Online

Pašreiz BMWPower skatas 58 viesi un 3 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: Mercedes

AutorsZiņojums
user
07. May 2015, 13:54 #81

Kopš: 28. Nov 2002

Ziņojumi: 25519

Braucu ar:

nevaru saprast Mercedesam E350 W207 laikam virsbūve - ir vai nav kaut kāds bloķis vai kas līdzīgs bloķim? jo pēc sajūtām viņam griežas normāli abi riteņi it kā būtu kaut kas bloķim līdzīgs
Offline
Grivins
15. Jun 2015, 17:36 #82

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 256

Braucu ar: S1000RR

Kādas ir atsauksmes par MB ML320 07-08?
Pagaidām esmu dzirdējis tikai - aizmirsti!
Neviens tā arī vairāk nav neko paskaidrojis.
Offline
HUBLOC
15. Jun 2015, 17:44 #83

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3748

Braucu ar: .


15 Jun 2015, 17:36:34 Grivins rakstīja:
Kādas ir atsauksmes par MB ML320 07-08?
Pagaidām esmu dzirdējis tikai - aizmirsti!
Neviens tā arī vairāk nav neko paskaidrojis.


aizmirsti!
Offline
Mizx
15. Jun 2015, 18:59 #84

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2694

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


15 Jun 2015, 17:36:34 Grivins rakstīja:
Kādas ir atsauksmes par MB ML320 07-08?
Pagaidām esmu dzirdējis tikai - aizmirsti!
Neviens tā arī vairāk nav neko paskaidrojis.
Uz tik vispārīgu jautājumu normāla atbilde. Jo īpaši ņemot vērā to ASV stila apdares (materiālu) kvalitāti. Ja MB apdari gribas kā MB, tad jāaizmirst par džipveidīgajiem, ko visus ražo tajā krastā. ASV stila auto, kas ātri jāpalieto un ātri jāpārdod, jo vizuāli nolietojas.
Offline
janchikz
15. Jun 2015, 19:50 #85

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7233

Braucu ar:


15 Jun 2015, 17:44:09 Rolanc rakstīja:

15 Jun 2015, 17:36:34 Grivins rakstīja:
Kādas ir atsauksmes par MB ML320 07-08?
Pagaidām esmu dzirdējis tikai - aizmirsti!
Neviens tā arī vairāk nav neko paskaidrojis.


aizmirsti!
+ daudz
Offline
Grivins
15. Jun 2015, 19:56 #86

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 256

Braucu ar: S1000RR


15 Jun 2015, 18:59:32 Mizx rakstīja:

15 Jun 2015, 17:36:34 Grivins rakstīja:
Kādas ir atsauksmes par MB ML320 07-08?
Pagaidām esmu dzirdējis tikai - aizmirsti!
Neviens tā arī vairāk nav neko paskaidrojis.
Uz tik vispārīgu jautājumu normāla atbilde. Jo īpaši ņemot vērā to ASV stila apdares (materiālu) kvalitāti. Ja MB apdari gribas kā MB, tad jāaizmirst par džipveidīgajiem, ko visus ražo tajā krastā. ASV stila auto, kas ātri jāpalieto un ātri jāpārdod, jo vizuāli nolietojas.

Vairāk interesēja ekspluatācijas izmaksas, ņemot vērā, ka gadā nobraucu 45 000km.
Offline
Mizx
15. Jun 2015, 20:07 #87

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2694

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


15 Jun 2015, 19:56:10 Grivins rakstīja:

15 Jun 2015, 18:59:32 Mizx rakstīja:

15 Jun 2015, 17:36:34 Grivins rakstīja:
Kādas ir atsauksmes par MB ML320 07-08?
Pagaidām esmu dzirdējis tikai - aizmirsti!
Neviens tā arī vairāk nav neko paskaidrojis.
Uz tik vispārīgu jautājumu normāla atbilde. Jo īpaši ņemot vērā to ASV stila apdares (materiālu) kvalitāti. Ja MB apdari gribas kā MB, tad jāaizmirst par džipveidīgajiem, ko visus ražo tajā krastā. ASV stila auto, kas ātri jāpalieto un ātri jāpārdod, jo vizuāli nolietojas.

Vairāk interesēja ekspluatācijas izmaksas, ņemot vērā, ka gadā nobraucu 45 000km.
Ar tādu nobraukumu Tev nevajag džipveidīgu auto. Ekonomijas nekādas, nogursi 2x vairāk kā braucot ar normālu vieglo auto. Arī braucu līdzīgus attālumus, mani tādā varētu iedabūt tikai izbraucieniem uz dziļiem laukiem un mežiem. Savukārt ja ar tādu nobraukumu gadā tomēr gribi pirkt gandrīz 10 gadus vecu džipveidīgu auto, tad par ekspluatācijas izmaksām nevajadzētu satraukties. Pilnīgi neloģiska izvēle, ja ekspluatācijas izmaksām ir nozīme. Ja jautātu, vai tādi bieži lūzt, tad nē, bieži nelūzt, bet tik un tā ekspluatācijas izmaksas ir jārēķina vairākas reizes lielākas kā kādā E-klases MB.
Offline
Grivins
15. Jun 2015, 20:30 #88

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 256

Braucu ar: S1000RR


15 Jun 2015, 20:07:59 Mizx rakstīja:

15 Jun 2015, 19:56:10 Grivins rakstīja:

15 Jun 2015, 18:59:32 Mizx rakstīja:

15 Jun 2015, 17:36:34 Grivins rakstīja:
Kādas ir atsauksmes par MB ML320 07-08?
Pagaidām esmu dzirdējis tikai - aizmirsti!
Neviens tā arī vairāk nav neko paskaidrojis.
Uz tik vispārīgu jautājumu normāla atbilde. Jo īpaši ņemot vērā to ASV stila apdares (materiālu) kvalitāti. Ja MB apdari gribas kā MB, tad jāaizmirst par džipveidīgajiem, ko visus ražo tajā krastā. ASV stila auto, kas ātri jāpalieto un ātri jāpārdod, jo vizuāli nolietojas.

Vairāk interesēja ekspluatācijas izmaksas, ņemot vērā, ka gadā nobraucu 45 000km.
Ar tādu nobraukumu Tev nevajag džipveidīgu auto. Ekonomijas nekādas, nogursi 2x vairāk kā braucot ar normālu vieglo auto. Arī braucu līdzīgus attālumus, mani tādā varētu iedabūt tikai izbraucieniem uz dziļiem laukiem un mežiem. Savukārt ja ar tādu nobraukumu gadā tomēr gribi pirkt gandrīz 10 gadus vecu džipveidīgu auto, tad par ekspluatācijas izmaksām nevajadzētu satraukties. Pilnīgi neloģiska izvēle, ja ekspluatācijas izmaksām ir nozīme. Ja jautātu, vai tādi bieži lūzt, tad nē, bieži nelūzt, bet tik un tā ekspluatācijas izmaksas ir jārēķina vairākas reizes lielākas kā kādā E-klases MB.

Man tieši šķita, ka džipveidīgais varētu būt ērtāks, par cik nākās izbraukāt Latvijas labākos ceļus. E60 gada laikā apēda 3k eur. Bet nav tā, ka par katru cenu gribu ML.
Offline
rucha
15. Jun 2015, 20:36 #89

Kopš: 14. Aug 2005

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 5347

Braucu ar: QUATTRO

C klases mersim kads labāks un izturīgāks dzinējs 2,2d vai 2,7d?runa iet par 2001 gads uz augšu!
Offline
1986
15. Jun 2015, 21:05 #90

Kopš: 25. Jan 2015

Ziņojumi: 124

Braucu ar: 2 dāmām

2,7
Offline
SpOrcMeN
15. Jun 2015, 21:09 #91

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 32352

Braucu ar: kazernuju montanu

2.2 d ir ljoti labs man sprinterim ir 2005 gada viss griezhas.
par ML normals parketnieks ja dabun ar offroudpaku tad ari ir dzipveidigs uzreiz, man sievastevam ir bruac katru dienu Jurmala -Salaspils jau 3 gadus. Viss atkarigs no ekseplara kadu panjemsi. Remonti tapat ka jebkuram mersim nekas uberkosmisks bet nu leti ari nav. mershiem visiem izmaksas vienadas varbut vienigi sprinteriem viss ir letaks bet ta GL vai Viano abiem +- viss vienadi motori ari abiem vienadi )) mercedess ir labs un uzticams tpu tpu tpu ar bmw dabusi ari ar evakuatoru pabraukt mersis parasti pats aizbrauc lidz galam.

-----------------
varu palīdzet ar kādu padomu un kādu plastmasas detaļu E65.

Offline
Mizx
15. Jun 2015, 22:28 #92

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2694

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


15 Jun 2015, 20:36:12 rucha rakstīja:
C klases mersim kads labāks un izturīgāks dzinējs 2,2d vai 2,7d?runa iet par 2001 gads uz augšu!
Visi tie attiecīgos gados ir vienādi labi, 2,7 bus jaudīgāks, bet arī skaļāks, tad jau 3,2 atkal nākamais solis. Baumo ka tagad pavisam jaunie 4-cil. dīzeļi neesot tik izturīgi, jo kaprīzi uz eļļošanas problēmām un tā tos varot viegli nobeigt.
Offline
Mizx
15. Jun 2015, 22:37 #93

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2694

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


15 Jun 2015, 20:30:27 Grivins rakstīja:

Man tieši šķita, ka džipveidīgais varētu būt ērtāks, par cik nākās izbraukāt Latvijas labākos ceļus. E60 gada laikā apēda 3k eur. Bet nav tā, ka par katru cenu gribu ML.
Ērtāks nebūs, izkratīs, izšūpos vairāk kā zemākā auto. Džipveidīgajiem svara, aerodinamikas un vēl visādu iemelsu dēļ degvielas patēriņš krietni lielāks, apdrošināšana dārgāka, riepas arī — principā visi apkopju parametri sadārdzināti. 4x4 versijām gadās piebeigt priekšējo riteņu piedziņu, tie arī izdevumi, kas RWD versijām principā nedraud. Ja bail par bedrēm, tad jāņem vienkāršāka versija, nevis sēdināta Avangarde ar R22 zemprofila riepām, jāskatās, lai vienkāršāka amortizatoru versija, kas nu attiecīgam laika posmam pieejama, jo MLam arī ar tiem var gadīties ielidot tieši mūsu bedru dēļ. Protams, it kā šķiet drošāk un izturīgāk, bet ja tomēr remonts, tad stipri dārgāks. Pašam piemērs no G-klases uzturēšanas — viens priekšējā riteņa neoriģināls gultnis izmaksāja 70 LVL. Izrādījās, ka tas ir tāds pats kā Sprinteriem ar masu virs 3,5t. Parādās loģika un pamatojums milzīgajai izturībai, jo detaļai pamatīga rezerve ierēķināta, tikai kad jāremontē, tad nav nekā lēta.
Offline
SpOrcMeN
15. Jun 2015, 23:16 #94

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 32352

Braucu ar: kazernuju montanu

nav nekada 3,2 ir 3 litrigais dizels nav tada 3,2 dizelja

-----------------
varu palīdzet ar kādu padomu un kādu plastmasas detaļu E65.

Offline
ozo
15. Jun 2015, 23:24 #95

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 17581

Braucu ar: Braucu ar


15 Jun 2015, 17:36:34 Grivins rakstīja:
Kādas ir atsauksmes par MB ML320 07-08?
Pagaidām esmu dzirdējis tikai - aizmirsti!
Neviens tā arī vairāk nav neko paskaidrojis.


Man bija ML280CDI, kas ir tas pats 320ais.
Patiesībā, ļoti priecājos, ka pārdevu, jo mani tajā auto tracināja pilnīgi viss. Apdares kvalitāte, dzinēja daarbība un vis vairāk- gaita (Nebija PNEIMO) Nobraucu ~3 mēnešus,bija sīki gļuki. Neko tajā auto pat nepaspēju ielikt, jo mani tā mašīna tracināja un ātrāk gribēju pārdot.
Nopirku tāpēc, ka budžets līdz labam X5 E70 bija par īsu un pēc šī auto sapratu, ka SUV man toč nevajag.
Ja meklē auto, tad labāk ar PNEIMO, jo bez tā gaita ir stipri cieta un ļooooti nestabila, tiešām braukt bija ļoti pretīgi, kā arī izskatijās pēc paaugstināta traktora.
Tiesa gan PNEIMO remonta izmaksas ir ļoti augstas un neviens garantiju īsti nevar dot.
Caurgājamība līdzīgi ar XC90, vizinoties ziemā pa mežu, neizdevās viņu nekur norakt, bet nekur dziļi arī nebraucu.
Offline
Mizx
15. Jun 2015, 23:48 #96

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2694

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


15 Jun 2015, 23:16:48 SpOrcMeN rakstīja:
nav nekada 3,2 ir 3 litrigais dizels nav tada 3,2 dizelja
Tieši tajos gados bija! 3,2 L 3222 cm³, OM 613 DE 32 LA.
Nākamais — labāk tomēr orientēties pēc cipariņiem modeļa nosaukumā, jo atšķirīgā elektronika un šādi tādi mezgli bieži vien ir ļoti būtiski par labu vienai versijai vai bēgšanai no citas.
Offline
SpOrcMeN
16. Jun 2015, 06:53 #97

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 32352

Braucu ar: kazernuju montanu

tas 3.2 bija tikai no 02-05 gadam pilnigs mesls un vinja razhoshanu partrauca cik saprotu cilveks nemekle veco ml bet jua normala izskata tie bija pec 2005 gada kad suda motorus 3,2 vairs nelietoja betn ormalos 3litrigos

[ Šo ziņu laboja SpOrcMeN, 16 Jun 2015, 07:42:32 ]



-----------------
varu palīdzet ar kādu padomu un kādu plastmasas detaļu E65.

Offline
Sandis_UR
16. Jun 2015, 08:35 #98

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3537

Braucu ar: MB W212 350; Brilliant rot Baur cabrio, Adventure, Renault Clio Sport

Nu jau gadu lietoju 2011g w212 ar 350 diizeli.
Kad nopirku bija 83k, tagad jau 180k km.
Iznemot blind spot asistant un parkinga sensorus, nekādu citu problēmu nebija.
Pagaidām apkopes Domenikā kopumā lētākas, nekā tāda paša gada un kilometru Peugeot 5008 Autohallē.
Hadene vispār perfekta, ar manu braukšanas stilu vispār nekas nav darīts.
Motors mazliet mīl eļļu, apm 0,5l uz 20000km, it sevišķi ja pabrauc pa bāni.
Bremžu diski un kluči arī kalpo jau 100k.
Normāli braucot degvielu gan mīl mazliet vairāk nekā pasē.
Pagaidām esmu ļoti apmierināts.
Offline
Hirschenhof
16. Jun 2015, 09:37 #99

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 560

Braucu ar: Steve Mattin Design


15 Jun 2015, 17:36:34 Grivins rakstīja:
Kādas ir atsauksmes par MB ML320 07-08?
Pagaidām esmu dzirdējis tikai - aizmirsti!
Neviens tā arī vairāk nav neko paskaidrojis.


Skatoties, par cik un kādā stāvoklī nopērc. Ja neskaidra izcelsme- tad uzmanies. Ir pieredze ar Facelift versiju, 2010.gada. Ar pneimo. Kolosāls auto mūsu ceļiem.

Neko dižu neremontēju, viens pneimo spilvens paša vainas dēļ (dziļa bedre) izlaida gaisu, bet tas bija 200 EUR jautājums, Airmatic vairs nav nekas ārkārtējs.

Viņiem īpaši jāuzmana priekšas reduktors, tiem ir nosliece uz gaudošanu un īpaši dārgu remontu.Ja iepriekšejie īpašnieki katrus 60 T km tur nav mainījuši eļļas tiltos, tad būs auzas.
Offline
Mizx
16. Jun 2015, 14:40 #100

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2694

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


16 Jun 2015, 06:53:23 SpOrcMeN rakstīja:
tas 3.2 bija tikai no 02-05 gadam pilnigs mesls un vinja razhoshanu partrauca cik saprotu cilveks nemekle veco ml bet jua normala izskata tie bija pec 2005 gada kad suda motorus 3,2 vairs nelietoja betn ormalos 3litrigos
1) Es 3,2 ieteicu atbildē ne par MLu.
2) 3,2 CDI ir tas pats "pirmās paaudzes" CDI motors, kas bija visiem pēc kārtas, kam reāli atšķīrās tikai cilindru skaits. Un neviens tos CDI nesauc par mēsliem — normāli, izturīgi CDI motori, "visi takši" ar tādiem braukā un nesūdzas. Nāca jau nākamā paaudze, nomainīja visus reizē, tāpēc ilgāk neražoja.
Offline

Moderatori: AV, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, zzips