrubas katru reizi pēc noņemšanas jāliek jaunas. Katrā ziņā 200 eur un varbūt strādās ir cerīgāk nekā nestrādās vispār. Ja visi pievadi atstāti gaisā karājamies nevis smuki noslēgti tad nu gan laikam neko.
Offline
RobertsE61
18. Jun 2018, 19:46 #1490

Kopš: 20. Jul 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 55

Braucu ar: E61

Iesakiet normālu, zinošu meistaru, pie kura var vērsties ar sekojošām problēmām BMW E61 2005: 1) noskaidrot kuri PDC sensori neiet un nomainīt. 2) atrisināt problēmu ar logu slotiņām (pakaļā neiet vispār, priekšā hujārī pa savam. Numuru vai lietotāju PM
Offline
Kasics
18. Jun 2018, 19:52 #1491

Kopš: 19. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2463

Braucu ar: kuģi pa bruģi.

Problēma ar KruīzKontroli, 96 gada e39.

KK izslēdzas pēc kāda laiciņa un ieslēgt vairs nevar kamēr aizdedzi neizslēdz un neieslēdz. Dažreiz pēc ātruma iestādīšanas kk sāk celt ātrumu un atrubās.
Varbūt kādam tā ir bijis un kāds var pateikt kas jālabo?

Aukstā laikā viss darbojas, bet kad karstumā motortelpa uzsilst, tad parādās šī problēma.


INPA uzrāda sekojošu kļūdu- fehler beim regler überwachung
Offline
Reinis_m
18. Jun 2018, 21:10 #1492

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


18 Jun 2018, 19:20:40 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Jun 2018, 18:23:13 @Reinis_m rakstīja:

18 Jun 2018, 18:01:29 @RSAWorkshop rakstīja:
Tas visticamāk būs vienā cenā ar pašu auto, der?


Cik tieši?
Visticamāk pāris K eur, jauns kompresors, jaunas trubas, abi radiatori, sausinātājs, to visu vēl vajag salikt, sanāk sālīti, bet tādu secību pieprasa tehnoloģija, jo atvērtā sistēma ir pilna ar sūdiem, kas visticamāk zibenīgi nokaus kompresoru


Ok, rekur ir visa sistēma, kopā ar sūtīšanu - apaļi 460€.



Tas ir riktīgi uz ātro. Visticamāk, abus radiatorus (kuru sūtīšana atstāj vislielāko iespaidu uz izmaksām) vajadzētu varēt atrast Latvijā vai vismaz Eiropā. Bet nu okei, pieņemsim, ka neatrodam. Tādad, kur atlikušie 1540eur? Par darbu? Pie tāda cipara tur čalim vajadzētu mēnesi ņemties. Ok, pēc powera standartiem - nedēļu.. Bet vienalga - nedēļu skrūvēt kopā sešas komponentes? Kaut kā ne pārāk adekvāti tas izklausās.

Runājot par šo, šobrīd manā "atvērtajā sistēmā" ir precīzi divi elementi - kompresors, un salona radiators (vai kā nu to sauc, kurš ir aizsprausts ar korķiem, kas, protams, neko negarentē, bet dod cerību), viss pārējais tāpat nāks jauns. Nezinu, kas tieši ir tie sūdi, bet man šķiet, ka tos abus vajadzētu varēt arī iztīrīt. Protams, detaļas nezinu. Bet arī tad, ja tie ir jāmaina, tad traģiskākais uz šī fona ir kompresors ar saviem 100€.

[ Šo ziņu laboja Reinis_m, 18 Jun 2018, 21:17:15 ]

Offline
Reinis_m
18. Jun 2018, 21:34 #1493

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee

Es taču teicu, ka man vajag kādu jēdzīgu spečuku, kuram ir ne tikai uzpildes aparāts, bet arī kaut kāda pieredze remontā, lai gadījumā, ja kaut kas neies, varētu to uzreiz novērst vai vismaz pateikt kur ir problēma.

Ar daļu sagādi, un, visticamāk, arī salikšanu uz auto, es tiktu galā pats.
Offline
Kalnz
18. Jun 2018, 21:44 #1494

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14294

Braucu ar:

e39 manuāļ kārba der e36?

Respektīvi vai no e39 iekš e36 var likt motoru kopā ar kārbu?
Offline
rencho
18. Jun 2018, 22:10 #1495

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1385

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S40 II

Kādam jābūt degvielas spiedienam , startējot auto?
Volvo 2007g.D5 - starteējot 45000 kpa rāda kompis.
Varbūt ir kāds saits, kur tas redzams?
Offline
Nerds
18. Jun 2018, 22:16 #1496

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


18 Jun 2018, 22:10:55 @rencho rakstīja:
Kādam jābūt degvielas spiedienam , startējot auto?
Volvo 2007g.D5 - starteējot 45000 kpa rāda kompis.
Varbūt ir kāds saits, kur tas redzams?


Toč zini,ka tev tur ir 450 bar spiediens?
Offline
RSAWorkshop
18. Jun 2018, 22:22 #1497

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6080

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Jun 2018, 21:10:36 @Reinis_m rakstīja:

18 Jun 2018, 19:20:40 @RSAWorkshop rakstīja:

18 Jun 2018, 18:23:13 @Reinis_m rakstīja:

18 Jun 2018, 18:01:29 @RSAWorkshop rakstīja:
Tas visticamāk būs vienā cenā ar pašu auto, der?


Cik tieši?
Visticamāk pāris K eur, jauns kompresors, jaunas trubas, abi radiatori, sausinātājs, to visu vēl vajag salikt, sanāk sālīti, bet tādu secību pieprasa tehnoloģija, jo atvērtā sistēma ir pilna ar sūdiem, kas visticamāk zibenīgi nokaus kompresoru


Ok, rekur ir visa sistēma, kopā ar sūtīšanu - apaļi 460€.



Tas ir riktīgi uz ātro. Visticamāk, abus radiatorus (kuru sūtīšana atstāj vislielāko iespaidu uz izmaksām) vajadzētu varēt atrast Latvijā vai vismaz Eiropā. Bet nu okei, pieņemsim, ka neatrodam. Tādad, kur atlikušie 1540eur? Par darbu? Pie tāda cipara tur čalim vajadzētu mēnesi ņemties. Ok, pēc powera standartiem - nedēļu.. Bet vienalga - nedēļu skrūvēt kopā sešas komponentes? Kaut kā ne pārāk adekvāti tas izklausās.

Runājot par šo, šobrīd manā "atvērtajā sistēmā" ir precīzi divi elementi - kompresors, un salona radiators (vai kā nu to sauc, kurš ir aizsprausts ar korķiem, kas, protams, neko negarentē, bet dod cerību), viss pārējais tāpat nāks jauns. Nezinu, kas tieši ir tie sūdi, bet man šķiet, ka tos abus vajadzētu varēt arī iztīrīt. Protams, detaļas nezinu. Bet arī tad, ja tie ir jāmaina, tad traģiskākais uz šī fona ir kompresors ar saviem 100€.
Atslēgas vārds ir VISTICAMĀK, neesmu nekad tādu darbu darijis Cherokee un ceru, ka arī nekad nekas tāds nebūs jādara.
P.S. kā taisies iztīrīt radiatoru? TB iztīrīt drazas no katras dzīslas?
Kompresors 100eur....nu hvz ir kkāds iemesls kapēc citi analogi maksā 250-1000eur

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 18 Jun 2018, 22:25:09 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
18. Jun 2018, 22:23 #1498

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6080

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


18 Jun 2018, 19:46:23 @RobertsE61 rakstīja:
Iesakiet normālu, zinošu meistaru, pie kura var vērsties ar sekojošām problēmām BMW E61 2005: 1) noskaidrot kuri PDC sensori neiet un nomainīt. 2) atrisināt problēmu ar logu slotiņām (pakaļā neiet vispār, priekšā hujārī pa savam. Numuru vai lietotāju PM
PDC tikpat labi tas var būt štekeris vai vadi vai pini
Štekeri jauni man ir, pini arī, ja vajag varu apskatīties. Lēni un dārgi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Nerds
18. Jun 2018, 22:23 #1499

Kopš: 24. Sep 2017

Ziņojumi: 341

Braucu ar:


18 Jun 2018, 22:20:23 @cufiks rakstīja:

18 Jun 2018, 22:16:12 @Nerds rakstīja:

18 Jun 2018, 22:10:55 @rencho rakstīja:
Kādam jābūt degvielas spiedienam , startējot auto?
Volvo 2007g.D5 - starteējot 45000 kpa rāda kompis.

Varbūt ir kāds saits, kur tas redzams?


Toč zini,ka tev tur ir 450 bar spiediens?




A kas tur tāds dīvains?


Nevajag viņam tik daudz.
Ja pareizi atminu,tad šitam mazliet virs 200 pietiek lai pielaistu.
Offline
rencho
18. Jun 2018, 22:25 #1500

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1385

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S40 II


18 Jun 2018, 22:16:12 @Nerds rakstīja:

18 Jun 2018, 22:10:55 @rencho rakstīja:
Kādam jābūt degvielas spiedienam , startējot auto?
Volvo 2007g.D5 - starteējot 45000 kpa rāda kompis.
Varbūt ir kāds saits, kur tas redzams?


Toč zini,ka tev tur ir 450 bar spiediens?

Šādu man rādīja startēšanas brīdī.
Fuel rail gauge pressure-45000 kpa. Tādu răda. Nemāku dīzeļus

[ Šo ziņu laboja rencho, 18 Jun 2018, 22:26:24 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo