Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
CP17
10. Dec 2021, 17:50 #3301

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Neko nesapratu, ar kuru aizbraukšu līdz 200km laukiem, ar 120AH?
Offline
CP17
10. Dec 2021, 17:55 #3302

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


10 Dec 2021, 17:51:12 @koderis rakstīja:
Nevienā auto klimatu ziemā negriežu virs +18 Kur ir jēga no tiem +21,5 grādiem, ja auto salons nekad tik ļoti neuzsilst un pečka pa tukšo pūš karstu gaisu Bet pieļauju, ka dīzelis, kurš uzsilst pēc 200km nobrauktiem pa šoseju, strādā savādāk un vajag likt uz HI, lai dirsa pie benķa nepiesaltu

p.s.
besy tosteri, kuri velkās ar 45km/h

p.p.s.
skauž tosteru apsilde

Tev laikam nav bijis 100% stradājoš diesel, man trolejbusu pat piesilda Berģi-Jugla 3min laikā ar +21 ok logs atsalst pie -20 un var atvērt pie Juglas Nestes tik kādi 200km

[ Šo ziņu laboja CP17, 10 Dec 2021, 18:11:26 ]

Offline
RS7
10. Dec 2021, 18:05 #3303

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu


10 Dec 2021, 17:51:12 @koderis rakstīja:
Nevienā auto klimatu ziemā negriežu virs +18 Kur ir jēga no tiem +21,5 grādiem, ja auto salons nekad tik ļoti neuzsilst un pečka pa tukšo pūš karstu gaisu Bet pieļauju, ka dīzelis, kurš uzsilst pēc 200km nobrauktiem pa šoseju, strādā savādāk un vajag likt uz HI, lai dirsa pie benķa nepiesaltu

p.s.
besy tosteri, kuri velkās ar 45km/h

p.p.s.
skauž tosteru apsilde

vagā stāv ziema/vasara 22 automātā
Bet tās visas ir nianses, iespējams kuņā +18 ir pietiekoši silts. Jāieliek termometrs
Offline
Mixzzz
11. Dec 2021, 03:33 #3304

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2634

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


10 Dec 2021, 18:05:37 @RS7 rakstīja:

10 Dec 2021, 17:51:12 @koderis rakstīja:
Nevienā auto klimatu ziemā negriežu virs +18 Kur ir jēga no tiem +21,5 grādiem, ja auto salons nekad tik ļoti neuzsilst un pečka pa tukšo pūš karstu gaisu Bet pieļauju, ka dīzelis, kurš uzsilst pēc 200km nobrauktiem pa šoseju, strādā savādāk un vajag likt uz HI, lai dirsa pie benķa nepiesaltu

p.s.
besy tosteri, kuri velkās ar 45km/h

p.p.s.
skauž tosteru apsilde

vagā stāv ziema/vasara 22 automātā
Bet tās visas ir nianses, iespējams kuņā +18 ir pietiekoši silts. Jāieliek termometrs
vovo, pordā silts bija ar 24/25C. E91 silts jau bija ar 19C un egolpā kkas ap 21-22. Lkm atkarīgs kurā pakaļā temp sensori iebāzti.
Offline
diesel
11. Dec 2021, 12:08 #3305

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9


11 Dec 2021, 11:35:06 @XK220 rakstīja:

10 Dec 2021, 17:46:27 @RS7 rakstīja:

10 Dec 2021, 16:36:31 @XK220 rakstīja:

09 Dec 2021, 22:14:48 @badmoon rakstīja:

09 Dec 2021, 14:09:34 @XK220 rakstīja:
.... Iekāp, uzliec pečku uzreiz uz max lai atpūš logus, sēdekļa un stūres apsildi un pēc 3min salons silts, pečku nogriežu uz 18 grādiem. .....


eskimoss

Ir ļoti silti. Auto taču es sēžu mētelī. Vai Tu vasarā, +18 grādos arī mētelī staigā?
Ļoti palīdz sēdekļa un stūres apsilde. Pavisam cits komforts, nekā tikai silts gaiss.
Tev viss notiek savādāk nekā citiem cilvēkiem, bet tam ir ļoti labs attaisnojums - tu esi no jelgavas

Nāksies apbēdināt - es esmu no pļavniekiem. Tagad kādu laiku dzīvoju Jelgavas novadā. Tas ir tāpat kā teikt, ka Vangaži ir Rīgā, arī tak Rīgas rajons.

Agrāk dīzeļauto liku +22 grādus lai justu siltumu, EV tomēr ražo siltumu, nevis ņem lieko dzinēja saražoto. Dīzeļiem apkure ir miskaste, nevajag glorificēt tos sūdus ziemā. Neviens dīzelis nespēj uzsilt kamēr jau esi galapunktā lielos mīnusos, nerunājot par kaut kādiem webasto. Dīzelī man brauciens vienmēr bija cimdos.

Gluži tā nebūs gan. No kāda 2015.g. nāk B dzinēji BMW. Uzsilt 3 min.laikā, dīzelis vai benzīns vienalga.
Offline
Fandulis
11. Dec 2021, 12:31 #3306

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 12977

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Tas man atgādina apskatniekus, kuri max visu atrubī, svīst, salst, mūziku neklausās, brauc uz 70, lai tik tālāk aizbraukt un paslavēt.
Offline
edzulis
11. Dec 2021, 15:12 #3307

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Kāpēc i8 nav tik populārs kā i3? Teslas cenās, superauto izskats, lambo durvis, LV pižoņu zeme, bet i8 praktiski neredz
Offline
rinco
11. Dec 2021, 15:46 #3308

Kopš: 03. Jun 2008

Ziņojumi: 51

Braucu ar: i3s


10 Dec 2021, 17:41:16 @CP17 rakstīja:
Cik atšķiras tām i3/S blusām Range 120 AH vs 94 AH? Tas bez S, bet individuālis dārgāks pa 1k. Ir vērts, vai nākotnes klasika, jo AC nobraukta?


Nu es salīdzinātu i3 un i3s līdzīgi kā M paka. Brauc bez pakas un skaties uz citiem kuriem ir paka un domā, blin vajadzēja tomēr piemest m pakai

Virsbūve vizuāli atšķiras tikai ar krāsojumu, bet nu uzreiz var pateikt vai tu brauc ar "parasto" vai s un diski protams r20 kas ir mega vizuāla starpība

i3s labāk vadās tas ir 100% fakts. Tur vajag pagooglet tieši kādas bija tehniskās atšķirības

Un i3s ir jaudīgāks, neesmu braucis ar parasto, bet nu cēliens ir ļoti labs, pat no 100-140.

Par bateriju: man ir 120 AH versija, vasarā varu nobraukt 200-250km. Ziemā 150-200km. Takā man ikdienā jāveic max 150km, tad lādēju overnight mājās un nav problēma ar range.

Tā 94ah baterija man tomēr liekas ka ir drusku par maz.

Manuprāt i3 vai i3s ir šobrīd labākā "tipa premium" klases alternatīva cenu pieejamībā un range attiecībā.

Kā vienīgais auto ģimenē protams ka nav iedomājams, bet kā daily driver ir foršs.
Offline
AV
11. Dec 2021, 16:52 #3309

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17400

Braucu ar: 500

Ja netestet i3 un i3s tieši blakām, tad jaudas starpību īpaši nejūt.
Btw, facelift i3 ir iespējams noflashot no 170zs uz 184zs, jo dzelzi neatskiras.
Offline
Marex_FF6
11. Dec 2021, 18:01 #3310

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5300

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


11 Dec 2021, 15:12:09 @edzulis rakstīja:
Kāpēc i8 nav tik populārs kā i3? Teslas cenās, superauto izskats, lambo durvis, LV pižoņu zeme, bet i8 praktiski neredz

i8 nav EV
Offline
Marex_FF6
11. Dec 2021, 18:09 #3311

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5300

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


10 Dec 2021, 12:33:27 @Elviss rakstīja:
Interesanti, tajos lielajos mīnusos, cik tālu varat nobraukt ar nākotnes auto? Kāds ir samazinājums pret plus grādiem?


Rated range pie +22 un flat ceļu... estimated range = real range...

Offline
Marex_FF6
11. Dec 2021, 18:13 #3312

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5300

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


11 Dec 2021, 17:22:51 @Nixx rakstīja:

10 Dec 2021, 12:33:27 @Elviss rakstīja:
Interesanti, tajos lielajos mīnusos, cik tālu varat nobraukt ar nākotnes auto? Kāds ir samazinājums pret plus grādiem?




Nu zinkā.... galvenais, lai mājās tiek Pārējais - fofig

Es iepriekšējā nedēļā liku lai lāde sākas 05:30, tad uz izbraukšanas laiku man bija silts salons un ~ 60 %, ar kuriem tad man ikdienai pietiek. Vakarā ierados mājās ar ~ 25 %
Tāda ļurkāšana zemajos procentos esot laba bačai


Šis ir vēl viens EV fenomens, virs 80% lādēt neveselīgi un zem 20% arī nav labi izbraukt... vismaz Tesla par to bļauj un nemitīgi atgādina... Tā efektīvi var izmantot tikai 60% no kapacitātes, lai saglabātos pilna baterijas garantija, jo nu te nevar piedirst Teslu un pateikt, nē, es nekad nelēju pilnu un tukšu bāku neizbraucu... tur vse hodi zapisani...

[ Šo ziņu laboja Marex_FF6, 11 Dec 2021, 18:13:57 ]

Offline
HiJaCKeR
11. Dec 2021, 21:02 #3313

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4536

Braucu ar: BMW E90 330i

iekšdedze izkonkurēja tolaik elektro un uz tvaiku darbināmus auto. vai elektro patreiz var izkonkurēt iekšdedzi, domāju nē. uzspiest, jā var.

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 11 Dec 2021, 21:20:22 ]

Offline
diesel
12. Dec 2021, 00:50 #3314

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9


11 Dec 2021, 21:02:47 @HiJaCKeR rakstīja:
iekšdedze izkonkurēja tolaik elektro un uz tvaiku darbināmus auto. vai elektro patreiz var izkonkurēt iekšdedzi, domāju nē. uzspiest, jā var.

Tolaik, EV tika izkonkurēts tikai dēļ range un kad parādījās starteris iekšdedzei komfortam. Ja EV nodrošinās līdzīgu vai labāku kopējo veiktstpēju/kvalitāti tuvākajā nākotnē, viss, diemžēl, var mainīties.

[ Šo ziņu laboja diesel, 12 Dec 2021, 00:51:04 ]

Offline
DeeCee
12. Dec 2021, 01:52 #3315

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


11 Dec 2021, 21:02:47 @HiJaCKeR rakstīja:
iekšdedze izkonkurēja tolaik elektro un uz tvaiku darbināmus auto. vai elektro patreiz var izkonkurēt iekšdedzi, domāju nē. uzspiest, jā var.


tāpēc, ka tad bija pohuj uz izmešiem un piesārņojumu. ar moto pa Rīgu braucot bezvēja dienā var just cik ļoti pat neliela un ne pārāk bīvi apdzīvota pilsēta smird, ne tik tālā nākotnē uz iekšdedzes auto skatīsies kā uz naktspodiņu liešanu pa logu vai atkritumu dedzināšanu ugunskurā.

Nevar visu tikai rēķināt degvielā uz 100km, gaisa piesārņojums samērā dārgi izmaksā sajātajā veselībā, bet, attīstoties bateriju tehnoloģija, domāju ka jau tagad daudziem EV jau ir izdevīgāki un baterijas, kas ir glvenās izmaksas elektroauto, kļūs lētākas, kamēr iekšdedzes dzinēji kļūs sarežģītāki un sūdīgāki.

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 12 Dec 2021, 01:53:47 ]

Offline
markelis
12. Dec 2021, 08:04 #3316

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12856

Braucu ar: eFku

https://www.delfi.lv/auto/zinas/eiropa-populars...nu.d?id=53859783
Offline
Marex_FF6
12. Dec 2021, 08:17 #3317

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5300

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


12 Dec 2021, 01:52:58 @DeeCee rakstīja:

11 Dec 2021, 21:02:47 @HiJaCKeR rakstīja:
iekšdedze izkonkurēja tolaik elektro un uz tvaiku darbināmus auto. vai elektro patreiz var izkonkurēt iekšdedzi, domāju nē. uzspiest, jā var.


tāpēc, ka tad bija pohuj uz izmešiem un piesārņojumu. ar moto pa Rīgu braucot bezvēja dienā var just cik ļoti pat neliela un ne pārāk bīvi apdzīvota pilsēta smird, ne tik tālā nākotnē uz iekšdedzes auto skatīsies kā uz naktspodiņu liešanu pa logu vai atkritumu dedzināšanu ugunskurā.

Nevar visu tikai rēķināt degvielā uz 100km, gaisa piesārņojums samērā dārgi izmaksā sajātajā veselībā, bet, attīstoties bateriju tehnoloģija, domāju ka jau tagad daudziem EV jau ir izdevīgāki un baterijas, kas ir glvenās izmaksas elektroauto, kļūs lētākas, kamēr iekšdedzes dzinēji kļūs sarežģītāki un sūdīgāki.



Kamēr lielāko daļu pasaules enerģijas iegūs no fosilajiem, tikmēr EV and shit būs tikai acu aizmālēšana vēlētajiem, nekas cits... kvotas, un to bizness ir aizgājis neiedomājamā raznosā un liela daļa pasaules vareno tur audzē taukus, iepārdodot mums EV ideju.
Nevienu brīdi neesmu izvēlējies EV dēļ zaļuma vai ilgtzpējas, jo nekā zaļa tur nav un neuzskatu, ka pie esošās performances tuvāko 10 gadu laikā izdosies kaut pusi planētas pārsēdināt uz EV, tas nav reāli.
Offline
DeeCee
12. Dec 2021, 10:42 #3318

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

pat pie tīrām oglēm EV ar laiku apsteidz ICE, enerģijas ražošana ir liela problēma, atjaunojamie netur līdzi prasībām, tāpēc vajadzētu AES, kas ir visdrošākais enerģijas ražošanas veids, celt, lai nodrošinātu enerģiju līdz atjaunojamie gatavi

https://www.reuters.com/business/autos-transpor...cars-2021-06-29/


TL;DR rakstā pāris pētījumi par mūža co2, rezultāti samērā atšķiras, bet tā kā auto brauc virs 200k km tad tā pat sanāk tīrāk

If the electricity to recharge the EV comes entirely from coal, which generates the majority of the power in countries such as China and Poland, you would have to drive 78,700 miles to reach carbon parity with the Corolla, according to the Reuters analysis of data generated by Argonne's model.


University of Liege researcher Damien Ernst said in 2019 that the typical EV would have to travel nearly 700,000 km before it emitted less CO2 than a comparable gasoline vehicle. He later revised his figures down.

Now, he estimates the break-even point could be between 67,000 km and 151,000 km. Ernst told Reuters he did not plan to change those findings, which were based on a different set of data and assumptions than in Argonne's model.

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 12 Dec 2021, 10:44:16 ]

Offline
ParaTr00per
12. Dec 2021, 11:03 #3319

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2048

Braucu ar: pakaļpiedziņas plastmasas spaini vai spaini bez vāka


12 Dec 2021, 08:17:25 @Marex_FF6 rakstīja:

Kamēr lielāko daļu pasaules enerģijas iegūs no fosilajiem, tikmēr EV and shit būs tikai acu aizmālēšana vēlētajiem, nekas cits... kvotas, un to bizness ir aizgājis neiedomājamā raznosā un liela daļa pasaules vareno tur audzē taukus, iepārdodot mums EV ideju.
Nevienu brīdi neesmu izvēlējies EV dēļ zaļuma vai ilgtzpējas, jo nekā zaļa tur nav un neuzskatu, ka pie esošās performances tuvāko 10 gadu laikā izdosies kaut pusi planētas pārsēdināt uz EV, tas nav reāli.

nu ar kaut ko ir jāsāk. nevar svilināt zupu sēžot korķos pilsētā, jāsāk to svilināt citur un koncentrēti - to vieglāk organizēt efektīvāk (kur bija tā bilde ko Nixx iemeta?) un vieglāk arī savākt atkritumus. turklāt pārejot nākotnē uz vēju/sauli/atomu (vai torisonu laukiem ), EV "zaļums" kļūs tikai lielāks.

un nē, es nedomāju, ka EV būs nākotnes transporta līdzeklis, tie noteikti nebūs pa zemi braucami aparāti - līdz ko tehnoloģijas to atļaus tie būs VTOLi.
Offline
foobar
12. Dec 2021, 11:25 #3320

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6014

Braucu ar: M57TU2D30

https://youtu.be/u88j_Kmh8zg

Turning Oil Into Salt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo