Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 176 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
JDS
05. May 2024, 16:31 #5461

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10656

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


05 May 2024, 16:17:04 @ezis_ rakstīja:

05 May 2024, 15:07:07 @Elviss rakstīja:
‘Bet elektro auto ir ērti un lēti’
Riktigi labi Es katras brivdienas uz Saulkrastu apvedceļa redzu ka EV smuki ripinas kopa ar furem uz 80km/h te tauta lielas ar kautkadiem griezes momentoiem un zirgaspekiem bet realitate to neizmanto jo nav kur izmantot.

Tajaas fuurees iekshaa ir auto no Vaacijas, kurus ved uz Latviju izgriezt dpf un izprogrameet un tad vestu atpakalj uz De. Nedriikst apdziit
Offline
foobar
05. May 2024, 16:43 #5462

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6014

Braucu ar: M57TU2D30

Izskatās, ka nekā jauna nav, nabagi ar pirkstu pie deniņiem joprojām jūtās labi, jo pirksts masē deniņus
Offline
ezis_
05. May 2024, 17:03 #5463

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


05 May 2024, 16:31:57 @JDS rakstīja:

05 May 2024, 16:17:04 @ezis_ rakstīja:

05 May 2024, 15:07:07 @Elviss rakstīja:
‘Bet elektro auto ir ērti un lēti’
Riktigi labi Es katras brivdienas uz Saulkrastu apvedceļa redzu ka EV smuki ripinas kopa ar furem uz 80km/h te tauta lielas ar kautkadiem griezes momentoiem un zirgaspekiem bet realitate to neizmanto jo nav kur izmantot.

Tajaas fuurees iekshaa ir auto no Vaacijas, kurus ved uz Latviju izgriezt dpf un izprogrameet un tad vestu atpakalj uz De. Nedriikst apdziit
Smejas talak.. pec gada jus citu dziesmu dziedasiet.saliek emulatorus ieprograme dizeļgeitu un vis strada. Bet mani tas taka baigi nesatrauc,jo nebrauca ar dizeli
Offline
abyss
05. May 2024, 17:11 #5464

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7943

Braucu ar: e39 523

Ev ļoti labi der, lai pārnestu piesārņojumu no vienas vietas uz citu. Es būtu ļoti priecīgs, ja Rīgā visi brauktu ar EV. Bet kopumā pasaulē ev nekādas problēmas nerisina.
Offline
ezis_
05. May 2024, 17:37 #5465

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


05 May 2024, 17:11:45 @abyss rakstīja:
Ev ļoti labi der, lai pārnestu piesārņojumu no vienas vietas uz citu. Es būtu ļoti priecīgs, ja Rīgā visi brauktu ar EV. Bet kopumā pasaulē ev nekādas problēmas nerisina.
Nu bet DPF jau strada identiski, uzkraj cietas daļiņss pilsetvide, bet baigas jau tapat tas pasakums tiek ar regeneraciu/izdedzinats un izmests atmosfera.Kur prikols ? tas ka uzkratie mesli tiek izmesti ara arpus pilsetas ?
Offline
Lafter
05. May 2024, 17:44 #5466

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 27052

Braucu ar: wv


05 May 2024, 16:43:40 @foobar rakstīja:
Izskatās, ka nekā jauna nav, nabagi ar pirkstu pie deniņiem joprojām jūtās labi, jo pirksts masē deniņus
manis minētie nabagi paņem ar pārskaitījumu q5, x5, cayeni pārejot no Teslas, Jaguar utt. Galvenais ir sevi mierināt. Kā teicu- jānodala pilsēta un àrpuse. Kamēr līzē teslu maksā/kredītā. Kā lielākā daļa elektro auto fanu ko zinu Latvijā. Pirms 10 gadiem NO līdzīgi visi runāja. Tagad sajūsma ir krietni noplakusi. Arī no tiem kuri pirka elektro auto- vismaz Oslo galā bija arguments par sabiedrisko joslu lietošanu. Kā to nogriezīs- ko jau dara. Tā sāksies ñurdēšana- kas jau ir. Tieši tas pats notiek dažos usa štatos. Cik parunāju ar pazīstamajiem. Tur the same. Bonusi kā nogriezti- cilvēki pāriet uz iekšdedzi. Runa par FL un La štatiem. Citos nezinu. Latvija ir iepalikusi- kad sasniegs tàdu El auto % kā citur. Ar visām tīkla jaudas problēmām, uzlādes rindām utt. Un nav jautājums vai tas būs- bet kad! Tad varēs spriest. Līdz tam vēl Latvijai patāls cełš ejams. Ņemot vērā pat esošo elektrifikāciju kāda bija No jau pirms tam! Runa par apsildes štekeriem var teikt katrā parkingā ieskaitot darba vietu stāvlaukumus. Daļa zin par ko runāju. Un pat ar to visu sasniedzot noteiktu % sākās problēmas. Par ko raksta avîzēs, runā ziñās jau pēdējos 3 gadus jau intensīvi.

Nesen Aftenposten- tulkots
Saskaņā ar NBS (Norvēģijas Automobiļu asociācijas) uzlādes plānu 2019. gadā mums bija jāizbūvē kopumā 70 000 kilovatu, lai neatpaliktu no augošā elektromobiļu parka. Tika uzbūvēti 40 000 kilovatu. Tas nodrošina 30 000 kilovatu apakšjaudu, kas atbilst 200 zibens lādētājiem (liela jauda vismaz 150 kW) vai 600 ātrās lādētājiem (50 kW jauda).

– Mēs jau esam tālu atpalikuši. 2025. gadā tiks pārdotas tikai nulles emisijas, taču tad mums ir jāseko līdzi maksas attīstībai. Ja tagad netiks veiktas nekādas darbības, mēs nonāksim milzīgas problēmas priekšā, saka Nils Sødals, NBS vecākais padomnieks komunikācijas jautājumos.
- Diemžēl mēs nevaram uzstādīt uzlādes stacijas vietās, kur zinām, ka zaudēsim naudu ikreiz, kad kāds pieslēgsies lādētājam, un daudzviet Norvēģijā uzlādes infrastruktūras izveide nav komerciāli ilgtspējīga, saka Fortum komunikācijas vadītājs Stians Matisens. – Rajoni tiešām ir izaicinājums.Līnijas kļūst daudz dārgākas, jo lietojums ir zems, un tāpēc tam ir ļoti nevienmērīga ietekme lauku apvidos kuros elektro auto nav kurētspējīgi. Tad nebūs nekādu stimulu, kas darbojas, un mēs nesasniegsim mērķi.

Eidsiva utt jau atsakās izbūvēt jaunas uzlādes stacijas, jo tur ir vieni mīnusi finansiāli. Dombås izsludināja konkursu uz uzlādes staciju būvniecību kalnā. Tāda specifiska vieta. Uzminiet cik pieteicās
Neviens !!!! Jo kāpēc uzñēmumam jāieguldās infrastruktūrā kuru atpelnīs pēc 100 gadiem. Pagaidām tas ir subsidèts pasākums nosacīti visos līmeños. Kad paies gadi un būs tikai el auto. Un îstās izmaksas uzliks uz el auto īpašniekiem. Tad parunāsim Tāpēc teicu- kad Latvija sasniegs to % kas jau ir citās valstīs, tad sāks uzpeldēt problēmas.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 05 May 2024, 18:21:14 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Online
Elviss
05. May 2024, 17:46 #5467

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21622

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Vienīgie, kas izmanto to griezi ir tīņi vafelē pie īres teslām. Eev lietotāji ir lielākie sēnes. Varbūt kaut kā iekritis tas acīs, bet tāds novērojums.

-----------------
Offline
ezis_
05. May 2024, 17:56 #5468

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


05 May 2024, 17:46:24 @Elviss rakstīja:
Vienīgie, kas izmanto to griezi ir tīņi vafelē pie īres teslām. Eev lietotāji ir lielākie sēnes. Varbūt kaut kā iekritis tas acīs, bet tāds novērojums.
Es to noveroju katru dienu bet atradas tak abižotie kuru nepalaida garam iespeju uzdirst
Man nav nekas pret EV ,bet tas ir nišas auto.. un katream pašam ir jaizverte vai tas ir ta verts.man ir paziņam ta EV škoda , brauc max 100km diena ir privatmaja kur ladet un vis ir kartoiba.
Offline
ezis_
05. May 2024, 18:00 #5469

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: T@C- R6 un citiem

Lefter ka jau parasti +1000 , piekritu uz 99%
Offline
Elviss
05. May 2024, 18:21 #5470

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21622

Braucu ar: VAZ 2101 80'


05 May 2024, 17:56:11 @ezis_ rakstīja:

05 May 2024, 17:46:24 @Elviss rakstīja:
Vienīgie, kas izmanto to griezi ir tīņi vafelē pie īres teslām. Eev lietotāji ir lielākie sēnes. Varbūt kaut kā iekritis tas acīs, bet tāds novērojums.
Es to noveroju katru dienu bet atradas tak abižotie kuru nepalaida garam iespeju uzdirst
Man nav nekas pret EV ,bet tas ir nišas auto.. un katream pašam ir jaizverte vai tas ir ta verts.man ir paziņam ta EV škoda , brauc max 100km diena ir privatmaja kur ladet un vis ir kartoiba.


Tak LV nekad viņi nebūs lielā skaitā.
Kuģi, ļočenes, fūres, kāds tur EV?! Tik nevajag lūdzu radīt piemērus.

Diemžēl, liela daļa EV braucēji ir sektanti, līdzigi kā praidā gājēji un velosipēdisti, (lai piedod normālie), kuriem ir tā viena taisnība un tā pat kā ar velosipēdu var braukt 24/27/365, tā par arī ar EV. Nu nav tā.


-----------------
Offline
ezis_
05. May 2024, 18:29 #5471

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


05 May 2024, 18:21:33 @Elviss rakstīja:

05 May 2024, 17:56:11 @ezis_ rakstīja:

05 May 2024, 17:46:24 @Elviss rakstīja:
Vienīgie, kas izmanto to griezi ir tīņi vafelē pie īres teslām. Eev lietotāji ir lielākie sēnes. Varbūt kaut kā iekritis tas acīs, bet tāds novērojums.
Es to noveroju katru dienu bet atradas tak abižotie kuru nepalaida garam iespeju uzdirst
Man nav nekas pret EV ,bet tas ir nišas auto.. un katream pašam ir jaizverte vai tas ir ta verts.man ir paziņam ta EV škoda , brauc max 100km diena ir privatmaja kur ladet un vis ir kartoiba.


Tak LV nekad viņi nebūs lielā skaitā.
Kuģi, ļočenes, fūres, kāds tur EV?! Tik nevajag lūdzu radīt piemērus.

Diemžēl, liela daļa EV braucēji ir sektanti, līdzigi kā praidā gājēji un velosipēdisti, (lai piedod normālie), kuriem ir tā viena taisnība un tā pat kā ar velosipēdu var braukt 24/27/365, tā par arī ar EV. Nu nav tā.

Runajot par kiģiem , ir jaunas prasibas , visem jaunajiem ir jabuit uztadietiem Škraberiem"kaste kas ir lidziga dpf , tikai izmera ka 2 konteineri Ir jau pasaules ostas kuros neielaiz kuģus kam nav skraberi. ustadit uz lietota kuģa to uzparikti maksa miljonu
Offline
martins_usars
05. May 2024, 19:24 #5472

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 842

Braucu ar: 2.0TDI

Pats kuģis gan jau arī ap ļimonu maksā Metāllūznis par ļimonu vai braucošs kuģis par diviem, kāda nahuj starpība Tā pat to ļimonu par PDF skraberi samaksās gala pircējs
Offline
Samsasi
05. May 2024, 19:31 #5473

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3677

Braucu ar:


05 May 2024, 13:50:34 @DimanC rakstīja:
1)Latvija nav sasniegusi un drīzumā nesasniegs tos bezizmešu transporta daudzumus, ko ir apņēmusies, tādēļ bonusus pie mums neatņems. gluži pretēji, būs vēl atbalsta programmas
2) Latvijai nav raksturīga tāda masveida ceļošana kā Norgē uz Lieldienu brīvdienām vai vasarā atvaļinājumos. tādēļ rindas nedraud.
3) attiecība ātrās uzlādes infrastruktūra pret EV skaitu Latvijā ir vismaz 3x labāka kā norvēģiem

Pagaidām panikai nav pamata.



Pamēģini vēl salīdzonat norgi ar lv .....
Offline
smudo
05. May 2024, 19:44 #5474

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3528

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


05 May 2024, 13:50:34 @DimanC rakstīja:
1)Latvija nav sasniegusi un drīzumā nesasniegs tos bezizmešu transporta daudzumus, ko ir apņēmusies, tādēļ bonusus pie mums neatņems. gluži pretēji, būs vēl atbalsta programmas
2) Latvijai nav raksturīga tāda masveida ceļošana kā Norgē uz Lieldienu brīvdienām vai vasarā atvaļinājumos. tādēļ rindas nedraud.
3) attiecība ātrās uzlādes infrastruktūra pret EV skaitu Latvijā ir vismaz 3x labāka kā norvēģiem

Pagaidām panikai nav pamata.


Par treso punktu - cik LV ir 200-350kW ladetaju? Daudz ir 50kw, kas ir aizvesture 2024 gada modernam EV. Pamazam 150kW vismaz sak paradities.
Offline
Arsm3ns
05. May 2024, 19:46 #5475

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 459

Braucu ar:

Beidziet stulboties. Mēs neesam izauguši līdz tam japiju līmenim, tātad nevaram tēlot zaļos delfīnus
Ja tesla ieskrietos 15sek līdz simtam un izskatītos kā cūkdelfīns, es gribētu redzēt kā norges "zaļi" domājošie to iemīlētu
Mēs izejam caur gana marazmātiskam laikmetam un lūdzu neaizmirsīsim, ka visu vada PīāRs un garīgs smegmārs. Sargiet sevi un nepadodaties gruzdošu bateriju smakai
Offline
Elviss
05. May 2024, 20:01 #5476

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21622

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Un kam tad tie baigie ieskrējieni ir? Premium klasei un teslai. Parejie ieskrienas, kā parasts bmw dīzelis.

-----------------
Offline
smudo
05. May 2024, 20:05 #5477

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3528

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


05 May 2024, 17:44:21 @Lafter rakstīja:

05 May 2024, 16:43:40 @foobar rakstīja:
Izskatās, ka nekā jauna nav, nabagi ar pirkstu pie deniņiem joprojām jūtās labi, jo pirksts masē deniņus
manis minētie nabagi paņem ar pārskaitījumu q5, x5, cayeni pārejot no Teslas, Jaguar utt. Galvenais ir sevi mierināt. Kā teicu- jānodala pilsēta un àrpuse. Kamēr līzē teslu maksā/kredītā. Kā lielākā daļa elektro auto fanu ko zinu Latvijā. Pirms 10 gadiem NO līdzīgi visi runāja. Tagad sajūsma ir krietni noplakusi. Arī no tiem kuri pirka elektro auto- vismaz Oslo galā bija arguments par sabiedrisko joslu lietošanu. Kā to nogriezīs- ko jau dara. Tā sāksies ñurdēšana- kas jau ir. Tieši tas pats notiek dažos usa štatos. Cik parunāju ar pazīstamajiem. Tur the same. Bonusi kā nogriezti- cilvēki pāriet uz iekšdedzi. Runa par FL un La štatiem. Citos nezinu. Latvija ir iepalikusi- kad sasniegs tàdu El auto % kā citur. Ar visām tīkla jaudas problēmām, uzlādes rindām utt. Un nav jautājums vai tas būs- bet kad! Tad varēs spriest. Līdz tam vēl Latvijai patāls cełš ejams. Ņemot vērā pat esošo elektrifikāciju kāda bija No jau pirms tam! Runa par apsildes štekeriem var teikt katrā parkingā ieskaitot darba vietu stāvlaukumus. Daļa zin par ko runāju. Un pat ar to visu sasniedzot noteiktu % sākās problēmas. Par ko raksta avîzēs, runā ziñās jau pēdējos 3 gadus jau intensīvi.

Nesen Aftenposten- tulkots
Saskaņā ar NBS (Norvēģijas Automobiļu asociācijas) uzlādes plānu 2019. gadā mums bija jāizbūvē kopumā 70 000 kilovatu, lai neatpaliktu no augošā elektromobiļu parka. Tika uzbūvēti 40 000 kilovatu. Tas nodrošina 30 000 kilovatu apakšjaudu, kas atbilst 200 zibens lādētājiem (liela jauda vismaz 150 kW) vai 600 ātrās lādētājiem (50 kW jauda).

– Mēs jau esam tālu atpalikuši. 2025. gadā tiks pārdotas tikai nulles emisijas, taču tad mums ir jāseko līdzi maksas attīstībai. Ja tagad netiks veiktas nekādas darbības, mēs nonāksim milzīgas problēmas priekšā, saka Nils Sødals, NBS vecākais padomnieks komunikācijas jautājumos.
- Diemžēl mēs nevaram uzstādīt uzlādes stacijas vietās, kur zinām, ka zaudēsim naudu ikreiz, kad kāds pieslēgsies lādētājam, un daudzviet Norvēģijā uzlādes infrastruktūras izveide nav komerciāli ilgtspējīga, saka Fortum komunikācijas vadītājs Stians Matisens. – Rajoni tiešām ir izaicinājums.Līnijas kļūst daudz dārgākas, jo lietojums ir zems, un tāpēc tam ir ļoti nevienmērīga ietekme lauku apvidos kuros elektro auto nav kurētspējīgi. Tad nebūs nekādu stimulu, kas darbojas, un mēs nesasniegsim mērķi.

Eidsiva utt jau atsakās izbūvēt jaunas uzlādes stacijas, jo tur ir vieni mīnusi finansiāli. Dombås izsludināja konkursu uz uzlādes staciju būvniecību kalnā. Tāda specifiska vieta. Uzminiet cik pieteicās
Neviens !!!! Jo kāpēc uzñēmumam jāieguldās infrastruktūrā kuru atpelnīs pēc 100 gadiem. Pagaidām tas ir subsidèts pasākums nosacīti visos līmeños. Kad paies gadi un būs tikai el auto. Un îstās izmaksas uzliks uz el auto īpašniekiem. Tad parunāsim Tāpēc teicu- kad Latvija sasniegs to % kas jau ir citās valstīs, tad sāks uzpeldēt problēmas.


Norvegi bagati - valsts var atlauties subsidet. Mums bus grutak. LV pluss, ka mums mazi attalumi, bet japatur prata, ka ICE brauceji subside celu uzturesanu un pa virsu vel paliek budzetam nauda. Kada bridi parkapjot uz EV lielakajai masai, kas brauc lielus km, sis bus jautajums, kas ari bus jarisina. Bet ka jau seit esmu teicis, 80+% pilnigi vienalga, ar ko braukt, benzinu, klabosu dizeli vai EV - ka tikai lētāk makam.

Vel paradas publiski info, ka pec nakamajam EP velesanam zalais kurss paliks pragmatiskaks. Vai tas skars ari auto jomu - dzivosim, redzesim.
Offline
ezis_
05. May 2024, 20:20 #5478

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1179

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


05 May 2024, 19:24:50 @martins_usars rakstīja:
Pats kuģis gan jau arī ap ļimonu maksā Metāllūznis par ļimonu vai braucošs kuģis par diviem, kāda nahuj starpība Tā pat to ļimonu par PDF skraberi samaksās gala pircējs
Seit gan tu maldies.. Panamax sistemas suhagruz, tankers maksa 250 ļemas čainas izpildijuma... Koreja,Japana stupri dargak. 20 gadus vecs aprusejis luznis maksa 25-50 uzlikt uzparikti pa miljoinu tur ir siknauda.
Offline
Arsm3ns
05. May 2024, 20:24 #5479

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 459

Braucu ar:

Kāds var paskaidrot, kāpēc būtu jāsubsidē šis izvirtuļu pasākums? Mums beterijas, mēs zaļi, glušaka nav, pērkam auto pa 60k, lūdzu no budžeta piemetiet 5k..
Fisās ka irst! Ja savāksies vegāniski zālēdāji, kuri nepatērē gaļu, bet ēd sparģeļus, jūs sametīsiet budžetnaudu, lai sparģeļi būtu šamējiem bezmaksas?
Offline
Samsasi
05. May 2024, 20:25 #5480

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3677

Braucu ar:


05 May 2024, 20:24:25 @Arsm3ns rakstīja:
Kāds var paskaidrot, kāpēc būtu jāsubsidē šis izvirtuļu pasākums? Mums beterijas, mēs zaļi, glušaka nav, pērkam auto pa 60k, lūdzu no budžeta piemetiet 5k..
Fisās ka irst! Ja savāksies vegāniski zālēdāji, kuri nepatērē gaļu, bet ēd sparģeļus, jūs sametīsiet budžetnaudu, lai sparģeļi būtu šamējiem bezmaksas?
zļais kurss.... kas māk, tam nāk...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo