Online

Pašreiz BMWPower skatas 71 viesi un 71 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF filtra izņemšana (nabagu topiks)

AutorsZiņojums
Jancuks
12. May 2015, 16:29 #21

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2004

Braucu ar:


12 May 2015, 16:06:56 Atvars rakstīja:
Ir speciāla ķīmija un iekārtas, kuras ļauj efektīvi iztīrīt PDF filtru no kvēpiem.

PDF ir failu formāts Filtri ir DPF - Diesel particulate filter
Offline
Kaross
12. May 2015, 16:29 #22

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2482

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8


12 May 2015, 14:14:34 operators rakstīja:
Iesakiet kur izņemt DPF ar labu cenas/kvalitātes attiecību! Internetā piedāvajumu daudz... negribu kaut ko sačakarēt.
P.S auto Škoda Octavia RS.


https://www.facebook.com/KarossChip/posts/768374463198332

Šādas Škodas tāpat kā visu VAG grupu pazīstu ļoti labi. DPF arī ņemti daudzām ārā. Tieši RS.
Ar garantiju varu to izdarīt.


Kļūdas arī nekādas netiek dzēstas. Par to var pārliecināties kaut vai Balcers no šī foruma. Bija pie manis ar nekvalitatīvi izgrieztu filtru, kur viss bija izdzēsts. Raujot nost štekerus, neviena kļūda neparādījās vadības blokā. Pēc pareizas pārprogrammēšanas atkal strādāja diagnostika un ātri vien viņam novērsām papildus defektus...

[ Šo ziņu laboja Kaross, 12 May 2015, 16:32:03 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
VWfans
12. May 2015, 17:59 #23

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2552

Braucu ar: Škoda-Fabia 1.2 2013 un Honda-Jazz 1.3 2017

Man bijušajam auto (Opel-Meriva 1,3 CDTI) kvēpu filtrs nokalpoja visus deviņus gadus un 213 tūkst.km. Nenācās to mainīt vai griezt ārā.
Offline
gintc
12. May 2015, 18:44 #24

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2204

Braucu ar: X5 4.0d, E36 330i


12 May 2015, 17:59:33 VWfans rakstīja:
Man bijušajam auto (Opel-Meriva 1,3 CDTI) kvēpu filtrs nokalpoja visus deviņus gadus un 213 tūkst.km. Nenācās to mainīt vai griezt ārā.


psc ka var 9 gadus nobraukt ar to sūdu? vēnas ātrāk pārgrieztu!
Offline
VWfans
12. May 2015, 18:53 #25

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2552

Braucu ar: Škoda-Fabia 1.2 2013 un Honda-Jazz 1.3 2017


12 May 2015, 18:44:16 gintc rakstīja:

12 May 2015, 17:59:33 VWfans rakstīja:
Man bijušajam auto (Opel-Meriva 1,3 CDTI) kvēpu filtrs nokalpoja visus deviņus gadus un 213 tūkst.km. Nenācās to mainīt vai griezt ārā.


psc ka var 9 gadus nobraukt ar to sūdu? vēnas ātrāk pārgrieztu!


Tauta parasti netic, taču es patiešām izbaudīju deviņus gadus ar Merivu. Biju pat divas reizes Anglijā ar to. Bet, kā zināms, ar dīzeļauto taupa pirmais īpašnieks, un desmitā gada sākumā bija nobriedusi situācija, ka auto bija vēlams pārdot sakarā ar potenciāli iespējamiem dārgiem remontiem nākotnē.
Offline
kexxx
12. May 2015, 18:56 #26

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 4790

Braucu ar:


12 May 2015, 18:53:09 VWfans rakstīja:

12 May 2015, 18:44:16 gintc rakstīja:

12 May 2015, 17:59:33 VWfans rakstīja:
Man bijušajam auto (Opel-Meriva 1,3 CDTI) kvēpu filtrs nokalpoja visus deviņus gadus un 213 tūkst.km. Nenācās to mainīt vai griezt ārā.


psc ka var 9 gadus nobraukt ar to sūdu? vēnas ātrāk pārgrieztu!


Tauta parasti netic, taču es patiešām izbaudīju deviņus gadus ar Merivu. Biju pat divas reizes Anglijā ar to. Bet, kā zināms, ar dīzeļauto taupa pirmais īpašnieks, un desmitā gada sākumā bija nobriedusi situācija, ka auto bija vēlams pārdot sakarā ar potenciāli iespējamiem dārgiem remontiem nākotnē.


kāds tur brīnums, kvēpi tak visvairāk rodas, dodot ručkā nevis baudāmi braucot uz 88kmh@2000rpm
Online
lebedeks
13. May 2015, 10:14 #27

Kopš: 11. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: 525D F11

Es šobrīd braucu ar 2004 gada 525D ar noskrējienu 350 000, pirms 5.gadiem nopirku to ar 200000 noskrējienu. Vēljpprojām stāv iekšā DPF filtrs, nesen biju pie Senson Māra uz dignostiku ar domu ka varbūt pienācis laiks to ņemt ārā. Diagnostika uzrādija ka filtrs ir ideālā stavoklī un caurlaidība ir perfekta. Beigās ziņkāres dzīts nolēmu to noņemt un apskatīt vizuāli, arī viss izskatījās tīrs, bez uzaugumiem u.t.t. Nolēmu ārā neravēt. Tomēr patīkami ka izpūteja iekša un uzgali vienmēr tīri nevis melni kā Smagajai mašīnai!

12 May 2015, 18:56:56 kexxx rakstīja:

12 May 2015, 18:53:09 VWfans rakstīja:

12 May 2015, 18:44:16 gintc rakstīja:

12 May 2015, 17:59:33 VWfans rakstīja:
Man bijušajam auto (Opel-Meriva 1,3 CDTI) kvēpu filtrs nokalpoja visus deviņus gadus un 213 tūkst.km. Nenācās to mainīt vai griezt ārā.


psc ka var 9 gadus nobraukt ar to sūdu? vēnas ātrāk pārgrieztu!


Tauta parasti netic, taču es patiešām izbaudīju deviņus gadus ar Merivu. Biju pat divas reizes Anglijā ar to. Bet, kā zināms, ar dīzeļauto taupa pirmais īpašnieks, un desmitā gada sākumā bija nobriedusi situācija, ka auto bija vēlams pārdot sakarā ar potenciāli iespējamiem dārgiem remontiem nākotnē.


kāds tur brīnums, kvēpi tak visvairāk rodas, dodot ručkā nevis baudāmi braucot uz 88kmh@2000rpm

[ Šo ziņu laboja lebedeks, 13 May 2015, 10:14:45 ]

Offline
marrtins
13. May 2015, 10:38 #28

Kopš: 19. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 830

Braucu ar: :aiwa:

Grib teikt, ka ar to filtru izpūtēja galam ir jābūt tīram? Mož mans sākt izbeigties?
Offline
lebedeks
13. May 2015, 12:59 #29

Kopš: 11. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: 525D F11



13 May 2015, 10:38:39 marrtins rakstīja:
Grib teikt, ka ar to filtru izpūtēja galam ir jābūt tīram? Mož mans sākt izbeigties?


Diemžēl bez DPF filtra izpūtēju gali izkatās ka vecam DIESEL Pasātam

1.bilde 2004.gada 525D un 350000 nogājis ar DPF



2.bilde 2008.gada 530D un 220000 nogājis ar izravētu DPF

[ Šo ziņu laboja lebedeks, 13 May 2015, 13:16:59 ]

Offline
Jonix
13. May 2015, 13:02 #30

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 593

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Ar kvēpu filtru ok stāvoklī izpūtējs ir tīrs kā no rūpnīcas, tik cik putekļiem līdzīgas daļiņas mazā daudzumā.

Tiem, kuriem ar "ejošu filtru" izpūtējs ir melns ir vairākas iespējas:
1) Filtra vairs nav
2) Filtrs ir saplaisājis/ sakusis
3) Kāds malacis filtrā ir saurbis caurumus uz pārdošanu, kas ir vissāpīgākais iespējamais variants, jo neaptur reģenerācijas procesu, degoša degviela var pat sakausēt filtra korpusu un aizdedzināt auto.


Links

[ Šo ziņu laboja Jonix, 13 May 2015, 13:03:07 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.Facebook.com/Remap.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• ADblue atslēgšana
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
protams
13. May 2015, 13:23 #31

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 4199

Braucu ar: F07

Par to caurlaidību var kāds pakomentēt, cik (lai arī kas to norāda-vienības utt) ir jaunam un cik beigtam?
Offline
Kondors
13. May 2015, 13:48 #32

Kopš: 09. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 174

Braucu ar: E61


13 May 2015, 13:02:38 Jonix rakstīja:
Ar kvēpu filtru ok stāvoklī izpūtējs ir tīrs kā no rūpnīcas, tik cik putekļiem līdzīgas daļiņas mazā daudzumā.

Tiem, kuriem ar "ejošu filtru" izpūtējs ir melns ir vairākas iespējas:
1) Filtra vairs nav
2) Filtrs ir saplaisājis/ sakusis
3) Kāds malacis filtrā ir saurbis caurumus uz pārdošanu, kas ir vissāpīgākais iespējamais variants, jo neaptur reģenerācijas procesu, degoša degviela var pat sakausēt filtra korpusu un aizdedzināt auto.


Links


Vai es sapratu pareizi - ja ir izgriezts filtrs, tad reģenerācijai nav jānotiek???
Jo man liekas, ka tieši reģenerācijas process rada manam autiņam briesmīgu skaņu uzkarstot (it kā būtu caurs izpūtējs). Un ir aizdomas, ka filtrā ir vienkārši izurbti caurumi. Kaut gan auto ir bijis uz "izgriešanas procedūru."
Offline
Jonix
13. May 2015, 14:15 #33

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 593

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Kamēr nav pārprogrammēta dzinēja vadība, reģenerācijas tā pat notiek (vai arī ir avārijas režīms).

Nesen atslēdzu filtru Mersim E280CDI, kur leiši katalizatora vietā bija metāla skaidas salikuši + DPF saurbuši caurumus, braucot pa Dienvidu tiltu sāka dzirksteles lidot pa gaisu. Kā izrādījās, DPF korpusā bija izkusis 5x3cm caurums + sākusi degt grīdas izolācija.

Saimnieks apgalvoja, ka tas taču ir normāli, ka ik pēc pārsimts kilometriem aizmugurē balti dūmi kūp

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.Facebook.com/Remap.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• ADblue atslēgšana
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
Jonix
13. May 2015, 14:17 #34

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 593

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


13 May 2015, 13:23:38 protams rakstīja:
Par to caurlaidību var kāds pakomentēt, cik (lai arī kas to norāda-vienības utt) ir jaunam un cik beigtam?
Atkarībā no automašīnas, dzinēja.

Kopumā ņemot normāls filtrs ir ja 10km pēc reģenerācijas, pedālis 100% grīdā, 4000rpm ar 3.-5. robu nepārsniedz 250mbar.
Pretējā gadījumā turbīna dabū labi trūkties

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.Facebook.com/Remap.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• ADblue atslēgšana
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
protams
13. May 2015, 17:44 #35

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 4199

Braucu ar: F07

Jonix latviski vari lūdzu, jaunam 60 beigtam 200 mērogos
Offline
Jonix
13. May 2015, 18:38 #36

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 593

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Trešais ātrums, gāze jau kādu brīdi 100% grīdā, sasniegti jau 4000RPM. DPF spiediens:
a) 220mbar - ir ok
b) 270mbar - jāsāk domāt
c) 350mbar - turbīnai bukses dilst.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.Facebook.com/Remap.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• ADblue atslēgšana
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
viesulis
13. May 2015, 18:46 #37

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16772

Braucu ar: Volvo un Volvo

Wurthā DPF filtra tīrīšanas komplekts maksāja- hvz cik, laikam 50 eiro.

Tas pie nosacījuma, ka filtrs nespēj pats attīrīties.

https://www.youtube.com/watch?v=7JcR-uQsxs0

[ Šo ziņu laboja viesulis, 13 May 2015, 18:50:55 ]

Offline
Kaross
13. May 2015, 20:30 #38

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2482

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Muļķības tas Wurth. Esmu vismaz 4-5 cilvēkiem griezis ārā filtru, kas šito draņķi ir mēģinājuši. Teica, ka kādu laiku palīdz, bet tāpat pēc 2-3 mēnešiem ir tas pats.

Nesaprotu tos cilvēkus, kas vēlas pie šī draņķa turēties kā mācītājs pie bībeles.
DPF filtrs dzinējam rada tikai problēmas.

Sākumā izmet pārsimts eiro un kad apnīk, tad tāpat griežās pie speciālistiem un izgriež ārā.

Pats labākais, ka mēģina izmantot dedzināšanas pakalpojumus it kā krāsnīs. Neviens gan šīs krāsnis nav redzējis. Paņem 200-250 Euro un beigās tāpat pāris mēneši lietojams auto.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
protams
13. May 2015, 21:07 #39

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 4199

Braucu ar: F07

Dīlera piedāvātā piespiedu dedzināšana arī sūc?
Offline
jankijss
13. May 2015, 21:36 #40

Kopš: 31. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 860

Braucu ar: e46,Octavia RS


12 May 2015, 14:14:34 operators rakstīja:
Iesakiet kur izņemt DPF ar labu cenas/kvalitātes attiecību! Internetā piedāvajumu daudz... negribu kaut ko sačakarēt.
P.S auto Škoda Octavia RS.

Braucu ari ar skodu RS neko nesmu nemis ara ,kad iedegas lampina aizbraucu uz shoseju atvelku un iztiru.
Offline

Moderatori: AV, Angelz, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, muldis, noisex, zzips