Online

Pašreiz BMWPower skatas 62 viesi un 35 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kaspicha topiks: N53, eksperimenti, 300 ZS utt.

AutorsZiņojums
DM-101
05. Apr 2020, 23:13 #3461

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1770

Braucu ar:


05 Apr 2020, 23:02:57 @HiJaCKeR rakstīja:
vispār PSRS laikā bija kāds plus mīnus cienīgs audio aparāts ?


nu, labaakie, kas bija:
no lentiniekiem Olimpi 004/005 [Elektronika, kas tur veel bija 1:1];
kasetnieki: Vilma 102 [2 asis], Majak 001 [redzeets tikai izstaadee]; Orelj 101, vai kas taads;
Ampi: Estonia, Amfiton.
kaut kaadas peedeejaas Olimp 001 versijas [ar komplementaaro izeju].
skandas: Kliver 75AC001.

Bet, protams, nekas no shii pat netuvojaas krutaakajiem kapitaalistu izstraadajumiem.
Offline
Nixx
06. Apr 2020, 09:35 #3462

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 1245

Braucu ar:


05 Apr 2020, 23:13:25 @DM-101 rakstīja:

05 Apr 2020, 23:02:57 @HiJaCKeR rakstīja:
vispār PSRS laikā bija kāds plus mīnus cienīgs audio aparāts ?


nu, labaakie, kas bija:
no lentiniekiem Olimpi 004/005 [Elektronika, kas tur veel bija 1:1];
kasetnieki: Vilma 102 [2 asis], Majak 001 [redzeets tikai izstaadee]; Orelj 101, vai kas taads;
Ampi: Estonia, Amfiton.
kaut kaadas peedeejaas Olimp 001 versijas [ar komplementaaro izeju].
skandas: Kliver 75AC001.

Bet, protams, nekas no shii pat netuvojaas krutaakajiem kapitaalistu izstraadajumiem.


Ja pareizi atceros, tēvzemes izstrādājumiem modeļa kodā pirmā "0" nozīmēja, ka ir cool apparatus

Čomam bija tie olimpi, 2 gab un skapis pa visu sienu, pilns ar lentēm :spotifajs:
Offline
DM-101
06. Apr 2020, 14:48 #3463

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1770

Braucu ar:

aa, nu jaa.. jauna paaudze izaugusi..

CCCP tehnikai pirmais cipars bija 0..4
Ar sho apziimeeja ''klass sloznosti''.
0 - augstaakaas ''klases'' tehnika.
4 - leetaakie [pamataa portatiivi] suudi.

Katrai klasei bija noteikti elektriskie parametri, bet nebija defineets tehniskais izpildiijums.
Shii iemesla deelj, vienaa klasee traapiijaas pilnigi atskjiriigi aparaati.
Piemeram, iz kasetniekiem - Vilma 204 un Majak 233.
Vilma - nesaliidzinaami smalkaaks aparaats.
Iz lentiniekiem: Nota 2XX/Majak 2XX un kaads 2.klases aparaats ar elektronisku vadiibu.

Veel nianse: iekaartu kompleksu ietvaros klasi pieskjiira peec ''labaakaa'' aparaata.
Attieciigi, piem., Radiotehnikas komplektaa
tuneris izvilka 1.klasi. Kasetnieks peec mehaanikas parametriem bija 3.klases liimenii, elektronika atbilda 0/1. klasei [deelj galveinjas - tikai 2.], atseviskji kaa modulim iedeva 2.klasi.
Visam komplektam: 1.mo klasi.

Veel bija konceptuaala lazha, piem., skandu jomaa. 0/1. klases skandaam zemaakaa atskanjojamaa frekvence bija diezgan zema, kas [izmantojot razhotos skaljrunjus] paarvilka sviitru augstaakas juutiibas skandu razhoshanai.
Rezultataa: 88..89dB/1W bija reaalaa juutiiba, kas noziimee - taa malka bija mega klusa.
Offline
DM-101
07. Apr 2020, 12:10 #3464

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1770

Braucu ar:


07 Apr 2020, 11:53:06 @SteelRat rakstīja:
Tik, cik maksa nodoklus, tik ari sanem no valsts preti atbasltu citadi kada jega maksat lielus nodoklus, ja sudu gadijuma sanemsi tipat cik mikrists, kas nodoklus 0raktiski nemaksa


Ak taa. Bet paraadus atdos visi, arii tie, kas atbalstu neprasa. Neatkariigi no nomaksataa nodoklju apjoma.
Offline
DM-101
07. Apr 2020, 13:12 #3465

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1770

Braucu ar:


07 Apr 2020, 12:58:24 @salvis5 rakstīja:
Sveiki,
Lieta tāda ka auto ir parādījusies vibrācija braucot ar piekto ātrumu pie maziem apgriezieniem ap 80-95 km/h. Vibrācija nav patstāvīga tikai brīžiem pie lielākas slodzes mazos apgriezienos. Riepām, diskiem vis kārtībā, pārbaudītas vairākos servisos un kardānam arī nav nekādas pazīmes ka kaut kas būtu sadilis. Hadenē arī viss kārtībā nekas nekustās.
BMW 530 D automāts.

Ja raksturiigi tieshi maziem rpm - dzineejs. Kaafs no cilindriem nestraadaa kaa vajag.
Offline
DM-101
08. Apr 2020, 21:43 #3466

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1770

Braucu ar:

moralizeetaajiem un pareizajiem - otboi

taatad, visi zina: kriize ir pietuvojusies, ar naudaam saak palikt gruutaak. Fenixaa un citur vairs izcelt neko nevar. Attieciigi, jautaajums - kaa ir ar Latloto? Ir kaads stabils risinaajums? Kaada kuram pieredze?
Offline
DM-101
09. Apr 2020, 08:33 #3467

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1770

Braucu ar:


07 Apr 2020, 14:55:18 @Ridlihs rakstīja:


Zvani augšā droši, ir īstā vieta kur vest. Attieksme, cenas
Andis +37129782850


bmwlife nebija latviski nerunaajoshu iipatnju tusinjsh/forums?
saki - ir veerts aizbraukt kaa anoniimajam apmekleetaajam?
Jeb shie arii tikai smirdekljiem DPF samputee? :P
Offline
DM-101
09. Apr 2020, 09:22 #3468

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1770

Braucu ar:

blogaa jauns ieraksts:
Misfires un atgāzes

arii Itaalijaa TI stacijaas straadaa pilniigi nekvalificeets stafs...
Offline
sys9291
09. Apr 2020, 10:01 #3469

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 2224

Braucu ar: F20 R1200RT


09 Apr 2020, 08:33:48 @DM-101 rakstīja:

07 Apr 2020, 14:55:18 @Ridlihs rakstīja:


Zvani augšā droši, ir īstā vieta kur vest. Attieksme, cenas
Andis +37129782850


bmwlife nebija latviski nerunaajoshu iipatnju tusinjsh/forums?
saki - ir veerts aizbraukt kaa anoniimajam apmekleetaajam?
Jeb shie arii tikai smirdekljiem DPF samputee? :P

bmwlife bija savulaik no latbemas foruma (bavariancar)atdalijusies tīra latviešu kompānija (prezidents ja nemaldos bija Raimonds), bet kā jau visas kompānijas pieauga (pilsoņi palika vecāki) un paputēja. Starp citu BMW dienas, ko vienu laiku pārņēma dīleris nāk tieši no šīs kompānijas.
P.S pats kādreiz tur apgrozījos, un ja atmiņa neviļ pēdējais tusiņs bija Jaunpils pilī...gadus 10 atpakaļ
Offline
RZak
09. Apr 2020, 10:23 #3470

Kopš: 18. Jan 2016

No: Cēsis

Ziņojumi: 119

Braucu ar: E34 M52B25; X53 M54B30; X70 N62B48


08 Apr 2020, 21:43:52 @DM-101 rakstīja:
moralizeetaajiem un pareizajiem - otboi

taatad, visi zina: kriize ir pietuvojusies, ar naudaam saak palikt gruutaak. Fenixaa un citur vairs izcelt neko nevar. Attieciigi, jautaajums - kaa ir ar Latloto? Ir kaads stabils risinaajums? Kaada kuram pieredze?


Tu esi matemātiķis- vari pievērsties-ir interesanti. Personīgi ir ļoti pozitīva pieredze ar seno sportloto 5 no 36. To varēja izrēķināt diezgan labi ( sadalot 3 grupās; lielāka iespēja uzkrist, mazāk iespēja un maza iespēja). Tas darbojās.. labi varēja redzēt , kad ir nomainīta iekārta un / vai bumbiņas ( pēc 5-6 izlozēm skaisti parādījās). Gala rezultātā/ laimestā tomēr paliek ievērojams nejaušības ( veiksmes) faktors (ja vien nesūtīja 80% no visvairāk iespējamajiem variantiem). Es parasti samierinājos ar 10-20%. Kopējā bilance palika pozitīva.
Pašreizējos Latloto piedāvājumus visus neesmu pētījis, bet atziņa stabila- ļoti paaugstināta grūtības pakāpe kaut ko stabili izrēķināt. Mazliet esmu padarbojies- kopējā bilance negatīva. Vikingloto- kamēr bija vienas skaitļu kopas izloze tikmēr izdevās noturēt pozitīvu bilanci, bet kopš ir 2 kopu izloze... galīgi garām izrēķināt (vismaz man). Vari mēģināt - varbūt Tev izdodas...
Offline
DM-101
09. Apr 2020, 10:53 #3471

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1770

Braucu ar:


09 Apr 2020, 10:26:18 @Tor rakstīja:

24 Feb 2020, 20:21:55 @Tor rakstīja:
Man atkal interesē, kas izraisa tādu kā dūkoņu motora telpā uz kādām 10-15sek ik pa kādai stundai? Cik ir novērots tad aptuveni stundu pēc auto aizslēgšanas kaut kas to pamodina. Atceros, ka uz E39 problēma bieži bija 'ēzī''klimata relejā. Ir kaut kas līdzīgs novērots arī uz e70?
Ir aizdoma arī, ka kaut kas lēnām izēd akumulatoru, neesmu vēl pamērijis patēriņu pie aizmiguša auto, bet varbūt ir kādas idejas ar ko sākt?


Pamēriju patēriņu aizmigušam auto, dīvaini ka rādija pilnīgu nulli. Kādu laiku atpakaļ savam un čoma e70 salikām LED salona apgaismojumu un vakar izsecinājām, ka kādu laiku pēc LED montāžas abiem sākās šī te problēma. Čoms arī nopirka jaunu aķīti domādams, ka vecais vienkārši lēnām beidzās, bet tā pati problēma arī ar jaunu aķīti tieši tā pat kā man. Tad nu jautājums tāds - ja tās LED spūldzes sūktu ārā aķīti vai tad tam nevajadzētu parādīties uz testera, kad tiek mērīts strāvas patēriņš aizmigušam auto?


kungi, ieteikums - nelieniet tur, kur sajeega 0.

ko noziimee: 0 raadiija? 0pA? 0nA? 0uA?

jautaajums: kaa juus vispaar to ''testeri'' piesledzaat un kaadu diapazonu uzlikaat.

otra teema: normaaliem multimetriem mazajos I diapazonos if fuse, leetaakiem - nav nekas.
sleegaajot to multimetru, labaakajaa gadiijumaa izmauksiet to fuse, sliktaakajaa - sadedzinaasiet celinjus.

normaali ko nomeeriit var ar bezkontakta DC straavas knaibleem. T-Unit ir viens labs modelis [lietoju], ar labu juutiibu.

p.s. DME/DDE arii vajadzeetu atbilstosham testa blokam sleep straavas testam. Nerunaajot par aizmigshanas eventu histogrammu.
Offline
Instigater
09. Apr 2020, 12:00 #3472

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7105

Braucu ar: ne BMW


08 Apr 2020, 21:43:52 @DM-101 rakstīja:
moralizeetaajiem un pareizajiem - otboi

taatad, visi zina: kriize ir pietuvojusies, ar naudaam saak palikt gruutaak. Fenixaa un citur vairs izcelt neko nevar. Attieciigi, jautaajums - kaa ir ar Latloto? Ir kaads stabils risinaajums? Kaada kuram pieredze?

Tas ir tā interesanti, jo Latvijas Lotto arī darbojas zem azartspēļu licences, bet, aizvakar notikās brīnums, pēkšni Latvijas Lotto vairs neparādās licencēto iestāžu sarakstā. Nav licences - nav ko apstādināt.

https://www.iaui.gov.lv/lv/azartspeles/azartspelu-licences
http://web.archive.org/web/20190513102557/https://www.iaui.gov.lv/lv/azartspeles/azartspelu-licences
Offline
DM-101
09. Apr 2020, 12:05 #3473

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1770

Braucu ar:


09 Apr 2020, 12:00:23 @Instigater rakstīja:

08 Apr 2020, 21:43:52 @DM-101 rakstīja:
moralizeetaajiem un pareizajiem - otboi

taatad, visi zina: kriize ir pietuvojusies, ar naudaam saak palikt gruutaak. Fenixaa un citur vairs izcelt neko nevar. Attieciigi, jautaajums - kaa ir ar Latloto? Ir kaads stabils risinaajums? Kaada kuram pieredze?

Tas ir tā interesanti, jo Latvijas Lotto arī darbojas zem azartspēļu licences, bet, aizvakar notikās brīnums, pēkšni Latvijas Lotto vairs neparādās licencēto iestāžu sarakstā. Nav licences - nav ko apstādināt.

https://www.iaui.gov.lv/lv/azartspeles/azartspelu-licences
http://web.archive.org/web/20190513102557/https://www.iaui.gov.lv/lv/azartspeles/azartspelu-licences


o, jaa, shis ir interesanti!
Offline
matrixxxx
09. Apr 2020, 12:26 #3474

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8278

Braucu ar: 106 zirgiem


09 Apr 2020, 10:53:15 @DM-101 rakstīja:

09 Apr 2020, 10:26:18 @Tor rakstīja:

24 Feb 2020, 20:21:55 @Tor rakstīja:
Man atkal interesē, kas izraisa tādu kā dūkoņu motora telpā uz kādām 10-15sek ik pa kādai stundai? Cik ir novērots tad aptuveni stundu pēc auto aizslēgšanas kaut kas to pamodina. Atceros, ka uz E39 problēma bieži bija 'ēzī''klimata relejā. Ir kaut kas līdzīgs novērots arī uz e70?
Ir aizdoma arī, ka kaut kas lēnām izēd akumulatoru, neesmu vēl pamērijis patēriņu pie aizmiguša auto, bet varbūt ir kādas idejas ar ko sākt?

Pamēriju patēriņu aizmigušam auto, dīvaini ka rādija pilnīgu nulli. Kādu laiku atpakaļ savam un čoma e70 salikām LED salona apgaismojumu un vakar izsecinājām, ka kādu laiku pēc LED montāžas abiem sākās šī te problēma. Čoms arī nopirka jaunu aķīti domādams, ka vecais vienkārši lēnām beidzās, bet tā pati problēma arī ar jaunu aķīti tieši tā pat kā man. Tad nu jautājums tāds - ja tās LED spūldzes sūktu ārā aķīti vai tad tam nevajadzētu parādīties uz testera, kad tiek mērīts strāvas patēriņš aizmigušam auto?

kungi, ieteikums - nelieniet tur, kur sajeega 0.

ko noziimee: 0 raadiija? 0pA? 0nA? 0uA?

jautaajums: kaa juus vispaar to ''testeri'' piesledzaat un kaadu diapazonu uzlikaat.

otra teema: normaaliem multimetriem mazajos I diapazonos if fuse, leetaakiem - nav nekas.
sleegaajot to multimetru, labaakajaa gadiijumaa izmauksiet to fuse, sliktaakajaa - sadedzinaasiet celinjus.

normaali ko nomeeriit var ar bezkontakta DC straavas knaibleem. T-Unit ir viens labs modelis [lietoju], ar labu juutiibu.

p.s. DME/DDE arii vajadzeetu atbilstosham testa blokam sleep straavas testam. Nerunaajot par aizmigshanas eventu histogrammu.

Kaspar, variants multimetra vienu galu pie klemmes, otru pie AKB, pagaida kamēr aizmieg un noņem klemmi.
Pamodīsies saožot Ohm izmaiņas ?
Cik tādam braucamajam ir normāls "pašpatēriņš" ?
Offline
DM-101
09. Apr 2020, 12:33 #3475

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1770

Braucu ar:


09 Apr 2020, 12:26:08 @matrixxxx rakstīja:

09 Apr 2020, 10:53:15 @DM-101 rakstīja:

09 Apr 2020, 10:26:18 @Tor rakstīja:

24 Feb 2020, 20:21:55 @Tor rakstīja:
Man atkal interesē, kas izraisa tādu kā dūkoņu motora telpā uz kādām 10-15sek ik pa kādai stundai? Cik ir novērots tad aptuveni stundu pēc auto aizslēgšanas kaut kas to pamodina. Atceros, ka uz E39 problēma bieži bija 'ēzī''klimata relejā. Ir kaut kas līdzīgs novērots arī uz e70?
Ir aizdoma arī, ka kaut kas lēnām izēd akumulatoru, neesmu vēl pamērijis patēriņu pie aizmiguša auto, bet varbūt ir kādas idejas ar ko sākt?

Pamēriju patēriņu aizmigušam auto, dīvaini ka rādija pilnīgu nulli. Kādu laiku atpakaļ savam un čoma e70 salikām LED salona apgaismojumu un vakar izsecinājām, ka kādu laiku pēc LED montāžas abiem sākās šī te problēma. Čoms arī nopirka jaunu aķīti domādams, ka vecais vienkārši lēnām beidzās, bet tā pati problēma arī ar jaunu aķīti tieši tā pat kā man. Tad nu jautājums tāds - ja tās LED spūldzes sūktu ārā aķīti vai tad tam nevajadzētu parādīties uz testera, kad tiek mērīts strāvas patēriņš aizmigušam auto?

kungi, ieteikums - nelieniet tur, kur sajeega 0.

ko noziimee: 0 raadiija? 0pA? 0nA? 0uA?

jautaajums: kaa juus vispaar to ''testeri'' piesledzaat un kaadu diapazonu uzlikaat.

otra teema: normaaliem multimetriem mazajos I diapazonos if fuse, leetaakiem - nav nekas.
sleegaajot to multimetru, labaakajaa gadiijumaa izmauksiet to fuse, sliktaakajaa - sadedzinaasiet celinjus.

normaali ko nomeeriit var ar bezkontakta DC straavas knaibleem. T-Unit ir viens labs modelis [lietoju], ar labu juutiibu.

p.s. DME/DDE arii vajadzeetu atbilstosham testa blokam sleep straavas testam. Nerunaajot par aizmigshanas eventu histogrammu.

Kaspar, variants multimetra vienu galu pie klemmes, otru pie AKB, pagaida kamēr aizmieg un noņem klemmi.
Pamodīsies saožot Ohm izmaiņas ?
Cik tādam braucamajam ir normāls "pašpatēriņš" ?

ljoti biistams variants.
1. hvz, kad tas auto tieshaam ir aizmidzis. peec 15 min? 30? taa kaa mums ir potenciaalas probleemas ar aizmigshanu, noraujot to klemmi, var izraadiities, ka pateerinjsh ir vismaz 5..10A. rezultaataa - fuse nosvilis. Ja tas nav - celinji pa gaisu tam multimetram;
2. jaa, IBS var pamaniit U kritumu briidii, kad norauj klemmi. Var modinaat visu augshaa. Atkal - scnaarijs 1;
3. pat, ja neiestaajaas p.1 un 2, pietiek uz sekundes tuukstoshdalju pazust/nodzirksteljot kontaktam, lai iestaatos p.1.

Max pieljaujamais bija kaut kaadi ar kaartu 100mA, ja pareizi atceros. Pie 250mA jau modina augshaa. Bet jaaskata konkreets auto/model.
Offline
bum_bumz
09. Apr 2020, 12:34 #3476

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 3582

Braucu ar: E34


05 Apr 2020, 23:13:25 @DM-101 rakstīja:

05 Apr 2020, 23:02:57 @HiJaCKeR rakstīja:
vispār PSRS laikā bija kāds plus mīnus cienīgs audio aparāts ?


nu, labaakie, kas bija:
no lentiniekiem Olimpi 004/005 [Elektronika, kas tur veel bija 1:1];
kasetnieki: Vilma 102 [2 asis], Majak 001 [redzeets tikai izstaadee]; Orelj 101, vai kas taads;
Ampi: Estonia, Amfiton.
kaut kaadas peedeejaas Olimp 001 versijas [ar komplementaaro izeju].
skandas: Kliver 75AC001.

Bet, protams, nekas no shii pat netuvojaas krutaakajiem kapitaalistu izstraadajumiem.

Daudzmaz precīzi. Bet nu japāņiem arī bija mehāniski slēdži, tāds laiks vēsturē.
Mans lauciņš bija lenšu maģi. Bij ģeneratori, testa lentes. Slīpējām, mainījām galviņas, 001 aparātiem ņēmām nost oriģinālās, meklējam pēc katra gaumes. Lentes atšķīrās pēc cenas, atšķīrās pēc lējuma, nebija 2 vienādu. Mehānikai bija svarīga loma. Piemēram, Majak 201/02 kvalitāte bija augstāka nekā modeļa cipars. Tiražētāji tādus izmantoja.
Saprotu, ka salīdzinot pret 100K vertu tehniku tas bija sūds, bet tādi bija laiki. 001 aparāti maksāja tūkstoš rubļu un uz augšu, minimālā alga 90 rubļu
Offline
DM-101
09. Apr 2020, 12:46 #3477

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1770

Braucu ar:


09 Apr 2020, 12:34:29 @bum_bumz rakstīja:

05 Apr 2020, 23:13:25 @DM-101 rakstīja:

05 Apr 2020, 23:02:57 @HiJaCKeR rakstīja:
vispār PSRS laikā bija kāds plus mīnus cienīgs audio aparāts ?


nu, labaakie, kas bija:
no lentiniekiem Olimpi 004/005 [Elektronika, kas tur veel bija 1:1];
kasetnieki: Vilma 102 [2 asis], Majak 001 [redzeets tikai izstaadee]; Orelj 101, vai kas taads;
Ampi: Estonia, Amfiton.
kaut kaadas peedeejaas Olimp 001 versijas [ar komplementaaro izeju].
skandas: Kliver 75AC001.

Bet, protams, nekas no shii pat netuvojaas krutaakajiem kapitaalistu izstraadajumiem.

Daudzmaz precīzi. Bet nu japāņiem arī bija mehāniski slēdži, tāds laiks vēsturē.
Mans lauciņš bija lenšu maģi. Bij ģeneratori, testa lentes. Slīpējām, mainījām galviņas, 001 aparātiem ņēmām nost oriģinālās, meklējam pēc katra gaumes. Lentes atšķīrās pēc cenas, atšķīrās pēc lējuma, nebija 2 vienādu. Mehānikai bija svarīga loma. Piemēram, Majak 201/02 kvalitāte bija augstāka nekā modeļa cipars. Tiražētāji tādus izmantoja.
Saprotu, ka salīdzinot pret 100K vertu tehniku tas bija sūds, bet tādi bija laiki. 001 aparāti maksāja tūkstoš rubļu un uz augšu, minimālā alga 90 rubļu


es savulaik vairaak ar kasetniekiem darbojos.
RU bija normalai [teoretiski] nopeerkamaa Vilma 102 - vieniigaa ar sleegto [2 asu] traktu. Jaunas cena ap 900 rublju.

no universalajaam galvaam: 080 bija laba. 810 jau suuds, par 120 u.c. nerunaajot.

aarzemju aparaatiem bija:
Dolby B/C/NR troksnju slaapeeshana;
XP Pro dinamiskaa uzmagnetizeeshana;
2 asis - visiem kvalitatiivajiem aparaatiem [detonaacija nevis 0.15..0.25% tipiski kaa RU magjiem, bet reizes 5..10 mazaaka].
kapitalisti izmantoja PLL [faazu] aatruma stabilizeeshanu. tb, atskjiriiba no kvarca uzdotaas: 0.
ar Me lentaam RU magji.. Majak 001 straadaaja [izstaadee].
veel normaaliem aarzemju magjiem bija: automaatiska/manuaala bias, HF, level korekcija, auto/mauaals azimuts [elektroniska vadiiba].
taadus siikumus kaa mekleeshana peec dziesmas saakuma, realtime skaitiitaaji, normaalas MCU vadiibas - pat nepieminu.

Taa tehnologjiju atskjiriiba bija kaa zaparam pret F seeriju. nepaarspileejot..
Offline
DM-101
09. Apr 2020, 15:55 #3478

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1770

Braucu ar:

Kā feilo sprauslu testētāji
Offline
DM-101
10. Apr 2020, 19:27 #3479

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 1770

Braucu ar:


10 Apr 2020, 17:00:31 @pelu_junkurs rakstīja:

10 Apr 2020, 14:51:13 @jankss rakstīja:
Kāds var padalīties pieredze ar EDC aizm. Amīšiem?
Viens sācis sulot, mainīt uzreiz abus vai vienu? Jaunus vai ir jēga meklēt lietotus, un vai f10/f11 vini ar kko atškirās?


Lietuvà ir džeki, kas restaurē viņus, sanāk lētāk kā pirkt lietotus (nezin kādā stāvoklî). Vismaz, manuprāt, ir tikai 2 opcijas - restaurēt vai jaunus, kuri ir tikai oem. Tepat forumā RSA piedāvāja par ļoti sulīgu ciparu jaunus oem, bet man tas bija priekš f07, tur viņi laikam atšķiras.


Danunah. Aptin ar lupatu,noslauki. Kur ta taadu naudu teereet.
Offline
Instigater
10. Apr 2020, 20:58 #3480

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7105

Braucu ar: ne BMW

Pilnībā piekrītu, nav jau nekāda potenciālā nākotnes klasika - nobrauc, izmet, pērc nākamo.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips