Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 69 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
PitonZ
01. Feb 2020, 10:55 #1221

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem


01 Feb 2020, 10:53:16 @koderis rakstīja:
turpini būt lepns ar auto, kuram nevari visas detaļas salikt tu esi ļoti veiksmīgs indivīds!

paldies, dzūkerist, man tavs viedoklis ir svarīgs
Offline
Zalespljavejs
01. Feb 2020, 11:03 #1222

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2346

Braucu ar: tautas auto


01 Feb 2020, 10:56:50 @DM-101 rakstīja:

01 Feb 2020, 10:50:08 @PitonZ rakstīja:
mūžīgi aizvainotais Kaspiča kungs, ta "ņerkstēšana" bija rs7 un koderim domāta. Nevienam neko nepierādīšu. Paldies, Tev, ka dalies ar info. Atkārtoju, flapus apmputēju no nezināšanas.Lasot šo topiku, esmu sapratis kļūdu,to labošu. DPF bija off pirms drota iegādes. Ja pisīs TA par dpf neēsamību(es tkai par) , ielikšu arī to. Lūdzu, rejat tālāk


ko, luudzu?
tikai tad, ja pisiis TA?

cilveek, luudzu, nepazemo sevi vairaak. tas ir pisec kaut ko taadu pateikt..

kaarteejais bomaars..



To saka čalis, kas totāli dirsa par sava drota jaudu un to cik ir ieguldījis remontos. Raksti pa tēmu, bet tavas personīgās domas te nav vajadzīgas - izklausās pēc caurejas paris stundas pēc tam kad ir apēsts Pakīša kebabs.
Offline
PitonZ
01. Feb 2020, 12:40 #1223

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem


01 Feb 2020, 10:59:55 @koderis rakstīja:
vismaz manam juke ir visas detaļas, kuras rūpnīcā tam uzstādīja, oligarh jā, man nebija vairāk par 18 tūkstošiem auto iegādei, bet nabadzība nav netikums x5 par to naudu nenopirku, zini kāpēc? jo es apzinos savas finansiālās iespējas jauns x5 maksā 50 tūkstošus, tik daudz man nav.

ierogot "vīrieti" pie džūka stūres, esmu ahujā, kas darās galvā, lai nopirktu to autobūves pārpratumu Cik tūkstošus vērtība nokrita izbraucot caur autosalona vārtiem un cik vērts tas pārpratums ir šobrīd

[ Šo ziņu laboja PitonZ, 01 Feb 2020, 13:06:50 ]

Offline
PitonZ
01. Feb 2020, 12:44 #1224

Kopš: 18. Dec 2003

No: Balvi

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: no 4-18m dīzeļiem


01 Feb 2020, 10:56:50 @DM-101 rakstīja:

01 Feb 2020, 10:50:08 @PitonZ rakstīja:
mūžīgi aizvainotais Kaspiča kungs, ta "ņerkstēšana" bija rs7 un koderim domāta. Nevienam neko nepierādīšu. Paldies, Tev, ka dalies ar info. Atkārtoju, flapus apmputēju no nezināšanas.Lasot šo topiku, esmu sapratis kļūdu,to labošu. DPF bija off pirms drota iegādes. Ja pisīs TA par dpf neēsamību(es tkai par) , ielikšu arī to. Lūdzu, rejat tālāk


ko, luudzu?
tikai tad, ja pisiis TA?

cilveek, luudzu, nepazemo sevi vairaak. tas ir pisec kaut ko taadu pateikt..

kaarteejais bomaars..

bērnībā apbižotais, bomārs ir tev starp kājām, to arī apliecina stāst par Oliju..... varbūt tāpēc tu tāds internetā esi izgāzi žulti, palika vieglāk
Offline
sys9291
01. Feb 2020, 13:46 #1225

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


31 Jan 2020, 23:52:46 @DM-101 rakstīja:

31 Jan 2020, 22:09:34 @sys9291 rakstīja:

31 Jan 2020, 21:41:30 @ezis_ rakstīja:

31 Jan 2020, 20:41:20 @PitonZ rakstīja:

31 Jan 2020, 20:35:50 @ezis_ rakstīja:
Ko pisas aizbrauc pie kasisa uz diagdostiku, varesi pestam ari uzrakstit, kas ko kaa, un pastumt powera priekstatus par to kas ka

es jau jautāju, vai pēc šīm amputācijām var kko apskatīties, atbilde vēl nav
A ko tu man prasi es jau nav nekads i neta diagnosts un kasits ne tik! es jau pateicu ta vieta lai te plutitu aizbraucat pie vina uz diagnostiku !ka jau teicu pectam varesiet te uzrakstit krekls temu velk vai nee un visa sita tupa dirsana 3 nedelu garuma izpaliks !

a es ne jau par kasīšanos es par tusiņu... un kāds tam sakars ar diagnostiku?


Tusinjsh jaariiko pie Agra. Vaariigaakie tad toch aizies ar sirdi

a pie mums viņi mēdz būt - sabrauc puikas no eiropas...un gājis vienmēr ir jautri...
Offline
sys9291
01. Feb 2020, 13:51 #1226

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


01 Feb 2020, 10:56:50 @DM-101 rakstīja:

01 Feb 2020, 10:50:08 @PitonZ rakstīja:
mūžīgi aizvainotais Kaspiča kungs, ta "ņerkstēšana" bija rs7 un koderim domāta. Nevienam neko nepierādīšu. Paldies, Tev, ka dalies ar info. Atkārtoju, flapus apmputēju no nezināšanas.Lasot šo topiku, esmu sapratis kļūdu,to labošu. DPF bija off pirms drota iegādes. Ja pisīs TA par dpf neēsamību(es tkai par) , ielikšu arī to. Lūdzu, rejat tālāk


ko, luudzu?
tikai tad, ja pisiis TA?

cilveek, luudzu, nepazemo sevi vairaak. tas ir pisec kaut ko taadu pateikt..

kaarteejais bomaars..

nu nevajag tik skarbi, tā jau var pirmo vārīgo dzirkstelīti apdzēst...
Offline
Zalespljavejs
01. Feb 2020, 13:52 #1227

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2346

Braucu ar: tautas auto


01 Feb 2020, 11:10:42 @DM-101 rakstīja:

01 Feb 2020, 11:03:13 @Zalespljavejs rakstīja:

01 Feb 2020, 10:56:50 @DM-101 rakstīja:

01 Feb 2020, 10:50:08 @PitonZ rakstīja:
mūžīgi aizvainotais Kaspiča kungs, ta "ņerkstēšana" bija rs7 un koderim domāta. Nevienam neko nepierādīšu. Paldies, Tev, ka dalies ar info. Atkārtoju, flapus apmputēju no nezināšanas.Lasot šo topiku, esmu sapratis kļūdu,to labošu. DPF bija off pirms drota iegādes. Ja pisīs TA par dpf neēsamību(es tkai par) , ielikšu arī to. Lūdzu, rejat tālāk


ko, luudzu?
tikai tad, ja pisiis TA?

cilveek, luudzu, nepazemo sevi vairaak. tas ir pisec kaut ko taadu pateikt..

kaarteejais bomaars..



To saka čalis, kas totāli dirsa par sava drota jaudu un to cik ir ieguldījis remontos. Raksti pa tēmu, bet tavas personīgās domas te nav vajadzīgas - izklausās pēc caurejas paris stundas pēc tam kad ir apēsts Pakīša kebabs.

klau, smuli - ja tev nekas no manis rakstiitaa liidz shim nav pielecis - azver, luudzu, mutiiti un nesmirdi sheit. turpini braljoties ar shii foruma stulbaakajiem. vinjiem vel paaris teemas nepieleca no manis rakstiitaa.
un tad, kaadu dienu tu sapratiisi, kaa no 160kW var buut 200+, kaa var ieguldiit ciparu, ko mineeju, kaa kaarba var buutu vienaada U0 un O0 versijaam, ar ko atskjiras Common rail no DI.



Gaļaspils karali, ir kautkāds zinātnisks atspēkojums tām muļkībām ko tu stāsti par ieteikmi uz veselību un DPF izgriešanu? Pagaidām tu tukši dirs un mētājies ar lamuvārdiem.
Offline
sys9291
01. Feb 2020, 13:54 #1228

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

Atbildēšu Kaspiča vietā - jā ietekme ir, gan no izgrieztiem DPF, gan neesošiem NOX... piekam daudz lielāka, nekā no izgrieztiem CAT...
Offline
alxz
01. Feb 2020, 13:56 #1229

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2566

Braucu ar: riteni


01 Feb 2020, 10:59:55 @koderis rakstīja:
vismaz manam juke ir visas detaļas, kuras rūpnīcā tam uzstādīja, oligarh jā, man nebija vairāk par 18 tūkstošiem auto iegādei, bet nabadzība nav netikums x5 par to naudu nenopirku, zini kāpēc? jo es apzinos savas finansiālās iespējas jauns x5 maksā 50 tūkstošus, tik daudz man nav.


tev nav kkas ar to galvu. labāk ar vecu e39 braukt, nevis ar jaunu juke.

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
sys9291
01. Feb 2020, 14:00 #1230

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


01 Feb 2020, 13:56:03 @alxz rakstīja:

01 Feb 2020, 10:59:55 @koderis rakstīja:
vismaz manam juke ir visas detaļas, kuras rūpnīcā tam uzstādīja, oligarh jā, man nebija vairāk par 18 tūkstošiem auto iegādei, bet nabadzība nav netikums x5 par to naudu nenopirku, zini kāpēc? jo es apzinos savas finansiālās iespējas jauns x5 maksā 50 tūkstošus, tik daudz man nav.


tev nav kkas ar to galvu. labāk ar vecu e39 braukt, nevis ar jaunu juke.

nu te vēr varētu padiskutēt...
Offline
uldens1
01. Feb 2020, 14:19 #1231

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15745

Braucu ar:

NOX arī ir vēzi izraisoš faktors
Offline
Zeebalds
01. Feb 2020, 14:21 #1232

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1523

Braucu ar:

tā būdiņa,kas uz valdemāra ielas stāv netālu no aizsardzības ministrijas mēra gaisu ?
Offline
edzulis
01. Feb 2020, 14:22 #1233

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


01 Feb 2020, 13:56:03 @alxz rakstīja:
tev nav kkas ar to galvu. labāk ar vecu e39 braukt, nevis ar jaunu juke.


sestdienas deliirijs? Kaads vel e39 ibio

Jaunais juke par to naudu

Offline
sys9291
01. Feb 2020, 14:30 #1234

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


01 Feb 2020, 14:19:52 @uldens1 rakstīja:
NOX arī ir vēzi izraisoš faktors

YES! un ja mēs vēl runājam par tuvām distancēm un izplūdes... NOX nevis izšķīst gaisā bet savienojas ar ūdens tvaiku, kā rezultātā rodas slāpekļskābe... (elposim dziļāk) un šī viela rada vienus no smagākajiem ādas un gļotādas bojājumiem...
Vienīgi labums ir tas, ka tukšgaitā šis NOX ir maz.
A cietajām daļiņām ir tendence uzkrāties elpceļos līdzīgi kā azbestam...tobiš iekša tiek - a ārā negrib...
Kas ir kaitīgāks - lemiet paši...
Offline
Zeebalds
01. Feb 2020, 14:35 #1235

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1523

Braucu ar:

man te nesen paziņa nopirka dzīvokli stabu ielā, kas savieno valdemāra ielu un visu laiku sūdzās, ka logi pelēki, es tikai aizmirsu pateikt, lai sagaida vasaru
Offline
sys9291
01. Feb 2020, 14:39 #1236

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

vieni velk uz mikrodaļām, citi uz CO2, citi uz NOX, nu atteicās tas BMW no N53 tehnoloģijas atīstīšanas - a kapēc? a tapēc, ka dārgs prieks gan ražošanā gan lietošanā - jo ja ņemam reglamentu - tad cik jau NOX katiem un zondēm uz tava auto bija jābūt nomainītām? un salīdzinam ar DPF izmaksām ... kurš vinnē?
Jā ar cietām daļām cīnīties ir vienkāršāk nekā ar NOX - protams, ka tiek atrasti arvien jauni argumenti - redziet visbriesmīgākās esot nano daļiņas - viņas ir tik mazas, ka nevar redzēt - bet ja tu samaksā - tad viss ir gerai...
Offline
DeeCee
01. Feb 2020, 14:49 #1237

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


01 Feb 2020, 12:40:27 @PitonZ rakstīja:

01 Feb 2020, 10:59:55 @koderis rakstīja:
vismaz manam juke ir visas detaļas, kuras rūpnīcā tam uzstādīja, oligarh jā, man nebija vairāk par 18 tūkstošiem auto iegādei, bet nabadzība nav netikums x5 par to naudu nenopirku, zini kāpēc? jo es apzinos savas finansiālās iespējas jauns x5 maksā 50 tūkstošus, tik daudz man nav.

ierogot "vīrieti" pie džūka stūres, esmu ahujā, kas darās galvā, lai nopirktu to autobūves pārpratumu Cik tūkstošus vērtība nokrita izbraucot caur autosalona vārtiem un cik vērts tas pārpratums ir šobrīd


ja vien nav erekcionāli izaicinājumi biksēs, tad sakarīgāk ir braukt ar džūku kā nopistu "luksusa" dīzeļmiskasti kuru pat saremontēt nevar atļauties.

par vērtības zudumu atlikt diršanu
https://www.motor1.com/features/379721/10-vehic...most-five-years/
Offline
sys9291
01. Feb 2020, 14:58 #1238

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

te ir tīra komercializācija - jau tagad dominē uzskats (atbilstošās aprindās), ka neviens un nekāds DPF un OPF filtrs nekādas mikrodaļiņas neaiztur pienācīgā daudzumā - līdz ar to ir jāsamaksā atbilstošiem cilvēkiem un viss ir labākajā kārtībā. Un kapēc tad dieseļos izmanto add blue? mikrodaļiņām? un VW dīzeļgeitas skandāls? tikai JĀSAMAKSĀ.
P.S Un kam tad lika NOX katus ja jau viss NOX paliek iek s CAT un kam tad adblue? un kāda mendeļējeva tabula ir izpūtējā tad, kad reģenerē šos NOX?
Offline
DeeCee
01. Feb 2020, 15:04 #1239

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


01 Feb 2020, 14:57:57 @DM-101 rakstīja:

01 Feb 2020, 14:52:39 @riddler rakstīja:
nu redzot degvielas cenas. visu uzturēšanas dārgumu un komplicētību. tad elektro arvien arvien paliek pievilcīgāks. realitāte tāda, ka iekšdedzei tā vai citādi tiek parakstīts nāves spriedums.

ja ir māja un režīms darbs mājas un occasional local trip tad nahuj visus shos dirseļus un benDzīnus


es kaadu laiku atpkalaj piemetu, kas notiks, ja...
cik atceros [ceros, ka nekljuuudos], piem., USA: ja puse auto paariet uz elektriibu, elektropateerinsh pieaug ap 10[!!!] reizeem.

pirmais jautajaums: kur/kaa njemt 10X vairaak elektriibas?

otrais: kaa deliverot liidz uzlaades stacijaam?

treshais: kur/kaa veidot milziigaas plantaacijas to auto laadeeshanai?

ceturtais: zaudeejumi, cilveekiem teereejot laiku laadeshanai - neaptverami [arii naudaa]

nu, un shaadi/taadi blakusefekti - litija u.c. daargmetaalu apjomi/cenas, bateriju paarstraade.

Probleemas ir fundamentaalas.


Lādē naktīs, kad slodze ir mazāka, kodol, vēja un saules, viņiem gan tur daudz kur ir dirsā ar vadiem, bet arī degvielu pārvadāt ir pietiekoši problemātiski.

uzlāde - pie lielā vada var 200+

no vw id3 apraksta
ātrās uzlādes režīmā ar 100 kW līdzstrāvu vidējais akumulators 30 minūšu laikā var uzlādēties tā, lai nobrauktu aptuveni 290 km. Un ar lielāko akumulatoru (77 kWh neto) varat nobraukt līdz 550 km ar vienu pilnu uzlādi.

...

Taču, atkarībā no lietošanas profila, 80 % vadītāju var bez uzlādes nobraukt no 230 līdz 330 km ar mazāko akumulatora versiju (45 kWH neto), no 300 līdz 420 km ar vidējo akumulatora versiju (58 kWh neto), un no 390 līdz 550 km ar lielāko akumulatora versiju (77kWh neto).


tie 550 ir diršana, WLTP, bet gan jau 400+ var salasīt, paēd pusdienas un brauc tālāk
Offline
Zeebalds
01. Feb 2020, 15:36 #1240

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1523

Braucu ar:

oj pljaaa tūlīt sāksim runāt par litiju ko āfrikā rok bērni raktuvēs, jo redz nekur citur nav tāds, kad runā telefonā padomā 2x reiz
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4