Online

Pašreiz BMWPower skatas 35 viesi un 13 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kaspicha topiks: N53, eksperimenti, 300 ZS utt.

AutorsZiņojums
Angelz
03. Jun 2020, 13:16 #4841

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2066

Braucu ar: ///Montu

Es varu apstiprināt, ka tas tā notiek, un pat vairāk, pēc reģenerācijas adaptācijas dzēšanas DDE veic pilnu piespiedu kārtā reģenerācijas ciklu, kura laikā tiek ievākti dati un veidojas jauni reģenerācijas adaptācijas dati.

-----------------
▫▪□■ Dažāda profila BMW elektronikas remontdarbi ■□▪▫
Offline
DM-101
03. Jun 2020, 13:57 #4842

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 2104

Braucu ar:

veel teema - arii shajaa keisaa, atjaunojot pilnas funkcionalitaates rezhiimu, sprauslu korekcijas atsjiiraas RADIKAALI [saliidzinot ar situaaciju pirms tam].
Meistars esot piefiksejis situaaciju pirms/peec, domaaju, ka peec ugunsgreeka apdzeeshanas [gandriiz vai tieshaa noziimee] - nosheeros.

Tb., nu jau ne tikai es par to murgojos, bet ''no visaam puseem'' ienaak apstiprinosh info - ''uzlabotiem' dzineejiem sprauslu adaptaaciju karshu atjaunoshana ir paralizeeta, korekcijas ir pilniigi nelogjiskas/nepareizas.

Strunts par to, ka juus mociet nost izpluudi [par palielinaatu CO/MP daudzumu nerunaajot - kuru tas vilnjo], smagaakos keisos - virzuljgrupu, bet - dzineejs daudz speeciigaak vibree.
Un, kad taa vibreshana paariet raustiishanaas, juus saakat ''analizeet'' taas nekorektaas korekcijas. Un naakoshais posms - kaut kaada sprauslu mainiishana, bet - tikai rezultaats izpaliek..

Man prieks, ka beidzot termins ''dzineeja paar-adapteeshana'' vairs nav lamuvaards, bet to beidzot saak izmantot arii dirselju remonta veiceeji.
Offline
sys9291
03. Jun 2020, 14:09 #4843

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2370

Braucu ar: F20 R1200RT

par reģenerāciju skaidrs (lai gan neesmu specs DPF kastrēšanā un atbistošā DDE šķūningā), par liesmām motortelpā nē...
No kurienes parādīsies liesmas kastrēta DPF gadījumā? CAT nav (nav kam pacelt t) DPF nav, EGR OFF (atgāzes ieplūdē netiek) - es vēl pieļauju, ka sāk svilt kvēpi izplūdē, bet motortelpā???? domāju, ka šīm problēmām cēlonis ir cits...vai nu arī šķūneris ir pamatīgi izpildījies...
Offline
sys9291
03. Jun 2020, 14:11 #4844

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2370

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Jun 2020, 13:57:08 @DM-101 rakstīja:
veel teema - arii shajaa keisaa, atjaunojot pilnas funkcionalitaates rezhiimu, sprauslu korekcijas atsjiiraas RADIKAALI [saliidzinot ar situaaciju pirms tam].
Meistars esot piefiksejis situaaciju pirms/peec, domaaju, ka peec ugunsgreeka apdzeeshanas [gandriiz vai tieshaa noziimee] - nosheeros.

Tb., nu jau ne tikai es par to murgojos, bet ''no visaam puseem'' ienaak apstiprinosh info - ''uzlabotiem' dzineejiem sprauslu adaptaaciju karshu atjaunoshana ir paralizeeta, korekcijas ir pilniigi nelogjiskas/nepareizas.

Strunts par to, ka juus mociet nost izpluudi [par palielinaatu CO/MP daudzumu nerunaajot - kuru tas vilnjo], smagaakos keisos - virzuljgrupu, bet - dzineejs daudz speeciigaak vibree.
Un, kad taa vibreshana paariet raustiishanaas, juus saakat ''analizeet'' taas nekorektaas korekcijas. Un naakoshais posms - kaut kaada sprauslu mainiishana, bet - tikai rezultaats izpaliek..

Man prieks, ka beidzot termins ''dzineeja paar-adapteeshana'' vairs nav lamuvaards, bet to beidzot saak izmantot arii dirselju remonta veiceeji.

a par greizām sprauslu adaptācijām, un vibrāciju šķūninga gadījumos piekritīšu par 100% - savam puišelim nonesu DDE7 šķūningu un auto pats saremontējās...
Offline
sys9291
03. Jun 2020, 14:15 #4845

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2370

Braucu ar: F20 R1200RT


02 Jun 2020, 21:07:18 @DM-101 rakstīja:

02 Jun 2020, 20:59:10 @sys9291 rakstīja:
un bieži tev ir bijušas problēmas ar M62 atgaisošanu? man kaut kā nav gadījies...parasti viss notiek ar tradicionālajām metodēm


es neesmu mehs, pats neesmu gaisojis, bet klaat staavot - vienmeer.
tb., ja paskatam, cik TIS noraada dzeses skjidrumu, reaali ''ielien'' kuda mazaak.

Piem., peedeejaa keisaa. N63. Ja pareizi atceros, peec TIS jaaielien 16.5 litriem. Bez toolja ap 11..12 ieliida. Un viss - ne kapeiku vairaak.

Tb., ja tev termostats ciet [un tas ir ciet, ja atveershanas t=105oC], tu pat teoreetiski nevari atgaisot!
esmu par visiem 100 paarliecinaats - tas nenormaalais paarcepto dzineeju skaits: deelj shiis probleemas.

Starp citu, pareizi atgaisotam un kaartibaa savestam N63 var tureet roku uz turbiinu uudens dzeses kontuura. Tur NEKAS nemeegjina paarkarst!

zini aplūkojot N62 termostatu iekš viņa vārsta ir tāds maziņš papildus vārstiņš...
Offline
Digital
03. Jun 2020, 15:11 #4846

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3250

Braucu ar: Elektrību


03 Jun 2020, 14:09:05 @sys9291 rakstīja:
par reģenerāciju skaidrs (lai gan neesmu specs DPF kastrēšanā un atbistošā DDE šķūningā), par liesmām motortelpā nē...
No kurienes parādīsies liesmas kastrēta DPF gadījumā? CAT nav (nav kam pacelt t) DPF nav, EGR OFF (atgāzes ieplūdē netiek) - es vēl pieļauju, ka sāk svilt kvēpi izplūdē, bet motortelpā???? domāju, ka šīm problēmām cēlonis ir cits...vai nu arī šķūneris ir pamatīgi izpildījies...



Ir jau visādi šķūninga varianti. Parasti jau ir tikai DPF off(pārējais dārgāk maksā) + catu jau foršak tomer ir neamputēt.

Un vispār kautvai ja nav naudas oem DPF, tak ieliek krutku, nebūs DDE softs jāčakarē.
Offline
DM-101
03. Jun 2020, 15:44 #4847

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 2104

Braucu ar:

redz, normaalaa darba rezhiimaa izpluudee [visam korekti straadajot] nonaak paaris % pussadegushas soljaras. Lai to dadedzinaatu [nooksidetu], nepiecieshams katalizxators - kats/daargmetaala paarklaajums. Citaadi nav nepiecieshamaas t.
Bet - regen laikaa izpluudee apzinaati tiek spljauts liels apjoms zaljas soljaras. Tajaa rezhimaa degviela tupa turpina degt izpluudee un nekaads kats nav nepiecieshams. Veel vairaak - ja kats/DPF izrauts, max t tiek sasniegta nevis tajos, bet ''taalaak''. t sensors neuzraada sasniegto nepiecieshamo, DDE turpina gaazt un gaazt soljaru un vnk nodedzina visu, kas izpluudee veel dziivs/pusdziivs.

konkreetaa keisa moraale - ja auto tiek nogrizts viss, ko var nogriezt, beizhi vien norauj arii pussadrupushaas ugunssienas, neviens neruupeejas par vadu pareizu novietoshanu, utjpr. Jo papildus arguments tachu ir - izpluudes t nebuus augsta, jo regen vairs nebuus. Un te var sanaakt ziepes!
Offline
DM-101
03. Jun 2020, 15:51 #4848

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 2104

Braucu ar:


03 Jun 2020, 14:15:46 @sys9291 rakstīja:

02 Jun 2020, 21:07:18 @DM-101 rakstīja:

02 Jun 2020, 20:59:10 @sys9291 rakstīja:
un bieži tev ir bijušas problēmas ar M62 atgaisošanu? man kaut kā nav gadījies...parasti viss notiek ar tradicionālajām metodēm


es neesmu mehs, pats neesmu gaisojis, bet klaat staavot - vienmeer.
tb., ja paskatam, cik TIS noraada dzeses skjidrumu, reaali ''ielien'' kuda mazaak.

Piem., peedeejaa keisaa. N63. Ja pareizi atceros, peec TIS jaaielien 16.5 litriem. Bez toolja ap 11..12 ieliida. Un viss - ne kapeiku vairaak.

Tb., ja tev termostats ciet [un tas ir ciet, ja atveershanas t=105oC], tu pat teoreetiski nevari atgaisot!
esmu par visiem 100 paarliecinaats - tas nenormaalais paarcepto dzineeju skaits: deelj shiis probleemas.

Starp citu, pareizi atgaisotam un kaartibaa savestam N63 var tureet roku uz turbiinu uudens dzeses kontuura. Tur NEKAS nemeegjina paarkarst!

zini aplūkojot N62 termostatu iekš viņa vārsta ir tāds maziņš papildus vārstiņš...


nu, jautaajums - vai ir visaam reliizeem/dzineejiem
pat, ja ir tas vaarstinjsh - taatad: atgaisoshan jaaveic ljoti leenaam, pakaapeniski. Nevis - iesleedzam dzineeju, lejam. Kameer piepildiisies, sen jau buus uzvaariijies..
Offline
FFL
03. Jun 2020, 17:26 #4849

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 388

Braucu ar:

Vakar bij interesants gadījums ar e60 530i, M54/ms45. Sledzot klāt diagnostikas uzpariktes nemitīgi peld virsū errori ar disturbet data connection. Inpa, ista, testo.. nu nemitīgi ik pec sekundes. Un tas nav tikai ar motora ecu - visi bloki šitā uzvedas. BEET - kess caur obd (kline) nolasija un uzrakstīja pa smuko. Vnk interese māc, nemeklēju nekādu help, mašīna ir done un nav arī pie manis vairs
Nekādus connection logus, protokolus neskatijos
Man nav īpaši lielā pieredze ar e60, varbūt ir kāda vienkārša fīča ko palaidu garām?
Offline
DM-101
03. Jun 2020, 17:36 #4850

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 2104

Braucu ar:


03 Jun 2020, 17:33:33 @FFL rakstīja:

Vakar bij interesants gadījums ar e60 530i, M54/ms45. Sledzot klāt diagnostikas uzpariktes nemitīgi peld virsū errori ar disturbet data connection. Inpa, ista, testo.. nu nemitīgi ik pec sekundes. Un tas nav tikai ar motora ecu - visi bloki šitā uzvedas. BEET - kess caur obd (kline) nolasija un uzrakstīja pa smuko. Vnk interese māc, nemeklēju nekādu help, mašīna ir done un nav arī pie manis vairs
Nekādus connection logus, protokolus neskatijos
Man nav īpaši lielā pieredze ar e60, varbūt ir kāda vienkārša fīča ko palaidu garām?


Tas pats dme,tikai E46,M3. Liidziigi gljuki,iesleedzot OEM hrenonu : D neticeeju liidz briidim,kameer auto iipasnieks nepieraadiija preteejo
Offline
FFL
03. Jun 2020, 17:39 #4851

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 388

Braucu ar:

Tur bija tā ka piem. inpa pie visiem datiem tiek, arī dzīvajiem. Bet tas ir nemitīgi klikšķinot uz tā continue scrypting/processing vai kā tur..
Offline
Fandulis
03. Jun 2020, 17:41 #4852

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 10596

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Man tāds profāna jautājums. Vai dēļ zemi uzlādēta aķa nevar veikt diagnostiku? Jeb viņa var būt nekorekta? Pārāk daudz neskaidrojot, jā vai nē.
Offline
FFL
03. Jun 2020, 17:44 #4853

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 388

Braucu ar:

Tā gana vienkarši - ja aķis ir gana stiprs lai varētu ieslēgt tuvo gaismu, blokiem jāiet uz komunikāciju
Offline
DM-101
03. Jun 2020, 17:45 #4854

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 2104

Braucu ar:


03 Jun 2020, 17:39:31 @FFL rakstīja:
Tur bija tā ka piem. inpa pie visiem datiem tiek, arī dzīvajiem. Bet tas ir nemitīgi klikšķinot uz tā continue scrypting/processing vai kā tur..


Vecaakiem suudukiem shaadi briinumi bija,ja ike/kom bija nepiekodeeti. Jontie veic arii gw funkciju.
Latency uz 1ms uzlikts inpa?
Offline
FFL
03. Jun 2020, 17:53 #4855

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 388

Braucu ar:


03 Jun 2020, 17:45:09 @DM-101 rakstīja:

03 Jun 2020, 17:39:31 @FFL rakstīja:
Tur bija tā ka piem. inpa pie visiem datiem tiek, arī dzīvajiem. Bet tas ir nemitīgi klikšķinot uz tā continue scrypting/processing vai kā tur..


Vecaakiem suudukiem shaadi briinumi bija,ja ike/kom bija nepiekodeeti. Jontie veic arii gw funkciju.
Latency uz 1ms uzlikts inpa?

Idk, inpā neesu nekad tādus set aizticis
Offline
DM-101
03. Jun 2020, 18:02 #4856

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 2104

Braucu ar:


03 Jun 2020, 17:53:43 @FFL rakstīja:

03 Jun 2020, 17:45:09 @DM-101 rakstīja:

03 Jun 2020, 17:39:31 @FFL rakstīja:
Tur bija tā ka piem. inpa pie visiem datiem tiek, arī dzīvajiem. Bet tas ir nemitīgi klikšķinot uz tā continue scrypting/processing vai kā tur..


Vecaakiem suudukiem shaadi briinumi bija,ja ike/kom bija nepiekodeeti. Jontie veic arii gw funkciju.
Latency uz 1ms uzlikts inpa?

Idk, inpā neesu nekad tādus set aizticis


Tb,ne inpa,bet driverim. Advanced settingos latency no defaultajaam 16ms uz 1ms jaanimaina!
Offline
DM-101
03. Jun 2020, 21:26 #4857

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 2104

Braucu ar:

vechi, reku Bosal razho DPF.
Liels DE kantoris, ar visiem sertifikaatiem.

Bosal

LV tirgo 3 paarstaavji. Daargaakais kats ap 500 naudaam [ar atlaidi].

Vechi, kaada jeega: maksaat par aaraa grieshanu, tad ''chiposhanu'' [kas visu sajaaj], ja ieliec sho un rauc normaali???
Offline
sys9291
03. Jun 2020, 21:33 #4858

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2370

Braucu ar: F20 R1200RT


03 Jun 2020, 21:26:11 @DM-101 rakstīja:
vechi, reku Bosal razho DPF.
Liels DE kantoris, ar visiem sertifikaatiem.

Bosal

LV tirgo 3 paarstaavji. Daargaakais kats ap 500 naudaam [ar atlaidi].

Vechi, kaada jeega: maksaat par aaraa grieshanu, tad ''chiposhanu'' [kas visu sajaaj], ja ieliec sho un rauc normaali???

nezinu par morāli - bet CO CAT Bosālam ne vella netur...
Offline
Digital
03. Jun 2020, 21:33 #4859

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3250

Braucu ar: Elektrību

Šie jau izskataas galigi pieņemami. Tad jautājums, zinu ka tev nepatīk čipošana, bet ja gribas bish uzpotēt, tad kur to var izdarīt nesajājot?
Offline
DM-101
03. Jun 2020, 21:40 #4860

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 2104

Braucu ar:


03 Jun 2020, 21:33:56 @Digital rakstīja:
Šie jau izskataas galigi pieņemami. Tad jautājums, zinu ka tev nepatīk čipošana, bet ja gribas bish uzpotēt, tad kur to var izdarīt nesajājot?


tikai pasha auto razhotaaja jaudas pakas, ja taadu piedaavaa.

peec iisa briizha buus rasklads par teemu:
diizelju sprauslu testa veiceeji dzekam [tepat LV] izbraakjee VISAS sprauslas, patiesiibaa visas sprauslas ir darba kaartiibaa!
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips