Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 24 viesi un 6 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
Nixx
11. Jan 2021, 12:18 #2081

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 2141

Braucu ar:


11 Jan 2021, 11:47:09 @Edziz rakstīja:
Necitēšu palagu. Performance model 3 ir papildus 3mm pakāpiens centram, ja uzliek disku kam nav izfrēzēts šis pakāpiens viss ir slikti. Linkus likt powers neļauj. Googlē ierakstot "Tesla Model 3 Comprehensive Wheel Fitment Guide" ir bildes.


Šis ?

https://blog.modbargains.com/tesla-model-3-comp...l-fitment-guide/



ne man guči ne man naik
Attiecīgi nav tādu problēmu
Offline
Nixx
11. Jan 2021, 12:20 #2082

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 2141

Braucu ar:


11 Jan 2021, 12:06:55 @bmwaddict rakstīja:

11 Jan 2021, 11:35:05 @fxquadro rakstīja:

11 Jan 2021, 10:03:48 @bmwaddict rakstīja:
Kaa ir ar USA Teslaam Eiropaa? Cik lasiiju nepiecieshamas nelielas modifikaacijas bet Tesla nelaizhot klaat pie saviem chargeriem..


Var partaisīt ) tādi spečuki ir Latvijā. Gan ASV Teslas brauc pa LV ceļām (Īpaši S modeļi )un arī Modelis 3 (neatceros māšīnas numuru), itkai papļapāju ar īpašnieku par mašīnu


gribi teikt ka Tesla supercharge stacijas nebano VIN nummurus paarbuuveetiem US modeljiem? Neatnaaks updets kas izrubiis fast charge? shitas ir pats svariigaakais moments, paarbuuve pat ja taa ir sarezgjiita mani nebiedee es elektroniku sajeedzu bet biedee ka tas viss var izraadiities pa tuksho un palishu ar nelietojamu EV jo nu kaada jeega no EV ko nevar cilveeciigi uzlaadeet..


Ņemot vērā SuC skaitu @ LV - tā tiešām ir milzīga problēma
Offline
Nixx
11. Jan 2021, 12:21 #2083

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 2141

Braucu ar:


11 Jan 2021, 10:11:50 @smudo rakstīja:

11 Jan 2021, 09:58:24 @Nixx rakstīja:

09 Jan 2021, 16:27:43 @smudo rakstīja:
Vēl interesanti, ka Tesla atjaunojusi Eiropas Supercharger karti un Vācijā, piemēram 2021. gadā plāno izbūvēt 50 uzlādes stacijas ar 20-40 chargeriem katrā no tām. Stap citu kartē beidzot parādijusies arī Baltija ar uzlādes vietu Rīgā, Pērnavā un Kauņā. Latvijā, turklāt, būs vēl viens uzlādes punkts Rezeknē un mērķis ir tāds, lai ar Teslu var aizbraukt u Maskavu (iz arī punkts Maskavā un pa visu starp Maskavu un Latvijas robežu). Tiem, kas brauc uz Poliju vai Rietumeiropu ar Teslu, interesanta ziņa ir tas, ka Papildus Kauņas Superchargerim, jauna vieta paredzēta arī kaut kur pa visu starp Poliju un Belostoku. Vienīgā piebilde, ka Baltijas un pārējiem šeit minētajiem Polijas/Krievijas punktiem Tesla nav norādījusi konkrētu izbūves termiņu, kas nozīmē, ka tas visdrīzāk ir tikai 2022. gada vai vēl vēlākos plānos.


Tu parasti ļoti, ļoti korekti raksti, bet šeit ir dažas auzas

1. Baltija SuC kartē ir labu laiku. Bija solīts, ka jābūt gatavam "by 2020". Šogad, Teslisti ir nokaunējušies un revidējuši karti (datumus)
2. tajā kartē visu laiku bija Rīga (Salaspils) un Rēzekne. Arī KAuņa un Pērnava



Man ir pieseivots Kauņas un poļu skrīns



S-pilī un Rēzeknē bija tāds pats


Paldies par precizējumu.

P.S. Vakar biju aizbraucis pastaigāties uz Brenguļu meža takām gar Abulu un brucot atpakaļ uz Rīgu no A3/P14 krustojuma astē vienā brīdī iesēdās Model S, tad kādā brīdī apdzina un pavilka nedaudz (bet nu 200 īsti neviena brīdi nesasniedza), bet kaut kādi 15 km pirms Rīgas Tesla atmetās. Laikam sula sāka iet uz beigām? Katrā gadījumā šis EV braucējs nebrauca eco mode, kā liela daļa


Teslai jauda (būtiski) netiek samazināta, arī ja bačas paliek tukšas
Esmu braucis ar 3 % uz 150 km/h
Offline
bmwaddict
11. Jan 2021, 12:44 #2084

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 7914

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


11 Jan 2021, 12:20:05 @Nixx rakstīja:

11 Jan 2021, 12:06:55 @bmwaddict rakstīja:
gribi teikt ka Tesla supercharge stacijas nebano VIN nummurus paarbuuveetiem US modeljiem? Neatnaaks updets kas izrubiis fast charge? shitas ir pats svariigaakais moments, paarbuuve pat ja taa ir sarezgjiita mani nebiedee es elektroniku sajeedzu bet biedee ka tas viss var izraadiities pa tuksho un palishu ar nelietojamu EV jo nu kaada jeega no EV ko nevar cilveeciigi uzlaadeet..

Ņemot vērā SuC skaitu @ LV - tā tiešām ir milzīga problēma

vai man buutu tev jaaskaidro atshkjiriiba starp fast charge un super charge?
un arii supercharge ir svariigi perspektiivaa bet bez taas protams var iztikt.. galbais lai fast charge netiek ierobezhots.
sorry es tieshaam neesmu up to date par taam paarbuuves sekaam bet vispaar metu aci uz tesla 3 kaa variantu naakotnee.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 11 Jan 2021, 12:45:08 ]

Offline
Nixx
11. Jan 2021, 15:30 #2085

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 2141

Braucu ar:


11 Jan 2021, 12:44:23 @bmwaddict rakstīja:

11 Jan 2021, 12:20:05 @Nixx rakstīja:

11 Jan 2021, 12:06:55 @bmwaddict rakstīja:
gribi teikt ka Tesla supercharge stacijas nebano VIN nummurus paarbuuveetiem US modeljiem? Neatnaaks updets kas izrubiis fast charge? shitas ir pats svariigaakais moments, paarbuuve pat ja taa ir sarezgjiita mani nebiedee es elektroniku sajeedzu bet biedee ka tas viss var izraadiities pa tuksho un palishu ar nelietojamu EV jo nu kaada jeega no EV ko nevar cilveeciigi uzlaadeet..

Ņemot vērā SuC skaitu @ LV - tā tiešām ir milzīga problēma

vai man buutu tev jaaskaidro atshkjiriiba starp fast charge un super charge?
un arii supercharge ir svariigi perspektiivaa bet bez taas protams var iztikt.. galbais lai fast charge netiek ierobezhots.
sorry es tieshaam neesmu up to date par taam paarbuuves sekaam bet vispaar metu aci uz tesla 3 kaa variantu naakotnee.



Nu te laikam vietā vienoties par terminoloģiju

Fast (vai UK - rapid) čārdžers ir līdzstrāvas lādētājs. Ar vismaz 50 kW jaudu. Aparātus uzstāda un iekasē piķi "dajebkurš". Un klients var būt dajebkurš

Superčārdžs ir tas pats, bet Teslas uzstādīts & operēts. Un apkalpo tikai Teslas

Domāju, ka Teslu vari modificēt kā gribi, fāst čārdžeris strādās

Bet ir dzirdēts, ka Tesla no savas sys slēdz nost visādus trespasserus, saklapētās mašīnas un tml.

EU Teslai ir ccs kontakts, un tā mašīna ir kā bisexuāla - iet gan SuC, gan trešās puses čārdžeri - csdd, ionity...

US&a Teslai ir savs SuC ports. Eksistē adapters Chademo uz Tesla
Nezinu, kā ir ar CCS uz US&a SuC portu
Offline
fxquadro
11. Jan 2021, 23:09 #2086

Kopš: 09. Dec 2018

Ziņojumi: 39

Braucu ar: Gaidu BMW G22 US izsolēs


11 Jan 2021, 12:06:55 @bmwaddict rakstīja:

11 Jan 2021, 11:35:05 @fxquadro rakstīja:

11 Jan 2021, 10:03:48 @bmwaddict rakstīja:
Kaa ir ar USA Teslaam Eiropaa? Cik lasiiju nepiecieshamas nelielas modifikaacijas bet Tesla nelaizhot klaat pie saviem chargeriem..


Var partaisīt ) tādi spečuki ir Latvijā. Gan ASV Teslas brauc pa LV ceļām (Īpaši S modeļi )un arī Modelis 3 (neatceros māšīnas numuru), itkai papļapāju ar īpašnieku par mašīnu


gribi teikt ka Tesla supercharge stacijas nebano VIN nummurus paarbuuveetiem US modeljiem? Neatnaaks updets kas izrubiis fast charge? shitas ir pats svariigaakais moments, paarbuuve pat ja taa ir sarezgjiita mani nebiedee es elektroniku sajeedzu bet biedee ka tas viss var izraadiities pa tuksho un palishu ar nelietojamu EV jo nu kaada jeega no EV ko nevar cilveeciigi uzlaadeet..

Varēsi lādēt. Vai varēsi pa pilno no Teslas stacijām - to es nezinu )
Šo jautājumu jāpajautā arī kādieem Ukrainas lietotājiem, jo viņiem baigi daudz Tesla auto un gandrīz visi ir no ASV no izsolēm , viņiem nav nodokļu EV automobiļiem. Cik redzēju no youtube, čomi mierīgi brauc pa Eiropu un lādē arī ar Teslas čardzeriem. Apskati youtube kanalu teslaservice.kiev

[ Šo ziņu laboja fxquadro, 11 Jan 2021, 23:12:27 ]

Offline
Nixx
12. Jan 2021, 08:36 #2087

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 2141

Braucu ar:

Moelerī stāv bariņš e-apu. aplīmēti ar karguru krāsām


Spices 22 kW stacija sākusi normāli rādīt nodoto špani
Tesla parādīja, ka dabūjusi 74 kWh, aparāts rāda, ka iedevis 73,68.
Attīstot tālāk - mašīna siltumā izniekojusi 4.8 kWh
Mašīnas izpratnē tas ir SoC kāpums no 9 līdz 98 %
Bačas teorētiskā pilnā kapacitāte = 69.21 / 0.89 = 77.7 kWh
Offline
rihardsv
12. Jan 2021, 09:04 #2088

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1551

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


12 Jan 2021, 08:36:15 @Nixx rakstīja:
Moelerī stāv bariņš e-apu. aplīmēti ar karguru krāsām




Beidzot... Citādi jau sen sola, bet nevar piegādāt

Tad jau redzēs, kā šiem ies ar elektrovabolēm.
Offline
smudo
12. Jan 2021, 12:09 #2089

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 2075

Braucu ar:

Paziņa ar 4S, pēc pirmajām dienām sniegotajā Rīgā ir ļoti apmierināts, kā darbojas AWD sistēma. Auto ir siltumnoturīgie logi un heat pump. Stumdoties pa sniegoto Rīgu aukstajās dienās vidēji ap 30kWh uz 100 km (tas neieskaitot pre-heat pirms izbraukšanas). Ar Zoe bez sniega, bet mīnusos tādā pašā režīmā bija ap 26-27kWh (pirms aukstuma iestāšanās ap 16kWh). @Nixx - Par salīdzinošo testu ar Model 3, ko jautāji - konceptuāli sarunājām, ka varētu kopā kādā weekendā aptuveni 100km kopīgu maršrutu izbraukt, bet prātīgi būtu sagaidīt COVID ārkārtas stāvokļa atcelšanu.
Offline
Maxis
12. Jan 2021, 12:19 #2090

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10010

Braucu ar: F30 ‘19

Pēc asociācijas datiem, 2020.gadā Latvijā pārdoti kopumā 323 jauni elektroauto. Tostarp 108 Renault Zoe, 63 Volkswagen, 33 Nissan, 29 Hyundai, 16 Porsche Taycan, 14 Audi eTron, 12 BMW i3, 12 Mazda MX30, 11 Peugeot, astoņas Jaguar e-Pace un sešas Tesla.
Offline
bi-iskaps
12. Jan 2021, 16:41 #2091

Kopš: 09. Apr 2013

Ziņojumi: 10

Braucu ar:


06 Jan 2021, 16:36:30 @CP17 rakstīja:

06 Jan 2021, 09:43:31 @AV rakstīja:

06 Jan 2021, 02:19:16 @bi-iskaps rakstīja:
iegriezos PUTO pašapkalpošanās dušā un ar aktīvajām putām mazgāju auto, vēlāk to skalojot, gandrīz to zilo krāsu nomazgāju



Ja nav mehaniski bojājumi, tad brakjis
Lai CSDD samaina bez maksas, 2g garantija kā jebkurai precei

lieku betu, ka bezceris bet lai megjina


Jāpiekrīt, ka mana vaina, nepajautāju @CP17, kāds bija bets!

CSDD paši saka, ka dēļ tā čipa VNZ, nu to pašu, ko visiem tagad ar Covid vakcīnu plecā laiž, krāsa neesot tik noturīga, jo divas plastikāta kārts esot uz VNZ jālīmē. Zinātnes vārdā piekritu 6 men monitoringam, bet lai vai kā, CSDD maina VNZ bez maksas, vienu nokrāsoja atkārtoti, otru izgatavoja no jauna un operatīvi vienas dienas laikā arī tas viss tika izdarīts. Tas tā, ja nu kādam līdzīga problēma.

Offline
AV
12. Jan 2021, 17:07 #2092

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17150

Braucu ar: 500

Offline
Nixx
12. Jan 2021, 17:49 #2093

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 2141

Braucu ar:


12 Jan 2021, 12:09:08 @smudo rakstīja:
Paziņa ar 4S, pēc pirmajām dienām sniegotajā Rīgā ir ļoti apmierināts, kā darbojas AWD sistēma. Auto ir siltumnoturīgie logi un heat pump. Stumdoties pa sniegoto Rīgu aukstajās dienās vidēji ap 30kWh uz 100 km (tas neieskaitot pre-heat pirms izbraukšanas). Ar Zoe bez sniega, bet mīnusos tādā pašā režīmā bija ap 26-27kWh (pirms aukstuma iestāšanās ap 16kWh). @Nixx - Par salīdzinošo testu ar Model 3, ko jautāji - konceptuāli sarunājām, ka varētu kopā kādā weekendā aptuveni 100km kopīgu maršrutu izbraukt, bet prātīgi būtu sagaidīt COVID ārkārtas stāvokļa atcelšanu.


EV awd strādā ļoti forši

30 kWh/100 es tomēr nosauktu par diezgan lielu patēriņu

Vej kā man: arī AWD ar līdzīgu jaudu, bez siltumpumpja, ar plānajiem lodziņiem. Šodien. Tikai Rīga




Es teiktu - Pošs uz kopējā fona ir , visi etroni, polstari ir +/- līdzīgi. Bet Teslai ir kaut kāds witčkrafts





Par salīdzinājumu - gribās, bet raustās arī

Vēlāk nebūs diži liela jēga / interesanti. Ja saliek blakus, tad tagad, kad ir auksts. Siltā laikā jau visi labi, īstā seja atklājās aukstumā
Mož savelk uzpurnīšus / cimdiņus un pabraukā tagad ?
Offline
uteo
12. Jan 2021, 20:42 #2094

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 679

Braucu ar: Honda kivič

5dien, 6dien sola lielos mīnusu, aizbrauciet uz Latgali, kur visaukstāk būs un atpakaļ
Offline
jaks
12. Jan 2021, 23:19 #2095

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3064

Braucu ar:

Kurā brīdī jātrīc par covid......kad viens aiz otra brauksiet, vai kamēr latrs savā auto sildīsies lādējot
Offline
Mixzzz
12. Jan 2021, 23:33 #2096

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1796

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


11 Jan 2021, 15:30:39 @Nixx rakstīja:

11 Jan 2021, 12:44:23 @bmwaddict rakstīja:

11 Jan 2021, 12:20:05 @Nixx rakstīja:

11 Jan 2021, 12:06:55 @bmwaddict rakstīja:
gribi teikt ka Tesla supercharge stacijas nebano VIN nummurus paarbuuveetiem US modeljiem? Neatnaaks updets kas izrubiis fast charge? shitas ir pats svariigaakais moments, paarbuuve pat ja taa ir sarezgjiita mani nebiedee es elektroniku sajeedzu bet biedee ka tas viss var izraadiities pa tuksho un palishu ar nelietojamu EV jo nu kaada jeega no EV ko nevar cilveeciigi uzlaadeet..

Ņemot vērā SuC skaitu @ LV - tā tiešām ir milzīga problēma

vai man buutu tev jaaskaidro atshkjiriiba starp fast charge un super charge?
un arii supercharge ir svariigi perspektiivaa bet bez taas protams var iztikt.. galbais lai fast charge netiek ierobezhots.
sorry es tieshaam neesmu up to date par taam paarbuuves sekaam bet vispaar metu aci uz tesla 3 kaa variantu naakotnee.



Nu te laikam vietā vienoties par terminoloģiju

Fast (vai UK - rapid) čārdžers ir līdzstrāvas lādētājs. Ar vismaz 50 kW jaudu. Aparātus uzstāda un iekasē piķi "dajebkurš". Un klients var būt dajebkurš

Superčārdžs ir tas pats, bet Teslas uzstādīts & operēts. Un apkalpo tikai Teslas

Domāju, ka Teslu vari modificēt kā gribi, fāst čārdžeris strādās

Bet ir dzirdēts, ka Tesla no savas sys slēdz nost visādus trespasserus, saklapētās mašīnas un tml.

EU Teslai ir ccs kontakts, un tā mašīna ir kā bisexuāla - iet gan SuC, gan trešās puses čārdžeri - csdd, ionity...

US&a Teslai ir savs SuC ports. Eksistē adapters Chademo uz Tesla
Nezinu, kā ir ar CCS uz US&a SuC portu
Vismaz USA Tesla rubī nost sasistajiem Model S & X ne tikai superchargingu, bet arī fast chargingu. Rezultātā paliec tikai ar AC
Offline
Nixx
14. Jan 2021, 09:24 #2097

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 2141

Braucu ar:


12 Jan 2021, 23:33:47 @Mixzzz rakstīja:

11 Jan 2021, 15:30:39 @Nixx rakstīja:



US&a Teslai ir savs SuC ports. Eksistē adapters Chademo uz Tesla
Nezinu, kā ir ar CCS uz US&a SuC portu
Vismaz USA Tesla rubī nost sasistajiem Model S & X ne tikai superchargingu, bet arī fast chargingu. Rezultātā paliec tikai ar AC


Kontekstā ar to ko es rakstu šo situāciju ir bik grūti saprast

Cik es zinu, us&a neatkarīgie (vai trešo pušu) fāstčārdžeri ir ar ccs

vai vēl panasoniku čademo ir pietiekami populārs


Teslai ir savs ports - pavisam savādāks.

Tas ir gan lēnais, gan superčārdžs

Tad mans jautājums - kā viņi var norubīt fāstčardžu, ja tāda nemaz nav ?


==============

Man pīpls prasa - kā Tesla iet cauri putenim ?
Normāli iet

Vakardienas rezultāts
Offline
Nixx
Vakar, 15:24 #2098

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 2141

Braucu ar:

Epidēmijas dēļ Tukāns nobremzēja, bet tā kā baidījos palaist garām lielo aukstumu, izdomāju "laboratorijas darbu" veikt solo

Izlaidu šādu 100 km loku


Principā nekā traka nav. Pie -15 braucot vienmērīgi uz 100, patēriņš staigā ap 21 - 22 kWh/100


Principā to var labi redzēt arī šajā grafikā:

Aiz Olaines izdomāju iedot mizā, lai iesilst kārtīgi.

Ja aķis ir dabūjis iesilt, tad arī lādēšana nav problēma

40 kW ir principā gada vidējais ātrums. Ja ir ļoti karsts (+30), tad lādējas vēl ātrāk

Te lādēšanas grafiks



Smieklīgi, ka efektivitāte virs 100. Tas laikam tāpēc, ka aķis dabija atsilt, tādējādi atbrīvojās enerģija
Kopumā lādētājs iedeva 23,8 kWh, sanāk siltuma zudumi mazliet lielāki nekā parasti - pie 15 %.



Vēl patīkami pārsteidza "autopilots". Arī pa šādu ceļu gatavs stūrēt pats


Mazliet "nervozi", bet kopumā tika galā ar stūrēšanu
Offline
smudo
Vakar, 15:39 #2099

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 2075

Braucu ar:

Principā jau EV lielam aukstumam pat būtu jābūt mazāk "kaitīgam" kā ICE, kam aukstais starts un paiet ilgāks laiks, kamēr uzsilst. Es pieņemu, ka kādos 25 grādos, ja nav saulaina dienā Tev Tesla max kādas 15kWh vai pat nedaudz mazāk tērē braucot vienmērīgi uz 100kmh? Kas nozīmē, ka uz tā rēķina, ka nedaudz baterija jāpasilda un salons jāapsilda, rodas papildus patēriņš, kas pie -15 kā saprotu, pie tāda ātruma ir ar 21,5kWh, jeb papildus 6,5kWh uz 100 km, bet ar visu pietiek 300+ km, kas pie attīstītas uzlādes infrastruktūras pie LV attālumiem ir samērā pietiekami.
Offline
Instigater
Vakar, 16:04 #2100

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7255

Braucu ar: ne BMW

Interesanti palasīt vietējo pieredzi!
Offline

Moderatori: AV, BigArchi, CP17, Czars, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips