Online

Pašreiz BMWPower skatās 93 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
17. Jul 2019, 08:09 #661

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6082

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


17 Jul 2019, 00:22:03 @FR888 rakstīja:
blin te veel viss notiek. labi es saprotu ka jus nestradajat bet pa kuru laiku jus draazhat sievas?
Pirms gulētiešanas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
dsks
17. Jul 2019, 08:32 #662

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 994

Braucu ar:


16 Jul 2019, 23:28:12 @kaprons rakstīja:
Forši būtu tajā kartē redzēt Ķīnu uzreiz stress pārietu


Gadus četrus atpakaļ man sanāca pabūt vairākas nedēļas un izvandīties pa pacmit rūpnieciskām pilsētām sākot no Beijing 'piepilsētām' un lejā līdz Fuzhou ... ne piekrastes pilsētām,bet dziļāk iekšienē ... nu vecīt Tu nestādies priekšā kādā dirsā tur ir gaiss sačhakarēts ... tur pāris pilsētās dienas laikā bez maz ar migleniekiem jābrauc ... dienas beigās sajūta ka pāris pakas sarkanais marlis izvilkts un reāli ir sūdīgi ...
Offline
abyss
17. Jul 2019, 09:23 #663

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7921

Braucu ar: e39 523


17 Jul 2019, 08:09:06 @RSAWorkshop rakstīja:

17 Jul 2019, 00:22:03 @FR888 rakstīja:
blin te veel viss notiek. labi es saprotu ka jus nestradajat bet pa kuru laiku jus draazhat sievas?
Pirms gulētiešanas


Kādas sievas? KĀDAM nav taisnība powerī
Offline
KaspichsS
17. Jul 2019, 09:30 #664

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


17 Jul 2019, 09:19:00 @maasters rakstīja:
Tieši tā, jābūt sūdīgi, jo Ķīna vēljoprojām izmanto vairumā akmeņogles, jo pašiem ir un var izrakt un dedzināt "pa lēto", visām tām rūpnīcām kas tur ir tač vaig elektrību.
Viņi daudzkur tās ogles pat transportē ar tvaika lokomotīvēm, jo tas tač ar ir lētāk. var pa tieso izmantot kravu kā degvielu lokomotīvei.


Dzirksteles

Reku Jums ir, kam slinkums uztinat uz 5:30 un palūkojiet kā darbojas China jaunās paaudzes kvēpu filtri.


Bet nujau China ir attapusies un šamējie sāk būvēt atomelektrostacijas, jo nav citu alternatīvu tīrai masveida elektroenerģijas ražošanai, kas spētu nodrošināt tik milzīgu cilvēku skaitu.


o, jaa, tur ir jautri - graatatinu esmu lasiijis.
vinjiem tagad strauji aug auto skaits. pataa visaadi suudi, ko razho uz 30 gadus vecaam VW iekaartaam, kaut kaadi E2 hlami. toties valsts liimenii ir izciiniijushi, ka benziina mopeediem ir nodoklis [vinji baigi lomiija par numurziimeem, ja pareizi atceros], bet elekto: nav. kad es biju, 99% bija smirdeklji pilseetaas [un to tur miljoniem], tagad 90% esot eketrosuuduki.
kaut ko vinji dara, bet jaa, smogs, kas ir kaa skarba migla+kreesla = ikdiena. vnk uzbrauc debesskraapii un izraadaas - nav neviena maakoniisha!
Offline
KaspichsS
17. Jul 2019, 09:33 #665

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

btw, kaadam intereseeja, kaa var iemest 10k, neko iipashi nedarot?
viens te kaut ko blatoja par ''pakoshanu'' - kaads tam sakars?

Gaisa masas meeritaajs OEM 200
[palielinaatas mulplikatiivaas LTFT]
Vaarstu vaaks 450
[nestabilas offset LTFT, elljas nopluude]
3 sprauslas [pa daargo, aatri] 900
[1: nedaudz tek tuksgaitaa; 2: netipisks defekts; 3: bisku sliktaaka atomizaacija]
4 spoles 120
[200.000km, saplaisaajushas]
Sveces 100
HPFP 850
[saka teceet vaarsts]
AC suuknis 400
[izjuka sajuugs]
AC uzpilde 100
Rullis, siksna, AC suknja mainja 100
Ritoshaas apkopiite 2700
[prieksha: stupicas X2; bremzhu trubinjas; skersstabilizatora bukses; bremzhu diski/vent/perf, kluchi; aizmugure: atsperes, diski/vent/perf., kluchi, visas bukses, pusass/pilnjiks ieplisis, viena svira]
Pie Valentiina 150
[stuures pirksts, 3 diski/taisnoshana, riepas remonts, savirze]
Start/stop 100
[nodila]
Klokjiitis 100
[nodila]
Durvju gumija 100
[iepliisa]
Logu slotu turetaji 150
[gultnis, apruuseeja]
CO katalizatori OEM 1500
[reizeem kljuudas pie mazas slodzes, kaut TA ar 20 karshu rezervi]
Riepas 500
[lai buutu pa smuko]
Salona filtrs 2.5 100
Siltuma izolaacija OEM 150


Sezonas laikaa [80.000]:
+ sveces 3X 300
+ ellja 6X 600


taatad: kaut ko noteikti neatceros, nekas nav uzskaitiits. par diagnostikaam, protams, 0. daljai teemu par darbu 0, jo, piem., sveces, spoles, sprauslas mainu pats. cipari apaljoti, bet - vietaam uz augshu, vietaam: uz leju.

[ Šo ziņu laboja KaspichsS, 17 Jul 2019, 09:35:42 ]

Offline
KaspichsS
17. Jul 2019, 09:52 #666

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


17 Jul 2019, 07:09:08 @maasters rakstīja:
Tāpēc jau tie eiropieši kratās vaļā no visiem tiem e60 un citiem, jo lai dabūtu tādas atgāzu normas tam dīzelim ir jāstrāda tip top, visam jabūt savās vietās, nedrīkst tur eļļu ēst vai vēl kas, bet tas motors ir gana sarežģīts un rodoties nodilumam rodas arī problēmas un visi tie entie mezgli sāk jukt pa vienam. Pareizi būtu tādu auto utilizēt krāsnī, bet LV atzīst ka tas ir labs vāģis ar ko iemest logos melnu pļonku uzmaukt lielos diskus ar iznesumu un stilot pa Rīgas centru.


Un šai sakarā man ir jautājums tev Kaspič, ja tā ir tiesa, ka esi ieguldījis 8K auto, kas tirgus cenā nemaksā tik daudz, vai beigās nav tā ka reāli esi aptracis un druscīt jucis? No offense man pret tevi nekas nav , bet te nelīmējās kautkas kopā, tu no vienas puses pozicionē sevi kā vides draugu un cilvēku, kas domā un ir gudrs un ienīst piesārņojumu, bet no otras puses tu mēģini par katru cenu uztaisīt no veca e60 BIO-vāģi remontējot visus tos filtrus un mezglus utt. Vai tas ir to vērts? Kapēc vienkārši tad nenopirkt benzīnu un ar normālu gāzes iekārtu, kas ir videi draudzīgākais veids kā pārvietoties tulīt aiz elektroauto. U nav tur vajadžīgi miljons filtri un baigie ieguldijumi. Un ja katalizators vēl darbojas tad vispār ideāli. Un nav jaiegulda 8K.

PS. par 8K jau iznāk e60 izravēt vispār visu kārbu un dzinēju ārā, tos notirgot un vietā var iebāzt inverterus, baterijas un elektro-swapu un būs tev e60 green technology. Skatīt zemāk esošo linku...

#daudz naudas


ok, pamaniiju man adreseetu jautaajumu.

1. N seerijas benziinam [par B nerunaajot] gaazes iekaarta NAV uzstaadaama. punkts;
2. nu, es jau sevi nepozicioneeju kaa normaalu. vismaz ne racionaali domaajoshu. es no braukshanas guustu kaifu, man patiik braukt. attieciigi - es neskatos [protams, ja ir taada iespeeja], kaa ir leetaak/izdeviigaak. es braucu ar to, ar ko man ir kaifs.
taapeec ir konkreets dzineejs, rucka, ne F seerija, ne turbo, ne automaats, u.t.t.
es arii skanjaa esmu ieguldiijis 100X vairaak kaa shejienes useris videjais. un taa ir bijis visos auto, kas man ir bijushi ilgaaku laiku.. jo man patiik baudiit skanju /klausiities muuziku braucot.
Offline
depo
17. Jul 2019, 10:31 #667

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20924

Braucu ar: Zirgu


17 Jul 2019, 09:52:39 @KaspichsS rakstīja:
es arii skanjaa esmu ieguldiijis 100X vairaak kaa shejienes useris videjais. un taa ir bijis visos auto, kas man ir bijushi ilgaaku laiku.. jo man patiik baudiit skanju /klausiities muuziku braucot.


Pastāsti atklāti, lai visi zin, kas tev ar skaņu tieši saistīts, ar to projektu/uzņēmumu. Lai citi nedomā, ka tev vienkārši patīk laba skaņa
Offline
RSAWorkshop
17. Jul 2019, 10:41 #668

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6082

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


17 Jul 2019, 10:26:22 @maasters rakstīja:
Es tevi saprotu Kaspich, ir lietas kas patīk tur neko nevar darīt.
Tas tāpat kā bagātam tas kaifs aiziet uz izstādi, no kuras viņš ne sūda nesaprot, kādā slavenā muzejā ar Pikaso gleznu kolekciju un stāvēt pusstundu pie vienas gleznas pļāpāt par biznesu ar kolēģi un ik pēc 30 sekundēm pažļungāt glāzē esošo vīnu, kas pēc pusstundas tik varbūt tiks vispār aiztikts.

Personīgi e60 nepatīk dizainiski, nepatīk arī faktiski visi pārējie Chris Bangle izstrādātie BMW dizaini līdz pat brīdim kad viņš pameta BMW.
Nu varbūt vienīgi e92 un tad arī tikai M vai vismaz ar pakotni un diskiem pareiziem.
Man personīgi vispār liekas ka dizainiski e46 M kupeja ir viens no visu laiku vislabākajiem BMW ražojumiem ko viņi paši laikam tik drīz nepārspēs.
Būtu nauda es tādu OEM nepārkrāsotu un ideālā zavoda stāvokli velētos, taka es tevi kautkur saprotu.



PS. kas tur N sērijai nepatīk gāzē? kautkas mehāniski vai vienkārši nevar panākt OEM elektronikas sadarbošanos ar cita veida degvielu?
Gluži vienkārši gāze+BMW ir neiespējami jau kopš M52 motoriem

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
KaspichsS
17. Jul 2019, 10:46 #669

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


17 Jul 2019, 10:31:55 @depo rakstīja:

17 Jul 2019, 09:52:39 @KaspichsS rakstīja:
es arii skanjaa esmu ieguldiijis 100X vairaak kaa shejienes useris videjais. un taa ir bijis visos auto, kas man ir bijushi ilgaaku laiku.. jo man patiik baudiit skanju /klausiities muuziku braucot.


Pastāsti atklāti, lai visi zin, kas tev ar skaņu tieši saistīts, ar to projektu/uzņēmumu. Lai citi nedomā, ka tev vienkārši patīk laba skaņa


ir gadijumi, kad skarbi NDA liedz staastiit visu, kaa ir, bet kaut kaadu simbolisko versiju - staastiit negribaas/nav jeegas.
un buusim reaali - jo kaadam suudiigaak, jo visiem citiem lielaaks prieks
attieciigi - saruuginaat nevienu negribu, prieceet - ne tik

bet, kas attiecas uz auto skanju - jaa, tieshi tik vienkaarshi. patiik kvalitatiivs un pareizs skaneejums, kas ljauj baudiit muuziku.
Offline
KaspichsS
17. Jul 2019, 10:55 #670

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


17 Jul 2019, 10:26:22 @maasters rakstīja:
Es tevi saprotu Kaspich, ir lietas kas patīk tur neko nevar darīt.
Tas tāpat kā bagātam tas kaifs aiziet uz izstādi, no kuras viņš ne sūda nesaprot, kādā slavenā muzejā ar Pikaso gleznu kolekciju un stāvēt pusstundu pie vienas gleznas pļāpāt par biznesu ar kolēģi un ik pēc 30 sekundēm pažļungāt glāzē esošo vīnu, kas pēc pusstundas tik varbūt tiks vispār aiztikts.

Personīgi e60 nepatīk dizainiski, nepatīk arī faktiski visi pārējie Chris Bangle izstrādātie BMW dizaini līdz pat brīdim kad viņš pameta BMW.
Nu varbūt vienīgi e92 un tad arī tikai M vai vismaz ar pakotni un diskiem pareiziem.
Man personīgi vispār liekas ka dizainiski e46 M kupeja ir viens no visu laiku vislabākajiem BMW ražojumiem ko viņi paši laikam tik drīz nepārspēs.
Būtu nauda es tādu OEM nepārkrāsotu un ideālā zavoda stāvokli velētos, taka es tevi kautkur saprotu.



PS. kas tur N sērijai nepatīk gāzē? kautkas mehāniski vai vienkārši nevar panākt OEM elektronikas sadarbošanos ar cita veida degvielu?


es nevareetu teikt, ka Bengla darinaajumi ir skaisti. toch, nee. harmoniski? bljaa, nolieciet divus E60 vai E65 blakus, ar prieksha/aizmugure kopaa. pilniigi neharmoniska prieksha/aizmugure - kaa 2 auto.

bet, tajaa dizainaa ir drosme. es ilgi paargaaju uz E60 no ieprieksheejaa. vnk nejutu sevi tajaa auto. bet, kad es redzu neizteiksmiigo, bezrakstura, visu agresivitaati zaudeejusho F seeriju, es saprotu - E60/65/E92 veel ir shedevri.

ar F man nav braukshanas prieka. taa ir liela, smagneeja govs [pat ar M piekari], LCI vairs nav atmosfeeras 6cilindru dzineeju, rucka - taads retums, ka pisec.
iznjemot 8HP [kaa labs izstraadaajums, bet ne man] - mani nekas tajaa auto neuzrunaa. iekaapjot tajaa luuznii, es juutos vecs, lempiigs pensis.
un nee, visi tie gadzetu lorinji mani vnk neinteresee. es saprotu, kaa tie straadaa - nekaadas magjijas.

un jaa, mani kretinee haltuura. mani kretinee Fku lukturi, kas ir prasti peec suuda, kaut maksaa pa 5K, mani kretinee plastmasas knibulji visur. mani kretinee taas alja megakrutaas priborkas un NBT, kur kontrasts ir vnk meesls. par klimas indikatoriem u.c. fignjaam pat nerunaaju. taa ir haltuura.
Offline
kars
17. Jul 2019, 11:22 #671

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Tas jau sen skaidrs ka jaunie bmw ir garām
Offline
Alkaans
17. Jul 2019, 12:37 #672

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

iesakat kur izgriezt dpf + čips, man laikam pilns ar pelniem, bieži dedzinās, jēga nekāda, gan jau orģināls virsu 260k, pēc bazara sapratu izmazgāt nevar, tikai kvēpus (kuri arī man sadeg), bet kvēpiem maz vietas kur uzkrāties jo pelnu daudz, kas nedeg, kalpo tos 150k km un metams dpf, tad pa lielam nahuj man viņu, jo ziemā braucu tikai pa pilsētu 10min max līdz darbam
Pa 2k netaisos oem pirkt. nolikšu karoti no pīpēšanas un dzeršanas ātrāk, tad labāk nopērku pīpus un šmigu pa lielam man pie dirsas jūsu rīdzinieku problēmas un korķi ar tām jūsu mikrodaļiņām man te valmierā nesmird kā jums, varbūt pēc govs mēsliem drusku

[ Šo ziņu laboja Alkaans, 17 Jul 2019, 12:44:43 ]

Offline
gop-stop
17. Jul 2019, 13:01 #673

Kopš: 20. Mar 2011

No: Jūrmala

Ziņojumi: 51

Braucu ar: BMW X6 4.0D


17 Jul 2019, 12:37:34 @Alkaans rakstīja:
iesakat kur izgriezt dpf + čips, man laikam pilns ar pelniem, bieži dedzinās, jēga nekāda, gan jau orģināls virsu 260k, pēc bazara sapratu izmazgāt nevar, tikai kvēpus (kuri arī man sadeg), bet kvēpiem maz vietas kur uzkrāties jo pelnu daudz, kas nedeg, kalpo tos 150k km un metams dpf, tad pa lielam nahuj man viņu, jo ziemā braucu tikai pa pilsētu 10min max līdz darbam
Pa 2k netaisos oem pirkt. nolikšu karoti no pīpēšanas un dzeršanas ātrāk, tad labāk nopērku pīpus un šmigu pa lielam man pie dirsas jūsu rīdzinieku problēmas un korķi ar tām jūsu mikrodaļiņām man te valmierā nesmird kā jums, varbūt pēc govs mēsliem drusku


uzprasi bomāram alxz
Offline
FR888
17. Jul 2019, 13:22 #674

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


17 Jul 2019, 12:37:34 @Alkaans rakstīja:
iesakat kur izgriezt dpf + čips, man laikam pilns ar pelniem, bieži dedzinās, jēga nekāda, gan jau orģināls virsu 260k, pēc bazara sapratu izmazgāt nevar, tikai kvēpus (kuri arī man sadeg), bet kvēpiem maz vietas kur uzkrāties jo pelnu daudz, kas nedeg, kalpo tos 150k km un metams dpf, tad pa lielam nahuj man viņu, jo ziemā braucu tikai pa pilsētu 10min max līdz darbam
Pa 2k netaisos oem pirkt. nolikšu karoti no pīpēšanas un dzeršanas ātrāk, tad labāk nopērku pīpus un šmigu pa lielam man pie dirsas jūsu rīdzinieku problēmas un korķi ar tām jūsu mikrodaļiņām man te valmierā nesmird kā jums, varbūt pēc govs mēsliem drusku


nodedzini to savu meeslu labak neka smirdi pie krustojumiem kadam prieksa. Vnk ja mashina ir nokalpojusi tad tai vieta shrotaa, ja nespej saremontet.

[ Šo ziņu laboja FR888, 17 Jul 2019, 13:24:28 ]

Offline
Alkaans
17. Jul 2019, 13:23 #675

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

pats kur vedi? Vai nopirki izgrieztu?
Es jau gribēju vest un bosch mazgāt, bet pēc kaspiča sapratu ka no mazgāšanas nekāds labums jo 150k un čau, jāgriež tik laukā, pa 2k var normāli atpūsties vīkendā un tā
Es saprastu man kārba nopistos un pa 2k krāmēt iekšā, kā nekā pašam jābrauc, bet 2k ziedot jūsu labsajūtai un jaunu dpf likt iekšā, nu nē, kāds man no tā labums, praktiski nekāds, nu ja jums vajag, sametat pa 1eiro

[ Šo ziņu laboja Alkaans, 17 Jul 2019, 13:36:37 ]

Offline
FR888
17. Jul 2019, 13:56 #676

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

parasti jau DPF beidzas ja ir kadas citas nelaimes dzinejam.
Offline
kars
17. Jul 2019, 13:57 #677

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


17 Jul 2019, 11:30:24 @bertons rakstīja:
Tu pat e46 nevari atljauties, par ko tev beedaaties?


Es jau braucu ar bmw augstāko inženērijas sasniegumu, leģendāro modeli - e36

E46 ir tas pats tikai lielāks/smagāks/vairāk ekstrām/labākiem apdares materiāliem - kas man galīgi nesaista, man vajag hardcor'u :rūsa:
Offline
Alkaans
17. Jul 2019, 14:12 #678

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC


17 Jul 2019, 13:56:47 @FR888 rakstīja:
parasti jau DPF beidzas ja ir kadas citas nelaimes dzinejam.

Tu apstrīdi kaspiča 150k km slieksni dpf? Pierādījumus galdā. Tu ķimiju vispār saproti? Es nē, bet pēc viņa teiktā dpf filtra virsma spēj absorbēt noteiktu daudzumu to daļiņu, pārejais kas sadeg, tas sadeg, bet smagie metāli visi paliek filtrā, kurus sauc par pelniem, kad to ir daudz, tad sodrējiem paliek maz vietas kur uzkrāties un sadegt... tu vispār smadzenēs kautko absorbē no ši topika?
Offline
KaspichsS
17. Jul 2019, 14:13 #679

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


17 Jul 2019, 14:12:28 @Alkaans rakstīja:

17 Jul 2019, 13:56:47 @FR888 rakstīja:
parasti jau DPF beidzas ja ir kadas citas nelaimes dzinejam.

Tu apstrīdi kaspiča 150k km slieksni dpf? Pierādījumus galdā. Tu ķimiju vispār saproti? Es nē, bet pēc viņa teiktā dpf filtra virsma spēj absorbēt noteiktu daudzumu to daļiņu, pārejais kas sadeg, tas sadeg, bet smagie metāli visi paliek filtrā, kurus sauc par pelniem, kad to ir daudz, tad sodrējiem paliek maz vietas kur uzkrāties un sadegt... tu vispār smadzenēs kautko absorbē no ši topika?


iiss cilvēka raksturojums: pilnīgs mēsls.
Offline
Alkaans
17. Jul 2019, 14:22 #680

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

zini mēsls esi tu, es pa gadu nobraucu 10k, kamēr tu nobrauc 80k kurš te smirdina gaisu vairāk? Tikai nesaki ka tev ir 0 izmešu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4