Online

Pašreiz BMWPower skatas 58 viesi un 32 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Citi auto » Mercedes-Benz

Tēma: Mercedes

AutorsZiņojums
haizenberg
05. Oct 2014, 19:21 #41

Kopš: 04. Oct 2013

Ziņojumi: 400

Braucu ar: E63/65

kadas atsauksmes par w210 e55 amg 99g nobraukums 100k?
ir tur kkadas kritamas kaites vai kas tamlidzigs?
Paldies
Offline
Mizx
05. Oct 2014, 19:29 #42

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3268

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


05 Oct 2014, 19:21:11 haizenberg rakstīja:
kadas atsauksmes par w210 e55 amg 99g nobraukums 100k?
ir tur kkadas kritamas kaites vai kas tamlidzigs?
Paldies
Principā tikai rūsa un kopējais stāvoklis. Tomēr laiks, kad ūdenskrāsas jau ieviestas, bet apstrādāt vēl bleķus nebija īsti izdomājuši kā.
Šajā gadījumā skaties, lai auto kopējais stāvoklis labs, īpašu uzmanību pievērs AMG specifiskajām detaļām, jo tās maksā daudz un ļoti daudz.
Offline
Robercz
05. Oct 2014, 22:23 #43

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 566

Braucu ar: 4

Rūsa, kārba, reduktors. Nu un,protams, dzinējs.
Kamdēļ tādu mašīnu vajag?
Offline
Mizx
05. Oct 2014, 23:32 #44

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3268

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


05 Oct 2014, 22:23:03 Robercz rakstīja:
Rūsa, kārba, reduktors. Nu un,protams, dzinējs.
Kamdēļ tādu mašīnu vajag?
Reduktorus jau nu gan MB var nobeigt tikai laužot, vai nobraucot miljonu. Tie daži, kas kādreiz beidzas, tie ir izņēmumi uz kopējā defektu fona.
P.S. Konkrētais būs AMG reduktors un tas nav tāds, kā citiem MB.
Offline
Sandis_UR
06. Oct 2014, 08:33 #45

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: BITURBO

Ar motoru arī problēmām nevajadzētu būt, ja motors nav nopists un laicīgi vajdzīgās daļas ir samainītas.
paši par sevi Merša motori ir ļoti ilgmūžīgi.
Offline
miicha
06. Oct 2014, 10:45 #46

Kopš: 20. Sep 2006

Ziņojumi: 317

Braucu ar: čipot kūtiņu


04 Oct 2014, 23:38:10 jankole rakstīja:
Kā ar šo? Ir labs? https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/c200/bxnonl.html

Merša kompresoriem resurs ir 200 tk, tāpēc kārtīgi pārbaudi vai nobraukums īsts.
Offline
miicha
06. Oct 2014, 10:48 #47

Kopš: 20. Sep 2006

Ziņojumi: 317

Braucu ar: čipot kūtiņu


05 Oct 2014, 19:29:31 Mizx rakstīja:

05 Oct 2014, 19:21:11 haizenberg rakstīja:
kadas atsauksmes par w210 e55 amg 99g nobraukums 100k?
ir tur kkadas kritamas kaites vai kas tamlidzigs?
Paldies
Principā tikai rūsa un kopējais stāvoklis. Tomēr laiks, kad ūdenskrāsas jau ieviestas, bet apstrādāt vēl bleķus nebija īsti izdomājuši kā.
Šajā gadījumā skaties, lai auto kopējais stāvoklis labs, īpašu uzmanību pievērs AMG specifiskajām detaļām, jo tās maksā daudz un ļoti daudz.


+1 un vēl ir tāda lieta, ka detaļas ir jāgaida dēļ savas specifikas un tas var būt vismaz mēnesis, piemēram, sprauslas AMG dīzelim 1 mēnesis ir jāgaida.
Offline
Hirschenhof
06. Oct 2014, 12:07 #48

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 646

Braucu ar: Steve Mattin Design


04 Oct 2014, 23:59:24 Latvietis96 rakstīja:
merši ir bezdvēseliski, garlaicīgi automāti ar kuriem pārsvarā brauc veci impotenti vīrieši, kuri sev uz vecuma gadiem vēlas sev kaut kādu sleeper car
uz 18 gadiem tev vajag e30, žurku vai e46, ja gribi kaut kādu pačotu


Gadsimta komentārs ar īpaša intelekta pieskaņu
Offline
Mizx
06. Oct 2014, 12:35 #49

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3268

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


06 Oct 2014, 12:07:57 Hirschenhof rakstīja:

04 Oct 2014, 23:59:24 Latvietis96 rakstīja:
merši ir bezdvēseliski, garlaicīgi automāti ar kuriem pārsvarā brauc veci impotenti vīrieši, kuri sev uz vecuma gadiem vēlas sev kaut kādu sleeper car
uz 18 gadiem tev vajag e30, žurku vai e46, ja gribi kaut kādu pačotu


Gadsimta komentārs ar īpaša intelekta pieskaņu
Normāls teksts no cilvēka, kas autoskolā iemācījies puļķi raustīt un ar to visa izglītošanās par tehniskajiem paņēmienijem beigusies. Labi, ka vismaz par auto iekurbulēšanu neviens vairs nefano, tie šobrīd pārāk seni laiki, autoskolā iekurbulēt arī vairs nemācīja. Šis video man pašam patīk, parāda, kā "pareizi braukt" ar automātu.
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
haizenberg
07. Oct 2014, 14:28 #50

Kopš: 04. Oct 2013

Ziņojumi: 400

Braucu ar: E63/65


06 Oct 2014, 10:48:29 miicha rakstīja:

05 Oct 2014, 19:29:31 Mizx rakstīja:

05 Oct 2014, 19:21:11 haizenberg rakstīja:
kadas atsauksmes par w210 e55 amg 99g nobraukums 100k?
ir tur kkadas kritamas kaites vai kas tamlidzigs?
Paldies
Principā tikai rūsa un kopējais stāvoklis. Tomēr laiks, kad ūdenskrāsas jau ieviestas, bet apstrādāt vēl bleķus nebija īsti izdomājuši kā.
Šajā gadījumā skaties, lai auto kopējais stāvoklis labs, īpašu uzmanību pievērs AMG specifiskajām detaļām, jo tās maksā daudz un ļoti daudz.


+1 un vēl ir tāda lieta, ka detaļas ir jāgaida dēļ savas specifikas un tas var būt vismaz mēnesis, piemēram, sprauslas AMG dīzelim 1 mēnesis ir jāgaida.
nebiju dzirdejis par AMG dizeliem lol
Offline
Latvietis96
07. Oct 2014, 16:25 #51

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i

///M ir way to go
Offline
HannibalLecter
07. Oct 2014, 16:43 #52

Kopš: 13. Jan 2011

Ziņojumi: 2804

Braucu ar: E61


04 Oct 2014, 22:59:01 jankole rakstīja:

04 Oct 2014, 22:57:27 LINIS rakstīja:

04 Oct 2014, 22:49:17 Sandis_UR rakstīja:
Pa 3000 eur nopirksi tikai Mercedes bļembu uz sarūsējuša kapota. Manuprāt ņemams Mersis sākas no 10k.

Ja nav pretenziju pret vecajiem meršiem, tad CE IMHO ir diezgan ok un +/- 3k eur var jau dabūt. Links

Ooo nee vecie merši kaut kā nejiet pie sirds!

Ja pie sirds neJiet vecie merši, tad re ku jaunāks, kurš varbūs jies...i brauksi ar tādu pašu auto kā valsts prezidents kādu laiku atpakaļ, i budžetam tavam atbilst: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/s320/ejxcx.html
Offline
edzulis
29. Oct 2014, 22:00 #53

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 54408

Braucu ar: S212, 911TT, 635csi, NSX

Kas ir ar apm. 2003-2004 SL55 AMG? Loti izskatīgs carbris ar jaudu. Ne pārāk labu par tiem motoriem esmu iekš S klases dzirdējis un ka LV nemaz neviens nerubī sataisīt. Kā tur īsti ir?

[ Šo ziņu laboja edzulis, 29 Oct 2014, 22:01:27 ]

Offline
Mizx
29. Oct 2014, 22:39 #54

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3268

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


29 Oct 2014, 22:00:55 edzulis rakstīja:
Kas ir ar apm. 2003-2004 SL55 AMG? Loti izskatīgs carbris ar jaudu. Ne pārāk labu par tiem motoriem esmu iekš S klases dzirdējis un ka LV nemaz neviens nerubī sataisīt. Kā tur īsti ir?


Ja nekļūdos, tad debijas mirklī tas bija jaudīgākais kabriolets ar automātisko ātrumkārbu pasaulē. Par motoriem gan nevajadzētu uztraukties, ja nedomā tam likt gāzi. Šiem nekas īpaši nav jātaisa, ja nav speciāli lauzts. Par AMG specifiskajām daļām gan vienkārši krietni piemaksāsi, tas arī viss. Bet ir tā vērts!
Offline
wheels
14. Nov 2014, 15:55 #55

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10023

Braucu ar: 6.4L

Kur ir labs ne dīlera Mercedes servis? Vajag pieslēgt uz diagnostiku un kārbā eļļu samainīt

-----------------
Autoevakuācija un transportēšana visā Eiropā. 00-24
Seko arī Facebook: Evakuators
22049220
www.Autoevakuators.com
Offline
Mizx
14. Nov 2014, 16:13 #56

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3268

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


14 Nov 2014, 15:55:43 wheels rakstīja:
Kur ir labs ne dīlera Mercedes servis? Vajag pieslēgt uz diagnostiku un kārbā eļļu samainīt
Kārbā eļļu labāk mainīt kārbu servisā. Diagnostika ne-dīlera servisā jau pēc gaumes un mazliet arī auto vecuma (daži servisi atļaujas atteikties no vecāku auto apkalpošanas), pirmie sakarīgie diagnosticētāji prātā nāk Taxi+ un MB Best.
Offline
Arturiks
14. Nov 2014, 16:49 #57

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8570

Braucu ar: 26 & 94

Diagnosticētāji jā, bet kosmonauti tajā radio taxi arī ir diezgan...
Offline
Mizx
14. Nov 2014, 17:59 #58

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3268

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


14 Nov 2014, 16:49:19 Arturiks rakstīja:
Diagnosticētāji jā, bet kosmonauti tajā radio taxi arī ir diezgan...
Man pa kādiem 10 gadiem nav gadījies. Un viss jau relatīvs, kā kuram, manis otrā minētajā MB Best tā reiz viens pirmo reizi iebrauca, pateica, ka jānomaina detaļa par gandrīz 600 Ls, nu, OK, piemeta vēl pāris sīkumus klāt ko arī vienlaicīgi varētu sataisīt. Detaļu nedēļu gaidīja, citus sīkumus aizmirsa novērst, bet pēc tam klientam arī nomainīto nevarēja parādīt. Jā, viss strādā, it kā lieku neko nepaprasīja, bet pirmajā apkalpošanas reizē nosaukt cenu pirms remonta un nevarēt uzrādīt dārgu nomainītu detaļu sabojā sajūtu par adekvātu servisu — tad sākas runas par kosmonautiem un krāpniekiem. Bet serviss no tā ne labāks, ne sliktāks nekļūst, vienkārši sakarīga vai neveikla attieksme pret klientu.
Offline
Sandis_UR
14. Nov 2014, 18:07 #59

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: BITURBO


14 Nov 2014, 15:55:43 wheels rakstīja:
Kur ir labs ne dīlera Mercedes servis? Vajag pieslēgt uz diagnostiku un kārbā eļļu samainīt


Kapeec ne Domenikaa? Apkopes izmaksaa tik pat ja ne leetaak kaa taada pasha gada Peugeot Autohallee. Pagaidam par Domenikss varu teikt to labaako.
Offline
uhhm
30. Nov 2014, 19:59 #60

Kopš: 21. Dec 2007

Ziņojumi: 657

Braucu ar: +35 bez jumta

mercedes benz s-klase W220 (1999-2005).
s320cdi vai s500.

cilvēki, kuriem šādi pieder, varbūt kāds var dalīties pieredzē cik vidēji sanāk izmaksas gadā remontos. tā, lai viss ir labi, nevis salabot uz mēnesi pisot kapeiku.
kautkādas vājās vietas un tā.
paldies jau iepriekš
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips