Online

Pašreiz BMWPower skatas 83 viesi un 43 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: E30 S54 vs E46 S54

AutorsZiņojums
janeks7
27. May 2016, 13:59 #41

Kopš: 21. Feb 2005

Ziņojumi: 2485

Braucu ar: G3 & 968M


27 May 2016, 13:56:53 @marcis74 rakstīja:
Skrieties ar kādu M3 ir bezjēdzīgākais objektīvais salīdzinājums, ko šajā situācijā var darīt

Jaudu mērot, svarīgs ir mikroklimats telpā. Gaisa spiediens, temperatūra. No tā izriet skābekļa koncentrācija gaisā. Jauda nav pastāvīgs lielums.


Nu tas neietekmētu tik daudz dzinēja darbību lai jaudas atšķirība būtu 30-40zs
5-10zs varbūt būtu ok
Offline
marcis74
27. May 2016, 14:04 #42

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 962

Braucu ar: 330g; S1000XR


27 May 2016, 13:59:17 @janeks7 rakstīja:

27 May 2016, 13:56:53 @marcis74 rakstīja:
Skrieties ar kādu M3 ir bezjēdzīgākais objektīvais salīdzinājums, ko šajā situācijā var darīt

Jaudu mērot, svarīgs ir mikroklimats telpā. Gaisa spiediens, temperatūra. No tā izriet skābekļa koncentrācija gaisā. Jauda nav pastāvīgs lielums.


Nu tas neietekmētu tik daudz dzinēja darbību lai jaudas atšķirība būtu 30-40zs
5-10zs varbūt būtu ok


Piekrītu. Es vairāk par to dragreisu
Es gan labāk naudu ieguldītu E30 (pusarhaiskajā aizmugures) piekarē, lai tā vieglā vabole ar pārslogoto purnu turās uz ceļa, ne sūkstītos par jaudu.
Offline
Krabiz
27. May 2016, 14:05 #43

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 689

Braucu ar: Dēli

Skrieties tiešām nejēdzīgi, jo tik pat labi var sanākt uzbraukt ar sūdīgu e46 m3.

Vai arī otram auto nomērīt tajā pašā stendā jaudu un tad likt uz strīpas, lai kaut cik precīzi spriestu.
Offline
marcis74
27. May 2016, 14:34 #44

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 962

Braucu ar: 330g; S1000XR


25 May 2016, 11:45:06 @bego rakstīja:

25 May 2016, 08:14:43 @Rockstar rakstīja:
No saakuma jaauzliek piemerots reduktors - shim motoram un 6 niecei kaarbai vajag 2.93

Reduktors tika likts tuvākais kāds ir orģināli domāts šim motoram un kārbai un tas ir 3.62
1-60km/h
2-100km/h
3-150km/h
4-200km/h
5-245km/h (Uz jaudas stenda 245km/h 5robs 7990RPM)
6-.....
Kur vel garāku reduktoru?


Viss jau atkarīgs, kādu griezes momentu Tu pieliec pie tā reduktora. Resp., jaudīgs motors mierīgi iegriezīs arī garāku reduktoru. Piem., stock M5 E39 ir 2.93:1 attiecība. Tavā gadījumā ir rupji +100zs un daudz vieglāku bundžu, nekā E46. Nekas nav neiespējams.
Offline
Sancix
27. May 2016, 14:48 #45

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6452

Braucu ar: e61, e46 328ti, e36, dass auto, quattro

Varētu būt forša raķete

Es lieku uz "hakera" kurš amputējot DSC ASC EGS CAN bus communications/mfl/vehicle speed sensor utml. kļūdas (rakstīji ka dme tīrs) būs kaut ko pa daudz vai ne līdz galam izdarījis.
Es tomēr būtu licis ar abs utt.
Tev vajag sadabūt kādu, no kā paņemt vadības komplektu un notestēt.

Offline
GirtzB
27. May 2016, 15:00 #46

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20696

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


24 May 2016, 22:45:21 @Papakarlo rakstīja:


Paskatieties uz griezes momenta līkni un viss ir skaidrs, tā šaušelīgā bedre starp 2000 un 4000 rpm un tik straujš griezes kritums pēc 5000 rpm nedrīkst būt OEM S54 motoram, kuram VANOS pilnībā funkcionē un ar sadaleņu fāzēm viss kārtībā.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 27 May 2016, 15:02:12 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Driver
27. May 2016, 15:15 #47

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31492

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Izjaukt visu ara lidz pedejai skruvei un salikt kopa no jauna, bet pareizi. Ar stock softu ieksh dme

Tad nevar neiet

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
RM1
27. May 2016, 15:22 #48

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64799

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Karossam vajadzētu būt negļukainam softam, ar visu chip, DSC, ABS, EWS off un Sport button always on

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
bego
27. May 2016, 15:23 #49

Kopš: 16. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: BMW/// F10,X5,e30 s54....


27 May 2016, 15:00:13 @GirtzB rakstīja:

24 May 2016, 22:45:21 @Papakarlo rakstīja:


Paskatieties uz griezes momenta līkni un viss ir skaidrs, tā šaušelīgā bedre starp 2000 un 4000 rpm un tik straujš griezes kritums pēc 5000 rpm nedrīkst būt OEM S54 motoram, kuram VANOS pilnībā funkcionē un ar sadaleņu fāzēm viss kārtībā.

Par to Bedri arī Rolis teica ka aizdomīga, jo visiem M motoriem līkne esot ļoti lineāra bez nekādiem liekiem lēcieniem. Tas pats ar Jaudas līkni, ne īsti smuki taisna.

[ Šo ziņu laboja bego, 27 May 2016, 15:24:08 ]

Offline
bego
27. May 2016, 15:27 #50

Kopš: 16. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: BMW/// F10,X5,e30 s54....

0-190, ieliku youtubeeeeee

https://www.youtube.com/watch?v=-GRFeFVI2J4
Offline
bego
27. May 2016, 15:28 #51

Kopš: 16. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: BMW/// F10,X5,e30 s54....


27 May 2016, 15:25:40 @bego rakstīja:

27 May 2016, 14:48:41 @Sancix rakstīja:
Varētu būt forša raķete

Es lieku uz "hakera" kurš amputējot DSC ASC EGS CAN bus communications/mfl/vehicle speed sensor utml. kļūdas (rakstīji ka dme tīrs) būs kaut ko pa daudz vai ne līdz galam izdarījis.
Es tomēr būtu licis ar abs utt.
Tev vajag sadabūt kādu, no kā paņemt vadības komplektu un notestēt.




null

ABS štruntīgi uzlikt, ja stokā nav bijis.
Offline
Driver
27. May 2016, 15:36 #52

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31492

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Nu, nu par to abs. Risinajumi ir vienmer

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
s1rma1s
27. May 2016, 16:56 #53

Kopš: 27. Jul 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar: Honda Shuttle

Gan jau S54 tā pat kā M54 ir jāiebaro vadībai ātruma rādījums no aizmugurējiem ratiem (var apiet iebarojot tahometra rādījumu), tad tikai tas motors darbinās VANOS un pārējās fīčas.
Offline
Zeebalds
27. May 2016, 17:53 #54

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1228

Braucu ar:

vispār baigi interesanti no 2.5k - 5k abarotiem bedre nevelk, rijās ciet un tad pie 6k hujakš aiziet
Offline
Latvietis96
27. May 2016, 18:04 #55

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1259

Braucu ar: 535d Msport/540i


27 May 2016, 15:27:13 @bego rakstīja:
0-190, ieliku youtubeeeeee

https://www.youtube.com/watch?v=-GRFeFVI2J4

Spriezot pec youtube ''hronometra'' izskatijas ap 5 sekundem 0-100 un 9 sekundem 0-140 km/h, kas, nemot vera wheelspin`u liekas normali
vari papetit E46 M3 ieskriesanas laikus
http://www.zeperfs.com/en/fiche108-bmw-m3-3-2.htm
Offline
kars
27. May 2016, 18:18 #56

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6894

Braucu ar: velo

riepu izmērs? retajam e30 ir oem ārējais diametrs
Online
martinez
27. May 2016, 19:43 #57

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 28473

Braucu ar: cietu seju

Vajag uzsprauzt oriģinalo vadību, tad varēs saprast, vai vaina atrasta (ka jau ieprieks minēja), vai arī meklēt talāk.
Vismaz es tā darītu

-----------------
https://lv.wikipedia.org/wiki/Imanta
Offline
Evgen320
27. May 2016, 23:39 #58

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 68

Braucu ar:

Ja ir aizdomas par kompi vajag uzlikt to kompi ar EWS uz normalu e46 m3 un paprovet pabraukt ar vinju un viss bus skaidrs .
Offline
AF
28. May 2016, 12:06 #59

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3857

Braucu ar: stūri rokās!

priekš kam kaut kur kaut ko pārlikt, vajag vnk palūkot softu vai tur kāds nav līdis

Jebkurš normāls čipotājs kurš pārzina šos motorus to varētu izdarī
Ja nav ideju, tad wellcome - tubochip.lv varam gan palūkot, gan pielabot gan sačipot

ja interese - pm

bet pirms tam, vai auto tiešām viss ir kārtībā?
Kompresija normās
Vanosi rastaurēti un sadalene snoregulētas?
Vai līdz ECu pienāk pareizs ātruma signāls?

[ Šo ziņu laboja AF, 28 May 2016, 12:21:44 ]

Offline
bego
01. Jun 2016, 10:59 #60

Kopš: 16. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 19

Braucu ar: BMW/// F10,X5,e30 s54....

Vai kāds varētu iedot arī kontaktus ar kuriem varētu sazināties ar M3 motoru Guru?
Paldies
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips