Online

Pašreiz BMWPower skatas 48 viesi un 0 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF filtra izņemšana (nabagu topiks)

AutorsZiņojums
viesulis
13. May 2015, 21:38 #41

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16734

Braucu ar: XC, Tiguan


13 May 2015, 20:30:07 Kaross rakstīja:
Muļķības tas Wurth. Esmu vismaz 4-5 cilvēkiem griezis ārā filtru, kas šito draņķi ir mēģinājuši. Teica, ka kādu laiku palīdz, bet tāpat pēc 2-3 mēnešiem ir tas pats.



Es nereklamēju, man poh
Offline
Kaross
13. May 2015, 21:45 #42

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2329

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8


13 May 2015, 21:07:47 protams rakstīja:
Dīlera piedāvātā piespiedu dedzināšana arī sūc?



NAv nepieciešams dīleris un pārmaksāt. Es to daru ar dīlera programmatūru visai VAG grupai un arī BMW. Viss atkarīgs no filtra stāvokļa. Ja vēl ir glābjams, tad piespiedu dedzināšana palīdz. Tikai neredzu kapēc pie viņa tā pieturēties? Tas vienmēr ir pirmais, ka izņemu ārā ja nopērku auto vai kāds paziņa nopērk. Kapēc čakarēt turbīnu un vēl maksāt par to, ka filtrs tev tur dedzinās un liek izpildīties kā pilnīgam idiotam uz ceļa. Nevis normāli pārvietojies, bet "velc" ar 3000 rpm un gaidi, kad tā nolādētā lampiņa pazūd.

Cilvēkiem patīk kļūt par auto vergiem.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
protams
13. May 2015, 21:57 #43

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 4049

Braucu ar: N47

Vai nav stulbi, ka BMW nav nekādas lampiņas
Offline
Z4
13. May 2015, 21:58 #44

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 332

Braucu ar: RAM


13 May 2015, 18:38:25 Jonix rakstīja:
Trešais ātrums, gāze jau kādu brīdi 100% grīdā, sasniegti jau 4000RPM. DPF spiediens:
a) 220mbar - ir ok
b) 270mbar - jāsāk domāt
c) 350mbar - turbīnai bukses dilst.



Kādā veidā tiek šie mērījumi veikti?
Offline
marrtins
13. May 2015, 22:08 #45

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 829

Braucu ar: :aiwa:

Un dzesēšanas temperatūra arī nav
Bet toties ir pulkstens un datums - gan panelī gan ekrānā, axaxaxaxaaaa

13 May 2015, 21:57:19 protams rakstīja:
Vai nav stulbi, ka BMW nav nekādas lampiņas
Offline
smudo
13. May 2015, 23:50 #46

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1046

Braucu ar:

Padalīšos pieredzē, varbūt kādam noder. Ir viens auto, kam tika pārprogrammēts vadības bloks pie 10t km. Pie 20t km tika izņemts DPF. Tam auto līdz tam brīdim netika novērota neviena piespiedu DPF ģenerācija. DPF tika izņemts profilakses un intereses dēļ: lai samazinātu turbīnas slodzi (zemākas darba temperatūras un pretspiediens, nenonāk dīzleis eļļā pie piespiedu ģenerācijas, bojājot tās kvalitāti). Jauda tā rezultātā jūtami nemainījās un arī patēriņš nemainījās (acīm redzot jauns filts rada mazu pretspiedienu). Auto palika skaļāks, jo filtra vietā uzreiz aiz tubīnas tika ielikta izplūdes truba. Pēc aftermarket katalizatora uzstādīšanas, tas atkal palika klusāks. Mīnusi ir tas, ka aftermarket katalizators nav tik labs kā OEM un vairāk jūt dīzeļa izplūdes raksturīgo "smaku" un kvēpi, kas visu laiku nedaudz krājas, kātīgi ieminot, ir redzami. Tehniskajā vēl nav dzīts uz atgāzēm, jo tikai šogad būs pāri divi gadi un 30 tkm. Es gan nezinu, kā viņi tās atgāzes testēs, jo cik intereses pec ir mēģināts, tad no OEM programma neitrālajā pārnesumā stāvot uz vietas neļauj īpaši "gāzēt". Vairāk kvēpu parādās, paaugtinoties gaisa temperatūrai (izskatās, ka degmaisījums pie max slodzes kļust treknāks un tik labi nesadeg, bet tas laikam ir tikai dabiski).
Offline
Jonix
14. May 2015, 09:05 #47

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 593

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Es neticu, ka 10 000 km tika nobraukti ar atslēgtu DPF, bet filtru vēl fiziski iekšā.
Vai nu filtrs bija defektīvs, vai arī tā nav patiesība.

Labi, varbūt ar tiešām labu filtru bez reģenerācijām var nobraukt 10 000km, bet beigās tā automašīna vispār nekustētos uz priekšu.

Varbūt tika izgriezts katalizators un DPF nemaz nav bijis? Varbūt tas bija aftermarket DPF, kurš tikai aizkavē izplūdes gāzu plūsmu.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.Facebook.com/Remap.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• ADblue atslēgšana
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Jonix
14. May 2015, 09:12 #48

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 593

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


13 May 2015, 21:07:47 protams rakstīja:
Dīlera piedāvātā piespiedu dedzināšana arī sūc?

Dīlera piespiedu dedzināšana ir tā pati piespiedu reģenerācija. To var izdarīt JEBKURŠ ar normālu diagnostikus iekārtu. Tikai tādēļ, ka aizbrauksi pie dīlera un noskaitīsi vairāk kāposta, filtrs labāks nepaliks.

Tu nevari izdedzināt sakusušu filtru, tā pat nevar izdedzināt arī pelnus, kas filtrā ir sakrājušies - kad kvēpus filtrā sadedzina, pāri paliek pelni. Kad pie pārāk biežām reģenerācijām filtra sieniņas sāk kust, resurss pazūd pavisam.



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.Facebook.com/Remap.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• ADblue atslēgšana
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Jonix
14. May 2015, 09:13 #49

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 593

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


13 May 2015, 21:58:27 Z4 rakstīja:

13 May 2015, 18:38:25 Jonix rakstīja:
Trešais ātrums, gāze jau kādu brīdi 100% grīdā, sasniegti jau 4000RPM. DPF spiediens:
a) 220mbar - ir ok
b) 270mbar - jāsāk domāt
c) 350mbar - turbīnai bukses dilst.



Kādā veidā tiek šie mērījumi veikti?
Jebkura normāla diagnostikas iekārta un cilvēks, kurš kaut ko saprot no šiem rādījumiem.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.Facebook.com/Remap.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• ADblue atslēgšana
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
protams
14. May 2015, 09:50 #50

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 4049

Braucu ar: N47


14 May 2015, 09:13:53 Jonix rakstīja:

13 May 2015, 21:58:27 Z4 rakstīja:

13 May 2015, 18:38:25 Jonix rakstīja:
Trešais ātrums, gāze jau kādu brīdi 100% grīdā, sasniegti jau 4000RPM. DPF spiediens:
a) 220mbar - ir ok
b) 270mbar - jāsāk domāt
c) 350mbar - turbīnai bukses dilst.



Kādā veidā tiek šie mērījumi veikti?
Jebkura normāla diagnostikas iekārta un cilvēks, kurš kaut ko saprot no šiem rādījumiem.

Tapēc jau Tev prasīju "latviski" pastāsti cik kam tur jābūt.
Un par "dīleri" domāju pašu to dedzināšanu nevis dīleri kā vienīgo darītāju.
Tad pie kādiem cipariem (caurlaidības/pretesības) vēl ir jāga viņu piespiedu kārtā "tīrīt" un kad jau ir par vēlu un jāamputē?
Offline
Jonix
14. May 2015, 10:13 #51

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 593

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


14 May 2015, 09:50:15 protams rakstīja:

Tad pie kādiem cipariem (caurlaidības/pretesības) vēl ir jāga viņu piespiedu kārtā "tīrīt" un kad jau ir par vēlu un jāamputē?
Rakstīju jau tev iepriekšējā lapā:
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=26969&start=33

Ja neilgi (~10km) pēc normāli pabeigtas reģenerācijas/ piespiedu reģenerācijas filtra pretestība pārsniedz 250mbar, tur viss ir slikti.


-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.Facebook.com/Remap.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• ADblue atslēgšana
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
smudo
14. May 2015, 10:54 #52

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1046

Braucu ar:


14 May 2015, 09:05:57 Jonix rakstīja:
Es neticu, ka 10 000 km tika nobraukti ar atslēgtu DPF, bet filtru vēl fiziski iekšā.
Vai nu filtrs bija defektīvs, vai arī tā nav patiesība.

Labi, varbūt ar tiešām labu filtru bez reģenerācijām var nobraukt 10 000km, bet beigās tā automašīna vispār nekustētos uz priekšu.

Varbūt tika izgriezts katalizators un DPF nemaz nav bijis? Varbūt tas bija aftermarket DPF, kurš tikai aizkavē izplūdes gāzu plūsmu.


Neprecīzi izteicos iepriekš. Nebija piespiedu reģenerācijas ar baltajiem dūmiem. Skaidrs, ka uz šosejas pēc vajadzības kompis smidzināja klāt degvielu, lai dedzinātu uzkratos kvēpus, ko reāli just nevar. Auto bija jauns no salona. Tagad tas ir nobraucis 40t. Tika izņemts ārā dpf un katalizators, kas šim auto ir vienā korpusā.

[ Šo ziņu laboja smudo, 14 May 2015, 21:10:44 ]

Offline
VWfans
14. May 2015, 18:14 #53

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2542

Braucu ar: Škoda-Fabia 1.2 2013 un Honda-Jazz 1.3 2017

DPF filtra esamība bija būtisks iemesls, kamdēļ aprīlī pārdevu savu Meriva Diesel Power, lai gan citādi auto bija baudāms.
Offline
Z4
14. May 2015, 19:42 #54

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 332

Braucu ar: RAM

Audi A6 C7 ir tā lampiņa par DPF filtru?

[ Šo ziņu laboja Z4, 14 May 2015, 19:42:32 ]

Offline
Kaross
14. May 2015, 20:01 #55

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2329

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Info displejā pa vidu izlec paziņojums un DPF simbols.
Lampiņa kā tāda nemaz nebija.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 14 May 2015, 20:04:12 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Jonix
14. May 2015, 20:13 #56

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 593

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


14 May 2015, 19:42:03 Z4 rakstīja:
Audi A6 C7 ir tā lampiņa par DPF filtru?
C7 parasti pie defektīva filtra parādās check engine displejā un vēlāk arī mirgojoša kvēlsveču lampiņa ar avārijas režīmu.
DPF simbols tad, ja daudzkārt neizdodas pabeigt vai pat iesākt reģenerācijas procesu.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.Facebook.com/Remap.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• ADblue atslēgšana
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
pekinens
14. May 2015, 20:17 #57

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 972

Braucu ar: e30; e87

ir sprinters ar euro 5. pagaidām viss labi. ir jēga ņemt laukā? un ja ir, tad kur to labāk darīt?
Offline
Jonix
14. May 2015, 20:40 #58

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 593

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


14 May 2015, 20:17:31 pekinens rakstīja:
ir sprinters ar euro 5. pagaidām viss labi. ir jēga ņemt laukā? un ja ir, tad kur to labāk darīt?
Kamēr ir ok, nav vajadzības ņemt laukā.
Kad patēriņš sāk palielināties, tad jāatbrīvojas.

Sprinteriem, Crafteriem tā pat kā citiem B/C kategorijas komerctransportiem regulāri programmēju DPF. Arī ar Delphi un Siemens vadības blokiem

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.Facebook.com/Remap.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• ADblue atslēgšana
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
VWfans
14. May 2015, 21:29 #59

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2542

Braucu ar: Škoda-Fabia 1.2 2013 un Honda-Jazz 1.3 2017

Nesaprotu, kāpēc DPF filtrs maksā tik mežonīgi dārgi? Vai tad tā ražošanas izmaksas ir mērāmas vairākos simtos eiro?
Offline
Delerium
14. May 2015, 21:44 #60

Kopš: 29. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7492

Braucu ar: diviem Saab 9-3 Aero

Pēc vairāku cilvēku ieteikumiem pirms paris nedeļām pie Kaross tika izņemts DPF man Zafirai. patēriņš uz sosejas nemainijās un palika ap 5,5l bet pilsētā nokritās par 1.5l/100km. no 8,5l uz 6.8-7l
man regeneracija notikaas parak bieži (100-150km pilsētas režīmā) tapēc pēc iespējas ātrāk gribēju no tā atbrīvoties.
kopuma liekas ka viss ir ļoti labi, nekādu melnu dūmu nav un Ikarusa kvepu smakas arī nav!

[ Šo ziņu laboja Delerium, 14 May 2015, 21:45:45 ]

Offline

Moderatori: AV, Angelz, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips