Online

Pašreiz BMWPower skatas 58 viesi un 4 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Kaspicha topiks: N53, virtuāli 300 ZS utt.

AutorsZiņojums
CP17
22. Sep 2021, 23:27 #13741

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: BMW, LR, VW, Q, Harley, ski-doo, arctic cat, can-am, polaris u.c. nr1


21 Sep 2021, 17:46:22 @DM-101 rakstīja:
varbuut sheit ir Raivis Graudinjsh no RJ Motorsport?
varbuut vinjsh var paskaidrot, kaapeec pie shaadaam kljudaam [taas nolasot, ibo iista diagnostika ir kljuudu nolasiishana]:
vinjsh diagnosticeeja bojaatu katalizatoru?

@puxxx ?

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
DM-101
23. Sep 2021, 12:51 #13742

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


21 Sep 2021, 12:48:20 @Araajz rakstīja:
uz E87 aķi var izlādēt, ja pusi dienas visu laiku vnk virina durvis neaizslēgtai mašīnai, bet nekur nebrauc

aizbraucu ciemos Rīga > Sigulda un kad bija jābrauc mājās - čušš, start poga nereaģē, piepīpēja - aizgāja un tgd sieva vizinās pa Rīgu un viss Ok, tik nevaru saprast, cik ilgi moš vnk aķis jāpērk jau jauns viss


es teiktu, ka nee.
ibo, ja ir IBS, tad SOC nokriitot liidz 40% [ibo citu/uzdoto veertiibu], tiek forseeti atrubiiti liekie pateereetaaji. Auto normaali jaaskjiljaas.
Ja nav IBS sensora [multimedia un/vai start/stop nav instaleeta], tad vnk nav to mega pateereetaaju, kas taa var noseedinaat.
Offline
DM-101
23. Sep 2021, 15:59 #13743

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


23 Sep 2021, 10:01:31 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 09:13:26 @Vantage rakstīja:

23 Sep 2021, 09:00:19 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 08:49:16 @Samsasi rakstīja:
es no rīta pamostos, izdomāju virzienu, kur doties, izveļos no mājas, piešķiļu auto, paskatos uz dačiku, ja vajag - izbraucu caur tanku pieleju līdz lūpai un maucu dzīvē. speciāli nekad neesmu maršrutu plānojis pa benzīntankiem, parasti vienā dienā pilnu bāku nobraukt nav iespējams, range kkur ap 900-1000 km...
ar kuru benzīnieku var npbraukt ar bāku 900-1000km vienīgi ja milzu bāka


ja par benzīniem un BMW, 68l bāka - 530i g30 var. 540i kautko virs 800km varētu.
ne jau ar vidējo patēriņu,tur tādu rangu lai dabūtu ir jabrauc kaut kādos ideālos aptākļos taisnu gabalu,ja skaitīs vidējo gadā,tāpat pa 600 vairāk nebraukt ar bāku


manis pasha pieredze.
E60 N53
60 litru baaka. Chunchinot pa LV [+10..15 virs atljautaa] ar baaku 1000..1100 mieriigi var nobraukt.
Videejo man raada ap 7.3/100

F32 B58
50 litru baaka. liidziigos apstakljos ap 750..800 var nobraukt. videjo raada 8.2/100

Pieziime: man mieriigi chuncinaat nesanaak. Regulaari ar atveertu droseli tiek sasniegts redline. Toties nav nekaadu brobleemu ne ar EGR, ne iepluudes aizagugshanu. Es vnk nesaprotu, ka/kad citi runaa par kaut kaadiem valriekstiem, kolektoru tiiriishanu u.c. fugnjaam.
Offline
bmwaddict
23. Sep 2021, 16:09 #13744

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8250

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

da labi tur nevajag ne efektiigo N53 nedz lielu baaku.


1999 E46 M52 ar pusljimonu pulkstenii Los Angeles - San Francisco kas ir 700 km vienaa virzienaa mieriigi ar baaku var izbraukt turp un apmeeram pusceljaa atpakalj braucot uzpildiities, nu tur apmeeram sanaak tie 1000km. Braukts n-taas reizes un tas nav manuaalis. No LA izbraucot baaka liidz klikshkjim un tik kraamee

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 23 Sep 2021, 16:15:47 ]

Offline
crime
23. Sep 2021, 16:11 #13745

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 7753

Braucu ar: m635csi

benzīniem varbūt tur nekas arī neaizaug, rekur dīzeļa ieplūde, 160.000 km, 3-litrīgs, DE autobānis pārsvarā:







var tikai pafilozofēt, kas darās ar LV auto, kas visu laiku pa pilsētu stumdās.
Offline
DM-101
23. Sep 2021, 16:22 #13746

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


23 Sep 2021, 16:11:47 @crime rakstīja:
benzīniem varbūt tur nekas arī neaizaug, rekur dīzeļa ieplūde, 160.000 km, 3-litrīgs, DE autobānis pārsvarā:







var tikai pafilozofēt, kas darās ar LV auto, kas visu laiku pa pilsētu stumdās.

Man ir aizdoma, ka te cilveeks braucis kaa kapeikpisis. Fiska jau tamaa, ka ietopiijot kolektors sevi pats attiira.
Offline
DM-101
23. Sep 2021, 16:24 #13747

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


23 Sep 2021, 16:09:10 @bmwaddict rakstīja:
da labi tur nevajag ne efektiigo N53 nedz lielu baaku.


1999 E46 M52 ar pusljimonu pulkstenii Los Angeles - San Francisco kas ir 700 km vienaa virzienaa mieriigi ar baaku var izbraukt turp un apmeeram pusceljaa atpakalj braucot uzpildiities, nu tur apmeeram sanaak tie 1000km. Braukts n-taas reizes un tas nav manuaalis. No LA izbraucot baaka liidz klikshkjim un tik kraamee


Labaakais prikols, ka ar 8hp kaarbaam pateerisnjh ar automaatu ir par 10% MAZAAKS [vismaz saskanjaa ar ofic datiem]
Ja taa, tad.. B58 videejais ap 7.5 [manaa braukshanas ciklaa/stilaa] buutu vnk kaut kas sirreaali ekonomisks.
Offline
sys9291
23. Sep 2021, 16:28 #13748

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3992

Braucu ar: F20 R1200RT

Dīvainas lietas ar to EGR - man Ex E39, kas manās rokās noripināja ~400K pēc pirkšanas nomainītais EGR nokalpoja bez nevienas tīrīšanas un nekas tur neaizauga. Varbūt tapēc, ka tiem gadiem vēl bija kartera ventilācijas seperators ieliktņa veidā ko mainīju pie katras 3 eļļas maiiņas....
Ja runājam par manu ex F30, tad N47 dzinējam kolektoru tīrīja jaunaias saimnieks (atsūtīja bildes un tur skats ne tuvu nebija tik krimināls) un pa 270K kopš dzimšanas nekas tur nebija aiztikts.

[ Šo ziņu laboja sys9291, 23 Sep 2021, 16:28:24 ]

Offline
crime
23. Sep 2021, 16:32 #13749

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 7753

Braucu ar: m635csi

šitas manās bildēs skaitoties vēl salīdzinoši "tīrs", esot redzēti gadījumi, kad no kopēja diametra labi ja 25% caurlaidība palikusi
Offline
crime
23. Sep 2021, 16:41 #13750

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 7753

Braucu ar: m635csi


23 Sep 2021, 16:28:05 @sys9291 rakstīja:
Dīvainas lietas ar to EGR - man Ex E39, kas manās rokās noripināja ~400K pēc pirkšanas nomainītais EGR nokalpoja bez nevienas tīrīšanas un nekas tur neaizauga. Varbūt tapēc, ka tiem gadiem vēl bija kartera ventilācijas seperators ieliktņa veidā ko mainīju pie katras 3 eļļas maiiņas....
Ja runājam par manu ex F30, tad N47 dzinējam kolektoru tīrīja jaunaias saimnieks (atsūtīja bildes un tur skats ne tuvu nebija tik krimināls) un pa 270K kopš dzimšanas nekas tur nebija aiztikts.



divlitrīgajam tur esot kaut kāda cita tā kolektora uzbūve, dilšanas problēma kaut kādām kustīgājām daļām, pēc tīrīšanas grabēt un luftēt sākot, utt. hz, nav bijusi saskarsme ar sulaspakām, bet beigās vēl kolektora maiņa varot sanākt, kas neesot diez ko lēts prieks.
Offline
uldens1
23. Sep 2021, 16:45 #13751

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 13878

Braucu ar:


23 Sep 2021, 15:59:49 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 10:01:31 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 09:13:26 @Vantage rakstīja:

23 Sep 2021, 09:00:19 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 08:49:16 @Samsasi rakstīja:
es no rīta pamostos, izdomāju virzienu, kur doties, izveļos no mājas, piešķiļu auto, paskatos uz dačiku, ja vajag - izbraucu caur tanku pieleju līdz lūpai un maucu dzīvē. speciāli nekad neesmu maršrutu plānojis pa benzīntankiem, parasti vienā dienā pilnu bāku nobraukt nav iespējams, range kkur ap 900-1000 km...
ar kuru benzīnieku var npbraukt ar bāku 900-1000km vienīgi ja milzu bāka


ja par benzīniem un BMW, 68l bāka - 530i g30 var. 540i kautko virs 800km varētu.
ne jau ar vidējo patēriņu,tur tādu rangu lai dabūtu ir jabrauc kaut kādos ideālos aptākļos taisnu gabalu,ja skaitīs vidējo gadā,tāpat pa 600 vairāk nebraukt ar bāku


manis pasha pieredze.
E60 N53
60 litru baaka. Chunchinot pa LV [+10..15 virs atljautaa] ar baaku 1000..1100 mieriigi var nobraukt.
Videejo man raada ap 7.3/100

F32 B58
50 litru baaka. liidziigos apstakljos ap 750..800 var nobraukt. videjo raada 8.2/100

Pieziime: man mieriigi chuncinaat nesanaak. Regulaari ar atveertu droseli tiek sasniegts redline. Toties nav nekaadu brobleemu ne ar EGR, ne iepluudes aizagugshanu. Es vnk nesaprotu, ka/kad citi runaa par kaut kaadiem valriekstiem, kolektoru tiiriishanu u.c. fugnjaam.
toties ir problēmas ar nox katiem,nav bezproblēmu auto,dīzeļiem vienas problēmas benzīniem citas
Offline
DM-101
23. Sep 2021, 16:48 #13752

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


23 Sep 2021, 16:41:41 @crime rakstīja:

23 Sep 2021, 16:28:05 @sys9291 rakstīja:
Dīvainas lietas ar to EGR - man Ex E39, kas manās rokās noripināja ~400K pēc pirkšanas nomainītais EGR nokalpoja bez nevienas tīrīšanas un nekas tur neaizauga. Varbūt tapēc, ka tiem gadiem vēl bija kartera ventilācijas seperators ieliktņa veidā ko mainīju pie katras 3 eļļas maiiņas....
Ja runājam par manu ex F30, tad N47 dzinējam kolektoru tīrīja jaunaias saimnieks (atsūtīja bildes un tur skats ne tuvu nebija tik krimināls) un pa 270K kopš dzimšanas nekas tur nebija aiztikts.



divlitrīgajam tur esot kaut kāda cita tā kolektora uzbūve, dilšanas problēma kaut kādām kustīgājām daļām, pēc tīrīšanas grabēt un luftēt sākot, utt. hz, nav bijusi saskarsme ar sulaspakām, bet beigās vēl kolektora maiņa varot sanākt, kas neesot diez ko lēts prieks.


es saprotu, ka te ir viss kopaa:
a. lejam leetaako/netiiraako degvielu;
b. braucam iisus gabalinjus [dzineejs pat uzsilt nespeej], jo iists latvietis tak peerk dirseli 5km turp/atpaklaj; 10kkm gadaa izbraucieniem;
c. nesekojam termostatiem;
d. nespiezham akseleratora pedaali, jo tad tak pieaugs degvielas pateerinjsh;
e. kategoriski neizbraucam garaakos izbraucienos, lai DPF regen normaali notiktu. Turpinam chunchinaaties pa pilseetu.
Offline
DM-101
23. Sep 2021, 16:50 #13753

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


23 Sep 2021, 16:45:45 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 15:59:49 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 10:01:31 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 09:13:26 @Vantage rakstīja:

23 Sep 2021, 09:00:19 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 08:49:16 @Samsasi rakstīja:
es no rīta pamostos, izdomāju virzienu, kur doties, izveļos no mājas, piešķiļu auto, paskatos uz dačiku, ja vajag - izbraucu caur tanku pieleju līdz lūpai un maucu dzīvē. speciāli nekad neesmu maršrutu plānojis pa benzīntankiem, parasti vienā dienā pilnu bāku nobraukt nav iespējams, range kkur ap 900-1000 km...
ar kuru benzīnieku var npbraukt ar bāku 900-1000km vienīgi ja milzu bāka


ja par benzīniem un BMW, 68l bāka - 530i g30 var. 540i kautko virs 800km varētu.
ne jau ar vidējo patēriņu,tur tādu rangu lai dabūtu ir jabrauc kaut kādos ideālos aptākļos taisnu gabalu,ja skaitīs vidējo gadā,tāpat pa 600 vairāk nebraukt ar bāku


manis pasha pieredze.
E60 N53
60 litru baaka. Chunchinot pa LV [+10..15 virs atljautaa] ar baaku 1000..1100 mieriigi var nobraukt.
Videejo man raada ap 7.3/100

F32 B58
50 litru baaka. liidziigos apstakljos ap 750..800 var nobraukt. videjo raada 8.2/100

Pieziime: man mieriigi chuncinaat nesanaak. Regulaari ar atveertu droseli tiek sasniegts redline. Toties nav nekaadu brobleemu ne ar EGR, ne iepluudes aizagugshanu. Es vnk nesaprotu, ka/kad citi runaa par kaut kaadiem valriekstiem, kolektoru tiiriishanu u.c. fugnjaam.
toties ir problēmas ar nox katiem,nav bezproblēmu auto,dīzeļiem vienas problēmas benzīniem citas

nu, B58 gan nav nekaadu NOx katu
un, ja nu par diizeljiem, tad tiem ir DPF probleemas. Kas ir veel skarbaakas kaa NOx sisteema.

aa, nee, sore, nav probleemu, jo DPF off tak
Offline
sys9291
23. Sep 2021, 17:01 #13754

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3992

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Sep 2021, 16:41:41 @crime rakstīja:

23 Sep 2021, 16:28:05 @sys9291 rakstīja:
Dīvainas lietas ar to EGR - man Ex E39, kas manās rokās noripināja ~400K pēc pirkšanas nomainītais EGR nokalpoja bez nevienas tīrīšanas un nekas tur neaizauga. Varbūt tapēc, ka tiem gadiem vēl bija kartera ventilācijas seperators ieliktņa veidā ko mainīju pie katras 3 eļļas maiiņas....
Ja runājam par manu ex F30, tad N47 dzinējam kolektoru tīrīja jaunaias saimnieks (atsūtīja bildes un tur skats ne tuvu nebija tik krimināls) un pa 270K kopš dzimšanas nekas tur nebija aiztikts.



divlitrīgajam tur esot kaut kāda cita tā kolektora uzbūve, dilšanas problēma kaut kādām kustīgājām daļām, pēc tīrīšanas grabēt un luftēt sākot, utt. hz, nav bijusi saskarsme ar sulaspakām, bet beigās vēl kolektora maiņa varot sanākt, kas neesot diez ko lēts prieks.

Jā EGR vārsts mēdz sadilt - ~100EUR, mēdz izdilt klapes, bet viņas mainās atsevišķi no kolektora un maksā zem 100eur...
Pašu kolektoru var izmazgāt ultraskaņā - rezultāts kā jauns... (pukam uz E90 N47 magājām citu kolektoru lai varētu operatīvi nomainīt (rrr 35EUR) - ja kādam vajag ir netīrs N47 kolektors bez klapēm...
Offline
sys9291
23. Sep 2021, 17:03 #13755

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 3992

Braucu ar: F20 R1200RT


23 Sep 2021, 16:50:02 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 16:45:45 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 15:59:49 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 10:01:31 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 09:13:26 @Vantage rakstīja:

23 Sep 2021, 09:00:19 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 08:49:16 @Samsasi rakstīja:
es no rīta pamostos, izdomāju virzienu, kur doties, izveļos no mājas, piešķiļu auto, paskatos uz dačiku, ja vajag - izbraucu caur tanku pieleju līdz lūpai un maucu dzīvē. speciāli nekad neesmu maršrutu plānojis pa benzīntankiem, parasti vienā dienā pilnu bāku nobraukt nav iespējams, range kkur ap 900-1000 km...
ar kuru benzīnieku var npbraukt ar bāku 900-1000km vienīgi ja milzu bāka


ja par benzīniem un BMW, 68l bāka - 530i g30 var. 540i kautko virs 800km varētu.
ne jau ar vidējo patēriņu,tur tādu rangu lai dabūtu ir jabrauc kaut kādos ideālos aptākļos taisnu gabalu,ja skaitīs vidējo gadā,tāpat pa 600 vairāk nebraukt ar bāku


manis pasha pieredze.
E60 N53
60 litru baaka. Chunchinot pa LV [+10..15 virs atljautaa] ar baaku 1000..1100 mieriigi var nobraukt.
Videejo man raada ap 7.3/100

F32 B58
50 litru baaka. liidziigos apstakljos ap 750..800 var nobraukt. videjo raada 8.2/100

Pieziime: man mieriigi chuncinaat nesanaak. Regulaari ar atveertu droseli tiek sasniegts redline. Toties nav nekaadu brobleemu ne ar EGR, ne iepluudes aizagugshanu. Es vnk nesaprotu, ka/kad citi runaa par kaut kaadiem valriekstiem, kolektoru tiiriishanu u.c. fugnjaam.
toties ir problēmas ar nox katiem,nav bezproblēmu auto,dīzeļiem vienas problēmas benzīniem citas

nu, B58 gan nav nekaadu NOx katu
un, ja nu par diizeljiem, tad tiem ir DPF probleemas. Kas ir veel skarbaakas kaa NOx sisteema.

aa, nee, sore, nav probleemu, jo DPF off tak

toties mums ir OPF gan jau ka kādreiz arī tiem beigas pienāks... Jo arī direct petrol ražo MP un jo vairāk E piedevas jo vairāk MP... (pēc pētījumiem gandrīz tikpat cik forkameru dieselim)

[ Šo ziņu laboja sys9291, 23 Sep 2021, 17:04:53 ]

Offline
DM-101
23. Sep 2021, 17:09 #13756

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


23 Sep 2021, 17:03:22 @sys9291 rakstīja:

23 Sep 2021, 16:50:02 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 16:45:45 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 15:59:49 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 10:01:31 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 09:13:26 @Vantage rakstīja:

23 Sep 2021, 09:00:19 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 08:49:16 @Samsasi rakstīja:
es no rīta pamostos, izdomāju virzienu, kur doties, izveļos no mājas, piešķiļu auto, paskatos uz dačiku, ja vajag - izbraucu caur tanku pieleju līdz lūpai un maucu dzīvē. speciāli nekad neesmu maršrutu plānojis pa benzīntankiem, parasti vienā dienā pilnu bāku nobraukt nav iespējams, range kkur ap 900-1000 km...
ar kuru benzīnieku var npbraukt ar bāku 900-1000km vienīgi ja milzu bāka


ja par benzīniem un BMW, 68l bāka - 530i g30 var. 540i kautko virs 800km varētu.
ne jau ar vidējo patēriņu,tur tādu rangu lai dabūtu ir jabrauc kaut kādos ideālos aptākļos taisnu gabalu,ja skaitīs vidējo gadā,tāpat pa 600 vairāk nebraukt ar bāku


manis pasha pieredze.
E60 N53
60 litru baaka. Chunchinot pa LV [+10..15 virs atljautaa] ar baaku 1000..1100 mieriigi var nobraukt.
Videejo man raada ap 7.3/100

F32 B58
50 litru baaka. liidziigos apstakljos ap 750..800 var nobraukt. videjo raada 8.2/100

Pieziime: man mieriigi chuncinaat nesanaak. Regulaari ar atveertu droseli tiek sasniegts redline. Toties nav nekaadu brobleemu ne ar EGR, ne iepluudes aizagugshanu. Es vnk nesaprotu, ka/kad citi runaa par kaut kaadiem valriekstiem, kolektoru tiiriishanu u.c. fugnjaam.
toties ir problēmas ar nox katiem,nav bezproblēmu auto,dīzeļiem vienas problēmas benzīniem citas

nu, B58 gan nav nekaadu NOx katu
un, ja nu par diizeljiem, tad tiem ir DPF probleemas. Kas ir veel skarbaakas kaa NOx sisteema.

aa, nee, sore, nav probleemu, jo DPF off tak

toties mums ir OPF gan jau ka kādreiz arī tiem beigas pienāks... Jo arī direct petrol ražo MP un jo vairāk E piedevas jo vairāk MP... (pēc pētījumiem gandrīz tikpat cik forkameru dieselim)


jaa, bet labaa zinja [peec manas saprashanas] - dirselis bez DPF razho ar kaartu/divaam vairaak MP. Attieciigi, OPF ''ietekme/vajadziiba'' ir mazaaka, slodze tam - mazaaka.
Offline
uldens1
23. Sep 2021, 17:11 #13757

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 13878

Braucu ar:


23 Sep 2021, 16:50:02 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 16:45:45 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 15:59:49 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 10:01:31 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 09:13:26 @Vantage rakstīja:

23 Sep 2021, 09:00:19 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 08:49:16 @Samsasi rakstīja:
es no rīta pamostos, izdomāju virzienu, kur doties, izveļos no mājas, piešķiļu auto, paskatos uz dačiku, ja vajag - izbraucu caur tanku pieleju līdz lūpai un maucu dzīvē. speciāli nekad neesmu maršrutu plānojis pa benzīntankiem, parasti vienā dienā pilnu bāku nobraukt nav iespējams, range kkur ap 900-1000 km...
ar kuru benzīnieku var npbraukt ar bāku 900-1000km vienīgi ja milzu bāka


ja par benzīniem un BMW, 68l bāka - 530i g30 var. 540i kautko virs 800km varētu.
ne jau ar vidējo patēriņu,tur tādu rangu lai dabūtu ir jabrauc kaut kādos ideālos aptākļos taisnu gabalu,ja skaitīs vidējo gadā,tāpat pa 600 vairāk nebraukt ar bāku


manis pasha pieredze.
E60 N53
60 litru baaka. Chunchinot pa LV [+10..15 virs atljautaa] ar baaku 1000..1100 mieriigi var nobraukt.
Videejo man raada ap 7.3/100

F32 B58
50 litru baaka. liidziigos apstakljos ap 750..800 var nobraukt. videjo raada 8.2/100

Pieziime: man mieriigi chuncinaat nesanaak. Regulaari ar atveertu droseli tiek sasniegts redline. Toties nav nekaadu brobleemu ne ar EGR, ne iepluudes aizagugshanu. Es vnk nesaprotu, ka/kad citi runaa par kaut kaadiem valriekstiem, kolektoru tiiriishanu u.c. fugnjaam.
toties ir problēmas ar nox katiem,nav bezproblēmu auto,dīzeļiem vienas problēmas benzīniem citas

nu, B58 gan nav nekaadu NOx katu
un, ja nu par diizeljiem, tad tiem ir DPF probleemas. Kas ir veel skarbaakas kaa NOx sisteema.

aa, nee, sore, nav probleemu, jo DPF off tak
nu vot,tagad dragā rakstus kā tev iet ar to b58,gribētu pārsēsties uz benzīnu reiz atpakaļ,bet uz b38 vai kāds tur viņš bij tas 3cil.mators,pagaidām mocīšu to pašu veco m47,kamēr izrūsēs grīda
Offline
uldens1
23. Sep 2021, 17:13 #13758

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 13878

Braucu ar:


23 Sep 2021, 17:09:12 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 17:03:22 @sys9291 rakstīja:

23 Sep 2021, 16:50:02 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 16:45:45 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 15:59:49 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 10:01:31 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 09:13:26 @Vantage rakstīja:

23 Sep 2021, 09:00:19 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 08:49:16 @Samsasi rakstīja:
es no rīta pamostos, izdomāju virzienu, kur doties, izveļos no mājas, piešķiļu auto, paskatos uz dačiku, ja vajag - izbraucu caur tanku pieleju līdz lūpai un maucu dzīvē. speciāli nekad neesmu maršrutu plānojis pa benzīntankiem, parasti vienā dienā pilnu bāku nobraukt nav iespējams, range kkur ap 900-1000 km...
ar kuru benzīnieku var npbraukt ar bāku 900-1000km vienīgi ja milzu bāka


ja par benzīniem un BMW, 68l bāka - 530i g30 var. 540i kautko virs 800km varētu.
ne jau ar vidējo patēriņu,tur tādu rangu lai dabūtu ir jabrauc kaut kādos ideālos aptākļos taisnu gabalu,ja skaitīs vidējo gadā,tāpat pa 600 vairāk nebraukt ar bāku


manis pasha pieredze.
E60 N53
60 litru baaka. Chunchinot pa LV [+10..15 virs atljautaa] ar baaku 1000..1100 mieriigi var nobraukt.
Videejo man raada ap 7.3/100

F32 B58
50 litru baaka. liidziigos apstakljos ap 750..800 var nobraukt. videjo raada 8.2/100

Pieziime: man mieriigi chuncinaat nesanaak. Regulaari ar atveertu droseli tiek sasniegts redline. Toties nav nekaadu brobleemu ne ar EGR, ne iepluudes aizagugshanu. Es vnk nesaprotu, ka/kad citi runaa par kaut kaadiem valriekstiem, kolektoru tiiriishanu u.c. fugnjaam.
toties ir problēmas ar nox katiem,nav bezproblēmu auto,dīzeļiem vienas problēmas benzīniem citas

nu, B58 gan nav nekaadu NOx katu
un, ja nu par diizeljiem, tad tiem ir DPF probleemas. Kas ir veel skarbaakas kaa NOx sisteema.

aa, nee, sore, nav probleemu, jo DPF off tak

toties mums ir OPF gan jau ka kādreiz arī tiem beigas pienāks... Jo arī direct petrol ražo MP un jo vairāk E piedevas jo vairāk MP... (pēc pētījumiem gandrīz tikpat cik forkameru dieselim)


jaa, bet labaa zinja [peec manas saprashanas] - dirselis bez DPF razho ar kaartu/divaam vairaak MP. Attieciigi, OPF ''ietekme/vajadziiba'' ir mazaaka, slodze tam - mazaaka.
mierini sevi jeb tas ir kaut kur apskatāms tabulās??
Offline
DM-101
23. Sep 2021, 17:28 #13759

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 5831

Braucu ar:


23 Sep 2021, 17:13:33 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 17:09:12 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 17:03:22 @sys9291 rakstīja:

23 Sep 2021, 16:50:02 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 16:45:45 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 15:59:49 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 10:01:31 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 09:13:26 @Vantage rakstīja:

23 Sep 2021, 09:00:19 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 08:49:16 @Samsasi rakstīja:
es no rīta pamostos, izdomāju virzienu, kur doties, izveļos no mājas, piešķiļu auto, paskatos uz dačiku, ja vajag - izbraucu caur tanku pieleju līdz lūpai un maucu dzīvē. speciāli nekad neesmu maršrutu plānojis pa benzīntankiem, parasti vienā dienā pilnu bāku nobraukt nav iespējams, range kkur ap 900-1000 km...
ar kuru benzīnieku var npbraukt ar bāku 900-1000km vienīgi ja milzu bāka


ja par benzīniem un BMW, 68l bāka - 530i g30 var. 540i kautko virs 800km varētu.
ne jau ar vidējo patēriņu,tur tādu rangu lai dabūtu ir jabrauc kaut kādos ideālos aptākļos taisnu gabalu,ja skaitīs vidējo gadā,tāpat pa 600 vairāk nebraukt ar bāku


manis pasha pieredze.
E60 N53
60 litru baaka. Chunchinot pa LV [+10..15 virs atljautaa] ar baaku 1000..1100 mieriigi var nobraukt.
Videejo man raada ap 7.3/100

F32 B58
50 litru baaka. liidziigos apstakljos ap 750..800 var nobraukt. videjo raada 8.2/100

Pieziime: man mieriigi chuncinaat nesanaak. Regulaari ar atveertu droseli tiek sasniegts redline. Toties nav nekaadu brobleemu ne ar EGR, ne iepluudes aizagugshanu. Es vnk nesaprotu, ka/kad citi runaa par kaut kaadiem valriekstiem, kolektoru tiiriishanu u.c. fugnjaam.
toties ir problēmas ar nox katiem,nav bezproblēmu auto,dīzeļiem vienas problēmas benzīniem citas

nu, B58 gan nav nekaadu NOx katu
un, ja nu par diizeljiem, tad tiem ir DPF probleemas. Kas ir veel skarbaakas kaa NOx sisteema.

aa, nee, sore, nav probleemu, jo DPF off tak

toties mums ir OPF gan jau ka kādreiz arī tiem beigas pienāks... Jo arī direct petrol ražo MP un jo vairāk E piedevas jo vairāk MP... (pēc pētījumiem gandrīz tikpat cik forkameru dieselim)


jaa, bet labaa zinja [peec manas saprashanas] - dirselis bez DPF razho ar kaartu/divaam vairaak MP. Attieciigi, OPF ''ietekme/vajadziiba'' ir mazaaka, slodze tam - mazaaka.
mierini sevi jeb tas ir kaut kur apskatāms tabulās??


pag, nu padomaa logjiski - dirselim DPF vajadzeeja jau EU4. Bnezinam OPF ir EU6+.
preciizi cipari, logjiski, ir atkariigi no dzineja modelja, darba rezhiima n shit, bet nu idejiski.
Offline
uldens1
23. Sep 2021, 17:39 #13760

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 13878

Braucu ar:


23 Sep 2021, 17:28:32 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 17:13:33 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 17:09:12 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 17:03:22 @sys9291 rakstīja:

23 Sep 2021, 16:50:02 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 16:45:45 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 15:59:49 @DM-101 rakstīja:

23 Sep 2021, 10:01:31 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 09:13:26 @Vantage rakstīja:

23 Sep 2021, 09:00:19 @uldens1 rakstīja:

23 Sep 2021, 08:49:16 @Samsasi rakstīja:
es no rīta pamostos, izdomāju virzienu, kur doties, izveļos no mājas, piešķiļu auto, paskatos uz dačiku, ja vajag - izbraucu caur tanku pieleju līdz lūpai un maucu dzīvē. speciāli nekad neesmu maršrutu plānojis pa benzīntankiem, parasti vienā dienā pilnu bāku nobraukt nav iespējams, range kkur ap 900-1000 km...
ar kuru benzīnieku var npbraukt ar bāku 900-1000km vienīgi ja milzu bāka


ja par benzīniem un BMW, 68l bāka - 530i g30 var. 540i kautko virs 800km varētu.
ne jau ar vidējo patēriņu,tur tādu rangu lai dabūtu ir jabrauc kaut kādos ideālos aptākļos taisnu gabalu,ja skaitīs vidējo gadā,tāpat pa 600 vairāk nebraukt ar bāku


manis pasha pieredze.
E60 N53
60 litru baaka. Chunchinot pa LV [+10..15 virs atljautaa] ar baaku 1000..1100 mieriigi var nobraukt.
Videejo man raada ap 7.3/100

F32 B58
50 litru baaka. liidziigos apstakljos ap 750..800 var nobraukt. videjo raada 8.2/100

Pieziime: man mieriigi chuncinaat nesanaak. Regulaari ar atveertu droseli tiek sasniegts redline. Toties nav nekaadu brobleemu ne ar EGR, ne iepluudes aizagugshanu. Es vnk nesaprotu, ka/kad citi runaa par kaut kaadiem valriekstiem, kolektoru tiiriishanu u.c. fugnjaam.
toties ir problēmas ar nox katiem,nav bezproblēmu auto,dīzeļiem vienas problēmas benzīniem citas

nu, B58 gan nav nekaadu NOx katu
un, ja nu par diizeljiem, tad tiem ir DPF probleemas. Kas ir veel skarbaakas kaa NOx sisteema.

aa, nee, sore, nav probleemu, jo DPF off tak

toties mums ir OPF gan jau ka kādreiz arī tiem beigas pienāks... Jo arī direct petrol ražo MP un jo vairāk E piedevas jo vairāk MP... (pēc pētījumiem gandrīz tikpat cik forkameru dieselim)


jaa, bet labaa zinja [peec manas saprashanas] - dirselis bez DPF razho ar kaartu/divaam vairaak MP. Attieciigi, OPF ''ietekme/vajadziiba'' ir mazaaka, slodze tam - mazaaka.
mierini sevi jeb tas ir kaut kur apskatāms tabulās??


pag, nu padomaa logjiski - dirselim DPF vajadzeeja jau EU4. Bnezinam OPF ir EU6+.
preciizi cipari, logjiski, ir atkariigi no dzineja modelja, darba rezhiima n shit, bet nu idejiski.
bet nu idejiski tas daļiņas jau rodas tikai direct dzinējiem,parējiem ļoti minimāli,benzīna tiešās iesmidzes motoru pirms 2010g. bij ļoti maz,nebij vajadzības,cik atcros no tabulām,tad viņi ražoja gandrīz tikpat cik dīzeļi,tā tavs n53 no pirmās dienas ir dāvājis vēzi pa labi pa kreisi kamē dirseļi vismaz 270k.bij ar strādājošiem DPF un plaušam draudzīgi
Offline

Moderatori: AV, CP17, Exclusivity, GirtzB, Jagr, Lafter, MarC, OX, PG, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, xjs_4, zzips