Online

Pašreiz BMWPower skatas 54 viesi un 7 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Kaspicha topiks: N53, virtuāli 300 ZS utt.

AutorsZiņojums
Vantage
23. Sep 2021, 17:45 #13761

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 7281

Braucu ar: München und Togliatti

https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/1281733.html

jau teicu, ka sagaidu šitam 10/11l vidējo. tagad ir 9,79l, domāju vidēji izies uz plānoto. 800+km ar bāku, easy, domāju var pat vairāk. piepilsētā 650km laikam reālistiskāk.
Offline
crime
23. Sep 2021, 17:56 #13762

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 7753

Braucu ar: m635csi


23 Sep 2021, 16:48:23 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 16:41:41 @crime rakstīja:

23 Sep 2021, 16:28:05 @sys9291 rakstīja:
Dīvainas lietas ar to EGR - man Ex E39, kas manās rokās noripināja ~400K pēc pirkšanas nomainītais EGR nokalpoja bez nevienas tīrīšanas un nekas tur neaizauga. Varbūt tapēc, ka tiem gadiem vēl bija kartera ventilācijas seperators ieliktņa veidā ko mainīju pie katras 3 eļļas maiiņas....
Ja runājam par manu ex F30, tad N47 dzinējam kolektoru tīrīja jaunaias saimnieks (atsūtīja bildes un tur skats ne tuvu nebija tik krimināls) un pa 270K kopš dzimšanas nekas tur nebija aiztikts.



divlitrīgajam tur esot kaut kāda cita tā kolektora uzbūve, dilšanas problēma kaut kādām kustīgājām daļām, pēc tīrīšanas grabēt un luftēt sākot, utt. hz, nav bijusi saskarsme ar sulaspakām, bet beigās vēl kolektora maiņa varot sanākt, kas neesot diez ko lēts prieks.


es saprotu, ka te ir viss kopaa:
a. lejam leetaako/netiiraako degvielu;
b. braucam iisus gabalinjus [dzineejs pat uzsilt nespeej], jo iists latvietis tak peerk dirseli 5km turp/atpaklaj; 10kkm gadaa izbraucieniem;
c. nesekojam termostatiem;
d. nespiezham akseleratora pedaali, jo tad tak pieaugs degvielas pateerinjsh;
e. kategoriski neizbraucam garaakos izbraucienos, lai DPF regen normaali notiktu. Turpinam chunchinaaties pa pilseetu.


bildēs DE auto, ar LV tik vien saistība, ka tiklīdz kā atnāca uz šejieni, tika pajaukta vaļā ieplūde un viss redzams attēlos.
Offline
DM-101
23. Sep 2021, 18:11 #13763

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


23 Sep 2021, 17:39:26 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 17:28:32 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 17:13:33 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 17:09:12 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 17:03:22 @sys9291 rakstīja:

23 Sep 2021, 16:50:02 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 16:45:45 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 15:59:49 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 10:01:31 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 09:13:26 @Vantage rakstīja:

23 Sep 2021, 09:00:19 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 08:49:16 @Samsasi rakstīja:
es no rīta pamostos, izdomāju virzienu, kur doties, izveļos no mājas, piešķiļu auto, paskatos uz dačiku, ja vajag - izbraucu caur tanku pieleju līdz lūpai un maucu dzīvē. speciāli nekad neesmu maršrutu plānojis pa benzīntankiem, parasti vienā dienā pilnu bāku nobraukt nav iespējams, range kkur ap 900-1000 km...
ar kuru benzīnieku var npbraukt ar bāku 900-1000km vienīgi ja milzu bāka


ja par benzīniem un BMW, 68l bāka - 530i g30 var. 540i kautko virs 800km varētu.
ne jau ar vidējo patēriņu,tur tādu rangu lai dabūtu ir jabrauc kaut kādos ideālos aptākļos taisnu gabalu,ja skaitīs vidējo gadā,tāpat pa 600 vairāk nebraukt ar bāku


manis pasha pieredze.
E60 N53
60 litru baaka. Chunchinot pa LV [+10..15 virs atljautaa] ar baaku 1000..1100 mieriigi var nobraukt.
Videejo man raada ap 7.3/100

F32 B58
50 litru baaka. liidziigos apstakljos ap 750..800 var nobraukt. videjo raada 8.2/100

Pieziime: man mieriigi chuncinaat nesanaak. Regulaari ar atveertu droseli tiek sasniegts redline. Toties nav nekaadu brobleemu ne ar EGR, ne iepluudes aizagugshanu. Es vnk nesaprotu, ka/kad citi runaa par kaut kaadiem valriekstiem, kolektoru tiiriishanu u.c. fugnjaam.
toties ir problēmas ar nox katiem,nav bezproblēmu auto,dīzeļiem vienas problēmas benzīniem citas

nu, B58 gan nav nekaadu NOx katu
un, ja nu par diizeljiem, tad tiem ir DPF probleemas. Kas ir veel skarbaakas kaa NOx sisteema.

aa, nee, sore, nav probleemu, jo DPF off tak

toties mums ir OPF gan jau ka kādreiz arī tiem beigas pienāks... Jo arī direct petrol ražo MP un jo vairāk E piedevas jo vairāk MP... (pēc pētījumiem gandrīz tikpat cik forkameru dieselim)


jaa, bet labaa zinja [peec manas saprashanas] - dirselis bez DPF razho ar kaartu/divaam vairaak MP. Attieciigi, OPF ''ietekme/vajadziiba'' ir mazaaka, slodze tam - mazaaka.
mierini sevi jeb tas ir kaut kur apskatāms tabulās??


pag, nu padomaa logjiski - dirselim DPF vajadzeeja jau EU4. Bnezinam OPF ir EU6+.
preciizi cipari, logjiski, ir atkariigi no dzineja modelja, darba rezhiima n shit, bet nu idejiski.
bet nu idejiski tas daļiņas jau rodas tikai direct dzinējiem,parējiem ļoti minimāli,benzīna tiešās iesmidzes motoru pirms 2010g. bij ļoti maz,nebij vajadzības,cik atcros no tabulām,tad viņi ražoja gandrīz tikpat cik dīzeļi,tā tavs n53 no pirmās dienas ir dāvājis vēzi pa labi pa kreisi kamē dirseļi vismaz 270k.bij ar strādājošiem DPF un plaušam draudzīgi


nu, blje, nu cilveek.. nu, tev smadzenes ir? jeb tikai kraans un 10 EUR makaa?

N53 E60 kuzovaa atbilda EU4 [ieskaitot MP].
F10/11 tas atbilda EU6 [ieskaitot MP] bez OPF.
Nu, tak.. sanjemies!
Offline
DM-101
23. Sep 2021, 18:13 #13764

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


23 Sep 2021, 17:56:50 @crime rakstīja:

23 Sep 2021, 16:48:23 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 16:41:41 @crime rakstīja:

23 Sep 2021, 16:28:05 @sys9291 rakstīja:
Dīvainas lietas ar to EGR - man Ex E39, kas manās rokās noripināja ~400K pēc pirkšanas nomainītais EGR nokalpoja bez nevienas tīrīšanas un nekas tur neaizauga. Varbūt tapēc, ka tiem gadiem vēl bija kartera ventilācijas seperators ieliktņa veidā ko mainīju pie katras 3 eļļas maiiņas....
Ja runājam par manu ex F30, tad N47 dzinējam kolektoru tīrīja jaunaias saimnieks (atsūtīja bildes un tur skats ne tuvu nebija tik krimināls) un pa 270K kopš dzimšanas nekas tur nebija aiztikts.



divlitrīgajam tur esot kaut kāda cita tā kolektora uzbūve, dilšanas problēma kaut kādām kustīgājām daļām, pēc tīrīšanas grabēt un luftēt sākot, utt. hz, nav bijusi saskarsme ar sulaspakām, bet beigās vēl kolektora maiņa varot sanākt, kas neesot diez ko lēts prieks.


es saprotu, ka te ir viss kopaa:
a. lejam leetaako/netiiraako degvielu;
b. braucam iisus gabalinjus [dzineejs pat uzsilt nespeej], jo iists latvietis tak peerk dirseli 5km turp/atpaklaj; 10kkm gadaa izbraucieniem;
c. nesekojam termostatiem;
d. nespiezham akseleratora pedaali, jo tad tak pieaugs degvielas pateerinjsh;
e. kategoriski neizbraucam garaakos izbraucienos, lai DPF regen normaali notiktu. Turpinam chunchinaaties pa pilseetu.


bildēs DE auto, ar LV tik vien saistība, ka tiklīdz kā atnāca uz šejieni, tika pajaukta vaļā ieplūde un viss redzams attēlos.


nu, bet domaa, DE negadaas klauni?
Offline
diesel
23. Sep 2021, 18:46 #13765

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5991

Braucu ar: B58 stage 2, L322



toties mums ir OPF gan jau ka kādreiz arī tiem beigas pienāks... Jo arī direct petrol ražo MP un jo vairāk E piedevas jo vairāk MP... (pēc pētījumiem gandrīz tikpat cik forkameru dieselim)


Ar E ir domāts etanols
Offline
uldens1
23. Sep 2021, 19:25 #13766

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 13878

Braucu ar:


23 Sep 2021, 18:11:48 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 17:39:26 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 17:28:32 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 17:13:33 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 17:09:12 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 17:03:22 @sys9291 rakstīja:

23 Sep 2021, 16:50:02 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 16:45:45 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 15:59:49 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 10:01:31 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 09:13:26 @Vantage rakstīja:

23 Sep 2021, 09:00:19 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 08:49:16 @Samsasi rakstīja:
es no rīta pamostos, izdomāju virzienu, kur doties, izveļos no mājas, piešķiļu auto, paskatos uz dačiku, ja vajag - izbraucu caur tanku pieleju līdz lūpai un maucu dzīvē. speciāli nekad neesmu maršrutu plānojis pa benzīntankiem, parasti vienā dienā pilnu bāku nobraukt nav iespējams, range kkur ap 900-1000 km...
ar kuru benzīnieku var npbraukt ar bāku 900-1000km vienīgi ja milzu bāka


ja par benzīniem un BMW, 68l bāka - 530i g30 var. 540i kautko virs 800km varētu.
ne jau ar vidējo patēriņu,tur tādu rangu lai dabūtu ir jabrauc kaut kādos ideālos aptākļos taisnu gabalu,ja skaitīs vidējo gadā,tāpat pa 600 vairāk nebraukt ar bāku


manis pasha pieredze.
E60 N53
60 litru baaka. Chunchinot pa LV [+10..15 virs atljautaa] ar baaku 1000..1100 mieriigi var nobraukt.
Videejo man raada ap 7.3/100

F32 B58
50 litru baaka. liidziigos apstakljos ap 750..800 var nobraukt. videjo raada 8.2/100

Pieziime: man mieriigi chuncinaat nesanaak. Regulaari ar atveertu droseli tiek sasniegts redline. Toties nav nekaadu brobleemu ne ar EGR, ne iepluudes aizagugshanu. Es vnk nesaprotu, ka/kad citi runaa par kaut kaadiem valriekstiem, kolektoru tiiriishanu u.c. fugnjaam.
toties ir problēmas ar nox katiem,nav bezproblēmu auto,dīzeļiem vienas problēmas benzīniem citas

nu, B58 gan nav nekaadu NOx katu
un, ja nu par diizeljiem, tad tiem ir DPF probleemas. Kas ir veel skarbaakas kaa NOx sisteema.

aa, nee, sore, nav probleemu, jo DPF off tak

toties mums ir OPF gan jau ka kādreiz arī tiem beigas pienāks... Jo arī direct petrol ražo MP un jo vairāk E piedevas jo vairāk MP... (pēc pētījumiem gandrīz tikpat cik forkameru dieselim)


jaa, bet labaa zinja [peec manas saprashanas] - dirselis bez DPF razho ar kaartu/divaam vairaak MP. Attieciigi, OPF ''ietekme/vajadziiba'' ir mazaaka, slodze tam - mazaaka.
mierini sevi jeb tas ir kaut kur apskatāms tabulās??


pag, nu padomaa logjiski - dirselim DPF vajadzeeja jau EU4. Bnezinam OPF ir EU6+.
preciizi cipari, logjiski, ir atkariigi no dzineja modelja, darba rezhiima n shit, bet nu idejiski.
bet nu idejiski tas daļiņas jau rodas tikai direct dzinējiem,parējiem ļoti minimāli,benzīna tiešās iesmidzes motoru pirms 2010g. bij ļoti maz,nebij vajadzības,cik atcros no tabulām,tad viņi ražoja gandrīz tikpat cik dīzeļi,tā tavs n53 no pirmās dienas ir dāvājis vēzi pa labi pa kreisi kamē dirseļi vismaz 270k.bij ar strādājošiem DPF un plaušam draudzīgi


nu, blje, nu cilveek.. nu, tev smadzenes ir? jeb tikai kraans un 10 EUR makaa?

N53 E60 kuzovaa atbilda EU4 [ieskaitot MP].
F10/11 tas atbilda EU6 [ieskaitot MP] bez OPF.
Nu, tak.. sanjemies!
ja tev būtu smadzenes tad sen būtu sameklējis cik tavs n53 ražo MP,es pats kaut kad metu te tabulas cik direct benzīnieki tās saražo,saņemies kaspariņ,tu to vari,bet tad nāksies atzīt ka tavs n53 jau no pirmās dienas ir indējis bērnus
Offline
Samsasi
23. Sep 2021, 20:32 #13767

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 536

Braucu ar:

Ko jūs fantazējiet, tas crime auto noteikti ka bijis sievietei, kura nemāk nospiest gāzes pedāli.

Un dpf problemas ir glupiem kapeikpisējiem, kuri nejēdz, kas ir dīzelis un kā ar to jābrauc.

[ Šo ziņu laboja Samsasi, 23 Sep 2021, 20:33:23 ]

Offline
spridis
23. Sep 2021, 21:06 #13768

Kopš: 01. Aug 2007

Ziņojumi: 555

Braucu ar:


23 Sep 2021, 17:45:30 @Vantage rakstīja:
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/1281733.html

jau teicu, ka sagaidu šitam 10/11l vidējo. tagad ir 9,79l, domāju vidēji izies uz plānoto. 800+km ar bāku, easy, domāju var pat vairāk. piepilsētā 650km laikam reālistiskāk.


Kāpēc 95 nevis 98?
Offline
diesel
23. Sep 2021, 21:22 #13769

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 5991

Braucu ar: B58 stage 2, L322


23 Sep 2021, 21:06:04 @spridis rakstīja:

23 Sep 2021, 17:45:30 @Vantage rakstīja:
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/1281733.html

jau teicu, ka sagaidu šitam 10/11l vidējo. tagad ir 9,79l, domāju vidēji izies uz plānoto. 800+km ar bāku, easy, domāju var pat vairāk. piepilsētā 650km laikam reālistiskāk.


Kāpēc 95 nevis 98?

B58 Gen1 vispār izteikti jūt 95 vs 98, dēļ augstās komperijas.
Offline
DM-101
24. Sep 2021, 09:55 #13770

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


24 Sep 2021, 09:32:14 @Narix15 rakstīja:
Kautkur bij runāts par šo ,bet nevaru atrast.
F11 2014 2.0- aukstam tāda kā vibrācija,ne vibrācija,takā ar šipiem brauktu un uzsilstot pazūd.Nedūmo ,nekrata,vienkārši tāds kā vibro neliels


es vareetu precizeet jautaajumu - kaads no dirselju remontnjikiem shaadaa situaacijaa jeedz/maak noteikt, kursh[i] cilindrs[i] to vibraaciju rada?
Offline
sys9291
24. Sep 2021, 10:08 #13771

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3992

Braucu ar: F20 R1200RT

Atklāšu noslēpumu: EU4 standarts neko nenosaka saistībā ar MP benzīna dzinējiem EU6 gan
Offline
sys9291
24. Sep 2021, 10:11 #13772

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3992

Braucu ar: F20 R1200RT


24 Sep 2021, 09:55:38 @DM-101 rakstīja:

24 Sep 2021, 09:32:14 @Narix15 rakstīja:
Kautkur bij runāts par šo ,bet nevaru atrast.
F11 2014 2.0- aukstam tāda kā vibrācija,ne vibrācija,takā ar šipiem brauktu un uzsilstot pazūd.Nedūmo ,nekrata,vienkārši tāds kā vibro neliels


es vareetu precizeet jautaajumu - kaads no dirselju remontnjikiem shaadaa situaacijaa jeedz/maak noteikt, kursh[i] cilindrs[i] to vibraaciju rada?

Auksts dieselis strādā "cietāk" bet tas jūtami izpaužas pie negatīvas gaisa temperatūras. Saistīts tas ir agrāku iesmidzināšanas leņķi...pārsvarā gadījumu tas ir normāli.
P.S 6 clindru dzinējiem tas ir ievērojami mazāk jūtams...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 24 Sep 2021, 10:12:31 ]

Offline
Vantage
24. Sep 2021, 10:14 #13773

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 7281

Braucu ar: München und Togliatti


23 Sep 2021, 21:06:04 @spridis rakstīja:

23 Sep 2021, 17:45:30 @Vantage rakstīja:
https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/1281733.html

jau teicu, ka sagaidu šitam 10/11l vidējo. tagad ir 9,79l, domāju vidēji izies uz plānoto. 800+km ar bāku, easy, domāju var pat vairāk. piepilsētā 650km laikam reālistiskāk.


Kāpēc 95 nevis 98?


Degviela uz firmu.
Offline
DM-101
24. Sep 2021, 10:37 #13774

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


24 Sep 2021, 10:08:43 @sys9291 rakstīja:
Atklāšu noslēpumu: EU4 standarts neko nenosaka saistībā ar MP benzīna dzinējiem EU6 gan


nu jaa, bet - tikai taapeec, ka pat DI benziiniem taas MP EU4 ir zem tresholdiem.
Kad ieveisa EU4, gana daudziem tachu bija DI benziini. BMW N43/53/54, VAG grupai FSI [kas, btw, arii kapaaja Stratified charge], tak TFSI arii [cik atceros, turbopuutes DI,, bez Stratified], utjpr.
Offline
DM-101
24. Sep 2021, 10:38 #13775

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


24 Sep 2021, 10:11:15 @sys9291 rakstīja:

24 Sep 2021, 09:55:38 @DM-101 rakstīja:

24 Sep 2021, 09:32:14 @Narix15 rakstīja:
Kautkur bij runāts par šo ,bet nevaru atrast.
F11 2014 2.0- aukstam tāda kā vibrācija,ne vibrācija,takā ar šipiem brauktu un uzsilstot pazūd.Nedūmo ,nekrata,vienkārši tāds kā vibro neliels


es vareetu precizeet jautaajumu - kaads no dirselju remontnjikiem shaadaa situaacijaa jeedz/maak noteikt, kursh[i] cilindrs[i] to vibraaciju rada?

Auksts dieselis strādā "cietāk" bet tas jūtami izpaužas pie negatīvas gaisa temperatūras. Saistīts tas ir agrāku iesmidzināšanas leņķi...pārsvarā gadījumu tas ir normāli.
P.S 6 clindru dzinējiem tas ir ievērojami mazāk jūtams...


tas skaidrs. es vairaak par situaaciju - vai kaads ceert peec Rough run datiem saprast, kursh cilindrs ''lec aaraa''?
Offline
uldens1
24. Sep 2021, 12:15 #13776

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 13878

Braucu ar:

https://www.transportenvironment.org/discover/n...n-dirty-diesels/
Offline
streetking
24. Sep 2021, 12:22 #13777

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 152

Braucu ar:


24 Sep 2021, 12:15:12 @uldens1 rakstīja:
https://www.transportenvironment.org/discover/n...n-dirty-diesels/


Tur nav smuki aprakstīta testēšanas metodika. Gdi ir vairāk izmešu par dīzeli kuram ir vai nav dpf? Es no raksta saprotu ka DI benzīni emitē vairāk MP par dīzeļiem AR dpf, jo tas jau ir obligāts daudz gadus.
Offline
uldens1
24. Sep 2021, 12:28 #13778

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 13878

Braucu ar:


24 Sep 2021, 12:22:57 @streetking rakstīja:

24 Sep 2021, 12:15:12 @uldens1 rakstīja:
https://www.transportenvironment.org/discover/n...n-dirty-diesels/


Tur nav smuki aprakstīta testēšanas metodika. Gdi ir vairāk izmešu par dīzeli kuram ir vai nav dpf? Es no raksta saprotu ka DI benzīni emitē vairāk MP par dīzeļiem AR dpf, jo tas jau ir obligāts daudz gadus.
to es nezinu,gan jau ar dpf,bet 1000x vairāk cik dirselis bez dpf izdala??arī 1000 vairāk,vai 500x,vai 100000x
Offline
DM-101
24. Sep 2021, 12:32 #13779

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


24 Sep 2021, 12:28:25 @uldens1 rakstīja:

24 Sep 2021, 12:22:57 @streetking rakstīja:

24 Sep 2021, 12:15:12 @uldens1 rakstīja:
https://www.transportenvironment.org/discover/n...n-dirty-diesels/


Tur nav smuki aprakstīta testēšanas metodika. Gdi ir vairāk izmešu par dīzeli kuram ir vai nav dpf? Es no raksta saprotu ka DI benzīni emitē vairāk MP par dīzeļiem AR dpf, jo tas jau ir obligāts daudz gadus.
to es nezinu,gan jau ar dpf,bet 1000x vairāk cik dirselis bez dpf izdala??arī 1000 vairāk,vai 500x,vai 100000x


Nu vot,uldeen,nezinu,bet - viedoklis ir.
Offline
DM-101
24. Sep 2021, 16:35 #13780

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:

Tikko uz celja traapiijaas neadekvaats pilsonis iireetaa citybee. Gandriiz izraisiija 2 frontaalos. Neizraisiija tikai taapeec,ka pretii braucoshie raava graavii.

Bet,skarbaakais,ka sho info nodot CP man prasiija 5 zvanus,ntaas paaradresaacijas un 10+ minuutes.
Un tikliidz kaa savu sakaamo saaku ar auto v/n dikteeshanu (kameer neaizmirstaas), tantes pie pults besiijaas. Jo vinjaam,redz,vajagot zinaat KAAPEEC. Un ja uzreiz neteicu,kaapeec,meta klausuli nost un/vai lika on hold.

Daamas,es noveelu,lai juus uz savas aadas izbaudiitu shaada 112 servisa kvalitaati. Lai jums pretii traapaas tikpat tups radiijums,kaa esiet juus pashas.
Offline

Moderatori: AV, CP17, Exclusivity, GirtzB, Jagr, Lafter, MarC, OX, PG, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, xjs_4, zzips