Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 80 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Braucēji, bļin... IV

AutorsZiņojums
kexxx
31. Jan 2022, 18:11 #19201

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11622

Braucu ar:


31 Jan 2022, 17:21:47 @daticho rakstīja:

31 Jan 2022, 17:18:15 @Staris rakstīja:

31 Jan 2022, 16:20:22 @daticho rakstīja:
Tad ir jāizvēlas laika apstākļiem pareizais braukšanas ātrums, jo sevišķi visādiem Bmw ar rwd... (.) Nebūs vnk tādu situāciju bet nu ja beha lido tad ir jāsip malā


Mans pieņēmums ir tāds, ka centās kādam blakus joslā palidot garām, bet uzrāvās uz to, ka viņa josla nebija pilnībā tīra. Iebrauca sniega špūrē un sāka dancot.
Vismaz pēc viņa tajā joslā komfortabli braukt garām citiem nebija, jo brīžam 30-50% no joslas bija ar sniegu



Un atkal nonākam pie "drošs braukšanas ātrums un situācijas izvērtēšana"
Ja redzi, ka ceļš ir tāds kāds ir, sēdi uz tīrākās joslas un netaisi trikus, ja nezini kas ir priekšā un trūkst pieredzes... neapdzen, nerausties, ieturi distanci utt.


Ar bembi tādos apstākļos jābrauc labajā joslā, 20km/h zem plūsmas ātruma un ar ieslēgtām avareikām
Offline
Staris
31. Jan 2022, 18:23 #19202

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Dirš
Ventspils-Rīga-Ventspils mani apdzina tikai viens auto.
Offline
user
31. Jan 2022, 18:44 #19203

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13052

Braucu ar:


31 Jan 2022, 18:23:35 @Staris rakstīja:
Dirš
Ventspils-Rīga-Ventspils mani apdzina tikai viens auto.


Viens apdzina? Tatad papisi.. eh.. ar tadu attieksmi neuzvaret.

Hamiltonu ari tikai 1 apdzina
Offline
edzulis
31. Jan 2022, 18:53 #19204

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Jums kādam ienāktu prātā dienas vidū pa sniegu un ledu uz krasta ielas intensīvā satiksmē kur 70 ar vecu pasātu no labās joslas izdomāt, ka vajag trāpīt turpat esošajā apgriešanās joslā un maukt pāri visām joslām un saprotot, ka neielīdīs kreisajā malējā strauji mest pa mēmajiem vidējā joslā pirms aizmugurē braucošajiem auto? Krastenes vidū uz nenotīrīta ceļa Kaut kā neiet ar šitiem apgriešanās ekspertiem. Viens noskaldīja poršu pirms 2 gadiem, tagad mersi viegli apskādēja

[ Šo ziņu laboja edzulis, 31 Jan 2022, 18:54:40 ]

Offline
peecise28
31. Jan 2022, 18:57 #19205

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3554

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


31 Jan 2022, 15:49:53 @streetking rakstīja:

Ja reiz tas ir tika ārkārtīgi bīstami cilvēcei, tad ir jāveic preventīvi pasakumi, da kautvai ja tas pats Subars stāvētu laukuma vidū ar zilu lampiņu, neviens pat nedomātu tur griezt virsū
Tas takā no krūmiem skatīties, kad kāds izlej 200L mucu ar atrabotku kadā upītē un tad -"ahā, piekērām!"
Policija skatās un gaida ar 99% pārliecibu, Ka tūlīt būs pārkāpums, būtu ieslēguši diseni kaut sekundi ieprieks...


LV milicija vēl pieies pie tevis un pateiks - droši lej to eļļu upītē, viss ok
pagaidīs, kad visu būsi izlējis un tad uzliks sodu, tas būs īsteni LV miliču stilā
Offline
Jurka88
31. Jan 2022, 18:58 #19206

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 286

Braucu ar:


31 Jan 2022, 16:21:10 @Mizx rakstīja:

31 Jan 2022, 16:04:08 @versatile rakstīja:

31 Jan 2022, 15:48:57 @Mizx rakstīja:

Kāda tieši ir bīstamība uz Dienvidu tilta, ja tur principā 2 joslas aiziet taisni un 1 uz RPK? Korķis varētu sākties kaut uzreiz pēc uzbraukšanas uz tilta. Mums vēl daudz jāmācās no rietumiem!

Brauc no Lubānas ielas pāri D tiltam, pa kreiso malējo joslu uz atļautajiem/faktiskajiem 80km/h, aiz fūrēm pārkārtojies uz labo malējo un met pa mēmajiem, jo uz tilta pēkšņi stāv mašīnas vienā joslā, kamēr pārējās iet uz 80. Kur bīstamība? Nekur gan jau. CSN 121.3. punkts arī pilnīgs sviests gan jau.
Bet kur problēma pie RPK stāties abās joslās un rāvējslēdzējā atpakaļ aplī? Pavarotņiki nodilst?
Mums vēl daudz jāmācās no rietumiem!
Ja prastu lasīt angliski, tad zinātu, ka tur jau runā, ka zipper merging darbojas tikai datorsimulācijās un daļā vietu, bet ne visās. Iekļaujot cilvēcisko faktoru (neesam roboti ar pilnu informāciju par satiksmes stāvokli puskilometru tālāk) šis princips tikai palielina road rage situācijas, kas ir daudz bīstamākas. Neesi tak no Googla izbanots, lai iepazitos ar materiāliem, kamēc datorsimulācijā tas darbojas, bet dzīvē ne un nedarbosies, kamēr pie stūres sēdēs cilvēks? OK, pēc 10 gadiem pašbraucošajām mašīnām tas derēs! No tāda viedokļa un zinot, ka brauktuves tik ātri nepārbūvēs, izveidotie risinājumi ir OK, bet ne kamēr cilvēki sēdēs pie stūres.
Par cik dzīvoju Valdlaučos, tad man patīk tie Jefiņi kas stāv vienă strīpā pie RPK, pa VIP joslu aizbrauc līdz galam, parādu pagriezienu un ielaiž joslă, es tur braucu kopš D-tiltu uzbūvēja, nekd nēsmu piedzīvojis road rage Sliktākajā gadijumā 2 mašīnas nepalaiž, 3 palaiž.

[ Šo ziņu laboja Jurka88, 31 Jan 2022, 19:01:09 ]

Offline
Poverists
31. Jan 2022, 19:09 #19207

Kopš: 29. Jan 2022

Ziņojumi: 56

Braucu ar:

Tiesi ta, vel kur ta jabrauc (Ka pie RPK) - uz Valmieras ielas, pa otro, lidz nogriesanas vietai lidz Bruninikieku, uz Daugavgrivas, lidz Udens ielas, no Akmens tilta nobraucot pardaugavas virziena braucot taisni, pa pirmo lidz Daugavgrivas ielai, uz Brivibas ielas centra virziena (Elkor), pa pirmo joslu, lidz autobusa joslai, an jau vel ir kada mazak nozimiga apendicita apbrauksana, bet galvenais principa - kura mazak auto, taja ari jabut
Offline
kexxx
31. Jan 2022, 20:16 #19208

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11622

Braucu ar:


31 Jan 2022, 18:53:12 @edzulis rakstīja:
Jums kādam ienāktu prātā dienas vidū pa sniegu un ledu uz krasta ielas intensīvā satiksmē kur 70 ar vecu pasātu no labās joslas izdomāt, ka vajag trāpīt turpat esošajā apgriešanās joslā un maukt pāri visām joslām un saprotot, ka neielīdīs kreisajā malējā strauji mest pa mēmajiem vidējā joslā pirms aizmugurē braucošajiem auto? Krastenes vidū uz nenotīrīta ceļa Kaut kā neiet ar šitiem apgriešanās ekspertiem. Viens noskaldīja poršu pirms 2 gadiem, tagad mersi viegli apskādēja


Mersi apskādēja = ieliki pakaļā pasūdam un tiksi atzīts par vainīgu CSNg?
Offline
edzulis
31. Jan 2022, 20:27 #19209

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Nu redzēs kā to traktēs. Avarijas izraisīšana, agresīva braukšna vai arī lox, kas aizmugurē, jo neiedomājās, ka kāds var nedroši pārkārtoties un vidējā joslā intensīvā satiksmē uz ledus pēkšņi mest pa mēmajiem
Offline
Arsmens
31. Jan 2022, 20:28 #19210

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm


31 Jan 2022, 18:58:17 @Jurka88 rakstīja:

31 Jan 2022, 16:21:10 @Mizx rakstīja:

31 Jan 2022, 16:04:08 @versatile rakstīja:

31 Jan 2022, 15:48:57 @Mizx rakstīja:

Kāda tieši ir bīstamība uz Dienvidu tilta, ja tur principā 2 joslas aiziet taisni un 1 uz RPK? Korķis varētu sākties kaut uzreiz pēc uzbraukšanas uz tilta. Mums vēl daudz jāmācās no rietumiem!

Brauc no Lubānas ielas pāri D tiltam, pa kreiso malējo joslu uz atļautajiem/faktiskajiem 80km/h, aiz fūrēm pārkārtojies uz labo malējo un met pa mēmajiem, jo uz tilta pēkšņi stāv mašīnas vienā joslā, kamēr pārējās iet uz 80. Kur bīstamība? Nekur gan jau. CSN 121.3. punkts arī pilnīgs sviests gan jau.
Bet kur problēma pie RPK stāties abās joslās un rāvējslēdzējā atpakaļ aplī? Pavarotņiki nodilst?
Mums vēl daudz jāmācās no rietumiem!
Ja prastu lasīt angliski, tad zinātu, ka tur jau runā, ka zipper merging darbojas tikai datorsimulācijās un daļā vietu, bet ne visās. Iekļaujot cilvēcisko faktoru (neesam roboti ar pilnu informāciju par satiksmes stāvokli puskilometru tālāk) šis princips tikai palielina road rage situācijas, kas ir daudz bīstamākas. Neesi tak no Googla izbanots, lai iepazitos ar materiāliem, kamēc datorsimulācijā tas darbojas, bet dzīvē ne un nedarbosies, kamēr pie stūres sēdēs cilvēks? OK, pēc 10 gadiem pašbraucošajām mašīnām tas derēs! No tāda viedokļa un zinot, ka brauktuves tik ātri nepārbūvēs, izveidotie risinājumi ir OK, bet ne kamēr cilvēki sēdēs pie stūres.
Par cik dzīvoju Valdlaučos, tad man patīk tie Jefiņi kas stāv vienă strīpā pie RPK, pa VIP joslu aizbrauc līdz galam, parādu pagriezienu un ielaiž joslă, es tur braucu kopš D-tiltu uzbūvēja, nekd nēsmu piedzīvojis road rage Sliktākajā gadijumā 2 mašīnas nepalaiž, 3 palaiž.
gadiem veca pseidoproblēma Sliktie izmantojot abas joslas, lai gan pareizi esot 1 strīpiņā stāvēt pustilta garumā
Tieši tā, viens antiņš gāzējot centīsies neielaist , nākošais palaidīs. Un viens no 20 antiņiem nobučos bamperu, pārcenšoties, kā tur jau ne reizi bijis
Offline
Mizx
31. Jan 2022, 23:31 #19211

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5790

Braucu ar:


31 Jan 2022, 18:58:17 @Jurka88 rakstīja:

31 Jan 2022, 16:21:10 @Mizx rakstīja:

31 Jan 2022, 16:04:08 @versatile rakstīja:

31 Jan 2022, 15:48:57 @Mizx rakstīja:

Kāda tieši ir bīstamība uz Dienvidu tilta, ja tur principā 2 joslas aiziet taisni un 1 uz RPK? Korķis varētu sākties kaut uzreiz pēc uzbraukšanas uz tilta. Mums vēl daudz jāmācās no rietumiem!

Brauc no Lubānas ielas pāri D tiltam, pa kreiso malējo joslu uz atļautajiem/faktiskajiem 80km/h, aiz fūrēm pārkārtojies uz labo malējo un met pa mēmajiem, jo uz tilta pēkšņi stāv mašīnas vienā joslā, kamēr pārējās iet uz 80. Kur bīstamība? Nekur gan jau. CSN 121.3. punkts arī pilnīgs sviests gan jau.
Bet kur problēma pie RPK stāties abās joslās un rāvējslēdzējā atpakaļ aplī? Pavarotņiki nodilst?
Mums vēl daudz jāmācās no rietumiem!
Ja prastu lasīt angliski, tad zinātu, ka tur jau runā, ka zipper merging darbojas tikai datorsimulācijās un daļā vietu, bet ne visās. Iekļaujot cilvēcisko faktoru (neesam roboti ar pilnu informāciju par satiksmes stāvokli puskilometru tālāk) šis princips tikai palielina road rage situācijas, kas ir daudz bīstamākas. Neesi tak no Googla izbanots, lai iepazitos ar materiāliem, kamēc datorsimulācijā tas darbojas, bet dzīvē ne un nedarbosies, kamēr pie stūres sēdēs cilvēks? OK, pēc 10 gadiem pašbraucošajām mašīnām tas derēs! No tāda viedokļa un zinot, ka brauktuves tik ātri nepārbūvēs, izveidotie risinājumi ir OK, bet ne kamēr cilvēki sēdēs pie stūres.
Par cik dzīvoju Valdlaučos, tad man patīk tie Jefiņi kas stāv vienă strīpā pie RPK, pa VIP joslu aizbrauc līdz galam, parādu pagriezienu un ielaiž joslă, es tur braucu kopš D-tiltu uzbūvēja, nekd nēsmu piedzīvojis road rage Sliktākajā gadijumā 2 mašīnas nepalaiž, 3 palaiž.
Tev veicas. Vakar piedzīvoju road rage: braucu pa faktiski tukšu G. Zemgala gatves pārvadu centra virzienā, man 2. joslā bija varbūt +10 km/h salīdzinot ar 2 automašīnām pirmajā joslā, jau sākām tuvoties pārvada beigām, man vajadzēja uz centra pusi un es "atļāvos" laicīgi pārkāroties starp abām automašīnām vēl uz tilta. Protams, varēju vēl uzspiest un aizbraukt pirmais, bet nekādas steigas, viss tukšs, gribējās pieturēties pie atļautā ātruma, lai (ja nu) nav lieku sarunu ar kādu CP no Elkora stāvlaukuma. Aizmugurē braucošajam VW Transportier kravas busiņam no manas pārkārtošanās uz pirmo joslu širmis aizbrauca. Ne tur dzīva satiksme, ne sastrēgums, tā arī visi trīs nepiebremzējot nogriezāmies centra virzienā, jo viss bija tukšs. VW bija Brīvības ielā jābrauc pa sabiedriskā transporta joslu, lai apstātos blakus, mestu kaut kādus savus atkritumus pa logu uz mani (tajā brīdī bija atļauts braukt centra virzienā 2 joslās un steidzīgie nepiebrezējot varēja šķērsot gaisa tiltu pa sliedēm). Tak pusei šoferu širmis mēdz aizvērties, kam smagāk, kam ne tik smagi — satiksme jāveido tā, lai būtu šādu muļķudroša, nevis jāmodelē idealizēti apstākļi projektētāju galvās. Šobrīd brauks pa tiem ceļiem tie, kas brauc un ir jārēķinās ar cilvēku psiholoģiju, atbilstoši tai būtu jāveido satiksme, nevis pēc matemātiskiem modeļiem. Ja konkrētā vietā katru dienu kaut vai tikai 5 šoferiem kaut kas samdzenēs sakeras, tad tur var būt liekas 5 avārijas. Tas arī viss un tāpēc rāvējslēdzēja principu vairs nekur citur neidealizē, bet iesaka tā ieviešanā padomāt 2x. Tā vājā vieta ir šoferi un to emocijas.
Offline
user
01. Feb 2022, 00:19 #19212

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13052

Braucu ar:

šodien izcila Rīga! var reāli papriecāties pa ielām!
tikko tik mājās.. pusbākas atkal nav




[ Šo ziņu laboja user, 01 Feb 2022, 00:21:14 ]

Offline
edzulis
01. Feb 2022, 18:15 #19213

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

šķiet, ka agrāk šidādu dolbajobu bija mazāk

https://jauns.lv/raksts/zinas/484954-video-izkl...inasanos-uz-cela
Offline
kexxx
01. Feb 2022, 18:22 #19214

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11622

Braucu ar:


01 Feb 2022, 18:15:34 @edzulis rakstīja:
šķiet, ka agrāk šidādu dolbajobu bija mazāk

https://jauns.lv/raksts/zinas/484954-video-izkl...inasanos-uz-cela


Nebija telefonu ar kamerām un tiktoku, dalbajobi bija, ir un būs
Offline
kexxx
01. Feb 2022, 18:29 #19215

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11622

Braucu ar:


01 Feb 2022, 18:24:29 @koderis rakstīja:
nē, agrāk powerim pauti sirmi nebija šoks par driftu ziemā nāk kopā čēsmit un atkāpušos matu līniju


Video noskatījies?
"Drifts" notiek fūres priekšā. Diez ko tu teiktu, esot pie stūres padsmittonnīgam smagajam, kuram priekšā uz slidena ceļa izpilda tādus manevrus?
Offline
user
01. Feb 2022, 18:32 #19216

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13052

Braucu ar:

man joprojām šis patīk!
es saku - senāk visi bija normāli cilvēki, tā vienkārši jaunībā notiek un nevaja pārmest jauniešiem utt

CP dzenas pakaļ BMWPower.lv vadības BMW:

https://iauto.lv/zinas/1717-cp-dzenas-pakal-bmw...r-lv-vadibas-bmw


atkārtotos tagad šāda situācija, redzētu te komentārus, bet es saku - cool! katram vecumam savs laiks. Tad jau var sākt nodirst arī bērnus, kuri spēlējas ar klucīšiem un bāž pirkstu kaķim dibenā
Offline
abyss
01. Feb 2022, 18:32 #19217

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7938

Braucu ar: e39 523

Ehh, nemāku no mob.fb linku kopēr

Kaut kāds autojurists iesniedzis tiesā vairākus šos drifta sodus

Pietiek ar vienu pozitīvu iznākumu, lai to jautājumu sakārtotu.

Pieņemu pat, ja smagā šoferis zvanītu, atbilde būtu atvainojiet pašreiz visas patruļas aizņemtas. Un kā nu ne, noteikti ir kāds stāvlaukums, kur kāds uz 10km/h mēģina iestādīt stabā

[ Šo ziņu laboja abyss, 01 Feb 2022, 18:40:12 ]

Offline
Cipotsdizels
01. Feb 2022, 18:36 #19218

Kopš: 13. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: Jaguar XK8, e91


01 Feb 2022, 18:15:34 @edzulis rakstīja:
šķiet, ka agrāk šidādu dolbajobu bija mazāk

https://jauns.lv/raksts/zinas/484954-video-izkl...inasanos-uz-cela

Viss kārtībā, kaskadieri apdraud tikai paši sevi. Ja fūrists nonestu viņus, ne pie kā nebūtu vainīgs.
Offline
kexxx
01. Feb 2022, 18:45 #19219

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11622

Braucu ar:


01 Feb 2022, 18:36:33 @Cipotsdizels rakstīja:

01 Feb 2022, 18:15:34 @edzulis rakstīja:
šķiet, ka agrāk šidādu dolbajobu bija mazāk

https://jauns.lv/raksts/zinas/484954-video-izkl...inasanos-uz-cela

Viss kārtībā, kaskadieri apdraud tikai paši sevi. Ja fūrists nonestu viņus, ne pie kā nebūtu vainīgs.


Varētu padomāt, ka fūre pēc sadursmes nevar ielidot grāvī un ciest tās vadītājs...
Offline
edzulis
01. Feb 2022, 18:57 #19220

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

driftēja gan priekšā, gan pakaļā un vēl piruetes uzgrieza fūres priekšā. Norm. Pajoli. Būtu savas miskastes iemainījuši pret to pašu kartingu un pierādījuši sevi tur un ķēruši adrenalīnu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo