Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 85 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Tīteņi (attītie auto nobraukumi)

AutorsZiņojums
Locis
16. Apr 2021, 22:34 #1421

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10808

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nu man arī lidz 40 k ar vienu privāto salasās. Ikdienā nekādi garie gabali darba darīšanas, dažreiz līdz Eiropai, sacensība s citas pilsētas, pasākumi, koncerti, nu 101 variants kur braukt . Kur kas labs notiek , tur brauc, baigi netaupu degvielu :mogo_uzpilde_papieciti:

[ Šo ziņu laboja Locis, 16 Apr 2021, 22:35:40 ]

Offline
Marteens
16. Apr 2021, 22:40 #1422

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10686

Braucu ar:

Tas ko iemetu ir Lv auto. Par nobraukumies r-eiropā labi zinu. Pats divus gadus braucu 130.km vienā virzienā uz darbu. Pa Lv man vairāk pa 40tk.gadā nav bijis. Par taksi bija tik minējums,jo auto pavecs,lai uzņēmums tādu uzturētu. Varbūt arī močī cauru gadu uz darbu Rīga-Liepāka,bet nu es tā nedarītu,jo izdevīgāk uz vietas dzīvot.
Offline
wanksta
16. Apr 2021, 22:48 #1423

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7240

Braucu ar: muti



Dīzelis Vācijā, pilnus 15 gadus vecs
Offline
Mizx
17. Apr 2021, 21:56 #1424

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5779

Braucu ar:

Takšu nobraukumi var būt pilnīgs kosmoss. Atkārtošos — Vācijā lidostā paņēmu taksi, speciāli gribējās izbraukt ar jauno modeli, kam tajā laikā varēja būt max 6 mēneši, spriežot pēc oficiālās tā prezentācijas. Pa šiem 6 mēnešiem bija nobraukti 300k. Pa ceļam izrunājos ar šoferi — tas ir lidostas taksis, auto strādā 24/7 3 maiņās. Lidosta ir pie bāņa, mani veda ~100 km, ātrums visu laiku ap 200 km/h. Atpakaļ gan jau nebrauca lēnāk. Sarunājām vēl ka vakarā mani aizvedīs atpakaļ. Tātad uz mani vien tajā dienā bija pāris stundas darba, bet ~400 km nobraukti. Ja tā strādā visu laiku (OK, nakts tundas varbūt mierīgākas), tad tie 300 k kilometru 6 mēnešos ir pilnīgi reāli. Aut motorus un kārbas mainot nevis kad noplīst, bet pēc intervāla, visas apkopes pēc intervāla, lai nav neplānotu dīkstāvju. Tas ir normāls takšu noslogojums Vācijā un loģiski, ka tā atmaksājas braukāt ar jaunām E-klasēm.
Offline
ruberc
17. Apr 2021, 22:07 #1425

Kopš: 09. Oct 2006

Ziņojumi: 178

Braucu ar:


17 Apr 2021, 21:56:06 @Mizx rakstīja:
Takšu nobraukumi var būt pilnīgs kosmoss. Atkārtošos — Vācijā lidostā paņēmu taksi, speciāli gribējās izbraukt ar jauno modeli, kam tajā laikā varēja būt max 6 mēneši, spriežot pēc oficiālās tā prezentācijas. Pa šiem 6 mēnešiem bija nobraukti 300k. Pa ceļam izrunājos ar šoferi — tas ir lidostas taksis, auto strādā 24/7 3 maiņās. Lidosta ir pie bāņa, mani veda ~100 km, ātrums visu laiku ap 200 km/h. Atpakaļ gan jau nebrauca lēnāk. Sarunājām vēl ka vakarā mani aizvedīs atpakaļ. Tātad uz mani vien tajā dienā bija pāris stundas darba, bet ~400 km nobraukti. Ja tā strādā visu laiku (OK, nakts tundas varbūt mierīgākas), tad tie 300 k kilometru 6 mēnešos ir pilnīgi reāli. Aut motorus un kārbas mainot nevis kad noplīst, bet pēc intervāla, visas apkopes pēc intervāla, lai nav neplānotu dīkstāvju. Tas ir normāls takšu noslogojums Vācijā un loģiski, ka tā atmaksājas braukāt ar jaunām E-klasēm.


Pilnīgi piekrītu.
Esmu redzējis tādu taksi pie krāsotājiem latvijā.
Spidometrs rādīja 1,2 miljoni km

Pārkrāsoja no bēša akrila uz zeltu. Notina uz 110 k.
Un aizgāja “ grabēdams” kā jauna. ( gandrīz).
Pasats 2003 gada.
Tas bij sen.
Offline
Locis
17. Apr 2021, 22:38 #1426

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10808

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Vidēji 1600 km dienā? Nu nez, ja pa starpai gaida klientus
Offline
Marteens
17. Apr 2021, 23:27 #1427

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10686

Braucu ar:


17 Apr 2021, 22:38:14 @Locis rakstīja:
Vidēji 1600 km dienā? Nu nez, ja pa starpai gaida klientus


Ir,ir. Čoms nav taksists,bet hvz kādus tur pilotus vadā. Uz trim cilvēkiem viens auto. Maiņā 800-1000km. Maršruti Brisele-parīze vai Franfurte pie mainas. Gada sākumā piedāvāja 2018.gada vito ar odo 495tk. Mašīnai motors un ritošā kā jaunai. Salonam šofera beņķis jāmaina. Pareizi mix saka par apkopēm. Viņiem brīnumus uz ceļa nevajag.

[ Šo ziņu laboja Marteens, 17 Apr 2021, 23:28:41 ]

Offline
Locis
17. Apr 2021, 23:29 #1428

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10808

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


17 Apr 2021, 23:27:16 @Marteens rakstīja:

17 Apr 2021, 22:38:14 @Locis rakstīja:
Vidēji 1600 km dienā? Nu nez, ja pa starpai gaida klientus


Ir,ir. Čoms nav taksists,bet hvz kādus tur pilotus vadā. Uz trim cilvēkiem viens auto. Maiņā 800-100km. Maršruti Brisele-parīze vai Franfurte pie mainas. Gada sākumā piedāvāja 2018.gada vito ar odo 495tk. Mašīnai motors un ritošā kā jaunai. Salonam šofera beņķis jāmaina. Pareizi mix saka par apkopēm. Viņiem brīnumus uz ceļa nevajag.


Pēc tāda principa tad 2018 būtu 1.2 milj.

[ Šo ziņu laboja Locis, 17 Apr 2021, 23:30:14 ]

Offline
Marteens
17. Apr 2021, 23:31 #1429

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10686

Braucu ar:


17 Apr 2021, 23:29:27 @Locis rakstīja:

17 Apr 2021, 23:27:16 @Marteens rakstīja:

17 Apr 2021, 22:38:14 @Locis rakstīja:
Vidēji 1600 km dienā? Nu nez, ja pa starpai gaida klientus


Ir,ir. Čoms nav taksists,bet hvz kādus tur pilotus vadā. Uz trim cilvēkiem viens auto. Maiņā 800-100km. Maršruti Brisele-parīze vai Franfurte pie mainas. Gada sākumā piedāvāja 2018.gada vito ar odo 495tk. Mašīnai motors un ritošā kā jaunai. Salonam šofera beņķis jāmaina. Pareizi mix saka par apkopēm. Viņiem brīnumus uz ceļa nevajag.


Pēc tāda principa tad 2018 būtu 1.2 milj.


Viņi nav takši un nav katru dienu tādi maršruti ir saudzīgāki Nīderlande- Beļģija.
Offline
mrpresident
22. Apr 2021, 11:14 #1430

Kopš: 31. May 2004

Ziņojumi: 1275

Braucu ar:

Meklējot auto un vienkārši sekojot līdzi, kas notiek LV tirgū baigi daudz visādi brīnumi, ielikšu te pāris pēdējos.

Renault Espace VIN VF1RFC00553546059
Patiesībā 230+k km

Vw Touareg sludinājumā VIN WVGZZZ7PZCD003208 ar nejauši sajauktiem VIN pēdējiem diviem cipariem, īstais WVGZZZ7PZCD003280
Pārdevējs saka, ka viss super, tik vien kā bampers un spārns krāsots, bet patiesībā 20.gada augustā norakstīts ar izmaksu gandrīz 11k eur.
Tīts gan nav

[ Šo ziņu laboja mrpresident, 22 Apr 2021, 11:15:28 ]

Offline
Gestus
22. Apr 2021, 16:55 #1431

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 1100

Braucu ar: OOOO


22 Apr 2021, 11:14:33 @mrpresident rakstīja:
Meklējot auto un vienkārši sekojot līdzi, kas notiek LV tirgū baigi daudz visādi brīnumi, ielikšu te pāris pēdējos.

Renault Espace VIN VF1RFC00553546059
Patiesībā 230+k km

Vw Touareg sludinājumā VIN WVGZZZ7PZCD003208 ar nejauši sajauktiem VIN pēdējiem diviem cipariem, īstais WVGZZZ7PZCD003280
Pārdevējs saka, ka viss super, tik vien kā bampers un spārns krāsots, bet patiesībā 20.gada augustā norakstīts ar izmaksu gandrīz 11k eur.
Tīts gan nav


Pa liela jau baigi nemelo Tiešām tikai jaunais spārns un bampers krāsots tam stūrim , kas bija iznīcināts

Edit: nu labi vēl piekrāsots kapots un durvis nedaudz

[ Šo ziņu laboja Gestus, 22 Apr 2021, 16:57:50 ]

Offline
Gestus
22. Apr 2021, 17:11 #1432

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 1100

Braucu ar: OOOO

Pie tam tāme bija ap 17k eur, derigas atliekas ap 5k eur...ble...nezinu kur un ar kadiem materialiem bija jaremontee lai vel nopelnitu so masinu pardodot.
Offline
Napalm
22. Apr 2021, 17:11 #1433

Kopš: 02. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: 234

Pirms dažiem gadiem man bija Audi A6, maksimāli nopakots ar visu (iegādāts, mazlietots, 3g tam auto bija).

Eksporta ielā ziemā viens izbrauca priekšā no mazāk svarīga ceļa un ar priekšu/ auto stūri tika iebraukts tajā auto.

Vizuāli defekti nekādi būtiskie un trieciens pa lielam nekāds, bet auto tika noraksīts, tīri dēļ izmaksām. Pirmo tāmi apdrošinātāji apstiprināja, bet pēc tam kad sāka ķerties klāt, tā tika palielināta vēl par dažiem k eur un ar to viss beidzās. Serviss netika pie darba, es atpakaļ pie auto, apdrošinātāji izmaksāja normālu kompensāciju.

Tā kā ne vienmēr norakstīts nozīmē, ka auto bijis lupatā vai arī viss tur slikti.
Offline
Gestus
22. Apr 2021, 17:13 #1434

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 1100

Braucu ar: OOOO

Šim pec bildem ir slikti bijis
Offline
K_K
22. Apr 2021, 17:14 #1435

Kopš: 24. Nov 2016

Ziņojumi: 159

Braucu ar:

ss.com

VIN - W0LPE8EGXB8038813

pēc 2012. gada pazudis no aprites, atgriezies 2016.
DPF visdrīzāk, ka nav + 1 sprausla nestrādā
Offline
Gestus
22. Apr 2021, 17:15 #1436

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 1100

Braucu ar: OOOO

Tam touregam viss maz ecsdd radas ka bijis norakstits...vismaz dala cerams paskatisies info tur
Offline
Megamixxs
22. Apr 2021, 20:26 #1437

Kopš: 03. Mar 2021

Ziņojumi: 14

Braucu ar:


17 Apr 2021, 21:56:06 @Mizx rakstīja:
Takšu nobraukumi var būt pilnīgs kosmoss. Atkārtošos — Vācijā lidostā paņēmu taksi, speciāli gribējās izbraukt ar jauno modeli, kam tajā laikā varēja būt max 6 mēneši, spriežot pēc oficiālās tā prezentācijas. Pa šiem 6 mēnešiem bija nobraukti 300k. Pa ceļam izrunājos ar šoferi — tas ir lidostas taksis, auto strādā 24/7 3 maiņās. Lidosta ir pie bāņa, mani veda ~100 km, ātrums visu laiku ap 200 km/h. Atpakaļ gan jau nebrauca lēnāk. Sarunājām vēl ka vakarā mani aizvedīs atpakaļ. Tātad uz mani vien tajā dienā bija pāris stundas darba, bet ~400 km nobraukti. Ja tā strādā visu laiku (OK, nakts tundas varbūt mierīgākas), tad tie 300 k kilometru 6 mēnešos ir pilnīgi reāli. Aut motorus un kārbas mainot nevis kad noplīst, bet pēc intervāla, visas apkopes pēc intervāla, lai nav neplānotu dīkstāvju. Tas ir normāls takšu noslogojums Vācijā un loģiski, ka tā atmaksājas braukāt ar jaunām E-klasēm.

Nu jau pūš pīles, sanāk, ka jāmauc 70km stundā bez aptājas 24/7.
Offline
Mizx
22. Apr 2021, 20:53 #1438

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5779

Braucu ar:


22 Apr 2021, 20:26:48 @Megamixxs rakstīja:

17 Apr 2021, 21:56:06 @Mizx rakstīja:
Takšu nobraukumi var būt pilnīgs kosmoss. Atkārtošos — Vācijā lidostā paņēmu taksi, speciāli gribējās izbraukt ar jauno modeli, kam tajā laikā varēja būt max 6 mēneši, spriežot pēc oficiālās tā prezentācijas. Pa šiem 6 mēnešiem bija nobraukti 300k. Pa ceļam izrunājos ar šoferi — tas ir lidostas taksis, auto strādā 24/7 3 maiņās. Lidosta ir pie bāņa, mani veda ~100 km, ātrums visu laiku ap 200 km/h. Atpakaļ gan jau nebrauca lēnāk. Sarunājām vēl ka vakarā mani aizvedīs atpakaļ. Tātad uz mani vien tajā dienā bija pāris stundas darba, bet ~400 km nobraukti. Ja tā strādā visu laiku (OK, nakts tundas varbūt mierīgākas), tad tie 300 k kilometru 6 mēnešos ir pilnīgi reāli. Aut motorus un kārbas mainot nevis kad noplīst, bet pēc intervāla, visas apkopes pēc intervāla, lai nav neplānotu dīkstāvju. Tas ir normāls takšu noslogojums Vācijā un loģiski, ka tā atmaksājas braukāt ar jaunām E-klasēm.

Nu jau pūš pīles, sanāk, ka jāmauc 70km stundā bez aptājas 24/7.

Izlasi rūpīgāk. Manis dēļ vien tas taksis vienā dienā ~2,5 h turēja ātrumu ~200 km/h, cik nu bānis atļāva. Vidējais ātrums sanāk pietiekams un ar rezervi tādam nobraukumam. Pilsētas taksim logiski, ka kilometrāža būs cita. Padomā pats, ka var no rīta nobraukt no prāmja no Latvijas un ja ceļi tukšāki, tad 14:30 būt 800 km tālāk Minhenē ne kādā sacīkšu režīmā.
Offline
Megamixxs
22. Apr 2021, 21:14 #1439

Kopš: 03. Mar 2021

Ziņojumi: 14

Braucu ar:

Bet es saku 70km/h un 24/7. Sanāk ka taxis nekad neiebrauc pilsētā vai korķī. Šoferis mierīgi katru dienu mauc 200km/h 3-4h bez atpūtas. Ko lai saka dzelzs iekšas fricim.
Offline
Mizx
22. Apr 2021, 21:34 #1440

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5779

Braucu ar:


22 Apr 2021, 21:14:49 @Megamixxs rakstīja:
Bet es saku 70km/h un 24/7. Sanāk ka taxis nekad neiebrauc pilsētā vai korķī. Šoferis mierīgi katru dienu mauc 200km/h 3-4h bez atpūtas. Ko lai saka dzelzs iekšas fricim.
Lasi rūpīgāk. Šoferis apstiprināja, ka tādā režīmā mauc 24/7 trijās maiņās. Lidosta pie bāņa, pilsēta gabalu prom, es arī nebraucu uz pilsētu, bet uz Ford noliktavu attiecīgi kā no lidostas ārā, tā pedālis grīdā līdz galamērķim bāņa malā.
Es neprasīju cik tieši konkrētais auto vecs, modeļa oficiālā prezentācija bija pirms 6 mēnešiem — var jau būt, ka dabūts pirms prezentācijas, bet fakts paliek fakts par 300k odometrā, tāpēc par to arī runājām. Logiski, ka mani interesēja konkrētā auto izturība un vai nav kādas sūdzības. Izrunājām visu kas un kā, ko kolēģi utt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo