Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 89 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
uldens1
05. Feb 2022, 20:37 #10461

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


05 Feb 2022, 20:31:04 @DM-101 rakstīja:

05 Feb 2022, 20:27:37 @uldens1 rakstīja:

05 Feb 2022, 20:24:24 @DM-101 rakstīja:

05 Feb 2022, 20:21:26 @uldens1 rakstīja:

05 Feb 2022, 20:16:34 @DM-101 rakstīja:

05 Feb 2022, 20:13:50 @uldens1 rakstīja:

05 Feb 2022, 20:08:45 @DM-101 rakstīja:

05 Feb 2022, 20:06:17 @uldens1 rakstīja:

05 Feb 2022, 19:58:41 @HiJaCKeR rakstīja:
es kā saprotu Uldens1 stāsta par M47/M57 kuri ir sevi laika gaitā pierādījuši kā gana labi, var liet no kannām degvielu un nekas tiem netiks, bet to laiks jau iet uz beigām

bet lai nu kā N benzīnus nevar nosaukt par problemātiskiem, salīdzinot ar dīzeļiem N47 un N57, kuriem plaisā cilindri un tiek aprautas šāles un kas tur vēl
Esmu par objektivitāti,ja seko gan jau lasīji ka rakstīju par N dīzeļu problēmām,tad objektīvi ir arī benzīnieku problēmas uzskaitīt,jo tiem ir savas problēmas kas jāremontē.Un tur nav starpības,ja cilvēks nemāk nopirkt nenopistu dīzeli,tad viņš arī nenopirks nenopistu benzīnu un otrādi.Ja nopērk nopisteni benzīnieku,tad var nākties iegrūst 30k un pēc tam lepoties vēl


puika, lasot tavus dumos postus, ir skaidrs, ka tu labaakajaa gadiijumaa skruuvee ritosho veciem hlamiem. pasham tev jeega par dzineejiem nulle.
nu, tad par dirseljiem - palasi kaut to, ko Kaross raksta - vinja vechi vismaz skruuvee ko jaunaaku par 20 gadus veciem nopistenjiem.
nē šmuli,nesen vienam n43 nomainīju eļļas sūkni,bij sadilis lupatās,jā,jā zinu,patiesībā sūknis bij labs,es lohs pa velti samainīju,gluži kā ar tām kvēlsvecēm


zin kaa, tu jau te vari staastiit, ko vien gribi.

es tev varetu jautaat - kaadas bija vaarsta PWM veertiibas, vareetu jautaat par visu paarejo [readapteshana, adaptaacijas, live data], bet nu godiigi - tu tak no taa neko neceert

attieciigi - svoboden, suuknju drochiitaaj
stulbais šmuli,es nediagnosticēju auto,atbrauca no diagnosta kas bij pateicis ka vai nu sūknī problēma vai kaut kur izdilumos noplūdes,sūknis bij sadilis pamatīgi,es gan neticu ka nav arī citi sadilumi,bet man klients negribēja maksāt lai lienu šālēs un sadalenēs vēl,teica ja suknis sadilis,mainam,skatamies kas būs,un spiediens ap 2 bar siltam pēc tam bij.




redz, kaut ko bakstiiji, bez sajeegas.

''izdilis'' ir tik subjektiivs jeedzins, ka.. pat nav jeegas diskuteet.

bet galvenais - shiem dizneejiem spiedienu uztur elektroniski.
Un tas, ka uztur ''aptuveni 2 bar'' - pilniigs fail. Luuk, taadi dolbajobi lien iekshaa tajos dzineejos un kaut ko baksta
pirms maiņas bij 0,2 un ziņojums panelī,pēc maiņas 2 bar,abi mērījumi ar mehānisko manometru.Ā nu protams,diagnostam bij taisnība,jo problēma atrisinājās,lai kā tev tas nepatiktu kaspariņ.Pirmdien nofotogrāfēšu to sūkni izjauktu,lai arī tev ir priekštats kāds izskatās izdilis sūkni,a to tik teorija,bet prakses un sajēgas nekādas



es nerunaaju par to, ka nebija izdilis suuknis. es runaaju par to, kaa tu noveertee, ka viss kaartiibaa.
tev nav ne mazaakaas sajeegas, cik jaabuut un kaados rezhiimos, bet skarbaakais - kaadi vispaar parametri jaaveertee shai elljas spiediena sisteemai!
tas tavs raadijums nenoziimee NEKO. tas nav garants, ka viss kaut tuvu ''kaartiibaa''!
''probleema pazuda''.. un es tev neticu par 0.2 pirms nomainjas. vnk neticu. jo es aptuveni zinu, kaa taa sistema straadaa
Ko tu pamuļķi netici,to ka izdilušam sūknim karsta,šķidra eļļa cirkulē turpat gar lāpstām??Tas tik apliecina ka tev ne mazākās sajēgas nav kā tas motors tiek eļļots,gan jau pat nenojaut ka tam sūknim ir mainīga ģeometrija
Offline
uldens1
05. Feb 2022, 20:46 #10462

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:

Nu redz,jau zināju ka sūkni nēesi rezējis dzīvē un nezinājis,re kur video,apskaties lai nav kaunā jākrīt https://www.youtube.com/watch?v=N1rPuDvMEbc
Jā kaspar,tur kur atspere tur to korpusu iekšā ir lāpstas,un viņam nobīdoties mainās sūkņa ražība.Tagad arī tu zināsi kaut ko jaunu no praksītes
Offline
uldens1
05. Feb 2022, 20:55 #10463

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


05 Feb 2022, 20:50:53 @DM-101 rakstīja:

05 Feb 2022, 20:46:49 @uldens1 rakstīja:
Nu redz,jau zināju ka sūkni nēesi rezējis dzīvē un nezinājis,re kur video,apskaties lai nav kaunā jākrīt https://www.youtube.com/watch?v=N1rPuDvMEbc
Jā kaspar,tur kur atspere tur to korpusu iekšā ir lāpstas,un viņam nobīdoties mainās sūkņa ražība.Tagad arī tu zināsi kaut ko jaunu no praksītes


puika, saac ka nu labaak ar BMW materiaaliem, kas izskaidro, kas/kaa straadaa. tad nebuus pilniigs sviests jaadzen.

par sarezgjitaakaam lietaam - kaa sisteema vispaar straadaa/stabilizee, kaadi spiedieni jaauztur - par to mees pagaidaam pat nerunaajam

labaak turpini demoleet vecus dirseljus, shie benziini toch nav tev
ar diagnostiku lai nodarbojas diagnosti-elektriķi,man nav iemesla neuzticēties diagnostam kas pie manis atsūtija to auto,pat ja uzskatam ka esmu visu izdarījis nepareizi,tad kapēc auto vairs nesūdzas ar 30c1 kļūdu
Offline
FFL
05. Feb 2022, 21:03 #10464

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Tikko mēģināju izveikt diagnostiku e46 330d 142kw, sūdzības - pēc 120kmh dodot slodzē sāk raustīties dzinējs.
Inpā tikai 1 kļūda par kvēlsveci. Iegāju logerī paskatīties live uz rail spiedienu, ieraudzīju ka viņš ir gluds un vienāds ar pieprasījumu (kopēti vienāds) nu un atmetos diagnosticēt viņu.
Uz numura šildītes rakstīts AutoChip.lv
Offline
uldens1
05. Feb 2022, 21:08 #10465

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


05 Feb 2022, 20:59:39 @DM-101 rakstīja:

05 Feb 2022, 20:55:47 @uldens1 rakstīja:

05 Feb 2022, 20:50:53 @DM-101 rakstīja:

05 Feb 2022, 20:46:49 @uldens1 rakstīja:
Nu redz,jau zināju ka sūkni nēesi rezējis dzīvē un nezinājis,re kur video,apskaties lai nav kaunā jākrīt https://www.youtube.com/watch?v=N1rPuDvMEbc
Jā kaspar,tur kur atspere tur to korpusu iekšā ir lāpstas,un viņam nobīdoties mainās sūkņa ražība.Tagad arī tu zināsi kaut ko jaunu no praksītes


puika, saac ka nu labaak ar BMW materiaaliem, kas izskaidro, kas/kaa straadaa. tad nebuus pilniigs sviests jaadzen.

par sarezgjitaakaam lietaam - kaa sisteema vispaar straadaa/stabilizee, kaadi spiedieni jaauztur - par to mees pagaidaam pat nerunaajam

labaak turpini demoleet vecus dirseljus, shie benziini toch nav tev
ar diagnostiku lai nodarbojas diagnosti-elektriķi,man nav iemesla neuzticēties diagnostam kas pie manis atsūtija to auto,pat ja uzskatam ka esmu visu izdarījis nepareizi,tad kapēc auto vairs nesūdzas ar 30c1 kļūdu


nu, sore, ja juus tikai kljudas speejat lasiit, tad mums nav iisti par ko runaat

p.s. precizeeju. tikai kljudas kodu.
Es neko nelasīju,pirms brīža pazvanīju diagnstam pajautāju kāds kods un vai viss labi(kas zin,moška viss slikti kā kaspars apgalvo),jo pēc tam aizbrauca pie viņa atpakaļ,iziet tos testus vai ko tur vēlreiz.Bet nu drosi vien jau viņš ar neko nemāk
Offline
uldens1
05. Feb 2022, 21:41 #10466

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


05 Feb 2022, 21:09:41 @DM-101 rakstīja:


nee, diagnosts ir kruts jums
Zinu,ja tā nebūtu,problēma nebūtu atrisināta.Bet nu man prieks ka esmu tevi izglītojis un tu tagad zini ka tam matorītim ir eļļas sūknis ar maināmu ģeometriju,varēsi gudru onkuļu sabiedrībā pablatot
Offline
FFL
05. Feb 2022, 22:08 #10467

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Kasparam vajag nedaudz nolaisties no saviem augstumiem un nedaudz iebraukt reālajā servisu dzīvē. Tas ko uldens raksta ir pilnīgs standartiņš. Nav universālo kareivju servisos. Un ja diagnosts pateica mainam sūkni, tātad mainam sūkni.
Cik sapratu klients izvēlējās nelīst motorā un mainit tikai sūkni, kas problēmu arī atrisināja. Sanāk klientam ir pastāstīti iespējamie cēloņi, nu ka tur varētu būt arī izdilums pašā dzinējā utt., un tika pieņemts lēmums mainīt tikai sūkni.
Varbūt pasakās eksistē, bet dabā neeksistē tādi klienti kuri apstiprinas veikt maksimāli pilnu un pareizu procedūru, pasakot ka jebkurš cipars par remontu nav problēma - daram.
Vislabākās atsauksmes no klientu puses (jā viņi nerubī tehniku) nāk par tiem mehiem kuri ĀTRI, LĒTI un ATRISINA problēmu.
Var izdarīt visu pēc Kaspara ideoloģijas, bet tie klienti vairs pat nebrauks pa to ielu, kur tika remontēts automobilis
+++ Nav jāuzņemas atbildība pārāk liela, jo klients ir brīdināts ka ir iespējami citi cēloņi. Ja visu izdara pēc Kaspara ideoloģijas, tad nākas servisam uzņemties atbildību par auto, kuram jau 2x lielaks nobraukums par to ko pats ražotājs uzņemtos atbildību

[ Šo ziņu laboja FFL, 05 Feb 2022, 22:12:10 ]

Offline
FFL
05. Feb 2022, 22:24 #10468

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:

Tas man labi saprotams, ka šiem dzinējiem tas sūknis un eļļošanas sistēma ir krietni sarežģītāka kā var likties no sākuma, bet tas nemaina kontekstu
Offline
uldens1
05. Feb 2022, 22:32 #10469

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


05 Feb 2022, 22:24:15 @FFL rakstīja:
Tas man labi saprotams, ka šiem dzinējiem tas sūknis un eļļošanas sistēma ir krietni sarežģītāka kā var likties no sākuma, bet tas nemaina kontekstu
nav tur nekā sarežģīta,tik cik ar ar signālu tiek vadīta sūkņa ģeometrija-ražiba,Kad suknis izdilst tad pat pie max ražības nevar spiedienu noturēt,ā un tur tas vārsts ar bij nomainīts pirms tam,cerējuši ka tur tā vaina,cik vecais bij dzīvs miris hvz,ja tā sadilis sūknis,gan jau arī vārsts švīkās,tā ka domāju pa velti nebij nomainīts
Offline
RS7
05. Feb 2022, 22:41 #10470

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu

btw visi lajmīgi, klients brauc, uldens pie pikja ticis, tikaj kāsim kaut kac kāsis
Offline
Zalespljavejs
05. Feb 2022, 22:50 #10471

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: tautas auto

Kaspiča interneta diagnoze ir visprecīzākā, un ar 0% neprecizitātēm. Jo tā ir unikāla pieredze, un "analogov ņetu", spēj nolasīt visus parametrus pēc nelielas informācijas interneta vidē.
Offline
uldens1
05. Feb 2022, 23:12 #10472

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15742

Braucu ar:


05 Feb 2022, 22:50:31 @Zalespljavejs rakstīja:
Kaspiča interneta diagnoze ir visprecīzākā, un ar 0% neprecizitātēm. Jo tā ir unikāla pieredze, un "analogov ņetu", spēj nolasīt visus parametrus pēc nelielas informācijas interneta vidē.
specs jau labs,šodien pirmoreiz dzirdēja ka sūknim maināma ģeometrija,tāds nu viņš ir tas docents
Offline
HiJaCKeR
05. Feb 2022, 23:47 #10473

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4502

Braucu ar: BMW E90 330i

manuprāt tas ir aizdomīgi, kāpēc tas sūknis sadila, tam nu gan vajadzētu būt visumā ilgdarbīgam
Online
crime
06. Feb 2022, 14:27 #10474

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi

bet LV pircēji jau neko citu nav pelnījuši, ja stāvēs divi praktiski vienādi auto - viens ar īstiem 300k km un otrs ar šaubīgiem 180k km, tad mūsu jampampini 100% nopirks to 180k

[ Šo ziņu laboja crime, 06 Feb 2022, 14:28:02 ]

Offline
Samsasi
06. Feb 2022, 14:50 #10475

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3639

Braucu ar:

Hrist kā zini, ka nav tīts? Čoms teica? Doki ir, kas to var pierādit?
Offline
user
06. Feb 2022, 14:57 #10476

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13005

Braucu ar:


06 Feb 2022, 10:50:25 @DM-101 rakstīja:

06 Feb 2022, 08:55:37 @hrusts rakstīja:

06 Feb 2022, 00:58:51 @Amphiney rakstīja:
Tagad jau tad tik jābrauc


Otra lieta vai tiešām jums tām fkam ir tie 200k, nevis 300k km.

Ja jautājums man, tad maniem auto nav grozīts nobraukums.... Jautājums kā tie auto ir ekspluotēti pirms tam - čomi brauc ar N57 - vienam ~320k km otram tuvu pie 300 abi kastrēti + čips un abi brauc un nezin kas ir šāles, man vienk nepaveicās, lai gan kad atdzinu no vācijas uzreiz samainīju ķēdes, iztīriju kolektoru, tā teikt, lai var droši braukt


un tad saakas - nu, tur ik pa 10kkm mainiita ellja 6 bremzhu kluchi pa ''shoseju'' - nu, laikam agresivi bremzejis





nuu jaa, es mainu ik pa 8k, iepriekšējiem ik pa 10k mainīju un bremžu klč diski man arī iet 3x biežāk kā citiem, servī pat reiz brīnījās un teica - bla atkal Tu ar klučiem

pats kad tad maini eļļu? uz 10k vai 30k, jo tā rakstīts. mercedes man prasīja ik pa 25 vai 30k mainīt, hvz, mainīju uz 10. vinreiz uz 15, ja biju līd ita vai esp bijis
Offline
Jurka88
06. Feb 2022, 15:01 #10477

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 272

Braucu ar:

Kāpēc tik traki iet kluči, varbūt uzliec kaut kādus CL rc6? Ja brauc kā gonšķiks

Pamatā pa pilsētu braukā? Ja jā tad patēriņš varētu būt iespaidīgs ar šādu braukšanas stilu (gāze - bremze - gāze...)

Es ārpus pilsētas ar ikdienas auto bremzes lietoju ļoti minimāli vai gandrīz nemaz

Edit: ā pareizi e92m3 ir nenormāli smags stockā

[ Šo ziņu laboja Jurka88, 06 Feb 2022, 15:03:44 ]

Offline
user
06. Feb 2022, 17:48 #10478

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13005

Braucu ar:


06 Feb 2022, 14:58:38 @koderis rakstīja:
vai tu ik pa 8k maini eļļu divlitru dīzelim vai tomēr M3? ir starpība, ne? maz tādu autistu, kuri jebkuram auto maina visu vajag vai nevajag


nu e350 mercedes dīzelim uz 10-12k mainu. hvz, visu toč nemainu, bet eļļu gan

[ Šo ziņu laboja user, 06 Feb 2022, 17:49:22 ]

Offline
user
06. Feb 2022, 17:51 #10479

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13005

Braucu ar:

Kaspič, Tu saki, ka nopērc auto - uzreiz viss jāmaina pa 5k, ja es nopirktu no Tevis auto, man arī viss uzreiz būtu jāmaina?
Offline
user
06. Feb 2022, 18:02 #10480

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13005

Braucu ar:


06 Feb 2022, 17:56:21 @DM-101 rakstīja:

06 Feb 2022, 17:51:04 @user rakstīja:
Kaspič, Tu saki, ka nopērc auto - uzreiz viss jāmaina pa 5k, ja es nopirktu no Tevis auto, man arī viss uzreiz būtu jāmaina?


nee, no manis ne tu, ne cits lohs pa puscenu auto vnk nenopirktu
kaa tu domaa, mega kopti auto peeksnji aiziet ''eksportam'', kaut kaadam leishu/polju/turku perekupam?

ljoti vienkaarshi - es savu E60 par 20K nepaardotu. Tieshi tik vienkaarshi. bet tu un tev liidziigi jau pa 3K gribeetu. Atskjiriibu mani?

Taapat par F32. Par 40 nepaardotu. Jo tas auto [iemetot skanju] man tik izmaksaa. Kaada jeega paardot bez varkas? Par 45? 50? Sore, es neko identisku/koptu vietaa nenoprikshu. Bet tu jau gribeetu pa 20K, ne?

p.s. nu, ja nesaproti, kaapeec es runaaju par 4K investiicijaam tajos diizeljos - nu, luudzu, EJ UZ citaam teemaam. Nu, shii ir par SAREZGJIITU tev!

ko Tu te cenu met iekšā uzreiz?

visam ir cena un var nopirkt, arī Taviem šrotiem

ir cilvēki, kuri pērk auto ar 20-30k noskrējieniem, bet tāpat Tu stāsti - 100% viss jāmaina, visam pizģec utt..

uzdev jautājumu, saņēmu bezjēdzīgu diršanu!

pats saki, ka viss jāēra, jāskatās, bet jebkuru lietoto bez mērījumiem noraksti un saki - viss jāmaina!

savkārt te cits raksta, ka kaut kas nopisies - esot jāmēra, savādāk nevarot mainīt liekas - man mašīnai caura riepa, es to nomainu, bet Tu saki - moš nevajadzēja mainīt, jo nēsi izmārijs caurumu, cik liela gaisa noplūde pie cik atmosfŗām un bla bla un cik ass bijis armatūras stienis uz kura esmu uzbraucis un pārdūris riepu

blin uzdevu jautājumu par Tavu auto, tik sarežģīti bija atbildēt? nepārdotu.. nu nav Tev tas E60 nekāds top limitdes modelis ar, kuru jābrauc līdz mūža galam
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4