Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
Mixzzz
17. May 2021, 15:22 #1981

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Cik stulbi šobrīd būtu pirkt lietotu e-Golf? Nu 35.8kwh versiju, skatos cenas ap kādi 17-18k, ~50kkm nobraukti visiem. Pēc 2-3 gadi atbrīvoties no viņa, tik varētu būt ka nobraukums jau būtu ap 200kkm
Offline
ParaTr00per
17. May 2021, 21:11 #1982

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2048

Braucu ar: pakaļpiedziņas plastmasas spaini vai spaini bez vāka


17 May 2021, 15:22:25 @Mixzzz rakstīja:
Cik stulbi šobrīd būtu pirkt lietotu e-Golf? Nu 35.8kwh versiju, skatos cenas ap kādi 17-18k, ~50kkm nobraukti visiem. Pēc 2-3 gadi atbrīvoties no viņa, tik varētu būt ka nobraukums jau būtu ap 200kkm

auto ļoti ok, brauc kā pasāts
bet skaties rūsu. arī divgadīgam.
Offline
GirtzB
17. May 2021, 21:17 #1983

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


17 May 2021, 15:22:25 @Mixzzz rakstīja:
Cik stulbi šobrīd būtu pirkt lietotu e-Golf? Nu 35.8kwh versiju, skatos cenas ap kādi 17-18k, ~50kkm nobraukti visiem. Pēc 2-3 gadi atbrīvoties no viņa, tik varētu būt ka nobraukums jau būtu ap 200kkm

Ļoti ok izvēle. Tikai rūsa kā jau visiem jauni auto.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Linkevicius
17. May 2021, 22:06 #1984

Kopš: 04. Mar 2021

Ziņojumi: 1014

Braucu ar:

Kādas ir servisa apkopes e dranduļetam?

Iekšdedzdzinējniekuem skaidrs - dzinēja eļļa, automātkārbas eļļa, filtri un tādā garā.

Offline
Linkevicius
17. May 2021, 22:13 #1985

Kopš: 04. Mar 2021

Ziņojumi: 1014

Braucu ar:

Tas, ka lieku reizi paslavē sevi par savu izvēi, par to bazara nav. Labāk pastāsti kāda veida apkopes ir e drotiem?
Offline
Kaross
17. May 2021, 22:17 #1986

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

. tikai kā trešo auto. Pat ne otro.

Spied "Play", lai skatītos video!


-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Linkevicius
17. May 2021, 22:20 #1987

Kopš: 04. Mar 2021

Ziņojumi: 1014

Braucu ar:


17 May 2021, 22:16:14 @Nixx rakstīja:

17 May 2021, 22:06:30 @Linkevicius rakstīja:
Kādas ir servisa apkopes e dranduļetam?

Iekšdedzdzinējniekuem skaidrs - dzinēja eļļa, automātkārbas eļļa, filtri un tādā garā.




Teslai - reizi gadā jāpārbauda bremžu eļļa. Ja nepieciešams - nomaiņa
Salona filtru pēc vajadzības maina klients pats. @ IC Mahle maksā 2 X 17 €, ja nu interesē
Vēl pavasarī riepas mainot palūdzu noņemt & notīrīt abas pannas (es daudz braucu pa grantenēm) un uztaisīt bremžu suportiem apkopīti.


Golfam ir intervāls. 20k km. Tiešām neredzu jēgu. Lolleris paņem 50 € par "vizuālo apskati" Uzskaita, cik punktos rūsa nāk ārā

Kas tad par apkopi, ja vizuāli novērtē ruslanu?!!!
Offline
Linkevicius
17. May 2021, 22:36 #1988

Kopš: 04. Mar 2021

Ziņojumi: 1014

Braucu ar:

Iekšdedzniekiem malu malās visādās pažobelēs ir visāda veida komforta bloki. Viens atbild par pagriezinu rādītājiem, cits atbild par aizmugējo loga tīrātu, cits atbild par pretaizdzīšanu, cits atbild par klimata kontroli, cits par masēšanu vadītāja sēdeklī.
Viss ir labi un jauki, kad problēmu nav. Problēmas sākas tad, kad šie vadības bloki tiek nopludināti...
Citi par slīkoņiem kļūst, jo drenāžas ciet, attiecīgi ūdens noplūst tāda vai citāda veida blokiem. Citos scenārijos, bloki mirst, jo draivers nenokrata sniegu no zābaku pazolēm, attiecīgi, izkūstot sniegam, kondensāts saēd un iemetas zaļais vados.

Tīri, interese pēc, šāda veida problēmas e drotos ir/nav?
Offline
Instigater
17. May 2021, 22:42 #1989

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Un teslās tam modulim zem kondiškas/pečkas sākotnēji bija auzas ar nopludināšanu, atrisināja uzliekot modulim jumtiņu virsū, lai uzreiz uz grīdas notek zem paklāja.
Offline
Linkevicius
17. May 2021, 22:44 #1990

Kopš: 04. Mar 2021

Ziņojumi: 1014

Braucu ar:


17 May 2021, 22:39:46 @Nixx rakstīja:

17 May 2021, 22:36:37 @Linkevicius rakstīja:
Iekšdedzniekiem malu malās visādās pažobelēs ir visāda veida komforta bloki. Viens atbild par pagriezinu rādītājiem, cits atbild par aizmugējo loga tīrātu, cits atbild par pretaizdzīšanu, cits atbild par klimata kontroli, cits par masēšanu vadītāja sēdeklī.
Viss ir labi un jauki, kad problēmu nav. Problēmas sākas tad, kad šie vadības bloki tiek nopludināti...
Citi par slīkoņiem kļūst, jo drenāžas ciet, attiecīgi ūdens noplūst tāda vai citāda veida blokiem. Citos scenārijos, bloki mirst, jo draivers nenokrata sniegu no zābaku pazolēm, attiecīgi, izkūstot sniegam, kondensāts saēd un iemetas zaļais vados.

Tīri, interese pēc, šāda veida problēmas e drotos ir/nav?


Atceries, ka e-drotos tomēr ir vismaz 400 vai pat 800 V
Attiecīgi par nopludināšanu vēl neviens nav sūdzējies



Runa nav par to, cik volti ir.

Runa ir par to, vai visāda veida bloki e drotā, saliīdzinājumā ar iekšdedzniekiem ir izvietoti tā, lai tehnisku problēmu nebūtu.

Offline
DimanC
18. May 2021, 08:50 #1991

Kopš: 07. Jan 2004

Ziņojumi: 302

Braucu ar: elektrību


17 May 2021, 22:39:46 @Nixx rakstīja:

17 May 2021, 22:36:37 @Linkevicius rakstīja:
Iekšdedzniekiem malu malās visādās pažobelēs ir visāda veida komforta bloki. Viens atbild par pagriezinu rādītājiem, cits atbild par aizmugējo loga tīrātu, cits atbild par pretaizdzīšanu, cits atbild par klimata kontroli, cits par masēšanu vadītāja sēdeklī.
Viss ir labi un jauki, kad problēmu nav. Problēmas sākas tad, kad šie vadības bloki tiek nopludināti...
Citi par slīkoņiem kļūst, jo drenāžas ciet, attiecīgi ūdens noplūst tāda vai citāda veida blokiem. Citos scenārijos, bloki mirst, jo draivers nenokrata sniegu no zābaku pazolēm, attiecīgi, izkūstot sniegam, kondensāts saēd un iemetas zaļais vados.

Tīri, interese pēc, šāda veida problēmas e drotos ir/nav?


Atceries, ka e-drotos tomēr ir vismaz 400 vai pat 800 V
Attiecīgi par nopludināšanu vēl neviens nav sūdzējies

Tev kaut kāda hroniska kaite skaļi deklarēt nepatiesus, kategoriskus apgalvojumus. kas tas par "neviens nav sūdzējies" - Tu visus pasaules servisos esi statistiku ievācis?

Tepat no Grobiņas servisa vīriem esmu redzējis vilkmes baterijas bildes, kur mitrums/ūdens padarījis ļaunumu un baterija metama.
Offline
robbielv
18. May 2021, 09:01 #1992

Kopš: 10. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: plēsoni


17 May 2021, 22:39:46 @Nixx rakstīja:

17 May 2021, 22:36:37 @Linkevicius rakstīja:
Iekšdedzniekiem malu malās visādās pažobelēs ir visāda veida komforta bloki. Viens atbild par pagriezinu rādītājiem, cits atbild par aizmugējo loga tīrātu, cits atbild par pretaizdzīšanu, cits atbild par klimata kontroli, cits par masēšanu vadītāja sēdeklī.
Viss ir labi un jauki, kad problēmu nav. Problēmas sākas tad, kad šie vadības bloki tiek nopludināti...
Citi par slīkoņiem kļūst, jo drenāžas ciet, attiecīgi ūdens noplūst tāda vai citāda veida blokiem. Citos scenārijos, bloki mirst, jo draivers nenokrata sniegu no zābaku pazolēm, attiecīgi, izkūstot sniegam, kondensāts saēd un iemetas zaļais vados.

Tīri, interese pēc, šāda veida problēmas e drotos ir/nav?


Atceries, ka e-drotos tomēr ir vismaz 400 vai pat 800 V
Attiecīgi par nopludināšanu vēl neviens nav sūdzējies



Tieši tāpēc pie apkopes tiek veikta vizuālā pārbaude, lai konsjūmers nedabūtu tos 400V, brīdinājuma uzlīmes, vadi, HV komponentes, aizsargi
Visādi citādi pie apkopes pārbauda to pašu ko ICE auto: kluči, diski, ritošā, "sētnieki" + plānotie darbi: slalōma filtrs/bremžu šķidrums.

Par blokiem: Uz doto brīdi EV pārsvarā lieto tos pašus blokus ko ICE auto komforta funkcijām, taka starpības nav (nezināšu par Tešlu), citādi augstsprieguma komponentēm ir krietni augstākas prasības bloku/štekeru hermetiskumam un vadu aizsardzībai.

P.S. Galvenais lai EVam eļļa pa vadiem neaiceļo līdz ECU

[ Šo ziņu laboja robbielv, 18 May 2021, 09:02:14 ]

Offline
subaru
18. May 2021, 10:23 #1993

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10173

Braucu ar: rokām uz stūres

tieši tā - visi tie komforta bloki tak arī EV auto darbojas uz 12 voltiem.
nav tā, ka sēdekļu apsilde iet uz 800 V un sāk sprakšķēt, kad ieslēdz
Offline
viagris
18. May 2021, 10:59 #1994

Kopš: 06. Jul 2004

Ziņojumi: 4647

Braucu ar:


18 May 2021, 08:50:50 @DimanC rakstīja:

17 May 2021, 22:39:46 @Nixx rakstīja:

17 May 2021, 22:36:37 @Linkevicius rakstīja:
Iekšdedzniekiem malu malās visādās pažobelēs ir visāda veida komforta bloki. Viens atbild par pagriezinu rādītājiem, cits atbild par aizmugējo loga tīrātu, cits atbild par pretaizdzīšanu, cits atbild par klimata kontroli, cits par masēšanu vadītāja sēdeklī.
Viss ir labi un jauki, kad problēmu nav. Problēmas sākas tad, kad šie vadības bloki tiek nopludināti...
Citi par slīkoņiem kļūst, jo drenāžas ciet, attiecīgi ūdens noplūst tāda vai citāda veida blokiem. Citos scenārijos, bloki mirst, jo draivers nenokrata sniegu no zābaku pazolēm, attiecīgi, izkūstot sniegam, kondensāts saēd un iemetas zaļais vados.

Tīri, interese pēc, šāda veida problēmas e drotos ir/nav?


Atceries, ka e-drotos tomēr ir vismaz 400 vai pat 800 V
Attiecīgi par nopludināšanu vēl neviens nav sūdzējies

Tev kaut kāda hroniska kaite skaļi deklarēt nepatiesus, kategoriskus apgalvojumus. kas tas par "neviens nav sūdzējies" - Tu visus pasaules servisos esi statistiku ievācis?

Tepat no Grobiņas servisa vīriem esmu redzējis vilkmes baterijas bildes, kur mitrums/ūdens padarījis ļaunumu un baterija metama.


Pieļauju, ka Nixx bija domājis kā melnu joku, ka ja kāds ir nopludināts, tad ir nosists ar elektrību un līdz ar to nav sūdzējies
Offline
Mixzzz
18. May 2021, 14:43 #1995

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


17 May 2021, 22:00:40 @Nixx rakstīja:

17 May 2021, 15:22:25 @Mixzzz rakstīja:
Cik stulbi šobrīd būtu pirkt lietotu e-Golf? Nu 35.8kwh versiju, skatos cenas ap kādi 17-18k, ~50kkm nobraukti visiem. Pēc 2-3 gadi atbrīvoties no viņa, tik varētu būt ka nobraukums jau būtu ap 200kkm


Man saimniecībā tāds ir
65.000 km noripojis. O problēmu.
Pieder SIjai. Pa 2 gadiem nodokļos un TA jāsamaksā 270 €
Apkopes - katri 20.000 km ~ 120 - 150 €

Pirms gada bija viena lieka mašīna, bija dilemma, kuru sist gaisā - XC90 vai Golfu. Sieva izvēlējās palikt pie e-mašīnas. Un ir ļoti apmierināta. Viņa ir kļuvusi par lielāku ekofašistu nekā es

Nemelošu, pirmajā solī ieliku pārdošanā abas mašīnas. Par abām bija interese, arī poeristi aktīvi interesējās, bet ne1 nepaņēma. Tad izlēmām Volvo sist gaisā un to noliku Mūsmotora placī, no kura tas aizgāja nedēļas laikā.
Tā tikai spekulācija, mby no lollera plača golfs arī būtu labi aizgājis.

Lai vai kā, man tai mašīnai ir pielietojums arī nākotnē. Būs studentu dampis Nu, ja jaunatne izdomās mācīties Rīgā. Vēl gads laika

Ekspluatācija pa lēto, nodokļi tuvu o. Lai pūst manā sētā. Ko arī tā mašīna dara . vw cinku laikam nepazīst

hmm, nu labi. Kādam ir nojausma cik tam auto būs atlikusī vērtība kad nobraukums būs pāris 200kkm pēc 3 gadiem? 5k?
Offline
ParaTr00per
18. May 2021, 21:04 #1996

Kopš: 07. Oct 2005

Ziņojumi: 2048

Braucu ar: pakaļpiedziņas plastmasas spaini vai spaini bez vāka


17 May 2021, 22:06:30 @Linkevicius rakstīja:
Kādas ir servisa apkopes e dranduļetam?

Iekšdedzdzinējniekuem skaidrs - dzinēja eļļa, automātkārbas eļļa, filtri un tādā garā.




i3 reizi 2 gados pie dīlera "apkokpe" - bremžu šķidruma tests, bremžu disku/kluču atlikuma novērtēšana, salona filtra maiņa. kaut kā tā nākošgad janvārī uzzināšu tuvāk
Offline
robbielv
19. May 2021, 10:38 #1997

Kopš: 10. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: plēsoni


18 May 2021, 17:28:05 @Nixx rakstīja:



Labāk būtu nofočējis inspekcijas čeklisti, tad saprastu ko pārbauda
Offline
BigDog24
19. May 2021, 11:04 #1998

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 829

Braucu ar: dīzeli


19 May 2021, 10:38:45 @robbielv rakstīja:

Labāk būtu nofočējis inspekcijas čeklisti, tad saprastu ko pārbauda


Man tik šķiet, ka tur var sanākt vilšanās epopeja, kad ieraugi tās nobīdes no rūpnīcas noteiktā ( erwinā var dikti detalizēti visu redzēt )
Offline
VVRECK
19. May 2021, 11:47 #1999

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488

Ir kāds no šejienes ar EV VNZ EX-16?
Atradu viņa caurlaidi..
Offline
Linkevicius
19. May 2021, 20:47 #2000

Kopš: 04. Mar 2021

Ziņojumi: 1014

Braucu ar:


18 May 2021, 17:28:05 @Nixx rakstīja:


Pa lielam ļoti lēta apkope, tas tā bez ironijas. Viss jauki un labi.

Ironiju ieslēgšu.
Kas tad tas tāds par salona filtru, ja maksā 38.41 eur bez bezpēvēen (ar pvn 46.4?

Filtra kods - 5q0819669



Piemēram, veikalā www.autospares.lv filtrs maksā 19.60 eur (pvn iekļauts)
www.etk.lv filtrs maksā 34.07 eur (pvn iekļauts)

Lojalitāte Moller pret klientu nekāda nav? )))

[ Šo ziņu laboja Linkevicius, 19 May 2021, 20:48:27 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo