Online

Pašreiz BMWPower skatas 125 viesi un 59 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXXI

AutorsZiņojums
F50
01. Aug 2020, 12:41 #19141

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 2256

Braucu ar: Nacionālo Populismu

Kad 1UP mācīs bērniem vadīt auto, būs mums nākamais Loebs no Latvijas

Offline
user
01. Aug 2020, 12:59 #19142

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 1641

Braucu ar:


01 Aug 2020, 12:35:38 @radiaators rakstīja:
Ko ?! Ar kreiso kāju spiest bremzi ?! Ko Tu pīpē vecīt ?!


nav jau tur neka neiespeejama.. formulā arī tāpat dara
Online
ATB
01. Aug 2020, 12:59 #19143

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4495

Braucu ar: ♛ GOLF IV ♛

1UP - jeeebaaaal
Offline
BigDog24
01. Aug 2020, 13:02 #19144

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 593

Braucu ar: dīzeli


01 Aug 2020, 12:01:29 @smudo rakstīja:
Par gadījumu ar nokautu motoru atgāžu pārbaudē - tur taču bez slodzes pārbauda uz vietas gāzējot, līdz ar to pat nekādas vērā ņemamas slodzes tam nav, tik cik augstāki rpm - ja tādā situācijā motors izbeidzas, tad pēdējais, ko var vainot, ir TA iznspektors


Tur vīram cepiens par to, ka šis dzirdēja ka pēc tās uzgāžēšanas jauns troksnis iemetās (ieplīsusi ģeneratora siksna)- viņš 2x vērsās pie inspektora, bet šo covid vārdā dzina ārā un turpināja apskati. Kamēr turpinājās skate šim tās siknas gabali ielidojusi zobsiksnā, kas noveda pie saliektiem ieplūdes/izplūdes vārstiem, nolauztām kompensatoru sēžām, bojātiem kompensatoriem, bojātas sadales vārpstas (servisa slēdziens).

Tā laikam kaut kāda volvo dīzeļa klasiska kaite ar to nelaicīgi mainīto agregātsiksnu .
Online
Ksneps
01. Aug 2020, 13:11 #19145

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 953

Braucu ar:


01 Aug 2020, 12:02:37 @1UP rakstīja:
Lasit par pedalu sajauksanu no meshalkas drochitajiem ir smiekligi. Problema ir taja, ka hz kapec tiek macits/stastits, ka ar automatu jabrauc izmantojot vienu kaju.

Teoretiski ta basnja par vienu kaju radas ar to, ka uzspiezot abus pedaljus reize vareja sachakaret masinu, kas musdienas nav aktuali, bet pat ja butu, labak sachakaret masinu, neka sajaukt pedalus.

Ar vienu kaju braucot tomata ir loti viegli sajaukt pedalus + smadzenes doma, ka spied bremzi, masina paatrinas, smadzenes notiek vel lielaks fuck up un cilveks vispar nesaprot ko vairs darit.

Izmantojot abas kajas, tada hernja nevar notikt, kreisa kaja atbild par bremzi, laba par gazi. Man daudz gadus atpakal ari stastija, ka ar tomatu jabrauc izmantojot vienu kaju, labi, ka neklausiju un pieradu izmantot abas kajas(kas ari likas daudz ertak), daudz isaks reagesanas laiks un ari sajaukt pedalus ir nereali.



Arī esmu mēğinājis pierast braukt ar tomātu kā ar kartinugu. Labā gāze, kreisā bremze. Man personīgi nebija èrti un negāja pie sirds tā lieta.


Runājot par pedāļu sajaukšanu => varbūt kāds var paskaidrot kādēļ auto ražotāji pedāļus parastajiem auto neliek uz vienas plaksnes. Bet gan dažādas plaknes. Gāzes pedālis ir dziļāk, bremze tuvāk auto vadītājam. Kādas 2X reizes vadot auto ir gadījies tā, ka kāja aizķeras aiz bremžu pedāļa un nevar nospiest bremzi. Panikā kāds cits vēl var gadīties, ka nospiež gāzi.


Offline
Ksneps
01. Aug 2020, 13:13 #19146

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 953

Braucu ar:


01 Aug 2020, 12:59:55 @ATB rakstīja:
1UP - jeeebaaaal


Jebaķ, tu tak ar kartingu nekad neesi braucis hahaha
Offline
GirtzB
01. Aug 2020, 13:29 #19147

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21204

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


01 Aug 2020, 12:02:37 @1UP rakstīja:
Teoretiski ta basnja par vienu kaju radas ar to, ka uzspiezot abus pedaljus reize vareja sachakaret masinu, kas musdienas nav aktuali, bet pat ja butu, labak sachakaret masinu, neka sajaukt pedalus.

Par šito lūdzu sīkāk...
Man gan līdz šim šķita, ka ļoti vecos laikos abi pedāļi reizē nozīmē tikai un vienīgi jautras un no satiksmes drošības diezgan tālu stāvošas situācijas uz ceļa...

Savukārt mirstīgos auto pedāļi uz dāždiem augstumiem ir lai tiešām būtu jāatlaiž gāze pirms nospiest bremzi un nerastos negaidīti un neapzināti heel and toe...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
crime
01. Aug 2020, 13:41 #19148

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 7453

Braucu ar: m635csi

viens kakls esot bijis TA tajā brīdī, merena vagjilam esot bijis kaut konflikts ar TA darbinieku, laikam neizgāja apskati, vai kas tāds. tipo tur dauzijis durvis/vārtus, ielecis merenā un pedāli grīdā laukā no boksa, fināls zināms. karoce, pizdohen...
Offline
XK220
01. Aug 2020, 13:45 #19149

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 2010

Braucu ar: braucu bez


01 Aug 2020, 13:41:06 @crime rakstīja:
viens kakls esot bijis TA tajā brīdī, merena vagjilam esot bijis kaut konflikts ar TA darbinieku, laikam neizgāja apskati, vai kas tāds. tipo tur dauzijis durvis/vārtus, ielecis merenā un pedāli grīdā laukā no boksa, fināls zināms. karoce, pizdohen...

Ja tā ir patiesība un to var pierādīt kameras, tad uz mūžu aiz restēm.
Nav citu variantu.
Offline
arba
01. Aug 2020, 13:46 #19150

Kopš: 19. Jun 2007

Ziņojumi: 580

Braucu ar: AR gtv 1975, AR Giulia

Vienreiz dzivē ir gazes pedalis aizkeries aiz tepiķa, iespiežot gridā ! Situacija dramatiska !!!!
Elizabetes iela pedalis gridā ! Paspeju saprast un iemest N
Nobremzet auto ar pedali bija nereali !
Apstajos ar recosu dzineju un tad noslapeju !
Kops taa laika , katru reizi cekoju kada stavokli un kur atrodas tepiķi , pirms tam man likas kaa taa var notikt tikai pilnigiem idiotiem , biju lasijis ka asv ir vairakas tiesas pravas par to un Lexusam bija atsaukums - mainija paklajus ar savadakiem stiprinajumie
Tas gan var notikt tikai auto kuriem gazes ped. nak no augšas
Offline
sn
01. Aug 2020, 13:53 #19151

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1876632

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

man atkal hondai bija gāzes trosīte nodilusi un pārrīvējusies, līdz ar to ik pa brīdim ieķērās. bija jautri kādas 3 dienas līdz trosītes maiņai braukt un nezināt, kurā brīdī atkal atlaižot gāzes pedāli trosīte paliks savā stāvoklī.

P.S. es ceru, ka @1UP brauc tikai ar kartingiem nevis ar auto pa koplietošanas ceļiem

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Online
XK220
01. Aug 2020, 14:03 #19152

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 2010

Braucu ar: braucu bez


01 Aug 2020, 13:53:25 @sn rakstīja:
man atkal hondai bija gāzes trosīte nodilusi un pārrīvējusies, līdz ar to ik pa brīdim ieķērās. bija jautri kādas 3 dienas līdz trosītes maiņai braukt un nezināt, kurā brīdī atkal atlaižot gāzes pedāli trosīte paliks savā stāvoklī.

zāli varēji nopļaut arī vēlāk
Offline
ATB
01. Aug 2020, 14:32 #19153

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4495

Braucu ar: ♛ GOLF IV ♛


01 Aug 2020, 13:13:15 @Ksneps rakstīja:

01 Aug 2020, 12:59:55 @ATB rakstīja:
1UP - jeeebaaaal


Jebaķ, tu tak ar kartingu nekad neesi braucis hahaha


Esmu, esmu

Kartingā tas ir ok, ikdienā kā jau minēju -
Offline
radiaators
01. Aug 2020, 14:58 #19154

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2765

Braucu ar: F11 525d


01 Aug 2020, 12:59:37 @user rakstīja:

01 Aug 2020, 12:35:38 @radiaators rakstīja:
Ko ?! Ar kreiso kāju spiest bremzi ?! Ko Tu pīpē vecīt ?!


nav jau tur neka neiespeejama.. formulā arī tāpat dara

Vecozēn - formulā, rallijā, ar kartingiem tā brauc, bet ne jau parasts autovadītājs, kurš tam nav kārtīgi ietrennēts...
Man vecfāterim reiz bija žiks, kuram kaut kas bija noticis ar karbūzi un brīvgaitā slāpa nost, tādēļ vienreiz braucot ar to žiku pie krustojuma izlēmu ar labo kāju pieturēt akseleratora pedāli, lai nenoslāpst un ar kreiso kāju nobremzēt , lieki piebilst, ka es un muterīte, kura toreiz bija ar mani mašīnā gandrīz izlidojām caur priekšējo stiklu ! Jo kreisajai kājai pierasts bija spiest sajūgu grīdā ātri un uzreiz... To ir jāmācās ilgi un dikti, lai ikdienā pielietotu autovadīšanā.

[ Šo ziņu laboja radiaators, 01 Aug 2020, 14:59:39 ]

Offline
by_magnus
01. Aug 2020, 15:27 #19155

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1806

Braucu ar: melno

Es sen kapāju ar lbo gàzi, ar kreiso bremzi. nekàda stresa. bet nu ir jāpieradina kreisā kāja, tik vien tā bēda
Offline
abyss
01. Aug 2020, 16:08 #19156

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 5824

Braucu ar: e39 523

Nekas tur drošāk nesanāk. Ja arī ar abām kājām spaida bremzi/gāzi. Tāpat kreiso kaju noliek uz atbalsta, un tad, kad vajag tad kreisajai kājai ceļš ir tālāk no atbalsta līdz pedālim nekā labajai. Kā arī labā regulāri spaida pedāli, līdz ar to tā darbība kā pati ir ātrāka. Visātrāk, protams, ir ja kāja ir uz pedāļa, tad gan laikam nav lielas nozīmes kreisā/labā. Starpcitu, kāja parceļšana no gāzes uz bremzi koncentrējoties prasa 250-300 ms, kamēr, ja tur jau kāju uz bremzes, tad 150-200ms. Tā kā vairums avāriju tiek novērstas jau galvā, pedāļu spaidīšana tikai pēc tam
Offline
by_magnus
01. Aug 2020, 16:25 #19157

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1806

Braucu ar: melno

filosofs...
Offline
bmwaddict
01. Aug 2020, 20:25 #19158

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 7604

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


01 Aug 2020, 14:03:44 @XK220 rakstīja:

01 Aug 2020, 13:53:25 @sn rakstīja:
man atkal hondai bija gāzes trosīte nodilusi un pārrīvējusies, līdz ar to ik pa brīdim ieķērās. bija jautri kādas 3 dienas līdz trosītes maiņai braukt un nezināt, kurā brīdī atkal atlaižot gāzes pedāli trosīte paliks savā stāvoklī.

zāli varēji nopļaut arī vēlāk



nekas man arii ir staasts iz dziives, bija reiz sen sen (90-to vidus) ienaacies B2 paseratti ar audi 5-cilindriigo 2.2 motoru un tomaatkaarbu, taa vecaa pasaata bundzha neko daudz nesver un ar visu tomaatu vareeja aiziet spoleejot no luksafora nu vienaa shaadaa reizee raujot no luksafora liidz luksaforam gaazes pedaalis palika griidaa sajuuta kaa kamikadzei priekshaa sarkanaa gaisma bet neko nevar izdariit, bremzes spiest praktiski neko nedod (jo nav jau arii vakuuma iepluudes kolektoraa) attapos izsleegt aizdedzi vienk paveicaas ka pietika vietas apstaaties.

Anyway, tas motors bija vienk spridzeklis jo mehaaniskaa shprice, bet viena no armeetajaam cauruliiteem kas iet uz forsunku bija izhljuukusi no sava tureetaaja un iekjeeraas droselee, taas ir diezgan tuvu viena otrai un taada shaize pilniigi reaali notiek, domaaju ne man vienam taa ir bijs..
Offline
Kaross
01. Aug 2020, 22:56 #19159

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3129

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8


01 Aug 2020, 14:58:32 @radiaators rakstīja:

01 Aug 2020, 12:59:37 @user rakstīja:

01 Aug 2020, 12:35:38 @radiaators rakstīja:
Ko ?! Ar kreiso kāju spiest bremzi ?! Ko Tu pīpē vecīt ?!


nav jau tur neka neiespeejama.. formulā arī tāpat dara

Vecozēn - formulā, rallijā, ar kartingiem tā brauc, bet ne jau parasts autovadītājs, kurš tam nav kārtīgi ietrennēts...
Man vecfāterim reiz bija žiks, kuram kaut kas bija noticis ar karbūzi un brīvgaitā slāpa nost, tādēļ vienreiz braucot ar to žiku pie krustojuma izlēmu ar labo kāju pieturēt akseleratora pedāli, lai nenoslāpst un ar kreiso kāju nobremzēt , lieki piebilst, ka es un muterīte, kura toreiz bija ar mani mašīnā gandrīz izlidojām caur priekšējo stiklu ! Jo kreisajai kājai pierasts bija spiest sajūgu grīdā ātri un uzreiz... To ir jāmācās ilgi un dikti, lai ikdienā pielietotu autovadīšanā.


Standarta situācija ja pirmo reizi spiež neko tādu iepriekš nedarot. Bet nu man tam vajadzēja pārdesmit spiedienu un pašlaik varu tikpat labi bremzēt ar vienu vai otru kāju. Nekā īpaša. Tur nav vajadzīgi ne mēneši, ne nedēļas. Vispār tas ir arī diezgan loģiskāk. Tas, ka esi pieradis citādāk, nenozīmē pareizāk.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
badmoon
01. Aug 2020, 23:12 #19160

Kopš: 27. Jun 2005

No: Viļāni

Ziņojumi: 6892

Braucu ar: auto

Kad man reiz būs auto ar tomātu, pamēģināšu, kā labāk/ērtāk/ātrāk, viena kāja 2as kājas
Līdz šim reizes 5as, ~20 gadu laikā ir bijusi īslaicīga saskarsme ar tomātu, Golf V GTI DSG bija galīgi labs, cik atceros
Autoskolā, 90tajos, protams, mācīja, ka labā kāja dara abus pedāļus
Offline

Moderatori: AV, CP17, Exclusivity, GirtzB, Jagr, MarC, OX, PG, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, xjs_4, zzips