Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 116 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: Eļļas izvēle

AutorsZiņojums
dainiiz
06. Sep 2016, 20:42 #1

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5241

Braucu ar: 125mm

netaisi jaunus topicus. Jautaa topicaa :Jautaajumi spechukiem.

Lej Risso cepjamo ellu.
Offline
piradzinjsh
06. Sep 2016, 21:13 #2

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2207

Braucu ar: vienu radzi

Es izvēlos Iecavnieku
Offline
HUBLOC
06. Sep 2016, 21:19 #3

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4654

Braucu ar: Q7

Tici man, tur vairs nav ko saaudzēt. Risso eļļa tiešām būtu labākais variants
Offline
edzulis
19. Oct 2016, 17:44 #4

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Atgriežoties nedaudz pagātnē. Kāda eļļa jālej M30 motorā 1987? Cik netā lasīts 10w40, 15w40. Tā ir? 10w40 būtu ok?

Vēl runā, ka labāk liet pussintētiku tik vecam motoram

[ Šo ziņu laboja edzulis, 19 Oct 2016, 17:46:53 ]

Offline
krushh
19. Oct 2016, 17:54 #5

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 481

Braucu ar: 1313, 98


19 Oct 2016, 17:44:22 @edzulis rakstīja:
Atgriežoties nedaudz pagātnē. Kāda eļļa jālej M30 motorā 1987? Cik netā lasīts 10w40, 15w40. Tā ir? 10w40 būtu ok?

Vēl runā, ka labāk liet pussintētiku tik vecam motoram


Atkarībā kādā stāvoklī ir dzinējs. Ja tur ir visi saļņiki un blīves sakaltuši, un viss slikti, tad pussintētiku. Ja viss daudz maz dzīvs, tad sintētiku. Kolēģis brauc ar vecu volGo un lej iekšā sintētiku - nekādu problēmu.
Offline
edzulis
19. Oct 2016, 17:56 #6

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Dzinējs labs ar mazu nobraukumu zem 100k. Eļļa nekur nelīst pagaidām. Par gumijām grūti spriest - laiks rādīs
Offline
HiJaCKeR
19. Oct 2016, 17:56 #7

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i

Es izmēģinātu kā ir ar 5W-40, katrā ziņa 92 gada auto (nākotnes klasika ) nekas netek ārā ar 300 kkm odometra rādījumu

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 19 Oct 2016, 18:55:20 ]

Offline
krushh
19. Oct 2016, 17:58 #8

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 481

Braucu ar: 1313, 98


19 Oct 2016, 17:56:21 @edzulis rakstīja:
Dzinējs labs ar mazu nobraukumu zem 100k. Eļļa nekur nelīst pagaidām. Par gumijām grūti spriest - laiks rādīs


Lietu sintētiku, jebkurā gadījumā - sliktāk nepaliks.
Offline
howitzer
19. Oct 2016, 18:04 #9

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Bļed, atkal tas sūda video.



Edžuli, M30 ir motors, kurš darbojas arī ar saulespuķu un masāžas eļļu - es tajā katlā lietu pussintētiku, ja negrasies baigi virināt. Šobrīd savā M20 ielēju pussintētiku, viss bumbās. Galvenais, manuprāt, labu ražotāju produkciju izmantot. Auto paredzēts ikdienai un nav absolūti nekādu problēmu. Neredzu nekādu jēgu gāzt sintētiku.

[ Šo ziņu laboja howitzer, 19 Oct 2016, 18:08:37 ]

Offline
howitzer
19. Oct 2016, 18:41 #10

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Nē, lej Bardaļ, ko Davidičs garāžā ar skruģi pabakstījis un iztestējis, viss būs zbis - Subāram uzliksies spoileris, krāns pagarināsies par 15cm un auto īpašnieks varēs izpirst varavīksnīti!
Offline
howitzer
19. Oct 2016, 18:48 #11

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto

Es leju Motul un braucu. Vsjo. Nezinu, kāpēc Tu gribi bakstīt sūdu, iekams tas nav sācis smirdēt.
Varbūt Tu arī esi nopircis Džeka La Leina suluspiedi un Turbo Tiger maģisko putekļsūcēju no TV šopa? Stāsta taču, ka baigi labs!

Par to Bardaļu šeit jau iepriekš bija diskusija uz 100 un 1 lapas, pameklē.

[ Šo ziņu laboja howitzer, 19 Oct 2016, 18:49:43 ]

Offline
protams
19. Oct 2016, 18:51 #12

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5414

Braucu ar: null ziiben

STI normala eļļas maiņa ik pec 3 kkm, Bardahl būs par dargu

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Bron
19. Oct 2016, 18:53 #13

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


19 Oct 2016, 17:44:22 @edzulis rakstīja:
Atgriežoties nedaudz pagātnē. Kāda eļļa jālej M30 motorā 1987? Cik netā lasīts 10w40, 15w40. Tā ir? 10w40 būtu ok?

Vēl runā, ka labāk liet pussintētiku tik vecam motoram


Ir dzirdēts viedoklis ka vecajiem saļņikiem lielākas pielaides un tāpēc jālej pussintētika kurai molekulas lielākas un attiecīgi mazāk iespēja ka būs noplūdes. Ja saļņiki jauni vai vnk netek tad pofig - pussintētiku vai sintētiku.
Offline
protams
19. Oct 2016, 18:56 #14

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5414

Braucu ar: null ziiben


19 Oct 2016, 18:53:22 @bertons rakstīja:
lietu un brauktu tu arii saulespukju ellju. jautaajums bijapar konkreetu brendu un konkreetu video. ja ir kaut kas interesants piebilstams/oponeejams ja nee - nejuuties trauceets

Vienreiz uz maiņu ieleju to x60 vai ka tur saucas, nekadu atšķiribu ar tagadejo shell nejutu...tad jajauc motors.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
howitzer
19. Oct 2016, 18:57 #15

Kopš: 09. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: auto


19 Oct 2016, 18:53:22 @bertons rakstīja:
lietu un brauktu tu arii saulespukju ellju. jautaajums bijapar konkreetu brendu un konkreetu video. ja ir kaut kas interesants piebilstams/oponeejams ja nee - nejuuties trauceets

Lūdzu, te būs. Komentāros vīri jau izpaudās.
http://www.bmwpower.lv/article.php?id=1179
Offline
RSAWorkshop
19. Oct 2016, 20:27 #16

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6077

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

es ielietu sintētiku 10w40 vai 10w50 vai 10w60
un jā 10w40 var būt gan sintētiskā, gan pussintētiskā eļļa

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Bimmer
19. Oct 2016, 21:49 #17

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

60. viskozitāte M30 motoram nav paredzēta. No rūpnīcas tas nāca ar 20w50 minerāli un vēlāk (80. gadu beigās) ar 10w40. "Šķidrākais", ko pēc GOSTiem tur var liet, ir 5w30.

Cik pats krustu šķērsu lasījos, populārākā M30 izvēle ir 10w40 pussintētika un tādēļ pats M30 motorā ielēju Liqui Moly 10w40 ar MoS2 piedevu:
http://www.ltam.lv/lv/interneta-veikals/motorel...r-mos2-10w-40-1l

Nākamgad gan plānoju M30 liet iekšā Liqui Moly 5w40 Molygen New Generation sintētiku:
http://www.ltam.lv/lv/interneta-veikals/motorel...neration-5w40-1l
Offline
HiJaCKeR
19. Oct 2016, 21:59 #18

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i


19 Oct 2016, 21:49:18 @Bimmer rakstīja:
60. viskozitāte M30 motoram nav paredzēta. No rūpnīcas tas nāca ar 20w50 minerāli un vēlāk (80. gadu beigās) ar 10w40. "Šķidrākais", ko pēc GOSTiem tur var liet, ir 5w30.

Cik pats krustu šķērsu lasījos, populārākā M30 izvēle ir 10w40 pussintētika un tādēļ pats M30 motorā ielēju Liqui Moly 10w40 ar MoS2 piedevu:
http://www.ltam.lv/lv/interneta-veikals/motorel...r-mos2-10w-40-1l

Nākamgad gan plānoju M30 liet iekšā Liqui Moly 5w40 Molygen New Generation sintētiku:
http://www.ltam.lv/lv/interneta-veikals/motorel...neration-5w40-1l

tā molygen eļļa ir zaļā krāsā, ar ielietu savam auto, tikai laikam pēc specifikācijas neiet cauri
Offline
Bimmer
19. Oct 2016, 22:08 #19

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24374

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Pēc "specifikācijas" domā to BMW LL-01 vs. LL-04 standartu? Reāli tas ir po, īpaši ja runa par benzīna dzinēju

[ Šo ziņu laboja Bimmer, 19 Oct 2016, 22:09:42 ]

Offline
smudo
19. Oct 2016, 22:20 #20

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3517

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Vispārīgā situācijā sintētiskā eļļa visos rādītājos būs labāka par minerāleļļu vai pussintētiku. Minerāleļļu vai pussintētiku var liet specifiskās situācijās. Viens no Latvijas apstākļos populāriem iemesliem ir zemāka cena un arī dzinējs, kam ir nelielas eļļas noplūdes. Eļļa būtībā sastāv no bāzes eļļas un piedevām. Katram pielietojumam ir savas piedevas. 99% eļļu tagad ir pamatā viena bāzes eļļa un tikai specializētās gatavo no 2 vai ļoti retos gadījumos trīs bāzes eļļām, kas palielina bāzes eļļas noturību pret kvalitātes zudumiem smagos lietošanas apstākļos. Izvēlēties eļļu tikai pēc viskozitātes nav pareizi, bet principā lielākajā daļā gadījumos vidējam lietotam ikdienas auto īstenībā ar to visdrīzāk arī pietiek. Un galvenais regulāŗi mainīt kopā ar eļļas filtru, plus ik pa laikam neaizmirst par gaisa filtru un sekot līdzi, lai karterī nenonāk degviela. Faktiski jo zemāka ir viskozitāte, jo sliktāk eļļa pasargā pret nodilumu, bet mūsdienu dzinēji ir būvēti priekš "škidrajām eļļām", kuras turklāt palīdz ietaupīt patēriņu un samazināt CO2 + labi ziemā un pie aukstajiem startiem. Vecam BMW īsti nav laba iemesla liet šādu eļļu, bet kā jau minēju, tad viskozitāte ir tikai puse no bildes. Otru pusi veido piedevas un šeit jau ir jāsaprot, kāds ir dzinējs, kā to lietos + vēl jāņem vērā, ka nav tik viegli iegūt info par piedevu proporcijām. Bet principā modernās eļļu piedevu proporcijas nav labas 80to gadu dzinējiem, kurus nebūvēja lai samazinātu CO2 un izturētu pagarināto garantijas laiku līdz 150k km (kopš 2000šo gadu sākuma dēļ ekoloģijas prasībām mainstream eļļām standarts paredzēja būtisku pretnodiluma piedevas samazinājumu, kas eļļās pirmo reizi parādijās WW2 un tagad ir pamats daudziem eļļu piedevu "brīnumlīdzekļiem", kaut pamatā 75 gadus veca piedeva). Eļļas netirgoju un kam interesē vairāk, meklējiet info specializētajos forumos ASV vai Krievijas lapās. Latviešu valodā būs grūti ko noderīgu atrast.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo