Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 59 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija

Tēma: Par un ap 5er G30

AutorsZiņojums
jurrus
01. Nov 2021, 19:15 #161

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1496

Braucu ar: Obk, Leaf e+, CBF1000


01 Nov 2021, 18:53:19 @Elviss rakstīja:
Nu tok skaidrs, ka jāpērk benzīns.

Nav jau arī baigi grūti ik pēc 100K ieguldīties tīrīšanā. Bet idejiski, vai tas ir pārsteigums, ka B57 dzinējam ir jātīra kolektors?
Offline
Elviss
01. Nov 2021, 19:17 #162

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21621

Braucu ar: VAZ 2101 80'


01 Nov 2021, 19:15:27 @jurrus rakstīja:

01 Nov 2021, 18:53:19 @Elviss rakstīja:
Nu tok skaidrs, ka jāpērk benzīns.

Nav jau arī baigi grūti ik pēc 100K ieguldīties tīrīšanā. Bet idejiski, vai tas ir pārsteigums, ka B57 dzinējam ir jātīra kolektors?

Kaut tās būtu vienīgās dīzeļa problēmas, kas bijušas

-----------------
Offline
daticho
01. Nov 2021, 19:37 #163

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11370

Braucu ar: FN-15


01 Nov 2021, 18:18:33 @Kaross rakstīja:
Jau G30 sāk nākt uz "standarta" procedūrām. Izskatās, ka nekādas dižās atšķirības no F10 nav.
2017.gada. 190 000km.

Klapes aizkritušas ciet. Kolektors aizaudzis.
Pūs pa visām malām garām, dzinējs ar kvepiem. Klapēm kājiņa nokritusi, izdilusi, motoriņs pa tukšo strādā. Nav pat vairs ko tīrīt. Jauns kolektors 1000 euro.







Hmh. Kad biju ar savu wessa uz apkopi, sie teica ka G30/31 esot atsaukumi un iepludnieku (del plaisasanas) un uz egr dzesetaju (ja pareizi atceros). Moska var vnk caur goodwill izgriezt, ka nomaina atrak to kolektoru
Offline
Amphiney
05. Nov 2021, 15:08 #164

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 962

Braucu ar: F11

paldies
Offline
protams
05. Nov 2021, 16:05 #165

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5431

Braucu ar: null ziiben

- Stūri varētu noregulēt zemāk. hvz vai parastais mehāniskais lifts to pieļauj, bet el. lifts nevar zemāk cik gribētos. Arī M-stūre sākumā šķiet par biezu, kautkā subjektīvi neērti likās līdz pierod...
arī mans novērojums tāds pats

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Elviss
05. Nov 2021, 16:07 #166

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21621

Braucu ar: VAZ 2101 80'

ir kaut kāds kods, kurš apzīmē to xdrive vai tā neesamību? tirgojas pārsvarā tādi, negribas to xdrive necik.

Labs rasklads, izklausās pēc updeitota F10, kas nav sūdīgs salīdzinājums.
Kārba, ja par viņu rūpejas ilgi kalpo, Recro teica, ka īsti pati kārba, kas nosprāgst, ir ļoti ļoti reti.

par dzinēju noteikti piekritīšu, tie dīzeļa laiki, manuprāt iet uz galu. 530 nevar ņemt dēļ 2l, vēl tik FL 540e paliek 3.0.
Par to 4.4, vismaz jaunais M, cik dzirdēts velk 150k. Šis jau līdzīgs pasākums.
Ja nočipo starpība gan jau nav, par 3.) varētu būt dzīvīgāks

[ Šo ziņu laboja Elviss, 05 Nov 2021, 16:18:56 ]



-----------------
Offline
Elviss
05. Nov 2021, 16:26 #167

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21621

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Gribētos jau, protams, FL, bet nu cipars ap 60 sanāk, kas gada laikā būs 40% nost
RU redzēju kaut ko tur pārtaisa, jāmaina priekšā bez lampām tikai bamperis, laikam. Bet nu cipars beigās nekāds lētais par to arī nebūtu. Protams, vecās daļas gan jau labi varētu arī nopārdot.

-----------------
Offline
V.I.P.
05. Nov 2021, 16:35 #168

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17338

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


05 Nov 2021, 16:26:50 @Elviss rakstīja:
Gribētos jau, protams, FL, bet nu cipars ap 60 sanāk, kas gada laikā būs 40% nost
RU redzēju kaut ko tur pārtaisa, jāmaina priekšā bez lampām tikai bamperis, laikam. Bet nu cipars beigās nekāds lētais par to arī nebūtu. Protams, vecās daļas gan jau labi varētu arī nopārdot.

Black Russian jau vismaz 2x M5 F90 uzlicis FL.
nav neizdaraams + kaa mineeji, preFL daljas var paardot.

bez m pakas tas G izskataas beedigi, kaa jau jebkursh 5. seerijas bmw.
par bagazhnieka vaaku laikam varu piekrist, skan kaa e39 pirms 15 gadiem, ja nav "automatic tailgate operation".
Offline
Elviss
05. Nov 2021, 16:36 #169

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21621

Braucu ar: VAZ 2101 80'

tuninga iespējas jau ir izskatītas, jo tunings nekad nemirst 400zs mierīgi, ar to ikdienā vajadzētu pietikt.
Par dzinējiem, ja nevar pavilkt to 540, tad 530d saimnieciski izdevīgākais. Problēmas pie lieliem nobraukumiem sākas. Nu un arī, ja no 0 pa LV braukts. Man te viens X5 nopirka ar 190k, paveicās līdz servisam tikt nenoraujot ķēdi. TUr jau viss tas pats, kas F modeļiem.

Tas bagāžnieks vai tad skanējis kaut kas savādāk?

Man pazīstamajam kaut kas ar to M5 FL neaizgāja, tupēja visu laiku servisā un tad pārdeva
Nesen bija SS, gaiši zils

Tā sporta paka (ne M) vēl ciešama

[ Šo ziņu laboja Elviss, 05 Nov 2021, 16:39:18 ]



-----------------
Offline
V.I.P.
05. Nov 2021, 16:39 #170

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17338

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]

tikai vienritenis.

[ Šo ziņu laboja V.I.P., 05 Nov 2021, 16:39:32 ]

Offline
Elviss
05. Nov 2021, 16:41 #171

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21621

Braucu ar: VAZ 2101 80'





-----------------
Offline
Elviss
05. Nov 2021, 19:08 #172

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21621

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Bendžu nevar norakstīt? Vai mēs par traktora soļķi runājam? dīzeļa problēmas man sākās tikai ap kādiem 230k. 80k nobraucu bēdu nezinādams.
Es domāju, ka tad, kad tie G30 būs ar 250k, tad jau būs benzīns pie mums populārāks. Es plānoju ilgākus gadus ar to pabraukt, lai paralēli visādus vecus sūdus varētu sapirkt, kas būtu noslēpti no sievas acīm

-----------------
Offline
Elviss
05. Nov 2021, 19:34 #173

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21621

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Nu man gada laikā F11 remontos bija 5k visa ķip ekAnomija ar to bija galā nebija gan plānots tik ilgi braukt ar viņu. Nu tagad atkal varēs nākamais pircējs ilgi ar viņu braukt. Pavasara sākums galējais manis nospraustais termiņš tirgošanai.
Man patēriņš ir 10. 90% pilsēta. Stils gan agresīvs. Sievas x4 3.0 ir 10.5. Tur ir vēl agresīvāks , bet xdrive gan jau dod arī savu

[ Šo ziņu laboja Elviss, 05 Nov 2021, 19:39:09 ]



-----------------
Offline
Elviss
05. Nov 2021, 20:10 #174

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21621

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Nu ir, kas noklājas līdz 100k un daudzi

-----------------
Offline
Jerso
05. Nov 2021, 20:42 #175

Kopš: 12. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 207

Braucu ar: 530e


05 Nov 2021, 16:31:01 @Vantage rakstīja:
Par motoriem es teiktu - virtuālā pačota, jēdzīguma un braukšanas kaifa saraksts būtu tāds:

520i>518d>520d>530i>530d>540d>M550d>540i> uz savu risku N63/S63 teritorija M550i/M5

skaidrs, ka benzīns ir foršaks, tikai ne par 4cyl 520i - vispār ne īsti iet, ne jēga no tāda auto, tad labāk ekAnomē un izmanto griezi ar 518d/520d un ja vs. 530i - tad labāk vecais draugs 530d/540d. M550d, jā, te viens atstāstīja kā priecājās par ekonomiju/jaudu un vilkuši ar M5 F90, bet tomēr ASD, tikai xdrive un galu galā trek-trek-kle-kle-kle. Plus vēl HVZ ko ar to auto un quad turbo darīt pēc 100-200kkm. Par N/S63 neko nezinu, pat nemaz nedomāju par to - es par nabagu šobrīd tādam auto.

FL foršas lāzerlampas, bet aizmugurējā optika ne-aļo. Ja kas, iekš FL 540i ir nedaudz deforsēts, nāk ar 333ps, nedaudz lēnāks un pieglušīts - nav tās skaņas, ir ASD un nāk OPF (kas itkā nav slikts benzīnam, bet tomēr..). Euro6 standarta labojums un apdeits ne uz to labāko pusi. Bet citādi nekādu īpašu atšķirību bez bamperiem neredzu.

530i = 530e abiem B48
Offline
Elviss
05. Nov 2021, 20:49 #176

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21621

Braucu ar: VAZ 2101 80'

ir vēl 540e ar pareizo matoru. Tas gan svaigs

-----------------
Offline
Jerso
05. Nov 2021, 20:55 #177

Kopš: 12. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 207

Braucu ar: 530e

Izbraucu testa braucienu ar M ar pneuma uz 20”, nekā tur mīksta nebija
Komplektācija tev laba
Man tracina drošības siksnas grabēšana kad neviens nesēž pasažiera sēdeklī, nevienā citā mašīnā tā nav bijis
Offline
Elviss
05. Nov 2021, 21:12 #178

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21621

Braucu ar: VAZ 2101 80'


05 Nov 2021, 20:55:07 @Jerso rakstīja:
Izbraucu testa braucienu ar M ar pneuma uz 20”, nekā tur mīksta nebija
Komplektācija tev laba
Man tracina drošības siksnas grabēšana kad neviens nesēž pasažiera sēdeklī, nevienā citā mašīnā tā nav bijis

Siksna grab arī F sērijai. tie 20'bija RF? Man F11 ir R20, bet tur nav RF un mīksta gumija. Ir ok. Aizmugures baloni tos nelīdzenumus noēd

-----------------
Offline
Jerso
05. Nov 2021, 21:15 #179

Kopš: 12. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 207

Braucu ar: 530e


05 Nov 2021, 20:49:13 @Elviss rakstīja:
ir vēl 540e ar pareizo matoru. Tas gan svaigs

Pareizais ir V8, bet tur labāk Japānas izstrādājumu izvēlēties. Kā brīvdienu braucamais 3+ gados šobrīd zem 500€ izdevumos ieskaitot ełłu
Offline
josi
05. Nov 2021, 21:35 #180

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3026

Braucu ar: Ne-BMW


05 Nov 2021, 14:20:52 @Vantage rakstīja:
Carplay google/apple kartes ja ieslēgts carplay iet defaultā pa virsu, tas ir, katru reizi jāpārslēdz atpakaļ uz BMW kartēm - kāpēc lai to nevarētu atslēgt vienu reizi, izvēloties defaultās kartes kas man ērtākas.

Kādēļ netiek pieminēta Waze caur CarPlay, vai veca ID6 softa versija?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo