Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 124 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
KaspichsS
01. Jun 2019, 09:30 #341

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

cieniijamie dirselisti - varbuut kaadam shis info noderees.

dots - vecais/labais M57 un co, kas INPA figuree kaa DDE5/6

Analogo bloku sadaljaa 2 blakus esoshi menu:
a) spauslaam piemerotaas korekcijas;
b) cilindru mehaaniskaa efektivitaate.

b menu ir diezgan bezjeedziigs, kolji datus raada absoluutajos ciparos, da asinhroni.
bet, shim menu ir viena fundamentaala fiicha. IESLEEDZOT SHO MENU, SPRAUSLU KOREKCIJAS TIEK ATSLEEGTAS.

un tagad saakas pats interesantaakais.
VISIEM M57, kas ir bijushi ar stock softu, pilnaa komplektaacijaa, sleegaajot starp shiem menu, ir bijusi FUNDAMENTAALA atskjiriiba. Tas, kaa dzineejs saak straadaat [cik maigi, vienmeeriigi, klusi] nav saliidzinaams ar atsleegtaam korekcijaam. Un taas piemerotaas korekcijas patiesiibaa nav/nebija nemaz ne milziigas.

un tagad staasts par ''chipoto'' M57, vai izraveetu EGR, vai DPF, pat atrubiitu pretspiedienu nerunaajot.
VISOS shajos gadiiumos - ar iesleegtaam korekcijaam dzineejs klabeeja, vibreeja - tas nebija M57 taads, kaadam tam jaabuut. un, kas interesanti: iesleedzot/izsleedzot korekcijas, nekas fundamentali nemainiijaas. jaa, izmainjas ir - klab bisku savaadaak, bet - nekaadas tuksgaitas izliidzinaashanas nenotiek. un te ir teema par desmitiem, ne dazhiem paraugiem. NEVIENAA keisaa nenotika korekta tuksgaitas izliidzinaashana.
KAAPEEC?

ljoti vienkaarshi: lai meeriitu sprauslas [un peec meriijumu rezultaatiem taam piemeerotu korekcijas] dzineejam jaastraadaa pilnas funkcionalitaates rezhiimaa.
ja dzineejam izraveeti flapi, un/vai EGR, vai nav korekts pretspiediens, nav korekti dati par pretspiedienu [un shie parametri korekti nav bijushi NEVIENAA gadiijumaa, neatkariigi no modifikaaciju veiceeja, tb., ''chipotaaja''], dzineejs straadaa LIMP modee [vienaa no daudzajaam].
DDE vairs NEMEERA sprauslu parametrus un piemero hvz kaadas korekcijas [kaadas - ja kaadam ir veelme, 2000 lpp. dokumentacija - juusu riiciibaa, varu izsuutiit].
tb., jebkura no shiim iejaukshanaas:
flapi
EGR
DPF
pretspiediens
sajaaj juusu jauko dirseli. Tas vibree, tam ir samaznaata jauda, duumo, juus bezgaliigi jaajieties ar sprauslaam.

Man nav iluuziju, ka sarunas par teemu nebus, jo sajeegas nevienam nav, bet luugums - savus beernudaarza liimenja ''jocinjus'' - atstajiet saviem topikiem.
Offline
alxz
01. Jun 2019, 09:38 #342

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2588

Braucu ar: riteni

A NOx griešana nost ir ok? Tam taču arī jābūt ir. Bmw tā bija domājuši, znachit nevar ieslēgt lodaamuru un glušīt visu nost.

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
KaspichsS
01. Jun 2019, 09:41 #343

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


01 Jun 2019, 09:38:14 @alxz rakstīja:
A NOx griešana nost ir ok? Tam taču arī jābūt ir. Bmw tā bija domājuši, znachit nevar ieslēgt lodaamuru un glušīt visu nost.


protams, ka nevar.

Arvien biežāk pie manis vēršas cilvēki, lūdzot palīdzību viņu auto dzinēju problēmu risināšanai pēc NOx sistēmas ''izprogrammēšanas''. Šādu ''izprogrammēšanu'' piedāvā dažādi čip-tūneri un vienkārši entuziasti.

Ko nozīmē NOx sistēmas izprogrammēšana?
Cilvēki, kas apguvuši, kā ieslēgt NCS programmatūru, pamanījuši config datos ailīti ''NOx system'', un - to ''atslēdz''. ''Speciālisti'', kas māk advancētākus rīkus, padzēš MSD kļūdu karti, lai turpmāk vairs neparādītos kļūdas par NOx sistēmu.

Vai NCS ir paredzēta NOx sistēmas atslēgšana? Protams, nē. Šie konfigurācijas dati paredzēti programmatūras izstrādes un tās testēšanas laikā.
Vai problēmu risina kļūdu padzēšana no kļūdu kartes? Protams, nē. Kļūdas neparādās, bet visas problēmas paliek. Vēl sliktāk - šāda problēmu maskēšana tikai apgrūtina problēmu risināšanu nākotnē.

vairāk info šeit:
NOx ''izprogrammeeshana''
Offline
KaspichsS
01. Jun 2019, 10:31 #344

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

spriezhot peec bitcoin magnaata jautaajuma [man nav iluuziju, ka pilsonis negaidiija shaadu atbildi] - nepiecieshams skaidrojums.

taatad, mans izstraadaajums:
a) meera virkni izpludes parametru [temperatuura, platjoslas un shaurjoslas Lambda jeb skaabeklja saturu];
b) modelee dzineeja energjeetisko modeli [rezhiimu, prognozejamo NOx saturu/apjomu, servisa rezhiimus, u.t.t.];
c) modelee reaalu NOx katu - ar visu taa piesatinashanos ar NOx, atiiriishanos [regjenereeshanos], ar piesaarnjoshanos ar seeru un atiiriishanos [desulfateshanos].

tb., paarnesot analogjiju uz dirseljiem, tas buutu taa:
peec DPF izraveeshanas pretspiediena, t sensori tiek aizvietoti ar emulatoriem, kas paredz virtuaala DPF darbiibu [aizdirshanos, attiiriishanos, prespiediena mainju reaalajaa laikaa]. + buutu reaals korekts pretspiediens izpluudee, lai var korekti EGR u.c. sisteemas straadaat.
tas buutu kaut kas pilniigi preteejs izraveeshanai, atsleegshanai, karshu ''pabiidishanai''.
Offline
968-jk
01. Jun 2019, 10:50 #345

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13574

Braucu ar: 30niekiem


01 Jun 2019, 10:43:21 @koderis rakstīja:
tīri intereses pēc - kas ir pamatā emulatoram? 8 bitu atmel tas noteikti nav mikrokontrolieris vai kaut kas advancētāks ar RTOS?

Nee, smuli... redz, shinii pieticiigajaa pasauliitee ne visiem pietiek veselais sapraats sho izprast. Jums visu dirselju iipashniekiem kurpju izmeera summa nesasniedz taadu IQ liimeni, lai buutu veerts ko taadu meegjinaat ieskaidrot.
Offline
KaspichsS
01. Jun 2019, 10:55 #346

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


01 Jun 2019, 10:43:21 @koderis rakstīja:
tīri intereses pēc - kas ir pamatā emulatoram? 8 bitu atmel tas noteikti nav mikrokontrolieris vai kaut kas advancētāks ar RTOS?


nee, Atmel nav, jo man labaak patiik RISC arhitektuura.
Bet, ja vajadzeetu, uztaisiitu arii uz 8 bit Atmel.
muusdienaas cilveeki vnk izlepushi. jeedziens ''koda efektiiva programmatuura'' vairs nevienam nav aktuaals.
savulaik ar paaris K RAM kosmosa kugjus navigeeja.
veel shobriid DON M 100+ meerkjus speeej targeteet un trajektorijas reekjinaat aizveesturisks paarismits Mhz takta frekvences procha kompis...
Offline
KaspichsS
01. Jun 2019, 11:50 #347

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


01 Jun 2019, 11:09:26 @koderis rakstīja:
ATmega328 ir RISC, bet tas tā. Lai aprēķinātu parabolu nevajag gigahertzu. Konkrētais spēj strādāt līdz 20Mhz, ar to vai tad pietiek, lai apstrādātu sarežģīto BMW motoru darbību, par kuru parasti izsakies? Ja emulatoram pietiek ar 20 miljoniem instrukciju sekundē un viss kods ir asamblerī, kur faktiski instrukciju skaitu var ņemt un izskaitīt, tad kā notiek paredzēšana? Lineārā regresija? Kā?

P.S.
NASA arī izmanto aizvēsturiskus pročus, bet ne jau tāpēc, ka vecs ir labs™


es pienjemu, ka esi no paaudzes, kas UV dzeeshamus ROM neesi lietojis, ne?

nu, redzi, [tas gan nav kodera uzdevums, iespeejams, ka neesi saskaaries, to principaa dara sisteemas arhtekts jeb math analiitikjis]:
99% nosaka sisteemas un koda arhitektuura.
tas, ko naakas analizeet - kaada tipa mainiigie kur ir pieljaujami [deelj aatruma/regjistru skaita], kaadas kur kljudas veidojas, kaadas/kur pieljaujamas.
formulas tiek paarrakstiitas no mums/cilveekiem eerti saprotamaam uz MCU eerti apstraadaajamaam.
darbiibu seciiba - optimizeeta [atkal - mainiigo izmeram, ciklu skaitam].
iespeejams, formulas mainaas, mainoties input datiem.
+protams, jaasaprot, kaadu kur vajag refreshrate, atkal - kaadas kljuudas veidojas.
jaa, nu par sho naacaas piedomaat.
bet, vari uzskatiit, ka kastitee notiek Briinums. nah man ko pieraadiit?
Offline
RSAWorkshop
01. Jun 2019, 14:02 #348

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6865

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Tas izstrādājums strādā, funkciju pilda, pateriņš atkal ir ok, manuprāt tur dziļāk nav jēga iedziļināties, funkciju pilda un pilda.

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mixzzz
01. Jun 2019, 14:45 #349

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2743

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


31 May 2019, 21:24:43 @Tikai_lasu rakstīja:
Kāds zin, kas tā par sāpi visiem lodāmuriem ir pret dīzeļiem?
Tie cilvēki vienk zin kas dirseļiem nāk ārā pa aizmuguri, ja nav DPF, EGR utt. un arī attiecīgi redz kādā stāvoklī ir vidējais auto LV. Īsumā - dirseļu īpašnieki parasti ir kapeikpiši, jo nevar savest kārtībā auto, kā tam vajadzētu būt.
Offline
Mixzzz
01. Jun 2019, 14:49 #350

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2743

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


31 May 2019, 22:03:09 @RS7 rakstīja:

31 May 2019, 21:48:37 @RolandsK rakstīja:
Pēdējā laikā ielās redzu tik daudz dūmojošu mēslu(mašīnu), ka sāku saprast Kaspichu Kā dīzeļdūmi, tā katru reizi atceros viņu Un galvenais, ka tie dūmi tiešām smirdīgi Gaidu, kad beidzot sāks plēst skates nost, jo tas nav normāli...
arī dzīvo gaļaspili?
Pamēģini padzīvot kaut vai nedēļu ārpus Rīgas, kkur laukos un tad brauc atpakaļ uz Rīgu vai nu no rīta vai arī vakarā, kad satiksme ir briesmīga un var pilnā devā izjust jauko gaisu Rīgā.
Offline
uldens1
01. Jun 2019, 14:52 #351

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16017

Braucu ar:


01 Jun 2019, 14:49:11 @Mixzzz rakstīja:

31 May 2019, 22:03:09 @RS7 rakstīja:

31 May 2019, 21:48:37 @RolandsK rakstīja:
Pēdējā laikā ielās redzu tik daudz dūmojošu mēslu(mašīnu), ka sāku saprast Kaspichu Kā dīzeļdūmi, tā katru reizi atceros viņu Un galvenais, ka tie dūmi tiešām smirdīgi Gaidu, kad beidzot sāks plēst skates nost, jo tas nav normāli...
arī dzīvo gaļaspili?
Pamēģini padzīvot kaut vai nedēļu ārpus Rīgas, kkur laukos un tad brauc atpakaļ uz Rīgu vai nu no rīta vai arī vakarā, kad satiksme ir briesmīga un var pilnā devā izjust jauko gaisu Rīgā.
tāpēc jādomā par savu veselību un jādzīvo laukos
Offline
KaspichsS
01. Jun 2019, 15:45 #352

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

visaa shajaa vaajpraataa priecee viens - pashu dirselju brauceeju tuvaakie sanjem vislielaakaas kancerogeenu devas.
tb., visvairaak aknaas dabuu juusu pashu siichi, kuriem plaushas ir svakaakas.
un vienai daljai no jums naakotne buus sekojosha: siicim saaksies klepus, peec kaada laika saaks spljaut asinis, truuks elpa.
tad sekos diagnoze. es liktu uz 3.stadiju. jo liidz 2.juus aarsteesiet alja astmu, mekleesiet alergeenus.
tad siici pastaros da ar kjiimiju pabaros taa, ka vinjsh iekshas izvems un mati noies.
tad vinjsh dabuus akuutu leikeemiju. lai sho ligu risinaatu, jums mugurkaulaa iedurs 20cm garu adatu, lai panjemtu cilmes shuunas.
tad siicim paarstaadiis cilmes shuunas. nu, tur - mazaakaa infekcija, bacilis, trombs - zhopa. ibo siicim imuunsisteemas vnk nav.
nu, te 50/50, ka atstiepsies pirmajaa menesii, kameer organisms pienjems/nepienjems donora shuunas.
ja pienjems - o, uzvara. siici pamociis veel kaadu pusgadu/gadu, un tad saaksies paliatiivas apruupes posms.
nu, moska novilks veel pusgadu/gadu, paleenaam izdziestot.
oi, es tikai aptuveni varu iedomaaties juusu pashu da tuvienku sajuutas un paardomas par diizelju teemu, shai ellei ejot cauri.

tb., veiksmiigu dirselju lietoshanu!
Offline
RolandsK
01. Jun 2019, 15:52 #353

Kopš: 06. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3513

Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni

Kas Jūs domājat, ka neesmu bijis ārpus Rīgas un izbaudījis klusumu laukos Ir bijušas domas par dzīvošanu ārpus pilsētas, tikai neuzrunā braukāšana - it sevišķi sēdēšana sastrēgumos Vasarā vēl mocis, bet ziemā nav īsti variantu, kā sēdēt
Offline
HiJaCKeR
01. Jun 2019, 15:53 #354

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4625

Braucu ar: BMW E90 330i

iekāpjot 300+ kkm dīzelī, sajūtu kvēpu smaku salonā, saimnieki droši vien to nejūt, jo ir pieraduši pie tās samkas. komerctransports sāk jau smirdēt krietni ātrāk. tāka dīzelisti elpo arī savus kvēpus.
Offline
KaspichsS
01. Jun 2019, 16:45 #355

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


01 Jun 2019, 16:00:23 @cufiks rakstīja:



taadi cufikveidiigie smulji mutes bajaari parasti saluuzt pirmie.
saak dzerstiities, snjaukt, suudus vaara.
un tad radi da beernu maates veel dabuu shaadus te lospekus vaakt. protams, tas neturpinaas bezgaliigi.
un tad paleenaam viss po naklonnoi. un vinjiem vienmeer ir attaisnojums. jo tak ir notikusi Nelaime.
visiem vinji jaazheelo.
Cufkveidiigie, es juus nezheeloshu. ar kaaju pa dirsu. jau shodien.
Offline
KaspichsS
01. Jun 2019, 17:03 #356

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


01 Jun 2019, 16:59:17 @cufiks rakstīja:

30 Jan 2019, 19:17:02 @Kaross rakstīja:

30 Jan 2019, 12:52:46 @cufiks rakstīja:

Saprātīgāk nebūs atrast šrotā citu oem filtru, kas ir vesals, to aizvest pie tiem, kas nodarbojas ar dpf tīrīšanu un uzlikt atpakaļ ?



Kāpēc?


Tāpēc, ka tas poļu DPF nenovilks 5000km. Pie pirmajām reģenerācijam redzēsi brīnumus.
Tikai nofilmē un iemet te arī.
Auto nenodegs, par to nevajag baidīties. Vienkārši ir tāds teiciens "what you pay is what you get".




BTW


Re, lētais poļu DPF ir novilcis 7kkm un 4 vai 5 mēnešus, bez jebkādām problēmām!


debiloiid, tev tachu nav ne mazaakaas sajeegas, vai tas DPF aiztur 99.9% vai 0.01% cieto daljinju.

nav briinums, ka tu kaunies teikt, kuru tekji esi beidzis. es tava vietaa arii kauneetos.
Offline
KaspichsS
01. Jun 2019, 17:09 #357

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


01 Jun 2019, 17:05:14 @cufiks rakstīja:
Un tev ir sajēga? Paskaidro!


Pastāsti arī pie reizes cik tavam klepojošajam N53 filtrējošās ierīces ir uzstādītas


tev skaidrot neko nav jeegas. tevi tachu patiesiibaa nekas neinteresee.

aizej, uztaisi plaushu rentgenu, lospek. tas buus praatiigaakais, ko vari izdariit.
un savus orgaanus noveleet medicinai.
Offline
Usins
01. Jun 2019, 17:19 #358

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3530

Braucu ar: w163; w639; w203

Tie budžetigie UK BM Catalysts DPF kas ir karbamida (kautka tā laikam) ne tā otra "Si*****" materials ar nekam neder lūdzu?
Offline
KaspichsS
01. Jun 2019, 17:35 #359

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


01 Jun 2019, 17:19:21 @Usins rakstīja:
Tie budžetigie UK BM Catalysts DPF kas ir karbamida (kautka tā laikam) ne tā otra "Si*****" materials ar nekam neder lūdzu?


praatiigaakais, ko varu ieteikt - uzskjil Google, meklee kaut kaadus peetiijumus, kur brilljainji [lasi - zinaatnieki] ir peetijushi tos katus.
ja ko alja par teemu atrodi - iemet linkus, skatiishu siikaak.
forumu/cufiku liimenii te nav veerts diskuteet. te vajag reaalus meeriijumus.
Offline
alxz
01. Jun 2019, 17:43 #360

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2588

Braucu ar: riteni

Jebal, lodaamurs raznosā. Alvu pārostījies. Tagad jau viņš ir arī dakteris. Tas profesiju skaits aug un aug. Prieks, ka Latvijā tādi zinoši cilvēki dzīvo. Visu dzīvi nodod šīm zināšanām, tāpēc sievas un bērnu nav, fiziski laiks neatliek. Un brauc ar padsmit gadus vecu lamatu. Iespaidīgi.

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4