Online

Pašreiz BMWPower skatās 72 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Surr
06. Jun 2021, 23:26 #7881

Kopš: 23. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1833

Braucu ar: Kaskaiš


06 Jun 2021, 22:30:08 @BigDog24 rakstīja:
mrc, Tev varbūt ir kāds excelīts, kā Tava vāģa variantā sanāk pirmreizējā iemaksa, līzinga maksa, kasko , apkopes, paredzētais vērtības kritums. Cik te pēdējo reizi biedra renault pirkumam skatijos, sanāca dārgāk kā ar taksi braukt.


Jauns auto līzingā, ar garantiju, nozīmē, ka nav gaidāmi neparedzētu izdevumi tuvāko 3, 4, 5 gadu laikā.

Jā, nākas sakost zobus, braukt ar budžetīgu "sporta kurpi" nevis 10 gadus vecu premiumu...Bet nu savā laikā ir pietiekami daudz naudas iegrūsts atvainojos, lūžņos un remontos - un vienā brīdī rodas vēlme pēc stabilitātes - fiksētas summas, ko mēnesī nolocīt, bez neprognozējamiem pārsteigumiem.

Par izdevumiem un excelīti - es protams ļoti atvainojos, bet parasti "apkopes, kasko, vērtības kritums" ir frāze, kuru ļoti bieži pielieto nostādot pretī "bļa, nah tas vajadzīgs. Mans padsmitgadīgais ikss vispār ieguldījumus neprasa - ideālā stāvoklī. Eļļu pats mainu, vienu brīdi dūmoja, vajadzēja vienkārši piedevu iegāzt un kompī lieko izprogrammēt. Ā, nu jā, vienreiz dabūju šarnīru mainīt, tehniskajā piepisās"


Par teritoriālo ierobežojumu un lietotājiem - pārsvarā ierobežojumi attiecas uz braucieniem ārpus EEZ.
Offline
Surr
06. Jun 2021, 23:34 #7882

Kopš: 23. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1833

Braucu ar: Kaskaiš

Nu te ir jautājums - tu kad ņēmi apdrošināšanu, ņēmi caur brokeri, iedziļinoties polises saturā - vai standarta polise, kuru lēzeno kārtojot uzreiz piedāvā piemēram swed?
Offline
Locis
06. Jun 2021, 23:37 #7883

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10808

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Pag, ja uzņēmumi ņem jaunus darba auto, piemēram, operatīvajā, tad viņi to dara prieka pēc un tā nav ērtāk /lētāk? Vai vnk nemāk rēķinat. Nu neticu, ka visi to dara tikai dēļ darbiniekiem.
Offline
Surr
06. Jun 2021, 23:40 #7884

Kopš: 23. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1833

Braucu ar: Kaskaiš


06 Jun 2021, 23:37:25 @Locis rakstīja:
Pag, ja uzņēmumi ņem jaunus darba auto, piemēram, operatīvajā, tad viņi to dara prieka pēc un tā nav ērtāk /lētāk? Vai vnk nemāk rēķinat. Nu neticu, ka visi to dara tikai dēļ darbiniekiem.


Vienkārši lec augstāk par dirsu. Visi tie līzingi un kredīti ir izdomāti blatošanai. Pareizi būtu, ja uzņēmums katru mēnesi atliktu noteiktu summu auto iegādei un pēc noteikta laika (piemēram reizi gadā vai retāk) kad summa sakrāta - iegādātos pa kādam auto. Un nododot auto lietošanā darbiniekam arī strikti pateiktu, lai neiedomājas dēļ sīkumiem braukāt pa servisiem. Iztaisnot, sagatavot un nokrāsot bleķus vai piemēram sataisīt ritošo normālam vecim ir pašam jāmāk.
Offline
Locis
06. Jun 2021, 23:46 #7885

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10808

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Surr, nav tik vienkārši. Es par šo esmu domājis un man ir sava teorija.
Lieli uzņēmumi arī ņem transporta pakalpojumus, kaut gan pilnīgi nodrošina slodzi tiem auto, mierigi varētu paši pirkt nevis maksāt par pakalpojumu, kur kāds uzvaras, slēdz līgumus, tas ir var teikt arī kā līzinga izvedāt kravas-nepērc pats, bet katru mēnesi maksā kādam citam. Tajā pašā laikā tie iegulda, piemēram, ražošanā miljonus - visi nevar visu uzreiz, lai arī tas ir top uzņēmums Latvijā. Kāpēc viņiem pirkt par nopelnīto naudu auto, ja investē miljonus ražošana, kur tas daudz vairāk atnesis plusā, nekā ietaupīs paši pērkot pa miljoniem, piemēram, kravas auto?

Tas pats vieglie auto lēzenajā - nu vajag tagad 20 jaunus vieglos auto - piem, viens maksā 20k, kopā 400k. Nu nafig 400 k nolocīt, ja tas uzņēmums, piemeram, nopērk preci par to summu ko tirgot, un tādā apjomā par daudz labāku cenu un uz to uzvārīsies daudz vairāk nekā procentos samaksas? Domā bizness ir lai kādam kaut ko pierādītu vai rēķinātu, kā vairāk nopelnīt?

P.s, izlasīju tikai sākumu,neuztveru sarkasmu

[ Šo ziņu laboja Locis, 06 Jun 2021, 23:54:29 ]

Offline
BigDog24
06. Jun 2021, 23:50 #7886

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 829

Braucu ar: dīzeli


06 Jun 2021, 23:26:07 @Surr rakstīja:

Par izdevumiem un excelīti - es protams ļoti atvainojos, bet parasti "apkopes, kasko, vērtības kritums" ir frāze, kuru ļoti bieži pielieto nostādot pretī "bļa, nah tas vajadzīgs. Mans padsmitgadīgais ikss vispār ieguldījumus neprasa - ideālā stāvoklī. Eļļu pats mainu, vienu brīdi dūmoja, vajadzēja vienkārši piedevu iegāzt un kompī lieko izprogrammēt. Ā, nu jā, vienreiz dabūju šarnīru mainīt, tehniskajā piepisās"



Tāpēc jau tur tālāk rakstīju, ka neesmu nekāds auto līza nīdējs (2003-2006 braucu ar oper. līzinga auto), man vnk interesē kā tur šobrīd kam izskatās.

Nav jau viss melns un balts, nav jau obligāti no lietoto auto klāsta jāpērk 10+ gadīgs premiums Un ar jauniem ar mēdz būs remonti kas ievilkas uz 5+ mēnešiem vai garantijas atteikumi utml.
Offline
Surr
06. Jun 2021, 23:51 #7887

Kopš: 23. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1833

Braucu ar: Kaskaiš


06 Jun 2021, 23:46:00 @koderis rakstīja:
es iedziļinos tikai pašriskā, mantiskajā atbildībā utt punktos, kuri varētu nākt man par sliktu. par bonusiem prasa naudu un to man nevajag lai šitā tērētos, ir jāprot arī papist kapeiciņa, jāsabīda pa lēto, jāpačinkst draugiem lielu autoparku uzņēmumos utt


Tūlīt atnāks Kaspich un izlamās no panckām ārā mani par melošanu - bet es apdrošinu savus/firmas drotus nevis dēļ kapeiciņas, bet tieši tāpēc, ka caur brokeri var tieši šādus punktus atrunāt (precīzāk - šīs nianses pats brokeris piedāvā un finālā par šīm lietām sanāk piemaksāt patiešām kapeikas)

Aktuāli, jo uz doto brīdi mans personīgais autoparks sastāv no Xtrail un Juke, drošinu visu Baltā - uz doto brīdi visa pieredze ar apdrošināšanas gadījumiem ir ļoti pozitīva (protams - nav eksotisku gadījumu kā Kaspich un neesmu arī regulārs klients - tā ka tas ir mans, ļoti ļoti subjektīvais viedoklis/pieredze)

[ Šo ziņu laboja Surr, 06 Jun 2021, 23:52:20 ]

Offline
Surr
06. Jun 2021, 23:56 #7888

Kopš: 23. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1833

Braucu ar: Kaskaiš

Nūū man vēl kaškajs arī bija vienu brīdi. Tā ka pretendēt vari uz džentelmeņa nevis lorda titulu...
Offline
Locis
06. Jun 2021, 23:58 #7889

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10808

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


06 Jun 2021, 23:50:03 @koderis rakstīja:
Sāksim ar to, ka uzņēmums ir SIA, jeb Sabiedrība ar Ierobežotu Atbildību. Var paņemt kredītu, kas pārsniedz uzņēmuma apgrozāmo līdzekļu apjomu, tādējādi kruķījot lielo bizi un baigās ģēlas. Ja tomēr nesanāk kā vajag, var SIA aizklapēt, visiem palūdzot vnk iet nahuj please

Tikko viens, nu jau ex sadarbības, sia bankrotēja, palika parāda normālu summiņu , tur vispār neko nebija ko izdalīt, busi lēzenajā, telpas nomā utt Parādi uz pus mio, pamatlīdzekļos printeris.

[ Šo ziņu laboja Locis, 07 Jun 2021, 00:05:00 ]

Offline
Surr
07. Jun 2021, 00:05 #7890

Kopš: 23. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1833

Braucu ar: Kaskaiš


06 Jun 2021, 23:50:03 @koderis rakstīja:
Sāksim ar to, ka uzņēmums ir SIA, jeb Sabiedrība ar Ierobežotu Atbildību. Var paņemt kredītu, kas pārsniedz uzņēmuma apgrozāmo līdzekļu apjomu, tādējādi kruķījot lielo bizi un baigās ģēlas. Ja tomēr nesanāk kā vajag, var SIA aizklapēt, visiem palūdzot vnk iet nahuj please


Nevar. Bankas diemžēl liek parakstīt tādu stulbu papīrīti kā personīgais galvojums. Un tad kad cienījamais uzņēmējs lūdz bankai un visiem citiem, kuriem kautkas nepatīk, iet nahui, asinssūcēji līkdeguņi pilnīgi nepamatoti sāk gramstīties gar privāto cienījamā uzņēmēja mantu (bet manuprāt sarunām par un ap "vai tiesu zipildītājs drīgst un tiek klāt Revolut" bija atsevišķs topiks"
Offline
badmoon
07. Jun 2021, 00:06 #7891

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8230

Braucu ar: Braucu ar


06 Jun 2021, 23:40:35 @Surr rakstīja:

06 Jun 2021, 23:37:25 @Locis rakstīja:
Pag, ja uzņēmumi ņem jaunus darba auto, piemēram, operatīvajā, tad viņi to dara prieka pēc un tā nav ērtāk /lētāk? Vai vnk nemāk rēķinat. Nu neticu, ka visi to dara tikai dēļ darbiniekiem.


Vienkārši lec augstāk par dirsu. Visi tie līzingi un kredīti ir izdomāti blatošanai. Pareizi būtu, ja uzņēmums katru mēnesi atliktu noteiktu summu auto iegādei un pēc noteikta laika (piemēram reizi gadā vai retāk) kad summa sakrāta - iegādātos pa kādam auto. Un nododot auto lietošanā darbiniekam arī strikti pateiktu, lai neiedomājas dēļ sīkumiem braukāt pa servisiem. Iztaisnot, sagatavot un nokrāsot bleķus vai piemēram sataisīt ritošo normālam vecim ir pašam jāmāk.


Šis ir top viedoklis no pēdējā laikā dzirdētajiem
Kāpēc uzņēmumam vajadzētu iegādāties auto (pirms tam cītīgi krājot naudiņu), ja to var nomāt/operatīvais līzings, un braukt jau tagad? Pēc noteikta laika nomaina (kaut pakāpeniski) autoparku un miers. Ja krāj priekš auto un tad nopērk, cik ilgi jābrauc, lai atmaksātos un būtu jēga? Ko pēc tam ar to pabraukto aparātu iesākt?
Nē, nu es pieļauju, ka Surr mani iebāzīs maisā ar saviem argumentiem, easy. Bet vai op līzings un regulāra autoparka maiņa nav tas, kas šobrīd notiek un jau cik gadus? Un tieši jur. personām

Vēl variants, ka neesmu iebraucis sarkasms lvl 100

[ Šo ziņu laboja badmoon, 07 Jun 2021, 00:07:54 ]



-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Offline
badmoon
07. Jun 2021, 00:08 #7892

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8230

Braucu ar: Braucu ar

edit augstāk

-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Offline
Surr
07. Jun 2021, 00:10 #7893

Kopš: 23. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1833

Braucu ar: Kaskaiš


07 Jun 2021, 00:06:34 @badmoon rakstīja:
Kāpēc uzņēmumam vajadzētu iegādāties auto (pirms tam cītīgi krājot naudiņu), ja to var nomāt/operatīvais līzings, un braukt jau tagad?

Tāpēc ka mūsdienās visiem patīk lekt augstāk par savu dirsu. Pirkt ir pareizi tikai no nopelnītā! Ja uzņēmumam nau naudas ko nolikt par jaunu auto, tad lai brauc ar lietotu! Ja nau naudas lietotam tad vispār auto nemaza nevajag!

Piemēram visu laiku transportnieki sūdzējās pirm COVID par dempingu no lietuviešiem, ka nevarot nopelnīt. nevajadzēja fūres sagrābties līzingos un kredītos! Var tak ar busiņiem un vieglajiem vadāt, mazākas paciņas bet dārgāk!
Offline
badmoon
07. Jun 2021, 00:17 #7894

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8230

Braucu ar: Braucu ar


07 Jun 2021, 00:10:17 @Surr rakstīja:

07 Jun 2021, 00:06:34 @badmoon rakstīja:
Kāpēc uzņēmumam vajadzētu iegādāties auto (pirms tam cītīgi krājot naudiņu), ja to var nomāt/operatīvais līzings, un braukt jau tagad?

Tāpēc ka mūsdienās visiem patīk lekt augstāk par savu dirsu. Pirkt ir pareizi tikai no nopelnītā! Ja uzņēmumam nau naudas ko nolikt par jaunu auto, tad lai brauc ar lietotu! Ja nau naudas lietotam tad vispār auto nemaza nevajag!

Piemēram visu laiku transportnieki sūdzējās pirm COVID par dempingu no lietuviešiem, ka nevarot nopelnīt. nevajadzēja fūres sagrābties līzingos un kredītos! Var tak ar busiņiem un vieglajiem vadāt, mazākas paciņas bet dārgāk!


labi, labi, pieleca man jau un pat ātrāk par tavu 2.postu, ok

-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Offline
crime
07. Jun 2021, 00:22 #7895

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8414

Braucu ar: m635csi

nekas tik ljoti nedisciplinē kārtīgu latvieti, kā hipotekārais, patērinja un operatīvais, motivācijas devu tam visam vēl pieškjir sieva/vīrs vai kjoša kā galvotājs
Offline
depo
07. Jun 2021, 06:54 #7896

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


07 Jun 2021, 00:05:33 @Surr rakstīja:
Nevar. Bankas diemžēl liek parakstīt tādu stulbu papīrīti kā personīgais galvojums. Un tad kad cienījamais uzņēmējs lūdz bankai un visiem citiem, kuriem kautkas nepatīk, iet nahui, asinssūcēji līkdeguņi pilnīgi nepamatoti sāk gramstīties gar privāto cienījamā uzņēmēja mantu (bet manuprāt sarunām par un ap "vai tiesu zipildītājs drīgst un tiek klāt Revolut" bija atsevišķs topiks"


Kas liedz visu pārrakstīt uz sievu un noslēgt laulības līgumu par mantas šķirtību?
Offline
AigarsV
07. Jun 2021, 09:27 #7897

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 444

Braucu ar:

1) Risks, ka laulība tiks šķirta
2) Risks, ka banka tiesas ceļā mēģinās atcelt līgumu par mantas šķirtību, ja šis līgums būs noslēgts īsi pirms problēmu sākuma vai pēc galvojuma līguma noslēgšanas
Offline
kexxx
07. Jun 2021, 09:30 #7898

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11552

Braucu ar:

Un ja uzņēmējam nav savas mantas- vai banka vnk nevar to pārbaudīt un...nedot kredītu?
Offline
Zalespljavejs
07. Jun 2021, 09:50 #7899

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: tautas auto

Kaspič, tu laikam joprojām nesaproti ka ir cilvēki kas NEVAR ATĻAUTIES to ,ka automašīnai "downtime" ir ilgāks par 24-48h. Un arī nav laika čakarēties ar mašīnu, jo ir svarīgākas lietas ko darīt. Tāpēc arī tiek ņemta līze, un ar to nāk arī citas juridiskās saistības. Kas tur ir tik grūti saprotams?
Offline
abyss
07. Jun 2021, 09:59 #7900

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7917

Braucu ar: e39 523


07 Jun 2021, 09:50:17 @Zalespljavejs rakstīja:
Kaspič, tu laikam joprojām nesaproti ka ir cilvēki kas NEVAR ATĻAUTIES to ,ka automašīnai "downtime" ir ilgāks par 24-48h. Un arī nav laika čakarēties ar mašīnu, jo ir svarīgākas lietas ko darīt. Tāpēc arī tiek ņemta līze, un ar to nāk arī citas juridiskās saistības. Kas tur ir tik grūti saprotams?


Kāds tam sakars ari dīleri? Pie dīlera nedēļu gaidīsi, labosi citur zaudēsi garantiju.

Kamēr savā kaktu servisā, ja ilgstoši remontējies var sarunāt, ka paņem ārpus rindas un dienas laikā sataisa vismaz braucamu. Es vienmēr aizvedu no rīta, savācu vakarā. Ja ir kaut kas vairāk jādara, vai jāgaida detaļa, sarunajam datumu. Es labāk paļaujos uz cilvēku, pie kura remontēju jau gandrīz 10 gadus, nevis mistisku dīleri, kur attieksmi pret klientu nosaka zviedru/vācu vadlīnijas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4