Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 29 viesi un 2 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kaspicha topiks: N53, eksperimenti, 300 ZS utt.

AutorsZiņojums
Ruudis
07. Aug 2020, 18:35 #6141

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1927

Braucu ar: Pienpak

Man ir 55 curved. Sēžu ~ 2.5m. Uz PS geimojot prasās tuvāk.
Offline
DM-101
08. Aug 2020, 09:15 #6142

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 2747

Braucu ar:

Moska kaadam buus interesanti.

Bija te teema par imo,kas mauc CAN.

Iisi par teemu,kaa iekaartas suuta datus CAN. Neviena iekaarta nevar taa vienaakrshi kaut ko iekliegt CAN. Veel vairaak - saakt klaigaat,paralizeet CAN,utml. CAN ir saorganizeeta hierarhija. Katrai iekaartai ir ID. Jo mazaaks ID,jo augstaaka prioritaate. ID 1.iekaartai,attieciigi,visaugstaakaa. Un katra iekaarta var tikai "pacelt roku",t.i. - informeet Master,ka grib ko suutit.
Vispirms datus nosuuta visi tie,kuru prioritaate ir augstaaka kaa jaunpienaaceejam. Kad tie visu aizsuutiijushi,tikai tad jauninjais var nosuutiit savu info. ID/pieprasiijumu izstaadiishanu,checkummas,pakas - to visu gjeneree MCU hardware liimenii. No taada aspekta jaunpienaaceejs ir tikpat drosh kaa jebkursh cits modulis tiiklaa. Suudi var sanaak tad,kad/ja,piem., tiek upgreidots konkreetais modulis,bet imo,kursh shii modulja "vaardaa" pieprasa blokjeeshanu,peeksnji ko noraida. Tb.,modulim jaabuut recesiivaa statusaa,bet tas peeksnji atdziivojas.
Bet,visaadi citaadi staasti par "imo nograava CAN", ir nejeegu dumums.
Offline
vdl
08. Aug 2020, 11:43 #6143

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 20

Braucu ar: Wrangler JK

nav canbusaa masteru ( vai arii visi ir masteri )

suutiishana notiek sagaidot briivu briidi "eeteraa" un saak raidiit identifikatoru pie reizes klausoties kas notiek "trubaa". pie koliizijas vinnees mazaaks bits ( 0 ) un ja taveejais bits bija 1 tad "eeteraa" dzirdeesi 0 un sapratiisi ka jaataisa pauze un tad jaamegjina veelreiz. a tas kas suutiija 0 tas turpinaas identifikatora bitu suutiishanu liidz dabuus koliiziju un zaudees vai arii buus pabeidzis un tas vinjam dos iespeeju netrauceeti izsuutiit datus kas seko identifikatoram

man bija gaismas uz can sataisiitas, ka klausaas ( pakaljas miglaam laikam vajadzeeja klausiities kad prieksheejaas izsleedzaas lai automaatiski atsleegtos ). peec sigjenes uzlikshanas - kad mashiinu atsleedz uzreiz tika kautkas canbusaa taads iesmelts ka maneejais devaiss canbus kljuudu nokjeera un kaaraas nost - beigaas uztaisiiju bez can iesaistes - bija slinkums chakareeties un mekleet iemeslu.
Offline
DM-101
08. Aug 2020, 13:18 #6144

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 2747

Braucu ar:


08 Aug 2020, 11:43:16 @vdl rakstīja:
nav canbusaa masteru ( vai arii visi ir masteri )

suutiishana notiek sagaidot briivu briidi "eeteraa" un saak raidiit identifikatoru pie reizes klausoties kas notiek "trubaa". pie koliizijas vinnees mazaaks bits ( 0 ) un ja taveejais bits bija 1 tad "eeteraa" dzirdeesi 0 un sapratiisi ka jaataisa pauze un tad jaamegjina veelreiz. a tas kas suutiija 0 tas turpinaas identifikatora bitu suutiishanu liidz dabuus koliiziju un zaudees vai arii buus pabeidzis un tas vinjam dos iespeeju netrauceeti izsuutiit datus kas seko identifikatoram

man bija gaismas uz can sataisiitas, ka klausaas ( pakaljas miglaam laikam vajadzeeja klausiities kad prieksheejaas izsleedzaas lai automaatiski atsleegtos ). peec sigjenes uzlikshanas - kad mashiinu atsleedz uzreiz tika kautkas canbusaa taads iesmelts ka maneejais devaiss canbus kljuudu nokjeera un kaaraas nost - beigaas uztaisiiju bez can iesaistes - bija slinkums chakareeties un mekleet iemeslu.


Nu,iekaarta,kas pieprasa raidiishanu - peec taas pieprasiijuma visi izstaada ID un tajaa sesijaa taa ir Master.

CAN jau tur visaadas sleep mode un kas veel idejiski nav paredzeetas. Iespeejams,peec sigas nostraadaashanas viss pasaakums aizgaaja guleet un tavus pieprasiijumus vank ignoreeja..
Offline
DM-101
10. Aug 2020, 15:15 #6145

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 2747

Braucu ar:


10 Aug 2020, 15:02:00 @desadesa rakstīja:

10 Aug 2020, 13:35:00 @funcop rakstīja:
Hey, vēlos iegādāties BMW X3, taču nezinu, kādu modeli izvēlēties.
Piedāvājumā redzu:
e83 2004.g. 3.0d - 5000 eiro;
e83 2007.g. 3.0d.- 6500 eiro;
e83 2008.g. 2.0d.- 6500 eiro.

Vai ir vērts izvēlēties 2 litru modeli (ekonomiskāk, jaunāks gads)?
Vai ir vērts izvēlēties 1. paaudzes 2004. gada modeli?
Būšu pateicīgs par jebkādiem komentāriem un ieteikumiem, paldies!


1) 2.0litru - nē
2) X3/X5 jebkurā gadījumā ir papista nauda, jo perekupi prasa par viņām 5000-7000EUR, bet reālā cena tiem auto ir 3k-4k
3) auto labs, iet zvērā, ir aprobežoti bmwisti, kam nepatīk e83 dizains
4) ja ņem, tad tikai FL un tikai 3.0d
5) manuprāt pašam lietuvā nopirkt ir jēdzīgāk, nekā dāvināt naudu perekupiem
6) remontēt tur ir daudz ko, tā kā rēķinies uz apkopēm,remontiem 1k gadā. mašīnas nav jaunas. kkas atņirdzas ik pa laikam.
7) ja pirksi LV tad tikai caur pārbaudītu servisu


Protams,ka M57.
Tad tu buusi viens no tiem kas kuupees un smirdees. Indeesi savas un citu plaushas. Pirms TA liesi biodirseli,lai vispaar vareetu iziet skati. Dzineejam ir daudz lieku detalju - flapi, EGR,kveelsveces.
Jebkuraa servisaa tev mainiis kveelsvechu "releju" un kveelsveces,jo neviens nespees noteikt,kur ir/nav bojaajums.
Sprauslas vediisi pie vasjaam "uz paarbaudi",kur uz dullo kaut ko tev alja ieteiks mainiit.
Jaa,duumi un smirdonja nemazinaasies,bet pie vibraacijaam pieradiisi taa,ka pat straadaajot uz 4 cilindriem,tas dzineejs liksies "normaals".
Tu buusi viens no lielaas dolbajobu,kapeikpiseeju un smirdeklju gjimenes!
Offline
DM-101
10. Aug 2020, 22:14 #6146

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 2747

Braucu ar:


10 Aug 2020, 21:18:13 @Lin84 rakstīja:
Sveiciens. Vajag padomu.

Man jau kādu laiku ir problēma ar ātrumkārbu. Pirmie 3 ātrumi pārslēdzas ar jūtamu rāvienu. Pārejie normāli pārslēdzas. Pie bremzēšanas kad ir sabremzējies un slēdzas 2. un 1. ātrumā ir jūtama vibrācija un neliela raustīšanās līdz apstājas.
Kad auto iesilst un kārtīgi izskrienas tad problēma paliek mazāk izteikta vai pazūd gandrīz pavisam.
Pirms 10 000 km nomainīju eļļu kārbā un reduktors. RECRO servisā teica, ka kompī kļūdas neredzēja bet simptomus nevarēja īsti nokomentēt. Tipa nekas traks neesot, bet braukt nepatīkami.

Auto E 71, 40d, 2011. gada (facelift) ar 8 pakāpju kārbu. Noskrējiens 135 000 km. Pilsētas mašīna.

Vai kādam ir bijis līdzīgi vai ir zināms kas tas varētu būt ?
Kur labāk vest pārbaudīt un uz cik potenciālu draud remonts ?


1. dzineeja pilnas funkcionalitaates atjaunoshana, paaradapteeshana;
2. kaarbas adaptaaciju noveerteeshana, paaradapteeshana.

kur vest? o, jaa, shis ir labs jautaajums
Offline
DM-101
10. Aug 2020, 22:21 #6147

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 2747

Braucu ar:


10 Aug 2020, 22:18:11 @Fiko rakstīja:
Interesanti, vai izdevās problēmu atrast un likvidēt!

Manam e61 (530d, 2009) šobrīd ir līdzīga probl. Tikai ar to starpību, ka izteikta vibrācija ir diapazonā 80-100km. Desmitiem reižu ir balansēti riteņi, mainītas riepas, likti riteņi no cita auto utt. Vibrācija kļuva mazāk besījoša, kad uzliku ziemas R17 ratus. Kardāna mufte ir apm pirms 2-3 mēn mainīta. Karājošais gultnis izskatās OK.
Vai ir kādam kas līdzīgs bijis? Padalaties ar info! Tnx!


bljaa, nu te vispirms jaasaprot, kas vibree: prieksheejaa vai aizmugureejaa ass.
spriezhot peec apraksta, ar tehniku esi uz ''juus'' un vienigais, ko var ieteikt - duj uz servisu.
Offline
FR888
10. Aug 2020, 22:24 #6148

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2609

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

kardans un nekas cic
Offline
DM-101
11. Aug 2020, 12:00 #6149

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 2747

Braucu ar:


11 Aug 2020, 10:28:09 @xcio rakstīja:

05 Aug 2020, 10:04:57 @Kaross rakstīja:
Varu piedāvāt oriģinālo Autocom. Strādā ar vieglajiem, smagajiem. Pārbaudīts un labi strādā. 3200 euro ar 2 gadu atjauninājumiem. Vai tas atkal par dārgu?


Vari piedavāt orģinālu instrumentu tikai priekš BMW programēšanas?




es varu.
kompis ap 2.5K
iCOM pilnais komplekts ap 1K

protams, viss no BMW AG
Offline
sys9291
11. Aug 2020, 13:30 #6150

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2611

Braucu ar: F20 R1200RT


11 Aug 2020, 12:00:35 @DM-101 rakstīja:

11 Aug 2020, 10:28:09 @xcio rakstīja:

05 Aug 2020, 10:04:57 @Kaross rakstīja:
Varu piedāvāt oriģinālo Autocom. Strādā ar vieglajiem, smagajiem. Pārbaudīts un labi strādā. 3200 euro ar 2 gadu atjauninājumiem. Vai tas atkal par dārgu?


Vari piedavāt orģinālu instrumentu tikai priekš BMW programēšanas?




es varu.
kompis ap 2.5K
iCOM pilnais komplekts ap 1K

protams, viss no BMW AG


un ar to visu neesi pasargāts no ķirbju radīšanas...
Offline
DM-101
11. Aug 2020, 15:20 #6151

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 2747

Braucu ar:


11 Aug 2020, 15:13:41 @xcio rakstīja:

11 Aug 2020, 14:50:01 @sys9291 rakstīja:

11 Aug 2020, 10:28:09 @xcio rakstīja:

05 Aug 2020, 10:04:57 @Kaross rakstīja:
Varu piedāvāt oriģinālo Autocom. Strādā ar vieglajiem, smagajiem. Pārbaudīts un labi strādā. 3200 euro ar 2 gadu atjauninājumiem. Vai tas atkal par dārgu?


Vari piedavāt orģinālu instrumentu tikai priekš BMW programēšanas?



gribētu kautrīgi apvaicāties: ko ta kungs vēlas programmēt iekš tā BMW?



Ik pa laikam apskatīties sparuslu korekciju un turbīnas spiedienus, nolasīt kļūdas un iespējot komforta fīčas.



o, reaals bembists, ne kaa juus/bomaari.
pasuutiija pilnu komplektu, cilveekam nav zheel ap 4K naudu, lai sprauslu korekcijas paskatiitos!
Offline
DM-101
11. Aug 2020, 18:55 #6152

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 2747

Braucu ar:


11 Aug 2020, 17:31:29 @Fiko rakstīja:

11 Jul 2020, 21:31:21 @foxys rakstīja:
Kādam ir pieredze ar carly adapter?
atsauksmes?

Ir, jā. Var šo to saprogot, nomest service, nolasīt kļūdas, pārbaudīt noskrējiens (ja tas ir pa lēto nomests).
Var "pierakstīt" jaunu aķi, vēl kādas fīčas. Ir kkas saistībā ar DPF reģenerāciju, bet tur es labāk nelielu.
Esmu saprogramējis dažādas fīčas savam e61, meitas e91, čoma f11.
Pagājšnedēļ adapters pēkšņi nosprāga, šodien jauns ir vietā. Bez maksas, protams.



akumulatora pierakstiishana tiek veikta nekorekti!
Offline
Angelz
11. Aug 2020, 19:29 #6153

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2130

Braucu ar: ///Montu

Lai tak spēlējas ar Carly uz F sērijas a/m, noraus podā flexray kopni ar attiecīgām sekām, jau pāris precedenti ir bijuši, un būs jautri apskatīties uz "kodētāja" seju, neveiklo situāciju un nekustamo īpašumu...

-----------------
▫▪□■ Dažāda profila BMW elektronikas remontdarbi ■□▪▫

@ Bavarian Workshop

MASK/CCC/CIC/NBT/NBT EVO/MGU jauninājumi..
Offline
sys9291
12. Aug 2020, 09:32 #6154

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2611

Braucu ar: F20 R1200RT


11 Aug 2020, 18:55:36 @DM-101 rakstīja:

11 Aug 2020, 17:31:29 @Fiko rakstīja:

11 Jul 2020, 21:31:21 @foxys rakstīja:
Kādam ir pieredze ar carly adapter?
atsauksmes?

Ir, jā. Var šo to saprogot, nomest service, nolasīt kļūdas, pārbaudīt noskrējiens (ja tas ir pa lēto nomests).
Var "pierakstīt" jaunu aķi, vēl kādas fīčas. Ir kkas saistībā ar DPF reģenerāciju, bet tur es labāk nelielu.
Esmu saprogramējis dažādas fīčas savam e61, meitas e91, čoma f11.
Pagājšnedēļ adapters pēkšņi nosprāga, šodien jauns ir vietā. Bez maksas, protams.



akumulatora pierakstiishana tiek veikta nekorekti!

DPF reģenerācija tā vienkārši ar pogas spiedienu uz BMW neaktivizējas...
Offline
7781
12. Aug 2020, 13:23 #6155

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 726

Braucu ar:

Lai cik nebutu divaini, bet ir appi kas strada caur elmu un tiesham palidz to kvepu izdedzinat pat ja neko nejedz. Gadijums no dzives, faterits noperk e90 325d un beigti termostati ko pamana tikai kad dpf faults iedegas, samainam, es saku dvj tagad jabrauc pasvilinat nav viss tik vienkarshi, vinsh google kko salasijies nokacajis bimmertool vai ka vinju sauc un pats brivi visu izdarija, es pat nepiedalos. Parbaudiju, tik tiesham situacija normaas. Tas apps laikam automatiski nomet intervalu, enablo regeneraciju un nemetigi met nost kludas, lai tas regens neatmetas. Vot taa, caur dibenu, bet izdarit var.
Offline
sys9291
12. Aug 2020, 14:20 #6156

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2611

Braucu ar: F20 R1200RT


12 Aug 2020, 13:23:31 @7781 rakstīja:
Lai cik nebutu divaini, bet ir appi kas strada caur elmu un tiesham palidz to kvepu izdedzinat pat ja neko nejedz. Gadijums no dzives, faterits noperk e90 325d un beigti termostati ko pamana tikai kad dpf faults iedegas, samainam, es saku dvj tagad jabrauc pasvilinat nav viss tik vienkarshi, vinsh google kko salasijies nokacajis bimmertool vai ka vinju sauc un pats brivi visu izdarija, es pat nepiedalos. Parbaudiju, tik tiesham situacija normaas. Tas apps laikam automatiski nomet intervalu, enablo regeneraciju un nemetigi met nost kludas, lai tas regens neatmetas. Vot taa, caur dibenu, bet izdarit var.

nu kā to izdarīt skaidrs, tikai rodas dīvains jautājiens: kapēc neko nejēdzot no pasākuma ir jātērējas kaut kādam mistiskam tūlim un jāsāk eksperimentus ar auto, kas mēdz (atsevišķos gadījumos) novest pie fatālām sekām?
P.S kaut kur i-netā figurēja pamācība, ka jāatvieno spiediena sensors un tad jādod čībā līdz redline un tā vairākas reizes...
Offline
uldens1
12. Aug 2020, 14:51 #6157

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 11010

Braucu ar:


12 Aug 2020, 14:20:50 @sys9291 rakstīja:

12 Aug 2020, 13:23:31 @7781 rakstīja:
Lai cik nebutu divaini, bet ir appi kas strada caur elmu un tiesham palidz to kvepu izdedzinat pat ja neko nejedz. Gadijums no dzives, faterits noperk e90 325d un beigti termostati ko pamana tikai kad dpf faults iedegas, samainam, es saku dvj tagad jabrauc pasvilinat nav viss tik vienkarshi, vinsh google kko salasijies nokacajis bimmertool vai ka vinju sauc un pats brivi visu izdarija, es pat nepiedalos. Parbaudiju, tik tiesham situacija normaas. Tas apps laikam automatiski nomet intervalu, enablo regeneraciju un nemetigi met nost kludas, lai tas regens neatmetas. Vot taa, caur dibenu, bet izdarit var.

nu kā to izdarīt skaidrs, tikai rodas dīvains jautājiens: kapēc neko nejēdzot no pasākuma ir jātērējas kaut kādam mistiskam tūlim un jāsāk eksperimentus ar auto, kas mēdz (atsevišķos gadījumos) novest pie fatālām sekām?
P.S kaut kur i-netā figurēja pamācība, ka jāatvieno spiediena sensors un tad jādod čībā līdz redline un tā vairākas reizes...
tāpēc ka gribas pašam pamēģināt un ja sanāk,tad ir gandarījums,bet fatālās sekas jau nenotiks ar mani
Offline
DM-101
12. Aug 2020, 14:57 #6158

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 2747

Braucu ar:

Bimmertools ir savs dediketotais toolis, ne ELM;
nee, vinjsh nedzeesh kljudas visu laiku, tikai tupa pacelj regen prioritaati [nu, standarta jobs].

DDE jau to regen provee saakt, ja visi conditions atbilst. vnk ar forseehanas komandu tiek nodzeesti visi counteri, kas regen atliek [chupa servisa proceduuru, samazinaata prioritaate delj neatbilstosha braukshanas profila, neizpildiitiem condition, utml.].

Offline
janexz
12. Aug 2020, 21:17 #6159

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 7960

Braucu ar: Euro 4

Tā kā galvenie benzīnpuikas tusējas šeit, tad jautājums arī šeit. M54 jau labu laiku sen ir noravēti oem katalizatori ar izplūdes kolektoru. Uz TA tika izmantots e85 priekš atgāzēm. Gadus 3 bija ok, šogad nav. Setups un nekas cits nav mainīts. Uz kuru pusi parakties?
Offline
Deivid
12. Aug 2020, 21:24 #6160

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 37303

Braucu ar: M3

Man ar reiz bija M54 325 ar modificetu M52 izpludi , tobish bez katiem. Ātri vien atteicos. kur jēga? jaudas izmaiņas nav. Smird vienkarsi drausmigi, pie tam indē sevi jo pie veja atverot durvis visu to smaku dabon iekšā. kam tas ir izdevīgi vienigais bonuss patika skaņa starp 4-5k rpm , bet tās dēļ elpot to smaku
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips